![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#141
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,006 რეგისტრ.: 18-April 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,023 ![]() |
ჩემი 110ზე ადიოდა ტემპერატურა გაზაობისას და მერე მალევე გრილდებოდა... 5 w40
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#142
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
gentoo
ციტატა(gentoo @ 27th April 2011 - 13:35) [snapback]261736[/snapback] 5-60W ზეთი რაც არ უნდა გააპო შუაზე მაინც არ დაკარგავს თვისებებს. 150 გრადუსი მაგისთვის არის ნორმალური სამუშაო ტემპერატურა. მაგაზე დაბალი კიდევ ცუდია, სტუკი შეიძლება დამართო მანქანას. აბა შენ თუ დაუფიქრდი რა დაწერე? 150 გრადუსამდე სად უნდა გააცხელო ზეთი? დაკეტილი აბაროტით ხომ არ ივლი ქალაქში? სისულელეა მაგარი.... მანქანა უნდა გამოიყენებოდეს როგორც ისევე ქალაქში ასევე შეჯიბრზეც..... ანუ შენი ვარიანტი ზეთის ამბავში არამგონია გამართლებული იყოს.... ამიტომაც უნდა რადიატორი და თერმოსტატი. ციტატა(gentoo @ 27th April 2011 - 13:35) [snapback]261736[/snapback] კიდევ სანამ ტუნინგს დაიწყებდეთ, ქარხნული მონაცემები ამოწურეთ უკვე? მე ლიჩნად ამოვწურე.... სუბარუს ძრავიდან ამოღებულია მაქსიმუმი ქარხნულად უკვე. ციტატა(gentoo @ 27th April 2011 - 13:35) [snapback]261736[/snapback] ინთეეიქს რომ ატუნინგებენ ხოლმე, მაინტერესებს. სუბაროს საკმარისი ჰაერის რაოდენობა ვერ შეაქვს სტოკზე? ანუ ჰაერის გალადანეის განიცდის თუ რა? ეგ კითხვა ვერ გავიგე.... ანუ იმის თქმა გინდა რომ პაუკს რატომ ცვლიან? ციტატა(gentoo @ 27th April 2011 - 13:35) [snapback]261736[/snapback] დრაგსტერესებს სჭირდებათ ხოლმე ეგ 17 ლიტრა ბენზინს რომ მოიხმარენ 1 კილომეტრზე. პროფ დრაგსტერის დონეზე არავინ აკეთებს ჩვენთან მანქანას, ჩვენ მოყვარულის დონეზე ვართ... ციტატა(AnDreee @ 27th April 2011 - 13:48) [snapback]261755[/snapback] ჩემი 110ზე ადიოდა ტემპერატურა გაზაობისას და მერე მალევე გრილდებოდა... 5 w40 შეიძლება მეტიც იყო ანდრო? 110 გრადუს შეიძლება შენ რასაც აფიქსირებდი თვალის მოკვრით, სულ ზეთის ტემპერატურაზე ხომ არ გეჭირა თვალი, გზას არ უყურებდი? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#143
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,006 რეგისტრ.: 18-April 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,023 ![]() |
მე ზანოსის და უბედურობის დროს ვამბობ თორე ჩქარა რო მევლო გზაზე 90თს არ ცილდებოდა... დაჟე დავაკვირდი ავტობანზე 80ით რო მივდიოდი 100 ამდე ადიოდა და 120-130 ით რო მივდიოდი იასნია მეტი აბაროტით 90ზე ჩამოდიოდა .... ჰაერის ნაკადი უფრო აგრილებდა
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#144
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
AnDreee
პრიამიჩოკზე გასაგებია, მაგრამ მარტო ამით ვერ განსაზღვრავ მე ჩემ მანქანაზე, ლიტრაჟს ვცვლი, ბუსტს უმატებ, კოლეკტორი შეცვლა, საკმაოდ გაცხელდება შიგნეულობა..... ადგილზე დგომით პრობკებში |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#145
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,006 რეგისტრ.: 18-April 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,023 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ Apr 27 2011, 13:55) [snapback]261784[/snapback] AnDreee პრიამიჩოკზე გასაგებია, მაგრამ მარტო ამით ვერ განსაზღვრავ მე ჩემ მანქანაზე, ლიტრაჟს ვცვლი, ბუსტს უმატებ, კოლეკტორი შეცვლა, საკმაოდ გაცხელდება შიგნეულობა..... ადგილზე დგომით პრობკებში ერთადერთი რამაც შეიძLება გაგიცხელოს კოლექტორებია .... ისიც 100 გრადუსზე ზევით არადის ... ნუ 40 გრადუსიან ზაფხულში არ ვიცი რას იზავს... მე მაგალითად მივხვდი რო ქულერი არ მჭირდება... ნუ ისეთი სულ რო აგრილებს... აი კნოფკაზე რო იყოს და როცა გინდა აგრილებს როცა გინდა აარა მაშინ ძაან ამაგარი იქნებოდა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#146
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(AnDreee @ 27th April 2011 - 14:59) [snapback]261785[/snapback] ნუ ისეთი სულ რო აგრილებს... აი კნოფკაზე რო იყოს და როცა გინდა აგრილებს როცა გინდა აარა მაშინ ძაან ამაგარი იქნებოდა მაგასაა რომ ვჩალიჩობ ანდრო... ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#147
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,006 რეგისტრ.: 18-April 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,023 ![]() |
რო იჩალიჩებ გამაგებინე
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#148
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 40 რეგისტრ.: 17-April 11 მომხმარებელი № 1,962 ![]() |
და სადმე გაგიგიათ ან ვინმეს უყენია ააქ რო კნპკაზე აგრილედეს ზეთს?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#149
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(Toke @ 27th April 2011 - 17:25) [snapback]261861[/snapback] და სადმე გაგიგიათ ან ვინმეს უყენია ააქ რო კნპკაზე აგრილედეს ზეთს? გაგება რათ უნდა, ელეკტრო კლაპანს დააყენებ და კნოპკა სანოლში, შენი ნება არ არის რო... ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#150
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
რატო ართულებთ, 120-125 გრადუსამდე კარგი ისნთეტიკა ზეთი მუშაობს უპრობლემოდ. თუ 120 ააშორებთ, მერე მართლა საჭიროა ზეთის რადიატორი. პარნიზე და ბორბლებში 1 სიჩქარით ძრომიალის "რალებზე" ზეთს ვერ გააცხელებ. მოვა ტრეკის დრო და გამოჩნდება ვის როგორ ყოფნის ქარხნული რადიატორი... ზეთის კულერის დაყენებას ჯობია დიდი წყლის რადიატორი დააყენო, რომელიც 2 კურდღელს დაგაჭერინებს
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#151
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ Apr 13 2011, 15:26) [snapback]255855[/snapback] შოთა (SUB300) ![]() ![]() ზუსტად ესეთი სისტემა კარგია , თერმოსტატის მიუხედავად გძელ წრეზე მაინც ივლის რაღაც პატარა ნაკადი , ჩემი აზრით ზეთი არ უნდა ჩერდებოდეს რადიატორში , პატარა რაოდენობით მაინც უნდა მიძრაობდეს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#152
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
SUB 300
გაიხარე შოთ, როგორც იქნა შემოხვედი ამ თემაში ![]() bako სტოკ ძრავზე არ მაქვს საუბარი..... მე ჩემი პროეკტისთვის ვამზადებ..... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#153
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
პროექტისთვის მითუმეტეს უკეთესი რადიატორი დაგჭირდება. ძრავში სითბოს მხოლოდ 20-25% ვიყენებთ ღერძის სატრიელებლად, დანარჩენი სითბოს ხლოვნურად ვკარგავთ გაგრილების სისტემის და ვიხლოპის დახმარებით. გაგრილების სისტემას ძაან უხეშად ნახევარი როლი ეკუთვნის ამ სამეში როგორც მახსოვს და ამ ნახევრიდან ზეთს სადღაც მესამედი. ასე რომ წყლის რადიატორი უფრო აქტუალურია
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#154
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
თანმიმდევრულად ატუნინგე შენი მანქანა არ გირჩევნია, მერე შედეგით უფრო კმაყოფილი იქნები შენ პირველ რიგში. მაგარი ლეგასი გყავს და გასაგებია რო გინდა კარგ ხოდზე მოიყვანო ![]() შენ თუ გინდა ზეთის გადახურებას ებრძოლო მაშინ ჯერ ესენიც უნდა გეყოს. http://www.grimmspeed.com/catalog/product_...?products_id=55 ლეგას რასაც უტინინგებენ ხოლმე პირველს არის ვიხლოპი დაუნ ფაიფი და აპ ფაიფი. კერამიკული პაკრიტიე ![]() ყველაზე სუსტი წერტილი მაგის მერე რადიატორი. მაგარი ბანძი რადიატორები აქვთ :/ მერე ბენზინის მიწოდების მილები. და კიდევ აბმოტკა გინდა, თერმოიზლოაცია. იმიტომ რომ მატორთან ახლოსაა და ეგ აცხელებს მეოთხე ცილინდრს. 700 გრადუსიანი ვიხლოპი სადაც გაივლის. ძრავის გადაწყობას თუ აპირებ. მაშინ ზეთის გაგრილებაც დაგჭირდება ალბათ. შენი საქმის შენ იცი ![]() ციტატა(Black Jo @ 27th April 2011 - 14:20) [snapback]261763[/snapback] აბა შენ თუ დაუფიქრდი რა დაწერე? 150 გრადუსამდე სად უნდა გააცხელო ზეთი? დაკეტილი აბაროტით ხომ არ ივლი ქალაქში? სისულელეა მაგარი.... მანქანა უნდა გამოიყენებოდეს როგორც ისევე ქალაქში ასევე შეჯიბრზეც..... ანუ შენი ვარიანტი ზეთის ამბავში არამგონია გამართლებული იყოს.... ამიტომაც უნდა რადიატორი და თერმოსტატი. სად და ტრეკზე. ჩემსაზე მივაყენებ ყველა დაჩიკს და თუ გინდა გაჩვენებ როგორ ვაცხელებ 150 გრადუსამდე ![]() ![]() ![]() ჰაერის შეტანაზე ის ვიგულისხმე, რომ სპროტულ ფილტრს რომ აყენებენ. ლეგასებზე მაგას დიდი ეფექტი არ აქვს. უტურბინოებზე კიდევ ჰო მარა ჩვენზე არა. სულ რომ ჩახსნა ფილტრი მაინც დიდ განსხვავება არაა აქვს. ეგრე გამიგია. ვცდები? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#155
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 27th April 2011 - 22:28) [snapback]261956[/snapback] შენ თუ გინდა ზეთის გადახურებას ებრძოლო მაშინ ჯერ ესენიც უნდა გეყოს. მაგ გრიმ სპიდის სპეისერს კარგად უწერია რას უნდა აკეთებდეს..... მადლობთ რჩევისთვის.... ![]() ციტატა(gentoo @ 27th April 2011 - 22:28) [snapback]261956[/snapback] ლეგას რასაც უტინინგებენ ხოლმე პირველს არის ვიხლოპი დაუნ ფაიფი და აპ ფაიფი. კერამიკული პაკრიტიე ვიხლოპი ბოლო ბაჩოკი მაქვს მარტო შეცვლილი, ისიც ბრენდი, ლეგასზე ვიხლოპის შოვნა აქ შეუძლებელია შენით თუ არ გააკეთებ, ხოდა მასეც ვაპირებ, ჩემით უნდა ვიჩალიჩო, ამიტომაც ჯერ ეგ გადადებული მაქვს. ციტატა(gentoo @ 27th April 2011 - 22:28) [snapback]261956[/snapback] და კიდევ აბმოტკა გინდა, თერმოიზლოაცია. იმიტომ რომ მატორთან ახლოსაა და ეგ აცხელებს მეოთხე ცილინდრს. 700 გრადუსიანი ვიხლოპი სადაც გაივლის. ეგეც გასაგებია, ეს აუცილებელია, ამაზე ლაპარაკიც ზედმეტია... ![]() ![]() ციტატა(gentoo @ 27th April 2011 - 22:28) [snapback]261956[/snapback] ძრავის გადაწყობას თუ აპირებ. ვაპირებ რათქმაუნდა.... ![]() ციტატა(gentoo @ 27th April 2011 - 22:28) [snapback]261956[/snapback] ჰაერის შეტანაზე ის ვიგულისხმე, რომ სპროტულ ფილტრს რომ აყენებენ. მეც მიყენია ეგ ფილტრი HKS-ის, რატომ არ აქვს განსხვავება? სად გაიგე? ციტატა(gentoo @ 27th April 2011 - 22:28) [snapback]261956[/snapback] ვცდები? სავარაუდოდ კი ![]() P.S. მექანიკა გყავს ლეგასი? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#156
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
gentoo
და 1000 ზე რო ცვალო 10 000 გავლა დაგიჯდება 2400 ლარი და შენი აზრით ეგ ჯობია თუ 200$ ზეთის გაგრილება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#157
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
leqsoo
ციტატა(leqsoo @ 28th April 2011 - 18:17) [snapback]262328[/snapback] და 1000 ზე რო ცვალო 10 000 გავლა დაგიჯდება 2400 ლარი და შენი აზრით ეგ ჯობია თუ 200$ ზეთის გაგრილება? Black Jo შენ მაგარი გეგმები გქონია. საინტერსოა ძალიან ![]() ჩემი ტიპტრონიკია. ბლიცენივით პრორშეს ნავაროტები არ აქვს) tommy kaira კი აწერია, მაგრამ მარტო წარწერაა ეგ. მეგონა 2.2 იქნებოდა რახან tommykariaa მარა 2.0-ია ![]() ციტატა(leqsoo @ 28th April 2011 - 18:17) [snapback]262328[/snapback] სავარაუდოდ კი wink.gif არა. მგონი მართლა არ ვცდები ![]() http://www.bobistheoilguy.com/cms/index.ph...1&Itemid=70 სულ ბოლოსი ტესტის შედეგები და დასკვნები წერია. სულ მოხსნილ ფილტრზე, K&N მაღალი წარმადობისსაზე, 0.02 PSI მისცა სხვაობა. ამ ადამიანს ენცო ყავს ფერარი. პორშე და კიდევ რამოდენიმე მანქანა. მოგონშიკო, მეხანიკი მასტია და საკმაოდ საინტერსო ბლოგი აქვს. არა მგონია რომ მანდ რაიმე ტყუილი ეწეროს. ასე რომ არ ვცდები. აი სპრორტული ინტერესის გამო ჩემსაზე ფილტრს ამოვღებ და ვნახავ თუ მომცა შედეგი ![]() ციტატა(leqsoo @ 28th April 2011 - 18:17) [snapback]262328[/snapback] და 1000 ზე რო ცვალო 10 000 გავლა დაგიჯდება 2400 ლარი და შენი აზრით ეგ ჯობია თუ 200$ ზეთის გაგრილება? კი ჯობია. კარგი. მე მეგონა ტრეკისთვის უნდოდა ეგ მანქანა მარტო. მეტი არაფერი. მაინც ჯერ დაჩიკებით უნდა გაიზომოს ყველაფერი რომ უფრო ზუსტად გაიგოს, იგივე რადიატორის ზომები შეარჩიოს ![]() რადიატორი თერმოსტატზე ძალიან მაგარი იქნება. ისე აზრი არ აქვს თუ ყოველდღე არ გონკაობ. მეტი არაფერი. პ.ს მაინც ვფიქრობ რომ რადიატორის შეცვლა უფროდიდ წარმადობას მისცემს ვიდრე ეგ ზეთის გაგრილება. რომელიც რეალურად შეიძლება არც დაჭირდეს. პირველ რიგში წყალს აგიდუღებს. აი ნახე თუ არა და მერე ზეთს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#158
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 28th April 2011 - 19:18) [snapback]262349[/snapback] პირველ რიგში წყალს აგიდუღებს. აი ნახე თუ არა და მერე ზეთს. მაგის ტერმოსტატსაც გამოვცვლი, უფრო მეთ წნევიან კრიშკას დავაყენებ რადიატორის... ციტატა(gentoo @ 28th April 2011 - 19:18) [snapback]262349[/snapback] სულ მოხსნილ ფილტრზე, K&N HKS-ის ფილტრი დაძებნე აბა რა სხვაობას იძლევა... ![]() ციტატა(gentoo @ 28th April 2011 - 19:18) [snapback]262349[/snapback] შენ მაგარი გეგმები გქონია. საინტერსოა ძალიან 2.2 ძაან გიჟი იქნება ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#159
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
აუ რომ მორჩები ყვეალფერს ძალიან მცხეცი იქნება. უბრალოდ ბევრი ჩალიჩი დაგჭირდება. მაგარი მხეცი ლეგასი გყავს ისედაც რას ერჩიიიიი ![]() ![]() ჰოდა წარმატებები. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#160
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 28th April 2011 - 18:29) [snapback]262353[/snapback] HKS-ის ფილტრი დაძებნე აბა რა სხვაობას იძლევა... K&N ჯობია HKS-ს თემო ![]() |
|
|
![]() ![]() |