IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

3 გვერდი V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> LSD-ს ტიპები სუბარუზე
Matador
გამოხმაურება Nov 21 2010, 12:35
გამოხმაურება #41


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




ციტატა(PAINKILLER @ 21st November 2010 - 13:16) [snapback]202055[/snapback]
შენზეც ვამბობდი, არც შენს ფორიკას ჰქონდა უკანა LSD და არც ლანკასტერს აქვს


ვინ გითხრა რომ ფორიკას არ ქონდა??? ძალიან ცდებით ბატონო ბოკა wink.gif ჩემს ფორიკას ლსდ ქონდა ზუსტად და ვტდ არ ქონია... ტცს ქონდა უბრალოდ... ტცს-ს და ვტდ-ს შორის ძალიან, ძალიან დიდი სხვაობაა wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 21 2010, 19:33
გამოხმაურება #42


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Matador @ Nov 21 2010, 12:35) [snapback]202068[/snapback]
ვინ გითხრა რომ ფორიკას არ ქონდა??? ძალიან ცდებით ბატონო ბოკა wink.gif ჩემს ფორიკას ლსდ ქონდა ზუსტად და ვტდ არ ქონია... ტცს ქონდა უბრალოდ... ტცს-ს და ვტდ-ს შორის ძალიან, ძალიან დიდი სხვაობაა wink.gif

როგორ თუ VTD არ ჰქონდა, ზუსტად მახსოვს რომ შენი კარობკა TV კოდით იწყებოდა smile.gif TCS და VDC ერთად არ ჰქონდა აბა? ზნაჩიტ შემეშალა??


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Nov 21 2010, 19:57
გამოხმაურება #43


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




ციტატა(PAINKILLER @ Nov 21 2010, 20:33) [snapback]202113[/snapback]
როგორ თუ VTD არ ჰქონდა, ზუსტად მახსოვს რომ შენი კარობკა TV კოდით იწყებოდა smile.gif TCS და VDC ერთად არ ჰქონდა აბა? ზნაჩიტ შემეშალა??


ვტდ კი არა, ვდც არ ქონია... სორი... biggrin.gif

ნუ, მოკლედ ვდც არ ქონდა და ქონდა ლსდ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 21 2010, 20:20
გამოხმაურება #44


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Matador @ Nov 21 2010, 20:57) [snapback]202123[/snapback]
ვტდ კი არა, ვდც არ ქონია... სორი... biggrin.gif

ნუ, მოკლედ ვდც არ ქონდა და ქონდა ლსდ...

აჰა, ბოდიში, რადგან VDC არ ჰქონდა, მაშინ LSD კი ექნებოდა, აბა რაღაცას ხომ უნდა დაებლოკა biggrin.gif



--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karoche
გამოხმაურება Nov 21 2010, 23:25
გამოხმაურება #45


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,484
რეგისტრ.: 7-August 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 286




PAINKILLER
არ გაგიხურებდი თავიდანვე რომ გეთქვა მასე biggrin.gif
მაგრამ ეს კულაჩკოვი რომ ფრიქციონნიაო, მე კი არ ვიგონებ, ისევ შენს მოტანილ სტატიაში წერია

Фрикционный дифференциал кулачкового типа впервые был применен Subaru в 1996 году на турбо-импрезах, затем он появился и на версиях Forester STi.

და აუცილებელი კი არ არის რაიმე პლასტინები იყოს შიგნით, მთავარია ისეთივენაირად მუშაობდეს, ამიტომ ხომ არ წერენ ეგრე?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 22 2010, 08:55
გამოხმაურება #46


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(karoche @ Nov 21 2010, 23:25) [snapback]202255[/snapback]
PAINKILLER
არ გაგიხურებდი თავიდანვე რომ გეთქვა მასე biggrin.gif
მაგრამ ეს კულაჩკოვი რომ ფრიქციონნიაო, მე კი არ ვიგონებ, ისევ შენს მოტანილ სტატიაში წერია

Фрикционный дифференциал кулачкового типа впервые был применен Subaru в 1996 году на турбо-импрезах, затем он появился и на версиях Forester STi.

და აუცილებელი კი არ არის რაიმე პლასტინები იყოს შიგნით, მთავარია ისეთივენაირად მუშაობდეს, ამიტომ ხომ არ წერენ ეგრე?

გამიხურე მერე, რა პრობლემაა biggrin.gif

მთლად სწორად არ უწერიათ smile.gif იდეაში ფრიქციონი ნიშნავს ხახუნის მეშვეობით რომ ბლოკავს ეგეთ მოწყობილობას, მაგრამ ამას დაბლოკვის პრინციპი კი აქვს ხახუნით მაგრამ თვითონ დიფერენციალში ცოტა სხვა პრინციპიც გამოიყენება და ამიტომ მთლად კლასიკური ფრიქციონებიანი ბლოკირება არ არის smile.gif

WRX STI-ს ფრიქციონიანი დიფერენციალი სრულიად ჩვეულებრივი კლასიკური დიფერენციალია, უბრალოდ დამატებული აქვს ფირფიტები ბლოკირებისთვის smile.gif



აი ყველაზე მარტივი მეთოდი როგორ უნდა დაადგინო კულაჩკოვი ბლოკირება გაქვს თუ არა:

В отличие от дифференциала планетарного типа, скорость вращения второй полуси при этом не увеличивается (то есть, если одно колесо будет стоять неподвижно, второе не будет крутиться в два раза быстрее, чем корпус дифференциала).



ანუ თუ ერთი ბორბალი ადგილზე დგას, მეორე ბორბალი ორჯერ ჩქარა არ დაიწყებს ტრიალს smile.gif მაგის შემოწმება რთული არ უნდა იყოს იდეაში smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paatshark
გამოხმაურება Jun 27 2011, 14:34
გამოხმაურება #47


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 94
რეგისტრ.: 22-April 11
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 1,975




ხალხო,

დავიჯერო დიფერენციალს არ აქვს რაიმე საიდენტიფიკაციო ნომერი, რომლითაც სადმე ამოვიკითხავთ რა ტიპისაა ესა თუ ის კონკრეტული დიფერენციალი?

მე მყავს 2000–ში გამოშვებული (ვინით 2001 წლის მოდელია) ამერიკული მექანიკა ფორიკა L და ამაზე რა დიფერენციალი იქნება? ბლოკირება მაქვს საერთოდ თუ "ბლოკირება არა ქლიბი"???? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jun 27 2011, 14:41
გამოხმაურება #48


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(paatshark @ 27th June 2011 - 15:34) [snapback]286212[/snapback]
მე მყავს 2000–ში გამოშვებული (ვინით 2001 წლის მოდელია) ამერიკული მექანიკა ფორიკა L და ამაზე რა დიფერენციალი იქნება? ბლოკირება მაქვს საერთოდ თუ "ბლოკირება არა ქლიბი"????

აგერ, აქ შეგიძლია ნახო ამერიკის ბაზრისთვის გამოშვებული მანქანების კომპლექტაციები
http://autos.msn.com/research/compare/engi...18&v=t92619
აქ თუ დააკვირდები უწერია რომ არაოოო Limited Slip Differential or Axle - N/A - N/A
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Achi
გამოხმაურება Mar 14 2012, 16:23
გამოხმაურება #49


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,370
რეგისტრ.: 2-November 09
მომხმარებელი № 524




აბა დავუბრუნდეთ ამ თემას

როგორც მოგეხსენებათ ორიოდე კვირაა ჩამომივიდა ჩემი აუთბექი 2.5 VDC-ს გარეშე, ხოდა დღეს ბოქსებისკენ ვიყავი ასული და რომ წამოვედი იქვე გავტესტე დიაგონალკაზე და მივიღე არც თუ ისე კარგი შედეგი, ეს არ არის ჩემი მანქანა მაგრამ ასეთივე სახის პრობლემას წავაწყდი:



ჩემ მანქანაზეც ჰაერში მყოფი წინა ერთი საბურავი ბუქსაობდა ძალიან და მის დიაგონალზე მყოფი უკანა (ასევე ჰაერში მყოფი), სხვა დანარჩენი ოდნავადაც არ დატრიალებულა. რას ნიშნავს ეს? ხომ უნდა ქონდეს LSD? და რატომ არის რომ წინა საბურავი უფრო აქტიურად ბუქსაობს ვიდრე უკანა?

VDC რომ ქონოდა ვიცი რომ უკანა ბლოკირება აღარ ექნებოდა და ელექტრონულად მოხდებოდა ჰაერში მყოფი საბურავის გაჩერება და მეორე საბურავზე ძალის გადანაწილება და ალბათ მაგნაირ დაბრკოლებასაც დავძლევდი ხომ? smile.gif


--------------------
STI-222
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AnDreee
გამოხმაურება Mar 14 2012, 16:27
გამოხმაურება #50


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,006
რეგისტრ.: 18-April 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,023




დაილოცოს ვდც ისეთ გზებზე მატარა ჩემა პარნკეტნიკმა რო გამომაშტერა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Achi
გამოხმაურება Mar 14 2012, 17:59
გამოხმაურება #51


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,370
რეგისტრ.: 2-November 09
მომხმარებელი № 524




AnDreee

XT-ს გულისხმობ? smile.gif


--------------------
STI-222
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leqsoo
გამოხმაურება Mar 14 2012, 18:11
გამოხმაურება #52


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,409
რეგისტრ.: 18-February 10
მომხმარებელი № 833




Achi
ფორიკაც ეგრეა VTD,VDC კაი როჟებია smile.gif უკან კი აქ ლსდ მარა მანდ სხვა რამე ხდება ეხა უყურე ფაერში რომელიცაა იმას ხო მოდება არააქ საერთოდ? ხოდა წარმოიდგინე რა ჩქარა დატრიალდება და იგივე ბრუნი რო გააკეთოს მიწაზე მყოფმა ყუმბარას მოწყვიტავ თან მაგის ლსდ არაა ხისტი! აი იმპრეზაზე რაც აყენია ჩემთან 2 მაგი ლსდ ა და ერთი არასდროს ბუქსაობს მეორეს გარეშე სუ ერთად ბუქსაობენ smile.gif

რამე თუ ცუდად ავხსენი შემისწორეთ biggrin.gif

რენჟროვერებს ებს ააქ მაგადი სისტემა თორქო გადააქვთ მოდებაში მყოფ საბურავზე და ფაერში მყოფს ფაქტიურად აჩერებს smile.gif ამ სისტემის შესაბამისი ფასიც ადევს მანქანას biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Mar 14 2012, 18:16
გამოხმაურება #53


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




lsd მაღალ სიჩქარეზე სტაბილურობას უწყობსო ხელს და იქნებ ესეც ახსნათ ვინმემ რა.



Gearbox and Driveline
Australian-delivered Liberty B4s come with a longitudinally mounted 5-speed manual gearbox only. It is essentially the same unit that was introduced in MY99 models (which saw the most changes since the Liberty was introduced in 1990).
Amongst its list of improvements is increased case rigidity and twice the number of bolts attaching it to the engine (there's now 8 instead of 4). The synchromesh baulk ring, gear docking teeth angles and the double cone synchro on 2nd and 3rd gear have also all been retuned.
The B4's 'S type' close-ratio gearset has taller ratios in the first three cogs than the Impreza WRX, but a shorter 4.11:1 final drive ratio counters some of this effect. Interestingly, the gears are now cold forged and shot peened for added strength and a flexible flywheel design is now incorporated to reduce engine vibration reaching the driveline. The pull-type 230mm single plate clutch has increased torque capacity thanks to an 830 kg clamping load pressure plate.
The B4's AWD layout is traditional Subaru. There's a viscous limited-slip centre coupling that - during straight line driving - apportions front-to-rear torque 50:50. Torque distribution at the road, however, is dependant on load distribution and tyre grip. As a result, the static straight driving ratio is 60:40 front-to-rear. Under dynamic driving conditions, however, the torque distribution varies accordingly. The viscous coupling senses rotational speed difference between the front and rear axles and transmits torque to the end with the most grip (which has lesser axle rpm).
A rear viscous LSD is also used to improve high-speed stability and traction during low speed cornering.


საერტოდ არ მესმის. როგორ მუშაობს და რა უყენია ჩემ მანქანას biggrin.gif კაი კია biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Achi
გამოხმაურება Mar 14 2012, 20:59
გამოხმაურება #54


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,370
რეგისტრ.: 2-November 09
მომხმარებელი № 524




leqsoo

დაილოცოს DCCD! მე რომ მყავდა იმპრეზა, ძალიან მაგრად მისწორდებოდა მისი ბლოკირებები. უნდა ვიყიდო ნაავარიები და დავაყენო ჩემს აუთბექზე DCCD და მექანიკა კარობკა biggrin.gif


--------------------
STI-222
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 გვერდი V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge