![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#81
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(xaron @ Jul 1 2010, 14:34) [snapback]154734[/snapback] ამიტომ 2000 -ის მერე მოდელი სუბარუ და ყველაფერს აკეტებ ვერ გეყვით რა ხერხით და როგორ უნდა გააკეთო რუკების შეცვლა ინტერქულერის კნოპკის დაჭერით მაგრამ ნასტროიკა მრგვალფარიან იმპრეზას მაგრა საკაიფოდ უკეთდება მაგარი ადვილიც არის მანამდე მოდელებია პრობლემა ![]() გოგი, 2002-იან ავტომატიკა ფორესტერს რამეს მოუხერხებ?? ელექტროდროსელზეა და ტიპტრონიკი აქვს კარობკა (VTD), როგორც ვიცი მაგის კარობკის კომპს CanBUS შეერთება აქვს ECU-სთან..... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#82
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(xaron @ 1st July 2010 - 15:34) [snapback]154734[/snapback] რუკების შეცვლა ინტერქულერის კნოპკის დაჭერით ეგ რომელი კნოპკაა? ციტატა(xaron @ 1st July 2010 - 15:34) [snapback]154734[/snapback] 2000 -ის მერე მოდელი სუბარუ და ყველაფერს აკეტებ თვითონ სოფტის და კაბელების მწარმოებელს უწერია 2001-ის მაისიდანო და 2000 ნამდვილად კეთდება? ციტატა(PAINKILLER @ 1st July 2010 - 15:46) [snapback]154739[/snapback] როგორც ვიცი მაგის კარობკის კომპს CanBUS შეერთება აქვს ECU-სთან..... ეგ მარტო 2007-დან შენსას ჩვეულებრივი SSM II აქვს. xaron შენ თუ ამ მოდელს გადაამეპებ თამამად გეტყვი რომ დიდ ფულს იშოვი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#83
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jul 1 2010, 15:22) [snapback]154742[/snapback] ეგ რომელი კნოპკაა? თვითონ სოფტის და კაბელების მწარმოებელს უწერია 2001-ის მაისიდანო და 2000 ნამდვილად კეთდება? ეგ მარტო 2007-დან შენსას ჩვეულებრივი SSM II აქვს. xaron შენ თუ ამ მოდელს გადაამეპებ თამამად გეტყვი რომ დიდ ფულს იშოვი. ცვეტში ვიცი რომ CanBUS აქვს და ..... ფორუმებზეც ვქექე და სადღაც მანუალშიც იყო მგონი..... ჩემზე ნუ იშოვის დიდ ფულს, სხვაზე იშოვოს რააა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#84
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 129 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 723 ![]() |
ესეც ჩემი ლაუნჩ მეპი 5500 აბაროტზე
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#85
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ხალხო ძალიან მაგარი რაღაც ვიპოვე http://www.turbo-garage.com.ua/item.php?ca...ator&part=0 თან ფასიც საკაიფოა. რაც მე ნავაროჩენი ბუსტ კონტროლერები მინახავს ყველას ჯობია ფასითაც და შესაძლებლობებითაც თან თუ ამას დააყენებ ECU გადაპრაშივკება საზრს კარგავს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#86
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Jul 9 2010, 08:17) [snapback]157230[/snapback] ხალხო ძალიან მაგარი რაღაც ვიპოვე http://www.turbo-garage.com.ua/item.php?ca...ator&part=0 თან ფასიც საკაიფოა. რაც მე ნავაროჩენი ბუსტ კონტროლერები მინახავს ყველას ჯობია ფასითაც და შესაძლებლობებითაც თან თუ ამას დააყენებ ECU გადაპრაშივკება საზრს კარგავს ![]() კარგი რამე ჩანს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#87
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 49 რეგისტრ.: 8-March 10 მომხმარებელი № 882 ![]() |
ალფაზე მინდა კომპის პრაშივკა, ხოდა ebay ზე დევს რაღაც გამზადებული პრაშივკები მაგრამ სადაც წავიკითხე ყველა წერს ტრუხააო, ვინმეს დაგიყენებიათ ებაიდან ჩამოტანილი ჩიპი?
ვაფშე როგორ შეიძლება დაპრაშივკდეს 155 Q4 ალფას კომპი ვინმემ იცით? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#88
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 129 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 723 ![]() |
პატარა გაიდი ეკუს ტუნინგზე ევო-ს მაგალითზე ფარტ 1 , იქნებ ვინმეს გამოადგეს მანდ დაწერილი ინფო
http://www.streetracing.ge/35-ecu-tuning-p...1443044307.html |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#89
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ჩემ ესტებეზე პრაშივკა რამე შედეგს მომცემს??? და რამდენად სარისკო იქნება ძრავისთვის ??? მაგრად მაინტერესებს
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#90
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 28th December 2010 - 00:59) [snapback]214663[/snapback] ჩემ ესტებეზე პრაშივკა რამე შედეგს მომცემს??? და რამდენად სარისკო იქნება ძრავისთვის ??? მაგრად მაინტერესებს რაოდენ არასარისკოც არ უნდა იყოს, მაინც ვერ გააკეთებ თუ რამე ტუნინგ ეკუ არ გიყენიA |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#91
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Dec 28 2010, 01:02) [snapback]214664[/snapback] რაოდენ არასარისკოც არ უნდა იყოს, მაინც ვერ გააკეთებ თუ რამე ტუნინგ ეკუ არ გიყენიA ანუ სტოკზე გამრიცხულია რამის გაკეთება თუნდაც მინიმუმის?? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#92
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Gazman @ 28th December 2010 - 00:41) [snapback]214660[/snapback] პატარა გაიდი ეკუს ტუნინგზე ევო-ს მაგალითზე ფარტ 1 , იქნებ ვინმეს გამოადგეს მანდ დაწერილი ინფო მალადეც , ძალიან კარგი მანუალია დამწყები ტუნერებისთვის. მიცუს ეკუც ბევრად მეტ საშუალებებს იძლევა ვიდრე სუბარუსი, სუბარუს ეკუ მაგ დონეს მიუახლოვდა 2005 წელს და მაგ დონეზე ავიდა 2007 წელს. ერთადერთ რამეს დავაზუსტებ უფრო გასაგები რომ იყოს მკითხველისთვის ძრავის დატვირთვა (Engine Load) ნიშნავს მართლაც ძრავის დატვირთვას, ანუ ძრავი რამდენად იყენებს თავის მოცულობას და ამ პარამეტრს თუ გადავიყვანთ პროცენტებში, მაშინ უფრო იოლი გასაგები იქნება, ანუ 100=100% ანუ 2.0 მატორში ერთ ბრუნზე შედის 2 ლიტრი ჰაერი, 150=150% ანუ 2 ლიტრიან მატორში შედის 150% ჰაერი, ანუ 3 ლიტრი და ასე შემდეგ, მოკლედ ბუსტის მიმართ პირდაპრპროპორციული კი არის მაგრამ მთლად ისეც არ არის რომ 200 იყოს 1 ბარი, იმიტომ რომ 1 ბარი წნევის დროს დატვირთვა შეიძლება იყოს 180-იც და 220-იც. ძრავის დატვირთვის პარამეტრია გრამი/ბრუნი (g/rev) და ითვლება შემდეგი ფორმულით : ჰაერის ნაკადი გრამი წამში(g/s) /(ბრუნებზე(RPM)*60) ეს 60-ზე გამრავლება საჭიროა იმისთვის რომ წამები არ გავყოთ წუთებზე. ანუ თუ ვითვლით ძრავში რამდენი ჰაერი შევიდა წამში, ბრუნებიც უნდა დავთვალოთ წამებში. ვოზდუხომერის(MAF) სქალინგსაც თუ დაამატებ უფრო მაგარი იქნება, ვინაიდან ყველა MAF-ს აქვს ცდომილება და დახურულ ციკლში მუშაობისას ეკუ სწავლობს თუ რამდენ იტყუება მისი MAF და შედეგ ღია ციკლისას იყენებს ამ შესწავლილ პარამეტრს, ამიტომ MAF კალიბრაცია ერთერთი ყველაზე მთავარი მომენტია ტუნინგისას. კიდევ ერთჯერ მადლობა მანუალისთვის, დასაწყისისთვის ძალიან კარგია და ეგრე გააგრძელეთ. იმედია სიახლეებს აქ შეგვატყობინებ ტყუილად რომ არ ვამოწმოთ საიტზე. ახლა გამახსენდა რომ კიდევ ერთი რამც დამავიწყდა. როგორც აღნიშნე მუდმივი დავის საკითხია დეტონაციისას ზაჟიგანიის კუთხე დავწიოთ თუ მეტი ბენზინი ჩავასხათ და ამაზე ცალსახა პასუხი არ არსებობს, ნორმალურ ქვეყნებში ამისთვის დინოს იყენებენ და ორივე ვარიანტს განიხილავენ, რომელზეც მეტ შედეგს მიიღებენ იმას ტოვებენ. მოკლედ ეკუს ტუნინგი საკმაოდ შრომატევადი და არც ისე იოლი საქმეა. კიდევ ერთერ წარმატებები. ახლა უკვე კითხა მაქვს კიდევ ერთი, 3D რუკებში ჩვენ გვაქვს 24/24 ცხრილი, სუბარუს შემთხვევაში სამწუხაროდ უფრო ნაკლები (16/16) მაგრამ ლოგების ჩაწერისას ადვილი შესამჩნებია რომ ამ ცხრილიდან ნახევარსაც ვერ ვხედავთ, ანუ რუკაზე განსაზღვული პოზიცია დავუჩვათ დატვირთვა 120 და 1500 ბრუნი თითქმის არასდროს შეგვხვდება, ან თუნდა დატვირთვა 30 და 5700 ბრუნი. ან თუ შეგვხვდება ასეთი , იმდენად ცოტა იქნება (1-2) შემთხვევა, რომ ძნელია იმსჯელო ამ 1-2 მორტყმით იმაზე, თუ რამდენად სწორია ამ ურაში ჩაწერილი პარამეტრები და როგორ უნდა ჩავწეროთ ლოგები ისე რომ რუკების ყველა უჯრა აისახოს ლოგში, ანუ ძრავის მუშაობის ყველა შესაძლო ვარიანტი რომ ჩავიწეროთ. ჩვეულებრივ მოკვდავთატვის ავღნიშნა იმას რომ ამ კითხვის შინაარსი ასეთია, ყველა ვარიანტი რომ განიხილო0ნ იმიტომ ანასტროიკებენ ყველა სიჩქარეში, მაგრამ ის ყველა სიჩქარეც ვერ გვაძლევს ძრავის მუშაობის ყველა შესაძლო ვარიანტს. რამეთუ არსებობს უჯრები(პოზიციები) რომელზეც შეიძლება ცხოვრებაში ვერ მოვხვდეთ, მაგრამ ვაიდა მოხვდეს, როცა მოხვდება მაშინ მატორი ხომ არ უნდა დავსტუკოთ ან თუნდაც სიმძლავრე რატომ დავკარგოთ?? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#93
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
Gazman
საღოლ გაზიკ, ბევრი გიშრომია ინფოს გაქართულებაში. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#94
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,370 რეგისტრ.: 2-November 09 მომხმარებელი № 524 ![]() |
maxouni
გაუმარჯოოს, შენი დახმარება მინდა. მე მყავს 2000წლიანი GC8 STI Impreza Type-RA, შეგვიძლია მაგას რამე მოვუხერხოთ? ლოგი იწერება მაგაში? ფოთიდან რომ მომყავდა დეტონაციაც ქონდა და მაგის გასწორებაც მინდა და როგორ მოვიქცეთ? ![]() -------------------- STI-222
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#95
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Achi @ 28th December 2010 - 11:18) [snapback]214697[/snapback] მე მყავს 2000წლიანი GC8 STI Impreza Type-RA, შეგვიძლია მაგას რამე მოვუხერხოთ? ლოგი იწერება მაგაში? 2000-იანზე არ მიცდია, ძველებს ნამდვილად ვერ ვწერ, მაგრამ როგორც სუბარუ გვეუბნება 99-ის მაისის მერე ყველა უნდა ჩავწერო და მოდი და შევაერთოთ და ვნახოთ ციტატა(Achi @ 28th December 2010 - 11:18) [snapback]214697[/snapback] ფოთიდან რომ მომყავდა დეტონაციაც ქონდა და მაგის გასწორებაც მინდა და როგორ მოვიქცეთ? სამწუხაროდ 97-2001 მანქაქნები არ პრაშივკდება, მაგრამ დეტონაციას მაინც შეიძლება ვუშველოთ თუ დავინახეთ როდის და რატომ აქვს დეტონაციები. თუ არა და მერე კონტროლერები და მთელი ამბები, სმესის გამდიდრება, ზაჟიგანიის დაპოზდნება და ასე შემდეგ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#96
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 616 რეგისტრ.: 28-April 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,060 ![]() |
maxouni
ლოგის ჩასაწერად სად უნდა მოვიდე? ასე 10 იანვრის შემდეგ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#97
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 129 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 723 ![]() |
maxouni
mixa გაიხარეთ ციტატა 3D რუკებში ჩვენ გვაქვს 24/24 ცხრილი, სუბარუს შემთხვევაში სამწუხაროდ უფრო ნაკლები (16/16) მაგრამ ლოგების ჩაწერისას ადვილი შესამჩნებია რომ ამ ცხრილიდან ნახევარსაც ვერ ვხედავთ, ანუ რუკაზე განსაზღვული პოზიცია დავუჩვათ დატვირთვა 120 და 1500 ბრუნი თითქმის არასდროს შეგვხვდება, ან თუნდა დატვირთვა 30 და 5700 ბრუნი. ან თუ შეგვხვდება ასეთი , იმდენად ცოტა იქნება (1-2) შემთხვევა, რომ ძნელია იმსჯელო ამ 1-2 მორტყმით იმაზე, თუ რამდენად სწორია ამ ურაში ჩაწერილი პარამეტრები და როგორ უნდა ჩავწეროთ ლოგები ისე რომ რუკების ყველა უჯრა აისახოს ლოგში, ანუ ძრავის მუშაობის ყველა შესაძლო ვარიანტი რომ ჩავიწეროთ. ჩემი ცოდნიდან გამომდინარე ვერანაირად ვერ ჩავწერთ იმ ადგილს რომლის მიღებაც შეუძლებელია ფიზიკურათ . იმ უჯრებისთვის რომლებიც არ გამოიყენება ან უბრალოდ იშვიათად ჩემი აზრით საკმარისია ინტერპოლაცია მისცე ძირითადი სამუშაო ადგილიდან . სტოკი პრაშივკები რო შემიდარებია ზაჟიგანიეში ზოგგან -10 ყოფილა გაწერილი ზოგგან +8 და სმესი ხო საერთოდ კოპი პეისტით აქვთ ხოლმე ჩალაგებული, ქარხნიდანვე თუ კიდიათ ეგ უჯრები ჩვენ რაღატო უნდა ავიტკიოთ თავი ![]() აი ესე გამოიყურება ევოს მუშა ზონა 21-22პსი-ზე გასვლით პიკზე . ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#98
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Gazman @ 28th December 2010 - 16:47) [snapback]214829[/snapback] ჩემი ცოდნიდან გამომდინარე ვერანაირად ვერ ჩავწერთ იმ ადგილს რომლის მიღებაც შეუძლებელია ფიზიკურათ . იმ უჯრებისთვის რომლებიც არ გამოიყენება ან უბრალოდ იშვიათად ჩემი აზრით საკმარისია ინტერპოლაცია მისცე ძირითადი სამუშაო ადგილიდან . სტოკი პრაშივკები რო შემიდარებია ზაჟიგანიეში ზოგგან -10 ყოფილა გაწერილი ზოგგან +8 და სმესი ხო საერთოდ კოპი პეისტით აქვთ ხოლმე ჩალაგებული, ქარხნიდანვე თუ კიდიათ ეგ უჯრები ჩვენ რაღატო უნდა ავიტკიოთ თავი OK, მადლობა, მე არ მეღირსა თბილისში ისეთი სუბარუები რომ გერიელად მივანასტროიკო ![]() -------------------- ისე თუ ვინმეს გაინტერესებთ 95-96 იმპრეზების ეკუები პრაშივკდება და პრავოდკის პატარა გადაკეთების შედეგად 97-2000 იმპრეზებზე დადგება. თუ ვინმე იშოვით შემიძლია დაგინსტროიკოთ ან დაგეხმაროთ ნასტროიკაში ციტატა(Dzia @ 28th December 2010 - 12:43) [snapback]214730[/snapback] ლოგის ჩასაწერად სად უნდა მოვიდე? ასე 10 იანვრის შემდეგ. 9-ში დამირეკე და ზუსტად გეტყვი, 2 კვირის მერე კი არა სამსახურის გადამკიდე 2 დღის მერე ვერ ვგეგმავ ვერაფერს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#99
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,006 რეგისტრ.: 18-April 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,023 ![]() |
მახო ლოგის ჩაწერა მარტო სუბარუზე შეგიძლია?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#100
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 28th December 2010 - 18:50) [snapback]214882[/snapback] OK, მადლობა, მე არ მეღირსა თბილისში ისეთი სუბარუები რომ გერიელად მივანასტროიკო გეღირსება მალე..... ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |