![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#141
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ Sep 5 2010, 18:23) [snapback]170611[/snapback] ბუსტ კონტროლერის გარეშე ვერ შევამოწმებ რამდენს ბუსტავს? მაინტერესებს ჩემი რამდენზე იქნება სტანდარტი ესტებეზე 0.6 თუ 0.7 0.8 მაინც უნდა იყოს. ლოგი ჩაწერე/ჩააწერინე და ნახავ ..... ბუსტი რამდენია + ბევრ სხვა საინტერესო და საჭირო რამესაც. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#142
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 5th September 2010 - 21:38) [snapback]170671[/snapback] 0.8 მაინც უნდა იყოს. ლოგი ჩაწერე/ჩააწერინე და ნახავ ..... ბუსტი რამდენია + ბევრ სხვა საინტერესო და საჭირო რამესაც. მაგის გარეშე ბევრი უნდა იმკითხავო, დაბალი ბუსტი შეიძლება გამოწვეული იყოს დეტონაციებისგან და სხვადასხვა ელექტრო გაუმართაობებისგან, რაც ჩეიძლება შეამოწმო აქტუატორის სელენოიდის შლანგების გადაერთებით. მოკლედ gogasikh სელენოიდიდან შლანგები მოხსწენი და გადააერთე, თუ ავტომატიკაა ჩააგდე მეორეში, ჩართე ფიფქი და დაადგი ბოლომდე, ოღონდ ფანატიზმის გარეშე, ბასტმა წესით 1.3-მდე უნდა აარტყას და მერე ბენზინს შეგიწყვიტავს. თუ ასე გააკეთა ისევ დააბრუნე შლანგები ადგილზე თორემ პორშინს გაგიხვრიტავს. თუ მაინც არ დაუბერა ეს იმას ნიშნავს რომ სადღაც ბუსტი იპარება, აქ უკვე ბოლოს შეშვება დაგეხმარება, მაგრამ სანამ ბოლამდე მიხვალ მანამდე სჯობია ბაიპასი გადაამოწმო, ეს შეგიძლია ასე გააკეთო: მოხსნა მსხვილი შლანგი ბაიპასიდან, (რომლითაც ინთეიქში ბრუნდება ჰაერი) და დააზაგლუშკო, მე ამას ველოსიპედის კამერით ვაკეთებ, წამოვაცმევ ბაიპასიდან გამომავალ მილზე და მერე ზემოდან ვაცვამ თავისივე შლანგს. ჰო და მოკლედ ამას რომ დააზაგლუშკებ გჭირდება გაშლილი ტრასა რომ გაზზე უცბად ფეხის აშვება არ დაგჭირდეს, აქაც მეორე სიჩქარის და ფიფქის კომბინაცია და გაზი ბოლომდე, თუ კარგად დაბუსტა ბაიპასი და მისი ყველა შლანგი შეცვალე, ოღონდ დააკვირდი შემთხვევით სადმე რესტრიქტორი არ ჰქონდეს. აქ ერთი მომენტია გადათვალისწინებელი, როგორც წეღან დაცწერე გაზზე უცბად აჩვება არაა სასურველი სანამ ბუსტი +0.2-03-ს არ ჩამოსცდება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#143
|
|
![]() SIX-707 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 920 რეგისტრ.: 12-February 10 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 812 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Sep 7 2010, 13:04) [snapback]171352[/snapback] მაგის გარეშე ბევრი უნდა იმკითხავო, დაბალი ბუსტი შეიძლება გამოწვეული იყოს დეტონაციებისგან და სხვადასხვა ელექტრო გაუმართაობებისგან, რაც ჩეიძლება შეამოწმო აქტუატორის სელენოიდის შლანგების გადაერთებით. მოკლედ gogasikh სელენოიდიდან შლანგები მოხსწენი და გადააერთე, თუ ავტომატიკაა ჩააგდე მეორეში, ჩართე ფიფქი და დაადგი ბოლომდე, ოღონდ ფანატიზმის გარეშე, ბასტმა წესით 1.3-მდე უნდა აარტყას და მერე ბენზინს შეგიწყვიტავს. თუ ასე გააკეთა ისევ დააბრუნე შლანგები ადგილზე თორემ პორშინს გაგიხვრიტავს. თუ მაინც არ დაუბერა ეს იმას ნიშნავს რომ სადღაც ბუსტი იპარება, აქ უკვე ბოლოს შეშვება დაგეხმარება, მაგრამ სანამ ბოლამდე მიხვალ მანამდე სჯობია ბაიპასი გადაამოწმო, ეს შეგიძლია ასე გააკეთო: მოხსნა მსხვილი შლანგი ბაიპასიდან, (რომლითაც ინთეიქში ბრუნდება ჰაერი) და დააზაგლუშკო, მე ამას ველოსიპედის კამერით ვაკეთებ, წამოვაცმევ ბაიპასიდან გამომავალ მილზე და მერე ზემოდან ვაცვამ თავისივე შლანგს. ჰო და მოკლედ ამას რომ დააზაგლუშკებ გჭირდება გაშლილი ტრასა რომ გაზზე უცბად ფეხის აშვება არ დაგჭირდეს, აქაც მეორე სიჩქარის და ფიფქის კომბინაცია და გაზი ბოლომდე, თუ კარგად დაბუსტა ბაიპასი და მისი ყველა შლანგი შეცვალე, ოღონდ დააკვირდი შემთხვევით სადმე რესტრიქტორი არ ჰქონდეს. აქ ერთი მომენტია გადათვალისწინებელი, როგორც წეღან დაცწერე გაზზე უცბად აჩვება არაა სასურველი სანამ ბუსტი +0.2-03-ს არ ჩამოსცდება გაიხარე მახო. და ლოგი რომ ჩავწერო ამ ყველაფრის გარეშე გავიგებ რა არის მიზეზი? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#144
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Sep 7 2010, 12:04) [snapback]171352[/snapback] აქ ერთი მომენტია გადათვალისწინებელი, როგორც წეღან დაცწერე გაზზე უცბად აჩვება არაა სასურველი სანამ ბუსტი +0.2-03-ს არ ჩამოსცდება სასურველი კი არა, არანაირად არ შეიძლება ბაიპასის გარეშე რეზკად გაზის აშვება, ტურბინას დედა ეტირება.... მითუმეტეს 1.3-ზე თუ დაბუსტავს, გაზის აშვების დროს ეგრევე გაიღუნება ტურბინა.... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#145
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gogasikh @ 7th September 2010 - 13:14) [snapback]171358[/snapback] გაიხარე მახო. და ლოგი რომ ჩავწერო ამ ყველაფრის გარეშე გავიგებ რა არის მიზეზი? რაღაცეები ამოვარდება მაქედან, ლოგის ჩაწერით უფრო დავიწროვებ შესაძლო უწესრიგოგეგისნ ჩამონათვალს. თანაც თუ სელენოიდის შლანგების გადაერთების შემდეგ დაბუსტა მერე უფრო მეტია საჩალიჩო , იმიტომ რომ ბევრი რამე შეიძლება ელეტროობაში ურევდეს ციტატა(PAINKILLER @ 7th September 2010 - 13:18) [snapback]171363[/snapback] სასურველი კი არა, არანაირად არ შეიძლება ბაიპასის გარეშე რეზკად გაზის აშვება, ტურბინას დედა ეტირება.... მითუმეტეს 1.3-ზე თუ დაბუსტავს, გაზის აშვების დროს ეგრევე გაიღუნება ტურბინა.... მთლად ეგრევეც არ იღუნება, 1-2ჯერ არაფერი მოუვა ჯანმრთელ ტურბინას, მაგრამ დიდხანს თუ გააგრძელე ყველა ვარიანტში დაღუნავს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#146
|
|
![]() SIX-707 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 920 რეგისტრ.: 12-February 10 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 812 ![]() |
ე.ი. დღეს ვიარე ტრასაზე მთელი გზა 0.7 ბუსტავდა ჩემი მანქანა, ქუთაისში რომ დავბრუნდი დავადგი და 0.4-ზე ზევით ვერ ავიყვანე, ვეღარ გავიგე რა უნდა იქნებ ვინმემ დამეხმაროთ. თან შევამჩნიე რომ ხანდახან როცა ნეიტრალში მიდევს ვიბრაცია აქვს მანქანას, მაგრამ ტახომეტრი არ ირყევა საერთოდ, ეგ რაღასი ბრალი უნდა იყოს? კავშირი ხომ არ ექნებათ ერთმანეთთან?
. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#147
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,952 რეგისტრ.: 31-July 09 მდებარ.: Georgia მომხმარებელი № 265 ![]() |
ციტატა(gogasikh @ 15th September 2010 - 22:01) [snapback]173943[/snapback] ე.ი. დღეს ვიარე ტრასაზე მთელი გზა 0.7 ბუსტავდა ჩემი მანქანა, ქუთაისში რომ დავბრუნდი დავადგი და 0.4-ზე ზევით ვერ ავიყვანე, ვეღარ გავიგე რა უნდა იქნებ ვინმემ დამეხმაროთ. თან შევამჩნიე რომ ხანდახან როცა ნეიტრალში მიდევს ვიბრაცია აქვს მანქანას, მაგრამ ტახომეტრი არ ირყევა საერთოდ, ეგ რაღასი ბრალი უნდა იყოს? კავშირი ხომ არ ექნებათ ერთმანეთთან? ეგეთი ვიბრაციები ქონდა ჩემს მანქანას და მერე წაჯიკავება დაიწყო. თემაც გავხსენი მაგაზე პრობლემებში და როგორც მეუბნებიან ან სვეჩებია ან ბენზონასოსი , მაგრამ მე სვეჩები ეხლახანს სევცვალე და ნასოსს ვაბრალებ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#148
|
|
![]() SIX-707 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 920 რეგისტრ.: 12-February 10 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 812 ![]() |
ნასოსი რომ იყოს ტახომეტრი ხომ უნდა დარბოდეს? აბაროტს უნდა აგდებდეს
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#149
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,952 რეგისტრ.: 31-July 09 მდებარ.: Georgia მომხმარებელი № 265 ![]() |
ციტატა(gogasikh @ 15th September 2010 - 22:48) [snapback]173967[/snapback] ნასოსი რომ იყოს ტახომეტრი ხომ უნდა დარბოდეს? აბაროტს უნდა აგდებდეს ტახომეტრს არც ჩემთან აგდებს , ხალასტოიზე გითამაშებს აბაროტს ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#150
|
|
![]() SIX-707 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 920 რეგისტრ.: 12-February 10 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 812 ![]() |
არა არასდროს არ ათამაშებს, სტაბილურად დგას რა
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#151
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,020 რეგისტრ.: 27-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 196 ![]() |
მეც ხო მითამაშებდა ჩავასხი, რომპეტროლის სუპერი და მიატოვა, გუშინ ჩავასხი ეკო და ისევ დაიწყო. დამთხვევაა ვითომ?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#152
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(akm777 @ Sep 15 2010, 22:14) [snapback]173980[/snapback] მეც ხო მითამაშებდა ჩავასხი, რომპეტროლის სუპერი და მიატოვა, გუშინ ჩავასხი ეკო და ისევ დაიწყო. დამთხვევაა ვითომ? არაა დამთხვევა ![]() ![]() ციტატა(maxouni @ 7th September 2010 - 19:20) [snapback]171571[/snapback] მთლად ეგრევეც არ იღუნება, 1-2ჯერ არაფერი მოუვა ჯანმრთელ ტურბინას, მაგრამ დიდხანს თუ გააგრძელე ყველა ვარიანტში დაღუნავს მთლად ეგრევე არც მე მიგულისხმია, მაგრამ რამდენიმეჯერ თუ ეგრე იზამ, ცვეტში დაიღუნება ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#153
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ორი ერთნაირი დაჩიკი ვნახე , ერთი მექანიკურია მეორე ელექტრონული, რასნიშნავს მექქნიკური და ელექტრონული ან რომელი ჯობია?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#154
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(kaspera @ 21st September 2010 - 22:23) [snapback]175950[/snapback] ორი ერთნაირი დაჩიკი ვნახე , ერთი მექანიკურია მეორე ელექტრონული, რასნიშნავს მექქნიკური და ელექტრონული ან რომელი ჯობია? ელექტრონულია, როცა წნევის ელექტრო დატჩიკი კაპოტში დგება, იქ უერთდება შლანგი და იქედან წამოსული ინფორმაცია კაბელით მოდის სალონში პრიბორზე. მექანიკურის შემთხვევაში შლანგი უნდა შეიყვანო სალონში. რომელი სჯობია როგორ გითხრა, მე პირადად ელექტრო მირჩევნია, სალონში რომ ჩლანგი არ ვატარო. მაგრამ ვინაიდან ელექტროში უფრო მეტი დეტალია, უფრო მეტია გაფუჭების და ცდომილების რისკი. თუ კარგი ფირმისაა იმ მეტ რისკიან ელექტროსაც არაფერი მოუვა, AMS-ს არ ვენდობი, ვნახე უკვე გაფუჭებული ------------------------------------------------------------ ხანდახან მეც დავსვავ კითხვას თუ შეიძლება ![]() როცა ბოლით გაბერვით, ვიზუალური დათვალიერებით და მოსმენით არსად ეტყობა რომ ჰაერს იპარავს და როცა ამ დროს ყველა სიპმტომი და მონაცემი გაჩვენებს რომ აშკარად საიდანღაც ჰაერს იპარავს, მაშინ სად უნდა ვეძებოთ ან რა შეიძლება იყოს? ბუსტი ვერანაირი ვეტგეითების დაკეტვით ვერ ავიყვანე 0.83-ზე ზემოთ, არადა დაკეტილ ვესტგეითზე 1.3-ზე ფუელქათს უნდა მაძლევდეს. ეჭვი მაქვს ტურბინებზე, მაგრამ ლოგში ხალასტოიზე აშკარად ვხედავ კოლექტორის წნევას -0.45, როცა უნდა იყოს -0.6 ეს იმაზე მეტყველებს რომ სადღაც ჰაერს იპარავს, დროსელიდან მატორის პორშინამდე. ეჭვი მქონდა მატორის კომპრესიაზე მაგრამ გადამოწმებამ აბსოლიტურად გააქარწყლა ეს ეჭვები. უკვე აღარ ვიცი სად ვეძებო და როგორ ვეძებო. აბა გამოუშვით ცინცხალი იდეები. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#155
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
რესტრიქტორი რომ გაკლდეს რომელიმე შლანგში მაგან არ შეიძლება გამოიწვიოს ეგ ყველაფერი?
ან გამშვები კლაპნის რასპედვალი რო იყოს გადამხტარი მაშინ შეიძლება კიდე ეგ მოხდეს. მაგრამ მაგ დროს წესით კომპრესიაც უნდა დავარდეს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#156
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 22nd September 2010 - 12:57) [snapback]176177[/snapback] რესტრიქტორი რომ გაკლდეს რომელიმე შლანგში მაგან არ შეიძლება გამოიწვიოს ეგ ყველაფერი? ყველანაირი რესტრიქტორის ზემოქმედება გამოვრიცხე ვესტგეითიდან შლანგის ჩახსნით, თანაც რესტრიქტორებმა, სელენოიდებმა და მართვის შლანგებმა ზეგავლენა შეიძლება იქონიონ მხოლოდ ბუსტზე და ვაკუუმი რა კავშირშია ამასთან? ციტატა(RACKER @ 22nd September 2010 - 12:57) [snapback]176177[/snapback] ან გამშვები კლაპნის რასპედვალი რო იყოს გადამხტარი მაშინ შეიძლება კიდე ეგ მოხდეს. მაგრამ მაგ დროს წესით კომპრესიაც უნდა დავარდეს მეც ეგრე მგონია, მაგრამ ამაში არ ვარ დარწმუნებული, თუმცა რემნის მეტკბი მაინც გადავამოწმე და ადგილზეა. რომეილიმე კლაპანი კარგად რომ არ იკეტებოდეს კომპრესიაზე იმოქმედებს, მაგრამ როს იზამ მაშინ თუ გიდროტალკატელი ვერაა ჯანზე და რომელიმე კლაპანი კარგად ვერ იხსნება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#157
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
მაგას სად აქ გიდრო ტალკატელები მე როგორც ვიცი არ აქ.
შაიბით რეგულირდება. ხოდა შეიძლება არეულია ან ვაფსე რასპედვალი გაქ გაფუჭებული. ყველაფერი უნდა იფიქრო კაცმა შენ ისეთი შემთხვევა გაქ. მაგრამ ტურბინა თუ არ გამორიცხე ისე მატორში ჩაძვრომა ტეხავს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#158
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 22nd September 2010 - 13:12) [snapback]176185[/snapback] მაგას სად აქ გიდრო ტალკატელები მე როგორც ვიცი არ აქ. შაიბით რეგულირდება არა, ჩემსას გიდრო აქვს. ციტატა(RACKER @ 22nd September 2010 - 13:12) [snapback]176185[/snapback] ხოდა შეიძლება არეულია ან ვაფსე რასპედვალი გაქ გაფუჭებული. საქმე იმაშია რომ მე არ ვიცი კლაპნის არასაკმარისად გაღების შემთხვევაში როგორ უნდა იქცეოდეს. იქნებ გამოჩნდეს ვინმე მცოდნე და თქვას რა ხდება მაშინ როცა რასპრედვალსა და ტალკატელს შორის ძალიან დიდი ზაზორია? ციტატა(RACKER @ 22nd September 2010 - 13:12) [snapback]176185[/snapback] მაგრამ ტურბინა თუ არ გამორიცხე ისე მატორში ჩაძვრომა ტეხავს იოლი მოსახსნელი მაინც იყოს ამის ტურბინები. თან იმდენი რამე უნდა დაშალო რომ ყოველთვის დარჩება ეჭვი არასაკმარისი ჰერმეტულობუის თაობაზე. ისე მატორის დაშლა უარესია, მაგრამ ეს დაბალი ვაკუუმი მაეჭვებს ძალიან |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#159
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
მახო, შენს მატორს კუმშვის ხარისხი რამდენზე აქვს?? როგორც ვიცი დაგდებული გაქვს ცოტა...
-------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#160
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
მაგ ბოლით დატესტვის დროს, რა წნევით უშვებს მაგ ბოლს ??? თუ პატარა წნევით უშვებს მაგალითად 0.4 ბარით, მაშინ რას გაიგებ საიდან აპარებს შენი მანქანა 0.8-1 -ზე ბუსტვისას
|
|
|
![]() ![]() |