გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
Oct 5 2010, 21:00
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 465 რეგისტრ.: 5-October 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 445 |
გამარჯობა.ერთი პრობლემა მაქვს.მესხა 5-40 და ძალიან კარგად მუშაობდა,ამიტომ გავრისკე და ჩავასხი 5-30.ზეთის გამოცვლას დაებთხვა,რომ მე-3 მე4 დე მე-5ში,2000 ბრუნს რომ აცდება წინა,უფრო მარცხენა მხრიდან რაკრაკი მესმიზ,იმენნა რაკრაკებს.ხალასტოიზე თითქოს არ აკვს.სიარულისას რომ გავახალასტოებ და პროსტა მივცემ გაზს მაშინაც არ ისმის.აი სიჩქარეში რომ ჩავაგდებ მაშIნ არაკრაკდება.ძრავია ვითომ?
|
|
|
|
Oct 5 2010, 21:07
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() verified women for adult hookups ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Usa მომხმარებელი № 30 |
რა მარკის გესხა და რა ჩაასხი?
|
|
|
|
Oct 5 2010, 21:09
გამოხმაურება
#3
|
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 348 რეგისტრ.: 15-September 10 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 1,415 |
5-40 რატოარ ჩაასხი ისევ? მაგ გარბენზე 5-30 როგორ გაქაჩავს. "ხ" კია მაგარი რაღაც, მაგრამ ახალი და ნამუშევარე ძრავი მაინც სხვაა. რას ერჩოდი. ჩემი აზრით ძრავია, მითუმეტეს თუ ხალასტოიზე არ აქვს ხმა...
|
|
|
|
Oct 5 2010, 21:11
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,641 რეგისტრ.: 24-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 657 |
რო ვიყიდე მანქანა 5/40 ჩამისხეს ჯაოკენტში ხოდა არ მომწონდა ხოდა გამოვასხი და 5/30 ჩავასხი აგერ უკვე 7შვიდეზე ვარ და იდეალურია ახალი ჩასხმული რო იყო მანქანიდან რო გადმოვდიოდი მეგონა ჩაქრა თქო თან 98 მაგ ზრავებს ხმაური ჩვევიათ
|
|
|
|
Oct 5 2010, 21:18
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 465 რეგისტრ.: 5-October 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 445 |
მესხა მოტული და ჩავასხი 76.
ციტატა(ZIZO @ Oct 5 2010, 22:09) [snapback]181468[/snapback] 5-40 რატოარ ჩაასხი ისევ? მაგ გარბენზე 5-30 როგორ გაქაჩავს. "ხ" კია მაგარი რაღაც, მაგრამ ახალი და ნამუშევარე ძრავი მაინც სხვაა. რას ერჩოდი. ჩემი აზრით ძრავია, მითუმეტეს თუ ხალასტოიზე არ აქვს ხმა... თუ ძრავს აქვს დარხეული მაგისთვის სულ ერთი არაა სიჩქარეში ირაკრაკებს თუ ხალასტოიზე? |
|
|
|
Oct 5 2010, 21:20
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() verified women for adult hookups ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Usa მომხმარებელი № 30 |
shalvaab
სუბ 300-ს აჩვენე და თუ გადარჩი სტუკს აღარ გაეკარო მაგ 76-ს ჩაასხი ისევ მოტული. |
|
|
|
Oct 5 2010, 21:22
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 465 რეგისტრ.: 5-October 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 445 |
სადშეიძლება სუბ300-ის ნახვა?
|
|
|
|
Oct 5 2010, 21:30
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 |
ციტატა(shalvaab @ 5th October 2010 - 22:00) [snapback]181460[/snapback] გამარჯობა.ერთი პრობლემა მაქვს.მესხა 5-40 და ძალიან კარგად მუშაობდა,ამიტომ გავრისკე და ჩავასხი 5-30.ზეთის გამოცვლას დაებთხვა,რომ მე-3 მე4 დე მე-5ში,2000 ბრუნს რომ აცდება წინა,უფრო მარცხენა მხრიდან რაკრაკი მესმიზ,იმენნა რაკრაკებს.ხალასტოიზე თითქოს არ აკვს.სიარულისას რომ გავახალასტოებ და პროსტა მივცემ გაზს მაშინაც არ ისმის.აი სიჩქარეში რომ ჩავაგდებ მაშIნ არაკრაკდება.ძრავია ვითომ? თუ სწორად მივხდი ხმა მარტო მაშინ აქვს როდესაც სიჩქარეში გაქვს ჩაქდებული მაშინ 2000 ბრუნს ზემოთ ხმა აქვს და ხალასტოიზე არა?? თუ ეგრეა ჩემი ღრმა რწმენით თვითონ ზეთი არაფერშუაშია, გამოცვლილსას რამე მექანიკური დაზიანება აიკიდა ან ხიდმა ან კოლოფმა. ან გამოცვლა არაფერ შუაშია და უბრალოდ დაემთხვა. ძრავის და ზეთის ბრალი რო იყოს ხალასტოიზეც ექნება ხმა. |
|
|
|
Oct 5 2010, 21:43
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 465 რეგისტრ.: 5-October 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 445 |
კი,ეგრეა. კაპოტში რომ ჩავიხედე თითქოს დაქოქილზე მომეჩვენა ეგ ხმა.მაგრამ დარწმუნებით ვერ ვითყვი.ზეთი მგინი კარგად გამოვცვალე.ცხელზე გამოვუშვი.კარგად ვაცალე ჩამოცლა.მერე ფილტრიც გამოვცვალე და ზეთის ჩასხმისას არაპერი ჩამვარდნია.ზეთი არ დამიკლია,კიარა ცოტა მეტიც მომივიდა და მერე ცოტა კარტერიდან გამოვუშვი.ეხლა ზუსტად ნორმაზეა.ამ ზეთის გამოცვლას რომ დაემთხვა ეგ მაფიქრებს
|
|
|
|
Oct 5 2010, 21:48
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 |
shalvaab
შოთას მიწერე მაინც, ეგ უფრო დაგაკვალიანებს, მაგრამ ხალასტოიზე ხმის არ ქონდა მემგონი იმას ნიშნავს რომ ძრავი წესრიგშია. |
|
|
|
Oct 5 2010, 22:39
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
ციტატა(shalvaab @ Oct 5 2010, 22:00) [snapback]181460[/snapback] გამარჯობა.ერთი პრობლემა მაქვს.მესხა 5-40 და ძალიან კარგად მუშაობდა,ამიტომ გავრისკე და ჩავასხი 5-30.ზეთის გამოცვლას დაებთხვა,რომ მე-3 მე4 დე მე-5ში,2000 ბრუნს რომ აცდება წინა,უფრო მარცხენა მხრიდან რაკრაკი მესმიზ,იმენნა რაკრაკებს.ხალასტოიზე თითქოს არ აკვს.სიარულისას რომ გავახალასტოებ და პროსტა მივცემ გაზს მაშინაც არ ისმის.აი სიჩქარეში რომ ჩავაგდებ მაშIნ არაკრაკდება.ძრავია ვითომ? ისე უბრალოდ ჯობია ზეთი გამოცვალო და თუ არ გაჩუმდა შოთას ანახო გამოცდილი ყური მაინც სულ სხვაა. ფილტრი ეცადე ორიგინალი დააყენო. |
|
|
|
Oct 5 2010, 22:42
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 465 რეგისტრ.: 5-October 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 445 |
ალბათ მასეც მოვიქცევი,მატორის სტუკს ყველაფერი ჯობია.
|
|
|
|
Oct 5 2010, 22:52
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
ციტატა(shalvaab @ Oct 5 2010, 23:42) [snapback]181542[/snapback] ალბათ მასეც მოვიქცევი,მატორის სტუკს ყველაფერი ჯობია. საერთოდ სუბარუს ძრავებს (განსაკუთრებით ტურბინიანს) დაბალ ბრუნზე (2000 ის ფარგლებში) დიდი დატვირთვა არ უყვართ. აენუ ეცადე სიჩქარე დროულად შეცვალო და როცა სიმძლავრე გინდა 3500 ზე ზევით გეჭიროს. ეს ისე ზოგადად ძრავის ჯამრთელობისთვის |
|
|
|
Oct 5 2010, 23:32
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,871 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: რუსთავი მომხმარებელი № 670 |
shalvaab
შალვა არაა გამორიცხული ზეთის სიბლანტის ბრალი იყოს, ანუ შენ ხომ გესხა უფრო სქელი ზეთი 5W40, შეიძლება ზეთის სისქის გამო არ ისმოდა ეგ ხმა და ეხლა კიდევ უფრო თხელი გისხია და მაგხელა გარბენიანი ძრავისთვის აღარ ყოფნის სიბლანტე ისე რომ ეგ ხმა გააჩუმოს, რამდენი იარე მაგ ზეთით? რის მერე დაეტყო? ჯობია შოთას აჩვენო თუ არა და გამოუშვა და ჩაასხა ისევ 5W40, ოღონდ ეგ ზეთი არ გადაღვარო, იმიტომ რომ შეიძლება სულაც არაა ზეთის ბრალი, ხომ მართლა ხომ არ დაუკლია? |
|
|
|
Oct 5 2010, 23:53
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 |
ციტატა(mishaj @ Oct 5 2010, 22:30) [snapback]181489[/snapback] თუ სწორად მივხდი ხმა მარტო მაშინ აქვს როდესაც სიჩქარეში გაქვს ჩაქდებული მაშინ 2000 ბრუნს ზემოთ ხმა აქვს და ხალასტოიზე არა?? თუ ეგრეა ჩემი ღრმა რწმენით თვითონ ზეთი არაფერშუაშია, გამოცვლილსას რამე მექანიკური დაზიანება აიკიდა ან ხიდმა ან კოლოფმა. ან გამოცვლა არაფერ შუაშია და უბრალოდ დაემთხვა. ძრავის და ზეთის ბრალი რო იყოს ხალასტოიზეც ექნება ხმა. სტუკის საწყის სტადიებში ხალასტოიზე არაა ხმა და არც 2000 ბრუნზე. მაღალ ბრუნზე უფრო ისმის ხოლმე. |
|
|
|
Oct 6 2010, 00:07
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 |
სუბარუზე ზუსტად რო მაგ აბაროტზე ცის ხოლმე ხმა...
ღმერთმა ქნას სხვა რამე იყოს..უბრალოდ რჩევას მოგცემ რო ბევრი და ჩქარა არ იარო სანამ შოთას არ ანახებ.. |
|
|
|
Oct 6 2010, 00:14
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() verified women for adult hookups ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Usa მომხმარებელი № 30 |
ისე 141000 მილ აშშ-ში გავლილ მექანიკა ხტ-ს კი უნდა დასჭირდეს აწი ძრავზე ხელის შევლება.....................
|
|
|
|
Oct 6 2010, 00:38
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 |
ჩავასხი 76. ეგ რას ნიშნავს მითხარი კაცურად რა....?
რაკანის ხმას რაც შეეხება ეგ ზეთის ბრალი არ არის, ეგ ძრავი, რადგან როცო დაწერეს ბიჭებმა ზეთის სისქის ბრალია...... მაგრამ პირველ ნომრად ჯერ SUB-300 |
|
|
|
Oct 6 2010, 11:47
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 |
ჩემის გამოცდილებით გეტყვით რო ზეთის შეცვლა არაფერ შუაშია, 5-40 თუ გესხა და 5-30 ჩაასხი რა დიდი განსხვავება მაგ ზეთებს შორის არის ეხლა იმდენი რო ძრავმა ხმა შეიცვალოს? ვფიქრობ, რო აცივდა მე-4 პორშინმა გაიღვიძა და ზეთის გამოცვლას უბრალოდ აცივება დაემთხვა... ასეა ეს...
|
|
|
|
Oct 6 2010, 11:59
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 |
ციტატა(shota @ Oct 6 2010, 12:47) [snapback]181677[/snapback] ჩემის გამოცდილებით გეტყვით რო ზეთის შეცვლა არაფერ შუაშია, 5-40 თუ გესხა და 5-30 ჩაასხი რა დიდი განსხვავება მაგ ზეთებს შორის არის ეხლა იმდენი რო ძრავმა ხმა შეიცვალოს? ვფიქრობ, რო აცივდა მე-4 პორშინმა გაიღვიძა და ზეთის გამოცვლას უბრალოდ აცივება დაემთხვა... ასეა ეს... +11111 |
|
|
|
![]() ![]() |