IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

3 გვერდი V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> დეტონაცია ბენზინზეც და გაზზეც, თავის აბაროტზე დეტონაციის პრობლემა მაქვს სერიოზული და ბევრს გამოადგება
SUBARU WRX STI B...
გამოხმაურება Jan 26 2015, 08:32
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,256
რეგისტრ.: 30-September 12
მდებარ.: Telavi
მომხმარებელი № 2,989




მოკლედ არ მიყვარს ხოლმე ახალი თემების გაზსნა მარა ეს პრობლემა დიდი ხანია მაქვს და ვერაფერი მოვუხერხე

სუბარუ ლეგასი 3.0 ძრავი BEE

აბაროტი თამაშობს განსაკუთრებით D-ში ან R-ში გადატანილზე, დილით ცივზე საერთოდ ვერ გამოვდივარ სახლიდან 5 წუთი დაახლოვებით, ქვრება მანქანა სიჩქარეში გადატანისას, ცხელზე ეს პრობლემა სწორდება მარა უმნიშვნელო დეტონაცია აქვს ბენზინზე, გაზზე მეტად, გაზს რა უნდა მოვთხოვო ვერ ასწორებენ მარა მიზეზი ბენზინზეა ჯერ საპოვნელი

ეხლა დავწერ რა გავაკეთე და კიდე რა შეიძლება გავაკეთო მირჩიეთ


დროსელი თავისი დაჩიკებით სულ გავრეცხე და გავასუფთავე, საკმაოდ ჭუჭყიანი იყო ყველაფერი, ვიყავი რაკერასთან დიაგნოსტიკაზე და პირველრიგში სვეჩების პრობლემა აჩვენა, ამის შემდეგ შევცვალე სვეჩები 0,8მმ ზაზორით დავაყენე, ისევ მივედი რაკერასთან და კიდე სვეჩების პრობლემა აჩვენა, როგორც მითხრა არსებობს ეჭვი კლაპნის ზაზორების გადიდებასთან დაკავშირებით, თუმცა დაზუსტებით არ ვიცი ეს და არ მინდა ტყუილად დავშალო მატორი

მერე აღმოვაჩინე კიდევ ერთი პრობლემა, გაზი საიდანაც შედის ტრუპკები იყო დაშვებულები და ჰაერს იღებდა იმ ადგილებიდან, ესენიც ახლიდან ჩავხრახნე რეზბები და ახალი შემსვლელებიც დავაყენე, შლანდებიც შევცვალე რომ მაქსიმალურად გამოვრიცხო ჰაერის აღება, ფარსონკებიც ახლები დავაყენე, დეტონაციის დაჩიკის პრაგლატკაც გაბანძებული იყო და ეგეც შევცვალე


ამ ყველაფერმა საკმაოდ შეამცირა პირველადი და ეხლანდელი დეტონაცია მაგრამ მაინც დარჩა კიდევ რაღაც რასაც ვერ მივაგენი

ეხლა ამხელა გამოცდილი ხალხი ხართ და თქვენი იმედი მაქვს, დავშალო მატორი თუ კიდევ რამე შეიძლება გავაკეთო? ჰაერის ფილტრიც სუფთაა

ლამბდის დაჩიკებია დაბრედილი მარტო და ეგენი თუა მიზეზი მაგეებსაც შევცვლი მარა არ გინდაო მეუბნევიან



...........................
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ratikobaxa
გამოხმაურება Jan 26 2015, 08:53
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,270
რეგისტრ.: 12-October 09
მდებარ.: RUSTAVI
მომხმარებელი № 466




SUBARU WRX STI B4
კვამლზე შეამოწმე? იქნებ კიდევ იპარავს საიდანმე ჰაერს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ANS-555
გამოხმაურება Jan 26 2015, 09:53
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,684
რეგისტრ.: 28-July 11
მდებარ.: unknown
მომხმარებელი № 2,150




ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 26th January 2015 - 09:32) [snapback]639381[/snapback]
მოკლედ არ მიყვარს ხოლმე ახალი თემების გაზსნა მარა ეს პრობლემა დიდი ხანია მაქვს და ვერაფერი მოვუხერხე

სუბარუ ლეგასი 3.0 ძრავი BEE

აბაროტი თამაშობს განსაკუთრებით D-ში ან R-ში გადატანილზე, დილით ცივზე საერთოდ ვერ გამოვდივარ სახლიდან 5 წუთი დაახლოვებით, ქვრება მანქანა სიჩქარეში გადატანისას, ცხელზე ეს პრობლემა სწორდება მარა უმნიშვნელო დეტონაცია აქვს ბენზინზე, გაზზე მეტად, გაზს რა უნდა მოვთხოვო ვერ ასწორებენ მარა მიზეზი ბენზინზეა ჯერ საპოვნელი

ეხლა დავწერ რა გავაკეთე და კიდე რა შეიძლება გავაკეთო მირჩიეთ


დროსელი თავისი დაჩიკებით სულ გავრეცხე და გავასუფთავე, საკმაოდ ჭუჭყიანი იყო ყველაფერი, ვიყავი რაკერასთან დიაგნოსტიკაზე და პირველრიგში სვეჩების პრობლემა აჩვენა, ამის შემდეგ შევცვალე სვეჩები 0,8მმ ზაზორით დავაყენე, ისევ მივედი რაკერასთან და კიდე სვეჩების პრობლემა აჩვენა, როგორც მითხრა არსებობს ეჭვი კლაპნის ზაზორების გადიდებასთან დაკავშირებით, თუმცა დაზუსტებით არ ვიცი ეს და არ მინდა ტყუილად დავშალო მატორი

მერე აღმოვაჩინე კიდევ ერთი პრობლემა, გაზი საიდანაც შედის ტრუპკები იყო დაშვებულები და ჰაერს იღებდა იმ ადგილებიდან, ესენიც ახლიდან ჩავხრახნე რეზბები და ახალი შემსვლელებიც დავაყენე, შლანდებიც შევცვალე რომ მაქსიმალურად გამოვრიცხო ჰაერის აღება, ფარსონკებიც ახლები დავაყენე, დეტონაციის დაჩიკის პრაგლატკაც გაბანძებული იყო და ეგეც შევცვალე


ამ ყველაფერმა საკმაოდ შეამცირა პირველადი და ეხლანდელი დეტონაცია მაგრამ მაინც დარჩა კიდევ რაღაც რასაც ვერ მივაგენი

ეხლა ამხელა გამოცდილი ხალხი ხართ და თქვენი იმედი მაქვს, დავშალო მატორი თუ კიდევ რამე შეიძლება გავაკეთო? ჰაერის ფილტრიც სუფთაა

ლამბდის დაჩიკებია დაბრედილი მარტო და ეგენი თუა მიზეზი მაგეებსაც შევცვლი მარა არ გინდაო მეუბნევიან

გაზზე რამდენი გაქ გავლილი?
მაღლებზე გაწევა ვერ აქ თუ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUBARU WRX STI B...
გამოხმაურება Jan 26 2015, 09:55
გამოხმაურება #4


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,256
რეგისტრ.: 30-September 12
მდებარ.: Telavi
მომხმარებელი № 2,989




ratikobaxa


არა არ შემიმოწმებია, სად მივიდე?

55000 გავატარე გაზზე, არა მიმდინარეზე ძაან საკაიფოა არაფერს ვემდურები, თავის აბაროტზე მიქვრება მარტო მაქნანა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ANS-555
გამოხმაურება Jan 26 2015, 10:17
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,684
რეგისტრ.: 28-July 11
მდებარ.: unknown
მომხმარებელი № 2,150




SUBARU WRX STI B4
თუ ვცდები თუ გინდა თავი მომჭერი და უეჭველი კლაპნები გაქ დასარეგულირებელიsmile.gif

არაფერი მარჩიელობა და ხელოსნებში სიარული არ გინდა, პირდაპირ კლაპნები დაარეგულირე...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUBARU WRX STI B...
გამოხმაურება Jan 26 2015, 10:46
გამოხმაურება #6


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,256
რეგისტრ.: 30-September 12
მდებარ.: Telavi
მომხმარებელი № 2,989




ANS-555

მივდივარ მეც მაგ დასკვნამდე მაგრამ 1200 ლარი უნდა დამიჯდეს და ესე ზუსტი დიაგნოსტიკის გარეშე დავშალო? მაინც სხვა რამის ბრალი რომ იყოს huh.gif კლაპნის ზაზორებმა ცხელზე უფრო იცის არევაო ესეც მეუბნევიან, ჩემი პირიქითაა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ANS-555
გამოხმაურება Jan 26 2015, 10:59
გამოხმაურება #7


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,684
რეგისტრ.: 28-July 11
მდებარ.: unknown
მომხმარებელი № 2,150




ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 26th January 2015 - 11:46) [snapback]639418[/snapback]
მივდივარ მეც მაგ დასკვნამდე მაგრამ 1200 ლარი უნდა დამიჯდეს და ესე ზუსტი დიაგნოსტიკის გარეშე დავშალო? მაინც სხვა რამის ბრალი რომ იყოს კლაპნის ზაზორებმა ცხელზე უფრო იცის არევაო ესეც მეუბნევიან, ჩემი პირიქითაა

არა. არაა ეგრე, ცივზე რო ქოქავ შეიძლება ჩაქრეს და თუ გაიარე და როგორცკი დაამუხრუჭებ ეგრევე ქრება და მერე ეგრევე რო ცადო დაქოქვა, ხანდახან ცოტა მეტი ხანი უნდა ატრიალო სტარტერი რო დაიქოქოს...

1200 ლარი სად ღირს მაგის გასწორება?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUBARU WRX STI B...
გამოხმაურება Jan 26 2015, 11:03
გამოხმაურება #8


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,256
რეგისტრ.: 30-September 12
მდებარ.: Telavi
მომხმარებელი № 2,989




ANS-555

ზუსტად მასეა დიდი ხანი უნდება დაქოქვას მერე smile.gif

ბოქსებში დაახლოვებით ესე მითხრეს 1000 მინიმუმ ალბად, 3.0 ია, გაზი უნდა ამოვიდეს მატორი დაიშალოს და ათასი რამე რა ვიცი აბა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ANS-555
გამოხმაურება Jan 26 2015, 11:06
გამოხმაურება #9


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,684
რეგისტრ.: 28-July 11
მდებარ.: unknown
მომხმარებელი № 2,150




ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 26th January 2015 - 12:03) [snapback]639422[/snapback]
ბოქსებში დაახლოვებით ესე მითხრეს 1000 მინიმუმ ალბად, 3.0 ია, გაზი უნდა ამოვიდეს მატორი დაიშალოს და ათასი რამე რა ვიცი აბა

ა, 3.0 თუ პრინციპში მაშინ ხო...

მარა უეჭველი კლაპნის ზაზორებია დაპატარავებული...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUBARU WRX STI B...
გამოხმაურება Jan 26 2015, 11:30
გამოხმაურება #10


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,256
რეგისტრ.: 30-September 12
მდებარ.: Telavi
მომხმარებელი № 2,989




ANS-555

ვენდობი შენს გამოცდილებასაც და დავშლი მაშინ მეტი რა გზაა, ისე სანამ დავშლი არავის უნდა 3200 დოლარად მივყიდო? მე-4 თაობის გაზით მარტო კლაპნის ზაზორებს დაჭირდება რეგულირება smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ANS-555
გამოხმაურება Jan 26 2015, 11:41
გამოხმაურება #11


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,684
რეგისტრ.: 28-July 11
მდებარ.: unknown
მომხმარებელი № 2,150




ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 26th January 2015 - 12:30) [snapback]639435[/snapback]
3200 დოლარად

კაი ფასია...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
picundela
გამოხმაურება Jan 26 2015, 12:25
გამოხმაურება #12


★★★SUBARU★★★
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,618
რეგისტრ.: 11-November 13
მომხმარებელი № 3,742




ANS-555
მეც გკითხავ მაინტერესებს
ტურბინიანზე ფორიკაზე კლაპნების გასწორება დაახლოებით რამდენ გარბენზე უწევს ხოლნე? ანუ მანქანა სულ სუპერზე რო მუშაობს და არა გაზე მაინც როდისღაც დაჩირდება კლაპნების ამბავი?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
usermafia
გამოხმაურება Feb 5 2015, 00:20
გამოხმაურება #13


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 23
რეგისტრ.: 3-December 14
მომხმარებელი № 4,785




სალამი ბიჭებო !
გავიგე ესეთი რამე რო დეტონაციის დაჩიკმა შეიძლება დიაგნოსტიკაზე არ ამოაგდოსო არც ჩექი აგინთოს მაგის გამოო ანუ ყრუვდებაო და ეგ როგორ უნდა შემოწმდეს ზუსტად რა მდგომარეობაშია თუ დაიგნოსტიკა ვერხედავს ?
სიჩქარეში გადართვების დროს მინთებს ჩექს და ერთი ვერსია დეტონაციის დაჩიკი მითხრეს არადა ლოგირებაზე მყავდა და რეინჯი 16დან 16აქვს ყველაფერი იდეალურად მუშაობსო :\
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Feb 5 2015, 06:24
გამოხმაურება #14


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(usermafia @ 5th February 2015 - 01:20) [snapback]641446[/snapback]
გავიგე ესეთი რამე რო დეტონაციის დაჩიკმა შეიძლება დიაგნოსტიკაზე არ ამოაგდოსო არც ჩექი აგინთოს მაგის გამოო ანუ ყრუვდებაო და ეგ როგორ უნდა შემოწმდეს ზუსტად რა მდგომარეობაშია თუ დაიგნოსტიკა ვერხედავს ?

ყურით
ციტატა(usermafia @ 5th February 2015 - 01:20) [snapback]641446[/snapback]
სიჩქარეში გადართვების დროს მინთებს ჩექს და ერთი ვერსია დეტონაციის დაჩიკი მითხრეს

სიჩქარეების შეცვლისას არ იცის დდ-მ.
ციტატა(usermafia @ 5th February 2015 - 01:20) [snapback]641446[/snapback]
ლოგირებაზე მყავდა და რეინჯი 16დან 16აქვს ყველაფერი იდეალურად მუშაობსო :\

თუ დაყრუებულია, სწორედაც რომ 16 იქნება იმიტომ რომ ვერ გაიგონებს და არ გააკლებს.
რომ დაგეწერა რა მანქანაზეა საუბარი - უკეთესი იქნებოდა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sandroia
გამოხმაურება Feb 5 2015, 09:30
გამოხმაურება #15


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,282
რეგისტრ.: 28-June 09
მომხმარებელი № 201




ციტატა(SUBARU WRX STI B4 @ 26th January 2015 - 09:32) [snapback]639381[/snapback]
მოკლედ არ მიყვარს ხოლმე ახალი თემების გაზსნა მარა ეს პრობლემა დიდი ხანია მაქვს და ვერაფერი მოვუხერხე

სუბარუ ლეგასი 3.0 ძრავი BEE

აბაროტი თამაშობს განსაკუთრებით D-ში ან R-ში გადატანილზე, დილით ცივზე საერთოდ ვერ გამოვდივარ სახლიდან 5 წუთი დაახლოვებით, ქვრება მანქანა სიჩქარეში გადატანისას, ცხელზე ეს პრობლემა სწორდება მარა უმნიშვნელო დეტონაცია აქვს ბენზინზე, გაზზე მეტად, გაზს რა უნდა მოვთხოვო ვერ ასწორებენ მარა მიზეზი ბენზინზეა ჯერ საპოვნელი

ეხლა დავწერ რა გავაკეთე და კიდე რა შეიძლება გავაკეთო მირჩიეთ


დროსელი თავისი დაჩიკებით სულ გავრეცხე და გავასუფთავე, საკმაოდ ჭუჭყიანი იყო ყველაფერი, ვიყავი რაკერასთან დიაგნოსტიკაზე და პირველრიგში სვეჩების პრობლემა აჩვენა, ამის შემდეგ შევცვალე სვეჩები 0,8მმ ზაზორით დავაყენე, ისევ მივედი რაკერასთან და კიდე სვეჩების პრობლემა აჩვენა, როგორც მითხრა არსებობს ეჭვი კლაპნის ზაზორების გადიდებასთან დაკავშირებით, თუმცა დაზუსტებით არ ვიცი ეს და არ მინდა ტყუილად დავშალო მატორი

მერე აღმოვაჩინე კიდევ ერთი პრობლემა, გაზი საიდანაც შედის ტრუპკები იყო დაშვებულები და ჰაერს იღებდა იმ ადგილებიდან, ესენიც ახლიდან ჩავხრახნე რეზბები და ახალი შემსვლელებიც დავაყენე, შლანდებიც შევცვალე რომ მაქსიმალურად გამოვრიცხო ჰაერის აღება, ფარსონკებიც ახლები დავაყენე, დეტონაციის დაჩიკის პრაგლატკაც გაბანძებული იყო და ეგეც შევცვალე


ამ ყველაფერმა საკმაოდ შეამცირა პირველადი და ეხლანდელი დეტონაცია მაგრამ მაინც დარჩა კიდევ რაღაც რასაც ვერ მივაგენი

ეხლა ამხელა გამოცდილი ხალხი ხართ და თქვენი იმედი მაქვს, დავშალო მატორი თუ კიდევ რამე შეიძლება გავაკეთო? ჰაერის ფილტრიც სუფთაა

ლამბდის დაჩიკებია დაბრედილი მარტო და ეგენი თუა მიზეზი მაგეებსაც შევცვლი მარა არ გინდაო მეუბნევიან

SUBARU WRX STI B4
ჩემსასაც ზუსტად იგივე პრობლემა აქვს და მეც მაგ დასკვნამდე მივედი რომ კლაპნებია, მაგრამ ძალიან მებევრება მაგაში 1000 ლარის გადახდა smile.gif, ლანკასტერი 3.0-იანი ჩემი, დაბლებზე გუდავს, ძიორგანიები აქვს, ხალასტოიზე ძაგძაგებს ძალიან ძრავი, 2K აბაროტის მერე კი საკაიფოდ დადის მანქანა. 70K მაქვს გავლილი გაზზე უკვე, ამასთან ერთად ბენზინსაც მოშნად წვავს smile.gif
საერთოდ იმ დასკვნამდე მივედი რომ გაზიანი სუბარუ უნდა გყავდეს 1 წელი და გაყიდო მერე biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WESHAPO
გამოხმაურება Feb 5 2015, 11:16
გამოხმაურება #16


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,461
რეგისტრ.: 26-March 13
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 3,340




SUBARU WRX STI B4
მერაბა მართალია, კლაპნის ზაზორებია დაპატარავებული, მაგიტო არა ვარ მე გაზის დაყენების მომხრე, რო ბოლოს ეგ პრობლემები ახლავს, სხვა მანქანებზეც იგივე ხდება, მარა სუბარუზე ოპოზიტური ძრავის გამო გაცილებით უფრო რთული გამოსასწორებელია sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sandroia
გამოხმაურება Feb 5 2015, 11:48
გამოხმაურება #17


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,282
რეგისტრ.: 28-June 09
მომხმარებელი № 201




ციტატა(WESHAPO @ 5th February 2015 - 12:16) [snapback]641489[/snapback]
მერაბა მართალია, კლაპნის ზაზორებია დაპატარავებული, მაგიტო არა ვარ მე გაზის დაყენების მომხრე, რო ბოლოს ეგ პრობლემები ახლავს, სხვა მანქანებზეც იგივე ხდება, მარა სუბარუზე ოპოზიტური ძრავის გამო გაცილებით უფრო რთული გამოსასწორებელია

WESHAPO
რავი 5 წლის წინ დააყენა თანამშრომელმა 2000 წლიან 4რუნერზე ჩინური აპარატურა და იმის მერე მხოლოდ სვეჩებს უცვლიდა მანქანა, ეხლახანს გაყიდა ის მანქანა. ალბათ ეგ ტოიოტები მაგიტომაც ღირს ძვირები biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
usermafia
გამოხმაურება Feb 5 2015, 13:32
გამოხმაურება #18


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 23
რეგისტრ.: 3-December 14
მომხმარებელი № 4,785




ციტატა(maxouni @ Feb 5 2015, 06:24) [snapback]641456[/snapback]
ყურით

სიჩქარეების შეცვლისას არ იცის დდ-მ.

თუ დაყრუებულია, სწორედაც რომ 16 იქნება იმიტომ რომ ვერ გაიგონებს და არ გააკლებს.
რომ დაგეწერა რა მანქანაზეა საუბარი - უკეთესი იქნებოდა


ყურით სემოწმება საინტერესოა ღადაობ თუ ძრავის ხმა იგულისხმე ვერმიგიხვდი ? smile.gif
B4 Legacy RSK მყავს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
w202mb
გამოხმაურება Mar 22 2015, 21:58
გამოხმაურება #19


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 543
რეგისტრ.: 5-February 14
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 3,968




გაზის დაყენების მერე კლაპნებს რეგულირება ყოველთვის სჭირდება, ამაზე ბევრს წერენ სხვადასხვა ფორუმებზე.
ზოგ მანქანას თვითრეგულირებადი კლაპნები აქვს და შეიძლება არ სწიდება მაგიტომ
1000 ლარი ნამეტანი ძვირია...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUBARU WRX STI B...
გამოხმაურება Mar 22 2015, 22:10
გამოხმაურება #20


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,256
რეგისტრ.: 30-September 12
მდებარ.: Telavi
მომხმარებელი № 2,989




გავაკეთე მე აქვე თელავში და 400 ლარი დამიჯდა, იდეალურად მუშაობს ნამდვილად კლაპნების ბრალი იყო, ზაზორი აღარ ქონდა საერთოდ ზოგს
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 გვერდი V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge