![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
ზეთის გაგრილების დაყენება მინდა
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() 66 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,868 რეგისტრ.: 6-June 09 მდებარ.: რუსთავი მომხმარებელი № 145 ![]() |
საჭიროა ვაბშე?
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,222 რეგისტრ.: 30-May 09 მდებარ.: IsANIII მომხმარებელი № 124 ![]() |
ციტატა(NetDevil @ Feb 21 2011, 13:12) [snapback]235016[/snapback] საჭიროა ვაბშე? ![]() სუბარუსთვის პრველ რიგში ეგაა საჭიროო.რა ასტუკებს?? გაცხელებული ზეთი და ზეთის არასაკმარისი მიწოდება.! |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(OSA-003 @ 21st February 2011 - 13:15) [snapback]235017[/snapback] ზეთის არასაკმარისი მიწოდება.! სწორედ ამიტომ იკითხა ეს ციტატა(leqsoo @ 21st February 2011 - 13:08) [snapback]235013[/snapback] უფრო დიდი მანძილის გავა მოუწევს ზეთს იდეაში და ნასოსის გაძლიერება ხო არ იქნება საჭირო? მართალი გითხრა ამის შესახებ არსად წამიკითხავს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() 66 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,868 რეგისტრ.: 6-June 09 მდებარ.: რუსთავი მომხმარებელი № 145 ![]() |
leqsoo
რამდენზე ცხელდება ხოლმე ზეთი? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
ჯერ არ დამირენებია დაჩიკი და არ ვიცი
![]() არაა საჭირო მითომ? ბუსტ აფ და ბაგატი სმესია შემდეგი მიზანი და ატრაა საჭირო მითომ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() 66 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,868 რეგისტრ.: 6-June 09 მდებარ.: რუსთავი მომხმარებელი № 145 ![]() |
leqsoo
ჯერ დაჩიკი დააყენე და ნახე რამდენზე ადის ტემპერატურა, იქნებ არ ცხელდება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 425 რეგისტრ.: 22-July 09 მომხმარებელი № 243 ![]() |
ლექსო, საჭიროა დამიჯერე
ჩემი მანქანის მაგალითს მოვიყვან. დამატებითი რადიატორის გარეშე: - ზეთის ტემპერატურა სტოკ ბუსტზე 70-90 გრადუსი უჭირავს. - ზეთის ტემპერატურა 1 ბარზე 100-120 გრადუსი - ამყველაფრის გათვალისწყინებით ზეთი "წყალდება" გაცილებით უფრო მალე, ანუ უფრო ნაკლები რესურსი აქვს დავაყენე Greddy-ს სისტემა ესეთია ზუსტად ოღონდ 12-იანი რადიატორით ![]() შედეგად: - 1.3-1.4 ბარზე სიარულით ზეთის ტემპერატურა 90 გრადუსზე მაღლა არ ადის. - ტრასაზე გორაობით 50 გრადუსზე ჩამოვიდა ნაცვლად 70-90 გრადუსისა - ზეთის გამოცვლამ სავარაუდოდ გადაიწია +1500 კმ, ზეთი აღარ ხურდება და თვისებებს გაცილებით გვიან კარგავს, გიდროკომპენსატორების ხმით ვატყობ ძირითადად უკმარისობას რაც შეეხება, არსად არ წამიკითხავს რომ ზეთის ნასოსი გაფუჭებულიყოს ქულერის გამო. ზედმეტი 150-180სმ და 1 ლიტრი ზეთი არაფერს არ აფუჭებს, ბოლო ბოლო სოფის ეყენა ქულერი სუბარუზე და რამდენი ხანი დადიოდა, თან როგორ ![]() მოკლედ დააყენე აუცილებლად |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(TwinTurbo @ 21st February 2011 - 16:37) [snapback]235161[/snapback] შედეგად: - 1.3-1.4 ბარზე სიარულით ზეთის ტემპერატურა 90 გრადუსზე მაღლა არ ადის. - ტრასაზე გორაობით 50 გრადუსზე ჩამოვიდა ნაცვლად 70-90 გრადუსისა - ზეთის გამოცვლამ სავარაუდოდ გადაიწია +1500 კმ, ზეთი აღარ ხურდება და თვისებებს გაცილებით გვიან კარგავს, გიდროკომპენსატორების ხმით ვატყობ ძირითადად აი საღოლლლლ..... სერიოზული აფგრეიდია ჩემი აზრით, ბუსტკონტროლერთან ერთად MUST უნდა იყოს ზეთის რადიატორიც ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
თუ დააყენებ მხოლოდ და მხოლოდ თერმსოტატიანი დააყენე, პირდაპირ რადიატორის დაყენება მხოლოდ მავნებლობაა ყოველდღიური მოხმარების მანქანისთვის, ცივი ზეთით ივლი სულ. ზეთის მუშა ტემპერატურა იწყება 90 გრადუსიდან, მანამდე ვერ ავლენს სრულად თავის კარგ თვისებებს.
მეორე საკითხია ის, თუ სად დააყენებ რადიატორს. ერთია მიმწოდებელი ხაზიში, ფილტრებიდან გადამყვანი რო იჩალიჩო, მარა წნევას აგდებს დაბლა. მეორეა ტურბინიდკრნ მიმავალ შლანგზ დასვა, მარა ეგეც ცუდია ტურბინისთვის. მესამე ვარიანტია რუტბინიდან ჩამომავალ შლაგზე, და ეგეც ცუდია ტურბინისთვის, ზეთის გავლის სიჩქარე კლებულობს. როგორც წერენ გურუები, იდეალური ვარიანტია კარტერიდან ორი ტრუბკის გაკეთება სვარკით, ყენდება ელექტრო ნასოსი, რომელიც ერთი ტრუბკიდან იღებს ზთს, გააქვს რადიატორში და მეორე ტრუბკით აბრუნებს ისევ კარტერში. ანუ ესეთი სისტემა გავლენას არ ახდენს მატორის დაგეგმილ ციკლზე, თუმცა აქვს ის მინუსი, რომ ელექტროძრავის საიმედოობა არცისე მაღალია. ნუ დაჩიკი როცა გაქვს რამე რო იყოს არ გაგექცევა ტემპერატურა. ბოლო ვარიანტი ყველაზე კარგი ჩანს: -ზეთის საერთო მოცულობა მატულობს -ზეთის ბრუნვაზე უარყოფითად არ მოქმედებს კულერი და დამატებითი შლანგები -ელექტრო ტუმბოს ჩართვა შეიძELბა დარეგულირდეს ზეთის ტემპერატურის მიხედვით, ანუ ცივ ძრავზე გამორთულია და თერსმოტატის ვარიანტში მხლოდ გადახურებისას იწყებს გაგრილებას. ისე როგორც ამბობენ არაა საჭიროო ზეთის რადიატორი თ ძაან არ ატუნინგებო, მაგრამ თერმოსტატიანის შემთხვევაში ნამდვილად უკეთესია ზეთისთვის, რადგან ზეთს 80-90 გრადუსზე დაბლა არ გააციებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
და მოიცა ლექსო ვერ გავიგე, მანქანა დაშალე ნახევრად უკვე და რა ზეთის გაგრილება მოგინდა ეხლა?
![]() და არამგონია რომ დიდი სხვაობა მაინც იყოს გრედისა და ამის შორის და ფილტრის სხვა ადგილას დაყენებაც შესაძლებელია, რაც აადვილებს მის გამოცვლას.. მე ვფიქრობ ნასოსის გამოცვლა ცუდი არ იქნებოდა, მაგრამ ეყოფა მგონია, პროსტა უფრო მეტი ზეთი უნდა ჩაასხა ვიდრე ასხამდი ![]() მე ეს მაქვს დაგეგმილი, ბოდიშით გრედის ვერ ვწვდები ![]() 16 ROWS-იანია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 373 რეგისტრ.: 21-December 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,720 ![]() |
და ვინმემ იცის სად შეიძლება შეუკვეტო ან იყიდო უკეთესი მაჩვენენებლების ზეთის ნასოსი???????
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(goga-tuning @ 21st February 2011 - 20:23) [snapback]235213[/snapback] და ვინმემ იცის სად შეიძლება შეუკვეტო ან იყიდო უკეთესი მაჩვენენებლების ზეთის ნასოსი??????? მაგის მეტი რა არის? თუნდაც 2004+ STI-ს ნასოსი, მაგრამ გაითვალისწინე რომ ახლის ფასი 400$-ის მიდამოებშია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 373 რეგისტრ.: 21-December 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,720 ![]() |
2004 გაუმგობესებული აქ?? არა რამე წუნინგოვი ფირმის რო მოვძებნო?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
პროსტა ზეთის ნასოსის შეცვლა არაფერს მოგცემს. მაინც აქვს გადამშვები კლაპანი როგორც ვიცი და უბრალოდ უფრო მეტი ზეთი გადავა კლაპანში რაც კარგი არაა, ზეთი ზედმეტად მოძრაობს. ვინც მეტი იცის დაწერს ალბათ, მე ესე მახსოვს
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 373 რეგისტრ.: 21-December 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,720 ![]() |
ეს თემა ალბათ სუბარუს მტკივნეული წერთილია ნუთუ ამაზე არ ყოფილა მსჯელობა ,ვინმეს არ ააქვს რამე კონკრეტული ინფორმაცია????ბევრისტვვის იქნება საინტერესო , სტუკისგა უფრო დაზღვეულიც იქნება ძრავი ,ალბატ მარტო ჩემი ინტერესი და სურვილი არ უნდა იყოს ამის გაკეტება
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 ![]() |
ციტატა(bako @ Feb 21 2011, 18:21) [snapback]235188[/snapback] თუ დააყენებ მხოლოდ და მხოლოდ თერმსოტატიანი დააყენე, პირდაპირ რადიატორის დაყენება მხოლოდ მავნებლობაა ყოველდღიური მოხმარების მანქანისთვის, ცივი ზეთით ივლი სულ. ზეთის მუშა ტემპერატურა იწყება 90 გრადუსიდან, მანამდე ვერ ავლენს სრულად თავის კარგ თვისებებს. მეორე საკითხია ის, თუ სად დააყენებ რადიატორს. ერთია მიმწოდებელი ხაზიში, ფილტრებიდან გადამყვანი რო იჩალიჩო, მარა წნევას აგდებს დაბლა. მეორეა ტურბინიდკრნ მიმავალ შლანგზ დასვა, მარა ეგეც ცუდია ტურბინისთვის. მესამე ვარიანტია რუტბინიდან ჩამომავალ შლაგზე, და ეგეც ცუდია ტურბინისთვის, ზეთის გავლის სიჩქარე კლებულობს. როგორც წერენ გურუები, იდეალური ვარიანტია კარტერიდან ორი ტრუბკის გაკეთება სვარკით, ყენდება ელექტრო ნასოსი, რომელიც ერთი ტრუბკიდან იღებს ზთს, გააქვს რადიატორში და მეორე ტრუბკით აბრუნებს ისევ კარტერში. ანუ ესეთი სისტემა გავლენას არ ახდენს მატორის დაგეგმილ ციკლზე, თუმცა აქვს ის მინუსი, რომ ელექტროძრავის საიმედოობა არცისე მაღალია. ნუ დაჩიკი როცა გაქვს რამე რო იყოს არ გაგექცევა ტემპერატურა. ბოლო ვარიანტი ყველაზე კარგი ჩანს: -ზეთის საერთო მოცულობა მატულობს -ზეთის ბრუნვაზე უარყოფითად არ მოქმედებს კულერი და დამატებითი შლანგები -ელექტრო ტუმბოს ჩართვა შეიძELბა დარეგულირდეს ზეთის ტემპერატურის მიხედვით, ანუ ცივ ძრავზე გამორთულია და თერსმოტატის ვარიანტში მხლოდ გადახურებისას იწყებს გაგრილებას. ისე როგორც ამბობენ არაა საჭიროო ზეთის რადიატორი თ ძაან არ ატუნინგებო, მაგრამ თერმოსტატიანის შემთხვევაში ნამდვილად უკეთესია ზეთისთვის, რადგან ზეთს 80-90 გრადუსზე დაბლა არ გააციებს სრულიად გეთანხმები ბაკური,როდესაც ზეთი 50-60 გრადუსზეა ეს ძალიან ცუდია ძრავისთვის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
Black Jo
მანქანის დატოვება გადაწყდა მოკლედ მინდა ვიყიდო რაც თემომ დააგდო ეგეთი მაგას თერმოსტადი არააქ და რო დავაყენო რამე პრობლემა იქნება? სენდვიჩს რო ეძახიან ეგ რა სახელით დავსერჩო რა ქვია? აი სადაც ზეთის დაჩიკები ერთდება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
უთერმოსტატო გაამართლებს როგორც ესე ტრეკის მანქანისთვის, დაჯე იქაც თერმსოტატიანი ჯობია რა.
ჩემ მატორს ვერ გავიმეტებდი ეგრე, ისედაც ფაქიზია და კიდე ცივი ზეთით სიარული... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
ციტატა(leqsoo @ 21st February 2011 - 21:19) [snapback]235298[/snapback] სენდვიჩს რო ეძახიან ეგ რა სახელით დავსერჩო რა ქვია? აი სადაც ზეთის დაჩიკები ერთდება |
|
|
![]() ![]() |