![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
მოკლედ, არაერთი გვინახავს იაპონიაშიც და აქაც არის მანქანები, რომლებსაც 180-იანი სპიდომეტრის ნაცვლად 260-იანი უყენიათ...
რეალურად მაინტერესებს თუ როგორ შეიძლება მაგის გაკეთება, ანუ: ის რომ შეიძლება გამოჭრა და გადააკრა სხვა ციფრები, ეგ კი გასაგებია, მაგრამ აქ ვდგებით კალიბრირების პრობლემასთან... თუ აქვს ვინმეს ინფო ან თუ იცის როგორ შეიძლება ამის გაკეთება, გთხოვთ თქვათ... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ჯოკერა ჩალიჩობდა მაგაზე და ყველაზე მეტი ინფორმაცია მაგას ექნება
![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ May 7 2010, 11:45) [snapback]129882[/snapback] ჯოკერა ჩალიჩობდა მაგაზე და ყველაზე მეტი ინფორმაცია მაგას ექნება ![]() ხო ვიცი, დადო კიდევაც რაღაც ინფო და ბარემ ბოლომდე გავავრცოთ რა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
სპიდომეტრის კატუშკაზე წინაღობის ჩასმა სჭირდება მიმდევრობით, რამდენომიანი და როგორი უნდა იყოს, ეგ არის გასარკვევი
![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
წინაღობას უნდა შერჩევა მეტი არაფერი.
ძალიან მარტივია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 7th May 2010 - 11:54) [snapback]129892[/snapback] წინაღობას უნდა შერჩევა მეტი არაფერი. ძალიან მარტივია. მერე რამდენიანი წინაღობა უნდა? სად უნდა დადგეს??? ეგ წინაღობა ეკუში შემავალ კაბელზე რომ დააყენო, ავტომატურად არ მოიხსნება ლიმიტიც? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
ციტატა ეგ წინაღობა ეკუში შემავალ კაბელზე რომ დააყენო, ავტომატურად არ მოიხსნება ლიმიტიც? გაიგეთ რო ეკუში მიმავალი სიჩქარის (და არამარტო ეკუში) სიგნალი არის სიხშირე, პულსირებს და მანდ წინაღობა ვერ გიშველის.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Matador @ May 7 2010, 10:57) [snapback]129894[/snapback] მერე რამდენიანი წინაღობა უნდა? სად უნდა დადგეს??? ეგ წინაღობა ეკუში შემავალ კაბელზე რომ დააყენო, ავტომატურად არ მოიხსნება ლიმიტიც? ECU-ში ვერაფერს ვერ დააყენებ, და ლიმიტსაც ვერ მოხსნის წინაღობა ![]() ეგ წინაღობა უნდა დადგეს იმენნა სპიდომეტრის კატუშკაზე, ანუ უნდა დაშალო სპიდომეტრი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(Baal @ May 7 2010, 11:59) [snapback]129897[/snapback] გაიგეთ რო ეკუში მიმავალი სიჩქარის (და არამარტო ეკუში) სიგნალი არის სიხშირე, პულსირებს და მანდ წინაღობა ვერ გიშველის. ოკ, მაგრამ მე ვიცი რომ 5 ვოლტი შედის... მოკლედ კალიბრირება როგორ შეიძლება და რა წინაღობაა საჭირო? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
Matador
ტესტერით რო გაზომო 5 ვოლში შეიძლება მიდიოდეს, შეიძლება 220 მიდიოდეს, მარა წყვეტილად და რაც უფრო წყვეტილად მიდის მით უფრო მაღალია მანქანის სისწრაფე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Matador @ May 7 2010, 11:01) [snapback]129900[/snapback] ოკ, მაგრამ მე ვიცი რომ 5 ვოლტი შედის... მოკლედ კალიბრირება როგორ შეიძლება და რა წინაღობაა საჭირო? კალიბრირება არის კაკრაზ წინაღობის შერჩევა ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
PAINKILLER
მაგას ცვლადი წინაღობები არ ჯობია? მარა მერე დიდ სისწრაფეებზე იქნება 3.14-ზდეცი. როგორ დუნდა დააკალიბრირო ამხელა სისწრაფეებზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 7th May 2010 - 12:04) [snapback]129906[/snapback] უნდა სცადო რამოდენიმე სხვადასახვა წინაღობის რეზისტორი მმმ... რავი აბა?! არაა შანსი, ზუსტად გამოითვალო თუ რა წინაღობაა საჭირო??? მაგალითად რომ ვიცოდეთ თუ რამდენი ვოლტი მოდის 0-ზე და რამდენი მოდის 180-ზე... მაშინ მარტივი მათემატიკით გამოითვლიდი თუ რამდენ ომიანი წინაღობა უნდა იყოს... მაგრამ აქ მეორე პრობლემა ხომ არ წარმოიჩენს თავს... თვითონ ციფერბლატის დაბეჭდვისას... როგორც მახსოვს საწყის სიჩქარეებზე უფრო ფართეა დაშორება ხოლო მაღალ სიჩქარეებზე კი ვიწრო... ხო ხვდები რასაც ვამბობ? თუ არაა ეგრე, არ მახსოვს სამწუხაროდ... ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Baal @ May 7 2010, 11:05) [snapback]129907[/snapback] PAINKILLER მაგას ცვლადი წინაღობები არ ჯობია? მარა მერე დიდ სისწრაფეებზე იქნება 3.14-ზდეცი. როგორ დუნდა დააკალიბრირო ამხელა სისწრაფეებზე. ცვლადი უკეთესია, უფრო ზუსტად დააკალიბრირებ ![]() დიდ სისწრაფეებზე დაკალიბრირება რას ნიშნავს?? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
PAINKILLER
მხოლოდ ერთი რეზისტორი უნდა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Matador @ May 7 2010, 11:07) [snapback]129912[/snapback] მმმ... რავი აბა?! არაა შანსი, ზუსტად გამოითვალო თუ რა წინაღობაა საჭირო??? მაგალითად რომ ვიცოდეთ თუ რამდენი ვოლტი მოდის 0-ზე და რამდენი მოდის 180-ზე... მაშინ მარტივი მათემატიკით გამოითვლიდი თუ რამდენ ომიანი წინაღობა უნდა იყოს... მაგრამ აქ მეორე პრობლემა ხომ არ წარმოიჩენს თავს... თვითონ ციფერბლატის დაბეჭდვისას... როგორც მახსოვს საწყის სიჩქარეებზე უფრო ფართეა დაშორება ხოლო მაღალ სიჩქარეებზე კი ვიწრო... ხო ხვდები რასაც ვამბობ? თუ არაა ეგრე, არ მახსოვს სამწუხაროდ... ![]() რა უნდა მაგის გაგებას, შეაერთებ ვოლტმეტრს და ააკრიფინებ რას სიჩქარესაც გინდა და ჩაიწერ მონაცემებს ![]() ციფერბლატის დაბეჭვდა რაღა პრობლემაა, ძველის მაგივრად ახალს დააყენებ და ეგაა ![]() საწყის სიჩქარეებზე უფრო დიდი დაშორება სად ნახე, მე ეგეთი სპიდომეტრი არ გამიგია.... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
დაბალ სიჩქარეზე რო დააკალიბრირებ დიდზეც კარგათ იქნება საქმე თუ წესიერად გაქ დაბეჭდილი.
ანუ თანაბრათ უნდა იყვნენ დაშორებული რიცხვები. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Baal @ May 7 2010, 11:09) [snapback]129916[/snapback] PAINKILLER მხოლოდ ერთი რეზისტორი უნდა? რავი აბა, მგონი ერთი კატუშკაა და თუ ცვლადი რეზისტორით ზუსტად დასვამ წინაღობას, 1-ზე მეტი რათ უნდა დასჭირდეს?? ციტატა(RACKER @ May 7 2010, 11:10) [snapback]129918[/snapback] დაბალ სიჩქარეზე რო დააკალიბრირებ დიდზეც კარგათ იქნება საქმე თუ წესიერად გაქ დაბეჭდილი. ანუ თანაბრათ უნდა იყვნენ დაშორებული რიცხვები. კაკრაზ მაღალზე უნდა დააკალიბრირო და დაბალზეც ზუსტი იქნება ![]() დაბალზე რომ დააკალიბრირებ, მაღალზე დიდ სხვაობას მოგცემს ![]() ხო კიდევ, ციფრული სპიდომეტრი დასჭირდება კალიბრაციას, რამე ტურბოტაიმერი ან მსგავსი დევაისი ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
PAINKILLER
ჰო, საშუალოზე და მაღლებზე ჯობია დაკალიბრირება, მეც ასე ვფიქრობ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ჩემს სპიდომეტრზე ციფერბლატის შეცვლა პრობლემა არ უნდა იყოს, მარტივი ფორმა აქვს
![]() ![]() ლეგასებს ერხევათ მაგრა, იქ ვაბშე სხვა პონტია.... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |