![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#101
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 21st January 2010 - 16:56) [snapback]80572[/snapback] მოიცა რა მიკროსქემა აყენია ROM ს ვგულისხმობ ხომ არ იცი ? 2001-მდე რაღაც ჰიტაჩი აყენია და Freescale-თი ცვლიან, ზუსტად ნომრები აღარ მახსოვს. ახალ მოდელებში პროგრამირების პორტები გახსნილი აქვს, სამაგიეროდ AVCS-ის გამო მეპები იმდენად გართულებულია რომ ბევრად უფრო ძნელია იქ რამე ჩასვა. იყიდება ქასთომ ეკუები ჩვენი მანქანებისთვის, ერი შეხედვით მაგარია, მაგრამ სიღმეებში რომ ჩავიხედე მაგრად არმომეწონა, ჯერ მეპების რაიოდენობ ბევრად ნაკლებია ვიდრე ქარხნულში, ფაქტიურად ადგუილიც აღარაა ისეთი მეპების ჩსაწერად, ცოტა ეკენომიური რომ იყოს და მატორის რესურსს რომ გაუფრთხილდეს. გარდა ამისა არაა დიაგნოსტიკის მეპები. შემთხვევით ხომ არ იცი ეკუს დამპი როგორ გავაკეთოთ? მერე ამ დამპისგან გაკეთდება ეკუ დეფინიშენები რაც საშუალებას მოგვცემს მეპები ადამიანურად დავინახოთ, გასაგებ ფორამში (ვიზუალურად), აი მერე კი შეიძლება ერთი ეკუს დაშლა და რომის გამოცვლაზე ფიქრი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#102
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jan 25 2010, 11:01) [snapback]82289[/snapback] 2001-მდე რაღაც ჰიტაჩი აყენია და Freescale-თი ცვლიან, ზუსტად ნომრები აღარ მახსოვს. ახალ მოდელებში პროგრამირების პორტები გახსნილი აქვს, სამაგიეროდ AVCS-ის გამო მეპები იმდენად გართულებულია რომ ბევრად უფრო ძნელია იქ რამე ჩასვა. იყიდება ქასთომ ეკუები ჩვენი მანქანებისთვის, ერი შეხედვით მაგარია, მაგრამ სიღმეებში რომ ჩავიხედე მაგრად არმომეწონა, ჯერ მეპების რაიოდენობ ბევრად ნაკლებია ვიდრე ქარხნულში, ფაქტიურად ადგუილიც აღარაა ისეთი მეპების ჩსაწერად, ცოტა ეკენომიური რომ იყოს და მატორის რესურსს რომ გაუფრთხილდეს. გარდა ამისა არაა დიაგნოსტიკის მეპები. შემთხვევით ხომ არ იცი ეკუს დამპი როგორ გავაკეთოთ? მერე ამ დამპისგან გაკეთდება ეკუ დეფინიშენები რაც საშუალებას მოგვცემს მეპები ადამიანურად დავინახოთ, გასაგებ ფორამში (ვიზუალურად), აი მერე კი შეიძლება ერთი ეკუს დაშლა და რომის გამოცვლაზე ფიქრი არ ვიცი მაგრამ რაღაც იდეები მაქვს მოვსინჯავ და დავწერ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#103
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,285 რეგისტრ.: 28-January 10 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 765 ![]() |
იმპრეზაზე როგორ აუწიო ბუსტი კონტროლერის გარეშე?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#104
|
|
![]() Dat.. STI101 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 17,288 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 14 ![]() |
shmagii
კონტროლერის გარეშე ვერ აწევ. ეხლა რამდენზე ბუსტავს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#105
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,285 რეგისტრ.: 28-January 10 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 765 ![]() |
სხვა რაშეიდლება გუკეთო რო ცხენი მოუმატო?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#106
|
|
![]() Dat.. STI101 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 17,288 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 14 ![]() |
კოლექტორი
ვიხლოპი და ინთეიქი კაი ფილტრითურთ + მერე ბუსტს ცოტას აწევ და ეგაა.. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#107
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,285 რეგისტრ.: 28-January 10 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 765 ![]() |
ვიხლოპი მაკვს კოლეკტორებს დავითრევ ალბათ მალე 200 ლარამდე მაკვს უკვე 350 უდაო ცოტა დვირია აი ნითწიკის რამოგახსენო თავის პილტრზე არი ისევ , და ეგ რამე სხვაობას მმცემს სპორტული რო დავაკენო?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#108
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
აწევ კონტროლერის გარეშე. უნდა იტრამაშო აქტუატორის რესტრიქტორით და სოლენოიდის რესტრიქტორების დიამეტრებით. ასევე აქტუატორის პრუჯინის საწყისი მოჭიმვის რეგულირებით. უბრალოდ ელექტრონული კონტროლერი გაცილებით უფრო სტაბილურ ბუსტს გაძლევს. ამასტანა ქვს უდიდესი უარყოფითი მხარე, რაც ხშირად ძრავსი სიკვდილს აცქარებს: უმეტესობა კონტროლერებს არ აქვთ დროსელის ცვენების კითხვის ფუნქცია და ისე გამოდის, რომ ნახევარ გაზსაც რომ დააჭირე უკვე დიდი წნევა გექმნება კოლეტორში. კომპის ნასტროიკის გარეშე სუბარუ ბენზინს აქვდის მატორს აბაროტების მიხედვით და ამ არასრულად დაჭერილ გაზზე შენ მიიღებ ძალიან ბედნ სმესს. თუ აყენებ ბუსტ კონტროლერს, მაშინ უმჯობესია კომპიუტერი გადაანასტროიკო და ბენზინის მიწოდების კარტა გაწერო დროსელის მანიფოლდის წნევის მიხედვით და არა აბარტოების მიხედვით.
რაც უფრო პატარაა რესტრიქტორის დირკა, მეტი წნევა გაქვს, (ტენდენცვია აქვს სპაიკისკენ) რაც უფრო დიდია სოლენოიდის რესტრიქტორი, უფრო ადრე გაქვს სრული წნევა( ტენდენცია აქვს სპაიკისკენ) რაც უფრო პატარაა სოლენოიდის რესტრიქტორი, უფრო სტაბილურია წნევა (შეიძლება ვერ მიირო სრული წნევა ტუ ძან დაააპატარავებ) რაც უფრო მოჭიმულია აქტუატორი, უფრო ადრე გაქვს წნევა (უეჭველი ოვერბუსტს მიღებ ნახტომით დაახლოებით 4000 ზე, თU არ დააპატარავე სოლენოიდის რესტრიქტორი) თუ ძაან მოჭიმავ აქტუატორს, შეიLება წნევა ევრარს გააკონტროლო, სპაკიც მოგცს და აღარ დაეცეს. იაპონური სუბარუსთვის მახიმალური წნევა არის 1.1 რის მერეც კომპიუტერი ვეღარ უზრუნველწობს სწორ სმესს და წვის კამერა ძაან ხურდება, გაადხურდება პორშინი!!! უსაფრთხო ბუსტის ნახტომი რომეოლიც არ გრძელდება 1 წამზე მეტი არის დაახლოებით 1.2-1.25 ბარ, მეტზე თU გადავა წნევა კომპი დააპოზდნებს ზაჯიგანიას. თუ უფრო გადავიდა ჩაკეტავს ბენზნის მიწოდებას. თუ შემშვებ კოლექტორსაც შეცვლი და გამშვებსაც მაშინ მოგცემს ოდნავ სხვაობას, ისე არანაირს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#109
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,285 რეგისტრ.: 28-January 10 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 765 ![]() |
არვინ იცით იმპრეზის კოლეკტორები იაფად 250 ლარად რო დავითრიო?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#110
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
bako
მთლად ეგრეც არაა, სმესის მეპები დამოკიდებულია არა მარტო აბაროტებზე, არამედ მატორის დატვირთვაზე, თავად მატორის დატვისთვა ნიშნავს იმას თუ ძრავის ერთ ბრუნზე რამდენი ჰაერი შედის. შეიძლება ბრუნთა რიცხვი 6500 იყოს, მაგრამ ჩადგმული თუ არა გაქვს ჰაერი არ შედის მატორში და სესაბამისად დატვირთვაც ნაკლებია, ამ დრომ სმესი ღარიბი უნდა იყოს, აი მატორი მაქსიმაოლურ დატვირთვას რაც შეეხება მეპებში 1.1 ბარამდე კი არა 1.4-მდეც გაწერილია (შემიძლია სკრინშოტები დავდო) უბრალოდ ძალიან დიდ ბუსტზე ის ხდება რომ ჰაერი ცხელდება და ფართოვდება, შესაბამისად ირევა მასში ჟანგბადის შემცველობაც, ამიტომ 1.4-მდე რომ დაუბეროს ინ ტერქულერის წინ გატანაა საჭირო. კონტროლერებს რაც შეეხება, ფაქტიურად მზად მაქვს სქემა, ლოგიკას უნდა ცოტა გარანდვა და ვეღარ მოვიცალე, თორემ მალე მექნება ისეთი კონტროლერი რომელიც თავის სელენოიდით კი არ მიუერთდება ვეტგეითის შლანგებ, არამედ ჩადგება ეკუს და "პრავიდკას" შორის და ყველანაირ ინფორმავციას ეკუდან მიიღებს, ასე რომ ზემოთ რაც ჩამოთვალე იმ პრობლემების მოგვარებაც შეიძლება, მაგრამ ისევ და ისევ, არ ღირს 1.1-1.2-ზე მეტის დაბერვა თუ უნტერქულერი გატანილი არ გაქვს. ვოტ ! ! ! ციტატა(Sturbo @ 25th January 2010 - 15:03) [snapback]82370[/snapback] არ ვიცი მაგრამ რაღაც იდეები მაქვს მოვსინჯავ და დავწერ მიდი აბა ჩამოყარე, იქნებ ნაცადი მაქვს უკვე და ტყულად რატომ უნდა იწვალო? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#111
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
maxouni
და მახო ცხლად რა ტემპერატურის მერე ითვლება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#112
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(RACKER @ Jan 28 2010, 21:14) [snapback]84391[/snapback] maxouni და მახო ცხლად რა ტემპერატურის მერე ითვლება? აგრე ზეპირად რა ვიცი, შემავალი ჰაერის ტემპერატურის კომპენსაციები კი წერია მეპებში და ტურბინის იქეთ რა ფარგლებში კაცმა არ იცის. ისე ახლა მომივიდა აზრად, თუ კოლექტორში ჰაერის ტემპერატურებს გავზომავთ სტოკზე და დაბუსტულზე, ალბათ შეიძლება სხვაობის შედაგად რაღაც გათვლების გაკეთება და შემავალი ჰაერის ტემპერატურის კომპენსაციის მეპის გადაკეთება , მერე აღარ აურევს, თუმცა დიდ სხვაობას მაინც არ მოგვცემს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#113
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
maxouni
მაგას აზრი არ აქ მემგონი. მაგას ჯობია გაიგო რამდენია შემავალი ჰაერი. და დაიყვანო მინიმუმზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#114
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 28th January 2010 - 21:28) [snapback]84407[/snapback] მაგას აზრი არ აქ მემგონი. მაგას ჯობია გაიგო რამდენია შემავალი ჰაერი. და დაიყვანო მინიმუმზე. ჰო რა იმიტომაც ვთქვი დიდ სხვაობას არ მოგცემსთქო, 2-3 ცხწნი არაფერია ასეთ დროს და ჩალიჩად არ ღირს. მინიმუმი რამდენია ეგ არ ვიცი, ჰაერის წნების და ტემპერატურის დამოკიდებულების ფორმულა აღარ მახსოვს და ახლა ქეავა მეხარება, ისე რამდენიც არ უნდა აცივო თუ ფრეონს და ეგეთ მამაძაღლობებს არ ჩართავ - შანსი არაა შემავალი ჰაერის ტემპერატურაზე დაიყვანო, შეკუმშვა პირდაპირპროპორციულია გაცხელებასთან. აგერ კალე გვყავს ფიზიკი და იმას ემახსოვრება თერმოდინამიკის კანონები ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#115
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
maxouni
ეგ იასნია შემავალთან რომ ვერ მიიყვან მაგრამ ცოტას ხომ დააკლებ არა? აი მაგალითად ძველ იმპრეზებს რომ აქ. ინტერქულერის გვერდზე. ტურბინა რომ უბერავს კაპოტის ჭრილიდან. ეგ არ გააცივებს ვითომ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#116
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
გაწერილი კი არის, მაგრამ ხომ ვერ უზრუნველოყობს?
![]() ბუსტ კონტროლერს რაც შეეხება მგონია, რომ უფრო ამრტივად შეიძლება მაგის მოგვარეწბა, უბრალოდ კომპის პრაშივკით და wastegate duty cycle რეგულირებით. სუბ არუებს ეგ პოლიუსი აქვთ, ჩვენ მანქანებში ჩამონტაჟებულია ელექტრო ბუსტ კონტროლერი რომელიც ახალი რომ ის ცაწერით ჩვენ ჭკუაზე მოვა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#117
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 28th January 2010 - 22:19) [snapback]84468[/snapback] აი მაგალითად ძველ იმპრეზებს რომ აქ. ინტერქულერის გვერდზე. ტურბინა რომ უბერავს კაპოტის ჭრილიდან. ეგ არ გააცივებს ვითომ? ეგეთი რამე ან არ მინახავს, ან ვერ ვიგებ რაზე მეუბნები, ისე მინახავს 2 ცალი დიდი ქულერი რომ უყენიათ. სხვათაშორის STI იმპრეზას მეპებში გაწერილია როდის უნდა ჩაირთოს სპრეი, რომელიც წყალს ასხურებს ინტერქულერზე. ეგ იმის ხარჯზე რომ 2002-დან იმპრეზებს კოლექტორში უყენია წნევის და ტემპერატურის დატჩიკი და იცის ტურბინის მერე რამდენია ტემპერატურა, ფაქტიურად ახალ მოდელებს MAF-იც აქვს და MAP-იც, ოღონდ MAP-ს სხვა დანიშნულებით იყენებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#118
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jan 28 2010, 22:34) [snapback]84479[/snapback] ეგეთი რამე ან არ მინახავს, ან ვერ ვიგებ რაზე მეუბნები, ისე მინახავს 2 ცალი დიდი ქულერი რომ უყენიათ. სხვათაშორის STI იმპრეზას მეპებში გაწერილია როდის უნდა ჩაირთოს სპრეი, რომელიც წყალს ასხურებს ინტერქულერზე. ეგ იმის ხარჯზე რომ 2002-დან იმპრეზებს კოლექტორში უყენია წნევის და ტემპერატურის დატჩიკი და იცის ტურბინის მერე რამდენია ტემპერატურა, ფაქტიურად ახალ მოდელებს MAF-იც აქვს და MAP-იც, ოღონდ MAP-ს სხვა დანიშნულებით იყენებს ეგ იმას გულისხმობდა, ინტერქულერის ჭრილიდან რომ ჰაერი ტურბინისკენაც მიდის, პირდაპირ ტურბინას რომ აგრილებს ![]() და MAF + MAP კომბინაცია ძველ სუბარუებზეც არის, MAP-ის გარეშე არ გამიგია მე სუბარუს მატორი..... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#119
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(bako @ 28th January 2010 - 22:31) [snapback]84475[/snapback] ვინც დააყენებს A/F დაინახავს ყველაფერს. შენ მანქანას არც უნდა დაყენება ისედაც აქვს ![]() RACKER ყველაზე კარგი კოლექტორში შემავალი ჰაერის გაციებისთვის იცი რაარის? გაცხელების თავის არიდება ![]() ანუ რო იცი რამდენი ბუსტით გინდა იარო უნდა აიღო შესაბამისი ტურბინა და ის ნაკლებად გააცხელებს. ![]() აი ამას შეხედე და მიხვდები რა. ოვალებს დააკვირდი და %ებს. შუაში რო ავალია ეგ ნიშნავს რო ენერგიის 24% გადადის სითბოში და ყოველთვის უნდა ეცადო რაც შეიძლება ნაკლები გადაიყვანო სიცხეში. იმდენს თუ დაუბერავ რო 50%იანში მოხვდეს გამოვა რო პირიქით მოგაკლდა ჟანგბადი იმიტო რო 50% წავიდა ჰაერის გათბობაზე ანუ კარგად გაათბო კიარა და ტაშკენტი გაიჩითა და შესაბამისად ნაკლები ჯანგბადის მოლეკულები მოხვდა კუბურმეტრში ან იმ მოცულობაში რაც შევიდა რა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#120
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(bako @ 28th January 2010 - 22:31) [snapback]84475[/snapback] გაწერილი კი არის, მაგრამ ხომ ვერ უზრუნველოყობს? ვინც დააყენებს A/F დაინახავს ყველაფერს. ძალიანაც კარგად უზრუნველყოფს თუ ბენზონასოსი, ინჟექტორები, წნევის კლაპანი ლამბდა და MAF თუ გამართული გაქვს და თუ ჰაერიც არ გიცხელდება, . შენ რომელი A/F გიყენია?? სად იყიდე და რა დაჯდა? ძალიან ძვირი სიამოვნებაა, მარტო ლამბდა 160$ ღირს და + კონტროლერი ერთი მაგდენი |
|
|
![]() ![]() |