IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

2 გვერდი V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
PAINKILLER
გამოხმაურება May 29 2010, 09:52
გამოხმაურება #21


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(SUB 300 @ May 29 2010, 09:05) [snapback]138944[/snapback]
რამდენადაც მახსოვს პირველი ტურბინის გამომავალი ვიხლოპი 90 გრადუსით აქვს მოღუნული , არ არის გამორიცხული მაგის ბრალი იყოს ,
სტის ტურბინა თუ დგას რათქმაუნდა ვერ ივლი , თუ მოიფიქრებ გაცვლას მაქვს ლეგასის ტურბინა ,აცი ხელს სერიოზული გამოვა

მეც ეგ ეჭვი მაქვს რომ ეგ პირველი ტურბინის ისედაც 90 გრადუსით მოღუნული ვიხლოპის ტრუბა რულის გადატანის დროს ვაბშე უარესად გადაღუნეს და დიდი წინაღობა აქვს ვიხლოპს, მაგიტომაც ვერ ატრიალებს პირველ ტურბინას კარგად....

STI-ს ტურბინებში ჯერ კიდევ დიდი ეჭვი მეპარება, სანახავია, მაგრამ 99% დარწმუნებული ვარ რომ ქარხნული ტურბინები დგას smile.gif

ციტატა(SUB 300 @ May 29 2010, 09:05) [snapback]138944[/snapback]
მახოს ვენაცვალე იქნებდა გვეცადა გიდრომუფტის გადაკეთება , რა დაჯდება ეგ სიამუვნება ? ხომ იცი სახში წანწკლა გიდრო მუფტა მქვს თავის კარობკით ,
რამდენადაც ვხვდები მექანიკას უნდა აჯობოს გადაკეთებულმა მუფტამ + მატორსაც თუ შეავლებს კაცი ხელს სერიოზული გამოვა

მექანიკას აჯობებს ნამდვილად smile.gif როგორც მახსოვს STI ფორესტერზე კაკრაზ ცოტა უფრო ჟოსტკი ჰიდრომუფტა (თუ ჰიდროტრანსფორმატორი, როგორც ჰქვია) აყენია, უფრო მალე გადააქვს თორქი ტრანსმისიაზე და შესაბამისად უფრო მალე რთავს სიჩქარეებსაც smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 გვერდი V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge