გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
Jul 27 2010, 21:18
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
ციტატა(mixa @ Jul 27 2010, 21:29) [snapback]161653[/snapback] Sturbo ხელი შეილება არ დაუწვია არავის(შეილება ვცდები ეხლა ვეღარვპოულობ სტატია იყო ნეტში დაგუგლე და შენც ნახავ. ინტერქულერში შესვლამდე და გამოსასვლელზე ეყენა ტიპს დაჩიკები და 40 გრადუსიან სიცხეში შემსვლელი 110 გრადუსი 60მდე ჩამოაგდო. ასერომ ინტერქულერი რო აცივებს და რო შესაძლოა რო გაცხელდეს მაგაზე აღარ ვიდაოთ. ხოდა წყალიც ცოტას გააგრილებს რა უბარალოდ იმის თქმა მინდოდა რომ ფორესტერს ისეთი სულელური ჰაერის აღების წერტილი აქვს რომ ტურბინა უკვე 70 გრადუსიან ჰაერს ყლაპავს (ვოზდუხომერი სწირედ ამ გახურებულ ჰაერს აღრიცხავს). ანუ ტურბინას მაგრათ უჭირს ცხელი ჰაერის შეკუმშვა და ბუსტი ვარდება. შესაბამისად ინტერკულეს უფრო ცხელი ჰაერი მიეწოდება. მალე კაპოტს ამოვჭრი მგონი |
|
|
|
Jul 28 2010, 07:26
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 |
ციტატა(Sturbo @ 27th July 2010 - 22:18) [snapback]161657[/snapback] უბარალოდ იმის თქმა მინდოდა რომ ფორესტერს ისეთი სულელური ჰაერის აღების წერტილი აქვს რომ ტურბინა უკვე 70 გრადუსიან ჰაერს ყლაპავს (ვოზდუხომერი სწირედ ამ გახურებულ ჰაერს აღრიცხავს). ანუ ტურბინას მაგრათ უჭირს ცხელი ჰაერის შეკუმშვა და ბუსტი ვარდება. შესაბამისად ინტერკულეს უფრო ცხელი ჰაერი მიეწოდება. მალე კაპოტს ამოვჭრი მგონი . ესაა ყველაზე დიდი პრბლემა თორემ სტოკს სტანდარტულ ბუსტზე ინტერქულერი საკაიფოდ ყოფნის. კაპოტის ან კრილოს ამოჭრას მეც ვფიქრობ, უბრალოდ ჯერ მანქანა არა მყავს აი მაგალითად http://www.revlimiter.net/mods/duct.php ![]() მგონი თემიდან ძალიან შორს არ წავედი |
|
|
|
Jul 28 2010, 09:13
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(Sturbo @ Jul 27 2010, 20:24) [snapback]161652[/snapback] რადგან ჩემი არ გჯერათ შეგიძლიათ ფრანგული კონიაკი მიასხათ ინტერქულერი თუ ეგრე ძაან გაცხელდა რომ ხელი დაგეწვას, მატორს რა მოუვა წარმომიდგენია ციტატა(Sturbo @ Jul 27 2010, 21:18) [snapback]161657[/snapback] უბარალოდ იმის თქმა მინდოდა რომ ფორესტერს ისეთი სულელური ჰაერის აღების წერტილი აქვს რომ ტურბინა უკვე 70 გრადუსიან ჰაერს ყლაპავს (ვოზდუხომერი სწირედ ამ გახურებულ ჰაერს აღრიცხავს). ანუ ტურბინას მაგრათ უჭირს ცხელი ჰაერის შეკუმშვა და ბუსტი ვარდება. შესაბამისად ინტერკულეს უფრო ცხელი ჰაერი მიეწოდება. მალე კაპოტს ამოვჭრი მგონი გეთანხმები რომ ცუდი ჰაერის აღება აქვს ფორესტერს (და სხვა სუბარუებსაც) მაგრამ ეგ იმდენად არ მოქმედებს ბუსტზე და ჰაერის გაგრილებაზე (მაქსიმუმ 10 გრადუსი იყოს სხვაობა რადიატორიდან აღებულ ჰაერთან შედარებით) ვიდრე ატმოსფერული ჰაერის მაღალი ტემპერატურა (ინტერქულერი ხომ მაგ ჰაერით გრილდება) ამიტომ უფრო მნიშვნელოვანია ინტერქულერის გაგრილება და ეგ წყლის სპრეიც და ალქიმიებიც მაგისთვის არის საჭირო -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Jul 28 2010, 09:23
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 |
ციტატა(PAINKILLER @ 28th July 2010 - 10:13) [snapback]161703[/snapback] ცუდი ჰაერის აღება აქვს ფორესტერს (და სხვა სუბარუებსაც) ლეგასს შედარებით უკეთ აქვს საქმე მაგ საკითხში -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
|
Jul 28 2010, 10:13
გამოხმაურება
#45
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(Niklolozi @ Jul 28 2010, 09:23) [snapback]161708[/snapback] ლეგასს შედარებით უკეთ აქვს საქმე მაგ საკითხში შედარებით კი, მაგრამ არც მაგას აქვს იდეალურად -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Jul 28 2010, 11:14
გამოხმაურება
#46
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 |
http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=3512&hl=
აბა ვინმეს ხომ არ გეგულებათ, დიდი სიამოვნებით შევიძენდი წყლის სპრეის |
|
|
|
Jul 28 2010, 11:44
გამოხმაურება
#47
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 266 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 908 |
ქულერი იყიდე რა ცოტა დიდი და შენ ქულერს მე ვდღლიზავ Fორესტერზე
|
|
|
|
Jul 28 2010, 12:22
გამოხმაურება
#48
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 |
მაგასაც ვიზამ დათო, რა პრობლემაა
ისე ხალხო, რა ეღირება GDA-ს ინტერკულერი, ფორესტერ ესტეისთან შედარებით ძალიან დიდია, ჩათვალეთ ვყიდი |
|
|
|
Jul 28 2010, 13:33
გამოხმაურება
#49
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 266 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 908 |
bako
რას ყიდი ბიჭო? |
|
|
|
Jul 28 2010, 14:55
გამოხმაურება
#50
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 332 რეგისტრ.: 19-December 09 მომხმარებელი № 643 |
მშრალი ყინული კარგია მაგრამ გაჩერებულ მანქანაზე. თუ მშრალ ყინულს ჰაერი ხვდება და თანაც რაზგონით - მაგალითად მიმავალ მანქანაზე
მომენტალურად ორთქლდება თუ რავი რაც მოსდის იტოგში ქრება. მშრალი ყინულის მოთავსება კაი აზრია მხოლოდ დახურულ "ჭურჭელში" რომელსაც რამოდენიმე საჰაერო ექნება. |
|
|
|
Jul 28 2010, 15:11
გამოხმაურება
#51
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(bako @ Jul 28 2010, 12:22) [snapback]161792[/snapback] მაგასაც ვიზამ დათო, რა პრობლემაა ისე ხალხო, რა ეღირება GDA-ს ინტერკულერი, ფორესტერ ესტეისთან შედარებით ძალიან დიდია, ჩათვალეთ ვყიდი ეგ ქულერი პირდაპირ დგება ჩემს მანქანაზე -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Jul 28 2010, 15:12
გამოხმაურება
#52
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 332 რეგისტრ.: 19-December 09 მომხმარებელი № 643 |
![]() ალბათ ხედავთ რომ ცოტა ნამდვილად არ ყრია. 1 402მ ზაეზდის მერე პატარა ნატეხებიღა რჩებოდა გარეთ ნამდვილად არ იყრებოდა იმიტომ რომ ზევიდან ვხურავდი ისევე წვრილი სეტკით. |
|
|
|
Jul 28 2010, 15:15
გამოხმაურება
#53
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(Gelashvili @ Jul 28 2010, 14:55) [snapback]161810[/snapback] მშრალი ყინული კარგია მაგრამ გაჩერებულ მანქანაზე. თუ მშრალ ყინულს ჰაერი ხვდება და თანაც რაზგონით - მაგალითად მიმავალ მანქანაზე მომენტალურად ორთქლდება თუ რავი რაც მოსდის იტოგში ქრება. მშრალი ყინულის მოთავსება კაი აზრია მხოლოდ დახურულ "ჭურჭელში" რომელსაც რამოდენიმე საჰაერო ექნება. მართალია, მეც ვფიქრობდი ანალოგურ რამეს, ინტერქულერზე ზემოდან უნდა დაამაგრო რამე კვადრატული საცერის პონტში და შიგ ჩაყარო მშრალი ყინული ციტატა(Gelashvili @ Jul 28 2010, 15:12) [snapback]161812[/snapback] ![]() ალბათ ხედავთ რომ ცოტა ნამდვილად არ ყრია. 1 402მ ზაეზდის მერე პატარა ნატეხებიღა რჩებოდა გარეთ ნამდვილად არ იყრებოდა იმიტომ რომ ზევიდან ვხურავდი ისევე წვრილი სეტკით. მაგარი ფრანკენშტეინი გყავს -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Jul 28 2010, 15:19
გამოხმაურება
#54
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 |
ტეხავს ეგრე მალე რო ქრება
|
|
|
|
Jul 28 2010, 15:33
გამოხმაურება
#55
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 |
აიპოდას ცვლიდა 300$ დამატებით და ეგრე ნაღდად არ ვიზამ
მოვიფიქროთ რეალური რაცაა, ისეთი რომ გიღირდეს და ყინულებზე ცოტა ხანი აღარ იფიქრებ |
|
|
|
Jul 28 2010, 15:38
გამოხმაურება
#56
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 |
საინტერესო ლინკი ვნახე http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1859313
|
|
|
|
Jul 28 2010, 16:49
გამოხმაურება
#57
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
ციტატა(PAINKILLER @ Jul 28 2010, 10:13) [snapback]161703[/snapback] ინტერქულერი თუ ეგრე ძაან გაცხელდა რომ ხელი დაგეწვას, მატორს რა მოუვა წარმომიდგენია გეთანხმები რომ ცუდი ჰაერის აღება აქვს ფორესტერს (და სხვა სუბარუებსაც) მაგრამ ეგ იმდენად არ მოქმედებს ბუსტზე და ჰაერის გაგრილებაზე (მაქსიმუმ 10 გრადუსი იყოს სხვაობა რადიატორიდან აღებულ ჰაერთან შედარებით) ვიდრე ატმოსფერული ჰაერის მაღალი ტემპერატურა (ინტერქულერი ხომ მაგ ჰაერით გრილდება) ამიტომ უფრო მნიშვნელოვანია ინტერქულერის გაგრილება და ეგ წყლის სპრეიც და ალქიმიებიც მაგისთვის არის საჭირო რა 10 გრადუსი განსხვავენა. დრომზე ნავაროჩენი რუსი ზომავდა და ზუსტად 70 გრადუსს ურტყავდა. ეს იმას ნიშნავს რომ ჰაერს დაბალი მასა აქვს და MAF ი კი ზუსტად მასას უყურებს. ტურბინა/ინტერკულერი კი MAF იდან ძალიან შორს დგას - ანუ ძრავმა სიმძლავრე დაკარგა უკვე გინდ გააგრილე გინდ არა ჰაერი უკრე აღრიცხულია. |
|
|
|
Jul 28 2010, 16:56
გამოხმაურება
#58
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 |
მოკლედ ტიპებს უყენიათ მოწყობილობა რომელიც ზომვს ჰაერის ტემპერატურას ინტერქულერამდე და ინტერქულერის შემდეგ და ასევე აჩვენებს სხვაობას ტემპერატურებს შორის მანქანის მოძრაობისას, საინტერესო ვიდეოა. ბოლოს მივიდნენ დასკვნამდე (საიდან გამოთვალეს არ ვიცი, ალბათ სხვადასხვა ინტერქულერებზე გატესტეს), რომ STI-ს ინტერქულერი 12%-ით უფრო ეფექტურია WRX-ის ინტერქულერთან შედარებით, (როცა გარემოს ტემპერატურა 70 გრადუსია). ზემოთა ლინკში რაც დავდე რა... |
|
|
|
Jul 28 2010, 17:30
გამოხმაურება
#59
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
ციტატა(Sturbo @ Jul 28 2010, 16:49) [snapback]161824[/snapback] რა 10 გრადუსი განსხვავენა. დრომზე ნავაროჩენი რუსი ზომავდა და ზუსტად 70 გრადუსს ურტყავდა. ეს იმას ნიშნავს რომ ჰაერს დაბალი მასა აქვს და MAF ი კი ზუსტად მასას უყურებს. ტურბინა/ინტერკულერი კი MAF იდან ძალიან შორს დგას - ანუ ძრავმა სიმძლავრე დაკარგა უკვე გინდ გააგრილე გინდ არა ჰაერი უკრე აღრიცხულია. როდის ზომავდა მაგ 70 გრადუსს, გაჩერებულზე თუ ნახადუ ტურბინა გახსნილზე? ციტატა(chrdili @ Jul 28 2010, 16:56) [snapback]161825[/snapback] მოკლედ ტიპებს უყენიათ მოწყობილობა რომელიც ზომვს ჰაერის ტემპერატურას ინტერქულერამდე და ინტერქულერის შემდეგ და ასევე აჩვენებს სხვაობას ტემპერატურებს შორის მანქანის მოძრაობისას, საინტერესო ვიდეოა. ბოლოს მივიდნენ დასკვნამდე (საიდან გამოთვალეს არ ვიცი, ალბათ სხვადასხვა ინტერქულერებზე გატესტეს), რომ STI-ს ინტერქულერი 12%-ით უფრო ეფექტურია WRX-ის ინტერქულერთან შედარებით, (როცა გარემოს ტემპერატურა 70 გრადუსია). ზემოთა ლინკში რაც დავდე რა... ჩემს ინტერქულერთან შედარებით ალბათ 50%-ით უფრო ეფექტურია ციტატა(bako @ Jul 28 2010, 15:33) [snapback]161815[/snapback] აიპოდას ცვლიდა 300$ დამატებით და ეგრე ნაღდად არ ვიზამ მოვიფიქროთ რეალური რაცაა, ისეთი რომ გიღირდეს და ყინულებზე ცოტა ხანი აღარ იფიქრებ რავი აბა, ჯერჯერობით ვერც რეალურზე ვფიქრობ და ვერც არარეალურზე ისე თუ მართლა გადაწყვიტავ, იცოდე რომ მე ვარ რიგში პირველი შენ ალბათ ფრონტალურის დაყენებას აპირებ ხო? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|
Jul 28 2010, 22:15
გამოხმაურება
#60
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 |
არა, ფრონტალური ბრიდავს სტოკ ტურბინას, რამე დიდი ზედა მინდა, ოღOნდ ისეთი, ძლივს რო ეტევა
|
|
|
|
![]() ![]() |