![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#181
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 627 რეგისტრ.: 28-June 10 მდებარ.: signagi მომხმარებელი № 1,209 ![]() |
ციტატა(karoche @ Apr 30 2011, 18:27) [snapback]263189[/snapback] gio366 ისე იმდენი საინტერესო კითხვა იბადება ხოლმე უკვე ჩვენს ფორუმზე, რომ პატარა GPI განყოფილება ხო არ შეგვექმნა? ![]() ![]() მეც გეპეი მაქვს დამთავრებული და თუ რამეა აქ ვარ ![]() ![]() ციტატა(karoche @ Apr 30 2011, 18:27) [snapback]263189[/snapback] სამაგიეროდ საბურავების სრიალის ხახუნი მატულობს ![]() სრიალის ხახუნის მომატება რას ნიშნავს ვერ მივხვდი თუ ხახუნის ძალა მატულობს საბურავსა და გზის შორის ესეიგი მით უფრო მეტი მოჭიდება აქვს საბურავებს და არ უნდა დაბუქსავდეს ხახუნის ძალა თუ ნაკლებია მაგალითად ყინვის დროს იქ კი იცით რომ ბუქსაობს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#182
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ეხლა სხვადასხვა გზით წახვედით, აქ საუბარი რაზეა რო სპიდომეტრის და ძრავის ბრუნის შეფარდებაზე ეს კი ხდება პროპორციულად და სპიდომეტრიც აჩვენებს იმ სიჩქარეს რაც უნდა იყოს მაგრამ როგორც დაიწერა რეალურად სიჩქარე ნაკლებია იმიტომ რო გზის საფარის და საბურავის მოჭიდება მცირდება წარმოიქმნება სრიალი გარდან რო რადარით გაზოო სხვა სიჩქარე იქნება უფრო ნაკლები ვიდრე სპიდომეტრზე
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#183
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 627 რეგისტრ.: 28-June 10 მდებარ.: signagi მომხმარებელი № 1,209 ![]() |
ციტატა(kaspera @ Apr 30 2011, 20:25) [snapback]263213[/snapback] ეხლა სხვადასხვა გზით წახვედით, აქ საუბარი რაზეა რო სპიდომეტრის და ძრავის ბრუნის შეფარდებაზე ეს კი ხდება პროპორციულად და სპიდომეტრიც აჩვენებს იმ სიჩქარეს რაც უნდა იყოს მაგრამ როგორც დაიწერა რეალურად სიჩქარე ნაკლებია იმიტომ რო გზის საფარის და საბურავის მოჭიდება მცირდება წარმოიქმნება სრიალი გარდან რო რადარით გაზოო სხვა სიჩქარე იქნება უფრო ნაკლები ვიდრე სპიდომეტრზე გეთანხმები.ეგ ცბომილება ყოველთვის იქნება.საბურავი გაცვეთილი თუა სიმაღლე ნაკლები აქვს და ცდომილება მაგასაც ექნება მე GPSით მაქვს გაზომილი და მანქანის სპიდომეტრი ცოტა მეტს აჩვენებს 40კმ/სზეც და 80კმ/სზეც მე სულ სხვარამეს ვიძახდი.მატორი როგორც ბრუნავს იმის შEსაბანისად უნდა თრიალებდეს ღერძიც. თუ ორჯერ გაიზრდება მატორის ბრუნი გამომავალიც ორჯერ გაიძრდება ეგ ისეთი რამეა რო თქვა 2X2=4 და 2X4=7,5 წინაპოსტებშიც ვთქვი თუ არსად ბუქსაობს 2X4 უნდა იყოს 8 |
|
|
![]() ![]() |