![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(bero @ Nov 23 2010, 00:21) [snapback]202678[/snapback] რა მაინტერესებს, ზუსტად არ ვიცი მაგის ბრალია თუ არ, მაგრამ დაახლოებიტ 2000 აბაროტზე გუდავს, აგდებს აბაროტს და მერე ისევ აგრზელებს, ვფიკრობ უფრო ბენზინის ფილტრია, 1 ცლის გამოცვილი მაქვს, ტუ არადა შეიძლება კატალიზატორი იყოს? პს. კიდე, ქუთაისსში ვარ და აკ სად ვიყიდი ბენზინის ფილტრს ვინმე მეტყვის?! კატალიზატორი რომ იყოს აღარ გააგრძელებს .... სვეჩები ნახე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 161 რეგისტრ.: 19-December 09 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 642 ![]() |
ე.ი ჩეკმა ამინთო,
რომ გავასინჯე კატალიზატორს ანუ დაჩიკს აქვს დარხეულიოოოოო...... ჩემი აზრით კატალიზატორს დარხეული აქვს და კატალიზატორი რომ ამოვიღო ჩეკი რომ ჩავაქრო დაჩიკებს დაჭირდება შეცვლა??? ( პ.ს. ჩეკი ანთებულია მარადმწვანე ნათურასაცით ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ამერიკულებს 2.5 რა რაოდენობის კატალიზატორი აქვს??? მინდ არომ ამმოვადძრო და დავისვენო ![]() ![]() ![]() ?? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(ZUA-222 @ Dec 2 2010, 19:23) [snapback]206019[/snapback] ე.ი ჩეკმა ამინთო, რომ გავასინჯე კატალიზატორს ანუ დაჩიკს აქვს დარხეულიოოოოო...... ჩემი აზრით კატალიზატორს დარხეული აქვს და კატალიზატორი რომ ამოვიღო ჩეკი რომ ჩავაქრო დაჩიკებს დაჭირდება შეცვლა??? ( პ.ს. ჩეკი ანთებულია მარადმწვანე ნათურასაცით ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ამერიკულებს 2.5 რა რაოდენობის კატალიზატორი აქვს??? მინდ არომ ამმოვადძრო და დავისვენო ![]() ![]() ![]() ?? ვერ გავიგე, კატალიზატორს აქვს დარხეული თუ ლამბდას?? რა კოდი ამოაგდო?? დაჩიკებში რას გულისხმობ, ლამბდას?? ასდ შეამოწმებინე საერთოდ, ამონაბეჭდი მოგცეს? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 ![]() |
ZUA-222
მგონი ლამბდა გჭირდება შენ...ლამბდას ეძაახიან კატალიზატორის დაჩიკს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 161 რეგისტრ.: 19-December 09 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 642 ![]() |
კატალიზატორს ექნება დარხეული ისეთი სუნი აქვს რო რავი რა.... კომპზე რომ ვანახე არ ვიცი რა კოდი ამოაგდო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(ZUA-222 @ 3rd December 2010 - 13:14) [snapback]206544[/snapback] კატალიზატორი უნდ აამოვკარო და ტრუბა ჩაუსვა წვამაც მოუმატა და თან ჩეკსასც აღარ ამინთებს საწვავზე. კატალიზატორის ამოგდება ჩეკს არ ჩაგიქრობს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#47
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ Dec 3 2010, 13:18) [snapback]206546[/snapback] კატალიზატორის ამოგდება ჩეკს არ ჩაგიქრობს ![]() +1111 დაჟე ამოებულმა შეიძLება პირიქით აანთოს.. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#48
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(shreketa @ 3rd December 2010 - 13:23) [snapback]206548[/snapback] დაჟე ამოებულმა შეიძLება პირიქით აანთოს.. +1 ეგეც მართალი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#49
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 283 რეგისტრ.: 4-October 10 მომხმარებელი № 1,477 ![]() |
კაროჩე დგეს სვეჩები ვანახე კარგ ელექტრიკს და კარგია მითხრა, მერე გავაკეთე დიაგნოსტიკა და ამოაგდო კოდი 32 Oxygen Sensor , ეს არისო ალბათ ყველას კარგად მოგეხსენებათ კატალიზატორის დაჩიკიო და როგორც მითხრეს წინა კატალიზატორის, ხოდა აბა ახლა დამეხმარეთ რას მირჩევთ, რა ფასები აქვს მაგ დაჩიკს, სად შეიძლება კაცმა იშოვოს ან ნახმარი რო ვიყიდო წავა? თან არის განსხვავება ამერიკულსა და იაპონურს შორის? ჩემი 2001 წლიანი იაპონური სუბარუა. ხოდა თუ დაჩიკი ვერ ვიშოვე კატალიზატორი რო ამოვიღო მერე ჩეკი როგორ უნდა ჩავაქრობინო
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#50
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 726 რეგისტრ.: 27-February 10 მდებარ.: Varketili მომხმარებელი № 857 ![]() |
ისა და როგორ შეიძლება ამ კატალიზატორის მდგომარეობის შემოწმება(ჩაშლილია თუ არა) იაპონურ S/20 ზე?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#51
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 283 რეგისტრ.: 4-October 10 მომხმარებელი № 1,477 ![]() |
ახლა ველაპარაკე ტეგეტაში ნაცნობს და მითხრეს უნივერსალი კატალიზატორის დაჩიკი (ლამდა ზონდი) გვაქვსო და როგორ გავარკვიო წავა ჩემ 2001 წ. უტურბინო ფორიკაზე?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#52
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა(tsubaru @ Jan 15 2011, 15:13) [snapback]220389[/snapback] ისა და როგორ შეიძლება ამ კატალიზატორის მდგომარეობის შემოწმება(ჩაშლილია თუ არა) იაპონურ S/20 ზე? გაგუდავს წვა მოიტამებს და კაროჩ ეტყობა რა თუ ჯამთელია კატალიზატორი რატო იღებთ? ეხლაშემოვა ტეხასმოტრი და ნახეთ რა ფასებს დარტყავს კატლიზატორი თუ ჩაშლილი არარის არ უნდა ამოიღო ეგრე ვფიქრიობ მე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#53
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 15th January 2011 - 16:44) [snapback]220432[/snapback] ეხლაშემოვა ტეხასმოტრი და ნახეთ რა ფასებს დარტყავს კატლიზატორი თუ ჩაშლილი არარის არ უნდა ამოიღო ეგრე ვფიქრიობ მე +1subaru01 კატალიზატორი რომ ჩაიშალოს იაპონურ მანქანაზე საქართველოში ალბათ სულ ცოტა 5 წელი მაინც უნდა ატარო ცუდ ბენზინზე, თორემ იქაურ ბენზინზე მაგას პრობლემა არ შეექმნებოდა ლამბდა გამოცვალე, დაანებე კატალიზატორს თავი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#54
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 726 რეგისტრ.: 27-February 10 მდებარ.: Varketili მომხმარებელი № 857 ![]() |
არა მოხსნას არც ვაპირებ, გარდა იმ შემთხვევისა თუ გაფუჭებული არ არის, ნუ რავი არ გუდავს, სუნიც არ აქვს, ბოლიც ნორმალურად გამოდის..
ეს თუ შემოვა, ისე იმათმა რა უნდა ქნან ვისაც უკვე მოხსნილი აქვს და ჩაბარებული, ადვილად იშოვება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#55
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა(tsubaru @ Jan 15 2011, 18:12) [snapback]220449[/snapback] არა მოხსნას არც ვაპირებ, გარდა იმ შემთხვევისა თუ გაფუჭებული არ არის, ნუ რავი არ გუდავს, სუნიც არ აქვს, ბოლიც ნორმალურად გამოდის.. ეს თუ შემოვა, ისე იმათმა რა უნდა ქნან ვისაც უკვე მოხსნილი აქვს და ჩაბარებული, ადვილად იშოვება? რა უნდა ქნან და გაიწეწებინ მაგრტდ წარმოიდგინე რო აბარებ 100 ლარ გაძლვენ და ყიდვა რო მოგინდეს 100 ად ვერ იშოვი პონტია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#56
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,608 რეგისტრ.: 14-December 10 მდებარ.: rustavi, megobrobis gamz. მომხმარებელი № 1,697 ![]() |
როგორ შევამოწმო კატალიზატორის მდგომარეობა?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#57
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
კატალიზატორის ამოღების შემდეგ თუ მანქანას უკანა ლამბდაც აქვს ხშირია ჩეკის ანთება, განსაკუთრებით ამერუკულ და ევროპულ მანქანებზე, სადაც კატალიზატორის გამართულობას დიდ ყურადღებას აქცევენ
2002 წლის შემგე უკანა ლამბდის მიხედვით სმესის კორექციაც კი ხდება. ამიტომ კატალიზატორის მოაღების შემდეგ თუ ჩეკმა აანთო ან თუ ეკუ სმესს აკორექტირებს საჭიროა უკანა ლამბდა მოვტყუოთ რომ კატალიზატორი გვაქვს. ამისთვის 2 გამოსავალია , მექანიკური და ელექტრონული. 1. ლამბდა პირდაპირ არ ჩავხრახნოთ და დავაყენოთ პერეხადნიკი დაახლოებით ასეთი ![]() სადაც ეს ნახვრეტი იქნება 2 მილიმეტრი. 2. მოვატყუოთ ელექტროობა დაახლოებით ასე ![]() თუ თქვენი ლამბდა 3 წვერიანი მაშინ ეს კონდენსატორი შეგიძლიათ საეთროდ დაივიწყოთ ან უბრალოდ მასაზე მიამოგროთ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#58
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 616 რეგისტრ.: 28-April 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,060 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Mar 8 2011, 15:09) [snapback]241804[/snapback] კატალიზატორის ამოღების შემდეგ თუ მანქანას უკანა ლამბდაც აქვს ხშირია ჩეკის ანთება, განსაკუთრებით ამერუკულ და ევროპულ მანქანებზე, სადაც კატალიზატორის გამართულობას დიდ ყურადღებას აქცევენ 2002 წლის შემგე უკანა ლამბდის მიხედვით სმესის კორექციაც კი ხდება. ამიტომ კატალიზატორის მოაღების შემდეგ თუ ჩეკმა აანთო ან თუ ეკუ სმესს აკორექტირებს საჭიროა უკანა ლამბდა მოვტყუოთ რომ კატალიზატორი გვაქვს. ამისთვის 2 გამოსავალია , მექანიკური და ელექტრონული. 1. ლამბდა პირდაპირ არ ჩავხრახნოთ და დავაყენოთ პერეხადნიკი დაახლოებით ასეთი ![]() სადაც ეს ნახვრეტი იქნება 2 მილიმეტრი. 2. მოვატყუოთ ელექტროობა დაახლოებით ასე ![]() თუ თქვენი ლამბდა 3 წვერიანი მაშინ ეს კონდენსატორი შეგიძლიათ საეთროდ დაივიწყოთ ან უბრალოდ მასაზე მიამოგროთ ეს ძალიან მაგარი მიგნებაა. პირველი ვარიანტი ძალიან მარტივი მეჩვენება და ვითომ გააკეთებს თავის საქმეს? ![]() მეორე ვარიანტს რაც შეეხება, მაგარი ხელმარჯვე ოსტატია საჭირო. როგორც შენ მითხარი, ზედ ლამბდის კაბელზე პაიალნიკით ვერ მიამაგრებ, რადგან ფოლადის კაბელებია. ანუ კონექტორის შემდეგ უნდა დაუყენდეს ეგ ორი დეტალი... ესე იგი მანქანის ქვეშაა საჩალიჩო. მახო, ჩემს შემთხვევაში წინაღობასთან ერთად კონდენსატორიც არის საჭირო? (გუშინ არ გითქვამს და იმიტომ გეკითხები). ისე თუ შედეგი ერთი და იგივე იქნება, მე პირველ ვარიანტს დავუჭერდი მხარს ![]() ცნობისათვის: 2002 წ. ფორესტერზე დავაყენე უკანა ლამბდა 4-წვერიანი. ვინაიდან კატალიზატორი ამოღებული მაქვს, უკანა ლამბდა ეკუს აწვდის სმესის გამდიდრების სიგნალს. სმესი რომ ნორმალური იყოს, აგერ მახოუნი გვთავაზობს საინტერესო იდეას. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#59
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
maxouni
რამდენად გამართლებულია ეს ვარიანტი მახო? ანუ როგორც რეალური O2 სენსორი ცვლილებადია ესეც მასეთია თუ პასტაიანნა ერთიდაიგივე სიგნალს აძლევს ეკუს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#60
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Dzia @ 9th March 2011 - 11:38) [snapback]242125[/snapback] პირველი ვარიანტი ძალიან მარტივი მეჩვენება და ვითომ გააკეთებს თავის საქმეს? წესით უნდა გააკეთოს, მაგრამ გადამოწმბა უნდა ლოგით, როცა ლოგირების საშუალება არის მაში ხდება დიამეტრის შერჩევა, ანუ ჯერ იხვრიტება ერთი მილიმეტრით, მერე ილოგევა თუ ძალიან ბედნია მერე 2-ით და ასე შემდეგ, 2 მილიმეტრი უმრავლეს შემთხვევაში ნორმაა. მეორე ვარიანტი გარანტირებულად ასტაბილურებს. კონდენსატორის დამატება უბრალოდ ნავაროტია რომ უფრო სრულყოფილი იყოს. მანქანის ქვეშ ჩლიჩი სულაც არაა საჭირო. პირდაპირ სალონში შეიძლება , უშუალოდ ეკუსთან ![]() ციტატა(Black Jo @ 9th March 2011 - 11:43) [snapback]242126[/snapback] რამდენად გამართლებულია ეს ვარიანტი მახო? ანუ როგორც რეალური O2 სენსორი ცვლილებადია ესეც მასეთია თუ პასტაიანნა ერთიდაიგივე სიგნალს აძლევს ეკუს? აბა სქემას შეხედე ![]() რა თქმა უნდა მუშაობს ჩვეულებრივად, აბა ისე რა აზრი აქვს? |
|
|
![]() ![]() |