IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ზეთი ინტერქულერთან
shalvaab
გამოხმაურება Feb 25 2011, 13:59
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 465
რეგისტრ.: 5-October 09
მდებარ.: rustavi
მომხმარებელი № 445




მოკლედ ჩემ მანქანას რაც ვიცნობ ესეთი რამე სჭირს,ინტერქულერთან შლანგი სულ ზეთიანია.რომ გავწმინდავ ცოტა ხანში ისემ მოიდებსხოლმე მტვერს.ხომ არ იცით რა შეიძლება იყოს,გქონიათ ვინმეს მასეთი შემთხვევა?
მიმაგრებული სურათ(ებ)ის ესკიზ(ებ)ი
მიმაგრებული სურათი
მიმაგრებული სურათი
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები (1 - 5)
MEPARA
გამოხმაურება Feb 25 2011, 15:49
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,162
რეგისტრ.: 28-August 10
მდებარ.: Tbilisi, Georgia
მომხმარებელი № 1,361




გეცოდინება იმედი მაქვს, რომ ინტერქულეში ჰაერი ტურბინის მერე შედის თანაც წნევით - ამიტომაც არ გამოვრიცხავ რომ შენს ტურბინას "ზეთის შე-მოხმარება" დაეწყო და შესაბამისად საჰაერიშიც შეაქვს - ჩემის აზრით ტურბინა ფუნქციონალურად მუშაობს მაგრამ შესამოწმებელია ეგეც ზეთიანი ხომ არ არის, ასევე ნახე (ზუსტად არ მახსოვს რა ადგილას უერთდება) კარტერის გაზებს ხომ არ მოყვება ეგ ზეთი - წარმატებები

ხოდა იმის დამატება მინდოდა რომ სადაც ზეთიან მტვერს იდებს იქვე სადღაც ჰაერსაც აპარებს მგონი...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WRC-100
გამოხმაურება Feb 25 2011, 19:52
გამოხმაურება #3


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 221
რეგისტრ.: 7-August 10
მომხმარებელი № 1,312




მე რა ტურბინიანი მანქანებიც მინახავს პრაქტიკულად ყველას ჭირს ეგეთი რამე smile.gif, არაფერია უბრალოდ მოხსენი ინტერქულერი და ტურბინიდან მიმავალი მილი, კარგად გარეცხე კარბუქლინით ან რაიმე ამდაგვარით, მერე ააწყვე უკან და ხამუტები კარგად გადაუჭირე biggrin.gif.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shalvaab
გამოხმაურება Feb 28 2011, 22:10
გამოხმაურება #4


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 465
რეგისტრ.: 5-October 09
მდებარ.: rustavi
მომხმარებელი № 445




კარგად გამოვწმინდე,ბოლო ჭანჭიკამდე დავშალე და ისე biggrin.gif ზეთი უფრო ინტერქულერში და იმ მილში იყო ბლოუოფს რომ აყენებენ ინტერქულერზე,მაგ ადგილას ჩემსაზე რაღაც ქარხნული, ჩემთვის გაურკვეველი რამ აყენია smile.gif აი მაგენის კედლები იყო ზეთით დასვრილი.ტურბინაში მიმავალი ტრუბაც.თვითონ ტურბინის ყელის კედლები სულ ოდნავ იყო დასვრილი,თითქმის არაფერი ქონდა.
ანუ ესეც იმ პრობლემათაგანია სუბარუს პატრონმა თამამად რომ შეიძლება დაიკიდოს? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WRC-100
გამოხმაურება Mar 1 2011, 20:30
გამოხმაურება #5


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 221
რეგისტრ.: 7-August 10
მომხმარებელი № 1,312




კი, ყველა ტურბინიან მანქანას ემართება მაგდაგვარი რამ გარკვეული გარბენის მერე, ასე რომ შეგიძლია დიდი ხნით დაიკიდო smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datoxachi
გამოხმაურება Mar 1 2011, 20:51
გამოხმაურება #6


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




ჩვეულებრივი მოვლენაა,გამორეცხე,ზასლონკაც
მიაყოლე და მიაყენე
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge