![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#241
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Dude @ 10th October 2010 - 13:40) [snapback]183058[/snapback] ბუსტზე რადგან არის თემა მაინტერესებს დაბრედილი სოლენოიდის სიმპტომები როგორია, ნუ იასნია რო ვერ ბუსტავს მაგრამ რა ახასიათებს კიდე? ვგულისხმობ სუფთა ამ პრობლემას სხვა ყველაფერის გარეშე......... მეტი არც არაფერი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#242
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 475 რეგისტრ.: 26-April 09 მომხმარებელი № 48 ![]() |
უბრალოდ რაღაც დონეზე მაღლა არ ადის და ვსიო....? დიორგანიები და ხლაპოკები აქვს ისევ, უკვე დაბალ ბუსტზე და მეხანიკური ბუსტკონტროლერით იჭერს რამდენსაც საჭიროა ნორმალურად
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#243
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 10th October 2010 - 11:23) [snapback]183048[/snapback] მაგის გამომგონებელმა ისიც იცოდა რო იაპონური 100 ოქტანობის ბენზინი უნდა იდგეს ბაკში მერე რა პრობლემაა, მქონდა კიდეც ბაკში 100-იანი ოქტანობა და ჯიგრულად დადიოდა ლეგასი ![]() ![]() ციტატა(Sturbo @ 10th October 2010 - 11:23) [snapback]183048[/snapback] მოსკვიჩის კი არა ფორდ T ს მერეც არაფერი შეცვლილა . ძრავი ძრავია . შიგნით მიმდინარე პროცესებიც უცვლელი დარჩა . მოკლეხოდიან ძრავებს მხოლოდ რამოდენიმე კომპანია აწარმოებს მათ შორის სუბარუ, BMW ც დიდი მოყვარულია ამ გეომეტრიის. კარგათ ვიცნობ ამ ძრავების ხასიათს .... აქ უკვე შეგეკამათები ![]() შენ ყველაზე მთავარს არ ითვალისწინებ, მოსკვიჩს და 06-ს კარბურატორიანი და ტრამლიორიანი მატორი უყენია ![]() ![]() ![]() სუბარუს კი MultiPoint Electronic Fuel Injection და Distributorless Ignition აქვს ![]() ![]() ჩემს მატორზე უფრო ნავაროჩენნი სისტემა აყენია რომელსაც ელექტროდროსელი ჰქვია, როცა ECO რეჟიმი გაქვს ჩართული, რაც არ უნდა რეზკად დააჭირო გაზის პედალს, დროსელს ეგრევე არ გაგიხსნის, შესაბამისად ბუსტიც გვიან მოდის და უფრო ნაკლები შანსია რომ დაბალ ოქტანიან ბენზინზეც კი დასჭირდეს სმესის გამდიდრება, შესაბამისად ბენზინსაც ნაკლებს წვავს მაგ დროს ![]() ჩვეულებრივ რეჟიმში კი იცოცხლე ბლომად ასხავს და მომენტალურად იწყებს ტურბინა დაბუსტვას ![]() ციტატა(Sturbo @ 9th October 2010 - 20:32) [snapback]182951[/snapback] (ნავთს თუ შეურევ ბენზინში შეძლება დიზელინგს მიაღწიო) ამაშიც შეგეკამათები, ბენზინში ნავთი რომ გაურიო, არანაირ დეტონაციას არ მიიღებ, უბრალოდ არასრულად დაიწვება ეგ "ჯადოსნური სითხე" იმის გამო რომ ნავთი და დიზელის საწვავი უფრო დეტონაციამედეგია და ძაან უნდა შეკუმშო რომ აფეთქდეს (კაკ მინიმუმ 20:1-ზე აქვს კუმშვის ხარისხი დიზელის ძრავებს) ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#244
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Oct 10 2010, 14:59) [snapback]183072[/snapback] მერე რა პრობლემაა, მქონდა კიდეც ბაკში 100-იანი ოქტანობა და ჯიგრულად დადიოდა ლეგასი ![]() ![]() აქ უკვე შეგეკამათები ![]() შენ ყველაზე მთავარს არ ითვალისწინებ, მოსკვიჩს და 06-ს კარბურატორიანი და ტრამლიორიანი მატორი უყენია ![]() ![]() ![]() სუბარუს კი MultiPoint Electronic Fuel Injection და Distributorless Ignition აქვს ![]() ![]() ჩემს მატორზე უფრო ნავაროჩენნი სისტემა აყენია რომელსაც ელექტროდროსელი ჰქვია, როცა ECO რეჟიმი გაქვს ჩართული, რაც არ უნდა რეზკად დააჭირო გაზის პედალს, დროსელს ეგრევე არ გაგიხსნის, შესაბამისად ბუსტიც გვიან მოდის და უფრო ნაკლები შანსია რომ დაბალ ოქტანიან ბენზინზეც კი დასჭირდეს სმესის გამდიდრება, შესაბამისად ბენზინსაც ნაკლებს წვავს მაგ დროს ![]() ჩვეულებრივ რეჟიმში კი იცოცხლე ბლომად ასხავს და მომენტალურად იწყებს ტურბინა დაბუსტვას ![]() ამაშიც შეგეკამათები, ბენზინში ნავთი რომ გაურიო, არანაირ დეტონაციას არ მიიღებ, უბრალოდ არასრულად დაიწვება ეგ "ჯადოსნური სითხე" იმის გამო რომ ნავთი და დიზელის საწვავი უფრო დეტონაციამედეგია და ძაან უნდა შეკუმშო რომ აფეთქდეს (კაკ მინიმუმ 20:1-ზე აქვს კუმშვის ხარისხი დიზელის ძრავებს) ![]() ![]() რატომ გგონია რომ როცა ძრავები ECU ზე გადავიდნენ ველოსიპედი თავიდან გამოიგონეს ??? გამოცდილება გაკლია კარბურატორებთან და ტრამლიორებთან ურთიორთობაში ![]() დიზელინგს 2 მიზეზი აქვს: 1 - დაბალოქტანური საწვავი. 2 - ძალიან ცხელი სვეჩი. დეტონაცა შეიძლება დიზელინგში გადავიდეს სტანდარტული სვეჩის გადახურების გამო. დიზელინგის დროს ხდება თორქის უცებ შემცირება. ამტომ ბუსტზე თუ ატყობ რომ ძრავს გაწევა უცებ დაუვარდა 3-4 წამი გაქვს რომ გაზს ფეხი გაუშვა სხვა შემთხვევაში ნახვრეტი პორშინში გარანტირებულია. კიდევ ერთი შეკითხვა თუ RSK 1800 დან უკვე 1 ბარზეა შესაბამისად ECU ბუსტის მაპით სარგებლობლობს ე.ი. ოპენლუპია და ნარევი მდიდარი . ანუ როგორც ბუსტს შეეფერება. აბა ასეთი თეორიით რამდენს წვავენ ეს მანქანები 20 ლოტს ?? ეკოლოგია ? (CO ალბათ 10% ია) კატალიზატორი ? (ამდენ ძალადობას ვერ აიტანს). |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#245
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 10th October 2010 - 15:32) [snapback]183075[/snapback] ასეთი თეორიით რამდენს წვავენ ეს მანქანები 20 ლოტს თავისუფლად ციტატა(Sturbo @ 10th October 2010 - 15:32) [snapback]183075[/snapback] ეკოლოგია ? მაგრად ჰკიდიათ ![]() ციტატა(Sturbo @ 10th October 2010 - 15:32) [snapback]183075[/snapback] როგორც ხედავ არაფერი შეცვლილა შეიცვალა მხოლოდ უკუკავშირი ძრავის კვების სისტემმასთან, ეს არის ლამბდა და დეტონაციის დატჩიკი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#246
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 10th October 2010 - 16:21) [snapback]183088[/snapback] შეიცვალა მხოლოდ უკუკავშირი ძრავის კვების სისტემმასთან, ეს არის ლამბდა და დეტონაციის დატჩიკი ეგ არც ისე ცოტაა, დეტონაციის დატჩიკის გარეშე კარბურატორიანი მატორი როგორ გაიგებს რომ დეტონაციაა, უბრალოდ ვაარაუდით? ან სმესს რა გაზომავს?? ციტატა(Sturbo @ 10th October 2010 - 14:32) [snapback]183075[/snapback] როგორც ხედავ არაფერი შეცვლილა უბრალოდ რაც მექანიკურად კეთდებოდა ეხლა ელექტრონულად ხდება. გასაგებია ელექტრონული ჯობია. ძალიან დიდი სხვაობაა და მაგას კამათი არ სჭირდება ![]() ციტატა(Sturbo @ 10th October 2010 - 14:32) [snapback]183075[/snapback] კიდევ ერთი შეკითხვა თუ RSK 1800 დან უკვე 1 ბარზეა შესაბამისად ECU ბუსტის მაპით სარგებლობლობს ე.ი. ოპენლუპია და ნარევი მდიდარი . ანუ როგორც ბუსტს შეეფერება. აბა ასეთი თეორიით რამდენს წვავენ ეს მანქანები 20 ლოტს ?? 20-საც წვავს და 30-საც, გააჩნია როგორ ჩააჭერ ![]() ციტატა(Sturbo @ 10th October 2010 - 14:32) [snapback]183075[/snapback] ეკოლოგია ? (CO ალბათ 10% ია) კატალიზატორი ? ეკოლოგია რომ ადარდებდათ იმიტომაც გააკეთეს TWINTURBO სისტემა ![]() ![]() 2002-წლიდან გამოშვებულ ტურბინიან B4-ებს ეკოლოგიის სტანდარტი აქვს G-LEV (Автомобиль со сверхнизким содержанием вредных веществ в выхлопных газах) -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#247
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ბავშვებივით იქცევით, ერთმა თუ გადაუხვია თემას ყველე მიყვება, რა გჭირთ ხალხნო? მთელი გვერდია ბენზინის წვაზე ლაპარაკობთ და საერთოდ სადაც ბუსტზე საუბარი იქ საერთოდ რატომ ახსენებთ იაღოვას და ჯიდაის?
----------------------------------- მოდერატორი ბიძიააააა.... ძალიან გთხოვ მოაშორე ამ თებას ზედმეტი რაღაცეები |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#248
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
მოდერმა ცოტა მეტი მოაშორა ამ თემას.
არ დაბუსტოთ სუბარუები ნასტროიკის გარეშე, არ დაუყენოთ ისეთი ბუსტ კნტროლერი, რომელიც ბუსტის წარმოქმნის და მოკლების სიჩქარეს და დაროს ცვლი რადიკალურად ს, მოკვდება მატორი!!! |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#249
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 475 რეგისტრ.: 26-April 09 მომხმარებელი № 48 ![]() |
მეღირსა ბუსტკონტროლერი მეხანიკური და დავაყენე სწორად როგორც დიაგრამაზე ხატია და როგორც მაშინ შეკრებაზე, მოკლედ ვეღარ გავიგე რა ..... რა ჭირს ამ მანქანას ჯერ 1-ზე აწია ბუსტი პაჩტი ნარმალნად ერთი ხლაპოკით მერე ღამე ტრასაზე გავსინჯე კიდე, ისევ ისე თამაშობს ბუსტი, ისევ ხლაპოკებით და დიორგანიებით ხან 1-ზე ხან 0,9 0,8 0,7 0,5 - 1-ზე ზემოთ არ ადის და თან პიკს მიწერს 1,6
რადნოი სოლენოიდით იგივე სიტუაციაა მხოლოდ 0,5-0,6-ის ფარგლებში, მეტი არ გამოდის და პიკია 1,1 მერე ხალასტოიზე კიდე (მექანიკურით) ......... 0,5-ზე მეტი არ უნდა მისცეს ხო?, ამან კიდე 0,8 აწია მეტი აღარ ვაგაზავე შემეშინდა, მოკლედ რა ჭირს ამ მანქანს ვერ გავიგე ..... მირჩიეთ რა რამე, რა უნდა იყოს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#250
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
დიაგნოსტიკა აჩვენებს რაიმე დატჩიკის გაუმართაობას? თუ არა, მაშინ სოლენოიდია გამაიმუნებული. თუ სოლენოიდიც კარგია, მაშინ რესტრიქტორების ბრალია
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#251
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 475 რეგისტრ.: 26-April 09 მომხმარებელი № 48 ![]() |
წესიერ სოლენოიდზეც იგივეს აკეთებს და მექანიკურ კონტროლერზეც, შეიძლება საწვავის წნევის რეგულატორის ბრალი იყოს? ზუსტად იგივი პრობლემა ქონდა ვიღაცას რუსულ ფორუმზე და ამ რეგულატორზე წნევის 3 ბარამდე აწევის შემდეგ პრობლემა გაქრა ......
რამდენი უნდა იყოს ნორმალური წნევა? ვაკუუმის გარეშე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#252
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ხალასტოიზე უნდა იყოს სადღაც 42-45 პსი როგორც მახსოვს
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#253
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(Dude @ Oct 13 2010, 13:36) [snapback]184054[/snapback] მეღირსა ბუსტკონტროლერი მეხანიკური და დავაყენე სწორად როგორც დიაგრამაზე ხატია და როგორც მაშინ შეკრებაზე, მოკლედ ვეღარ გავიგე რა ..... რა ჭირს ამ მანქანას ჯერ 1-ზე აწია ბუსტი პაჩტი ნარმალნად ერთი ხლაპოკით მერე ღამე ტრასაზე გავსინჯე კიდე, ისევ ისე თამაშობს ბუსტი, ისევ ხლაპოკებით და დიორგანიებით ხან 1-ზე ხან 0,9 0,8 0,7 0,5 - 1-ზე ზემოთ არ ადის და თან პიკს მიწერს 1,6 რადნოი სოლენოიდით იგივე სიტუაციაა მხოლოდ 0,5-0,6-ის ფარგლებში, მეტი არ გამოდის და პიკია 1,1 მერე ხალასტოიზე კიდე (მექანიკურით) ......... 0,5-ზე მეტი არ უნდა მისცეს ხო?, ამან კიდე 0,8 აწია მეტი აღარ ვაგაზავე შემეშინდა, მოკლედ რა ჭირს ამ მანქანს ვერ გავიგე ..... მირჩიეთ რა რამე, რა უნდა იყოს ![]() 2 ვარიანტია : ან ლოგს წერ და გვაჩვენებ რომ გავიგოთ რა ხდება . ან ახალ ტურბინას ყიდულობ და აყენებ. შეიძლება ვესტგეიტი ჭედავს , ღია რჩება და ბუსტი ვარდება . მექანიკურ ბუსტ კონტროლერთან ფრთხილად ...... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#254
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 475 რეგისტრ.: 26-April 09 მომხმარებელი № 48 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Oct 13 2010, 20:19) [snapback]184172[/snapback] 2 ვარიანტია : ან ლოგს წერ და გვაჩვენებ რომ გავიგოთ რა ხდება . ან ახალ ტურბინას ყიდულობ და აყენებ. შეიძლება ვესტგეიტი ჭედავს , ღია რჩება და ბუსტი ვარდება . მექანიკურ ბუსტ კონტროლერთან ფრთხილად ...... ხო ერთადერთი ვარიანტია რომ გავიგო რა ხდება, სად და როგორ შეიძლება ამის გაკეთება, ლოგის ჩაწერას ვგულისხმობ... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#255
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(Dude @ Oct 13 2010, 20:55) [snapback]184178[/snapback] ხო ერთადერთი ვარიანტია რომ გავიგო რა ხდება, სად და როგორ შეიძლება ამის გაკეთება, ლოგის ჩაწერას ვგულისხმობ... აქ ნახე - http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=2827 ისე იცი რა ქენი როცა შეატყობ რომ აღარ ბუსტავს გააჩერე გადმოდი და ვესტგეიტი ხელით გადაამოწმე დაკეტილია თუ არა . ანუ აქტუატორიდან რომ რკინის მილი მიდის ვესტგეიტამდე შენკენ მოქაჩე , თუ ოდნავ მაინც გამოიწია ე.ი. ღიას ტოვებს. რამე ნაჭერი იხმარე თორემ ხელს დაიწვავ !!!! |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#256
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 475 რეგისტრ.: 26-April 09 მომხმარებელი № 48 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Oct 13 2010, 21:38) [snapback]184195[/snapback] აქ ნახე - http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=2827 ისე იცი რა ქენი როცა შეატყობ რომ აღარ ბუსტავს გააჩერე გადმოდი და ვესტგეიტი ხელით გადაამოწმე დაკეტილია თუ არა . ანუ აქტუატორიდან რომ რკინის მილი მიდის ვესტგეიტამდე შენკენ მოქაჩე , თუ ოდნავ მაინც გამოიწია ე.ი. ღიას ტოვებს. რამე ნაჭერი იხმარე თორემ ხელს დაიწვავ !!!! ეს ამბავი ვიკითხე უკვე და ჩემ მოდელზე, ძაან სამწუხაროა მაგრამ არ კეთდება (ლოგის ჩაწერა) ![]() 0,5-ს ყოველთვის ბუსტავს და გაზს თუ არ აუშვი 1-ზეც ავა, წვალებით, ძიორგანიებით და ხლაპოკებით, ამ დროს შემოწმდება ხელით? ისე ავც-რ ეყენა და ჩემთან გაფუჭებული ჩამოვიდა ეს ავც-რ, იქნებ იქ იყო რამე დანასტროიკებული და სტოკ სოლენოიდზე რო დავაბრუნეთ უბრალოდ აღარ იმუშავა წესიერად, საწვავის წნევა ხომ არ ააქვს დავუშვათ შეცვლილი ან რამე მსგავსი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#257
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(Dude @ Oct 13 2010, 22:09) [snapback]184207[/snapback] ეს ამბავი ვიკითხე უკვე და ჩემ მოდელზე, ძაან სამწუხაროა მაგრამ არ კეთდება (ლოგის ჩაწერა) ![]() 0,5-ს ყოველთვის ბუსტავს და გაზს თუ არ აუშვი 1-ზეც ავა, წვალებით, ძიორგანიებით და ხლაპოკებით, ამ დროს შემოწმდება ხელით? ისე ავც-რ ეყენა და ჩემთან გაფუჭებული ჩამოვიდა ეს ავც-რ, იქნებ იქ იყო რამე დანასტროიკებული და სტოკ სოლენოიდზე რო დავაბრუნეთ უბრალოდ აღარ იმუშავა წესიერად, საწვავის წნევა ხომ არ ააქვს დავუშვათ შეცვლილი ან რამე მსგავსი ხლაპკკებში რას გულისხმობ ? აცემინებს თუ გრუშიტელში ისვრის ? თუ აცემინებს ანუ ხმა კაპოტიდან მოდის მაშინ ბენხინის წნებაა სანახავი პირველ რიგში. ზამოკს რომ გააღებ სანამ დაქოქავ მინიმუმ 3 ბერი უნდა ეჭიროს წნევა. დაქოქილზე 2.5 - 2.8 . ბუსტზე შეიძლება 4 საც მიაღწიოს. რაც მთავარია წნევაში ჩავარდნები არ უნდა იყოს (რეზკი გაზისას მაგალითად). სვეჩები ნახე - უფრო სწორედ ე.წ. ზაზორი 0.8 მმ ზე მეტი არ იყოს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#258
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 475 რეგისტრ.: 26-April 09 მომხმარებელი № 48 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Oct 14 2010, 00:22) [snapback]184302[/snapback] ხლაპკკებში რას გულისხმობ ? აცემინებს თუ გრუშიტელში ისვრის ? თუ აცემინებს ანუ ხმა კაპოტიდან მოდის მაშინ ბენხინის წნებაა სანახავი პირველ რიგში. ზამოკს რომ გააღებ სანამ დაქოქავ მინიმუმ 3 ბერი უნდა ეჭიროს წნევა. დაქოქილზე 2.5 - 2.8 . ბუსტზე შეიძლება 4 საც მიაღწიოს. რაც მთავარია წნევაში ჩავარდნები არ უნდა იყოს (რეზკი გაზისას მაგალითად). სვეჩები ნახე - უფრო სწორედ ე.წ. ზაზორი 0.8 მმ ზე მეტი არ იყოს. გულუშიტელში გასროლაა უფრო, კაპოტიდან ხლაპოკი როგორ უნდა წამოვიდეს? წნევის შესამოწმებლად სად შეიძლება მივიყვანო? ნებისმიერ მატორისტთან? თუ დავუშვათ ჩავარდნებია წნევაში ესეიგი ბენზონასოსი ან რეგულატოირია ხო? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#259
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(Dude @ Oct 14 2010, 12:07) [snapback]184329[/snapback] გულუშიტელში გასროლაა უფრო, კაპოტიდან ხლაპოკი როგორ უნდა წამოვიდეს? წნევის შესამოწმებლად სად შეიძლება მივიყვანო? ნებისმიერ მატორისტთან? თუ დავუშვათ ჩავარდნებია წნევაში ესეიგი ბენზონასოსი ან რეგულატოირია ხო? ძალიან დიდი მნიშვნელობაა საიდან მოდის მაგ ხლაპოკების ხმა . კაპოტი ახადე და მოუსმინე თუ ზევიდან (პაუკიდან) მოდის 99% ბენზინი მიდის ცოტა ან სვეჩებს ჭირს რაღაც. რეგულატორზე მიდის წვრილი ვაკუმის შლანგი მოხსნი იმას და ისე გაზომავ თუ ჩავარდნები მანც აქვს ნასოსია .... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#260
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 475 რეგისტრ.: 26-April 09 მომხმარებელი № 48 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Oct 14 2010, 19:12) [snapback]184463[/snapback] ძალიან დიდი მნიშვნელობაა საიდან მოდის მაგ ხლაპოკების ხმა . კაპოტი ახადე და მოუსმინე თუ ზევიდან (პაუკიდან) მოდის 99% ბენზინი მიდის ცოტა ან სვეჩებს ჭირს რაღაც. რეგულატორზე მიდის წვრილი ვაკუმის შლანგი მოხსნი იმას და ისე გაზომავ თუ ჩავარდნები მანც აქვს ნასოსია .... ხალასტოიზე რაც არ უნდა აგაზავო არ ააქვს ხლაპოკები, მაინც უფრო მგონია გლუშიტელიდან ისმის. ვიცი ეს ვაკუუმის შლანგი, მანომეტრი უნდა ჩამოეცვას ამ შლანგის მაგივრად და ხალასტოიზე გაიზომოს? ისე არ არის ვინმე მცოდნე, ნორმალური ხელოსანი? მე არამგონია რომ ჩემი ძლებით რამეს გავხდე. |
|
|
![]() ![]() |