IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

10 გვერდი V  « < 8 9 10  
Closed TopicStart new topic
> 540 MT vs legacy MT
gio366
გამოხმაურება Apr 30 2011, 19:00
გამოხმაურება #181


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 627
რეგისტრ.: 28-June 10
მდებარ.: signagi
მომხმარებელი № 1,209




ციტატა(karoche @ Apr 30 2011, 18:27) [snapback]263189[/snapback]
gio366 ისე იმდენი საინტერესო კითხვა იბადება ხოლმე უკვე ჩვენს ფორუმზე, რომ პატარა GPI განყოფილება ხო არ შეგვექმნა? biggrin.gif ფიზიკა-მათემატიკით დაწყებული და მექანიზმების თეორიით და მანქანების ნაწილებით დამთავრებული, თავისი მასალების ტექნოლოგიით biggrin.gif


მეც გეპეი მაქვს დამთავრებული და თუ რამეა აქ ვარ biggrin.gif biggrin.gif

ციტატა(karoche @ Apr 30 2011, 18:27) [snapback]263189[/snapback]
სამაგიეროდ საბურავების სრიალის ხახუნი მატულობს smile.gif


სრიალის ხახუნის მომატება რას ნიშნავს ვერ მივხვდი

თუ ხახუნის ძალა მატულობს საბურავსა და გზის შორის ესეიგი მით უფრო მეტი მოჭიდება აქვს საბურავებს და არ უნდა დაბუქსავდეს

ხახუნის ძალა თუ ნაკლებია მაგალითად ყინვის დროს იქ კი იცით რომ ბუქსაობს smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaspera
გამოხმაურება Apr 30 2011, 19:25
გამოხმაურება #182


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,824
რეგისტრ.: 24-June 09
მომხმარებელი № 189




ეხლა სხვადასხვა გზით წახვედით, აქ საუბარი რაზეა რო სპიდომეტრის და ძრავის ბრუნის შეფარდებაზე ეს კი ხდება პროპორციულად და სპიდომეტრიც აჩვენებს იმ სიჩქარეს რაც უნდა იყოს მაგრამ როგორც დაიწერა რეალურად სიჩქარე ნაკლებია იმიტომ რო გზის საფარის და საბურავის მოჭიდება მცირდება წარმოიქმნება სრიალი გარდან რო რადარით გაზოო სხვა სიჩქარე იქნება უფრო ნაკლები ვიდრე სპიდომეტრზე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gio366
გამოხმაურება Apr 30 2011, 19:55
გამოხმაურება #183


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 627
რეგისტრ.: 28-June 10
მდებარ.: signagi
მომხმარებელი № 1,209




ციტატა(kaspera @ Apr 30 2011, 20:25) [snapback]263213[/snapback]
ეხლა სხვადასხვა გზით წახვედით, აქ საუბარი რაზეა რო სპიდომეტრის და ძრავის ბრუნის შეფარდებაზე ეს კი ხდება პროპორციულად და სპიდომეტრიც აჩვენებს იმ სიჩქარეს რაც უნდა იყოს მაგრამ როგორც დაიწერა რეალურად სიჩქარე ნაკლებია იმიტომ რო გზის საფარის და საბურავის მოჭიდება მცირდება წარმოიქმნება სრიალი გარდან რო რადარით გაზოო სხვა სიჩქარე იქნება უფრო ნაკლები ვიდრე სპიდომეტრზე


გეთანხმები.ეგ ცბომილება ყოველთვის იქნება.საბურავი გაცვეთილი თუა სიმაღლე ნაკლები აქვს და ცდომილება მაგასაც ექნება

მე GPSით მაქვს გაზომილი და მანქანის სპიდომეტრი ცოტა მეტს აჩვენებს 40კმ/სზეც და 80კმ/სზეც




მე სულ სხვარამეს ვიძახდი.მატორი როგორც ბრუნავს იმის შEსაბანისად უნდა თრიალებდეს ღერძიც.

თუ ორჯერ გაიზრდება მატორის ბრუნი გამომავალიც ორჯერ გაიძრდება

ეგ ისეთი რამეა რო თქვა 2X2=4 და 2X4=7,5

წინაპოსტებშიც ვთქვი თუ არსად ბუქსაობს 2X4 უნდა იყოს 8
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 გვერდი V  « < 8 9 10
Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge