![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
მოკლედ რაც ამ ფორუმზე განცხადებებს ვუყურებ მგონი ყველას ტეინების პადვესკა აქ გასაყიდი და მემგონი ყველას რეგულირებადი პადვესკა აქ
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() 66 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,868 რეგისტრ.: 6-June 09 მდებარ.: რუსთავი მომხმარებელი № 145 ![]() |
leqsoo
ოპტიმალური შედეგის მისაღებად უნდა გაიარო რამდენიმე წრე და პაკრეშკის გახურების მიხედვით (შიდა, შუა და გარე) დაარეგულირო დახრის კუთხე. თუ პაკრეშკის გარე მხარეა უფრო გახურებული მინუსში უნდა გადაწიო და პირიქით. ნეგატიური რაზვალის დროს უფრო კარგი შეჭიდება გაქვს (ანუ მინუსისკენ როცაა) მაგრამ ამ დროს პაკრეშკას ერხევა. ![]() ანუ, ნეგატიური რაზვალის დროს უფრო კარგი შეჭიდება გაქვს, მაგრამ პაკრეშკას ერხევა მალე. პრიამიკზე უკეთესი შეჭიდება 0-ზე დაყენებული რაზვალის დროს გაქვს, როცა შუა ნაწილზე მოდის ძირითადი დატვირთვა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 ![]() |
ციტატა(leqsoo @ Jan 16 2011, 14:30) [snapback]220616[/snapback] მოკლედ რაც ამ ფორუმზე განცხადებებს ვუყურებ მგონი ყველას ტეინების პადვესკა აქ გასაყიდი და მემგონი ყველას რეგულირებადი პადვესკა აქ ![]() მშვენიერია მერე რა გინდა ![]() უკან დატოვე ეგრე...და წინაც ეგრე დატოვე ![]() Oღონდ საბურავებს მიერხევა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
ანუ ნეგატიურში ვარ მარა უკანა ძაანაა ამას კიდე თუშეიწევა შევწევ უკანას და წინას დავტოვებ
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() 66 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,868 რეგისტრ.: 6-June 09 მდებარ.: რუსთავი მომხმარებელი № 145 ![]() |
leqsoo
წინები უფრო "ნეგატიურში" უნდა იყოს ვიდრე უკანები ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 ![]() |
ციტატა(NetDevil @ Jan 16 2011, 18:11) [snapback]220662[/snapback] leqsoo წინები უფრო "ნეგატიურში" უნდა იყოს ვიდრე უკანები ![]() ხო აბა რა და საერთოდ მინუსში იყოს ჯობია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
უკანებს დავარეგულირებ და ეგაა რა
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
უკანებს დავარეგულირებ და ეგაა რა
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
არ იჩქარო დარეგულირება, რომელი იმპრეზაა? რა ბოერბლები გიყენია ზუსტი ზომები დაწერე და რა პადვესკლა გაქვს. კიდე დაწერე სუხოი ბალკერი რა გიყენია, უკანა სტერჟენები პლასმასის გაქვს თუ ალუმინის? წინა გიტარები ალუმინისაა თუ რკინის? და კიდე გვითხარი რისსთვის გინდა ნასტროიკა, დრაგი, ავტოკროსი მჭირდო მოსახვევებით, ტრეკი მაღალი სიჩქარეებით, გრავი/თოვლი...
თU ვინმე გეტყვის რაზვალის ნასტროიკას ამ ფაქტორების გამოკითხვის გარეშე ჩათვალე პროსტა ტაკ გეუბნება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
bako
ლეგასია ბილშთეინებზე და RSRის პრუჟინებზე საკმაოდ დაბალია ![]() ![]() ![]() ციტატა(bako @ 16th January 2011 - 18:35) [snapback]220681[/snapback] მჭირდო მოსახვევებით ციტატა(bako @ 16th January 2011 - 18:35) [snapback]220681[/snapback] გრავი ისე ნუ დრაგზე სწორი რო ჯობია ეგ ფაქტია მეტი შეჭიდება აქ როცა არ იუხვევ! და აი გრავზე და ტრეკზე რა დონეზე უნდა იწვეს თვალი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
წინა სადღაც დაახლოებით -1.5, უკანა -0.8 სხაჯდენიები 0 ზე წინაც და უკაანც. თუ უკეთესი ბალანსი გინდა მოსახვევში, მაშინ წინა სხაჯდენია -0.2 ზე დააყენე, პრსტა წინა ბორბლებს დაგიჭამს ასფალტი, ჯობია ყოველდღური მანქანისთვის 0 ზე გეყენოს.
ეხლა როგროც გაქვს ნასტროიკა, ეგრე მანქანა ვერ მოხუვევს, ისედაც ხო ანდერსთირი აქვს სუაბრუს საშინელი, შენ კიდე უფრო გაამძაფრე. თუ პროსტა პრუჟინები გაქვს შეცვლილი ცოტას იხტუენვებს მანქანა არასწორ გზაზე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,513 რეგისტრ.: 17-April 09 მომხმარებელი № 20 ![]() |
წინებს 1.5 გრადუსით მინუსში
უკანებს 0.5 პარნისთვის რუსთავის გზაზე .. რაც დაიხურა ხელი არ მიხლია. -------------------- 4x4=16
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
მოკლედ წინები მინუს 1.5 უკანები მინუს 0.5 და სხაჟძენია 0?
და ამ მდგომარეობაში საბურავებ ჭაამს? ციტატა(bako @ 16th January 2011 - 19:41) [snapback]220689[/snapback] თუ პროსტა პრუჟინები გაქვს შეცვლილი ცოტას იხტუენვებს მანქანა არასწორ გზაზე ხტუნაობით არ ხტუნაობს იგივენაირად იქცევა არასწორ გზაზე როგოც ბილშთეინები იქცეოდნენ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 ![]() |
წინა პოსტი პირიქით გამომივიდა
![]() ![]() კაროცე ჩემს ყოფილ იმპრეზაზე უკანა მაქსიმუმ 0.5ზე გაიშალა...წინა 1.5ზე.... ზუსტად ისე იყო როგორც კასტერასაზე..არც წინამ და არც უკანამ მეტი არ გაუშვა და დავტოვე ეგრე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
და გრავზე რახდება?
გრავზე როგორი რაზვალი ჯობია? ხაჟდენია რო 0 ზე უნდა იყოს ეგ იასნია მაგრამ რაზვალიც ალბათ ნაკლები დაჭირდება ვიდრე ტრეკზე ხო? არ ვიცი უბრალოდ ესე ვვარაუდობ და ჩემი ვარაუდი მართალია? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
უკან რაც უფრო მეტია რაზვალი, უფრო სტაბილურია ტრაკი. გრავზე სუბარუს ზედმეტი სტაბილურობა მაგრა არ გვაწყობს, ასე რომ ჯობია ცოტა ტრაკი მიქონდეს და კონტროლირებადი ზანოსი გქონდეს გაზის საშუალებით. კიდე გრავზე დაბალი სიჩქარეებით მოძრაობ და შესაბამისად სიჩქარისას უკანა ნაწილის სტაბილურობის დაკარგვასთან ბრძოლა არ გიწევს. თუ იმენნა საგონკაოდ გყავს მანქანა წინა სხაჯდენია ცოტა მინუსებში უნდა გაუშვა.
ბორბლის ჭამას რაც შეეხება ძაან ინდივიფუალურია. თუ სულ სწორ გზაზე დადიხარ თეორიულად, მაშინ 0 რაზვალია იდელაური, რაც უფრო ხშირად და აგრესიულად ხმარობ რულს, მით უფრო დიდი რაზვალი გინდა რო "არ შეგიჭამოს". მე პირადად არ შეჭმას ვეძახი ბორბლის შიდა და გარე ნაწილების მეტნაკლებად თანაბრად ცვეთას. ეხლა წინა -2.5 ზე მიყენია, უკანა -1.6 ზემ, წინა გიტარების სამაგრებიც გამოცვლილი მაქ რო ბორბალი კიდე მუფრო დაწვეს მოხვევისას, უკანა სუხოიც შეცვლილი მაქვს, მარა იასნია შეჭამს მაინც, მარა ეგ ნიჩევო, მთავარია რო მაკაიფებს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
უკანები -2 მაქვს ძაან დაწვენილია. მართალია მოსახვევში კარგად შედის მარა პაკრიშკებს მიჭამს. ლეგასზე ვერ ვუპოვე რაზვალი საიდან სწორდება. უკანა გრძელ ბაკლასთან აქვს ერთი ბოლტი, მაგრამ ეგ სხაჟდენისაა როგორც მანუალში წავიკითხე (toe in-out)
რაზვალს ვინ ასწორებ ლეგასზე იქნებ დაწეროთ რა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
უკან -2 ით კარგად ვერ შევა მოსახვევში, პროსტა უვერენნად იგრძნობს მანქანა თავს და ეგ მოგატყუებს. სუბარუ ძაან ანდერშთიზეა დანასტროიკებული ქარხნიდანვე, წინ გაცილებით მეტი რაზვალი და პავესკის გეომეტრიის გადაკეთება გჭრდება რო მართლა კარგად შევიდეს
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
bako
ციტატა(bako @ 22nd April 2011 - 21:07) [snapback]260058[/snapback] უკან -2 ით კარგად ვერ შევა მოსახვევში, მართალია ![]() ![]() მოვიტყუე საერთოდ ვერ შედის. ![]() ტრანსვერსია უკანა გაღუნული. შევცვლი ალბათ მალე. ციტატა(bako @ 22nd April 2011 - 21:07) [snapback]260058[/snapback] ანდერშთიზეა ![]() მართალია მაგრამ ჩემს B4 კარგი პადვესკაა აქვს, არ ვუჩივი. მე დიდად არ მაწუხებს. ჯერ. უნდერსტირს რასპროკა უშველის. მალე მაგასაც მივაყენებ. უკან რომ დავაყენო ცოტა სქელი რასპორკა წესით უფრო ჭოსტკი გახდება და ტრაკს გაიქნევს, ტაილ თრეილით შევა არა? წინაც რომ დაუყენო მემგონი მაინც ანდერითზე დარჩება. მაგრამ დაბალ სიჩქარეზე უფრო კარგად შევა თუ წინა მხარეს გავუძლიერება არა? ის ცოტა სხაჟდენიე რომ მინუსში გაუშვა მაგანაც უნდა უჭველოს წერსით მაგ პრობლემას არა? ისე კარგი პადვესკის ტუნინგი არ აწყენდა მართლა სუბარუებს. უანა რასპორკების დაყენებით წინებს მეტი მუცურების კუთხე ექნება http://en.wikipedia.org/wiki/Slip_angle#Effects რაც უფრო გაანეიტრალებს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
რასპორკა არ უშველის, ალბათ სუხოიზე ამბობ, სტაბილიზატორებზე. ეგ უშველის, მაგრამ ძაანაც არა, უკანა სუხოის გაჟოსტკებით უკანა საბურავების მეტი :მოცურების კუთხეს " ინარცუნებ. მანქანა უფრო ნეიტრალური ქდება, მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს, რო უფრო კარგად უხვევს, იმიტომ რომ გადაადგილება გექნება მეტი მოსახვევში. ჯერ რაზვალები დაარეგულირე ისე, რომ მაქსიმალური თრეაშენი გქონდეს და შიგნითა მხარე დაახლოებით 10 გრადუსით უფრო ცხლდებოდეს ვიდრე ბორბლის გარეთა მხარე. მერე პრუჟინებით დაარეგულირე ბალანსი მაქსიმალურად შესვლა გამოსვლის მიხედვით,
მერე უკვე საფარის მხიედვით სადაც უნდა იარო დაარეგულირე ამორტიზატორების სიჟოსტკე. გადაასწორე ბორბლის წნევები და მხოლოდ მერე გაანეიტრალურე მანქანა სუხოებით. ბოლოს ისევ საბურავის წნევების თამაშზე გადახვალ. რც ციკლი შეიძLება ბევრჯერ გაიმეორო და ბოლოს მაზოხიზმში გადახვიდე, მე უკვე 4 ჯერ მაქვს რაზვალი გასწორებული სტენდზე და კიდე რამდენჯერმე გადანასტროიკებული ![]() ახლა ტრეკი მინდა რო საბოლოოდ გავიგო რა მჭირდება |
|
|
![]() ![]() |