![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#121
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
mixa
maxouni მიხა ხო გახსოვს რო მომწამლე და ეს პორშინები გამომიგზავნე , ფასი არაჩვეულებრივია, თავის კოლცოებით არის თან , ვფიქრობ და ვერ გადამიწყვეტია , მაქვს ერთი ბლოკი რომელიც დასაგილზია და აღქარ დავგილზავდი და გავჩარხინებდი პირდაპირ ეს პორშინები თუ წავიდოდა, ეხლა სამსახურში ვარ და თუ მოვახერხე მინდა გავიტანო ბარადასთან და გავაზომინო წავა თუ არა ეს პორშინ კოლცო , ხარისხზე რას იტყვით ვარგა ? და თუ იცით ვის ჩამოაქვს ებაიდან რო დაუკვეთო, და საერთოდ ტურბინიანის არის ხო ესენი , იმხელა ჭრილები აქვს თავებზე უეჯველი უნდა იყოს ჩემი აზრით, თან მშვენივრად დაიბუსტება http://cgi.ebay.com/ebaymotors/90-98-Subar...=item4143088394 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#122
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ Jan 29 2010, 12:20) [snapback]84685[/snapback] mixa maxouni მიხა ხო გახსოვს რო მომწამლე და ეს პორშინები გამომიგზავნე , ფასი არაჩვეულებრივია, თავის კოლცოებით არის თან , ვფიქრობ და ვერ გადამიწყვეტია , მაქვს ერთი ბლოკი რომელიც დასაგილზია და აღქარ დავგილზავდი და გავჩარხინებდი პირდაპირ ეს პორშინები თუ წავიდოდა, ეხლა სამსახურში ვარ და თუ მოვახერხე მინდა გავიტანო ბარადასთან და გავაზომინო წავა თუ არა ეს პორშინ კოლცო , ხარისხზე რას იტყვით ვარგა ? და თუ იცით ვის ჩამოაქვს ებაიდან რო დაუკვეთო, და საერთოდ ტურბინიანის არის ხო ესენი , იმხელა ჭრილები აქვს თავებზე უეჯველი უნდა იყოს ჩემი აზრით, თან მშვენივრად დაიბუსტება http://cgi.ebay.com/ebaymotors/90-98-Subar...=item4143088394 ბიჯო მე მეგონი ეგენი უტურბინოსია SUBARU LEGACY EJ22E SOHC |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#123
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ 29th January 2010 - 12:20) [snapback]84685[/snapback] და საერთოდ ტურბინიანის არის ხო ესენი , იმხელა ჭრილები აქვს თავებზე უეჯველი უნდა იყოს ჩემი აზრით, თან მშვენივრად დაიბუსტება აუ რავი ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#124
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/90-98-Subar...=item4143088394
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CP-Pistons-...sQ5fAccessories ამ ორს შორის სხვაობა, კომპრესიაში და პორშინის ზომაში 1.. 2.2L EJ22E Compression Ratiო 9.5:1 Standard Diameter 96.90mm 2.. EJ20 WRX 8.5:1 (Standard Bore) 92.00mm მასალის შემადგენლობა არ წერია რო გავარკვიოთ ? ბოლო ბოლო თუ ერთი და იგივე მასალაა დაუგდებ კომპრესიას რამდენზეც მინდა რა მაინტერესებს მეტად რო დაიბუსტოს კომპრესია უნდა დააგდო ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#125
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jan 29 2010, 12:34) [snapback]84697[/snapback] ბიჯო მე მეგონი ეგენი უტურბინოსია SUBARU LEGACY EJ22E SOHC ხო, ეგ უტურბინოა, ე.წ. IMPREZA RS-ის მატორია ეგ, 2.2 ატმოსფერული ![]() ციტატა(SUB 300 @ Jan 29 2010, 12:41) [snapback]84706[/snapback] http://cgi.ebay.com/ebaymotors/90-98-Subar...=item4143088394 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CP-Pistons-...sQ5fAccessories ამ ორს შორის სხვაობა, კომპრესიაში და პორშინის ზომაში 1.. 2.2L EJ22E Compression Ratiო 9.5:1 Standard Diameter 96.90mm 2.. EJ20 WRX 8.5:1 (Standard Bore) 92.00mm მასალის შემადგენლობა არ წერია რო გავარკვიოთ ? ბოლო ბოლო თუ ერთი და იგივე მასალაა დაუგდებ კომპრესიას რამდენზეც მინდა რა მაინტერესებს მეტად რო დაიბუსტოს კომპრესია უნდა დააგდო ? ეგ პირველი არის ატმოსფერული 2.2 იმპრეზის, იმიტომაც აქვს კომპრესია 9.5:1-ზე ![]() ეგ რომ დაბუსტო, იმხელა პრაკლადკა უნდა დაყენო, თან მერე პრაშივკაც უნდა გაჩითო 2.2-ზე რომ იმუშავოს კარგად..... მაგარი საჩალიჩოა ჩემი აზრით.... მეტად რომ დაბუსტო, კომპრესიის დაგდება არ არის აუცილებელი, კომპრესია მაშინ უნდა დააგდო როცა დაბალი ოქტანობის ბენზინიზე ამუშავებ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#126
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
რეისინგის გარდა პორშინების შემადგენლობა ერთიდაიგივე არისო ბარადასთან
რაც შეეხება პორშინის ზომას EJ20 ზე, სტოკი პორშინი თუ არის 92.00 MM , მაქსიმუმ 93.00MM გადაჩახხოო ბოკა კომპრესიას ცოტას თუ დააგდებ უკეთესია ბუსტისთვისაც . ბენზინიც ზუსტად ის იქნება რაც უნდა იყოს და რესურსიც მეტი ექნება , კომპრესიის დაგდება 2 ნაირად შეიზლება 1.. პრაკლატკა დაუდო დიდი 2.. ხარატს ამოაღებინო პორშინზე ის ადგილები სადაც კლაპანი ჩადის და პახოდუ კლაპნებსაც აღარ დაარტყავს რემნის გაწყვეტის შემთხვევაში მოკლედ თუ ვინმეს გეგულებათ 2.5 ბლოკი უვარგისი შემეხმიანეთ , პატარა ცდა მინდა გავაკეთო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#127
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ 29th January 2010 - 17:51) [snapback]84812[/snapback] რაც შეეხება პორშინის ზომას EJ20 ზე, სტოკი პორშინი თუ არის 92.00 MM , მაქსიმუმ 93.00MM გადაჩახხოო მაგ ერთი მილიმეტრის მოწრას აზრი აარააქვს. სად უნდა იშოვო 93მმიანი პორშენკალცოები. ისე რატო ვერ აკეთებენ მეტზე კითხე? რა უშლით ხელს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#128
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(mixa @ Jan 30 2010, 00:09) [snapback]84889[/snapback] მაგ ერთი მილიმეტრის მოწრას აზრი აარააქვს. სად უნდა იშოვო 93მმიანი პორშენკალცოები. ისე რატო ვერ აკეთებენ მეტზე კითხე? რა უშლით ხელს? პორშინებს როგორ ვერ იშოვი , არის პლიუსებით SC7399 EJ20 WRX 92.00mm (Standard Bore) 8.5:1 SC7400 EJ20 WRX 92.50mm (+.020" Overbore) 8.5:1 SC7401 EJ20 WRX 93.00mm (+.040" Overbore) 8.5:1 გილზები არის თუჯის და თხელდება ძალიან, არ შეიძლებაო არ გაიჩარხებაო , რამდენად კარგათ იციან არ ვიცი 2,0 ,,,,, 2,2 ზე რო გადაიყვანო 96.90mm უნდა გადაჩარხო და სხვაობა 4 მილიმეტრია და ჩემი აზრითკედელი იმდენად თხელი დარჩება 4 მილიმეტრის გაჩარხვისას რომ გილზი ვეღარ გაუძლებს , მაქვს ესეთი იდეა ავიღოთ 2.5 ძრავი და გადავაკეთოთ ტურბინიანზე პორშინებს მე მოვუვლი თქვენ თუ შეგიძლიათ გაიგოთ , ფორიკას უტურბინო და ტურბინიანს ერთნაირი კომპი თუ აქვს , და პრაშივკა რომელი წლიდან შეიძლება, ან დაუშვათ ავიღოთ უტურბინო ფორიკა რომლის კომპის პრაშივკას შევძლებთ ისე რომ ტურბინაც დავაყენოთ ზედ , პლიუს ისეთი ფორიკა უნდა დაითრიო რომ ( ვანუსიც ) ქონდეს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#129
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ 30th January 2010 - 11:05) [snapback]84918[/snapback] თქვენ თუ შეგიძლიათ გაიგოთ , ფორიკას უტურბინო და ტურბინიანს ერთნაირი კომპი თუ აქვს , და პრაშივკა რომელი წლიდან შეიძლება, ან დაუშვათ ავიღოთ უტურბინო ფორიკა რომლის კომპის პრაშივკას შევძლებთ ისე რომ ტურბინაც დავაყენოთ ზედ , პლიუს ისეთი ფორიკა უნდა დაითრიო რომ ( ვანუსიც ) ქონდეს ახლების კომპები პრაშივკდება და მგონი მნიშვნელობა არააქვს ტურბინიანია თუ რაარის. ხოდა ძველი ფორიკას კომპის დათრევაც არაა პრობლემა პროსტა დამატებით დაჩიკები იქნება საჩალიჩო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#130
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(mixa @ Jan 30 2010, 11:20) [snapback]84921[/snapback] ახლების კომპები პრაშივკდება და მგონი მნიშვნელობა არააქვს ტურბინიანია თუ რაარის. ხოდა ძველი ფორიკას კომპის დათრევაც არაა პრობლემა პროსტა დამატებით დაჩიკები იქნება საჩალიჩო ძველის კომპი რათ გინდა ვერ მივხვდი? ![]() შენი მანქანის კომპის პრაშივკა შეიზლება? ან კომპი რო დავითრიო რომელიც პრაშივკდება და ჩემზე წავა ? საინტერესოა შტეკერების საქმე როგორ იქნება , ბოლობოლო მივაყიდი და ვიყიდი უტურბინოს 2,5 ახალს ან ფორიკას ან ლანკასტერს (რომელიც მსუბუქი იქნება ) ვანუსით და გადააკეთებდა კაცი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#131
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
SUB 300
ერთხელ ჩავუჯდეთ და დავიანგარიშოთ რომელი უფრო იაფი ვარიანტია რა. უტურბინოს რო ტურბინას მიუყენებ ვოზდუხამერები და რაღაც ქინძი სალენოიდები ხო დაგჭირდება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#132
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ 29th January 2010 - 17:51) [snapback]84812[/snapback] ბოკა კომპრესიას ცოტას თუ დააგდებ უკეთესია ბუსტისთვისაც . ბენზინიც ზუსტად ის იქნება რაც უნდა იყოს და რესურსიც მეტი ექნება აქ რაღაც არ გამოდის , კომპრესიას თუ დაუგდებ უფრო მარალი ოქტანი არ დაჭირდება ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#133
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ 30th January 2010 - 23:57) [snapback]85163[/snapback] კომპრესიას თუ დაუგდებ უფრო მარალი ოქტანი არ დაჭირდება ? პირიქით, რაც უფრო მაღალია კომპრესია, მით უფრო რანნი გჭირდება ზაჟიგანია და მერე დეტონაციებს იძლევა, ამიტომ ჯობია დაბალი კომპრესია, და ბუსტის რეგულირების შესაძლებლობა, ანუ ისეთი კონტროლერი რომლითაც შეგიძლია აუწიო ან ჩაუწიო. და არა ისეთი მარტო HI და LO რომ აქვს. მერე ბენზინის მიხედვით დაბუსტავ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#134
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ზაჟიგანია გასაგებია მაგრამ მე რა მაინტერესებს
იმპრეზას ამერიკულს რამდენი აქვს კომპრესია იაპონურთან შედარებით? სტოკებს რათქმაუნდა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#135
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ 31st January 2010 - 00:19) [snapback]85180[/snapback] ზაჟიგანია გასაგებია მაგრამ მე რა მაინტერესებს იმპრეზას ამერიკულს რამდენი აქვს კომპრესია იაპონურთან შედარებით? სტოკებს რათქმაუნდა თუ არ ვცდები იგივეა, მარტო ლეგასის აქვს განსხვავებული |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#136
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
საინტერესო რამე აღმოვაჩინე
მექანიკა sti ფორესტერს 10 ცხენით მეტი აქვს სხვა დანარცენ ფორესტერებზე და თუ იცით რის ხარჯზე? გაგიკვირდებათ და მხოლოდ ვეტგეითის აქტუატორის ხარჯზე, ზამბარა აქვს უფრო ძლიერი და უფრო დიდ წნევა სჭირდება ვეტგეითის გახსნას. მოკლედ სულ ეგაა და წავიდა ახლა ნადირობა TypeM-ის აქტუატორზე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#137
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
maxouni
ანუ მაღალი ბუსტი აქ და მეტი არაფერი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#138
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 23rd May 2010 - 11:56) [snapback]136737[/snapback] ანუ მაღალი ბუსტი აქ და მეტი არაფერი ეგრე გამოდის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#139
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
maxouni
ტურბინა მაგასც TD04L აქვს ხო? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#140
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ May 23 2010, 11:55) [snapback]136733[/snapback] საინტერესო რამე აღმოვაჩინე მექანიკა sti ფორესტერს 10 ცხენით მეტი აქვს სხვა დანარცენ ფორესტერებზე და თუ იცით რის ხარჯზე? გაგიკვირდებათ და მხოლოდ ვეტგეითის აქტუატორის ხარჯზე, ზამბარა აქვს უფრო ძლიერი და უფრო დიდ წნევა სჭირდება ვეტგეითის გახსნას. მოკლედ სულ ეგაა და წავიდა ახლა ნადირობა TypeM-ის აქტუატორზე ![]() რაღაც არა მგონია მაგის გამო ჰქონდეს 10 ცხენით მეტი ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |