IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> "ვარიატორი"???-ძმებო რა აზრისახართ ამ სუბსტანციაზე
7da
გამოხმაურება Aug 27 2010, 10:37
გამოხმაურება #1


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 33
რეგისტრ.: 12-February 10
მომხმარებელი № 810




"ვარიატორი"??????????????????????????-ძმებო გთხოვთ ყველა ამ საკითხში გარკვეულმა ფორუმელმა თქვენი აზრი გამიზიაროთ ვარიატორული ტრანსმისიის შესახებ,რას ნიშნავს და როგორ მუშაობს ეგენი ვიცი,მთავარი მაინტერესებს,გურჯისტანში როგორ გამოგვადგება?საშაროა თუ არა? რა აზრისახართ ამ სუბსტანციაზე?თუ რამე ამის ხელოსნები არიან თბილისში?და მოკლედ თავი შეგაწყინეთ,კი თუ არა!?!?!?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 გვერდი V   1 2 >  
Start new topic
გამოხმაურებები (1 - 19)
Sturbo
გამოხმაურება Aug 27 2010, 11:00
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(7da @ Aug 27 2010, 11:37) [snapback]167929[/snapback]
"ვარიატორი"??????????????????????????-ძმებო გთხოვთ ყველა ამ საკითხში გარკვეულმა ფორუმელმა თქვენი აზრი გამიზიაროთ ვარიატორული ტრანსმისიის შესახებ,რას ნიშნავს და როგორ მუშაობს ეგენი ვიცი,მთავარი მაინტერესებს,გურჯისტანში როგორ გამოგვადგება?საშაროა თუ არა? რა აზრისახართ ამ სუბსტანციაზე?თუ რამე ამის ხელოსნები არიან თბილისში?და მოკლედ თავი შეგაწყინეთ,კი თუ არა!?!?!?


საკმაოდ სპეციფიკური ნივთია ვარიატორი. ვარიატორიანი მხოლოდ სკუტერი მიტარებია სიმართლე რომ ვთქვა არ მომეწონა. წარმოიდგინე გაზს მიადგავ აბაროტი ავარდება 4000 მდე და წავიდა ტროლეიბუსი ..... ჩემთვის მიუღებელია. თუმცა ბევრი ახალი ვარიატორიანი კარობკა კომპიტერიზებულია ანუ შეგიძლია გამოიყენო ფიქსირებული სიშქარეების რეჟიმი და შესაბამისად ხელით გადართო.

ტექნიკურად საკმაოდ რთული მოწყობილობაა. შესაბამისად სპეციალურ ზეთს და მთავარი "რემნის" შეცვლასაც ითხოვს (ზუსტად არ ვიცი რამდენ ათას კილომეტზსე). ეს ოპერაცია კი კარობკის მოხსნით და ნაწილობრივ დაშლით კეთდება ანუ კარგი ხელოსანი და ბევრი ფული აუცილებელია.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
SGR500
გამოხმაურება Aug 27 2010, 11:09
გამოხმაურება #3


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 500
რეგისტრ.: 13-February 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 813




რავი ჩემს მეზობელს ყავს ჰონდა მასეთი კარობკა აქვს და კვდება მისი ქება დიდებით, მარა რავიცი,რავიცი აქ როგორ გამოადგება და ხელოსნები თუ გაუგებენ, თან იძახის კარგად დარბისო, პრინციპში იაპონურია და ცუდი არუნდა იყოს wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Aug 27 2010, 11:17
გამოხმაურება #4


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(SGR500 @ Aug 27 2010, 12:09) [snapback]167939[/snapback]
რავი ჩემს მეზობელს ყავს ჰონდა მასეთი კარობკა აქვს და კვდება მისი ქება დიდებით, მარა რავიცი,რავიცი აქ როგორ გამოადგება და ხელოსნები თუ გაუგებენ, თან იძახის კარგად დარბისო, პრინციპში იაპონურია და ცუდი არუნდა იყოს wink.gif


ჩემი მეზობელი ასტრის ქებით კვდება wink.gif მეზობლებს არ ენდო biggrin.gif უთხარი დაგსვას და გაატარე მერე დაწერე შეგრძნებები.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SGR500
გამოხმაურება Aug 27 2010, 11:28
გამოხმაურება #5


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 500
რეგისტრ.: 13-February 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 813




არა რას დამსვავს ტო, დილიდან მანქანის პრიალში ძვრება სული wink.gif ბიძა როჟაა გაფიქრებაც არ ღირს biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gio-a
გამოხმაურება Aug 27 2010, 11:38
გამოხმაურება #6


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,504
რეგისტრ.: 28-October 09
მდებარ.: გორი
მომხმარებელი № 508




30 ათასზე უნდა გამოიცვალოს ვარიატორში ზეთი, კიდევ ტროლეიბუსივით არის სიჩქარიდან სიჩქარეშI გადარღთვას ვერ გრძნობ.. როგორც ვიცი ერიდებიან ხოლმე მაგის გაკეთებას და ყიდვას საერთოდ. ძალიან ბევრი კბილანა არისო კარობკაშიო და მაგიტომ ერიდებიან
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leqsoo
გამოხმაურება Aug 27 2010, 11:41
გამოხმაურება #7


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,409
რეგისტრ.: 18-February 10
მომხმარებელი № 833




ეგ მაგრა ტეხავს ისე გადართვა რო არააქ მდის ერთი ხმით და მიდის და მიდისbiggrin.gif ერთი ხმით სიარული მაგარი მოსაბეზრებელია სხვას ვერაფერს ვიტყვი! ურთულესი სისტემაა და ხელოსნების ნაკლებობა რო იქნება მაგაშიც დარწმუნებული ვარ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shreketa
გამოხმაურება Aug 27 2010, 12:52
გამოხმაურება #8


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,227
რეგისტრ.: 23-October 09
მომხმარებელი № 496




7da
ძალიან რთული მოწყობილობაა და გაფუჭების შემთხვევაში გამკეთებელი საქართველოში არც მეგულება..ერთი 3 მანქანა მინახავ გაფუჭებული ვარიატორის გამო შლიდნენsad.gifსატარებლადაც რაღაც ვერა რააა...მართლა ტროლეიბუსივითაა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Aug 27 2010, 13:44
გამოხმაურება #9


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




იტოგში კარგი რაღაცაა, ეკონომიური საწვავის მოხმარების ამბავში, გაწევასი დანაკარგი ცოტა აქვს, მაგრამ რასაც ეკონომიას გაგიკეთებს ბენზინზე, ორ იმდენს ამოგაღებინებს ზეთების ცვლაში
Go to the top of the page
 
+Quote Post
7da
გამოხმაურება Aug 27 2010, 15:17
გამოხმაურება #10


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 33
რეგისტრ.: 12-February 10
მომხმარებელი № 810




[quote name='bako' date='Aug 27 2010, 14:44' post='168000
მადლობა რჩევისთვის,ლეონარდო დავინჩის დიდი ხათრი მაქვს(ვინც არიცის იდეა მაგისია1490წ)მაგრამ ჩვენ საქართველოს ნატოსკენ-მსწრაფეი მოსახლეობა ჯერჯერობით................
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Aug 27 2010, 15:25
გამოხმაურება #11


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(7da @ Aug 27 2010, 16:17) [snapback]168041[/snapback]
[quote name='bako' date='Aug 27 2010, 14:44' post='168000
მადლობა რჩევისთვის,ლეონარდო დავინჩის დიდი ხათრი მაქვს(ვინც არიცის იდეა მაგისია1490წ)მაგრამ ჩვენ საქართველოს ნატოსკენ-მსწრაფეი მოსახლეობა ჯერჯერობით................


აქ იდეაზე კი არა გრძნობებზეა საუბარი. იდეა გადასარევია გეთანხმები მაგრამ როცა საჭესთან ზიხარ ....... ქალივითაა მოკლედ სურათზე ერთია საწოლში მეორე biggrin.gif .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giorgi_013
გამოხმაურება Aug 27 2010, 15:30
გამოხმაურება #12


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,101
რეგისტრ.: 2-September 09
მდებარ.: RUSTAVI
მომხმარებელი № 347




ვარიატორი — გადაცემათა ავტომატური კოლოფის განსაკუთრებული სახეობაა. იგი დიდი ხნის წინ მოიგონეს, მაგრამ გავრცელება მხოლოდ ახლა ჰპოვა.

გაგიკვირდებათ, მაგრამ ეს გამოგონება არც ჰონდას და არც მერსედესს არ ეკუთვნის. პატენტი ვარიატორზე XIX საუკუნეში გაიცა. გამოგონებით კი იგი სულაც - 1490 წელს გამოიგონეს. ავტორი, არც მეტი არც ნაკლები, ლეონარდო და ვინჩი გახლდათ.

პირველი ავტომობილი ტრანსმისიის ამ ტიპით აღორძიების ეპოქაში კი არა, 500-ოდე წლის შემდეგ შეიქმნა. ასე 1950-იან წლებში. ვარიატორი უყენდებოდა სერიულ ავტომობილს - DAF ( იმ პერიოდში ამ მარკის არა მარტო სატვირთო, არამედ მსუბუქი ავტომობილებიც გამოდიოდა). შემდეგ რაღაც მსგავსის გაკეთება Volvo-მაც დაიწყო, სერიოზულად კი ამ საქმეს ხელი მხოლოდ ახლა მოკიდეს.

არსით, ვარიატორი (უფრო გავრცელებულია ინგლისურენოვანი აბრევიატურა — CVT — continuously variable transmission) - გადაცემათა ავტომატური კოლოფის ვარიაციას წარმოდგენს. ამ მოწყობილობით აღჭურვილი ავტომობილი , ერთი შეხედვით, არაფრით განსხვავდება. 2 "პედალი", ტრანსმისიის რეჟიმები კი - P, R, N, D. ისეთივე, როგორიც ტრადიციულ შემთხვევაში გვხვდება. თუმცა მუშაობის პრინციპი მას სრულიად სხვანაირი აქვს. მასში არ არის დაფიქსირებული I, II ან X გადაცემა. შეეცადეთ და წარმოიდგინეთ: რამდენი ვარსკვლავია ცაზე ან ქვიშა - ოკეანის ნაპირზე. გადაცემა ვარიატორს - კიდევ უფრო მეტი აქვს. გადართვა კი მეტად შეუმჩნევლად და იოლად ხდება. სწორედ ამიტომ არ იგრძნობა ბიძგები ავტომობილის დაძვრისას და "გადართვა". ეს სიტყვა ბრჭყალებში ტყუილად არ წერია: გადართვა, როგორც ასეთი - მართლა არ არის. ვარიატორი გამუდმებით ცვლის გადაცემის რიცხვს ავტომობილის აჩქარების ან შენელების მიხედვით.

ვარიატორი რამდენიმე ტიპის არსებობს: სოლისებრური სარტყლის მქონე ცვალებადი დიამტრის, ჯაჭვური, ტოროიდალური… პირველი მათგანი - ყველაზე გავრცელებული სახეა.





ვარიატორები მხოლოდ ავტომობილებში როდი გამოიყენება. ისინი შეგხვდებათ მოტოციკლებში, ზოგიერთ ველოსიპედშიც კი.

კიდევ ერთი საინტერესეო კითხვა - როგორი სარტყელი გამოიყენება აქ? რა თქმა უნდა არა რეზინის, ჩვეულებრივი. ასეთი ქამარი 1000 კმ-საც კი ვერ იცოცხლებდა. მათ ვარიატორებში გაცილებით რთული აღნაგობა აქვთ.





სარტყელი ვარიატორებში, როგორც ჩანს, ერთგვარი მეტალის ლენტაა. იგი შეიძლება იყოს ლითონის ქამარი, რთული გადაკვეთების მეტალის ლენტების ერთობლიობა. ისინი დაფარულია თხელი ლითონის "ნაჭრებით", რომელთაც ტრაპეციის ფორმა აქვთ და ბოლოებით ედებიან ღერძს.

ასევე, სოლისბური სარტყლის როლში შეიძლება შეგხვდეთ ფართე, პლასტიკური ლითონის ჯაჭვი, რომელიც კონუსებს კიდეებით ეხება. სწორედ ასეთი კონსტრუქცია მოქმედებს Audi-ს ავტომობილების ვარიატორებში.




საინტერესოა, რომ დაზეთვისას გამოიყენება სპეციალური სითხე რომელიც ჯაჭვთან შეხების ადგილებში ძლიერი წნევის გამო ფაზურ მდგომარეობას იცვლის. ამის გამო, სარტყელს დიდი ძალის გადაცემა მოდების პატარა ფართობზეც შეუძლია.

ზუსტად როგორ შეცვლის ვარიატორი გადაცემათა რიცხვს მანქანის სიჩქარის მატებისას, მართვის პროგრამის არჩევაზეა დამოკიდებული. თუ ჩვეულებრივ ავტომობილში სიჩქარის მატებისას ყოველ გადაცემაზე ვახურებთ ძრავს და შემდეგ გადავდივარ მომდევნოზე, - ვარიატორის მქონე მანქანაში ძრავი ერთიდაიმავე ბრუნვაში (სიტყვაზე, მაქსიმალური ბრუნვის მომენტის შესაბამისზე) რჩება.

ეს ყველაფერი ცოტათი უცნაურ შეგრძნებებს ქმნის. აქსელერატორს ბოლომდე ვაჭერთ ფეხს, ძრავი კი იგივე ბრუნვის პირობებში რჩება და მთელი აჩქარების განმავლობაში მტვერსასრუტივით „ღმუის“. სამაგიეროდ, ტემპი - მაღალია, თანაც საფეხურებს შორის გადართვაზეც არ იხარჯება დრო.

ხანდახან ვარიატორს ისე მოაწყობენ ხოლმე, რომ ავტომობილი ჩვეულებრივი გადაცემათა კოლოფის მქონე მანქანის სიჩქარის მატების პროცესს გვაგონებდეს, ძრავის ბრუნვათა თანდათანობითი მატების მსგავსად.

რა თქმა უნდა, გორაკზე ასვლისას ან სვლის შენელებისას "ჭკვიანი" ვარიატორი მაღალ გადაცემას არ დატოვებს "ჩართულს", თუნდაც აქსელერატორს მიმართავდეთ. სიმაღლის დასაძლევად, ღერძები სწრაფად გადმოინაცვლებს უკან - რათა გაიზარდოს ბრუნვის მომენტი კოლოფიდან გამოსავალზე.

ზოგიერთ ავტომობილზე რამდენიმე "ვირტუალური" გადაცემის (6-ით ან 8-ც კი) შერჩევაც კი შეგიძლიათ ელექტრონიკის წყალობით. გადაცემები, რომელთა შორის ვარიატორი სწრაფად იმოძრავებს, ისევე როგორც კლასიკურ "მექანიკაში". ასევე, შეგიძლიათ თავად აირჩიოთ, გადართოთ "გადაცემა", როგორც "ავტომატებში" - ხელის სეკვენტალური (თანმიმდევრულ) რეჟიმში.

ერთი სიტყვით, ვარიატორს უამრავი ღირსება გააჩნია. თუმცა, აქვს ნაკლიც. მაგალითად, თანამედროვე ნიშნის გათვალისწინებით, ძრავის მცირე "მუშა" სიმძავრე. ტყუილად კი არ დაიწყო ამ მოწყობილობების მცირე ავტომობილებზე დამონტაჟება. დღსდღეისობით, ძლიერი ავტომობილები მექანიკით, კლასიკური ავტომატიკით ან რობოტიზირებული კოლოფებითაა დაკომპლექტებული.

მიუხედავად ყველაფრისა, წინსვლა გრძელდება.



აი ერთ-ერთ ფორუმზე იყო და მოვიპარე biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DATO999
გამოხმაურება Aug 27 2010, 15:34
გამოხმაურება #13


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,861
რეგისტრ.: 4-November 09
მომხმარებელი № 529




თანამედროვე ავტომატია...უბრალოდ ჰონდამ დანერგა პირველმა.......

უკვე თითქმის 95% ავტომატების ვარიატორზე გამოდის...2006-2007 წლიდან...

ასე, რომ 4-5 საფეხურიანი ავტომატი მალე ჩაბარდება ისტორიას.....

ციტატა
იტოგში კარგი რაღაცაა, ეკონომიური საწვავის მოხმარების ამბავში, გაწევასი დანაკარგი ცოტა აქვს, მაგრამ რასაც ეკონომიას გაგიკეთებს ბენზინზე, ორ იმდენს ამოგაღებინებს ზეთების ცვლაში


35-40 000კმ-ზე თითქმის ყველა კარობკის ზეთს უნდა შეცვლა..არავარიატორისაც...

საკმაოდ სწრაფია...მექანიკას და ვარაიტორს თითქმის ერთიდაიგივე აჩქარებები აქვთ..

HRV მიტრაებია ორივე...მექანიკა მგონი ცოტათი მეტსაც წვავდა, ასე მახსოვს........

მიუჩვეველი არაფერი...2-3 დღე და ტროლეიბუსივით დადის თუ ტრამვაივით, არც გახსენდება კაცს......
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Niklolozi
გამოხმაურება Aug 27 2010, 15:49
გამოხმაურება #14


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,115
რეგისტრ.: 28-July 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 254




giorgi_013
მოიპარე თუ ისესხე არ ვიცი biggrin.gif, მაგრამ სასარგებლო ინფოსთვის მადლობა.


--------------------
I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giorgi_013
გამოხმაურება Aug 27 2010, 15:54
გამოხმაურება #15


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,101
რეგისტრ.: 2-September 09
მდებარ.: RUSTAVI
მომხმარებელი № 347




მაგ ფორუმზე მოდერი ვიყავი ავტოებში ასე რომ მთლად არ მომიპარავს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
7da
გამოხმაურება Aug 27 2010, 16:47
გამოხმაურება #16


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 33
რეგისტრ.: 12-February 10
მომხმარებელი № 810




giorgi_013 http://news.drive.ge/index.php?m=253&newsid=128
მოპარვა დასესხებასტან დაკავსშირებით,ცოტა უზდელურად ხომარგამოგივიდა,აი ვისაც აინტერესებს:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giorgi_013
გამოხმაურება Aug 27 2010, 16:59
გამოხმაურება #17


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,101
რეგისტრ.: 2-September 09
მდებარ.: RUSTAVI
მომხმარებელი № 347




http://studforum.ge/?showtopic=3489 აი აქ ნახე sleep.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება Aug 28 2010, 11:23
გამოხმაურება #18


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




ზოგადად ახალი ტექნოლოგიები ინერგება და რა თქმა უნდა ეს კარგია, მაგრამ რამდენადაც კარგია ვთქვათ იაპონიისთვის, იმდენად ცუდია საქართველოსთვის.

მაგალითად ავიღოთ მექანიკა, ავტომატი, ტიპტრონიკი, ვარიატორი... ავტომატი უფრო სუსტია ვიდრე მექანიკა, ტიპტრონიკი უფრო სუსტია ვიდრე ავტომატი, ვარიატორი უფრო სუსტია ვიდრე ტიპტრონიკი......

მოკლედ კარგი გამოგონებაა, თუმცა ფაქიზი...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Aug 29 2010, 20:50
გამოხმაურება #19


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(shota @ Aug 28 2010, 12:23) [snapback]168254[/snapback]
ზოგადად ახალი ტექნოლოგიები ინერგება და რა თქმა უნდა ეს კარგია, მაგრამ რამდენადაც კარგია ვთქვათ იაპონიისთვის, იმდენად ცუდია საქართველოსთვის.

მაგალითად ავიღოთ მექანიკა, ავტომატი, ტიპტრონიკი, ვარიატორი... ავტომატი უფრო სუსტია ვიდრე მექანიკა, ტიპტრონიკი უფრო სუსტია ვიდრე ავტომატი, ვარიატორი უფრო სუსტია ვიდრე ტიპტრონიკი......

მოკლედ კარგი გამოგონებაა, თუმცა ფაქიზი...

ვითომ ავტომატი უფრო სუსტია ვიდრე მექანიკა? smile.gif სუბარუში მასე არაა biggrin.gif

რეალურად ყველა კარობკა თავისებურია და თავისებური მოხმარება და მოვლა სჭირდება smile.gif

ვარიატორი რთული მექანიზმია, და ერთადერთი მიზეზი რის გამოც ვარიატორმა ჩაანაცვლა ჩვეულებრივი ავტომატები, არის ეკონომიურობა (+ მაგას დამატებით მეტი დინამიკაც), და ძირითადად დაბალძრავიან მანქანებში დგას ვარიატორები smile.gif დიდძრავიან ახალ მანქანებში უფრო მეტად ნახევრადმექანიკურ კარობკებს აყენებენ smile.gif ნუ ჩვეულებრივი ავტომატებიც ჯერ არავის გაუუქმებია smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GeoRacer
გამოხმაურება Aug 30 2010, 08:57
გამოხმაურება #20


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,017
რეგისტრ.: 22-August 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 314




ჩემს მეორე მანქანას უყენია ვარიატორი.
ჰონდა სივიკ 2001 იანი 1.5 ვიტეკი..

რავიცი მამენტ ძააან კომმფორტული სატარებელია. გაზაობა თუ გინდა არ ვარგა მარა საგორაოდ და სადვიჟენიოდ მაგარია,
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 გვერდი V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge