IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

2 გვერდი V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> მექანიკური კარობკის გაშიფვრა, კარობკის ნომრის მიხედვით
VADA
გამოხმაურება Feb 15 2013, 10:14
გამოხმაურება #21


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




maxouni


კარგი ინფოა smile.gif


Go to the top of the page
 
+Quote Post
TaO
გამოხმაურება Jun 18 2013, 21:00
გამოხმაურება #22


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,942
რეგისტრ.: 17-August 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,336




3.636 (1st) 2.375 (2nd) 1.761 (3rd) 1.346 (4th) 1.062 (5th) 0.842 (6th) All years JDM STI 6MT
ეს არის რაც იაპონურ იმპრეზებს მოყვება

3.636 (1st) 2.375 (2nd) 1.761 (3rd) 1.346 (4th) 0.971 (5th) 0.756 (6th) 2004-2006 STI (USDM)

ეს ამერიკულრბს 2007 წლამდე

3.636 (1st) 2.235 (2nd) 1.521 (3rd) 1.137 (4th) 0.971 (5th) 0.756 (6th) 2007+ STi (USDM)

ამერიკულებს 2007 წლის შემდებ

3.330 (1st) 2.384 (2nd) 1.750 (3rd) 1.330 (4th) 1.040 (5th) Stock (6th) PPG 1-5 SC dog (Group N Rally) for 6MT
ნახევრად დოგ ბოქსი

3.636 (1st) 2.375 (2nd) 1.761 (3rd) 1.346 (4th) 1.062 (5th) 0.842 (6th) PPG 1-6 SC dog (Group N Rally) for 6MT
100% დოგ ბოქსი

გამოდის რომ სწრაფი აქსელერაციიითვის 2007+ წლიანის 1-2-3 სიჩარირს კბილანები ყველაზე მოკლეა ხომ.???...და მაღალი სიჩქარის განსავითარებლად 5-6 კბილანები დოგ ბოქსი ან სტოკი იაპონურის... სწორად მსჯელობ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 გვერდი V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge