![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
Kastera
შენზე ძმა არც მაქ ლაპარაკი, ზოგადად ვამბობ იქ უფრო ყურადღება მე გაციებაზე მქონდა ზემოთ მეწერა რო 200 ლარიანი ფილტრებიც იჩითებათქო არ არის ბრატ პორბლემა პროსტა აქ ვაპშე არაფრის წერას არ ღირს იმიტომ რო ყველაფერი რასაც დაწერ ყ...ობაა ყველასთვის ![]() ![]() მკიდია უკვე რამეს დაწერა ვაპშე მნიშვნელობა არ აქ რაც არ უდან დაწერო ყველაფერი საკრიტიკოა ![]() ![]() ეეეჰ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,513 რეგისტრ.: 17-April 09 მომხმარებელი № 20 ![]() |
Attic
ნერვები არ უნდა მოიშალო, ყველას ერთი აზრი ვერ ექნება.. აქ ზოგი ერთობა, ზოგი ახალს იგებს, ზოგი სწავლობს ან სხვას ასწავლის და უზიარებს.. ნორვების მოსაშლელი ადგილი აქ არ არის ![]() ხოდა კიდე ოფი რო არ იყოს ფილტრს რაც შეეხება.. ზოგი იძახის წვას აკლებსო.. ზოგიც უმატებსოო.. რეალნა ვერ გავიგე მე რადგან არ მქონია ესეთი შემთხვევა რომ ქარხნული მომეხსნას და ამით შემეცვალოს მერე გავიგებდი სხვაობას... ჩამოყვა და ხო არ მოვხსნი.. არაფერს არ ავნებს დააყენე და ნახე როგორ იქნება... -------------------- 4x4=16
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
Kastera
ნერვები მეშლება იმიტომ რო ყველამ იცის რო მართლაც უმატებს ცხენის ძალებს თუ რაც არის და რო არას ამბობენ ნერვებს მიშლის სი რო ესეიგი სუბარუს კამანდა დებილების ჯგრო ყოფილა და სხვებიც რო სპორტული ფილტრები უყენიათ, ბაზარი არ არის რო მაგათ ძვირიანი აქვთ მაგრამ ჩვენ საიდან ესეთი სიამოვნება? ხო და რაც არის ხელმისაწვდომი ის არც ისე ცუდია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,513 რეგისტრ.: 17-April 09 მომხმარებელი № 20 ![]() |
Attic
და სად ითვლიან რო ცხენის ძალებს უმატებს ? დინოზე თბილისში მანქანა ჯერ არავის გაუტესტავს და ლაპარაკით კიდე ბევრი რამე შეიძლება ილაპარაკო... ვიძახოთ მაშინ 20 ცხენს უმატებსო, როცა რეალნა შედეგი 20 ცხენის მომატების ნაღდად არ ეტყობა მეტი გამტარიანობა აქვს, რაც თეორიულად რომ იმსჯელო მეტ ჰაერს იღებს და უფრო ადვილად ვიდრე ქარხნული... თან არ გიწევს ახალი სტოკი ფილტრების ყიდვა ყოველ 10 000 გარბენზე.. გაწმინდე-დააყენე -------------------- 4x4=16
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
Kastera
დაინო მგონი ტეგეტაში იჩითებაო არ ვიცი ზუსტად, რო მატებს ფაქტია მე ლიჩნად არ ვიცი ბრატ 1,5 ცხენს მატებს თუ 20, მეც მასე ვფიქრობ, თვითონ გამწმენდი სითხე რამდენი ღირს? მგონი 50 ლარის ფარგლებში ხო? შენი აბაროტები თამაშობს? აქ დაცერენ უეჭველი დავაყენე აბაროტები თამაშობენ არ ვარგაო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,513 რეგისტრ.: 17-April 09 მომხმარებელი № 20 ![]() |
Attic
ტეგეტაში არვიცი.. გურიჩას ჩამოაქვს, მხოლოდ მონოპრივოდებისთვის სითხე 20 ლარამდე ღირს ? სადღაც მასე რა აბაროტი არ თამაშობს.. არც ითამაშებს თუ ჰაერს არ მოიპარავს, ანუ პლავნად დასვავ ფილტრს -------------------- 4x4=16
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
Kastera
ძალიან კარგი, გურიჩას რო ჩამოაქ ვიცი, ამბობდნენ, ეს 20 ლარიანი გამწმენდი რამდენჯერ შეგიძლია გამოიყენო? რა აზრის ხარ შენ რო შიგნით ფილტრში ჩააყენო პატარა სეტკა? და კდიევ მაინტერესებს როგორ მოემატა ხმა?ხო არის ფილტრები რომლებსაც დაბალი აქ ხმა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,513 რეგისტრ.: 17-April 09 მომხმარებელი № 20 ![]() |
Attic
რამდენჯერაც გეყოფა იმდენჯერ გარეცხავ ![]() და სეტკა რისთვის ? კიდე რომ გაფილტროს ? არ ჭირდება, პეპელა ვერ შეფრინდება და მტვერს ვერ აუხვალ.. ისეც და ასეც დაიმტვერება.. შიგნით რამის შეტანის სერიოზული საფრთხე არ არის -------------------- 4x4=16
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
Kastera
ციტატა(Kastera @ 26th June 2009 - 02:27) [snapback]14510[/snapback] Attic რამდენჯერაც გეყოფა იმდენჯერ გარეცხავ და სეტკა რისთვის ? კიდე რომ გაფილტროს ? არ ჭირდება, პეპელა ვერ შეფრინდება და მტვერს ვერ აუხვალ.. ისეც და ასეც დაიმტვერება.. შიგნით რამის შეტანის სერიოზული საფრთხე არ არის ოკ გაიხარე ძმაო, კარგი სასარგებლო ინფორმაცია მომაწოდე მე შენ ![]() გაიხარე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
სპორტულ ფილტრებს აყენებენ ისინი ვისაც სხვა წუნინგიც აქვს გაკეთებული, მაგალითად ვიხლოპი გამოცვლილი, ბუსტი აწეული და ა.შ.
![]() თუმცა ყველამ იცის რომ მაგ დროს მატორის რესურსი მცირდება, მითუმეტეს თუ ფილტრს ხშირად არ გაწმენდავ... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 26th June 2009 - 09:33) [snapback]14517[/snapback] სპორტულ ფილტრებს აყენებენ ისინი ვისაც სხვა წუნინგიც აქვს გაკეთებული, მაგალითად ვიხლოპი გამოცვლილი, ბუსტი აწეული და ა.შ. თუმცა ყველამ იცის რომ მაგ დროს მატორის რესურსი მცირდება, მითუმეტეს თუ ფილტრს ხშირად არ გაწმენდავ... ერტიც არის ჩემთან გაკეთებული და მეორეც ![]() ![]() 2 წელი არ უნდა გაგიძლოს ასეთმა მანქანამ? ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
სპორტულ ფილტრს რომ აყენებ უარყოფითი შედეგი გექნება ეგრევე, იმიტომ რომ სპორტული ფილტრი ეგრევე ცხელს ჰაერს იღებს კაპოტიდან. როცა სტოკს კრილოში აქ გაყვანილი ან წინ ფართან ისე რომ ცივი ჰაერი აიღოს და არა ცხელი.
ამიტომ თუ სპორტულს დააყენებ ის მოშენებაც უნდა გაუკეთე, ან მთლიანად ჩასვა ყუთში და თან გარედან სტეკლოვატა ან რამე შემოაკრა რომ არ გაცხელდეს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,513 რეგისტრ.: 17-April 09 მომხმარებელი № 20 ![]() |
RACKER
კი მაგრამ ტურბინიან ძრავზე ამ ცხელ ჰაერზე ზრუნავს ინტერქულერი.. მაგის დანიშნულებაა რომ ჰაერი გააგრილოს მეტი კი არაფერი.. დღეს მოვხსენი დილით ჩემი ფილტრი.. K&N რომ მეგონა აპექსის ყოფილა http://www.gpiperformance.com/images/Apexi...Air-Filters.jpg -------------------- 4x4=16
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ციტატა(Kastera @ Jun 26 2009, 10:54) [snapback]14629[/snapback] RACKER კი მაგრამ ტურბინიან ძრავზე ამ ცხელ ჰაერზე ზრუნავს ინტერქულერი.. მაგის დანიშნულებაა რომ ჰაერი გააგრილოს მეტი კი არაფერი.. დღეს მოვხსენი დილით ჩემი ფილტრი.. K&N რომ მეგონა აპექსის ყოფილა http://www.gpiperformance.com/images/Apexi...Air-Filters.jpg კი მაგრამ რატომ დავტანჯოთ ზედმეტად? ცხელი ჰაერის გაგრილება უფრო უჭირს ინტერქულერს. ამიტომ ჯობია ცივი მივაწოდოთ. ისედაც ვოზდუხამერი ცხელ ჰაერს სხვანაირად ზომავს როგორც ვიცი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
RACKER
მე მიწერია რო ან ვაპშე კრილოში უნდა დავაყენოთქო ან კიდევ ბამპერთან ![]() PAINKILLER ციტატა(PAINKILLER @ 25th June 2009 - 17:25) [snapback]14312[/snapback] და თუ მაინც ცხელია ჰაერი, ეგ ფოლგა სჯობია რადნოი პლასტმასის ტრუბებზე დაახვიო, არანაკლებ ეფექტურად აირეკლავს ძრავის სითბოს ანუ რას გულისხმობ ეხლა შენ? უყურე პლასტმასი ხურდება და გარედან გადაკრული ფოლგა ვაპშე ინახავს მის სითბოს ![]() მაგრამ ზამთარში ცხელი ჰაერი გადის მანდ და ზაფხულში კი ცივი ![]() როცა მარტო ფოლგის ტრუბა იქნება ის ადვილად გაცხელდება ბაზარი არ არის მაგრამ როცა შეიწოვს ჰაერს ის უფრო მაგრად გაგრიდლება ვიდრე სხვა რამე, პლასთმასი უფრო ინარჩუნებს სიტბოს ვიდრე ალუმინი, ფოლგაც ალუმინია მაგრამ ძალიან პატარა სისქის ხო? პატარა სისქის გამო ის უფრო გაცივდება, თუ გიჩნდება იმისი აზრი რო ეს ფოლგა დაიღრიცება როცა მანქანა დაქოქილია ეგ გამორიცხულია იმიტომ რო მას შიგნიდან კოლიცოები აქ საკმაოდ მოშნები, და ეხლა თუ ჩაქუჩს ურტყავ ან სხვა რამე რკინას დაიღრიცება აბა რა იქნება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Attic @ Jun 26 2009, 16:51) [snapback]14683[/snapback] RACKER მე მიწერია რო ან ვაპშე კრილოში უნდა დავაყენოთქო ან კიდევ ბამპერთან ![]() PAINKILLER ანუ რას გულისხმობ ეხლა შენ? უყურე პლასტმასი ხურდება და გარედან გადაკრული ფოლგა ვაპშე ინახავს მის სითბოს ხო გინახია გათბობის გაყვანილობები გარეთ? ტრუბა არის გარედან აქ სტეკლოვატა და ზემოდან ფოლგის ქაღალდი, ეს რისთვის კეთდება? იმისთვის რო ზამთარში სითბო შეინარჩუნოს და ზამთარში ნაკლებად გათბეს ხო? მაგრამ ზამთარში ცხელი ჰაერი გადის მანდ და ზაფხულში კი ცივი როცა მარტო ფოლგის ტრუბა იქნება ის ადვილად გაცხელდება ბაზარი არ არის მაგრამ როცა შეიწოვს ჰაერს ის უფრო მაგრად გაგრიდლება ვიდრე სხვა რამე, პლასთმასი უფრო ინარჩუნებს სიტბოს ვიდრე ალუმინი, ფოლგაც ალუმინია მაგრამ ძალიან პატარა სისქის ხო? პატარა სისქის გამო ის უფრო გაცივდება, თუ გიჩნდება იმისი აზრი რო ეს ფოლგა დაიღრიცება როცა მანქანა დაქოქილია ეგ გამორიცხულია იმიტომ რო მას შიგნიდან კოლიცოები აქ საკმაოდ მოშნები, და ეხლა თუ ჩაქუჩს ურტყავ ან სხვა რამე რკინას დაიღრიცება აბა რა იქნება მაიცა მაიცა... ლავუაზიეს კანონი არ იცი შენ? ![]() უცნაურად მსჯელობ, პლასტმასი გაცხელდებაო რომ ამბობ, მაგ ფოლგის დანიშნულება არის ერთადერთი, აირეკლოს ძრავის მიერ გამოსხივებული დაბალი სიხშირის ტალღები, ე.წ. ინფრაწითელი გამოსხივება ![]() თორე ყველამ ვიცით რომ მეტალი უფრო კარგად ატარებს სითბოს ვიდრე პლასტმასი ან სხვა მსგავსი მასალა ![]() და რა ალუმინის გოფრირებულ ტრუბას აქვს შიგნით კოლცოები? ![]() ![]() ![]() თბოგაყვანილობის მილებს რაც შეეხება, მანდ მხოლოდ ცხელი წყალი გადის ზამთარში, ზაფხულში არავის სჭირდება გათბობის მილები ![]() და ორმაგი დაცვა აქვს იმისთვის რომ სითბო არ დაკარგოს ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 26th June 2009 - 17:15) [snapback]14694[/snapback] მაიცა მაიცა... ლავუაზიეს კანონი არ იცი შენ? რომელ ერთ კანონზე მეკითხები? უამრავი ვიცი ![]() ![]() ტერნოქიმიაში რო გადადგა დიდი ნაბიჯი ეგ კარგი იყო მაგრამ იქ ![]() ![]() რადიატორი, ინტერქულერი რა მასალით არის გაკეთებული? ჩემი ინტერქულერი დაღუნულია ![]() დალშე, რომელ ტრუბაზე ამბობ მე რამოდენიმეს განახებ ![]() ![]() ![]() თუ მაინც ამაზე მეუბნები რომელსაც კოლიცოები აქ შჰიგნიდან და მონაცემებში ეს უწერია ა? Гибкая Труба из Фольги Преимущество: Возможность иметь гибкие трубы с превосходной силой и гибкостью через расслоение огня стойкая алюминиевая фольга. Прочность , длительность, непроницаемость для шума, огнестойкость. МЕСТО ПРИМИНЕНИЯ: Производство гибких труб, включая трубы защиты высокой температуры, вентиляционные каналы. Кондиционирование воздуха и воздушные системы вентиляции (нагревание, кондиционирование воздуха, потребление свежего воздуха и выхлоп) и автомобильная промышленность. Сплав и Характеристика: 8111/ 8011/ 8006 Н0 Толщина: 50-200 микрон ![]() ზემოთა 2 რამე არის სიბანძე ![]() ![]() აი 3 სუღათზე რაც არის ![]() ![]() ესეც ლინკი სადაც ეგ წერია http://ru.assan.com.tr/urunlerimiz/endustr...7R5IPFCig%3D%3D ხო კიდევ ზამთარში ის სითბოს ინახავს ხო? იმიტომ რო იქ სითბო გადის შიგნიდან ხო? ზაფხულში სად იყენებენ? კონდიციონირების გაყვანილობაში არ იყენებენ ბატონო დათო ამ მასალას? რისი გულისთვის? იმ სიცივესაც ინარჩუნებს და მზის სხივებს ირეკალვ ხო? ჩვენს შემთხვევაში რა ხდება, წარმოიდგინე თვალწინ ოკ? ვიწყებ ახსნას (ტრუბა სიცხესა და წნევის გამძლეა ) საღამოს დავხატავ და განახებ უფრო დეტალურად 1 ჰაერს იღებს კრილოდან ( ცივს ) დაბლა ძრავის სიმხურვალე ახურებს ჩვენს ფოლგას, რადგან ფოლგა არის მაგარი თხელი მატერია ეს ცივი ჰაერი უფრო კარგად აციებს მაგრად ვიდრე სქელ ალუმინს ან პლასტმას, 20-30%ით მეტი ცივი ჰაერი მიეწოდება მანქანას ვიდრე მანამდე ბლასტმასით და სადღაცას 10%იტ უკეტესი ცივი ჰაერი ვიდრე ალუმინის ტრუბისმიერ. მიხვდი ეხლა დათო მე რას ვგულისხმობ?? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 26th June 2009 - 16:15) [snapback]14694[/snapback] როცა მარტო ფოლგის ტრუბა იქნება ის ადვილად გაცხელდება ბაზარი არ არის მაგრამ როცა შეიწოვს ჰაერს ის უფრო მაგრად გაგრიდლება ვიდრე სხვა რამე მოდი ახლა ასე ვიმსჯელოთ: როცა ნებისმიერ ცხელ ხედაპირზზე უბარავს ჰაერი ეს ზედაპირი ცივდება, გასაგებია რომ ეს ზედაპირი რაც უფრო თხელია მით უფრო კარგად გაცივდება მისიმეორე მხარეც, მაგრამ რა ხდება გაციების დროს? რა ჯანდაბააციებს იმ დეტალს? აცივებს ის ჰაერის ნაკადი რომელიც უბერავს. რის ხარჯზე? იმის ხარჯზე რომ ეს ტემპერატურა დეტალიდან გადაეცემა ჰაერს. ამ კონკრეტულ შემთხვევაში ხომ არ მივიღებთ გაციებულ ტრუბას და გაცხელებულ ჰაერს? ინტერქულერის შემთხვევაში პირიქით ხდება : ტემპერატურა ჰაერიდან გადაეცემა ინტერქულერს. რატომ ხდება პირიქით? იმიტომ რომ ჰაერის შეკუმშვა იწვევს მის გაცხელებას და ჰაერის გაუხშოება იწვევს გაციებას. ინტერქულერი დგას ტურბინის შემდეგ, ანუ იქ სდაც ჰაერი უკვე შეკუმშულია და შესაბამისად გაცხელებული, ხოლო ეგ ტრუბა შენ უნდა დააყენო ტურბნამდე სადაც ხდება ჰაერის გაუხშოებადა გაუხშოების შედეგად მიემართება ჰაერი კრილოდან ტურბინისკენ, შესაბანისად აქ ჰაერი ცივია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
maxouni
ციტატა(maxouni @ 26th June 2009 - 20:21) [snapback]14750[/snapback] მოდი ახლა ასე ვიმსჯელოთ: როცა ნებისმიერ ცხელ ხედაპირზზე უბარავს ჰაერი ეს ზედაპირი ცივდება, გასაგებია რომ ეს ზედაპირი რაც უფრო თხელია მით უფრო კარგად გაცივდება მისიმეორე მხარეც, მაგრამ რა ხდება გაციების დროს? რა ჯანდაბააციებს იმ დეტალს? აცივებს ის ჰაერის ნაკადი რომელიც უბერავს. რის ხარჯზე? იმის ხარჯზე რომ ეს ტემპერატურა დეტალიდან გადაეცემა ჰაერს. ამ კონკრეტულ შემთხვევაში ხომ არ მივიღებთ გაციებულ ტრუბას და გაცხელებულ ჰაერს? ამ კონკრეტულ შემთხვევაში ჩვენ ვღებულობთ უფრო ცივ ჰაერს ვიდრე სხვა შემთხვევაში აიღე უბრალო ალუმინის ნაჭერი და ფოლგა გააცხელე 2-3ჯერ დაიქნიე ჰაერში ორივე და ნახე რომელი ფრო ცივი იქნება, პლზ და მერე მიხვდები მე რასაც ვამბობ სახანძრო კამანდის მუშაკებს რა აცვიათ რაც 200 გრადუს უძლებს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ცივი და ცხელი ჰაერის მცნება აქ ფარდობითია და შედარებულია ინტერქულერის და ტრუბის ტემპერატურასთან.
იმ ტრუბას ჰაერი ჰარედან რომ უბერავდეს მაშინ ყველაფერი იმ პრინციპით იმუშავებდა როგორც შენ ამბობ წეღანდელ პოსსტს კიდევ დავამატე და ხელახლა გადაიკითხე |
|
|
![]() ![]() |