გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
Mar 9 2010, 17:16
გამოხმაურება
#121
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 |
_N_
ცუდი ამბავი მოგცვლია შენის აწყობას თუ აპირებ , დილას თუ არ კაკუნობდა ცივზე , ესეიგი პორსინები ნორმალურია ,მაგრამ დაზომვა მაინც დაჭირდება პორშინსაც და გილზებსაც ,( რო ააწყობ ძრავს 20 000 მერე რო არ დაიწყოს კაკუნი ) რაც შეეხება კალენვალს , თუ დიდ ხანს არ იარე და ნამეტანი ჯახაჯუხის ხმა არ გესმოდა , გაასწორებენ და გაჩარხავენ ბარადასთან 120 ლარში , გალოვკის პრაკლატკები 100$ მდეა და კლადიშებიც ეგრე 100$ ალუმინები , აცეელები 300 ლარი ღირას , ჩვენ 600 ვაკეთებთ , ხო შატუნი გექნევა საყიდელი 40 ლარი |
|
|
|
Mar 9 2010, 17:21
გამოხმაურება
#122
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 83 რეგისტრ.: 9-March 10 მომხმარებელი № 884 |
ციტატა(SUB 300 @ 9th March 2010 - 18:16) [snapback]101309[/snapback] _N_ ცუდი ამბავი მოგცვლია შენის აწყობას თუ აპირებ , დილას თუ არ კაკუნობდა ცივზე , ესეიგი პორსინები ნორმალურია ,მაგრამ დაზომვა მაინც დაჭირდება პორშინსაც და გილზებსაც ,( რო ააწყობ ძრავს 20 000 მერე რო არ დაიწყოს კაკუნი ) რაც შეეხება კალენვალს , თუ დიდ ხანს არ იარე და ნამეტანი ჯახაჯუხის ხმა არ გესმოდა , გაასწორებენ და გაჩარხავენ ბარადასთან 120 ლარში , გალოვკის პრაკლატკები 100$ მდეა და კლადიშებიც ეგრე 100$ ალუმინები , აცეელები 300 ლარი ღირას , ჩვენ 600 ვაკეთებთ , ხო შატუნი გექნევა საყიდელი 40 ლარი დილით ჩვეულებრივ დაიქოქა ჩუმად და წყნარად. პრაკლადკა ყველა პონტში შესაცვლელი იქნება? არ დამცინოთ მაგრამ ეს აცეელები რა ჯანდაბაა? |
|
|
|
Mar 9 2010, 17:35
გამოხმაურება
#123
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 |
ციტატა(_N_ @ Mar 9 2010, 18:21) [snapback]101312[/snapback] დილით ჩვეულებრივ დაიქოქა ჩუმად და წყნარად. პრაკლადკა ყველა პონტში შესაცვლელი იქნება? არ დამცინოთ მაგრამ ეს აცეელები რა ჯანდაბაა? რამდენი აქვს გავლილი ? ჭყალს ხომ არ აცხელებდა ? ვიზუალურად რო დაატვალიერებ პრაკლატკას მერე გამოჩდება , ისე თუ დიდი პრაბეგი აქვს მე ყოველთვის გამოცვლას ურჩევ , შეიძლება ააწყო ძრავი და 10 000 მერე წყლის გაცხელება დაიწყოს , არის კლადიშების სხვადასხვა სახეობა, NDC და ACL რეიცინგ კლადიშებია |
|
|
|
Mar 9 2010, 17:42
გამოხმაურება
#124
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 83 რეგისტრ.: 9-March 10 მომხმარებელი № 884 |
ციტატა(SUB 300 @ 9th March 2010 - 18:35) [snapback]101320[/snapback] რამდენი აქვს გავლილი ? უკვე 94-ს გადაცდა ციტატა(SUB 300 @ 9th March 2010 - 18:35) [snapback]101320[/snapback] ჭყალს ხომ არ აცხელებდა ? არა ციტატა(SUB 300 @ 9th March 2010 - 18:35) [snapback]101320[/snapback] ლადიშების სხვადასხვა სახეობა, NDC და ACL რეიცინგ კლადიშებია მადლბოა ინფოსთვის. გაზაობით არ ვკლავდი, სუპერის ვასხავდი ზეთიც სუბარუს 5/30 მესხა, თან ახალი შეცვლილ მქონდა P.S. რამით შეიძლება ძრავი რომ დააზღვიო სტუკისგან? სპორტული რაღაცეებით უნდა გატენო? |
|
|
|
Mar 9 2010, 18:03
გამოხმაურება
#125
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 |
ციტატა(_N_ @ 9th March 2010 - 18:42) [snapback]101324[/snapback] გაზაობით არ ვკლავდი, სუპერის ვასხავდი ზეთიც სუბარუს 5/30 მესხა, თან ახალი შეცვლილ მქონდა P.S. რამით შეიძლება ძრავი რომ დააზღვიო სტუკისგან? სპორტული რაღაცეებით უნდა გატენო? შენ არ გაზაობდი მაგრამ არ არის გამორიცხული იაპოშკა გაზაობდა , გაიარა თავისი უკვე , თუ არ იგაზავებ და ძრავს მოუვლი არაფერი არ დაემართება არის პრისატკები რომელიც ინახავს ძრავს , მე აბკატკა გავატარე სუბარუს 5/30 ით და მშვენივრად მუშაობს ეხლაც , ხანდახან ვგაზაობ კიდეც და არაფერს არ უჩივი , თუ გაზაობას აპირებ ძრავის ყველა ინფორმაციას უნდა ფლობდე და იმუშავებს ხუთიანზე (დაჩიკები უნდა დააყენო და ის არ უნდა მოთხოვო რაც არ შეუძლია ) ეხლა გამახსენდა ახალი შეცვლილი მაქვსო ფილტრი და ზეთი , ძეთის ფილტრი სად იყიდე რა ფირმის არის ? რამდენი გაიარე ზეთის შეცვლის მერე |
|
|
|
Mar 9 2010, 18:19
გამოხმაურება
#126
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ციტატა(_N_ @ 9th March 2010 - 18:42) [snapback]101324[/snapback] ზეთიც სუბარუს 5/30 მესხა, თან ახალი შეცვლილ მქონდა უკვე მერამდენე მანქანაა ასეთი რომ ზეთის შეცვლის მერე დაისტუკა, ყველა ფილტრის უხარისხობის გამო. ფილტრი სად იყიდე? |
|
|
|
Mar 9 2010, 18:32
გამოხმაურება
#127
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 |
ციტატა(maxouni @ Mar 9 2010, 19:19) [snapback]101342[/snapback] უკვე მერამდენე მანქანაა ასეთი რომ ზეთის შეცვლის მერე დაისტუკა, ყველა ფილტრის უხარისხობის გამო. ფილტრი სად იყიდე? ფილტრი მართლაც საინტერესოა , არ არის გამორიცხული ფილტრის ბრალი იყოს მეოთხე შატუნის სტუკი ხდება უმეტეს შემთხვევაში , ფაქტიურად 90 % , მე ამ ყველაფერს ვაბრალებ ზეთის ნაკლებობას მეოთხე ყელზე , მოცუცქნულ ფილტრებს რო აყენებენ ჩემი აზრით ცდებიან, არის იდეა ზეთის ფილტრაციის და გაგრილების გაუნჯობესების, + ძეთის წნევის მომატების (ოდნავ) , დროის უკმარისობის გამო ვერ ვახერხებ თორემ მართლც კარგათ იმუშავებს ეს სისტემა |
|
|
|
Mar 9 2010, 18:57
გამოხმაურება
#128
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
ციტატა(SUB 300 @ Mar 9 2010, 19:32) [snapback]101344[/snapback] ფილტრი მართლაც საინტერესოა , არ არის გამორიცხული ფილტრის ბრალი იყოს მეოთხე შატუნის სტუკი ხდება უმეტეს შემთხვევაში , ფაქტიურად 90 % , მე ამ ყველაფერს ვაბრალებ ზეთის ნაკლებობას მეოთხე ყელზე , მოცუცქნულ ფილტრებს რო აყენებენ ჩემი აზრით ცდებიან, არის იდეა ზეთის ფილტრაციის და გაგრილების გაუნჯობესების, + ძეთის წნევის მომატების (ოდნავ) , დროის უკმარისობის გამო ვერ ვახერხებ თორემ მართლც კარგათ იმუშავებს ეს სისტემა მე კიდე არ მგონია მარტო მეოთხე კალენას დააკლნეს ზეთი ნუ თუ გამომსვლელ ნახვრეტებში რამე არ გაიჭედა. ზეთი სითხეა ესეიგი არ იკუმშება შესაბამისად წნევა წველა კალენაზე თანაბარი უნდა იყოს, ეგ ან უხარისხო ზეთია ან 50 - 60 ათასი მეოთხე ცილინდრს საწვავის მხრივ პრობლემები ქონდა. შოთა რაც დასტუკებული ძრავები დაგიშლია ზედმეტი ჭუჭყი მეოთხე ცილინდრის კალენის ზეთის არხებში არ შეგიმჩნევია ? ან იქნებ მეოთხე პორშინის ან გალოვკის/კლაპნების განსაკუთრებული შეფერილობა/მური ..... ? რატომ მეოთხე საინტერესო ეგაა ? |
|
|
|
Mar 9 2010, 19:08
გამოხმაურება
#129
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 83 რეგისტრ.: 9-March 10 მომხმარებელი № 884 |
ციტატა(SUB 300 @ 9th March 2010 - 19:03) [snapback]101338[/snapback] ეხლა გამახსენდა ახალი შეცვლილი მაქვსო ფილტრი და ზეთი , ძეთის ფილტრი სად იყიდე რა ფირმის არის ? რამდენი გაიარე ზეთის შეცვლის მერე აუ ზეთის ფილტრის წარმომავლობა ნამდვილად არ ვიცი. მამაჩემმა მომიტანა და სად იყიდა აზრზე არ ვარ, გამომშვები ფირმა კიდე არ მახსოვს. 2300-2400 ასე მექნება გავლილი. სად იყიდება კაი ხარისხის და საერთოდ რომელი ფილტრი ჯობია? ციტატა(SUB 300 @ 9th March 2010 - 19:03) [snapback]101338[/snapback] დაჩიკები უნდა დააყენო რომელი დავაყენო ზეთის ტემპერატურა, ზეთის წნევა. კიდე? ხო და რა მაჩვენებელი უნდა ქონდეს ამ დაჩიკებს ნორმალური მდგომარეობის დროს? ვის შეუძლია დაყენებაში დამეხმაროს? |
|
|
|
Mar 9 2010, 19:08
გამოხმაურება
#130
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 |
მეოთხე იმიტომ, რომ მეოთხე ცინილდრის კანალები არის გაცილებით უფრო გრძელ ივიდრე სხვა ცილინდრებისა და ზეთი დიდხანს მიდისმეოთხეს შატუენბამდე. დიდი ხან ისიარული არ იქნებოდა პრობლემა, პროსტა სანამ იქამდე მივა მაააგრა ცხელდება, უფგორ მაგრა ვიდრე დანარჩენ კანალებში გამავალი ზეთი. ამას თუ დაამატებ უხარისხ ოზეთს, გამოგიავა, რომ ნელ-ნელა ეს კანალი ამოივება პარაფინით და ესეც შენი გოლოდანია მასლა....
|
|
|
|
Mar 9 2010, 20:02
გამოხმაურება
#131
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 |
ციტატა(Sturbo @ Mar 9 2010, 19:57) [snapback]101350[/snapback] მე კიდე არ მგონია მარტო მეოთხე კალენას დააკლნეს ზეთი ნუ თუ გამომსვლელ ნახვრეტებში რამე არ გაიჭედა. ზეთი სითხეა ესეიგი არ იკუმშება შესაბამისად წნევა წველა კალენაზე თანაბარი უნდა იყოს, ეგ ან უხარისხო ზეთია ან 50 - 60 ათასი მეოთხე ცილინდრს საწვავის მხრივ პრობლემები ქონდა. შოთა რაც დასტუკებული ძრავები დაგიშლია ზედმეტი ჭუჭყი მეოთხე ცილინდრის კალენის ზეთის არხებში არ შეგიმჩნევია ? ან იქნებ მეოთხე პორშინის ან გალოვკის/კლაპნების განსაკუთრებული შეფერილობა/მური ..... ? რატომ მეოთხე საინტერესო ეგაა ? არცერთ შემთხვევაში არ მინახავს ვალის და ბლოკის ზეთის კანალი გაჭედილი, თვითონ კანალშიც არ იკეთებს ნაკიპს ,იქიდან გამომდინარე რომ სულ სავსეა ზეთით , აი თვითონ ბლოკზე კი ხშირად რჩება საჟასავით , ბენზინს რო დაასხავ არ იხსნება ეგრევე და ჩოთქით უნდა გაწმენდა , ჩემი აზრი ესეთია . მეთხე ყელი შორს არის და სათანადოთ არმიეწოდება წნევა და მაღალ აბაროტზე არ არის გამორიცხული ზეთს წვავს , ამას ემატება ის რომ გაგრილების სისტემაშიც უჭირს 4 ცილინდრს , ეხლა ადაშლილია ახალი ჩამოყვანილი ლეგასი ფოთიდან პირდაპირ მოიყვანეს და პაუკი რო ავხსენი მაგრად გამიკვირდა , იმენა თეთრი იყო გალოვკის ბენზინის შემსვლელი არხი , რაც აქაურ ბენზინზე ნამუშევარი დამიშლია ყველა შავია მარტო ის ადგილია თეთრი სადაც ინჟექტორი ასხავს , ბენზინის საკმაოდ ცუდ როლს თამაშობს შეგვიძლია პატარა ექსპერიმენტი გავაკეთოთ , 2 მეტრიანი ტრიბა დავხვრიტოთ ერთი და იგივე დიამეტრით და მივაერთოთ წყალი ეგრევე გავერკვევით რამდენად მართობულია ჩვენი აზრი კანალთან დაკავშირებით ციტატა(_N_ @ Mar 9 2010, 20:08) [snapback]101353[/snapback] აუ ზეთის ფილტრის წარმომავლობა ნამდვილად არ ვიცი. მამაჩემმა მომიტანა და სად იყიდა აზრზე არ ვარ, გამომშვები ფირმა კიდე არ მახსოვს. 2300-2400 ასე მექნება გავლილი. სად იყიდება კაი ხარისხის და საერთოდ რომელი ფილტრი ჯობია? რომელი დავაყენო ზეთის ტემპერატურა, ზეთის წნევა. კიდე? ხო და რა მაჩვენებელი უნდა ქონდეს ამ დაჩიკებს ნორმალური მდგომარეობის დროს? ვის შეუძლია დაყენებაში დამეხმაროს? ფილტრი არ გადააგდო და ისე ნუ მოხსნი რო გაფუჭდეს , საინტერესოა რა მდგომარეობაა შიგნით მე რასაც დავაყენებდი ესენია , ზეთის ტემპერატურა , ზეთის წნევა, წყლის ტემპერატურა , ვიხლოპის ტემპერატურა , ,ბენზინის წნევა , ბუსტის დაჩიკი , სმესის კონტროლერი , მემგონი არაფერი გამომჩა ციტატა(bako @ 9th March 2010 - 20:08) [snapback]101354[/snapback] დიდი ხან ისიარული არ იქნებოდა პრობლემა, პროსტა სანამ იქამდე მივა მაააგრა ცხელდება, უფგორ მაგრა ვიდრე დანარჩენ კანალებში გამავალი ზეთი გეთანხმები,, და ამიტომაც უნდა დააყენო ზეთის რადიატორი , მიაკრა ზედ პატარა ქულერი და დაისვენებს მანქანა |
|
|
|
Mar 9 2010, 20:13
გამოხმაურება
#132
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
ციტატა(SUB 300 @ Mar 9 2010, 21:02) [snapback]101367[/snapback] არცერთ შემთხვევაში არ მინახავს ვალის და ბლოკის ზეთის კანალი გაჭედილი, თვითონ კანალშიც არ იკეთებს ნაკიპს ,იქიდან გამომდინარე რომ სულ სავსეა ზეთით , აი თვითონ ბლოკზე კი ხშირად რჩება საჟასავით , ბენზინს რო დაასხავ არ იხსნება ეგრევე და ჩოთქით უნდა გაწმენდა , ჩემი აზრი ესეთია . მეთხე ყელი შორს არის და სათანადოთ არმიეწოდება წნევა და მაღალ აბაროტზე არ არის გამორიცხული ზეთს წვავს , ამას ემატება ის რომ გაგრილების სისტემაშიც უჭირს 4 ცილინდრს , ეხლა ადაშლილია ახალი ჩამოყვანილი ლეგასი ფოთიდან პირდაპირ მოიყვანეს და პაუკი რო ავხსენი მაგრად გამიკვირდა , იმენა თეთრი იყო გალოვკის ბენზინის შემსვლელი არხი , რაც აქაურ ბენზინზე ნამუშევარი დამიშლია ყველა შავია მარტო ის ადგილია თეთრი სადაც ინჟექტორი ასხავს , ბენზინის საკმაოდ ცუდ როლს თამაშობს შეგვიძლია პატარა ექსპერიმენტი გავაკეთოთ , 2 მეტრიანი ტრიბა დავხვრიტოთ ერთი და იგივე დიამეტრით და მივაერთოთ წყალი ეგრევე გავერკვევით რამდენად მართობულია ჩვენი აზრი კანალთან დაკავშირებით ფილტრი არ გადააგდო და ისე ნუ მოხსნი რო გაფუჭდეს , საინტერესოა რა მდგომარეობაა შიგნით მე რასაც დავაყენებდი ესენია , ზეთის ტემპერატურა , ზეთის წნევა, წყლის ტემპერატურა , ვიხლოპის ტემპერატურა , ,ბენზინის წნევა , ბუსტის დაჩიკი , სმესის კონტროლერი , მემგონი არაფერი გამომჩა გეთანხმები,, და ამიტომაც უნდა დააყენო ზეთის რადიატორი , მიაკრა ზედ პატარა ქულერი და დაისვენებს მანქანა მოიცა სუბარუსი არ ვიცი არ დამიშლია მაგრამ მოსკვიჩის მატორიდან მახსოვს რომ ვალში ზეთის მიწოდება ხდება ყველა კარენნოი (5) კადიშიდან პარალელურად ამიტომ ყველა შატუნი თანაბრად იკვებება ზეთით. სუბარუ სხვანაირად აწვდის ზეთს კალენვალს ? |
|
|
|
Mar 9 2010, 20:31
გამოხმაურება
#133
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 |
სუბარუშიც ეგრეა, ყველა კარენოი ყელი დაკავშირებულია ერთმანეთთან
ყველა შატუნის ყელში, ორივე მხარეს მდებარე კარენოი ყელიდან შედის კანალი ეს ცდა არის გასაკეთებელი და ეგრევე მივხვდებით წნევის ბრალი თუ არის |
|
|
|
Mar 9 2010, 20:32
გამოხმაურება
#134
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 83 რეგისტრ.: 9-March 10 მომხმარებელი № 884 |
ციტატა(SUB 300 @ 9th March 2010 - 21:02) [snapback]101367[/snapback] მე რასაც დავაყენებდი ესენია , ზეთის ტემპერატურა , ზეთის წნევა, წყლის ტემპერატურა , ვიხლოპის ტემპერატურა , ,ბენზინის წნევა , ბუსტის დაჩიკი , სმესის კონტროლერი , მემგონი არაფერი გამომჩა ეს ყველაფერი კარგი მაგრამ, წყლის ტემპერატურა ხო ისედაც ჩანს მანქანაში და რაღათ უნდა ცალკე? ციტატა(SUB 300 @ 9th March 2010 - 21:02) [snapback]101367[/snapback] გეთანხმები,, და ამიტომაც უნდა დააყენო ზეთის რადიატორი , მიაკრა ზედ პატარა ქულერი და დაისვენებს მანქანა ეგ როგორღა უნდა დააყენო? |
|
|
|
Mar 9 2010, 21:46
გამოხმაურება
#135
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 |
ციტატა(_N_ @ Mar 9 2010, 21:32) [snapback]101384[/snapback] ეს ყველაფერი კარგი მაგრამ, წყლის ტემპერატურა ხო ისედაც ჩანს მანქანაში და რაღათ უნდა ცალკე? ეგ როგორღა უნდა დააყენო? კი დგას ტემპერატურის დაჩიკი მაგრამ დამატებითი ზუსტი ინფო არ აწყენს ვინც გონკაობს გადამყვანია აჭირო, რომელსაც ნებისმიერი წესიერი ხარატი გააკეთებს |
|
|
|
May 19 2010, 20:55
გამოხმაურება
#136
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 161 რეგისტრ.: 19-December 09 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 642 |
|
|
|
|
May 19 2010, 20:59
გამოხმაურება
#137
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 |
დილას წულის სისტემა გაავსე და დაქოქე მანქანა მოხსნილი კრიშკით , გაზს რო მიცემ წყალი შეიძლება გადმოვიდეს ღია კრიშკიდან მაგრამ არ უნდა ფუხფუხებდეს , თუ ფუხფუხებს გალოვკის პრაკლატკაა დამწვარი , თუ ჩვეულებრივად არის არ არის გამორიცხული თერმოსტატის ბრალი იყოს , რო ცხელდება წყალი, გძელ წრეზე არ უშვებს თერმოსტატი და იმიტომაც აცხელებს
|
|
|
|
May 19 2010, 20:59
გამოხმაურება
#138
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
რატო აგიდუღა?
აგაზავე თუ რატო? |
|
|
|
May 19 2010, 21:08
გამოხმაურება
#139
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 161 რეგისტრ.: 19-December 09 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 642 |
არა არ მიგაზავებია იმ დგეს კონდენციონერი ჩავრთე და იმის მერე ასე მოუვიდა ბოლომდე აგარ ავატანინე ისარი რო დავინახე რო აწია ზევით აგარც მივლია. არა და დღეს ბევრი ვიარე დ ასახლში მოვედი და მასჰინ აწია
ანტიფრიზი მისხია რადიატორში და რომელში ჩავასხა იმ თეთრ ბაჩოკში რადიატორიდან გამომავალი პატარა შლანგი რომაა თუ თვითონ რადიატორიში და ტვიტონ დაარეგულირებს |
|
|
|
May 19 2010, 21:11
გამოხმაურება
#140
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 |
რადიატორში ჩაასხი
თეთრ ბაჩოკში , მაქსიმუმს და მინიმუმს შორის დააყენე |
|
|
|
![]() ![]() |