IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

6 გვერდი V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ბუსტ კონტროლერი, + სმესის კონტროლერი
giogagnidze
გამოხმაურება Jun 25 2009, 21:42
გამოხმაურება #21


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 928
რეგისტრ.: 4-May 09
მდებარ.: tiflis
მომხმარებელი № 63




დიდად ამ საქმეში არ ჩავსულვარ, მაგრამ ერთ დასკვნამდე მივედი. რამდენიმე მონაცემი შედის ეკუში, ერთს თუ რამენაირად შეცვლი, რაღაც დიაპაზონში ეკუ დანარჩენ ქმედებებს შეუსაბამებს. აი ერთზე მეტ რამეს რომ ცვლი, იქ უკვე პრობლემებია. ან ისეთ ტურბინას რომ დააყენებ, რომლის ბუსტი ეკუს აზროვნების დიაპაზონს სცდება, იქ ისევ პრობლემებია, იმიტომ რომ იმდენი პარამეტრია, რომ ყველას შესაბამისობაში მოყვანა მხოლოდ ექპერიმენტებით და ნელნელა დანასტროიკებით ხდება. ან გამოცდილება უნდა გადაიღო, როცა იციან კონკრეტული რამის შეცვლას სხვა პარამეტრების როგორი ცვლილება სჭირდება. რთული საქმეა. რომ მოვინდომე გარკვევა, მივხვდი რომ ბევრი დრო უნდა დამეხარჯა და მაგის ფუფუნება არ მაქვს.

სამწუხაროდ, ისე ვარ, რომ მზა პროდუქტს ვიყიდიდი. განსაკუთრებით ავტომატის კომპის უპგრეიდი მინდა, რომ უფრო მალე აზროვნებდეს. მაგაში 400 დოლარამდე გადამხდელი ვარ.

განსაკუთრებით ამ ბოლო დროს მანქანის გაზანტება მიტყდება კლიმატი რომ ჩართულია. მაგარი დაშტერებული დადის, თითქოს სიცხისგან არის დათანგულიო.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jun 25 2009, 23:10
გამოხმაურება #22


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(giogagnidze @ 25th June 2009 - 22:42) [snapback]14420[/snapback]
რამდენიმე მონაცემი შედის ეკუში, ერთს თუ რამენაირად შეცვლი, რაღაც დიაპაზონში ეკუ დანარჩენ ქმედებებს შეუსაბამებს. აი ერთზე მეტ რამეს რომ ცვლი, იქ უკვე პრობლემებია. ან ისეთ ტურბინას რომ დააყენებ, რომლის ბუსტი ეკუს აზროვნების დიაპაზონს სცდება, იქ ისევ პრობლემებია

საქმე იმაშია რომ შესვლისას რომ ცვლი რაღაც პარამეტრს, შეიძლება ერთი რამე კი არა ბევრი რამეც შეცვალოს და სულ მთლიანად გადააწყოს მთელი სისტემა. ყოველ შემთხვევაში ჩვენ ზუსტად არ ვიცით რას შეცვლის, აი გამოსვლაზე კი შეიძლება კორექტირება, ანუ რაც გამოდის იმის ვარირება უფრო ადვილია და სწორედ მაგას ვაწვები მეც. დღეს კიდევ ვნახე კარგი რაღაცეები და ეჭვი მაქვს მალე მოვრჩები ჩემს კონტროლერს.
რაც შეეხება კარობკის კომპიუტერ ეგ ძალიან რთული რამე და მე მგონი მაგაში არც ჩავძვრები
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kastera
გამოხმაურება Jun 25 2009, 23:30
გამოხმაურება #23


mysubaru.ge
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,513
რეგისტრ.: 17-April 09
მომხმარებელი № 20




აზრი ვერ გავიგე.. შენ უკვე გამოგონილს ხელმეორედ იგონებ ?
როგორც მივხვდი პირველი პოსტებიდან გინდა "უნივერსალური ბუსტ კონტროლერის შექმნა, რომელიც წნევას აწევს და დაწევს" ესეთი რამ უკვე გამოიგონეს.. მართალი თქვი.. ჭკვიანი და არაჭკვიანი კონტროლერებიც არსებობს ბაზარი არაა.. ასევე იმას მივხვდი რომ გინდა გიჩვენოს სმესი ბედნია თუ ბაგატი.. ესეც გამოგონებულია... fc comanderi რომელიც ერთ-ერთი საუკეთესოა თავის საქმეში, სმესის რეგულიროვკით და არამარტო.


რატომ თორე კი


--------------------
4x4=16
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jun 25 2009, 23:58
გამოხმაურება #24


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




Kastera
ძალიან მნშვნელოვან რამეს ამბობ და ძალიან გთხოვ იქნებ მითხრა სად ნახე ისეთი კონტროლერი რომელსაც სტოკზე დაბლა შეუძლიაა ბუსტის დაწევა.

და კიდევ ერთი რამ მმაინტერესებს. fc comander რამენაირად კავშირშია ბუსტ კონტროლერთან და იმის მიხედვით ცვლის მეპინგს თუ რამდენზე გაქვს დაყენებული ბუსტ კონტროლერი?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kastera
გამოხმაურება Jun 26 2009, 00:01
გამოხმაურება #25


mysubaru.ge
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,513
რეგისტრ.: 17-April 09
მომხმარებელი № 20




maxouni
ანუ რამდენზე აპირებ დაწევას ?

ჩემი კონტროლერი ცდილობს და გამორთულზე 0.4-0.5 ს უბერავს.. როდესაც 0.67 მაქვს სტოკ ბუსტი.


--------------------
4x4=16
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jun 26 2009, 00:09
გამოხმაურება #26


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Kastera @ 26th June 2009 - 01:01) [snapback]14474[/snapback]
ანუ რამდენზე აპირებ დაწევას ?

ჩემი კონტროლერი ცდილობს და გამორთულზე 0.4-0.5 ს უბერავს.. როდესაც 0.67 მაქვს სტოკ ბუსტი.

ჩემი სტოკზე 0.9-ს უბერავს და მინდა 0.4-მდე დავწიო.
ახლა ვნახე fc comმander, მარტო იმპრეზაზე მიდის და ისიც 2000 წლამდე გამოშვებულზე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giogagnidze
გამოხმაურება Jun 26 2009, 00:14
გამოხმაურება #27


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 928
რეგისტრ.: 4-May 09
მდებარ.: tiflis
მომხმარებელი № 63




შეიძლება სისულელეს ვამბობ, მაგრამ ჩემს მანქანაზე ბორტ კომპი რომ დავაყენე (მართალია ჯერ დაკალიბრებული არ არის), მაგრამ ის შევაჩნიე, რომ დაბალ ბუსტით აჩქარებას რომ ვცდილობ, წვა მეტია, ვიდრე ბუსტი 0-ზე. როგორც ჩანს დაბალ კომპრესიაზე აჩქარების პროცესი უფრო ხარჯიანია, ვიდრე მაღალ კომპრესიაზე. ეგ რომ მასეა ატმოებზე, ეგ წაკითხული მაქვს და იგივე ჩანს ტურბინიანზეც. ბუსტი რომ მოაკლო, დაბალი კომპრესია გექნება. უფრო სწორად, ბუსტის პატალოკი რომ შეზღუდო, ეგ ალბად არ იქნება პრობლემა, მაგრამ მაგალითად ბუსტი რომ გააქრო, პრობლემა იქნება.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kastera
გამოხმაურება Jun 26 2009, 00:17
გამოხმაურება #28


mysubaru.ge
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,513
რეგისტრ.: 17-April 09
მომხმარებელი № 20




maxouni
შეიძლება.. კი მე რასაც ვეძებდი ეგრე იყო 2000 წლამდე ანუ მე-6 ვერსიამდე

--
0.9 სტოკზე ? 0.9 high ბუსტი მიყენია.

კონტროლერია HKS 4 ვერსია..


--------------------
4x4=16
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jun 26 2009, 00:18
გამოხმაურება #29


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(giogagnidze @ 26th June 2009 - 01:14) [snapback]14478[/snapback]
მაგრამ ის შევაჩნიე, რომ დაბალ ბუსტით აჩქარებას რომ ვცდილობ, წვა მეტია, ვიდრე ბუსტი 0-ზე.

მოიცა, დაბალი ბუსტით ანუ უარყოფითი ბუსტით? თუ 0.3-0.4 ბუსტით.
ისეე დადგენილია რომ მანქანას ყველაზე მეტი მარგი ქმედების კოეფიციენტი აქვს 0.3 ბარზე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giogagnidze
გამოხმაურება Jun 26 2009, 00:20
გამოხმაურება #30


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 928
რეგისტრ.: 4-May 09
მდებარ.: tiflis
მომხმარებელი № 63




ხო, ვაკუუმით აჩქარება უფრო ხარჯიანია.

ადრე გორაობით სიარულს რომ ვცდილობდი, ანუ გაწევას რომ არ გრძნობ, ეგეთ რეჟიმში მეტი წვაა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jun 26 2009, 00:22
გამოხმაურება #31


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Kastera @ 26th June 2009 - 01:17) [snapback]14480[/snapback]
0.9 სტოკზე ? 0.9 high ბუსტი მიყენია.

ჩეწმი ლეგასია და ეგრე აქვს, ავტომატიკებს 0.9 და მექანიკებს 1.0
ციტატა(Kastera @ 26th June 2009 - 01:17) [snapback]14480[/snapback]
კონტროლერია HKS 4 ვერსია..

ახლა დავძებნი მაგის მანუალს და თუ ვერ ვიპოვე მერე იქნებ ჩამახედო ერთჯერ შენს კაპოტში

და ერტი რამეც მაინტერესებს, 0.4-ზე რომ გაქვს დაწეული, წვა რამდენი აქვს? ანუ სტოკთან შედარებით რამე სხვაობას გაძლევს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giogagnidze
გამოხმაურება Jun 26 2009, 00:27
გამოხმაურება #32


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 928
რეგისტრ.: 4-May 09
მდებარ.: tiflis
მომხმარებელი № 63




შეკრებაზე გაჩვენებთ. ისე ქალაქში საშუალო წვას (დაკალიბრებამდე) 16.5-17 მაჩვენებს, ტრასაზე 13. დაახლოებით 100 კმ-ს გავლის შემდეგ დაკალიბრება შედგება.

ციტატა(maxouni @ Jun 26 2009, 01:18) [snapback]14481[/snapback]
ისეე დადგენილია რომ მანქანას ყველაზე მეტი მარგი ქმედების კოეფიციენტი აქვს 0.3 ბარზე
პრაქტიკაზეც მასე ჩანს.

100 მეტრის გავლა კარგი აჩქარებით და მერე გორაობით უფრო მომგებიანია, ვიდრე პატარა გაზით იგივე მანძილის გავლა.

აუდი რომ ვიყიდე, ვესტგეირის კლაპანი რატომღაც არ ეყენა და მეტს მიწვავდა ვიდრე მაგ კლაპნის და ტურბინის ამუშავების შემდეგ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kastera
გამოხმაურება Jun 26 2009, 00:40
გამოხმაურება #33


mysubaru.ge
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,513
რეგისტრ.: 17-April 09
მომხმარებელი № 20




maxouni
საკმაოდ ჭკვიანი მასტია.. ბევრი ფუნქციით.. შემიძლია მოქცე მანუალი თუ ვერ იპოვი..

გამორთული მქონდა სანამ მანუალს წავიკითხავდი 1.4 ზე ეყენა კონტეინერიდან რომ გამოვიყვანე..1 კვირა გამორთულით ვიარე სანამ გავერკვეოდი, თან learning mode(სამა აბუჩენიე) ჭირდებოდა.. გამორთულზე 0.4 მდე რომ ბუსტავდა ვეჭვობდი ბუსტის დაჩიკი ხომ არ მატყუებს თქო..
გამორთულზე მეტს წვავდა, რატომღაც პირიქით მეგონა, იასნია რომ ვცდებოდი..

ზედვე აქვს ბუსტის წნევის მაჩვენებელიც, რეალნა აღარ გჭირდება ზედმეტად ბუსტის დაჩიკის დაყენება.. ისე თვალსაჩინოებისთვის აყენია ალბათ ჩემსაზეც ბლიცის ბუსტ გაუგე პრიბორებთან ახლოს


--------------------
4x4=16
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jun 26 2009, 00:41
გამოხმაურება #34


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(giogagnidze @ 26th June 2009 - 01:27) [snapback]14484[/snapback]
აუდი რომ ვიყიდე, ვესტგეირის კლაპანი რატომღაც არ ეყენა და მეტს მიწვავდა ვიდრე მაგ კლაპნის და ტურბინის ამუშავების შემდეგ.

საერთოდ უტურბინოდ რა თქმა უნდა ეგრე იზამს.
მე უკვე ვიცი როგორ უნდა გავაკეთო სახელოვან ბრენდებზე არანაკლებად ჭკვიანი ბუსტ კონტროლერი, უბრალოდ მინდა რმ დაწევის შედეგად ნაკლები დაწვას, თორემ აწევა პრობლემა არაა.
0.3-რომ ყველაზე მეტად ეკონომიურია ეგ უკვე დადგენილია, მე ახლა იმის დადგენა მინდა კონკრეტულად სუბარუ რას იზამს 0.3-ზე, იმიტომ რომ როგორც მითხრეს მაგ დროს ECU-ს თუ ჰგონია რომ მეტი უნდა ჰქონდეს მაშინ სმესის გამდიდრებით ცდილობს რომ სიმძლავრე ამოქაჩოსო და შედეგად მეტს წვავსო. ასეთ შემთხვევაში + სმესის კონტროლერიც მჭირდება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Attic
გამოხმაურება Jun 26 2009, 00:41
გამოხმაურება #35


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,210
რეგისტრ.: 1-June 09
მდებარ.: Zugdidi
მომხმარებელი № 131




ბუსტის გაზრდა არ ვარგა იმიტომ რო მატორი დაიბრიდება ყველანაირ შემთხვევაში ( ქართული სენტიმეტალური გამონათქვამი ყველაფერ კარგზე უნდა ვთქვა ცუდიო )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giogagnidze
გამოხმაურება Jun 26 2009, 00:50
გამოხმაურება #36


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 928
რეგისტრ.: 4-May 09
მდებარ.: tiflis
მომხმარებელი № 63




maxouni
თუ არ გაამდიდრა, მაშინ შეიძლება ჩაქვრეს, ალბად smile.gif

მაგარ აღმართზე მაგარი დატვირთული რომ ადიოდე, პიკს მიაღწია 0.3. სიმძლავრის გაზრდა უნდა და შენ თუ გამდიდრების საშუალებას არ მისცემ, შეანელებს ხოდს, სანამ არ გაჩერდება.

ანუ შენ გინდა რომ 0.3-ზე ოპტიმალური ჰაერი/საწვავის სმესი იყოს, მაგრამ ეგ რაღაც სიმძლავრის პიკს წარმოქმნის, მეტი სიმძლავრისთვის გამდიდრებაზე უნდა მიუშვა.

მოკლედ, მგონი ბორტ კომპი გინდა, რომ უყურო ოპტიმალურ წვას და თუ წვა ავიდა სასურველზე მეტზე, აანთოს ან ხმოვანი სიგნალი მოგცეს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jun 26 2009, 00:59
გამოხმაურება #37


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Kastera @ 26th June 2009 - 01:40) [snapback]14488[/snapback]
გამორთულზე 0.4 მდე რომ ბუსტავდა ვეჭვობდი ბუსტის დაჩიკი ხომ არ მატყუებს თქო..
გამორთულზე მეტს წვავდა, რატომღაც პირიქით მეგონა, იასნია რომ ვცდებოდი..

ესეიგი ეს კიდევ ერთჯერ ამტკიცებს იმას რომ ბუსტის სტოკზე დაბლა დაწევისას მეტს წვავს და ყველა ვარიანტში სმესის კორექტირება დამჭირდება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kastera
გამოხმაურება Jun 26 2009, 01:04
გამოხმაურება #38


mysubaru.ge
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,513
რეგისტრ.: 17-April 09
მომხმარებელი № 20




maxouni
გეთანხმები.. ხოდა ამას ვიძახი მეც.. მე შეხება არ მქონია FC სთან მაგრამ ვიცი რომ სმესს არეგულირებდა და წვა ევო ზე 11 ზე დააგდო.. როცა 14-15 წვავდა .. ისევე როგორც იმპრეზა... ქალაქში 15 ზე დაბლა ვერ ჩამოვედი. ძალიან დიდი მონდომების მიუხედავად


--------------------
4x4=16
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 26 2009, 08:47
გამოხმაურება #39


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Jun 25 2009, 19:15) [snapback]14356[/snapback]
ზუსტად ეგაა ბაიპასის მუშაობის პრინციპი, სანამ ზასლონკა გახსნილია და ბუსტი დადებითია ბაიპასის კლაპანი დაკეტილია და დადებით წნევას ინარჩუნებს. როცა ზასლონკა იკეტება შემშვებ კოლექტორში იქმნება ზომაზე მეტი ვაკუუმი და ეს ვაკუუმი აღებს ბაიპასის კლაპანს. თუ სხვანაირადაა ძალიან დამავალებ თუ ამიხსნი.
ისე ვესთგეითის გახსნა ერთადერთ რამეს შეუძლია, ტურბინის მიერ შექმნილ დადებით წნევას

ეგ ყველაფერი გასაგებია, მართალი ხარ, ვესტგეიტი ტურბინის წნევის გარეშე ვერ გაიხსნება smile.gif

მაგრამ ბუსტის გარეშე 5000 აბაროტი ხომ შეიძლება იყოს? smile.gif მაგალითად როცა მანქანა მიგორავს..... ხოდა შენი ლოგიკა რომ ECU ვერ მოწვავს ბუსტს კონკრეტულ აბაროტზე და გაუბერავს, არასწორია, ია ტაკ დუმაიუ...


მახო შენ გჭირდება ისეთი რაღაც რაც სუბარუმ ბოლო მოდელებში ქარხნულად დააყენა უკვე smile.gif SI DRIVE ჰქვია მაგას smile.gif ECU-ში ჩაწერილია 3-ნაირი მაპები და რეჟიმების მიხედვით იყენებს სხვადასხვა მაპებს smile.gif ეკონომიურ რეჟიმში რაც არ უნდა გაზს აჭირო რეზკად, კომპი არანაირად არ ეცდება ბევრი ბენზინის მიწოდებას და აჩქარება იქნება პლავნი, Sport რეჟიმში კი პირიქით, ცდილობს რაც შეიძლება სწრაფად მოახდინოს რეაგირება გაზის დაჭერაზე და მეტი ბენზინი გაუშვას...

ციტატა(Kastera @ Jun 26 2009, 03:04) [snapback]14499[/snapback]
maxouni
გეთანხმები.. ხოდა ამას ვიძახი მეც.. მე შეხება არ მქონია FC სთან მაგრამ ვიცი რომ სმესს არეგულირებდა და წვა ევო ზე 11 ზე დააგდო.. როცა 14-15 წვავდა .. ისევე როგორც იმპრეზა... ქალაქში 15 ზე დაბლა ვერ ჩამოვედი. ძალიან დიდი მონდომების მიუხედავად

ხო, FC კომანდერი მაგარი რამეა smile.gif

რეალურად შეგიძლია დაანასტროიკო ისე რომ დაბალ აბაროტებზე რაც არ უნდა გაზი აჭირო, ბენზინის არ მოუმატებს, შესაბამისად საკმაოდ ეკონომიურად ივლი smile.gif

მაღალ აბაროტებზე კი პირიქით, ბაგატი სმესს გააკეთებს და რაკეტასავით იფრენს smile.gif

როგორც წესი ქარხნული კომპი დანასტროიკებულია ისე რომ დაბლებზეც და მაღლებზეც თანაბრად ცდილობს სმესის შედგენას, და ტურბინიან ძრავზე კი განსაკუთრებით დაბლებზე უფრო ბაგატი სმესს აკეთებს იმის გამო რომ კომპრესია დაბალია და კომპენსირებას მაგით აკეთებს ... ტვინტურბოს ეგეთი რამე არ სჭირდება, იმიტომ რომ ძრავს კომპრესია ისედაც მაღალი აქვს და დაბალ აბაროტებზე ტურბინაც მუშაობს პრაქტიკულად გაზის დაჭერისთანავე smile.gif

მაგიტომ არის რომ ფორესტერი ქალაქში უფრო მეტს წვავს, ვიდრე RSK, რადგან ხშირად უწევს 2000 აბაროტიდან აქსელერაცია და მაგ დროს ბენზინს ძაან ბევრს აწოდებს.... RSK-ზე კი 2000 აბაროტზე უკვე 1 ბარია წნევა, ჩვეულებრივი სმესიც ხოშიანად უმკლავდება და ზედმეტად გაზის დაჭერაც არ გჭირდება smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jun 26 2009, 09:30
გამოხმაურება #40


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 26th June 2009 - 09:47) [snapback]14518[/snapback]
RSK-ზე კი 2000 აბაროტზე უკვე 1 ბარია წნევა, ჩვეულებრივი სმესიც ხოშიანად უმკლავდება და ზედმეტად გაზის დაჭერაც არ გჭირდება

მე სამწუხაროს დატჩიკი არ მაქვს, მაგრამ 2000 აბაროტზეც თუ 1 ბარი იყო ეგ არ ვიცოდი. პირველ ტურბინას შეუძლია მაგდენის დაბერვა?
აბა 5500-ზე რომ სულ ცოფდება მაშინ რამდენი აქვს? თუ ეგ ბუსტზე არაა დამოკიდეული?

ეეეეეჰ FC კონტროლერი კი არა დამოუკიდებელი ECU არის და ეგეთივს გაკეთება ჯერჯერობით საქართველოში წარმოუდგენელია, ან ვინმემ მინიმუმ 1 წელი უნდა შეალიოს მარტო თეორიას, მთელი საქართველოს ცოდნა და გამოცდილება რომ შეკრიბო, ეგეთ დონეზე არავინ იცის მთელი ECU-ს ლოგიკა.
თანაც აპექსის FC მარტო იმპრეზებზე მიდის და მარტო 2000-მდე გამშვებულებზე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 გვერდი V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge