IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

12 გვერდი V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ENGINE OIL COOLER, დაყენება პრობლემები რჩევები
leqsoo
გამოხმაურება Mar 7 2011, 16:21
გამოხმაურება #101


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,409
რეგისტრ.: 18-February 10
მომხმარებელი № 833




კაი ერთი რაც მაინტერესებს სენდვიჩის გარეშე თუ დავაყენებ ზეთის გაგრილების რადიატორს?????
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Mar 7 2011, 17:00
გამოხმაურება #102


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(leqsoo @ 7th March 2011 - 17:21) [snapback]241532[/snapback]
კაი ერთი რაც მაინტერესებს სენდვიჩის გარეშე თუ დავაყენებ ზეთის გაგრილების რადიატორს?????

სენდვიჩი ყველა ვარინათში გჭირდება,ის სენდვიჩი კიარა რომელსაც უერთდება სენსორები, არამედ მეორე... ანუ მაგ ფილტრიდან ხომ უნდა წამოვიდეს შლანგები რადიატორთან....სხვანაირად ვინმემ იცის?

აი შეხედე



http://www.mossmotors.com/graphics/product...ons/056-290.pdf
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AnDreee
გამოხმაურება Mar 18 2011, 00:34
გამოხმაურება #103


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,006
რეგისტრ.: 18-April 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,023




ხალხნოოო ვინმემ ქულერი ამარაჩევინეთ ისეთი მანქანა რო არ გამიყინოს და ისეთI რომელიც ზეთს ადუღების საშუალებას არ მისცემს ... მე ვერაფერი ვნახე ნორმალურ ფასში და მომეხმარეთ რა

რამდენი ROW უნდა ქონდეს ? საშუალო ტემპერატურა რო შეინარჩუნოს ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kastera
გამოხმაურება Mar 18 2011, 00:55
გამოხმაურება #104


mysubaru.ge
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,513
რეგისტრ.: 17-April 09
მომხმარებელი № 20




არ გჭირდება wink.gif

ჯერ ტემპერატურის დაჩიკი დააყენე და აკონტროლე..

აი მერე თუ ოდესმე დაგჭირდა და პირიდან დორბლი აყრევინე მანქანას მერე იფიქრე მაგაზე...

შენ რა ზეთიც ჩაასხი ძრავში ვფიქრობ რომ გაზაობას არ აპირებ, შესაბამისად არც ეს გჭირდება.


--------------------
4x4=16
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AnDreee
გამოხმაურება Mar 18 2011, 00:59
გამოხმაურება #105


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,006
რეგისტრ.: 18-April 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,023




:| გაზაობას როგორ არ ვაპირებ აბა იმპრეზა რა ჯანდაბად მინდა smile.gif ... ტემპერატურის და წნევის დაჩიკი ორშაბათს უკვე მექნება...1.3- 1.4მდე ვაპირებ დაბუსტვას და მაგხელა ბუსტზე ზეთს გაგრილება უეჭველი დაჭირდება ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kastera
გამოხმაურება Mar 18 2011, 01:07
გამოხმაურება #106


mysubaru.ge
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,513
რეგისტრ.: 17-April 09
მომხმარებელი № 20




მაშინ ეგ ზეთი დაივიწყე რაც ჩააასხი smile.gif

კარგია რო მოგდის, ჯერ დააყენე დაჩიკი და უყურე smile.gif მე 2 წელია ვერ დავტივრთე მანქანა ისე რომ მაგის საჭიროება ყოფილიყო.. ნუ რუსთავის ტრეკის კალცოს თუ უმიზნებ ეგ სხვა ამბავია.. და თითო 400 მეტრიანი ზაეზდით ვერაფერს უზავ თუ გინდა 2 ზე გაბუსტე )) ..

არცარის კარგი ქალაქის რეჟიმში სიარულით ზეთის ქულერი, თუ რატომ არის ეგრე წინა გვერდებზე დაიწერა..


--------------------
4x4=16
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Mar 18 2011, 11:21
გამოხმაურება #107


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(Kastera @ 18th March 2011 - 02:07) [snapback]246220[/snapback]
არცარის კარგი ქალაქის რეჟიმში სიარულით ზეთის ქულერი, თუ რატომ არის ეგრე წინა გვერდებზე დაიწერა.

+1
AnDreee
მერე თერმოსტატი და როგორც მიხამ თქვა და ვსიო, როცა გაგრილებას მოინდომებს ზეთის თერმოსტატი გახსნის და გაუშვებს რადიატორში და გააგრილებს, თუ არ იქნება საჭირო ისევ კრუგზე ივლის..... თუ ძალიან გინდა ზეთის ქულერი დააყენე და თერმოსტატიც დაუყენე და ვსიო, მოხსნილია პრობლემა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Mar 18 2011, 11:57
გამოხმაურება #108


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




საღამოს უნდა გადავიკითხო რა დაიწერა ესეთი ზეთის ქულერთან დაკავშირებით
რატო არ ამართლებს ქალაქის პირობებში
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kastera
გამოხმაურება Mar 18 2011, 12:32
გამოხმაურება #109


mysubaru.ge
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,513
რეგისტრ.: 17-April 09
მომხმარებელი № 20




SUB 300
მე, შენ და ჩვენ არ გვჭირდება.. smile.gif რა დატვირთვასაც ჩვენ ვაძლევთ არაფერია იმისთვის რომ ზეთმა ტემპერატურა აწიოს, თუ კარგი და სწორად არჩეული ზეთი გისხია.. 400 მეტრიანი თითო ზაეზდების მერე დრო გაქვს უამრავი რომ გააგრილო ზეთი.. შენ თუ კალცოს და 10 - 15 წუთიან დატვირთვას აპირებ ჯობია ჯერ ძრავი გააკეთო შესაბამისად(და არამარტო) იმიტომ რომ მაგ დატვირთვას ჩვენი მანქანები ვერ გაუძლებენ !!! გამორიცხულია smile.gif მერე იფიქრე ქულერებზე

პარნიზე მაქსიმუმ 1 კილომეტრი იარო smile.gif იქიდან ნახევარზე მეტი გაზაშვებული დადიხარ.

ზეთის ტემპერატურა 80 ზე მინიმუმ უნდა იდგეს ეგ შენც იცი(გაზაობას როცა იწყებ)... და როცა წყლის ქარხნული ტემპერატურა 90 ზე ადის(ჩემთან დილით დაქოქვისას 5 წუთი უნდა) ყველას გონაი რომ ძრავი გახურებული აქვთ.. არა და მაგ დროს ზეთის ტემპერატურა 30 - 40 გრადუს ურტყავს ან არც დაჟე.. საკმაოდ დიდი დრო უნდა რომ ზეთი გაცხელდეს...მითუმეტეს ზამთარში smile.gif... შენი დაყენებული ქულერით უფრო ხელს უშლი ამ პროცესს და ძნელად ადის 80ზე.. ან საერთოდ არც ავა..


მოკლედ ესეა.. ვისაც გინდათ დააყენეთ biggrin.gif


--------------------
4x4=16
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Mar 18 2011, 13:01
გამოხმაურება #110


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




Kastera
ლევან ჩემი პოსტი წაიკითხე ბოლო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Mar 18 2011, 13:05
გამოხმაურება #111


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ველოდები ნაწილებს უნდა ჩამოვიდეს , ავაწყობ მთლიან სისტემას და ვნახოთ რამდენზე ავა ტემპერატურა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Mar 18 2011, 13:07
გამოხმაურება #112


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




აი ტერმოსტატი ზეთის რადიატორის, რათ უნდა ამას მადენი ახსნა და განმარტება, როგორც მუშაობს წყლის რადიატორის სისტემა, ასევე იმუშავებს ზეთის გაგრილებაც...



ავა ტემპერატურა დასაშვებ ნორმაზე დაიხსნება ტერმოსტატი და გადავა რადიატორში გასაგრილებლად........

ქალაქში ივლი არც გაიხსნება ეგ ტერმოსტატი, მიაგაზებ და თუ მოიმატა ტემერატურამ მაშინ გაიხსნება ტერმოსტატი და ვსიო , მორჩა ამის ამბავი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Mar 18 2011, 13:08
გამოხმაურება #113


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(Black Jo @ 18th March 2011 - 12:21) [snapback]246287[/snapback]
მერე თერმოსტატი და როგორც მიხამ თქვა და ვსიო, როცა გაგრილებას მოინდომებს ზეთის თერმოსტატი გახსნის და გაუშვებს რადიატორში და გააგრილებს, თუ არ იქნება საჭირო ისევ კრუგზე ივლის..... თუ ძალიან გინდა ზეთის ქულერი დააყენე და თერმოსტატიც დაუყენე და ვსიო, მოხსნილია პრობლემა

ზამთარში გახურებულ ძრავსში , თერმოსტატის გახსნის მერე ცივი ზეტი რო შევა არ იქნება კარგი ძრავისთვის
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Mar 18 2011, 13:09
გამოხმაურება #114


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




75 გრადუსზე იხსნება ეგ ტერმოსტატი..... HKS-ის და 80$ ღირს ადგილზე

ციტატა(SUB 300 @ 18th March 2011 - 14:08) [snapback]246353[/snapback]
თერმოსტატის გახსნის მერე ცივი ზეტი რო შევა არ იქნება კარგი ძრავისთვის

რატომ უნდა შევიდეს რადიატორში თუ ტემპერატურა არ ავა ზამთარში მაგდენზე?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kastera
გამოხმაურება Mar 18 2011, 13:10
გამოხმაურება #115


mysubaru.ge
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,513
რეგისტრ.: 17-April 09
მომხმარებელი № 20




Black Jo
იასნა თემო ეგრეა, თEრმოსტატით დგება და სანამ არ გახსნის ქულერში არ გადის.. ეგრეა.. მე იმას ვიძახი რომ რეალურად არ გვჭირდება ამ ეტაპზე.. თუ რამე შეიცვალა ავტოსპორტში მერე არვიცი smile.gif))


--------------------
4x4=16
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Mar 18 2011, 13:12
გამოხმაურება #116


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




და თუ შევა ამიტომაც უნდა შეირჩეს რამდენს ფენიანი რადიატორი დაყენდეს, რომ მაგალიტად რადიატორში თუ გადავიდა ზეთი 30 გრადუსამდე კი არ უნდა გააცივოს, არამედ 10-15 გრადუსი მოაკლოს, ანუ პატარა რადიატორი უნდა დაყენდეს, მაქსიმუმ 10 ფენიანი, ეგეც დიდია მე თუ მკითხავ

Kastera
საჭიროება არ საჭიროებაზე გეთანხმები ლევან, ამიტომაც ჯერ ტემპერატურის დაჩიკი უნდა დაყენდეს, ქალაქში უნდა ინახოს რამდენზეა ტემპერატურა, მერე უნდა ინახოს მანქანისთვის აუტანელ პირობებში რამდენზე ავა, და ეს ყველაფერი უნდა შემოწმდეს ზამთარში და ზაფხულშიც.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Mar 18 2011, 13:27
გამოხმაურება #117


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(Black Jo @ Mar 18 2011, 14:07) [snapback]246351[/snapback]
აი ტერმოსტატი ზეთის რადიატორის, რათ უნდა ამას მადენი ახსნა და განმარტება, როგორც მუშაობს წყლის რადიატორის სისტემა, ასევე იმუშავებს ზეთის გაგრილებაც...



ავა ტემპერატურა დასაშვებ ნორმაზე დაიხსნება ტერმოსტატი და გადავა რადიატორში გასაგრილებლად........

ქალაქში ივლი არც გაიხსნება ეგ ტერმოსტატი, მიაგაზებ და თუ მოიმატა ტემერატურამ მაშინ გაიხსნება ტერმოსტატი და ვსიო , მორჩა ამის ამბავი


სუბარუს ძრავზე რა თერმოსტატიც დგას მუშაობს ესე , გახურდება და გაიხსნება გაგრილების გძელი წრე , მოკლე წე კი არ იკეტება

შებნ რა თერმოსტატიც დადე მე რამდენადაც ვხვდები იგივე პრინციპის არის
ჩემი აზრით თერმოსტატით თუ გააკეთებ მაინც სისტემა ისე უნდა ააწყო რომ გძელი ხაზის გახსნისას მოკლე დაიკეტოს
წყალზე იმდენად არ ეტყობა და ზეთის წნევა შეიძლება დააგდოს თერმოსტატის გაღება დაკეტვამ რაგაც წამების განმავლობაში


არავის არ აქვს ზეთის წნევის დაჩიკი ? მემგონი ბაკოს აქვს და ვკითხოთ ერთი რამდენ გრადუსზე ადის ზამთარში
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Mar 18 2011, 13:31
გამოხმაურება #118


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




SUB 300
გეთანხმები, დააგდებს თუ თერმოსტატი დაყენდა, ამიტომაც ნასოსი ზეთის იცვლება..... მარტო ერთი რაღაცის შეცვლით არ კეთდება საქმე კარგადაც იცით, ერთს თუ რამეს შეცვლი მერე უნდა მიყვე და მიყვე smile.gif ისე თუ ვინმე კარგად ერკვევა მიტსუებში უნდა ინახოს, ევო 4-ს უყენია ქარხნულად ეგ ზეთის გაგრილება და როგორი პრინციპით მუშაობს და რამხელა რადიატორია ზომით ეგეც უნდა ინახოს, მე როგორც მითხრეს 20X20 სმ სადღაც მასეთია რადიატორი ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kastera
გამოხმაურება Mar 18 2011, 13:32
გამოხმაურება #119


mysubaru.ge
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,513
რეგისტრ.: 17-April 09
მომხმარებელი № 20




წნევა თუ ტემპერატურის შოთა ?

ტემპერატურა 80 ზე ადის. მე რაც მქონია ფარენგეიტებში იყო.. მალე გრადუსებიც მექნება.


--------------------
4x4=16
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Mar 18 2011, 13:38
გამოხმაურება #120


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




არაა ხალხო ეგ გაგრილება საჭირო ჩვენ პირობებში და რატომ არ გჯერავთ.?

ეგ ტრეკი თU გვეღირსა იქ იქნება საჭირო.

კიდე უნივერსალურის ყველაფრის თავზეც რომ გავიარე ეგ ახალი ამბავია?

თუ გინდა საგაზაოდ მაშინ უნდა იყოს საგაზაო და თერმოსტატი შმერმოსტატი და ელექტრო ნასოი არ იქნება საჭირო.

ასე რომ თU საგაზაოდ გინდა მანქანა ისე რომ ტრეკზე მაგხელა დატვირთვები მისცე ის მარტო მაგ საქმისთვის უნდა გყავდეს და ქალაქსი სამსახურშI არ უნდა იარო იმ მანქანით.

Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 გვერდი V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge