IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

 
Reply to this topicStart new topic
> დეშბორდზე ისრების გასწოპრება, როგორ უნდა?
Black Jo
გამოხმაურება Sep 14 2010, 11:42
გამოხმაურება #1


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




გამარჯობათ, ესეიგი მაქვს ასეთი პრობლემა, ჩემი დეშბორდი დავშალე, გავაკეთე ოპტიტრონის იმიტაცია, ვერ მოვისვენე ერთი სიტყვით და ასეთ პრობლემას გადავაწყდი, ესეიგი, ბენზინის და წყლის ისრები დავარეგულირე დაჟე შეიძლება ითქვას თავისი დაარეგულირა, მაგრამ აი ტახომეტრის და კილომეტრაჟის ისერები რომ ვაყენებ იჭედება, როცა ზაჟიგანიას გადაწევ მაშინ ისრები თავის პოზიციაზე დგება, ამით მივხვდი რომ ასე რეგულირდება, ანუ ვერტიკალურად უნდა დააყენო და როცა ზაჟიგანიას გადაწევ ეგრევე 0 დგება თავისით, ანუ ხელით გასწორება და რამე არ სჭირდება, ეს მაგრად გამიხარდა, მაგრამ აი ისრებმა გაჭედვა რომ დაიწყო ეგ არ მომეწონა, იქნებ ვინმეს დაშლილი ქონდა და შეხვედრია პრობლემას, მირჩიეთ რამე.... რამე დაზეთვა ხომ არ უნდა? ისრების დონეს ზუსტად იგივებაირად ვაყენებ მაგრამ მაინც იჭედება, როცა ინდუქცია იქმნება კატუშკაში ეგრევა მიატრევს ისარს შიგნით და იჭედება, ცოტას როგორც გამოწევ ეგრევე თავისუფლდება............მიშველეთ sad.gif unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Sep 14 2010, 11:58
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




Black Jo
ეჰ ნაცნობი პრობლემაა.
ისრები კიდე მისით არ სწორდება არ დაიჯერო ეგ.
რავი ფორიკაზე არაა მასე.
შენი რომელი დაშბორდია ზამოკის გაღების დროს ისრები რო გადადის?
ეგენი სწორდება და ჩვეულებრივი არა.

რო ჭედავს მაგაზე კიდე მაგრა უნდა იჩალიჩო.
ისარი უნდა ცოტა ზემოთ ამოწეულათ უნდა დააყენო.
მე მაგრათ მაწვალა მაგან
ერთი ტოჩკის დაჭერა უნდა რა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Sep 14 2010, 12:14
გამოხმაურება #3


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(RACKER @ 14th September 2010 - 12:58) [snapback]173335[/snapback]
შენი რომელი დაშბორდია ზამოკის გაღების დროს ისრები რო გადადის?

კაროჩე ოპტიტრონი არ არის, მაგრამ ისრებს რომ ჩავარჩობ და ზაჟიგანიას რომ გადავწევ ეგრევე ხტება ერთხელ და ვსიო...ანუ სწორდება მაგით
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Sep 14 2010, 12:38
გამოხმაურება #4


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




Black Jo
არა არ სწორდება
ის ერთხელ იმიტო ხტება რომ როცა ზაჟიგანიას აღებ ნულზე დგება.
მერე შენ უნდა ამოიღო ის ისარი ღია ზაჟიგანიაზე და ნულს გაუსწორო კაკრას.
ყველაზე რთულია ბენზინის და წყლის გასწორება განსაკუთრებით ბეენზინის.
ბენზინი არ შვება მასე და პლიუს მაგარი ნელი ისარაია.
ამიტომ უნდა ჩაარჭო პირდაპირ იარო და ცოტა ხანი დაშლილი პრიბორით და წითელს რო აანთებს უნდა გაუსწორო იმ ადგილს მერე სადაც ადრე ანთებდა ხოლ,ე.

იტოკში მაგარი ტვინის წყლეტაა მე რო ეგ ისრები აზრზე მომეყვანა ერთი თვე დაშლილი დაშბორდით ვიარე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Sep 14 2010, 12:46
გამოხმაურება #5


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ბენზინი და წყალი კარგად დავამუღამე, ანუ არც იჭედება და დავანასტროიკე კიდეც, და ტახომეტრის და კილომეტრაჟის გასწპრებაც ეგ არის, ვერტიკალურად რომ დააყენებ და მერე გადაწევ ზაჟიგანიას თავისით დგება 0 ეგ არის ზუსტი რეგულიროვკა, მაგრამ საქმე იმაშია რომ იჭედება ეგ ორი ისარი, ნასტროიკის პრობლემა არ მაქვს არანაირი, მაგას გავაკეთებ, მთავარია არ გაიჭედოს.....წინა მანქანაზე მქონია დაშლილი და ნორმალურად გავაკეთე ყველაფერი, ამაზე იჭედება პროსტა, ნასტროიკას მოევლება თავი უპრობლემოდ..... დასმასკვა მოსული პონტია? რა ცოტა მივაზეთო რომ არ იჭედებოდეს არ შეიძლება?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Sep 14 2010, 12:54
გამოხმაურება #6


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




Black Jo
არა რა დასმასკვა რას ამბობ ეგეთI არაფერი არ გააკარო.
კარგათ უნდა ჩასმა რა.
და შენ ცუდად გაქ ამოღებული ეგ ისრები,
მეც მასე ამოვიღე და არ შეიძლება.
შენ ამოიღე თავის ნემსიანა არადა ის ნემსა უნდა დაგეტოვა და მარტო ზედა პლასტმასი უნდა მოგეძრო.

ეხლა მაგის გასწორება უბრალოდ მორტყმის ამბავია რა.
უნდა იჩალიჩო და მოარტამ ისეთ ადგილს სადაც არ გაჭედავს მე მასე ვიწვალე და კი მოვარტყი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Sep 14 2010, 13:14
გამოხმაურება #7


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(RACKER @ 14th September 2010 - 13:54) [snapback]173355[/snapback]
უნდა იჩალიჩო და მოარტამ ისეთ ადგილს სადაც არ გაჭედავს მე მასე ვიწვალე და კი მოვარტყი

გასაგებია, სპასიბა რაკერ, დავეჩალიჩები აბა ვნაXოტ რა გამოვა......პროსტა მეცოდება ამდენი ჩარჭობა ამოღებით, რამე ხო არ დაზიანდება მასე?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Sep 14 2010, 13:26
გამოხმაურება #8


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




იმენა ჩარჭობა ამოღება არ უნდა.
ცოტათი უნდა ამოძრაო ოდნავ ამოწიო ან ჩაწიო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Sep 14 2010, 13:33
გამოხმაურება #9


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




იასნა....მასე ამოწევა ჩარჭობით უკვე 2 დღე და ღამეა არ მძინავს, კიდევ ვცდი მასე, მაგრამ მგონია რომ რაღაც სხვა მუღამი უნდა ქონდეს მაგას.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Sep 14 2010, 15:12
გამოხმაურება #10


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




Black Jo
მეტი არაფერი მუღამი არ აქ.
ეგ იმიტომ ჟედავს რომ ძალიან დაბლა ჩადის და ძირზე ედება რკინას ის ნემსა.
ამიტომ ცოტა მაღლა ამოწეულათ უნდა გააჩერო რა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Sep 15 2010, 09:57
გამოხმაურება #11


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(RACKER @ 14th September 2010 - 16:12) [snapback]173398[/snapback]
ეგ იმიტომ ჟედავს რომ ძალიან დაბლა ჩადის და ძირზე ედება რკინას ის ნემსა.

არა, საქმეც იმაშია რომ რაც არ უნდა ამოწიო მაინც ჭედავს და პლიუს ის დავამუღამე რომ როგორც კი ამოჭევ ცოტას ეგრვე ყანყალებს ბუდეში, ზაჟიგანიას რომ გადაწევ ისევ ჯდება ბუდეში და იჭედება, ისევ ამოწევ ისე ყანყალებს და ასე რა, სანამ ბოლომდე არ ამოწევ ლამის ამოგდებამდე მანამდე ბუდეში არ ჩერდება, თუ ვერ გავაკეთე მანამდე შეკრებაზე ამოვალ და განახებ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Sep 17 2010, 13:11
გამოხმაურება #12


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




კაროჩე ისრები გავასწორე, ანუ კეთდება ასე ესენი, საერთოდ მე არასწორად დავშალე, როცა პრიბორები მოიხსნებამ ნერე უკანა მხარე უნდა მოიხნას პრიბორების, ამის მერე იხსნება სადაც ღერძი ჯდება ისრის ის მატორჩიკი, ქვევიდან აქვს ორი ფეხი გადასწევთ და ეგრევე ამოდის მთლიანი ციფერბლატი, მერე კი ღერძი რამეთი უნდა დაიჭიროთ და ამოიღოთ ისარი......ჩემ შემთხვევაში მომივიდა ასე, რომ მე ამოვიღე ისარი პირდაპირ ღერძიანად და ამიტომაც გამირთულდა ისრბის დაყენება, მაგრამ რომ მივაგენი ხერხს, ორ ცუტში შეიძლება მაგის გასწორება, კეთდება ასე, ისარს და ღერძს ვაცალკევებთ და მერე ცალკე ღერძს ვსვამთ მაგ მატორჩიკში კარგად უნდა დააჭიროთ რომ ბოლომდე ჩავიდეს და მერე კი ზედ ისარს ნაზად ჩასვამთ და ეგ არის, არც ისრები იჭედება და არაფელ, გასწორება ხდება კი ასე ისრების, უშუალოდ ტახომეტრის და სპიდომეტრზე მაქვს ლაპარაკი, ისარი უნდა გაასწოროდ ვერტიკალურად, ანუ ქვევით უნდა იყურებოდეს ისრის ბოლო, მერე უნდა გადაწიოთ ზაჟიგანიე და ისრები ეგრევე ავარდება, მერე ისევ ხსნიტ ისარს და ასწორებთ ნოლზე ცოტა ქვემოთ და მერე მთლიანად კრუგს დაარტყმევინებთ ხელით რომ თავის "სტოპორზე დადგეს" ს ყველაფერი სპიდომეტრს ეხება, ტახომეტრი კი როგორც წყალი გახურდება 90 გრადუსზე აბაროტებს დააყენებთ 400rpm- 600rmp, ეს აბაროტები უჭირავს ჩემ მექანიკა ლეგასს რათქმაუნდა ტაბლოზე აჩვენებს ასე და რეალობაში მეტია მემგონი ეგრე ვიცი, ანუ თვალით ვერ შეიმჩნევა ამხელა დიაპაზონი ტაბლოზე, სხვა მანქანაზე არვიცი როგორ იქნება, ამიტომ სანამ დაშლით კარგი იქნება თუ დაქოქილზე დაიმახსოვრებთ თქვენი მანქანის აბაროტებას... ბენზინის და წყლის გასწორება არამგონია გაგიჭირდეთ.... ეგ არის სულ, ვინმეს თუ გამოადგება ეგ ინფო აგერ არის და ძალიან გამიხარდება თუ რამეთი დავეხმარე ამით...... მადლობა ყველას smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge