IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

4 გვერდი V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> სამუხრუჭე სისტემა რომელი ჯობია? ABS? თუ რომელი, განვიხილოთ
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 12 2009, 15:13
გამოხმაურება #1


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Mazo @ Nov 12 2009, 16:04) [snapback]51699[/snapback]
ისე აბს გაუმართაობა რატო ითვლება უკეთესად ვერ ვხვდები აბს ვერ გრძნობ რომ კარგად აჩერებს იმიტომ რომ არ ახოხებს საბურავს და მაგიტომ გგონია რომ ჩვეულებრივი ტორმუზი უკეთესია არადა აბს ბევრად მცირე მანძილში აჩერებს.

ABS ყოველთვის ზრდის სამუხრუჭე მანძილს, გააჩნია გზის საფარს smile.gif სველ გზაზე ან თოვლზე განსაკუთრებით იზრდება მანძილი, სამაგიეროდ მანევრირებას არ კარგავ smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kublicha
გამოხმაურება Nov 12 2009, 15:14
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,551
რეგისტრ.: 18-May 09
მომხმარებელი № 99




ციტატა(PAINKILLER @ 12th November 2009 - 17:13) [snapback]51732[/snapback]
ABS ყოველთვის ზრდის სამუხრუჭე მანძილს

აბა რა, მაგისთვისაა გამოგონილი რომ რაც შეიძლენა გაზარდონ მანძილი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mazo
გამოხმაურება Nov 12 2009, 16:27
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,177
რეგისტრ.: 10-April 09
მომხმარებელი № 17




თემას მოყვა და smile.gif აბა განვიხილოთ რა ჯობია და რაში
ჩემი აზრით გამართულ აბს არაფერი ჯობია ნაკლები მანძილი ჭირდება მანქანის გასაჩერებლად თან მართვას არ კარგავ. მოკლედ გინდ ასფალტზე გინდ თოვლზე ჩემი აზრით აბს საუკეთესოა . ბოლო ბოლო რატო გამოიგონეს?

არ მაქ საუბარი 20 წლის მანქანებზე რომლებზეც მოშლილია აბს და ცალ საბურავზე ძლივს რომ იჭერს და შეილება რამეს მიგახეთქოს მაგ შემთხვევაში ჩახსნი აბს და ჩვეულებრივი ამჯობინებს მაგრამ ის არ უნდა თქვა რომ რა ოფილა ეს აბს დაილოცოს ჩვეულებრივი ვაკუუმი თუ რაც არის smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება Nov 12 2009, 16:29
გამოხმაურება #4


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




Mazo
ნაკლები მანძილი სულაც არ ჭირდება, იმისთვისაა შექმნილი რომ ძლიერი დატორმუზების დროსაც მართვა შეინარჩუნო...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mazo
გამოხმაურება Nov 12 2009, 16:31
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,177
რეგისტრ.: 10-April 09
მომხმარებელი № 17




არააააააააააა პირიქით ნაკლები ჭირდება ჩვეულებრივი ხოხვით მეტს გადის არა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 12 2009, 16:35
გამოხმაურება #6


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ABS სამუხრუჭე მანძილს ზრდის, სანაცვლოდ კი მანქანაზე კონტროლს არ კარგავ smile.gif

არის რამდენიმე სიტუაცია როცა ABS ბევრად უარესია ჩვეულებრივ ტორმუზზე, ერთერთი შემთხვევა არის ბუგაროკებიანი გზა, იმენნა შტერდება აბს-ის კონტროლერი ეგეთ გზაზე, ვაბშე ვერ გააჩერებ მანქანას smile.gif

კიდევ ცუდია როცა ABS-იან მანქანაზე წინა და უკანა საბურავებს სხვანაირი პროტექტორი ან შემადგენლობა აქვთ, სიტყვაზე სველ გზაზე თუ წინა საბურავები უკეთესად იჭერს ვიდრე უკანა, ABS-ი დააფიქსირებს უკანების მოცურებას და წინა ტორმუზებს აუშვებს, რაც ნიშნავს იმას რომ სამუხრუჭე მანძილი მკვეთრად გაიზრდება smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება Nov 12 2009, 16:38
გამოხმაურება #7


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




ციტატა(PAINKILLER @ 12th November 2009 - 18:35) [snapback]51809[/snapback]
ABS სამუხრუჭე მანძილს ზრდის,

აჰა, ვამბობდი თუ არა...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mazo
გამოხმაურება Nov 12 2009, 16:38
გამოხმაურება #8


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,177
რეგისტრ.: 10-April 09
მომხმარებელი № 17




ბუგაროკებიან გზაზე შტერდება მეც ვიცი მაგრამ ეგ სიშტერე როგორც ვიცი გამოიხატება იმაში რომ აჩერებს ჩვეულებრივი ტორმუზივით ანუ აქვავებს smile.gif

და საბურავები სხვადასხვა თუ აყენია ეგ აბს რა ბრალია biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 12 2009, 16:39
გამოხმაურება #9


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Mazo @ Nov 12 2009, 18:31) [snapback]51805[/snapback]
არააააააააააა პირიქით ნაკლები ჭირდება ჩვეულებრივი ხოხვით მეტს გადის არა?

ხოხვა რა შუაშია smile.gif როცა ტორმუზები იბლოკება, მერე უკვე საბურავებზეა დამოკიდებული მანქანის გაჩერება, თუ გზასთან საბურავების მოჭიდება არათანაბარია, ABS-ის კონტროლერი იმ ბორბლების ტორმუზს აუშვებს რომელსაც ცუდი მოჭიდება აქვს რომ მანქანამ ტრაექტორია არ შეიცვალოს smile.gif

ძველ ABS-ებზე წინა და უკანა ტორმუზები კონტროლდებოდა ცალცალკე, ახლა უკვე 4Wheel ABS აქვს ყველა მანქანას და ცალცალკე ბორბალს აკონტროლებს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Nov 12 2009, 16:39
გამოხმაურება #10


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




როდესაც მანქანას ძლიერად ამუხრუჭებ მაგ დროს თავისთAვად წინები და უკანა ხუნდებიც მაქსიმალურად იკეტება და საბურავებს აჩერებს, მაგრამ აბეესის დროს საკმარისია რომელიმე ერთი საბურავი მოხვდეს განსხვავებულ ზედაპირზე, სველზე, ხრეშზე, ბუგაროკებზე... რომ აბეესი აუცილებლად გათიშავს რომელიმე მუხრუჭს რათა მანქანამ ამ დროს არ დაკარგოს ტრაექტორია და განაგრძოს სწორი სიარული, არ მოსრიალდეს... მაგრამ ვინაიდან იმ მომენტში როდესაც აბეესსს გათიშული აქვს თუნდაც 1 მუხრუჭი, ამ დროს მანქანას აჩერებს უკვე 3 საბურავი და არა 4, ამ დროს კი რათქმაუნდა გზის საფართან ხახუნის ძალა უფრო ნაკლებია და მანქანაც ლოგიკურად უფრო დიდ მანძილს გაივლის სანამ გაჩერდება... კრიტიკულ მომენტებში კიდევ აბეესის პატარა წამის მეათედით ამოგდებაც კიდევ შეიძლება დამთავრდეს ძალიან ცუდად... თუნდაც ელიოზას რაც დაემართა, ზუსტად ეგრე მოუვიდა

აი ესე მესმის მე ეს საკითხი და ესაა ჩემი კომენტარი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 12 2009, 16:40
გამოხმაურება #11


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Mazo @ Nov 12 2009, 18:38) [snapback]51813[/snapback]
ბუგაროკებიან გზაზე შტერდება მეც ვიცი მაგრამ ეგ სიშტერე როგორც ვიცი გამოიხატება იმაში რომ აჩერებს ჩვეულებრივი ტორმუზივით ანუ აქვავებს smile.gif

და საბურავები სხვადასხვა თუ აყენია ეგ აბს რა ბრალია biggrin.gif

რას ამბობ, ბუგაროკებიან გზაზე ვაბშე არ გააჩერებს biggrin.gif ეგ იმიტომ რომ ხან ერთი ბორბალს ექნება ცუდი მოჭიდება, ხან მეორეს და ABS-ის კონტროლერი პრაქტიკულად არცერთ ბორბალს არ დაატორმუზებს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mazo
გამოხმაურება Nov 12 2009, 16:40
გამოხმაურება #12


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,177
რეგისტრ.: 10-April 09
მომხმარებელი № 17




როგორ ზრდის რას ამბობთ მოდი დავაყენოთ აბს იანი და და ჩახსნილ აბს იანი სუბარუები და ნახავთ რომ აბს არ გაახოხებს და ბევრად მალე გააჩერებს და რომელიც გახოხდება მანევრსაც დაკარგავს და დიდი მანძილიც დაჭირდება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ToTo
გამოხმაურება Nov 12 2009, 16:42
გამოხმაურება #13


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,690
რეგისტრ.: 10-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 16




ციტატა(Mazo @ Nov 12 2009, 18:31) [snapback]51805[/snapback]
არააააააააააა პირიქით ნაკლები ჭირდება ჩვეულებრივი ხოხვით მეტს გადის არა?

ჩვეულებრივი ხოხვით მეტს არ გადის უბრალოდ მართვას კარგავ და გაცურებს
აბეესი კიდე არ გაცურებს და შესაბამისად მართვას კარგავ და მანძილიც მეტი უნდა რომ ბოლომდე გააჩეროს ბორბლები
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mazo
გამოხმაურება Nov 12 2009, 16:46
გამოხმაურება #14


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,177
რეგისტრ.: 10-April 09
მომხმარებელი № 17




მაინც ჯიუტად არ მჯერა არა ლოგიკურია სწორად რომ მიდიხარ და დორმუზს ბოლომდე დაარტყავ ჩვეულებრივი ტორმუზი შეილება ოდნავ აქეთ იქით წაიღოს რული მაგრამ არ მოგასრიალებს და აბს გამოიგონეს იმისთვის რომ ეგეთ შემთხვევაში დაეჯახო? უაზრობააა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება Nov 12 2009, 16:47
გამოხმაურება #15


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




Mazo
შენ სვანი ხო ხარ კაცოუ...
რო თიშავს აბს ეს იმას ნიშნავს რო ის პაკრიშკა აღარ ატორმუზებს, თუ გასრიალდა გაუშვებს ხოდა უ-აბეესო მანქანა არ უშვებს იჭერს 4-ივე, პროსტო ტრაექტორიას იცვლის მანქანა...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ToTo
გამოხმაურება Nov 12 2009, 16:48
გამოხმაურება #16


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,690
რეგისტრ.: 10-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 16




Mazo
აბა ნაწვიმარზე ან თოვლში დაარტყი ტორმუზი 80ით რო მიდიხარ...მერე ნახე შენ მოსრიალება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 12 2009, 16:50
გამოხმაურება #17


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Mazo @ Nov 12 2009, 18:46) [snapback]51822[/snapback]
მაინც ჯიუტად არ მჯერა არა ლოგიკურია სწორად რომ მიდიხარ და დორმუზს ბოლომდე დაარტყავ ჩვეულებრივი ტორმუზი შეილება ოდნავ აქეთ იქით წაიღოს რული მაგრამ არ მოგასრიალებს და აბს გამოიგონეს იმისთვის რომ ეგეთ შემთხვევაში დაეჯახო? უაზრობააა

აბა მიდი მოსახვევში დაატორმუზე რეზკად ABS-ის გარეშე, რა მოუვა მანქანას smile.gif


სწორ გზაზე თუ ძაან ცუდი პაკრიშკები არა გაქვს და ძაან არ სრიალებს, შეიძლება როგორღაც გაასწორო მანქანა რეზკი ტორმუზის დროს, მაგრამ მოსახვევში შანსი არაა, იბლოკება ბორბლები და ვეღარ უხვევ smile.gif


ჩემს პირველ ლეგასის ABS არ ჰქონდა და თოვლზე კაპრონის საბურავებით თითქმის ვერ ვაჩერებდი ისე რომ გვერდულად არ დამდგარიყო biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ToTo
გამოხმაურება Nov 12 2009, 16:50
გამოხმაურება #18


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,690
რეგისტრ.: 10-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 16




აბეესი რო ატურმუზებ და პედალში რო გირტყავს ეგ რა არი იცი? რო მოცურდება ოდნავ მაინც, გაუშვებს ბორბალს და ეგრევე იჭერს კიდე გაუშვებს კიდე დაიჭერს ამას აკეთებს წამის მეასედებში ანუ ბორბალი არ ქვავდება მაინც ბრუნავს როცა ცჰაირთვება აბეესი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mazo
გამოხმაურება Nov 12 2009, 16:51
გამოხმაურება #19


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,177
რეგისტრ.: 10-April 09
მომხმარებელი № 17




აბს რას თიშავს ბიჯო რას ამბობ . იცი აბს როგორ ატორმუზებს? წარმოიდგინე აპორნი დისკი შენ წინ ჩვეულებრივ ტორმუზს რომ დაარტყავ წარმოიდგინე რომ ორივე ხელით აჩერებ აპორნი დისკს და მაგ დროს საბურავი იწყებს ხოხვას. ეხლა წარმოიდგინი ისევ აპორნი დისკი გიდევს წინ და აბსიან ტორმუზს რომ დაარტყავ სწრაფი ტაშით ურახუნო ხელები აპორნის საბურავი არ ქვავდება მაგრამ სიჩქარებს აგდებს ისე მალევე

რა შუაშია თიშავს და პაკრიშკა აღარ ატორმუზებს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Nov 12 2009, 16:54
გამოხმაურება #20


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




ქალაქში სამოძრაოდ აბეესი ჯობია იმიტო რო ხანდახან არ ხარ გაზაობის და რესკი რეაქციების ხასიათზე და უცებ ვინმე რო გიხტება წინ უბრალოდ აჩერებ. საგაზაო მანქანაზე სირობაა. დაჯე ცუდ გზაზე სასიარულოდაც არ ვარგა. წვიმების მერე როარის ხოლმე ბარდიურის მხარეს ხრეში იქ საერთოდ არ აჩერებს მანქანას.

მარა რახან არსებობს ესეიგი პლიუსი მეტიაქვს ჩვეულებრივი მოკვდავი ადამიანისთვის ვიდრე მინუსი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 გვერდი V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge