![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#201
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
Black Jo
კი. ეგრე შეილება მარა აზრი? 2000აბაროტზე რო გახსნას ეს კლაპანი ის იქნება რო პირველს მოაკლდება გამონაბოლქვი და მეორესაც ვერ დაატრიალებს ისე ცოტა იქნება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#202
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
მე უნდა გავბუსტო ამიტომაც ვჩალიჩობ ამას....
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#203
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 6th October 2010 - 22:51) [snapback]182067[/snapback] შემშვები კლაპანის ოდნავ გაღება ------ -- აი ეგ მაინტერესებს ზუსტად ამ კლაპანის მოტყუება ან რამენაირად დროზე ადრე გახსნა არ შეიძლება? ზუსტად ეგაა ყურბინების დაპარალელება ![]() ![]() ციტატა(mixa @ 6th October 2010 - 22:53) [snapback]182068[/snapback] ტურბინიდან ინთეიქისკენ გადამშვები კლაპანი როგორ უნდა შეამოწმო? ვაკუუმის შლანგი უერთდება და ვაკუუმის გარეშე არ უნდა გაატაროს. სხვათაშორუს შენ ახლა ძალიან მაგარი იდეა თქვი, მაგის დაზაგლუშკებას აქვს აზრი მაშინ როცა არ ბუსტავს, იმიტომ რომ შეიძლება კლაპანი კარგი იყოს, მაგრამ მისი მართვის სელენოიდი ვერ იყოს ჯანზე. ციტატა(Black Jo @ 6th October 2010 - 23:04) [snapback]182073[/snapback] მე არ მითქვამს რომ ეგრევე უნდა გახსნას, მანდ თუ კლაპანია რომელიც წნევაზე აღებს, ხომ შეიძლება რომ ცოტა ადრე გახსნას უფრო დაბალ აბარტზე რომ მიაწოდო მაგ კლაპანს ისეთი წნევა რომ დაიწყოს გაღება? არა? კიდევ ერთჯერ ვიმეორებ, სწორედ მაგაში მდგომარეობს ტურბინების დაპარალელება, ეგ კლაპანი ადრე რომ გაუხსნა ეგ იმას ნიშნავს, რომ, მეტი გამონაბოლქვი უნდა წავიდეს მეორეში და რის ხარჯზე როცა გამონაბოლქვი არაა საკმარისი რაოდენობის??? რა ტქმა უნდა იმ გამონაბოლქვის ხარჯზე რომელიც პირველში მიდიოდა, შესაბამისად პირველს აღარ ეყოფა და დაბლები გაგიფუჭდება, რაც შენ არ გაწყობს, თორემ ისე 4000-ის ზემოთ მანქანა ხდება ცოფიანი, ძალიან მაგრად დადის მაღლებზე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#204
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,020 რეგისტრ.: 27-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 196 ![]() |
მახო ხვალ საღამოს გეცლება?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#205
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(akm777 @ 6th October 2010 - 23:30) [snapback]182085[/snapback] მახო ხვალ საღამოს გეცლება? კი, თუ გინდა დღისით გამოდი ოღონდ მითხარი როდის გამოხვალ, თემა რომ არ გავაოფოთ PM |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#206
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ზუსტად ეგაა ყურბინების დაპარალელება-------> მაშ არ ყოფილა ჩემი საშველი უფ
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#207
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 7th October 2010 - 00:16) [snapback]182108[/snapback] ლაგის ზონა რომ გადმოვიტანოთ ეგ არ მოსულუა? ანუ 4500-5500 რომ სადღაც ეგ რომ უფრო დავწიოთ არ გამოვა? ანუ პირველი ტურბინა რომ გავხსნად 2500 კიარა არამედ 2000 ან 1800-დან რომ დაიწყოს? არ გამოვა ეგეც? მაშინ პატარა ტურბინები უნდა დააპატარავი და მაღლებზე დაყვინავს. თავიდან ტყუილად კი არ მითქვამს ყველაზე კარგი გამოსავალი 2.5 მატორის ნიზიათქო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#208
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 7th October 2010 - 00:57) [snapback]182137[/snapback] 2.5 მატორის ნიზიათქო ეხ, მატორის გამოცვლის მეტი არაფელი არ ყოფილა საშველი, მაშინ გავბუსტავ 2.0 და დავსტუკავ ძრავს და მერე გადავაწყობ მაშინ 2.5, აბა რა ვქნა არ ყოფილა გამოსავალი.... ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#209
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
Black Jo
არი გამოსავალი როგორ არაა. კოლექტორები უნდა შეცვალო და სმესის მეპები. ისე რომ დაბალ აბაროტზე ცოტა ბაგატი სმესი გქონდეს და მაშინ წავა რა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#210
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 7th October 2010 - 14:08) [snapback]182264[/snapback] კოლექტორები უნდა შეცვალო ბევრს ვერაფერს მოუმატებს, თანაც ლეგასის აპპაიპი 600-700 $ ღირს და მაგას კიდევ ჩამოტანა და განბაჟება რომ დაემატება იმდენი გამოვა რომ მაგ ფასად 2.5მ ნიზს ჩააგდებ და შენს ნიხს ნაწილებად გაყიდი. ციტატა(RACKER @ 7th October 2010 - 14:08) [snapback]182264[/snapback] სმესის მეპები. ისე რომ დაბალ აბაროტზე ცოტა ბაგატი სმესი გქონდეს და მაშინ წავა რა დაბლებზე მაღალი ბუსტის გამო ლეგასის ისედაც მდიდაი აქვს სმესი და გადამდიდრება არ მოგვცემს კარგ შედეგებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#211
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(RACKER @ Oct 7 2010, 14:08) [snapback]182264[/snapback] Black Jo არი გამოსავალი როგორ არაა. კოლექტორები უნდა შეცვალო და სმესის მეპები. ისე რომ დაბალ აბაროტზე ცოტა ბაგატი სმესი გქონდეს და მაშინ წავა რა არის უფრო მაგარი გამოსავალი ყველაფერი ადგილზე დატოვო და მეთანოლო/წყალი (არყის) მიწოდების სისტემა დააყენო. მერე შეგიძლია 2.0 დაბუსტო თავისუფლად. სანამ არაყი გათავდება შეგიძლია ბუსტო და ბუსტო ....... ძრავს არაფერი მოუვა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#212
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 7th October 2010 - 16:20) [snapback]182297[/snapback] არის უფრო მაგარი გამოსავალი ყველაფერი ადგილზე დატოვო და მეთანოლო/წყალი (არყის) მიწოდების სისტემა დააყენო. მერე შეგიძლია 2.0 დაბუსტო თავისუფლად. სანამ არაყი გათავდება შეგიძლია ბუსტო და ბუსტო ....... ძრავს არაფერი მოუვა. წაიკითხე აბა კლომპს რა უნდა უქნა მაგ შემთხვევაში და როგორი გასაკეთებელია ჩვენ პირობებში |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#213
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Oct 7 2010, 16:20) [snapback]182297[/snapback] არის უფრო მაგარი გამოსავალი ყველაფერი ადგილზე დატოვო და მეთანოლო/წყალი (არყის) მიწოდების სისტემა დააყენო. მერე შეგიძლია 2.0 დაბუსტო თავისუფლად. სანამ არაყი გათავდება შეგიძლია ბუსტო და ბუსტო ....... ძრავს არაფერი მოუვა. ვაა.ე რა მაგარი რაღაც გააძრე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#214
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 7th October 2010 - 15:20) [snapback]182297[/snapback] სანამ არაყი გათავდება შეგიძლია ბუსტო და ბუსტო ....... ძრავს არაფერი მოუვა. დათვრება შე კაცო და მეზობლებს დაერევა ![]() ისე როგორც ვიცი 2001 წლიან მოდელებს ლაგი ნაკლები აქვს 4000 აბაროტის ფარგლებში, ანუ უფრო პლავნი გადასვლაა ტურბინებს შორის, ძირითადად ECU-ს ხარჯზე, შეიძლება სხვა რაღაცეებიც ჰქონდეს გაუმჯობესებული ![]() პრინციპში თეორიულად არის შანსი რომ ECU გადააპრაშივკო ისე რომ მეორე ტურბინისკენ ვიხლოპის გამშვები კლაპანი გახსნას ცოტა უფრო ადრე, მაგრამ მაგ შემთხვევაში პირველი ტურბინის ბუსტი დაეცემა, სამაგიეროდ თორქი უფრო პლავნად მოიმატებს და ლაგი არ იქნება ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#215
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
Sturbo
ეგ სისტემაც არ ღირს იაფი. როგორც მახო ამბობს მართლა 2.5 ის ნიზი ჯობია რა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#216
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
30/70 ნარევი სპირტი/წყალი კომპს მხოლოდ ის მოეთხოვება რომ ფუელკატი არ ჩაიდინოს მაღალი ბუსტის გამო. ბუსტ კონტროლერი + ეგ არყის მიწოდების სისტემა სულ ეგაა. ეს სისტემა 350 $ ღირს (სრული კომპლექტი) დაყენება ელემენტარულია. პაუკი უნდა მოიხსნას რომ შიგ ინჟექტორი დაყენდეს. თუმცა ამბობენ დროსელამდე ჯობიაო ეს კიდევ მთლად უკეთესი მოიხსნება დროსელი გაიხვრიტება და დაყენდება ინჟექტორი (ორი სამი შლანგის და მავთულის მიერთებაზე აღარაფერ ვამბობ). სამაგიეროდ ნაგავ ბენზინზე 1.5 ბარზე უპრობლემოდ გახვალ.
კომპის პროგრამაში ცვლილებები საჭიროა 50/50 იანი არყის შემთხვევაში. ისიც საჭიროა ბენზინის შემცირება რადგან სპირტიც მშვენიერი საწვავია. ვეჟო ტურბინა, სუბარუ და კარგი ნიზი ერთად რა პონტია . ვისაც კარგი ნიზი უნდა დიზელი იყიდოს. ძრავი უნდა მღეროდეს მა როგორ გინდა ..... ზუსტათ 4000 ის მერე იწყებს სიმღერას და ადრენალინიც მანდაა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#217
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
კიდევ ერთი გამოსავალია და ამას სქვია აზოტის ქვეჟანგი ტურბო სისტემებისთვის.
ეს სისტემა ჩავეულებრივ ნიტროს ჰგავს მაგრად, მაგრამ ამავე დრო უდიდესი გავსხვავებაა ატმოსფერული ძრავები აზოტთან შედარებით. სისტემა ასე მუშაობს: საბარგულში იდგმება აზოტის ქვეანგის ბალონი, კოლექტორზე მისი ინჟექტორი, მოკლედ ყველაფერი ზუსტად ისე ყენდება როგორც ატმოსფერულზე, მაგრამ აქ მთავარია მართვა !!! კონტროლერს როგორც გინდა ისე ანასტროიკებ და ყველაზე ოპტიმალურია შემდეგნაირად დაყენება: თუ გაზის პედალი ჩაჭერილია 80%-ზე მეტად (0-დანაც შეიძლება) და ბუსტი ვერ აღწევს წინასწარ ხელით მითითებულ ზღვარს, აქტიურდება აზოტის კლაპანი და კოლექტორში უშვებს აზოტის ქვეჟანგს, როგორც კი ბუსტი გავა ნომინალზე აზოტის მიწოდება წყდება. ეს სისტემა ყველაზე ეფექტური და ეკონომიური იქნება ტვინტურბო ლეგასებისთვის, ვინაიდან გამართულ მანქანაზე მხოლოდ ლაგის მომენტში გააქტიურდება და აზტი ძალიან დიდხანს ეყოფა, მონოტურბინებზე კი 3500-მდე სულ ჩაასხამს და მევრს დახარჯავს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#218
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ნეტა რატო ისტუკება სუბარუები
![]() არ შეიძLეა პრაშივკის გარეშე ბუსტის მომატება და მითუმეტეს ისეთი კონტროლერის დაყენება, რომელიც ბუსტის წარმოქმნის სიჩქარეს და აბაროტებს შეცვლის, გაბედნდებადა დაისტუკება საწყალი მატორი. ისე არ გიცდიათ მეორე აქტუატორის პრუჟინის მოჭიმვა, იგივე ეფექტს მოიტანს რაც მაოქვს ერთ ტურბინიანზე, უფრო ადრე გახსნის, შესაბამისად ლაგიც აღარ იქნება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#219
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ 8th October 2010 - 12:45) [snapback]182609[/snapback] ისე არ გიცდიათ მეორე აქტუატორის პრუჟინის მოჭიმვა, იგივე ეფექტს მოიტანს რაც მაოქვს ერთ ტურბინიანზე, უფრო ადრე გახსნის, შესაბამისად ლაგიც აღარ იქნება რომელი მეორე აქტუატორი?? B4-ის ტვინტურბოზე მხოლოდ ერთი ვეისტგეიტი დგას, მეორე ტურბინას შემშვები კლაპანი აქვს მხოლოდ, ეგ ვაკუუმით იმართება და პრაშივკის კარეშე არა მგონია რამე გამოვიდეს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#220
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
გასაგებია თქვენი პოზიცია, მე ცოტა განსხვავებული აზრები მაწუხებს ამასთან დაკავშირებით, როცა დავამტავრებ ჩემს პროექტს მერე გავსინჯავ რა გამომივიდა და თუ წარმატებით გამომივა ავხსნი კიდევ როგორ რა გავაკეტე
![]() |
|
|
![]() ![]() |