![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
ამ თემას ვხსნი იმისთვის რომ,
ვინმე ჩემნაირმა გაჭირვებულმა ამდენივე არ იწვალოს და ტყუილად არ დახარჯოს დრო და ნერვები დეჭ#$%#$%მ მანქანაზე. მოკლედ, როგორც აღმოჩნდა, არსებობს ორნაირი ამორტიზატორები, 1. ჩვეულებრივები, ამაზე არ გავაგძელებ 2. ამორტიზატორები თვითგასწორების ფუნქციით რას ნიშნავს თვითგასწორების ფუნქცია: ამორტიზატორს, გვერდზე მიმაგრებული აქვს პატარა ბაჩოკი, რომელიც მიერთებულია ძირზე, როდესაც მანქანაზე იდება ტვირთი, ან მეტი დატვირთვაა, მანქანა იწევს დაბლა, თუმცა, ამ დროს გვერდზე ბაჩოკისა და და ამორტიზატორის მთავარ ბაჩოკს შორის იხსნება კლაპანი, და მანქანა სწორდება თავის სიმაღლეზე. მოკლედ ვიტყვი რომ, ასეთი ამორტიზატორი არის უფრო უხეში(გრუბი) და ამის გამო, მასზე ყენდება უფრო რბილი ზამბარა. როგორც ცნობილია, ასეთი თვითგასწორებადი სისტემა ყენდებოდა, 2006 წლამდე მხოლოდ ტურბინიან მანქანებზე (ევროული ბაზარი) 2006 დან ყველა მოდელზე (ევროპული ბაზარი) ეს სისტემა ყენდებოდა ამერიკული ბაზარის მანქანებზეც, ოღონდ LL.Bean მოდიფიკაციაზე. აქვე, ყოველი შემთხვევისთვის, ეგება ვიღაცას გამოადგეს და ისევ, ნერვები და დრო არ დახარჯოს ამ დედმ$#%#$% მანქანაზე, ჩვეულებრივი ამორტიზატორების და ზამბარების ნომრები: SG ( 03-08 г.в.) ამორტიზატორები (უკანა) 20360SA010 (KYB 334345) 20360SA000 (KYB 334344) ზამბარა უკანა 20380SA020 და 20380SA060 SF ( 97-02 г.в.) ამორტიზატორები (უკანა) 20360FC150 (KYB 334192) 20360FC140 (KYB 334191) ზამბარა უკანა 20380FC140 ან 20380FC120 ან 20380FC130 |
|
|
![]() ![]() |