![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#221
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
ANS-555
რა გეკაიფები ??? ![]() შენ თვითონ არ დაწერე ეხლა, 12-იანმა შეიძლება 10-ის მაგივრად 20 ლიტრა გაატაროსო, მაგრამ 5ბარზე ნაკლები იყოს წნევაო ??? ამაზე გეკითხები. ნეტავ როგორ ??? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#222
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(VADA @ 12th July 2013 - 13:21) [snapback]510146[/snapback] შენ თვითონ არ დაწერე ეხლა, 12-იანმა შეიძლება 10-ის მაგივრად 20 ლიტრა გაატაროსო, მაგრამ 5ბარზე ნაკლები იყოს წნევაო ??? მაგრამ წნევა ნაკლები ვერანაირად ვერ იქნებათქო.. მეტი წარმადობა = მეტ წნევას ვააააა ... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#223
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(ANS-555 @ 12th July 2013 - 13:28) [snapback]510149[/snapback] მეტი წარმადობა = მეტ წნევას ვააააა ... გეშლება მგონი წნევას მანდ ნასოსი არ ქმნის ![]() წნევას ქმნის ვკლადიში, წნევასთან არანაირი კავშირი არ აქვს ნასოს ![]() ნუ ერთერთი ელემენტი რომ არის წნევის შემქმნელი ეს კი, მაგრამ თუ დაბრკოლება არაფელი არ იქნება კლადიშის სახით არანაირი წნევა არ შეიქმნება. როგორც ტურბინის პრინციპია, როგორც ბენზინის ნასოსის პრინციპი, იგივეა აქაც.... არავინ არ ზომავს ზეთის ნასოს ქნევით, არც ბენზინის ნასოსის და არც ტურბინის წნევას ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#224
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 12th July 2013 - 13:45) [snapback]510153[/snapback] გეშლება მგონი წნევას მანდ ნასოსი არ ქმნის წნევას ქმნის ვკლადიში, წნევასთან არანაირი კავშირი არ აქვს ნასოს ბიჭო ნასოსის გარეშე წნევას შექმნი? თორე ისე წნევას რაც ქმნის კი ვიცი მეც... ერთ მმ-იან ნახვრეტში 1 ლიტრი რო გაატარო 1 წუთში მეტი წნევა იქნება თუ 2 ლიტრი რო გაატარო??? გამაგიჟებთ თქვენ რა... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#225
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
რა გჩირთ თქვენ
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#226
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(leqsoo @ 12th July 2013 - 13:48) [snapback]510156[/snapback] რა გჩირთ თქვენ GARETT 0.5 ბარზე უკეთეს ფლოუს შექმინს თუ TD04 1 barze? წარმადობა და წნევა აფსოლიტურად არ არის ერთმანეთტან ამ შემთხვევაში კავშირში დაიკიდეთ რა ა, კიდო ერთი ![]() ზეთის შემთხვევაში სხვანაირადაა ეს ყველაფერი... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#227
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(ANS-555 @ 12th July 2013 - 13:48) [snapback]510155[/snapback] ერთ მმ-იან ნახვრეტში 1 ლიტრი რო გაატარო 1 წუთში მეტი წნევა იქნება თუ 2 ლიტრი რო გაატარო??? გამაგიჟებთ თქვენ რა... კი, ვკლადიშზე ერთნაირი წნევა იქნება მერაბ ![]() მაგრამ შენ თუ რეიკის წნევაზე ამბობ, მაშინ იასნია კანალში მეტი წნევა იქნება ![]() ![]() თუ ზედმეტს მიაკაჩავებს ნასოსის აბრატკა გაიხსნება წავა ისევ უკან. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#228
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 ![]() |
ციტატა(VADA @ 12th July 2013 - 12:12) [snapback]510122[/snapback] მოიცა. შლანგი 20მმ-იანია შიდადიამტერით ? თუ გარედან ? შიდა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#229
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(ANS-555 @ 12th July 2013 - 14:05) [snapback]510161[/snapback] ა, კიდო ერთი ზეთის შემთხვევაში სხვანაირადაა ეს ყველაფერი... მასეა მერაბ მასე ციტატა(TaO @ 12th July 2013 - 14:37) [snapback]510174[/snapback] შიდა ჩემიც ეგრეა მგონი როგორც მახსოვს თვალით |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#230
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 12th July 2013 - 14:36) [snapback]510173[/snapback] კი, ვკლადიშზე ერთნაირი წნევა იქნება მერაბ მაგრამ შენ თუ რეიკის წნევაზე ამბობ, მაშინ იასნია კანალში მეტი წნევა იქნება ანუ დინების წნევა იქნება და არა ვკლადიშზე წნევა თუ ზედმეტს მიაკაჩავებს ნასოსის აბრატკა გაიხსნება წავა ისევ უკან. გამარჯობა შენი, მაგას ვამბომ მეც რო მეტს ვერანაირად ვერ გაატარებ კლადიშზე იგივე წნევით, მაშინ წნევა უნდა გაზარდო, ანუ კლაპანი უნდა დააჟოსტკო რო უფრო მაღალი წნევით გაუშვას კლადიშებზე ზეთი... ციტატა(TaO @ 12th July 2013 - 14:37) [snapback]510174[/snapback] მოიცა. შლანგი 20მმ-იანია შიდადიამტერით ? თუ გარედან ? შიდა ციტატა(Black Jo @ 12th July 2013 - 14:43) [snapback]510177[/snapback] ჩემიც ეგრე მგონი როგორც მახსოვს თვალით 20 მმ ვერ იქნება ვერანაირად შიდა დიამეტრი... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#231
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(ANS-555 @ 12th July 2013 - 14:46) [snapback]510179[/snapback] 20 მმ ვერ იქნება ვერანაირად შიდა დიამეტრი... იქნება, შენთან რომ დევს ჩემი ოილ ქულერი ნახე აბა, მგონი 2 სმ იქნება ციტატა(ANS-555 @ 12th July 2013 - 14:46) [snapback]510179[/snapback] გამარჯობა შენი, მაგას ვამბომ მეც რო მეტს ვერანაირად ვერ გაატარებ კლადიშზე იგივე წნევით, მაშინ წნევა უნდა გაზარდო, ანუ კლაპანი უნდა დააჟოსტკო რო უფრო მაღალი წნევით გაუშვას კლადიშებზე ზეთი... ეს კანალში ვერ გაატარებ, მაგრამ როცა მაღალ აბაროტზე ადიხარ მერე არამც თუ წნევა არ ყოფნის, არამედ იგივე წნევაზე რეიკაში ნაკლები ზეთია გარკვეულ დროის პერიოდში |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#232
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 12th July 2013 - 14:53) [snapback]510181[/snapback] იქნება, შენთან რომ დევს ჩემი ოილ ქულერი ნახე აბა, მგონი 2 სმ იქნება აი შანცი არაა რო 20მმ იყოს, ჩემი აზრით მაქსიმუმ 12-15 იქნება... ციტატა(Black Jo @ 12th July 2013 - 14:53) [snapback]510181[/snapback] ეს კანალში ვერ გაატარებ, მაგრამ როცა მაღალ აბაროტზე ადიხარ მერე არამც თუ წნევა არ ყოფნის, არამედ იგივე წნევაზე რეიკაში ნაკლები ზეთია გარკვეულ დროის პერიოდში ბეზპოლეზნო სტაბოი სპორიც ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#233
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(ANS-555 @ 12th July 2013 - 15:45) [snapback]510194[/snapback] ბეზპოლეზნო სტაბოი სპორიც ოკ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#234
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
მოკლედ წავიკითხე რაღაცეები და ხშირად ტყულად ხარჯავს სასტავი ფულს 11 და 12 მმ ნასოსებზე.
თუ სტანდარტულ ანდ ოდნავ დიდიზ აზორებზეა აწყობილი ძრავი, 10მმ ნასოსიც კი საკმარისია, რადგან თუნდაც რედლაინზე ძაან ცხელ ზეთზე წნევა არ ეცემა>>>> ესეიგი ნასოსს ფლოუს რესუსრი აქვს კიდევ და ზედმეტი ზეთი გადადის აბრატკაში. მაღალი წარმადობის ნასოსი სტოკი ზაზორებისთვის უკეთესი კიარა უარესია, ზეთი უფრო ქაფდება, უფრო ცხელდება. და მაღალი წარმადობის ნასოსი აუცილებელია ძრავებისთვის, რომელიც გადიდებულ ზაზორებზეა აწყობილი, სიტყვაზე კარენოიზე 03, შატუნზე 07 ან რამე ეგეთი... სულ სხვა სიმღერაა ძაან მაღალ აბაროტებზე, როგორიცაა მგალითად 9 000 რპმ, რისთვისაც კალენვალიც კი იხვრიტება სკვაზნოიზე და ზეთის ხარჯი ვკლადიშებში გაციელბით დიდია ვიდრე სტოკ ძრავში... -------------------------------------- ზეთის რადიატორის შლანგის შიდა დიამეტრი ვერ იქნება 20მმ, ეგ ნიპელოვი რეზბა სადაჩ ჩადის მაგისი დიამეტრი იქნება. შიგნით კულერში დირკა რაცაა ის გაზომეთ რა ძმურად... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#235
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(bako @ 12th July 2013 - 16:31) [snapback]510212[/snapback] მოკლედ წავიკითხე რაღაცეები და ხშირად ტყულად ხარჯავს სასტავი ფულს 11 და 12 მმ ნასოსებზე. თუ სტანდარტულ ანდ ოდნავ დიდიზ აზორებზეა აწყობილი ძრავი, 10მმ ნასოსიც კი საკმარისია, რადგან თუნდაც რედლაინზე ძაან ცხელ ზეთზე წნევა არ ეცემა>>>> ესეიგი ნასოსს ფლოუს რესუსრი აქვს კიდევ და ზედმეტი ზეთი გადადის აბრატკაში. მაღალი წარმადობის ნასოსი სტოკი ზაზორებისთვის უკეთესი კიარა უარესია, ზეთი უფრო ქაფდება, უფრო ცხელდება. და მაღალი წარმადობის ნასოსი აუცილებელია ძრავებისთვის, რომელიც გადიდებულ ზაზორებზეა აწყობილი, სიტყვაზე კარენოიზე 03, შატუნზე 07 ან რამე ეგეთი... სულ სხვა სიმღერაა ძაან მაღალ აბაროტებზე, როგორიცაა მგალითად 9 000 რპმ, რისთვისაც კალენვალიც კი იხვრიტება სკვაზნოიზე და ზეთის ხარჯი ვკლადიშებში გაციელბით დიდია ვიდრე სტოკ ძრავში... -------------------------------------- ზეთის რადიატორის შლანგის შიდა დიამეტრი ვერ იქნება 20მმ, ეგ ნიპელოვი რეზბა სადაჩ ჩადის მაგისი დიამეტრი იქნება. შიგნით კულერში დირკა რაცაა ის გაზომეთ რა ძმურად... აბა ახალ მოდელებზე რატო აყენია 11 და 12მმ-იანი ნასოსები? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#236
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(ANS-555 @ 12th July 2013 - 17:08) [snapback]510221[/snapback] აბა ახალ მოდელებზე რატო აყენია 11 და 12მმ-იანი ნასოსები? ზაზორი იქნება გაზრდილი ![]() მაგიტომაც ნაკლებადაც ისტუკებიან |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#237
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,684 რეგისტრ.: 28-July 11 მდებარ.: unknown მომხმარებელი № 2,150 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 12th July 2013 - 17:10) [snapback]510222[/snapback] ზაზორი იქნება გაზრდილი იმედია კაიფობ? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#238
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(bako @ 12th July 2013 - 16:31) [snapback]510212[/snapback] ზეთის რადიატორის შლანგის შიდა დიამეტრი ვერ იქნება 20მმ, ეგ ნიპელოვი რეზბა სადაჩ ჩადის მაგისი დიამეტრი იქნება. შიგნით კულერში დირკა რაცაა ის გაზომეთ რა ძმურად... რამდენიც არის დირკა ზეთის ფილტრის იმდენივე იქნება ეგ თავიც ციტატა(ANS-555 @ 12th July 2013 - 17:11) [snapback]510223[/snapback] იმედია კაიფობ? რატომ უნდა ვკაიფობდე? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#239
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
65 ლიტრას აკაჩავებს წუთში სუბარუს ნასოსი.
11-იანი მეტს აკაჩავებს იგივე წნევაზე. კავიტაცია არ ვიცი ანუ იქაფება თუ არა. ვინსაც გიყენიათ იმათმა უფრო იცით ეგ. |
|
|
![]() ![]() |