![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#161
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ May 25 2010, 15:44) [snapback]137490[/snapback] ეს მართალია, მაგრამ ამის მერე იმდენი შეცდომა დაუშვი რო ახნასაც არა აქვს აზრი, შენ რომ გგონია რესტრიქტორი იქ არა დგას ვააა, ჩემი თვალით მაქვს ნანახი, ჩემი ხელით გადაერთებული ეგ გატეხილი რესტრიქტორი და ზედ დახვეული ხამუთები ![]() ![]() ციტატა(maxouni @ May 25 2010, 15:45) [snapback]137490[/snapback] შენ რესტრიქტორი კი არ შლანდი გქონდა გატეხილი და აბა რას იზამდა??. აბა საერთოდ ამოაძრე შნანგიდან რესტრიქტორი და ნახავ 0.6-ზე ზემოთ რომ ვეღარ წავა შლანგი არ იყო გატეხილი, შლანგს რა გატეხავდა, რეზინისაა ![]() ![]() ეგ რესტრიქტორი რომ ამოვაძრო და პირდაპირ გადავაერთო, ბუსტი აშკარად მეტი იქნება, დაჟე ვფიქრობ მაგის გაკეთებას, ოღონდ ცოტა სხვანაირად, უფრო კულტურულად ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#162
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th May 2010 - 16:44) [snapback]137488[/snapback] ჩემს საკუთარ მანქანაზე მქონდა გატეხილი ეგ რესტრიქტორი და ტურბინა უმოწყალოდ ბუსტავდა ფორიკაზე იძახი? ჩემი ბუსტი 1,2 ადის როგორც თქვით , სხვა არანაირი შანსი არ მაქვს მომატების? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#163
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th May 2010 - 16:21) [snapback]137476[/snapback] და სოლენოიდი დაკეტილი რომ არის, სტოკი ტურბინის აქტუატორი 0.5 ბარზე ხსნის ვეისტგეიტს, უფრო ხისტი ზამბარით კი 0.6-0.7-ზე გაიხსნება, ანუ ეგ ნიშნავს რომ სოლენოიდს უფრო მეტი მუშაობა მოუწევს რომ წნევა დააგდოს, თუ სოლენოიდები ერთნაირებია, მაშინ ხისტი ზამბარის შემთხვევაში უფრო გვიან გაიხსნება ვეისტგეიტი და უფრო მეტ პიკებს მოგცემს ტურბინა ამაში 100% გეთანხმები და მიტომაც ცვლიან აქტუატორს და არა რესტრიქტორს ციტატა(SUB 300 @ 25th May 2010 - 16:46) [snapback]137492[/snapback] ჩემი ბუსტი 1,2 ადის როგორც თქვით , სხვა არანაირი შანსი არ მაქვს მომატების? 1.4-ზე უნდა ადიოდეს თუ შენი დატჩიკი სწორად აჩვენებს და თუ არსად ეპარება, ან შემშვებ, ან გამშვებ კოლექტორებს, მაგრამ 1.2 გადასარევი წნევაა და შეეშვი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#164
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ May 25 2010, 15:46) [snapback]137492[/snapback] ფორიკაზე იძახი? ჩემი ბუსტი 1,2 ადის როგორც თქვით , სხვა არანაირი შანსი არ მაქვს მომატების? 1.2-ზე ადის ქარხნული სოლენოიდით, ბუსტკონტროლერს თუ დააყენებ, მეტზეც ავა ![]() ![]() ციტატა(maxouni @ May 25 2010, 15:45) [snapback]137490[/snapback] შენ რესტრიქტორი კი არ შლანდი გქონდა გატეხილი და აბა რას იზამდა??. აბა საერთოდ ამოაძრე შნანგიდან რესტრიქტორი და ნახავ 0.6-ზე ზემოთ რომ ვეღარ წავა შლანგი არ იყო გატეხილი, შლანგს რა გატეხავდა, რეზინისაა ![]() ![]() ეგ რესტრიქტორი რომ ამოვაძრო და პირდაპირ გადავაერთო, ბუსტი აშკარად მეტი იქნება, დაჟე ვფიქრობ მაგის გაკეთებას, ოღონდ ცოტა სხვანაირად, უფრო კულტურულად ![]() ციტატა(maxouni @ May 25 2010, 15:48) [snapback]137494[/snapback] ამაში 100% გეთანხმები და მიტომაც ცვლიან აქტუატორს და არა რესტრიქტორს 1.4-ზე უნდა ადიოდეს თუ შენი დატჩიკი სწორად აჩვენებს და თუ არსად ეპარება, ან შემშვებ, ან გამშვებ კოლექტორებს, მაგრამ 1.2 გადასარევი წნევაა და შეეშვი 1.4-ზე უშვებს ქარხნული ECU?? მე რატომღაც 1.28 მახსოვდა, თუ ეგ კროსსპორტზეა მხოლოდ? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#165
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th May 2010 - 16:50) [snapback]137495[/snapback] შლანგი არ იყო გატეხილი, შლანგს რა გატეხავდა, რეზინისაა რესტრიქტორი დგას შიგ და ის გატყდა ეგ რესტრიქტორი რომ ამოვაძრო და პირდაპირ გადავაერთო, ბუსტი აშკარად მეტი იქნება, აუ ნუ შეჯდები ხოლმე ვირზე რაა, ეგ რესტრიქტორი კი არა ჩვეულებრივი შტუცერი იყო ორი შლანგის გადასაერთებლად, რესტრიქტორი შუა შლანგში დგას, ისე რომ შლანგი გაჭრილი არაა, და ეგ რომ ამოაძრო 0.6 გექნება მაქსიმუმ. მოდი აბა მოხსენი რესტრიქტორიანი შლანგი და ურესტრიქტორო დააყენე და ნახავ, თუ გინდა დაგენიძლავები ![]() ციტატა(PAINKILLER @ 25th May 2010 - 16:50) [snapback]137495[/snapback] 1.2-ზე ადის ქარხნული სოლენოიდით, ბუსტკონტროლერს თუ დააყენებ, მეტზეც ავა შენს მანქანას თუ სოლენოიდზეც აქვს რესტრიქტორი, მაშინ მაგის დიამეტრის გაზრდა უშველის მაგ საქმეს მაინც არ იშლი ხომ შენსას? ![]() ციტატა(PAINKILLER @ 25th May 2010 - 16:50) [snapback]137495[/snapback] 1.4-ზე უშვებს ქარხნული ECU?? გადაერთებული სელენოიდის შლანგებზე საუბარი. ლეგასი 1.4-ს ინდა უბერავდეს უსელენოიდოდ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#166
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ May 25 2010, 16:01) [snapback]137499[/snapback] აუ ნუ შეჯდები ხოლმე ვირზე რაა, ეგ რესტრიქტორი კი არა ჩვეულებრივი შტუცერი იყო ორი შლანგის გადასაერთებლად, რესტრიქტორი შუა შლანგში დგას, ისე რომ შლანგი გაჭრილი არაა, და ეგ რომ ამოაძრო 0.6 გექნება მაქსიმუმ. მოდი აბა მოხსენი რესტრიქტორიანი შლანგი და ურესტრიქტორო დააყენე და ნახავ, თუ გინდა დაგენიძლავები ![]() მაინც არ იშლი ხომ შენსას? ![]() შენ გინდა თქვა რომ შლანგი შუაში გადაჭრეს იმისთვის რომ მერე ისევ გადაეერთებინათ რაღაც შტუცერით? ![]() ციტატა(maxouni @ May 25 2010, 16:01) [snapback]137499[/snapback] გადაერთებული სელენოიდის შლანგებზე საუბარი. ლეგასი 1.4-ს ინდა უბერავდეს უსელენოიდოდ ბოდიში, მე სოლენოიდით მეგონა, პირდაპირ თუ გადააერთებ, 1.4-ზეც დაუბერავს და მეტზეც, 2 ტურბინაა ბოლოსდაბოლოს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#167
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ისე არ შემოვდივარ ხოლმე ამ თემაში და სულ ესეთი რამის თქმა მინდა ხოლმე, მოდი გადავარქვათ ამ თემას სახელი, ან გავხსნათ უფრო აქტუალური, მაგალითად
როგორ არ დავსტუკოთ ქარხნული ცხენის ძალებით, რა თქმა უნდა სუბარუ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#168
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ May 25 2010, 16:13) [snapback]137502[/snapback] ისე არ შემოვდივარ ხოლმე ამ თემაში და სულ ესეთი რამის თქმა მინდა ხოლმე, მოდი გადავარქვათ ამ თემას სახელი, ან გავხსნათ უფრო აქტუალური, მაგალითად როგორ არ დავსტუკოთ ქარხნული ცხენის ძალებით, რა თქმა უნდა სუბარუ ![]() მე ეგ პრობლემა არ მადარდებს, არ დამისტუკია არცერთი სუბარუ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#169
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 584 რეგისტრ.: 18-February 10 მდებარ.: USSR მომხმარებელი № 836 ![]() |
![]() Uploaded with ImageShack.us ოფისთვის სორიიი........ რესტრიქტორი ეს პატარა რკინაა ტრაინიკში რომ ზის? და ეგ რომელ მხარეს უნდა იყოს ჩამჯდარი სოლენოიდის თუ ბუსტიდ დაჩიკის მხარეს? შლანდები რომ დავცვალე მოვხსენი ეგ ტრაინიკი და საით უნდა ეყენოს არ ვიცი. ბუსტის დაჩიკის მხარესაც დავაყენე და სოლენოიდის მხარესაც განსხვავება 0 იყო, სოლენოიდის მხარეს დავტოვე ბოლოს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#170
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(bako @ 25th May 2010 - 17:13) [snapback]137502[/snapback] ისე არ შემოვდივარ ხოლმე ამ თემაში და სულ ესეთი რამის თქმა მინდა ხოლმე, მოდი გადავარქვათ ამ თემას სახელი, ან გავხსნათ უფრო აქტუალური, მაგალითად როგორ არ დავსტუკოთ ქარხნული ცხენის ძალებით, რა თქმა უნდა სუბარუ არ უნდა ჩAვასხათ იამატოს ზეი და ისე ![]() ეს ისე ხუმრობით თორემ ვინც 1.4 ბრზე უპირებს დაბერვას დამიჯერე შენზე და ჩემზე კარგად იცის სუბაუს ძრავი. ციტატა(PAINKILLER @ 25th May 2010 - 17:06) [snapback]137500[/snapback] შენ გინდა თქვა რომ შლანგი შუაში გადაჭრეს იმისთვის რომ მერე ისევ გადაეერთებინათ რაღაც შტუცერით? რესტრიქტორია ეგ და თუ გინდა განახებ, ისეთი წვრილი ნახვრეტი აქვს, მაგას თუ არ ჰქვია რესტრიქტორი, აბა რას ჰქვია? დაგენიძლავები რომ თბილსში მყოფი სუბარუების 99%-ს ეგეთი რესტიქტორი არა აქვს და მარტო შენსას თუ აქვს მაშინ სხვა საქმეა. სადაც 2003-მდე სუბაუებს რესტრიქტორი უყენია, იმს ამძრობით 0,6-ზე ზემოთ ბუსტი აღარ ავა და მაშინ ვინმეს რამეს რომ ასწავლი ჯერ ჰკითხე რა მანქანა გყავსთქო. butch რა მოდელია შენი?? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#171
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(butch @ May 25 2010, 16:42) [snapback]137509[/snapback] ![]() Uploaded with ImageShack.us ოფისთვის სორიიი........ რესტრიქტორი ეს პატარა რკინაა ტრაინიკში რომ ზის? და ეგ რომელ მხარეს უნდა იყოს ჩამჯდარი სოლენოიდის თუ ბუსტიდ დაჩიკის მხარეს? შლანდები რომ დავცვალე მოვხსენი ეგ ტრაინიკი და საით უნდა ეყენოს არ ვიცი. ბუსტის დაჩიკის მხარესაც დავაყენე და სოლენოიდის მხარესაც განსხვავება 0 იყო, სოლენოიდის მხარეს დავტოვე ბოლოს. ტურბინიდან გამომავალი (ინტერქულერში შემავალ მილს მგულისხმობ) შლანგის მხარეს . ბუსტის დაჩიკს მანდ რა უნდა სადმე პაუკზე მიაერთე. EJ205 ს სპეციალურად ტრუბკა აქვს დატოვილი რომელზეც რეზინის საცობია (ზაგლუშკა) ჩამოცმული ამოაძრე და მანდ მიაერთე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#172
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
PAINKILLER
რამდენსაც გინდა იმდენ განახებ შტუცერით გადაბმულ შლანგებს, ქარხნულად და არა გადაკეთებულს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#173
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ May 25 2010, 16:53) [snapback]137515[/snapback] დაგენიძლავები რომ თბილსში მყოფი სუბარუების 99%-ს ეგეთი რესტიქტორი არა აქვს და მარტო შენსას თუ აქვს მაშინ სხვა საქმეა. სადაც 2003-მდე სუბაუებს რესტრიქტორი უყენია, იმს ამძრობით 0,6-ზე ზემოთ ბუსტი აღარ ავა და მაშინ ვინმეს რამეს რომ ასწავლი ჯერ ჰკითხე რა მანქანა გყავსთქო. შენ კიდევ შენსას აწვები რა ![]() ![]() და მე არც მიხსენებია ეგ რესტრიქტორი ბუსტის მომატების ამბავში, სოლეონოიდს ვახსენებდი ყოველთვის ![]() ციტატა(maxouni @ May 25 2010, 16:54) [snapback]137518[/snapback] PAINKILLER რამდენსაც გინდა იმდენ განახებ შტუცერით გადაბმულ შლანგებს, ქარხნულად და არა გადაკეთებულს კაი ბატონო, არაა პრობლემა, უბრალო შტუცერით თუ აბამენ შლანგებს, ესე იგი შესაბამისი ზომის შლანგებს ვერ შოულობს Fuji Heavy, აბა სხვა მიზეზს მე ვერ ვხვდები ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#174
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th May 2010 - 18:03) [snapback]137521[/snapback] და მე არც მიხსენებია ეგ რესტრიქტორი ბუსტის მომატების ამბავში, სოლეონოიდს ვახსენებდი ყოველთვის მაშინ იმაზე დაგენიძლავები რომ ვერცერთ SG ფორესტერზე და ვერცერთ 2002-მდე მანქანაზე ვერ მანახებ ტრაინიკიდან სელენოიდამდე რესტრიქტორს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#175
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ May 25 2010, 17:05) [snapback]137522[/snapback] მაშინ იმაზე დაგენიძლავები რომ ვერცერთ SG ფორესტერზე და ვერცერთ 2002-მდე მანქანაზე ვერ მანახებ ტრაინიკიდან სელენოიდამდე რესტრიქტორს მე არც ვაპირებდი რომ მენახვებინა ![]() ციტატა(PAINKILLER @ May 25 2010, 15:44) [snapback]137488[/snapback] S/TB-ზე სოლენოიდს არა აქვს რესტრიქტორი?? რატომღაც მეგონა რომ ჰქონდა.... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#176
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th May 2010 - 18:05) [snapback]137521[/snapback] კაი ბატონო, არაა პრობლემა, უბრალო შტუცერით თუ აბამენ შლანგებს, ესე იგი შესაბამისი ზომის შლანგებს ვერ შოულობს Fuji Heavy, აბა სხვა მიზეზს მე ვერ ვხვდები შენ რომ ვერ ხვდები ეგ არაფერს არ ნიშნავს, ეგ შტუცერები საკონტროლო წერტილაბია, სადაც საჭოროების შემთხვევაში ტრაინიკები დგება და იმ ტრაინიკებზე მანომეტრები რომ შლანგების სისტემის ზუსტი დიაგნოსტიკა გააკეთონ და შლენგები არ გაჭრან ციტატა(PAINKILLER @ 25th May 2010 - 18:07) [snapback]137524[/snapback] მე არც ვაპირებდი რომ მენახვებინა აბა SUB-300 არ გევასება თუ რატომ ასწავლიდი რესტრიქტორი გააფართოვეოო?? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#177
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 584 რეგისტრ.: 18-February 10 მდებარ.: USSR მომხმარებელი № 836 ![]() |
maxouni
იმპრეზა მყავს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#178
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(butch @ 25th May 2010 - 18:21) [snapback]137526[/snapback] იმპრეზა მყავს წელი? მოდელი?? იმპრეზაზე მსგავსი ტრაინიკი არ მინახავს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#179
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 584 რეგისტრ.: 18-February 10 მდებარ.: USSR მომხმარებელი № 836 ![]() |
1996-იანია WRX GC8
ამ ტრაინიკზე ზის ბუსტის დაჩიკი და სოლენოიდი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#180
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ May 25 2010, 16:06) [snapback]137500[/snapback] შენ გინდა თქვა რომ შლანგი შუაში გადაჭრეს იმისთვის რომ მერე ისევ გადაეერთებინათ რაღაც შტუცერით? ![]() ბოდიში, მე სოლენოიდით მეგონა, პირდაპირ თუ გადააერთებ, 1.4-ზეც დაუბერავს და მეტზეც, 2 ტურბინაა ბოლოსდაბოლოს ![]() მართალიაპეინა, რას ერჩით, არის იქ რესტრიქტორი, ჩემსას მაგალითად თეთრი ქონდა, მაგას რომ ამოაძრობ ტარგეტ ბუსტი არ იცვლება, უბრალოდ იზრდება პიკები. მაგ რესტრიქტორს თუ უფრო დიდს დააყენებ, უფრო პატარა პიკები გექნება იგივე ქარხნული ტარგეტ ბუსტით, თუ ძაან გაადიდებ წნევა დაეცემა და დადგება 0.7 ბარზე, ანუ აქტუატორის პრუჟინის წნევაზე. ბუსტს ვერ აუწევ თუ პრაშივკა არ შეცვალე, ან არ ჩეხსენი სოლენოიდი და არ დააპატარავე აქტუატორის რესტრიქტორი, ან თU არ შეცვალე აქტუატორის პრუჯინა, ანა რ დაუყენე დამხმარე პრუჯინა აქტუატორის მხარზე. მაგ რესტრიქტორზე ბევრი პოსტებია უცხოურ ფორუმებზე, ზოგი თვლიდა თავის დროზე რომ მისი დაპატარავებით მოუმატებდა ბუსტს, ამრა მცდარია, უბრალოდ უფრო მალე აქსნევინებ ტურბინას პიკების მომატების ხარჯზე. პიკი კიდე ცუდი რაღაცაა ძალიან, შეიძლება კომპი გადაიყვანოს ლიმპ მოდში, თუარადა დააპოზდნოს ზაჟიგანიე..... |
|
|
![]() ![]() |