IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

3 გვერდი V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> ცოტა-ცოტა ყველაფერზე, ბლიც-თემა.სასწრაფო კითხვები
chekura.
გამოხმაურება May 11 2011, 20:24
გამოხმაურება #41


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,608
რეგისტრ.: 14-December 10
მდებარ.: rustavi, megobrobis gamz.
მომხმარებელი № 1,697




biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif გადაცემათა კოლოფს საათის გაკეთებასთან რა ხელი აქვს? ეტყობა კონტაქტი არ იყო და გუშინ შეეხო ისევ smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TIX-100
გამოხმაურება May 11 2011, 20:27
გამოხმაურება #42


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 721
რეგისტრ.: 23-January 11
მდებარ.: sofeli gamarjveba
მომხმარებელი № 1,779




http://myparts.ge/parts_details.php?part_id=2473255 იდოს აქ იქნებ ვინმეს დასჭირდეს კიდეც
Go to the top of the page
 
+Quote Post
forika
გამოხმაურება May 11 2011, 20:37
გამოხმაურება #43


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,187
რეგისტრ.: 9-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 155




ციტატა(maxouni @ Mar 26 2011, 00:53) [snapback]249864[/snapback]
არ დაიჯერო.
წელიწადში მაქსიმუმ 100 ლარის ეკონომიას გააკეთებ და 1000 ლარის კაიფს დაიკლებ.
საქართველოში ნახევარი უტურბინოები 15 ლიტრს წვავს და ამის წამალი ჯერჯერობით ვერავინ მოძებნა.
ამ საკითხზე ვმუშაობთ, მაგრამ ჯერჯერობით ხელმოსაკიდი ვერაფერი ვნახეთ



მართალია ნამდვილად. მე მყავდა უტურბინო ლეგასი და წვავდა ტურბინინიანივით, გავყიდე და უნდა ვიყიდო ტურბო. რატო მივიკლო მართლაც ის 1000000იანი კაიფი?!

ტუბო-მექანიკებს მიეძალეთ wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
memberx
გამოხმაურება May 11 2011, 21:05
გამოხმაურება #44


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 130
რეგისტრ.: 11-January 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 716




chekura
უფრო კონკრეტულად უნდა დამეწერა და მიხვდებოდი რას ვგულისხმობ:

ფორუმებზე მაქვს წაკითხული, რაიმე ტექნიკური ცვლილების შემდეგ, პირველით რაღაც კონკრეტული აბაროტით რაღაც კონკრეტული დროის განმავლობაში დადიან, კომპის ტვინის ასარევად ან პირიქით.

და როცა ეს ჩემი საათის გამოკეთება პირველით საირულს და გლუშიტელში სროლას დაემთხვა ვიფიქრე რამე კავშირი ხომ არ აქვს ზემოთ აღნიშნულთანთქო, ელექტროობის პონტში.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
leqsoo
გამოხმაურება May 11 2011, 21:47
გამოხმაურება #45


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,409
რეგისტრ.: 18-February 10
მომხმარებელი № 833




სასტავ არ დაგეზაროთ! ზეთის შლანგები ქულერის როგორ გავსინჯო აპარებს თუ არა სდად მივიდე?
კომპრესორით დაბერვა ვიფიქრე და წყალში ნახვა მარა ვულკანიზაციებში იმათ პატარა თავები აქვთ შლანგებს და ჩემი უფრო სქელია შლანგი და არ გამოვა ეგრე მირჩიეთ რა ვქნა???

ციტატა(forika @ 11th May 2011 - 20:37) [snapback]267636[/snapback]
ტუბო-მექანიკებს მიეძალეთ

+1 ჩემი წვავს 10 ლიტრს ქალაქში ნელა ! არანაირად არ ვარ უკმაყოფილო! და შერეული სიარულით ხანდახა წაგაზავებით 12-13ს!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Niklolozi
გამოხმაურება May 11 2011, 21:51
გამოხმაურება #46


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,115
რეგისტრ.: 28-July 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 254




ციტატა(TRULOVI @ 26th March 2011 - 11:25) [snapback]249926[/snapback]
უტურბინო საკმაოდ ეკონომიური იქნება ვიდრე ტურბინიანი ნამდვილად 100 ლარის ეკონომიაც იქნება და 1000 ისაც გინდა ბენზინი აიღე გინდაც ზეთი ტურბინას ხო ყველაფერი იდეალური უყვარს და უფრო მეტი პრობლემა ტურბინიანს როაქვს მაგაზეც ორი აზრი არ არსებობს

და ვისაც ტურბინიანი ყავს არავინ არ თქვას რო არ ვაგაზავებო ცვეტში ყველას ტანჯვაში ყავს მანქანა რამდენიც არ უნდა ვწეროთ რო არარის ნაგაზავებიო

არანაირად არ არის ბევრად ეკონომიური უტურბინო, ტურბინიანზე. მექანიკა RSK მყავს და ვაწვევინებ 10 ლიტრის ფარგლებში (ზაფხულში, ზამთარში 11 ლიტრის ფარგლებში). ჩემი ცოლის ძმას ყავს უტურბინო, ავტომატი ფორიკა და 12 ლიტრს ვერ ჩამოცდა. რეგულარს ასხავს და მალე check engine-ის ნათურა დაიწვება 22 კოდის გამო biggrin.gif (პრემუმზე არ უნთებს). ერთი ეკონომიას აკეთებს ზეთში მეტში არაფერში. სამაგიეროდ რამხელა სიამოვნებას იკლებს.

ციტატა(maxo @ 26th March 2011 - 11:44) [snapback]249929[/snapback]
მე ვარ ის ადამიანი ვინც არ აგაზავებს.wink.gif

მეც ვარ ის ადამიანი ვინც არ გაზაობს. ამის რამოდენიმე მიზეზი მაქვს: 1) რა ნაგავ ბენზინს ვასხავ არ ვიცი. 2) არსად მაგვიანდება. 10 წუთით ადრე გავალ და ნელა და მშვიდად მივალ დანიშნულების ადგილას. 3) მგონი ბენზონასოს დაერხა biggrin.gif. კითხვაზე, თუ რატომ მყავს ტურბინიანი, გიპასუხებ - უბრალოდ უტურბინოს აზრს ვერ ვხვდები biggrin.gif.

ციტატა(leqsoo @ 11th May 2011 - 22:47) [snapback]267675[/snapback]
იმათ პატარა თავები აქვთ შლანგებს და ჩემი უფრო სქელია შლანგი და არ გამოვა ეგრე მირჩიეთ რა ვქნა???

გადამყვანის პონტში რომ გაუკეთო რამე არ გამოვა?


--------------------
I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zuraba
გამოხმაურება May 11 2011, 22:12
გამოხმაურება #47


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,057
რეგისტრ.: 26-March 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 940




ეკონომიაა უტურბინოს აზრი და ახლა მეზარება ჩამოთვლა რატომ. იაპონური 2,0 უტურბინოს მატორი ძაან იშვიათად ფუჩტება, არც პლიტა ფერადო არ სკდება და იწვება,
იმიტომ რომ არ ადგება ძალა. ბენზინს რეგულარს ასხავ და ფასში ეგ უკვე 10-15 პროცენტია სუპერთან შედარებით. ზეთს იაფიანს ასხავ და მეტს გადიხარ.
საბურავები მეტ ხანს ძლებს არ გაზაობის გამო. ტურბინა არ გაგიფუჩტება. და 1-2 ლიტრით ნაკლებს წვავს თუ გამართულია.

საგაზაოდ კიდე იმპრეზა არსებობს.
სტბ კიდე ხო მარა, სტი ფორესტერის აზრი კი მართლა ვერ გავიგე და მომკალით. არც ტყეღრეში ვარგა და არც საგაზაო მანქანაა ბოლომდე კონსტრუქციის გამო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gianni
გამოხმაურება May 11 2011, 22:44
გამოხმაურება #48


რანერისტი...
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,990
რეგისტრ.: 8-July 09
მდებარ.: Erbil, Iraq
მომხმარებელი № 215




zuraba
ციტატა(zuraba @ 11th May 2011 - 22:12) [snapback]267694[/snapback]
საგაზაოდ კიდე იმპრეზა არსებობს.
სტბ კიდე ხო მარა, სტი ფორესტერის აზრი კი მართლა ვერ გავიგე და მომკალით. არც ტყეღრეში ვარგა და არც საგაზაო მანქანაა ბოლომდე კონსტრუქციის გამო

+1
ხუნდებიც ნაკლებად ცვდება smile.gif
ჩემი ფორიკა ზამთარში ქალაქში 11ს არ ცდებოდა,ვასხვადი პრემიუმს.მოტულს და ანტიფრიზს smile.gif
ჩემი ხუშტურების გარდა სხვა არანაირი ზედმეტი ხარჯი არ ქონდა.
ტურბინიანზე ვერ გეტყვით რა ხდება,არ მყოლია. ეხლა სურვილი მაქვს ეს კიბო რამე ტურბინიანში გავცვალო ან თუ მოვიშორე და გავყიდე არასდროს აღარ გავეკარო სუბარუს და ვიყიდო ს-კლასი.(კომფორტი მიყვარს) smile.gif
ხო ჩემსას 80K აქ გარბენი ეხლა და როდის რა მოუვა ხუი ევო ზნაეტ smile.gif


--------------------
Allahu Akbar

الله أكبر
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sub 623
გამოხმაურება Jun 29 2011, 21:36
გამოხმაურება #49


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9
რეგისტრ.: 6-June 11
მომხმარებელი № 2,065





გამარჯობათ, სწრაფი პასუხი მინდა რა თუ ვინმე ხართ აქ. ამ საღამოს ვნახე, რომ გაბარიტები ანთია თავისით, გასაღები გამოვაძრე და მაინც ანთია, გაბარიტების ჩამრთველს რომ გადავწევ, მარტო პრიბორები ინთება, ფარები უკვე ანთებულია, ბლიჟნი-დალნის ჩვეულებრივ ანთებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subaru97
გამოხმაურება Sep 3 2011, 10:06
გამოხმაურება #50


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 91
რეგისტრ.: 12-August 11
მომხმარებელი № 2,169




აირბაგის ინდიკატორი მინათებდა რამდენიმე დღე.
მერე ინდიკატორი ჩაქვრა და ახლა სტოპების აღარ მინათებს (დამატებითი სტოპის გარდა, საბარგულის კარზემოთ)
და რა ვქნა?
გქონიათ ვინმეს მსგავსი პრობლემა?


ელექტროობა რომაა შესამოწმებელი მაგდენს კი ვხვდები, იქნებ მზა პასუხი გქონდეთ რომელიმეს biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 გვერდი V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge