IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

14 გვერდი V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Reply to this topicStart new topic
> როგორ მოვუმატოთ ცხენის ძალები, რა თქმა უნდა სუბარუზე.
SUB 300
გამოხმაურება Jan 29 2010, 11:20
გამოხმაურება #121


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




mixa
maxouni
მიხა ხო გახსოვს რო მომწამლე და ეს პორშინები გამომიგზავნე , ფასი არაჩვეულებრივია, თავის კოლცოებით არის თან , ვფიქრობ და ვერ გადამიწყვეტია , მაქვს ერთი ბლოკი რომელიც დასაგილზია და აღქარ დავგილზავდი და გავჩარხინებდი პირდაპირ ეს პორშინები თუ წავიდოდა, ეხლა სამსახურში ვარ და თუ მოვახერხე მინდა გავიტანო ბარადასთან და გავაზომინო წავა თუ არა ეს პორშინ კოლცო , ხარისხზე რას იტყვით ვარგა ? და თუ იცით ვის ჩამოაქვს ებაიდან რო დაუკვეთო, და საერთოდ ტურბინიანის არის ხო ესენი , იმხელა ჭრილები აქვს თავებზე უეჯველი უნდა იყოს ჩემი აზრით,
თან მშვენივრად დაიბუსტება


http://cgi.ebay.com/ebaymotors/90-98-Subar...=item4143088394
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 29 2010, 11:34
გამოხმაურება #122


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(SUB 300 @ Jan 29 2010, 12:20) [snapback]84685[/snapback]
mixa
maxouni
მიხა ხო გახსოვს რო მომწამლე და ეს პორშინები გამომიგზავნე , ფასი არაჩვეულებრივია, თავის კოლცოებით არის თან , ვფიქრობ და ვერ გადამიწყვეტია , მაქვს ერთი ბლოკი რომელიც დასაგილზია და აღქარ დავგილზავდი და გავჩარხინებდი პირდაპირ ეს პორშინები თუ წავიდოდა, ეხლა სამსახურში ვარ და თუ მოვახერხე მინდა გავიტანო ბარადასთან და გავაზომინო წავა თუ არა ეს პორშინ კოლცო , ხარისხზე რას იტყვით ვარგა ? და თუ იცით ვის ჩამოაქვს ებაიდან რო დაუკვეთო, და საერთოდ ტურბინიანის არის ხო ესენი , იმხელა ჭრილები აქვს თავებზე უეჯველი უნდა იყოს ჩემი აზრით,
თან მშვენივრად დაიბუსტება
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/90-98-Subar...=item4143088394

ბიჯო მე მეგონი ეგენი უტურბინოსია
SUBARU LEGACY EJ22E SOHC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Jan 29 2010, 11:36
გამოხმაურება #123


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




ციტატა(SUB 300 @ 29th January 2010 - 12:20) [snapback]84685[/snapback]
და საერთოდ ტურბინიანის არის ხო ესენი , იმხელა ჭრილები აქვს თავებზე უეჯველი უნდა იყოს ჩემი აზრით,
თან მშვენივრად დაიბუსტება

აუ რავი smile.gif ეგ სულ დამავიწყდა მენახა smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Jan 29 2010, 11:41
გამოხმაურება #124


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




http://cgi.ebay.com/ebaymotors/90-98-Subar...=item4143088394

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CP-Pistons-...sQ5fAccessories

ამ ორს შორის სხვაობა, კომპრესიაში და პორშინის ზომაში

1.. 2.2L EJ22E Compression Ratiო 9.5:1 Standard Diameter 96.90mm

2.. EJ20 WRX 8.5:1 (Standard Bore) 92.00mm

მასალის შემადგენლობა არ წერია რო გავარკვიოთ ? ბოლო ბოლო თუ ერთი და იგივე მასალაა დაუგდებ კომპრესიას რამდენზეც მინდა

რა მაინტერესებს მეტად რო დაიბუსტოს კომპრესია უნდა დააგდო ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jan 29 2010, 12:06
გამოხმაურება #125


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Jan 29 2010, 12:34) [snapback]84697[/snapback]
ბიჯო მე მეგონი ეგენი უტურბინოსია
SUBARU LEGACY EJ22E SOHC

ხო, ეგ უტურბინოა, ე.წ. IMPREZA RS-ის მატორია ეგ, 2.2 ატმოსფერული smile.gif




ციტატა(SUB 300 @ Jan 29 2010, 12:41) [snapback]84706[/snapback]
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/90-98-Subar...=item4143088394

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CP-Pistons-...sQ5fAccessories

ამ ორს შორის სხვაობა, კომპრესიაში და პორშინის ზომაში

1.. 2.2L EJ22E Compression Ratiო 9.5:1 Standard Diameter 96.90mm

2.. EJ20 WRX 8.5:1 (Standard Bore) 92.00mm

მასალის შემადგენლობა არ წერია რო გავარკვიოთ ? ბოლო ბოლო თუ ერთი და იგივე მასალაა დაუგდებ კომპრესიას რამდენზეც მინდა

რა მაინტერესებს მეტად რო დაიბუსტოს კომპრესია უნდა დააგდო ?

ეგ პირველი არის ატმოსფერული 2.2 იმპრეზის, იმიტომაც აქვს კომპრესია 9.5:1-ზე smile.gif და დიამეტრიც დიდი აქვს თავისთავად....

ეგ რომ დაბუსტო, იმხელა პრაკლადკა უნდა დაყენო, თან მერე პრაშივკაც უნდა გაჩითო 2.2-ზე რომ იმუშავოს კარგად..... მაგარი საჩალიჩოა ჩემი აზრით....


მეტად რომ დაბუსტო, კომპრესიის დაგდება არ არის აუცილებელი, კომპრესია მაშინ უნდა დააგდო როცა დაბალი ოქტანობის ბენზინიზე ამუშავებ smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Jan 29 2010, 16:51
გამოხმაურება #126


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




რეისინგის გარდა პორშინების შემადგენლობა ერთიდაიგივე არისო ბარადასთან
რაც შეეხება პორშინის ზომას EJ20 ზე, სტოკი პორშინი თუ არის 92.00 MM , მაქსიმუმ 93.00MM გადაჩახხოო

ბოკა კომპრესიას ცოტას თუ დააგდებ უკეთესია ბუსტისთვისაც . ბენზინიც ზუსტად ის იქნება რაც უნდა იყოს და რესურსიც მეტი ექნება , კომპრესიის დაგდება 2 ნაირად შეიზლება
1.. პრაკლატკა დაუდო დიდი
2.. ხარატს ამოაღებინო პორშინზე ის ადგილები სადაც კლაპანი ჩადის და პახოდუ კლაპნებსაც აღარ დაარტყავს რემნის გაწყვეტის შემთხვევაში


მოკლედ თუ ვინმეს გეგულებათ 2.5 ბლოკი უვარგისი შემეხმიანეთ , პატარა ცდა მინდა გავაკეთო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Jan 29 2010, 23:09
გამოხმაურება #127


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




ციტატა(SUB 300 @ 29th January 2010 - 17:51) [snapback]84812[/snapback]
რაც შეეხება პორშინის ზომას EJ20 ზე, სტოკი პორშინი თუ არის 92.00 MM , მაქსიმუმ 93.00MM გადაჩახხოო

მაგ ერთი მილიმეტრის მოწრას აზრი აარააქვს. სად უნდა იშოვო 93მმიანი პორშენკალცოები.
ისე რატო ვერ აკეთებენ მეტზე კითხე? რა უშლით ხელს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Jan 30 2010, 10:05
გამოხმაურება #128


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(mixa @ Jan 30 2010, 00:09) [snapback]84889[/snapback]
მაგ ერთი მილიმეტრის მოწრას აზრი აარააქვს. სად უნდა იშოვო 93მმიანი პორშენკალცოები.
ისე რატო ვერ აკეთებენ მეტზე კითხე? რა უშლით ხელს?


პორშინებს როგორ ვერ იშოვი , არის პლიუსებით


SC7399 EJ20 WRX 92.00mm (Standard Bore) 8.5:1
SC7400 EJ20 WRX 92.50mm (+.020" Overbore) 8.5:1
SC7401 EJ20 WRX 93.00mm (+.040" Overbore) 8.5:1

გილზები არის თუჯის და თხელდება ძალიან, არ შეიძლებაო არ გაიჩარხებაო , რამდენად კარგათ იციან არ ვიცი


2,0 ,,,,, 2,2 ზე რო გადაიყვანო 96.90mm უნდა გადაჩარხო და სხვაობა 4 მილიმეტრია და ჩემი აზრითკედელი იმდენად თხელი დარჩება 4 მილიმეტრის გაჩარხვისას რომ გილზი ვეღარ გაუძლებს ,

მაქვს ესეთი იდეა
ავიღოთ 2.5 ძრავი და გადავაკეთოთ ტურბინიანზე პორშინებს მე მოვუვლი
თქვენ თუ შეგიძლიათ გაიგოთ , ფორიკას უტურბინო და ტურბინიანს ერთნაირი კომპი თუ აქვს , და პრაშივკა რომელი წლიდან შეიძლება, ან დაუშვათ ავიღოთ უტურბინო ფორიკა რომლის კომპის პრაშივკას შევძლებთ ისე რომ ტურბინაც დავაყენოთ ზედ , პლიუს ისეთი ფორიკა უნდა დაითრიო რომ ( ვანუსიც ) ქონდეს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Jan 30 2010, 10:20
გამოხმაურება #129


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




ციტატა(SUB 300 @ 30th January 2010 - 11:05) [snapback]84918[/snapback]
თქვენ თუ შეგიძლიათ გაიგოთ , ფორიკას უტურბინო და ტურბინიანს ერთნაირი კომპი თუ აქვს , და პრაშივკა რომელი წლიდან შეიძლება, ან დაუშვათ ავიღოთ უტურბინო ფორიკა რომლის კომპის პრაშივკას შევძლებთ ისე რომ ტურბინაც დავაყენოთ ზედ , პლიუს ისეთი ფორიკა უნდა დაითრიო რომ ( ვანუსიც ) ქონდეს

ახლების კომპები პრაშივკდება და მგონი მნიშვნელობა არააქვს ტურბინიანია თუ რაარის. ხოდა ძველი ფორიკას კომპის დათრევაც არაა პრობლემა პროსტა დამატებით დაჩიკები იქნება საჩალიჩო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Jan 30 2010, 10:31
გამოხმაურება #130


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(mixa @ Jan 30 2010, 11:20) [snapback]84921[/snapback]
ახლების კომპები პრაშივკდება და მგონი მნიშვნელობა არააქვს ტურბინიანია თუ რაარის. ხოდა ძველი ფორიკას კომპის დათრევაც არაა პრობლემა პროსტა დამატებით დაჩიკები იქნება საჩალიჩო

ძველის კომპი რათ გინდა ვერ მივხვდი? unsure.gif და რა დაჩიკებზე ამბობ ?

შენი მანქანის კომპის პრაშივკა შეიზლება? ან კომპი რო დავითრიო რომელიც პრაშივკდება და ჩემზე წავა ? საინტერესოა შტეკერების საქმე როგორ იქნება ,

ბოლობოლო მივაყიდი და ვიყიდი უტურბინოს 2,5 ახალს ან ფორიკას ან ლანკასტერს (რომელიც მსუბუქი იქნება ) ვანუსით და
გადააკეთებდა კაცი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Jan 30 2010, 10:34
გამოხმაურება #131


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




SUB 300
ერთხელ ჩავუჯდეთ და დავიანგარიშოთ რომელი უფრო იაფი ვარიანტია რა.
უტურბინოს რო ტურბინას მიუყენებ ვოზდუხამერები და რაღაც ქინძი სალენოიდები ხო დაგჭირდება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Jan 30 2010, 22:57
გამოხმაურება #132


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(SUB 300 @ 29th January 2010 - 17:51) [snapback]84812[/snapback]
ბოკა კომპრესიას ცოტას თუ დააგდებ უკეთესია ბუსტისთვისაც . ბენზინიც ზუსტად ის იქნება რაც უნდა იყოს და რესურსიც მეტი ექნება


აქ რაღაც არ გამოდის ,

კომპრესიას თუ დაუგდებ უფრო მარალი ოქტანი არ დაჭირდება ?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 30 2010, 23:02
გამოხმაურება #133


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(SUB 300 @ 30th January 2010 - 23:57) [snapback]85163[/snapback]
კომპრესიას თუ დაუგდებ უფრო მარალი ოქტანი არ დაჭირდება ?

პირიქით, რაც უფრო მაღალია კომპრესია, მით უფრო რანნი გჭირდება ზაჟიგანია და მერე დეტონაციებს იძლევა, ამიტომ ჯობია დაბალი კომპრესია, და ბუსტის რეგულირების შესაძლებლობა, ანუ ისეთი კონტროლერი რომლითაც შეგიძლია აუწიო ან ჩაუწიო. და არა ისეთი მარტო HI და LO რომ აქვს. მერე ბენზინის მიხედვით დაბუსტავ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Jan 30 2010, 23:19
გამოხმაურება #134


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ზაჟიგანია გასაგებია მაგრამ მე რა მაინტერესებს
იმპრეზას ამერიკულს რამდენი აქვს კომპრესია იაპონურთან შედარებით? სტოკებს რათქმაუნდა

Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jan 30 2010, 23:23
გამოხმაურება #135


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(SUB 300 @ 31st January 2010 - 00:19) [snapback]85180[/snapback]
ზაჟიგანია გასაგებია მაგრამ მე რა მაინტერესებს
იმპრეზას ამერიკულს რამდენი აქვს კომპრესია იაპონურთან შედარებით? სტოკებს რათქმაუნდა

თუ არ ვცდები იგივეა, მარტო ლეგასის აქვს განსხვავებული
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება May 23 2010, 10:55
გამოხმაურება #136


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




საინტერესო რამე აღმოვაჩინე
მექანიკა sti ფორესტერს 10 ცხენით მეტი აქვს სხვა დანარცენ ფორესტერებზე და თუ იცით რის ხარჯზე?
გაგიკვირდებათ და მხოლოდ ვეტგეითის აქტუატორის ხარჯზე, ზამბარა აქვს უფრო ძლიერი და უფრო დიდ წნევა სჭირდება ვეტგეითის გახსნას. მოკლედ სულ ეგაა და წავიდა ახლა ნადირობა TypeM-ის აქტუატორზე smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება May 23 2010, 10:56
გამოხმაურება #137


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




maxouni
ანუ მაღალი ბუსტი აქ და მეტი არაფერი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება May 23 2010, 11:38
გამოხმაურება #138


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(RACKER @ 23rd May 2010 - 11:56) [snapback]136737[/snapback]
ანუ მაღალი ბუსტი აქ და მეტი არაფერი

ეგრე გამოდის
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება May 23 2010, 12:23
გამოხმაურება #139


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




maxouni
ტურბინა მაგასც TD04L აქვს ხო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 23 2010, 13:08
გამოხმაურება #140


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ May 23 2010, 11:55) [snapback]136733[/snapback]
საინტერესო რამე აღმოვაჩინე
მექანიკა sti ფორესტერს 10 ცხენით მეტი აქვს სხვა დანარცენ ფორესტერებზე და თუ იცით რის ხარჯზე?
გაგიკვირდებათ და მხოლოდ ვეტგეითის აქტუატორის ხარჯზე, ზამბარა აქვს უფრო ძლიერი და უფრო დიდ წნევა სჭირდება ვეტგეითის გახსნას. მოკლედ სულ ეგაა და წავიდა ახლა ნადირობა TypeM-ის აქტუატორზე smile.gif

რაღაც არა მგონია მაგის გამო ჰქონდეს 10 ცხენით მეტი smile.gif ვეისტგეიტი ხო 0.5 ბარზე იხსნება სტანდარტულად, თუ სოლენოიდი არ აკონტროლებს smile.gif შესაბამისად მე უფრო სოლენოიდის ამბავი მგონია, ან უფრო რესტრიქტორის wink.gif ჩემთან სოლენოიდის შლანგი რომ იყო გადატეხილი რესტრიქტორში, მგონი 1.4 ბარს ბუსტავდა biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

14 გვერდი V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge