![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 15 რეგისტრ.: 15-March 12 მომხმარებელი № 2,604 ![]() |
მოოოკლედ
ჩემი ახლობლის ლეგასი რომელიც maxouni-ს ლოგერმა ვერ დაინახა და რომელიც პირველიდან მე2ში გადართვისას გუდავს. დღეს ავდექი და გავუკეთე ტრანსმისიიის თვით-დიაგნოსტიკა და ვერავითარი შედეგი მივიღე.. ატ ოილ ტემპს ანთებს.. ახლა უკვე 16 17ჯერ ანთებს მოკლე ციმციმით, დიაგნოსტიკამდეც და დიაგნოსტიკის მერეც.. მოკლედ ის პუნქტი რომელიც ეხება 20კმ/სთ ზე მეტით ტარებას ავდექი და მივადგი გოთუას ჩამოსახვევი რომ იწყება ნაბერეჟნზე და შუქნიშნამდე მიდგმულმა გუგუნით ვიარე..!!!!!!! მერე დანარჩენს რაც შეეხება რავიცი ეგეთი დებილი არ ვარ რომ სწორად ვერ გავაკეთო როგორც ეწერა ![]() ასევე დავძებნე პრავოდები ძრავის თვით დიაგნოსტიკისთვის და ვნახე შავი პრავოდი, რომელიც ვერანაირად ვერ მიწვდებოდა მეორე შავ პრავოდს, და ასევე ვნახე ორი მწვანე ჯეკი გნებავთ პრავოდი რომელიც ასევე ვერ მიუერთდებოდა ერთმანეთს.... როგორ აკეთებთ თქვენ კარობკის დიაგნოსტიკას? 4EAT კარობკის დიაგნოსტიკას! |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
megzuri
ერთი კითხვა მაქვს შენთან, ზეთი შეცვლილია კარობკაში? და მეორე რაღაც არის მოხვედრილი კარობკის კარტერზე ქვეშიდან ან ქვა, ან კიდევ ისეთ ადგილას ხარ გადასული რომ მოსდე კარობკის კარტერი კარტერს რომ მოხსნი სოლენოიდი აყენია შიგნით, მგონი წითელი ფერისაა თუ არ ვცდები, მაგას შეცვლი და პრობლემაც უნდა მოიხსნას ![]() და ეხლა ავარიულ რეჟიმში მუშაობს კარობკა? ანუ ჯერ 1 სიჩქარეში აგდებს და მერე ეგრევე მე-3? თუ ჩვეულებრივად? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(megzuri @ 20th March 2012 - 00:12) [snapback]381089[/snapback] მოკლედ ის პუნქტი რომელიც ეხება 20კმ/სთ ზე მეტით ტარებას ეგ ზედმეტია და საჭიროა ახალ დასბროსილზე. ციტატა(megzuri @ 20th March 2012 - 00:12) [snapback]381089[/snapback] ასევე დავძებნე პრავოდები ძრავის თვით დიაგნოსტიკისთვის და ვნახე შავი პრავოდი, რომელიც ვერანაირად ვერ მიწვდებოდა მეორე შავ პრავოდს, ამერიკულებს შავი პროვოდები არ აქვთ ციტატა(megzuri @ 20th March 2012 - 00:12) [snapback]381089[/snapback] და ასევე ვნახე ორი მწვანე ჯეკი გნებავთ პრავოდი რომელიც ასევე ვერ მიუერთდებოდა ერთმანეთს.... სავარაუდოდ სხვა პროვოდები ნახე ციტატა(megzuri @ 20th March 2012 - 00:12) [snapback]381089[/snapback] როგორ აკეთებთ თქვენ კარობკის დიაგნოსტიკას? 4EAT კარობკის დიაგნოსტიკას! როგორც მანუალში წერია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 15 რეგისტრ.: 15-March 12 მომხმარებელი № 2,604 ![]() |
Black Jo
ციტატა(Black Jo @ 20th March 2012 - 11:27) [snapback]381185[/snapback] ერთი კითხვა მაქვს შენთან, ზეთი შეცვლილია კარობკაში? და მეორე რაღაც არის მოხვედრილი კარობკის კარტერზე ქვეშიდან ან ქვა, ან კიდევ ისეთ ადგილას ხარ გადასული რომ მოსდე კარობკის კარტერი კარტერს რომ მოხსნი სოლენოიდი აყენია შიგნით, მგონი წითელი ფერისაა თუ არ ვცდები, მაგას შეცვლი და პრობლემაც უნდა მოიხსნას და ეხლა ავარიულ რეჟიმში მუშაობს კარობკა? ანუ ჯერ 1 სიჩქარეში აგდებს და მერე ეგრევე მე-3? თუ ჩვეულებრივად? კი ზეთი შეცვლილია და მანქანა ჩემი არ არის ახლობლისა ) მეც მქონდა ვერსიები რომ კარობკის შიგნით იქნებოდა პრობლემები.. ერთი ტემპერატურის დატჩიკიცაა მანდ და ატ-ოილ-ტემპს ანთებს კარობკა კიდეც.. რაც შეეხება პირველიდან მე3ში გადაგდებას, რომ დაძრავ და მიადგამ მგონი რო მართლა მე3ში უნდა აგდებდეს.. და მერე ისევ მორეში ალბათ, იმიტო რო გუშინ ნაბერეჟნიზე რო გავაქანე გადართვები დავითვალე და 4 გადართვა იყო.. maxouni http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=149 ანუ აქ რაც წერია ცალკეულ მოდელებზე სხვადასხვანაირად ხდება? ესე გავაკეთე ზუსტად და არაფერი ციმციმი არ დაწყებულა.. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(megzuri @ 20th March 2012 - 18:52) [snapback]381329[/snapback] რაც შეეხება პირველიდან მე3ში გადაგდებას, რომ დაძრავ და მიადგამ მგონი რო მართლა მე3ში უნდა აგდებდეს.. და მერე ისევ მორეში ალბათ, იმიტო რო გუშინ ნაბერეჟნიზე რო გავაქანე გადართვები დავითვალე და 4 გადართვა იყო.. თუ სიჩარეების გადართვა ხდება 1-დან პირდაპირ მე-3 მაშინ კარობკა ავარიულ რეჟიმში მუშაობს ციტატა(megzuri @ 20th March 2012 - 18:52) [snapback]381329[/snapback] ერთი ტემპერატურის დატჩიკიცაა მანდ და ატ-ოილ-ტემპს ანთებს კარობკა კიდეც.. მაგას ანთებს მარტო მაგაზე არა. სოლენოიდების ბრალი იქნება ან კონტაკტების. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 15 რეგისტრ.: 15-March 12 მომხმარებელი № 2,604 ![]() |
Black Jo
მადლობთ გამოხმაურებისთვის ![]() უბრალოდ ვცდილობდი საქმე გამეადვილებინა და დიაგნოსტიკით მენახა ყველაფერი მაგრამ ამ დიაგნოსტიკას ვერ ვაკეთებ არაფერი გამოდის! ხოდა ნუ ეგ იქნება მაშინ რა გავახსნევინებთ კარობკას.. სად გავახსნევინოთ ოღონდ? ხომ არ მირჩევთ ვინმე ადგილს სადაც კარგი ხელოსნები არიან ![]() როგორ გავაკეთო 4EAT კარობკის დიაგნოსტიკაა ![]() ![]() ![]() დიაგნოსტიკის თემა გახსნილი მქონდა იფონით და ისე ვაკეთებდი ხოდა რატო არ გამომივიდა? ყველა პროცედურა http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=149 რაც ამ ლინკზეა დავიცავი... ნამდვილად შეიძლება ამით OBDII ის დიაგნოსტირება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
megzuri
აბა ეს ნახე, იქნებ გამოგადგეს http://forum.autotom.ru/attachment.php?att...mp;d=1296065700 Для вызова режима самодиагностики на большинстве моделей фирмы "Subaru" достаточно снизу под панелью приборов со стороны водителя соединить между собой два свободно висящих одиночных разъема ("папу" и "маму"). Если там под щитком приборов на жгуте висит две пары разъемов, то соединение одной пары (обычно зеленого цвета) включает режим вызова памяти, а соединение другой пары (обычно черного или белого цвета) включает режим текущей диагностики. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 15 რეგისტრ.: 15-March 12 მომხმარებელი № 2,604 ![]() |
Black Jo
ციტატა(Black Jo @ 21st March 2012 - 00:29) [snapback]381514[/snapback] Для вызова режима самодиагностики на большинстве моделей фирмы "Subaru" достаточно снизу под панелью приборов со стороны водителя соединить между собой два свободно висящих одиночных разъема ("папу" и "маму"). Если там под щитком приборов на жгуте висит две пары разъемов, то соединение одной пары (обычно зеленого цвета) включает режим вызова памяти, а соединение другой пары (обычно черного или белого цвета) включает режим текущей диагностики. ეს ძრავის დიაგნოსტიკას აკეთებს ეს სისტემა, მე კარობკის მინდოდა.. ეგ მანუალი საინტერესოდ არის დაწერილი გაიხარე ![]() გადავიკითხე ცოტა და სავარაუდო დასკვნებს ვაკეთებ ... სოლენოიდები სად იქნება? სად შეიძლება ვიყიდოთ მეორადი მუშა სოლენოიდები ხომ არ იცით? If this resistor fails open, becomes disconnected, or has its wiring severed, one result might be increased shift shock. The reasoning behind this is that without the resistor in the circuit, the line pressure may be higher, since without the current passing through solenoid A during the 'OFF' portion of its duty cycle, it will tend to close further, and thus not bleed off as much pressure from the automatic transmission fluid pump. If the resistor fails open or is disconnected, it should cause the ATF temperature lamp to flash 16 times on the next startup, since the TCU would be able to see electrically that the resistor is open. მემგონი დადგინდა!!! მემგონი!! მანამდე ხომ არ იცით ვინმემ სად არის ეს დუთი სოლენოიდ ა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(megzuri @ 22nd March 2012 - 03:15) [snapback]381881[/snapback] Для вызова режима самодиагностики на большинстве моделей фирмы "Subaru" достаточно снизу под панелью приборов со стороны водителя соединить между собой два свободно висящих одиночных разъема ("папу" и "маму"). Если там под щитком приборов на жгуте висит две пары разъемов, то соединение одной пары (обычно зеленого цвета) включает режим вызова памяти, а соединение другой пары (обычно черного или белого цвета) включает режим текущей диагностики. ძრავის დიაგნოსტიკა კეთდება მწვანე შტეკერითო და ხომ მიუთითა რომ თეთრი და შავი ფერის შეერთებამ კარობკის დიაგნოსტიკას რთავსო ![]() ციტატა(megzuri @ 22nd March 2012 - 03:15) [snapback]381881[/snapback] მანამდე ხომ არ იცით ვინმემ სად არის ეს დუთი სოლენოიდ ა? კარობკის კარტერს რომ მოხსნი მგონი მანდვეა სამივე სოლენოიდი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 15 რეგისტრ.: 15-March 12 მომხმარებელი № 2,604 ![]() |
Black Jo
ციტატა(Black Jo @ 22nd March 2012 - 09:11) [snapback]381895[/snapback] თეთრი და შავი ფერის შეერთებამ კარობკის დიაგნოსტიკას რთავსო მემგონი მიმდინარე და ისტორიული ერორ კოდების ამოყრას ეხება ეგ რაც მანდ წერია და კარობკა ვერსად დავინახე ბევრჯერ გადავიკითხე ![]() აი აქ კარობკას მემგონი თავს ხსნიან და არა კარტერს არა? კარტერი რომ იყოს მაშინ მთელი პრავოდები და სოლენოიდები ზეთში უნდა იყოს და ფიზიკურად ვერ იმუშავებს ასე მგონია.. |
|
|
![]() ![]() |