IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

 
Reply to this topicStart new topic
> ჩართული კონდიციონერის დროს წყალს მიდუღებდა, აღმართზე :)
bondzgi1
გამოხმაურება Jul 13 2010, 14:03
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




შეგახსენებთ რომ მყავს 1998 წელს გამოშვებული სუბარუ ლეგასი აუთბექი, რომელსაც შემოდგომაზე ორივე გალოვკის შუასადები გამოვცვალეთ შოთას წყალობით, მის შემდეგ მანქანა მშვენივრად გრძნობდა თავს. ამ რამოდენიმე დღის წინ ავდიოდი ფუნიკულიორზე, მანქანაში არც თუ ისე მსუბუქ წონიანი საზოგადოება მეჯდა, გარეთ სიცხე 41 გრადუსი ხოლო შიგნით სალონში კონდინციონერი ბოლომდე პახაობ, მოკლედ სალონში გარემია friends.gif
სადღაც შუაგზაში ბორტკომპიუტერმა დამიწყო ყვირილი წყლის ტემპერატურა 105 გრადუსიაო, მართლაც წყლის ისარი ოდნავ 1 დანაყოფით აიწია, ვცადე კონდიციონერის გამორთვა, რის შემდეგაც წყლის ტემპერატურამ ნორმაზე ანუ 95 გრადუსზე დაიწია. სალონში დაცხა სასცაულად და მეც პატარა ექსპერიმენტის ცატარება მომინდა, ჩავრთე ისევ კონდენციონერი!! vinsent.gif წყლის ტემპერატურამ ისევ ზევით დაიწყო აწევა და 113 გრადუსს მიაღწია, ამასობაში ფუნიკულიორის დაღმართიც გაიჩითა და წყლის ტემპერატურა ნორმაზე ცამოვიდა. მეორე დღეს იგივე გამიმეორა ოღონთ უკვე ლაით აღმართებზეც ემართებოდა. რაც ყველაზე საინტერესოა წყალი რაშირიტელში ნორმა იყო , მე თავიდან მეგონა ისევ გალოვკების შუასადები მაგრამ საბედნიეროდ გადავრჩი, მოკლედ ზოგმა მითხრა თერმოსტატიაო, არადა ცხელი იყო თერმოსტათან მომავალი ხაზი, ზოგმა ძრავს დაერხაო, შოთას მისცეს ღმერთმა გახარება, დამამშვიდა ძრავს არავითარი პრობლემა არ უნდა ჰქონდესო!
მოკლედ გადავილითხე ბევრი სტატია subaruoutback.org-ზე სადაც წერენ რომ გალოვკის შუასადების დაწვის შემდეგ გამონაბოლქვი აირი შემოდის წყალში( რაც მე დამემართა შემოდგომაზე) ამის შემდეგ შედის რეაქციაში და შლის ატიფრიზს, კატასტროფულად გამოიყოფა ნადუღი რომელიც თავის მხრივ იჭედება ყველაზე წვრილ ადგილებში (რადიატორში). გახარებულმა მეგობრების დახმარებით მოვხსენი რადიატორი და დავშალეთ. blink.gif blink.gif

გაჭედილი წყლის მილები

ეგეც მეორე მხარეს

3 საათიასუფთავებდნენ წვრილი მეტალის შომპოლით.
შედეგად ტემპერატურა არMართზე კონდენციონერ ჩართულზე და მაქსიმალურ დატვირთვაზე 98 მეტ არ ადის
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datoxachi
გამოხმაურება Jul 13 2010, 14:07
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




ციტატა(bondzgi1 @ Jul 13 2010, 14:03) [snapback]158517[/snapback]

რაგღეში ყოფილა რადიატორი,კიდევ კარგი არ გადაახურე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jul 13 2010, 14:08
გამოხმაურება #3


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ვააა
ესეთI რამე პირველად გავიგე.
და რამე ხსნარი არ იჩითება რო ჩაასხა და გამორეცხო/?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chrdili
გამოხმაურება Jul 13 2010, 14:25
გამოხმაურება #4


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,513
რეგისტრ.: 21-June 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 183




ციტატა(RACKER @ 13th July 2010 - 15:08) [snapback]158521[/snapback]
და რამე ხსნარი არ იჩითება რო ჩაასხა და გამორეცხო/?
+1

ანტიფრიზის შემადგენლობა არ ვიცი და რა ნადებია ეგ? კალციუმის ან მაგნიუმის მარილებს არ გავს, ალბათ რაღაც კარბონატებია ნამწვავისგან?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 13 2010, 15:01
გამოხმაურება #5


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




პრაკლადკის გამოცვლის შემდეგ წესით უნდა გამოგერეცხა მთელი სისტემა.....

კიდევ კარგად გადარჩენილხარ რომ მეორედ არ დაწვი პრაკლადკა....

ციტატა(RACKER @ Jul 13 2010, 14:08) [snapback]158521[/snapback]
ვააა
ესეთI რამე პირველად გავიგე.
და რამე ხსნარი არ იჩითება რო ჩაასხა და გამორეცხო/?

მგონი იჩითება ეგეთი ხსნარი....

ციტატა(chrdili @ Jul 13 2010, 14:25) [snapback]158532[/snapback]
+1

ანტიფრიზის შემადგენლობა არ ვიცი და რა ნადებია ეგ? კალციუმის ან მაგნიუმის მარილებს არ გავს, ალბათ რაღაც კარბონატებია ნამწვავისგან?

ხო, ეგეც იქნება შერეული, ცილინდრებიდან ნამწვი გადადიოდა ანტიფრიზში და იქ გროვდებოდა.....


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bondzgi1
გამოხმაურება Jul 13 2010, 18:15
გამოხმაურება #6


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




ციტატა(RACKER @ Jul 13 2010, 15:08) [snapback]158521[/snapback]
ვააა
ესეთI რამე პირველად გავიგე.
და რამე ხსნარი არ იჩითება რო ჩაასხა და გამორეცხო/?

კი არის ხსნარები, რავი მე მაგის ექსპერიმენტის თავი არ მქონდა, ისედაც 7 ტრუბკა ვერ გავწმინდე, ჩემი რადიატორი ადრე გამეღუნა დარტყმისაგან და შომპოლი ვერ გავიდა+ 2 ისა რა გასუფთავდა, შედეგი აშკარაა უკეთესობა ნაღდად არის, უბრალოდ სამომავლოდ მაინც გამოსაცვლელი მაქვს რადიატორი ზემოთ ხსენებული მიზეზების გამო. ამ ფოტოზე მხოლოდ ტრუბკის თავები ჩანს, ხოლო სიღრმეში საშინლად დაბინძურებული იყო, 4 შომპოლი შევიწირეთ გასუფთავებაზე, ვინც ასუფთავებდა გამოცდილი რადიატორშიკია ხოდა ასეთი რამ რამოდენიმეჯერ თუ მექნებოდა ნახულიო
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge