![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,256 რეგისტრ.: 30-September 12 მდებარ.: Telavi მომხმარებელი № 2,989 ![]() |
მოკლედ არ მიყვარს ხოლმე ახალი თემების გაზსნა მარა ეს პრობლემა დიდი ხანია მაქვს და ვერაფერი მოვუხერხე
სუბარუ ლეგასი 3.0 ძრავი BEE აბაროტი თამაშობს განსაკუთრებით D-ში ან R-ში გადატანილზე, დილით ცივზე საერთოდ ვერ გამოვდივარ სახლიდან 5 წუთი დაახლოვებით, ქვრება მანქანა სიჩქარეში გადატანისას, ცხელზე ეს პრობლემა სწორდება მარა უმნიშვნელო დეტონაცია აქვს ბენზინზე, გაზზე მეტად, გაზს რა უნდა მოვთხოვო ვერ ასწორებენ მარა მიზეზი ბენზინზეა ჯერ საპოვნელი ეხლა დავწერ რა გავაკეთე და კიდე რა შეიძლება გავაკეთო მირჩიეთ დროსელი თავისი დაჩიკებით სულ გავრეცხე და გავასუფთავე, საკმაოდ ჭუჭყიანი იყო ყველაფერი, ვიყავი რაკერასთან დიაგნოსტიკაზე და პირველრიგში სვეჩების პრობლემა აჩვენა, ამის შემდეგ შევცვალე სვეჩები 0,8მმ ზაზორით დავაყენე, ისევ მივედი რაკერასთან და კიდე სვეჩების პრობლემა აჩვენა, როგორც მითხრა არსებობს ეჭვი კლაპნის ზაზორების გადიდებასთან დაკავშირებით, თუმცა დაზუსტებით არ ვიცი ეს და არ მინდა ტყუილად დავშალო მატორი მერე აღმოვაჩინე კიდევ ერთი პრობლემა, გაზი საიდანაც შედის ტრუპკები იყო დაშვებულები და ჰაერს იღებდა იმ ადგილებიდან, ესენიც ახლიდან ჩავხრახნე რეზბები და ახალი შემსვლელებიც დავაყენე, შლანდებიც შევცვალე რომ მაქსიმალურად გამოვრიცხო ჰაერის აღება, ფარსონკებიც ახლები დავაყენე, დეტონაციის დაჩიკის პრაგლატკაც გაბანძებული იყო და ეგეც შევცვალე ამ ყველაფერმა საკმაოდ შეამცირა პირველადი და ეხლანდელი დეტონაცია მაგრამ მაინც დარჩა კიდევ რაღაც რასაც ვერ მივაგენი ეხლა ამხელა გამოცდილი ხალხი ხართ და თქვენი იმედი მაქვს, დავშალო მატორი თუ კიდევ რამე შეიძლება გავაკეთო? ჰაერის ფილტრიც სუფთაა ლამბდის დაჩიკებია დაბრედილი მარტო და ეგენი თუა მიზეზი მაგეებსაც შევცვლი მარა არ გინდაო მეუბნევიან ........................... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,270 რეგისტრ.: 12-October 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 466 ![]() |
SUBARU WRX STI B4
კვამლზე შეამოწმე? იქნებ კიდევ იპარავს საიდანმე ჰაერს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 26th January 2015 - 09:32) [snapback]639381[/snapback] მოკლედ არ მიყვარს ხოლმე ახალი თემების გაზსნა მარა ეს პრობლემა დიდი ხანია მაქვს და ვერაფერი მოვუხერხე სუბარუ ლეგასი 3.0 ძრავი BEE აბაროტი თამაშობს განსაკუთრებით D-ში ან R-ში გადატანილზე, დილით ცივზე საერთოდ ვერ გამოვდივარ სახლიდან 5 წუთი დაახლოვებით, ქვრება მანქანა სიჩქარეში გადატანისას, ცხელზე ეს პრობლემა სწორდება მარა უმნიშვნელო დეტონაცია აქვს ბენზინზე, გაზზე მეტად, გაზს რა უნდა მოვთხოვო ვერ ასწორებენ მარა მიზეზი ბენზინზეა ჯერ საპოვნელი ეხლა დავწერ რა გავაკეთე და კიდე რა შეიძლება გავაკეთო მირჩიეთ დროსელი თავისი დაჩიკებით სულ გავრეცხე და გავასუფთავე, საკმაოდ ჭუჭყიანი იყო ყველაფერი, ვიყავი რაკერასთან დიაგნოსტიკაზე და პირველრიგში სვეჩების პრობლემა აჩვენა, ამის შემდეგ შევცვალე სვეჩები 0,8მმ ზაზორით დავაყენე, ისევ მივედი რაკერასთან და კიდე სვეჩების პრობლემა აჩვენა, როგორც მითხრა არსებობს ეჭვი კლაპნის ზაზორების გადიდებასთან დაკავშირებით, თუმცა დაზუსტებით არ ვიცი ეს და არ მინდა ტყუილად დავშალო მატორი მერე აღმოვაჩინე კიდევ ერთი პრობლემა, გაზი საიდანაც შედის ტრუპკები იყო დაშვებულები და ჰაერს იღებდა იმ ადგილებიდან, ესენიც ახლიდან ჩავხრახნე რეზბები და ახალი შემსვლელებიც დავაყენე, შლანდებიც შევცვალე რომ მაქსიმალურად გამოვრიცხო ჰაერის აღება, ფარსონკებიც ახლები დავაყენე, დეტონაციის დაჩიკის პრაგლატკაც გაბანძებული იყო და ეგეც შევცვალე ამ ყველაფერმა საკმაოდ შეამცირა პირველადი და ეხლანდელი დეტონაცია მაგრამ მაინც დარჩა კიდევ რაღაც რასაც ვერ მივაგენი ეხლა ამხელა გამოცდილი ხალხი ხართ და თქვენი იმედი მაქვს, დავშალო მატორი თუ კიდევ რამე შეიძლება გავაკეთო? ჰაერის ფილტრიც სუფთაა ლამბდის დაჩიკებია დაბრედილი მარტო და ეგენი თუა მიზეზი მაგეებსაც შევცვლი მარა არ გინდაო მეუბნევიან გაზზე რამდენი გაქ გავლილი? მაღლებზე გაწევა ვერ აქ თუ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,256 რეგისტრ.: 30-September 12 მდებარ.: Telavi მომხმარებელი № 2,989 ![]() |
ratikobaxa
არა არ შემიმოწმებია, სად მივიდე? 55000 გავატარე გაზზე, არა მიმდინარეზე ძაან საკაიფოა არაფერს ვემდურები, თავის აბაროტზე მიქვრება მარტო მაქნანა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
SUBARU WRX STI B4
თუ ვცდები თუ გინდა თავი მომჭერი და უეჭველი კლაპნები გაქ დასარეგულირებელი ![]() არაფერი მარჩიელობა და ხელოსნებში სიარული არ გინდა, პირდაპირ კლაპნები დაარეგულირე... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,256 რეგისტრ.: 30-September 12 მდებარ.: Telavi მომხმარებელი № 2,989 ![]() |
ANS-555
მივდივარ მეც მაგ დასკვნამდე მაგრამ 1200 ლარი უნდა დამიჯდეს და ესე ზუსტი დიაგნოსტიკის გარეშე დავშალო? მაინც სხვა რამის ბრალი რომ იყოს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 26th January 2015 - 11:46) [snapback]639418[/snapback] მივდივარ მეც მაგ დასკვნამდე მაგრამ 1200 ლარი უნდა დამიჯდეს და ესე ზუსტი დიაგნოსტიკის გარეშე დავშალო? მაინც სხვა რამის ბრალი რომ იყოს კლაპნის ზაზორებმა ცხელზე უფრო იცის არევაო ესეც მეუბნევიან, ჩემი პირიქითაა არა. არაა ეგრე, ცივზე რო ქოქავ შეიძლება ჩაქრეს და თუ გაიარე და როგორცკი დაამუხრუჭებ ეგრევე ქრება და მერე ეგრევე რო ცადო დაქოქვა, ხანდახან ცოტა მეტი ხანი უნდა ატრიალო სტარტერი რო დაიქოქოს... 1200 ლარი სად ღირს მაგის გასწორება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,256 რეგისტრ.: 30-September 12 მდებარ.: Telavi მომხმარებელი № 2,989 ![]() |
ANS-555
ზუსტად მასეა დიდი ხანი უნდება დაქოქვას მერე ![]() ბოქსებში დაახლოვებით ესე მითხრეს 1000 მინიმუმ ალბად, 3.0 ია, გაზი უნდა ამოვიდეს მატორი დაიშალოს და ათასი რამე რა ვიცი აბა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 26th January 2015 - 12:03) [snapback]639422[/snapback] ბოქსებში დაახლოვებით ესე მითხრეს 1000 მინიმუმ ალბად, 3.0 ია, გაზი უნდა ამოვიდეს მატორი დაიშალოს და ათასი რამე რა ვიცი აბა ა, 3.0 თუ პრინციპში მაშინ ხო... მარა უეჭველი კლაპნის ზაზორებია დაპატარავებული... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,256 რეგისტრ.: 30-September 12 მდებარ.: Telavi მომხმარებელი № 2,989 ![]() |
ANS-555
ვენდობი შენს გამოცდილებასაც და დავშლი მაშინ მეტი რა გზაა, ისე სანამ დავშლი არავის უნდა 3200 დოლარად მივყიდო? მე-4 თაობის გაზით მარტო კლაპნის ზაზორებს დაჭირდება რეგულირება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 26th January 2015 - 12:30) [snapback]639435[/snapback] 3200 დოლარად კაი ფასია... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() ★★★SUBARU★★★ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,618 რეგისტრ.: 11-November 13 მომხმარებელი № 3,742 ![]() |
ANS-555
მეც გკითხავ მაინტერესებს ტურბინიანზე ფორიკაზე კლაპნების გასწორება დაახლოებით რამდენ გარბენზე უწევს ხოლნე? ანუ მანქანა სულ სუპერზე რო მუშაობს და არა გაზე მაინც როდისღაც დაჩირდება კლაპნების ამბავი? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 23 რეგისტრ.: 3-December 14 მომხმარებელი № 4,785 ![]() |
სალამი ბიჭებო !
გავიგე ესეთი რამე რო დეტონაციის დაჩიკმა შეიძლება დიაგნოსტიკაზე არ ამოაგდოსო არც ჩექი აგინთოს მაგის გამოო ანუ ყრუვდებაო და ეგ როგორ უნდა შემოწმდეს ზუსტად რა მდგომარეობაშია თუ დაიგნოსტიკა ვერხედავს ? სიჩქარეში გადართვების დროს მინთებს ჩექს და ერთი ვერსია დეტონაციის დაჩიკი მითხრეს არადა ლოგირებაზე მყავდა და რეინჯი 16დან 16აქვს ყველაფერი იდეალურად მუშაობსო :\ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(usermafia @ 5th February 2015 - 01:20) [snapback]641446[/snapback] გავიგე ესეთი რამე რო დეტონაციის დაჩიკმა შეიძლება დიაგნოსტიკაზე არ ამოაგდოსო არც ჩექი აგინთოს მაგის გამოო ანუ ყრუვდებაო და ეგ როგორ უნდა შემოწმდეს ზუსტად რა მდგომარეობაშია თუ დაიგნოსტიკა ვერხედავს ? ყურით ციტატა(usermafia @ 5th February 2015 - 01:20) [snapback]641446[/snapback] სიჩქარეში გადართვების დროს მინთებს ჩექს და ერთი ვერსია დეტონაციის დაჩიკი მითხრეს სიჩქარეების შეცვლისას არ იცის დდ-მ. ციტატა(usermafia @ 5th February 2015 - 01:20) [snapback]641446[/snapback] ლოგირებაზე მყავდა და რეინჯი 16დან 16აქვს ყველაფერი იდეალურად მუშაობსო :\ თუ დაყრუებულია, სწორედაც რომ 16 იქნება იმიტომ რომ ვერ გაიგონებს და არ გააკლებს. რომ დაგეწერა რა მანქანაზეა საუბარი - უკეთესი იქნებოდა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,282 რეგისტრ.: 28-June 09 მომხმარებელი № 201 ![]() |
ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 26th January 2015 - 09:32) [snapback]639381[/snapback] მოკლედ არ მიყვარს ხოლმე ახალი თემების გაზსნა მარა ეს პრობლემა დიდი ხანია მაქვს და ვერაფერი მოვუხერხე სუბარუ ლეგასი 3.0 ძრავი BEE აბაროტი თამაშობს განსაკუთრებით D-ში ან R-ში გადატანილზე, დილით ცივზე საერთოდ ვერ გამოვდივარ სახლიდან 5 წუთი დაახლოვებით, ქვრება მანქანა სიჩქარეში გადატანისას, ცხელზე ეს პრობლემა სწორდება მარა უმნიშვნელო დეტონაცია აქვს ბენზინზე, გაზზე მეტად, გაზს რა უნდა მოვთხოვო ვერ ასწორებენ მარა მიზეზი ბენზინზეა ჯერ საპოვნელი ეხლა დავწერ რა გავაკეთე და კიდე რა შეიძლება გავაკეთო მირჩიეთ დროსელი თავისი დაჩიკებით სულ გავრეცხე და გავასუფთავე, საკმაოდ ჭუჭყიანი იყო ყველაფერი, ვიყავი რაკერასთან დიაგნოსტიკაზე და პირველრიგში სვეჩების პრობლემა აჩვენა, ამის შემდეგ შევცვალე სვეჩები 0,8მმ ზაზორით დავაყენე, ისევ მივედი რაკერასთან და კიდე სვეჩების პრობლემა აჩვენა, როგორც მითხრა არსებობს ეჭვი კლაპნის ზაზორების გადიდებასთან დაკავშირებით, თუმცა დაზუსტებით არ ვიცი ეს და არ მინდა ტყუილად დავშალო მატორი მერე აღმოვაჩინე კიდევ ერთი პრობლემა, გაზი საიდანაც შედის ტრუპკები იყო დაშვებულები და ჰაერს იღებდა იმ ადგილებიდან, ესენიც ახლიდან ჩავხრახნე რეზბები და ახალი შემსვლელებიც დავაყენე, შლანდებიც შევცვალე რომ მაქსიმალურად გამოვრიცხო ჰაერის აღება, ფარსონკებიც ახლები დავაყენე, დეტონაციის დაჩიკის პრაგლატკაც გაბანძებული იყო და ეგეც შევცვალე ამ ყველაფერმა საკმაოდ შეამცირა პირველადი და ეხლანდელი დეტონაცია მაგრამ მაინც დარჩა კიდევ რაღაც რასაც ვერ მივაგენი ეხლა ამხელა გამოცდილი ხალხი ხართ და თქვენი იმედი მაქვს, დავშალო მატორი თუ კიდევ რამე შეიძლება გავაკეთო? ჰაერის ფილტრიც სუფთაა ლამბდის დაჩიკებია დაბრედილი მარტო და ეგენი თუა მიზეზი მაგეებსაც შევცვლი მარა არ გინდაო მეუბნევიან SUBARU WRX STI B4 ჩემსასაც ზუსტად იგივე პრობლემა აქვს და მეც მაგ დასკვნამდე მივედი რომ კლაპნებია, მაგრამ ძალიან მებევრება მაგაში 1000 ლარის გადახდა ![]() ![]() საერთოდ იმ დასკვნამდე მივედი რომ გაზიანი სუბარუ უნდა გყავდეს 1 წელი და გაყიდო მერე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
SUBARU WRX STI B4
მერაბა მართალია, კლაპნის ზაზორებია დაპატარავებული, მაგიტო არა ვარ მე გაზის დაყენების მომხრე, რო ბოლოს ეგ პრობლემები ახლავს, სხვა მანქანებზეც იგივე ხდება, მარა სუბარუზე ოპოზიტური ძრავის გამო გაცილებით უფრო რთული გამოსასწორებელია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,282 რეგისტრ.: 28-June 09 მომხმარებელი № 201 ![]() |
ციტატა(WESHAPO @ 5th February 2015 - 12:16) [snapback]641489[/snapback] მერაბა მართალია, კლაპნის ზაზორებია დაპატარავებული, მაგიტო არა ვარ მე გაზის დაყენების მომხრე, რო ბოლოს ეგ პრობლემები ახლავს, სხვა მანქანებზეც იგივე ხდება, მარა სუბარუზე ოპოზიტური ძრავის გამო გაცილებით უფრო რთული გამოსასწორებელია WESHAPO რავი 5 წლის წინ დააყენა თანამშრომელმა 2000 წლიან 4რუნერზე ჩინური აპარატურა და იმის მერე მხოლოდ სვეჩებს უცვლიდა მანქანა, ეხლახანს გაყიდა ის მანქანა. ალბათ ეგ ტოიოტები მაგიტომაც ღირს ძვირები ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 23 რეგისტრ.: 3-December 14 მომხმარებელი № 4,785 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Feb 5 2015, 06:24) [snapback]641456[/snapback] ყურით სიჩქარეების შეცვლისას არ იცის დდ-მ. თუ დაყრუებულია, სწორედაც რომ 16 იქნება იმიტომ რომ ვერ გაიგონებს და არ გააკლებს. რომ დაგეწერა რა მანქანაზეა საუბარი - უკეთესი იქნებოდა ყურით სემოწმება საინტერესოა ღადაობ თუ ძრავის ხმა იგულისხმე ვერმიგიხვდი ? ![]() B4 Legacy RSK მყავს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 543 რეგისტრ.: 5-February 14 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,968 ![]() |
გაზის დაყენების მერე კლაპნებს რეგულირება ყოველთვის სჭირდება, ამაზე ბევრს წერენ სხვადასხვა ფორუმებზე.
ზოგ მანქანას თვითრეგულირებადი კლაპნები აქვს და შეიძლება არ სწიდება მაგიტომ 1000 ლარი ნამეტანი ძვირია... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,256 რეგისტრ.: 30-September 12 მდებარ.: Telavi მომხმარებელი № 2,989 ![]() |
გავაკეთე მე აქვე თელავში და 400 ლარი დამიჯდა, იდეალურად მუშაობს ნამდვილად კლაპნების ბრალი იყო, ზაზორი აღარ ქონდა საერთოდ ზოგს
|
|
|
![]() ![]() |