IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

3 გვერდი V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> ავტომატური კოლოფის შემოწმება, როგორ ხდება??
subaruforester
გამოხმაურება Sep 10 2009, 22:20
გამოხმაურება #21


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10
რეგისტრ.: 10-September 09
მომხმარებელი № 378




ციტატა(PAINKILLER @ Sep 10 2009, 23:35) [snapback]33399[/snapback]
დაქოქილზეც შეიძლება და დაუქოქავზეც, კარობკის შუპს ორი მეტკა აქვს, ცივის და ცხელის smile.gif ისე მაინც გახურებულზე სჯობია, ასე 30 კილომეტრი მაინც უნდა გაიარო რომ კარგად გახურდეს კარობკა smile.gif


გმადლობ smile.gif კიდევ ერთი კითხვა - შემოწმებისას მნიშვნელობა აქვს თუ რომელ მდგომარეობაშია? პარკინგს და უკანა სვლის გადაცემას ვგულისხმობ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Sep 10 2009, 22:21
გამოხმაურება #22


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ზადნიში უნდა ჩააგდო და ისე უნდა ნახო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 11 2009, 13:06
გამოხმაურება #23


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(RACKER @ Sep 11 2009, 00:21) [snapback]33424[/snapback]
ზადნიში უნდა ჩააგდო და ისე უნდა ნახო

რას ამბობ biggrin.gif

ზადნიში ჩააგდოს და მანქანიდან გადმოვიდეს ხო? biggrin.gif

აი ინსტრუქცია:

A: INSPECTION
1) Check the level of the ATF.
Raise ATF temperature to 60 to 80°C (140
to 176°F) from 40 to 60°C (104 to 140°F) (when
cold) by driving a distance of 5 to 10 km (3 to 6
miles).
NOTE:
The level of ATF varies with fluid temperature. Pay
attention to the fluid temperature when checking oil
level.

(2) Make sure the vehicle is level. After selecting
all positions (P, R, N, D, 3, 2, 1), set the
select leveler in “P” range. Measure fluid level
with the engine idling.
NOTE:
After running, idle the engine for one or two minutes
before measurement.

(3) If the fluid level is below the center between
upper and lower marks, add the recommended
ATF until the fluid level is found within the specified
range (above the center between upper and
lower marks). When the transmission is hot, the
level should be above the center of upper and
lower marks, and when it is cold, the level
should be found below the center of these two
marks.
CAUTION:
 Use care not to exceed the upper limit level.
 ATF level varies with temperature. Remember
that the addition of fluid to the upper limit
mark when the transmission is cold will result
in the overfilling of fluid.


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subaruforester
გამოხმაურება Sep 11 2009, 13:35
გამოხმაურება #24


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10
რეგისტრ.: 10-September 09
მომხმარებელი № 378




ციტატა(PAINKILLER @ Sep 11 2009, 15:06) [snapback]33628[/snapback]
რას ამბობ biggrin.gif

ზადნიში ჩააგდოს და მანქანიდან გადმოვიდეს ხო? biggrin.gif

აი ინსტრუქცია:

A: INSPECTION
1) Check the level of the ATF.
Raise ATF temperature to 60 to 80°C (140
to 176°F) from 40 to 60°C (104 to 140°F) (when
cold) by driving a distance of 5 to 10 km (3 to 6
miles).
NOTE:
The level of ATF varies with fluid temperature. Pay
attention to the fluid temperature when checking oil
level.

(2) Make sure the vehicle is level. After selecting
all positions (P, R, N, D, 3, 2, 1), set the
select leveler in “P” range. Measure fluid level
with the engine idling.
NOTE:
After running, idle the engine for one or two minutes
before measurement.

(3) If the fluid level is below the center between
upper and lower marks, add the recommended
ATF until the fluid level is found within the specified
range (above the center between upper and
lower marks). When the transmission is hot, the
level should be above the center of upper and
lower marks, and when it is cold, the level
should be found below the center of these two
marks.
CAUTION:
 Use care not to exceed the upper limit level.
 ATF level varies with temperature. Remember
that the addition of fluid to the upper limit
mark when the transmission is cold will result
in the overfilling of fluid.


ეეეე, მაგ ინფორმაცია სხვა თემაშიც გაქვს ბმულის სახით განთავსებული, მაგრამ ინგლისური არ ვიცი და კითხვებს მაგიტომ ვსვამ... თუ შეგიძლია ქართულ ენაზე ამიხსენი... ისე ყველა შემთხვევაში ქართული ჯობია - დამარხულ არს ენაჲ ქართული დღემდე მეორედ მოსვლისა მისისა საწამებლად, რაჲთა ყოველსა ენასა ღმერთმა ამხილოს ამით ენითა (იოანე ზოსიმე) smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Sep 11 2009, 13:38
გამოხმაურება #25


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




უნდა იარო 20 კილომეტრი, მერე გააჩერო, ჩააგდო სიჩქარე ყველა პოზიციაში სათითაოდ, შემდეგ ჩააგდო P-ში, გადახვიდე მანქანიდან, ნახო შუპი და თუ ნორმაზეა დაიკიდო, თუ არაა ნორმაზე დაამატო biggrin.gif

შუპს აქვს ორი ნიშნული Cold და Hot, ანუ ცივზე და ცხელზე, შენ უნდა ნახო ამ შემთხვეაში Hot-ის გასწვრივ ნახვრეტები, უნდა იდგეს ორ ნახვრეტს შორის...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Sep 11 2009, 14:07
გამოხმაურება #26


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




მე ვიცი რომ ზადნიში უნდა ნახო.

რა პრობლემაა ხელის მურუჭი ტყუილა გამოიგონეს?
ან დასვი ვინმე მანქანაში და ეგაა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 11 2009, 14:49
გამოხმაურება #27


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(RACKER @ Sep 11 2009, 16:07) [snapback]33647[/snapback]
მე ვიცი რომ ზადნიში უნდა ნახო.

რა პრობლემაა ხელის მურუჭი ტყუილა გამოიგონეს?
ან დასვი ვინმე მანქანაში და ეგაა.

მანუალი დაგიდე და როგორ დაგაჯერო რომ არავინ არ ნახულობს ზეთის დონეს ზადნიში biggrin.gif

ისე რუჩნიკით და ზადნიში როგორ ფიქრობ, დიდხანს გაძლებს ფრიქციონები? wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Sep 11 2009, 22:54
გამოხმაურება #28


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ციტატა(PAINKILLER @ Sep 11 2009, 12:49) [snapback]33712[/snapback]
მანუალი დაგიდე და როგორ დაგაჯერო რომ არავინ არ ნახულობს ზეთის დონეს ზადნიში biggrin.gif

ისე რუჩნიკით და ზადნიში როგორ ფიქრობ, დიდხანს გაძლებს ფრიქციონები? wink.gif

დიდხანს რა ზეთის ნახვას რაღა უნდა.

ეგრე მახსოვდა მეთქი უბრალოდ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subaruforester
გამოხმაურება Sep 12 2009, 20:30
გამოხმაურება #29


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10
რეგისტრ.: 10-September 09
მომხმარებელი № 378




ციტატა(Matador @ Sep 11 2009, 15:38) [snapback]33639[/snapback]
უნდა იარო 20 კილომეტრი, მერე გააჩერო, ჩააგდო სიჩქარე ყველა პოზიციაში სათითაოდ, შემდეგ ჩააგდო P-ში, გადახვიდე მანქანიდან, ნახო შუპი და თუ ნორმაზეა დაიკიდო, თუ არაა ნორმაზე დაამატო biggrin.gif

შუპს აქვს ორი ნიშნული Cold და Hot, ანუ ცივზე და ცხელზე, შენ უნდა ნახო ამ შემთხვეაში Hot-ის გასწვრივ ნახვრეტები, უნდა იდგეს ორ ნახვრეტს შორის...


დილით რომ დავქოქე და შევამოწმე Cold-ის ნახვრეტზე საკმაოდ დაბლა იდგა. მერე ისე მოვიქეცი როგორც გიწერია (ანუ 20 კილომეტრი გავიარე) და Hot-ის ორივე ნახვრეტზე ოდნავ მაღლა დადგა ზეთის დონე mellow.gif მოკლედ ვეღარ გავიგე რა. რას მირჩევთ, ნორმაზეა და დავიკიდო?

დილით რომ დავქოქე და შევამოწმე Cold-ის ნახვრეტზე საკმაოდ დაბლა იდგა. მერე ისე მოვიქეცი როგორც გიწერია (ანუ 20 კილომეტრი გავიარე) და Hot-ის ორივე ნახვრეტზე ოდნავ მაღლა დადგა ზეთის დონე მოკლედ ვეღარ გავიგე რა. რას მირჩევთ, ნორმაზეა და დავიკიდო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Sep 12 2009, 20:42
გამოხმაურება #30


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




subaruforester

დაიკიდე რა... თუ მაინც, მიდი ვინმესთან, სადაც ცვლიან ზეთს და უთხარი შემიმოწმეო biggrin.gif

მე რომ არ მოგატყუო, ჩემით არასოდეს შემიმოწმებია ზეთი კოლოფში და როცა შემიმოწმებია, ყოველთვის რაღაც უკმაყოფილო ვყოფილვარ შედეგით biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subaruforester
გამოხმაურება Sep 12 2009, 20:53
გამოხმაურება #31


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10
რეგისტრ.: 10-September 09
მომხმარებელი № 378




ციტატა(Matador @ Sep 12 2009, 22:42) [snapback]34061[/snapback]
subaruforester

დაიკიდე რა... თუ მაინც, მიდი ვინმესთან, სადაც ცვლიან ზეთს და უთხარი შემიმოწმეო biggrin.gif

მე რომ არ მოგატყუო, ჩემით არასოდეს შემიმოწმებია ზეთი კოლოფში და როცა შემიმოწმებია, ყოველთვის რაღაც უკმაყოფილო ვყოფილვარ შედეგით biggrin.gif


იასნო smile.gif ორი კვირა ვივლი ეგრე და მერე ზაზას შევაცვლევინებ ალბათ... ყველას, ვინც გამომეხმაურა დიდ მადლობას ვუხდი, გაიხარეთ!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Sep 12 2009, 20:56
გამოხმაურება #32


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




ზაზას არა იხვს კიდევ... biggrin.gif

გრეკოში მიდი, ნუცუბიძეზე, ნუცუბიძის 1 ნომერი, რომპეტროლის უკან...

ოღონდ ფილტრი იყიდე მანამდე... იქ არ აქვთ ხოლმე ფორიკების biggrin.gif

მერკონ 5 ჩაასხი, კარგი ზეთი აქვთ, 6 ლიტრი გინდა ზუსტად, თუ კარტერს არ მოხსნი და არ გამოარეცხინებ...

ოღონდ სანამ შეცვლას დაიწყებ, მაინც გადაამოწმეთ აუცილებლად თუ რა ფერის ზეთი ასხია...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raven
გამოხმაურება Sep 12 2009, 21:08
გამოხმაურება #33


verified women for adult hookups
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,887
რეგისტრ.: 18-April 09
მდებარ.: Usa
მომხმარებელი № 30




Matador
კალე რა ღირს ლიტრა ეგ ატფ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Sep 12 2009, 21:57
გამოხმაურება #34


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




ციტატა(Raven @ 12th September 2009 - 23:08) [snapback]34076[/snapback]
კალე რა ღირს ლიტრა ეგ ატფ?


22 გელა იყო ერთი თვის წინ...

მაგრამ მაშინ მხოლოდ ლიტრიანებში ქონდათ... ეხლა ბოჩკებითაც შემოიტანეს (ზეთს რომ ვცვლიდი ვნახე) ხოდა შეიძლება უფრო იაფი იყოს...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bondzgi1
გამოხმაურება Sep 12 2009, 22:01
გამოხმაურება #35


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




ციტატა(Matador @ Sep 12 2009, 21:56) [snapback]34071[/snapback]
ზაზას არა იხვს კიდევ... biggrin.gif


biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif კვატს!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Subo888
გამოხმაურება Sep 17 2009, 19:23
გამოხმაურება #36


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 85
რეგისტრ.: 24-July 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 250




აუ რაღაც შარში ვარ მემგონი, help.gif დღეს კახეთში ვიყავი და ცოტა კი არა და მომიწია გაზაობა რომ ვბრუნდებოდი 4-ში გვიან რთავდა დაღმართზე მერე მესამეში გადავიტანე და ისევ დ-ში და გადაიტანა, რომ ჩამოვედი უკანა სვლით შევედი მოტრიალეის პონში და რ-დან დ-ში რომ გადავრთე რაღაც ტკაცუნობდა ქვევით ოღონდ ცოტა ხმაურით ისე უბრალოდ არა თოთქოს რაღაც ჩაშლილიაო. იქნებ მითხრათ რაშია საქმე სანამ მეთვითონ გავარკვევ რამეს თორემ მაგრად მიტყდება. unsure.gif huh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Sep 17 2009, 19:26
გამოხმაურება #37


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




Subo888

აუჰ... ზეთი შეცვლილი გაქვს და ზომაზეა??? რაღაც თითქოს ზეთის ტემპერატურა ხომ არ ავიდა ზედმეტად ზევით???...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Subo888
გამოხმაურება Sep 17 2009, 20:03
გამოხმაურება #38


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 85
რეგისტრ.: 24-July 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 250




ციტატა(Matador @ Sep 17 2009, 21:26) [snapback]35618[/snapback]
Subo888

აუჰ... ზეთი შეცვლილი გაქვს და ზომაზეა??? რაღაც თითქოს ზეთის ტემპერატურა ხომ არ ავიდა ზედმეტად ზევით???...



ზეთი კი შეცვლილი მაქვს, შეიძლება გადახურდა? ზომაზეა თუ არა არ მინახავს, ხვალ ვნახავ ან ეხლა რომ გავალ შევამოწმებ.

და ტკაცუნი? თითქოს მოჭიდების დროს კრესტავნა შეიძლება ჩაშლილიყო ან ლუფტი ქონდეს ასე უცებ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 17 2009, 20:41
გამოხმაურება #39


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Subo888 @ Sep 17 2009, 21:23) [snapback]35617[/snapback]
აუ რაღაც შარში ვარ მემგონი, help.gif დღეს კახეთში ვიყავი და ცოტა კი არა და მომიწია გაზაობა რომ ვბრუნდებოდი 4-ში გვიან რთავდა დაღმართზე მერე მესამეში გადავიტანე და ისევ დ-ში და გადაიტანა, რომ ჩამოვედი უკანა სვლით შევედი მოტრიალეის პონში და რ-დან დ-ში რომ გადავრთე რაღაც ტკაცუნობდა ქვევით ოღონდ ცოტა ხმაურით ისე უბრალოდ არა თოთქოს რაღაც ჩაშლილიაო. იქნებ მითხრათ რაშია საქმე სანამ მეთვითონ გავარკვევ რამეს თორემ მაგრად მიტყდება. unsure.gif huh.gif

და დაღმართზე მეოთხეში ისედაც გვიან უნდა გადაიტანოს.....


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Sep 17 2009, 20:50
გამოხმაურება #40


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




ციტატა(PAINKILLER @ 17th September 2009 - 22:41) [snapback]35634[/snapback]
და დაღმართზე მეოთხეში ისედაც გვიან უნდა გადაიტანოს.....


არც მთლად ეგრეა საქმე... როცა გადახურდება ხოლმე, იცის ფორიკას ავტომატმა ეგეთი რაღაცეები, ანუ მესამეში ჩავარდება და მეოთხეში არ გადადის ხოლმე ცოცხალი თავით...

მე მაინც ტემპერატურის ამბავი მგონია, ეგ კი ორი რამით შეიძლება იყოს გამოწვეული: ზეთი აკლია ან უარესი, კარობკის გაგრილების სისტემას სჭირს რაცხა...

ეხლა რა სიმპტომებიც თქვი, არა ჩანს საშიში, უბრალოდ დროზე უნდა დიაგნოზის დასმა და თავიდანვე აღმოფხვრა...

ტკაცუნზე ვერაფერს გეტყვი, არა მქონია ეგეთი შემთხვევა, მაგრამ დავიჯერო იმხელაზე გაცხელდა და დაკარგა საპოხი თვისება ზეთმა რომ 100 კმ.-ს გავლით კბილანებს უტირა ყოფა??? რაღაც არა მჯერა...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 გვერდი V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge