IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

 
Reply to this topicStart new topic
> შეკითხვები ფორიკაზე, კარგი მანქანაა მარა რაღაცეები მაინტერესებს
pilo
გამოხმაურება Jan 31 2011, 11:29
გამოხმაურება #1


Junior Member
**

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 61
რეგისტრ.: 13-July 10
მომხმარებელი № 1,255




გამარჯობათ სუბარუს ფანებო . მეც მყავს ფორიკა. ხო და მაქვს ოპტომ შეკითხვები.

აი მაგალითად, მე მყავს 98 წლის ამერიკული ფორიკა. 2.5 ძრავა, უტურბინო, მექანიკა სიჩქარეების კოლოფით. ხო და მაქვს ასეთი ტიპის შეკითხვა, თუ არის რამე კრიტერიუმები მართვისას რომ მაქსიმალურად ეკონომია გააკეთო საწვავის, როგორც ქალაქში ისე შარაზე. ანუ აქვს თუ არა ამას ისეთი რეჟიმები რომლის დროსაც ეს მაქსიმალურად მცირეს ხარჯვს. ანუ აქვს თუ არა კრეისერული რეჟიმი?

კიდევ ავზის საზომი მაქვს უცნაური. გაფუჭებულია თუ არა ვერ მივხვდი, იმიტომ რომ როცა საწვავს ჩავასხავ და რამე ნიშNულს აიღებს ვტქვათ. და გავიარე ერთი მიმართულებით სადღაც 100 მილი. ამ მზომზე მაჩვენებს რომ 1.5 კუბიკით დაიკლო საწვავმა. იმ დროს როცა უკუ გზაზე განვლილი იმავე მანძIლის შემთხვევაში მინიმუმ 3 კუბიკს წვავს. ან ეს 1 ცალი კუბიკი რა რაოდენობა საწვავის მაჩვენებელია, პასპორტში არაფერი არ უწერია ამ თემაზე .

კიდევ 1 ნიუანსი რაც ვერ გავუგე ჩემს მანქანას. ვერ მივხვდი ქუროს (სცეპლენიის) ბრალია თუ რისი, როცა საჭეს ბოლომდე დავკეცავ ნებისმიერი მიმართულებით და დაბალ ბრუნზე ვამოძრავებ მანქანს, ძრავი ქვრება. აგრეთვე თუ უკუსვლისას რამე წინაღობაზე უწევს ბორბალს გადავლა ძრავი ქვრება. იმავე შუქნიშანზეც თუ ვთქვათ არ მივეცი ცოტა დიდი ბრუნი ძრავს დაძვრისას დიდი ვარიანტია რომ ჩაქვრეს. ამიტომ ხშირად აბღუილებაც მიწევს ხოლმე დაძვრისას. მოკლედ რა ჯანდაკი აქრობს ამხელა სიმძლავრის ძრავს ვერ მივხვდი. ასეა ეს ყველასთან თუ ჩემსას სჭირს რამე ამიხსენით, ძრავის ხელოსანთან რომ მყვდა ამ თემაზე თქმა დამავიწყდა, თანაც მაშIნ ახალი ნაყიდი მყავდა და ვაბრალებდი რომ არ ვიყავი შეჩვეული ამ მანქანას და ჩემი ლოხობის ბრალიათქო, მის მერე ლამის 1 წელი გავიდა და ისევ ისეა ყველაფერი. დანარჩენი რაც შეამოწმა კარგიაო, ძრავს არაფერი სჭირსო.

აგრეთვე მინდა რომ ხადო ჩავასხა ძრავში. 300 000 მილი აქვს თითქმის გარბენი უკვე. მირჩევთ ან არ მირჩევთ? რა ვქნა?

კიდევ თუ აქვს ვინმეს გაზზე გადაყვანილი ფორიკა, და მაინტერესებს რა დაუჯდა და როგორ მოაწყო ისე რომ სალონი და საბარგული არ დაამახინჯა და არც ვოლგა 21 ივით სახურავზე არ დააყენა გაზის ბალონები. მოკლედ როგორ გაქვთ გაზი დაყენებული თუ გაქვთ

სხვა დანარჩენი რომ ვტქვა ძალიან კმაყოფილი ვარ ამ მანქანით. ცოცხალივითაა ეს დალოცვილი .

წინასწარ დიდი მადლობა რჩევებისთვის და პასუხებისთვის. ბოდიშით ამდენი კითხვები რომ დავყარე rolleyes.gif


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Jan 31 2011, 11:40
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




ციტატა(pilo @ 31st January 2011 - 12:29) [snapback]225828[/snapback]
აი მაგალითად, მე მყავს 98 წლის ამერიკული ფორიკა. 2.5 ძრავა, უტურბინო, მექანიკა სიჩქარეების კოლოფით. ხო და მაქვს ასეთი ტიპის შეკითხვა, თუ არის რამე კრიტერიუმები მართვისას რომ მაქსიმალურად ეკონომია გააკეთო საწვავის, როგორც ქალაქში ისე შარაზე. ანუ აქვს თუ არა ამას ისეთი რეჟიმები რომლის დროსაც ეს მაქსიმალურად მცირეს ხარჯვს. ანუ აქვს თუ არა კრეისერული რეჟიმი?

90-100 კმ/სთ...

ციტატა(pilo @ 31st January 2011 - 12:29) [snapback]225828[/snapback]
კიდევ ავზის საზომი მაქვს უცნაური. გაფუჭებულია თუ არა ვერ მივხვდი, იმიტომ რომ როცა საწვავს ჩავასხავ და რამე ნიშNულს აიღებს ვტქვათ. და გავიარე ერთი მიმართულებით სადღაც 100 მილი. ამ მზომზე მაჩვენებს რომ 1.5 კუბიკით დაიკლო საწვავმა. იმ დროს როცა უკუ გზაზე განვლილი იმავე მანძIლის შემთხვევაში მინიმუმ 3 კუბიკს წვავს. ან ეს 1 ცალი კუბიკი რა რაოდენობა საწვავის მაჩვენებელია, პასპორტში არაფერი არ უწერია ამ თემაზე .


დაიკიდე, მთავარია წითელი აანთოს დროზე biggrin.gif

ციტატა(pilo @ 31st January 2011 - 12:29) [snapback]225828[/snapback]
კიდევ 1 ნიუანსი რაც ვერ გავუგე ჩემს მანქანას. ვერ მივხვდი ქუროს (სცეპლენიის) ბრალია თუ რისი, როცა საჭეს ბოლომდე დავკეცავ ნებისმიერი მიმართულებით და დაბალ ბრუნზე ვამოძრავებ მანქანს, ძრავი ქვრება. აგრეთვე თუ უკუსვლისას რამე წინაღობაზე უწევს ბორბალს გადავლა ძრავი ქვრება. იმავე შუქნიშანზეც თუ ვთქვათ არ მივეცი ცოტა დიდი ბრუნი ძრავს დაძვრისას დიდი ვარიანტია რომ ჩაქვრეს. ამიტომ ხშირად აბღუილებაც მიწევს ხოლმე დაძვრისას. მოკლედ რა ჯანდაკი აქრობს ამხელა სიმძლავრის ძრავს ვერ მივხვდი. ასეა ეს ყველასთან თუ ჩემსას სჭირს რამე ამიხსენით, ძრავის ხელოსანთან რომ მყვდა ამ თემაზე თქმა დამავიწყდა, თანაც მაშIნ ახალი ნაყიდი მყავდა და ვაბრალებდი რომ არ ვიყავი შეჩვეული ამ მანქანას და ჩემი ლოხობის ბრალიათქო, მის მერე ლამის 1 წელი გავიდა და ისევ ისეა ყველაფერი. დანარჩენი რაც შეამოწმა კარგიაო, ძრავს არაფერი სჭირსო.


ძალიან ეკონომიურად ცდილობ ეჭვი მაქვს დაძვრას და მაგის ამბავია... ანუ გაზი ყველა ვარიანტში უნდა მიაშველო AWD-ს გამო თუნდაც...

ციტატა(pilo @ 31st January 2011 - 12:29) [snapback]225828[/snapback]
აგრეთვე მინდა რომ ხადო ჩავასხა ძრავში. 300 000 მილი აქვს თითქმის გარბენი უკვე. მირჩევთ ან არ მირჩევთ? რა ვქნა?


ჯერ კონსულტაცია გაიარე სუბ300-თან ჯობია wink.gif

ციტატა(pilo @ 31st January 2011 - 12:29) [snapback]225828[/snapback]
კიდევ თუ აქვს ვინმეს გაზზე გადაყვანილი ფორიკა, და მაინტერესებს რა დაუჯდა და როგორ მოაწყო ისე რომ სალონი და საბარგული არ დაამახინჯა და არც ვოლგა 21 ივით სახურავზე არ დააყენა გაზის ბალონები. მოკლედ როგორ გაქვთ გაზი დაყენებული თუ გაქვთ


ყავთ გადაყვანილი და მაგის შესახებ არის ფორუმზე რამოდენიმე თემა...

მაგ: http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...%83%96%E1%83%94
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chrdili
გამოხმაურება Jan 31 2011, 12:46
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,513
რეგისტრ.: 21-June 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 183




ციტატა(pilo @ 31st January 2011 - 12:29) [snapback]225828[/snapback]
თუ არის რამე კრიტერიუმები მართვისას რომ მაქსიმალურად ეკონომია გააკეთო საწვავის, როგორც ქალაქში ისე შარაზე

1. ბაკი გაავსე ხოლმე ბოლომდე, რომ რაოდენობაში ნაკლებად მოგატყუონ
2. იარე საშუალოდ ალბათ 2000-2500 ბრუნით და მშვიდად დაძარი ხოლმე
ციტატა(pilo @ 31st January 2011 - 12:29) [snapback]225828[/snapback]
კიდევ ავზის საზომი მაქვს უცნაური

საზომით ეგრე ზუსტად მაინც ვერ გაიგებ. წვა თუ გინდა გაიგო ზუსტად გაავსე ბაკი და გაანულე კილომეტრაჟის საზომი, წითელს როცა აგინთებს კიდევ გაავსე იგივე გასამართ სადგურზე და ნახავ რამდენი ლიტრით რამდენი კილომეტრი გაიარე.
ციტატა(pilo @ 31st January 2011 - 12:29) [snapback]225828[/snapback]
კიდევ 1 ნიუანსი რაც ვერ გავუგე ჩემს მანქანას. ვერ მივხვდი ქუროს (სცეპლენიის) ბრალია თუ რისი, როცა საჭეს ბოლომდე დავკეცავ ნებისმიერი მიმართულებით და დაბალ ბრუნზე ვამოძრავებ მანქანს, ძრავი ქვრება.

ჩემი იაპონურია 2 ლიტრიანი ძრავით და ეგრე შვება ისიც. ბოლომდე როცა გაქვს აღებული საჭე ბუნებრივია მეტი ძალა სჭირდება დასაძრავად. თუმცა მაგხელა გარბენზე შესაძლოა კომპრესიაც ქონდეს დავარდნილი ან კიდევ რამე სხვა. ამ შემთხვევაშიც შეგიძლია ახვიდე კლუბის სერვისცენტრში და შეამოწმებინო http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=4265

Go to the top of the page
 
+Quote Post
shreketa
გამოხმაურება Jan 31 2011, 13:01
გამოხმაურება #4


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,227
რეგისტრ.: 23-October 09
მომხმარებელი № 496




ციტატა(chrdili @ Jan 31 2011, 13:46) [snapback]225851[/snapback]
1. ბაკი გაავსე ხოლმე ბოლომდე, რომ რაოდენობაში ნაკლებად მოგატყუონ
2. იარე საშუალოდ ალბათ 2000-2500 ბრუნით და მშვიდად დაძარი ხოლმე

საზომით ეგრე ზუსტად მაინც ვერ გაიგებ. წვა თუ გინდა გაიგო ზუსტად გაავსე ბაკი და გაანულე კილომეტრაჟის საზომი, წითელს როცა აგინთებს კიდევ გაავსე იგივე გასამართ სადგურზე და ნახავ რამდენი ლიტრით რამდენი კილომეტრი გაიარე.

ჩემი იაპონურია 2 ლიტრიანი ძრავით და ეგრე შვება ისიც. ბოლომდე როცა გაქვს აღებული საჭე ბუნებრივია მეტი ძალა სჭირდება დასაძრავად. თუმცა მაგხელა გარბენზე შესაძლოა კომპრესიაც ქონდეს დავარდნილი ან კიდევ რამე სხვა. ამ შემთხვევაშიც შეგიძლია ახვიდე კლუბის სერვისცენტრში და შეამოწმებინო http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=4265

+11111
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pilo
გამოხმაურება Jan 31 2011, 13:33
გამოხმაურება #5


Junior Member
**

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 61
რეგისტრ.: 13-July 10
მომხმარებელი № 1,255




მასე დავდივარ 90 100 კმ, ტახომეტრიც 2000 2500 მდე ადის მხოლოდ. როგორც დავითვალე, ქალაქში 12 ლიტრის ფარგლებში მიწვავს (ნუ გააჩნია საცობს და ხანგრძLივობას აქამდე ასე წვავს) ხოლო შარაზე 9 ლიტრის ფარგლებში. თან სვლისას იგივე შარაზე, თავისუფალი სვლით დავდივარ ხოლმე დაღმართებზე. ძრავს არ ვთიშავ მაგრამ ვატავისუფლებ და ისე მივგორავ ხოლმე. ამ დროს ტახომეტრი მინიმალურზე დადის ხოლმე.
ავზს ბოლომდე ვერ ვავსებ sad.gif. არ მაქვს მაგდენის საშუალება ყოველთვის.
კი ისე მაქსიმალურად რბილად ვცდილობ დავძრა biggrin.gif. თორე დიდი გაზით უპრობლემოდ იძვრება ადგილიდან. ანუ გამოდის რომ არაფერი არ სჭირს?
ეგ სუბ 300 ვინაა? sad.gif აქაური სპეცია? მე ხო არ ვიცი აქ ახალი ვარ. არც იმის ვარიანტი მაქვს რომ ძრავი გავარემონტო, არა და დილას რომ ვქოქავ რაღაც ჩხიკინები მესმის ხოლმე ძრავში ცოტა ხნით sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shreketa
გამოხმაურება Jan 31 2011, 13:48
გამოხმაურება #6


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,227
რეგისტრ.: 23-October 09
მომხმარებელი № 496




pilo
ნამდვილად რო სპეცია..ადი ბოქსებში ბიჭებთან და ყველაზე კომპეტენტური ხალხია..რაც კითხვები გაქვს დაგეხმარებიან ..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pilo
გამოხმაურება Jan 31 2011, 14:05
გამოხმაურება #7


Junior Member
**

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 61
რეგისტრ.: 13-July 10
მომხმარებელი № 1,255




სად უნდა ავიდე სად არიან?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shreketa
გამოხმაურება Jan 31 2011, 14:42
გამოხმაურება #8


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,227
რეგისტრ.: 23-October 09
მომხმარებელი № 496




მოხარული ვარ გამცნობოთ, რომ კლუბის ადმინისტრაციის წევრების და კარგი ხალხის თავდადებით, გაიხსნა სუბარუს კლუბთAნ არსებული სუბარუს სერვისცენტრი, ბოქსები. ეს ყველაფერი ჯერ არის საწყის დონეზე და ძალიან ბევრი შრომაა ჩასადები იმისთვის რომ ეს ობიექტი ოფიციალურ სრულფასოვან სერრვისცენტრად ჩამოყალიბდეს, თუმცაღა ამ ეტაპზე უკვე შესაძლებელია ნებისმიერი სამუშაოების კვალიფიციურ დონეზე შესრულება. ამ ამბავის შესახებ ძალიან ბევრმა ისედაც უკვე იცის, რადგან უამრავი ადამიანი გვბალეშიკობდა და მხარში გვედგა, მაგრამ ოფივიალურობას მაინც თავისი ადგილი უნდა ქონდეს. ამ ეტაპზე ბოქსებში არის ძრავის განყოფილება შოთა რატიანის (SUB-300)-ის ხელმძღვანელობით, სადაც სუბარუს ძრავის ნებისმიერ პრობლემებს მოაგვარებენ უმაღლეს დონეზე. ასევე ამ ეტაპზე მოგემსაახურებათ სავალი ნაწილების სპეციალისტი (ხადავიკი) და პარალელურად ამისა გვაქვს ფორესტერის თითქმის ყველა მეორადი ნაწილი. ჯერჯერობით დაშლილია ტურბინიანი S/Tb ფორესტერი და STI ფორესტერი. უახლოეს მომავალში სუბარუს კლუბთან არსებული ბოქსები შემოგთავაზებთ ყველა იმ ზეთს და სახარჯ ატრიბუტებს, რომელიც ძირითAდ მოხმარებაშია სუბარუს მფლობელებისთვის. ჯერჯერობით ჩვენც ჩამოყალიბების პროცესში ვართ, ამიტომ ნუ დაგვძრახავთ თუკი რაიმე გაუმართAობას წააწყდებით, პირიქით ვიღებთ ნებისმიერ კრიტიკას ჯანსაღი ლოგიკის ფარგლებში

ნებისმიერი სიახლე და ახალი დამატებული სერვისები დაიწერება აქ ამ თემაში

ჩვენი ბოქსები მდებარეობს ნუცუბიძის ფერდობზე, ლისისტბის გადასახვევთან:




გახსნასთAნ დაკავშირებით 1 კვირის განმავლობაში ნებისმიერი მსურველისთვის სავალი ნაწილების ხელოსნის (ხადავიკი) მომსახურება იქნება უფასო !!!


საკონტაქტო პირები:

შოთა ბაბილოძე (RACKER) 893769152 ბოქსების მმართველი მენეჯერი
შოთა რატიანი (sub 300) 898166218 ძრავის განყოფილების ხელმძღვანელი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chrdili
გამოხმაურება Jan 31 2011, 17:26
გამოხმაურება #9


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,513
რეგისტრ.: 21-June 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 183




ციტატა(pilo @ 31st January 2011 - 14:33) [snapback]225862[/snapback]
თან სვლისას იგივე შარაზე, თავისუფალი სვლით დავდივარ ხოლმე დაღმართებზე. ძრავს არ ვთიშავ მაგრამ ვატავისუფლებ და ისე მივგორავ ხოლმე. ამ დროს ტახომეტრი მინიმალურზე დადის ხოლმე.

ეგ არ არი კარგი ჩვევა, როცა დაღმართში მიდიხარ მაგ დროს ძრავი კი არ აწვება (თუ რა თქმა უნდა გაზს არ აწვები და სიჩქარეს არ უმატებ), არამედ ამუხრუჭებს მანქანას და მაგ დროს საწვავი ფაქტიურად არ მიეწოდება და იმაზე ნაკლებს წვავს ვიდრე უქმ სვლაზე wink.gif და რაც უფრო მნიშვნელოვანია მანქანაზე კონტროლს არ კარგავ wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pilo
გამოხმაურება Feb 1 2011, 09:40
გამოხმაურება #10


Junior Member
**

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 61
რეგისტრ.: 13-July 10
მომხმარებელი № 1,255




ციტატა(chrdili @ 31st January 2011 - 18:26) [snapback]225933[/snapback]
ეგ არ არი კარგი ჩვევა, როცა დაღმართში მიდიხარ მაგ დროს ძრავი კი არ აწვება (თუ რა თქმა უნდა გაზს არ აწვები და სიჩქარეს არ უმატებ), არამედ ამუხრუჭებს მანქანას და მაგ დროს საწვავი ფაქტიურად არ მიეწოდება და იმაზე ნაკლებს წვავს ვიდრე უქმ სვლაზე და რაც უფრო მნიშვნელოვანია მანქანაზე კონტროლს არ კარგავ

კონტროლს ისედაც არ ვკარგავ. მაქვს მუხრუჭი იმიტომ რომ ძრავი არ არის გამორთული, ხოლო თუ მას ჩართულს დავტოვებ და აქსელერატორიდან ფეხს ავიღებ მაშინ 100 კმ სიჩქარით ვეღარ წავალ დაღმართზე, ძირითადში კი სწორედ ასე მივდივარ ხოლმე, თანაც ასეთ შემთხვევაში ხადავიკი ითრევს ძრავს და ძრავის ბრუნები 2.5 3 მდე ადის ტახომეტრზე. შესაბამისად ბრუნი საწვავი რომ გადაიანგარიშო გაცილებით მეტი საწვავი დაგეწვება მასეთი სვლის დროს ვიდრე თავისუფალი გორვისას როცა აქსელერატორიდან ფეხი გაქვს აღებული და მიგორავ ინერციით. ამ დროს ძრავის ბრუნი 0,2 არის ხოლმე. შესაბამისად საწვავის ხარჯიც მცირეა.
ციტატა(shreketa @ 31st January 2011 - 15:42) [snapback]225884[/snapback]
მოხარული ვარ გამცნობოთ, რომ კლუბის ადმინისტრაციის წევრების და კარგი ხალხის თავდადებით, გაიხსნა სუბარუს კლუბთAნ არსებული სუბარუს სერვისცენტრი, ბოქსები. ეს ყველაფერი ჯერ არის საწყის დონეზე და ძალიან ბევრი შრომაა ჩასადები იმისთვის რომ ეს ობიექტი ოფიციალურ სრულფასოვან სერრვისცენტრად ჩამოყალიბდეს, თუმცაღა ამ ეტაპზე უკვე შესაძლებელია ნებისმიერი სამუშაოების კვალიფიციურ დონეზე შესრულება. ამ ამბავის შესახებ ძალიან ბევრმა ისედაც უკვე იცის, რადგან უამრავი ადამიანი გვბალეშიკობდა და მხარში გვედგა, მაგრამ ოფივიალურობას მაინც თავისი ადგილი უნდა ქონდეს. ამ ეტაპზე ბოქსებში არის ძრავის განყოფილება შოთა რატიანის (SUB-300)-ის ხელმძღვანელობით, სადაც სუბარუს ძრავის ნებისმიერ პრობლემებს მოაგვარებენ უმაღლეს დონეზე. ასევე ამ ეტაპზე მოგემსაახურებათ სავალი ნაწილების სპეციალისტი (ხადავიკი) და პარალელურად ამისა გვაქვს ფორესტერის თითქმის ყველა მეორადი ნაწილი. ჯერჯერობით დაშლილია ტურბინიანი S/Tb ფორესტერი და STI ფორესტერი. უახლოეს მომავალში სუბარუს კლუბთან არსებული ბოქსები შემოგთავაზებთ ყველა იმ ზეთს და სახარჯ ატრიბუტებს, რომელიც ძირითAდ მოხმარებაშია სუბარუს მფლობელებისთვის. ჯერჯერობით ჩვენც ჩამოყალიბების პროცესში ვართ, ამიტომ ნუ დაგვძრახავთ თუკი რაიმე გაუმართAობას წააწყდებით, პირიქით ვიღებთ ნებისმიერ კრიტიკას ჯანსაღი ლოგიკის ფარგლებში

ვაა გაიხარე, უი ისე შოთას კი ვიცნობ აბა biggrin.gif.ეგაა ის მოტორისტი ვისთანაც დამყავდა მანქანა biggrin.gif. მადლობა ბიჭები
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge