![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მაპატეით თემას რომ ვხსნი ამ პატარა კითხვის გამო. ერთი ორ ადამიანს თუ ეცოდინება ამაზე პასუხი და ინტერნეტშიც შეიძლება ნახვა, მაგრამ
იყოს მაინც აქ სხვებიც ნახავენ და გამოადგებათ იმედია. solenoid box-ი უკვე დავშალე და ყველა გავწმინდე. ახლა boost control solenoid-ის ჯერია. რაღაც ვერ იჭეს მგონი სათანადოდ წნევას ჩემი ტურბინა. როცა დაზაგლუშკებულია იცოცხლე რაკეტასავითაა, ახლა უჭირს დაბლებიდან ამოქაჩვა. მოკლედ მინდა პროფილაქტიკეიშენის მიზნით გაწმენდვა და პირველ რიგში მაინტერესებს როგორ იხსნება????? და ბარემ ისიც მითხარით. ამ დღეებში ვაპირებ ვაკუუმის შლანგების გამოცვლასაც და ინტერქულერიც ხომ არ გავრეცხო სულ ზეთიანია შიგნით. თორე ისე მგონი აზრი არ აქვს. ეს სოლენოიდები 1 თვეში ისევ სულ ზეთიანია ხოლმე, რამდენიც არ უნდა წმინდო მაინც შეაქვს ზეთი.. ფული არ მაქვს ეხლა და რომ მექნება ვაპირებ grim speed-ის 3-port სოლენოიდის დაყენებას და რას მირჩევთ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 11th March 2011 - 19:24) [snapback]243556[/snapback] grim speed-ის 3-port სოლენოიდის დაყენებას და რას მირჩევთ? ეს პონტი კაი ვესჩია, მაგრამ აი ზეთი ასე მაგრად რომ არის სიტემაში ზნაჩიტ აპარებს ალბათ ტურბინა ციტატა(gentoo @ 11th March 2011 - 19:24) [snapback]243556[/snapback] ვაპირებ ვაკუუმის შლანგების გამოცვლასაც ამასთან ფრთხილად იყავი მაინც..... დააკვირდი ყველა შლანგს, რესტრიქტორი არ იჯდეს შიგნით ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,387 რეგისტრ.: 24-July 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 249 ![]() |
ბოლენოიდ ბარი გააჩნია რითი გაწმინდე რა როგორი ხერხით სავარაუდოა რომ სულ არ გააფუჭე შლანგებთან ფრთხილა რესტრუქტორებია
ინტერქულერში კიდევ თუ ზეთია ესეიგი ტურბინებს დარხეული აქვს და ზეთი გადააქვს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ესეთ თემებს რო ვხედავ გული სიხარულით მევსება მაგ ჩახლართული სისტემის პატრონი რო აღარვარ
![]() ციტატა(gentoo @ 11th March 2011 - 19:24) [snapback]243556[/snapback] ვაპირებ grim speed-ის 3-port სოლენოიდის დაყენებას და რას მირჩევთ? კონკრეტულად მაგ მოდელზე ვერაფერს გეტყვი მარა ვგონებ როგორც სხვა აფტერმარკეტები ეგეც განსხვავებული იქნება სტოკისგან და შესაბამისად აგირდაგირევს. მითხარით თუ ვცდები |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
giurza დიდი მადლობა რჩევებისთვის. ციტატა(giurza @ 11th March 2011 - 20:58) [snapback]243661[/snapback] ბოლენოიდ ბარი გააჩნია რითი გაწმინდე რა როგორი ხერხით სავარაუდოა რომ სულ არ გააფუჭე არამგონია გამეფუჭებინა. გუშინ მეორედ გავხსენი და ვნახე რომ არცერთ სოლენოიდი არ დაზიანებულა. უბრალოდ კარბ ქლინერ-ნარევი და ოდნავ ზეთიანი ფუფუ იყო შიგნით ![]() ინტერქულერში ზეთის ნადები აქვს აქვს აშკარად. მაგი იწმენდება საერთოდ? მე მგონი კარგი აზრია მთლიანი სისტემა გაიწმინდოს რამოდენიმეჯერ. (ერთხელ გაწმენდა არ შველი როგორ აღმოჩნდა) მახომაც მითხრა რომ 3 თვეში ისევ გასაწმენდი იყოო მაგასთანაც. ლეგასის პატრონები ვინც ხართ დავიჯერო თქვენს ინტერქულერში ზეთი არ არის საერთოდ? მე როგორც ვიცი ყველა ეგ პრობლემა აქვს დაჟე NASIOC-შიც წერენ რომ ჯანმრთელ ტურბიანებშიც ზეთით იბიდნებაო. 10 წლის მანქანაზე გასაკვირი არ იქნება ეგ. გინდა 5 იყოს. მაინც ბევრი ნაგავი იქნება გინდაც სოლენოიდებში, გინდაც ი/ქ-ში და გინდაც სოლენოიდ-შლანგებში. ასე რომ ვწმინდავთ ყველა ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 11th March 2011 - 21:15) [snapback]243676[/snapback] მახომაც მითხრა რომ 3 თვეში ისევ გასაწმენდი იყოო მაგასთანაც. მახოსთან ცოტა ხშირხშირად ჭუჭყიანდებოდა. მე ერთხელ გავწმინდე ბენზინით მთლიანად ქულერი და ბაიპასი(მაგას რო ვწმინდავდი ბოლტი მომიწყდა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ციტატა(mixa @ 11th March 2011 - 21:17) [snapback]243679[/snapback] მახოსთან ცოტა ხშირხშირად ჭუჭყიანდებოდა. მე ერთხელ გავწმინდე ბენზინით მთლიანად ქულერი და ბაიპასი(მაგას რო ვწმინდავდი ბოლტი მომიწყდა ) ხოდა დაახლოებით 1 წლის მერე სუფთა იყო შედარებით. რათქმა უნდა ოდნავ ნადები იქნება. ხოდა ხვალე მახოს ვნახავ და დაველაპარაკები მადლობა ბიჭებო. იმედია გამოგვადგება ეს თემა ცოტათი მაინც ![]() ციტატა(gentoo @ 11th March 2011 - 21:21) [snapback]243683[/snapback] მაგას რო ვწმინდავდი ბოლტი მომიწყდა ეგ არაფერი რამდენი ბოლტი მომიწყვეტია. ეხლაც ინტერქულერს 1 ბოლტი აკლია (წინა პატრონმა მოწყვიტა ეგ) camshaft-ზეც(მთლიანად გამოსაცვლელი გამიხდა მერე ეგ), ტუბინების ბოლტები, ზაშიტნიკი ვინ დაითვლის. მარა ეგ არაფერი უძლებს ლეგასი ![]() ![]() ხო მერ როგორც ვიცი რესტრიქტორი ერთი სოლენოიდ ბოქსში აქვს და მეორე კიდევ boost control სოლენოიდიდან რომ გამოდის შლანთი T პორმის გადამყვანში რომელიც შედის მანდაა. კიდევ სადმე ხომ არაა? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 11th March 2011 - 21:29) [snapback]243683[/snapback] კიდევ სადმე ხომ არაა? მახო თუ უნდა ნახო მაინც მაგან იცის ყველარესტრიქოტირს ადგილმდებარეობა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 11th March 2011 - 21:29) [snapback]243683[/snapback] მერ როგორც ვიცი რესტრიქტორი ერთი სოლენოიდ ბოქსში აქვს და მეორე კიდევ boost control სოლენოიდიდან რომ გამოდის შლანთი T პორმის გადამყვანში რომელიც შედის მანდაა. კიდევ სადმე ხომ არაა? თუ მანქანას თრექშენი არა აქვს ეგ ორი ცალი რესტრიქტორია და + კიდევ ერთია, კოლექტორიდან რომ მიდის ტრაინიკზე რომლიც იყოფა ბაიპასზე და ინტეიქზე, ინთეიქისკენ მიმავალზი კიდევ ერთი ტაინიკია და ის მე თე შლანგს უერთდება. მოკლედ აქედან ძნელი ასახსნელია ![]() ციტატა(gentoo @ 11th March 2011 - 21:15) [snapback]243676[/snapback] არამგონია გამეფუჭებინა. გუშინ მეორედ გავხსენი და ვნახე რომ არცერთ სოლენოიდი არ დაზიანებულა. უბრალოდ კარბ ქლინერ-ნარევი და ოდნავ ზეთიანი ფუფუ იყო შიგნით ინტერქულერში ზეთის ნადები აქვს აქვს აშკარად. მაგი იწმენდება საერთოდ? მე მგონი კარგი აზრია მთლიანი სისტემა გაიწმინდოს რამოდენიმეჯერ. (ერთხელ გაწმენდა არ შველი როგორ აღმოჩნდა) მანდ ყველა სელენოიდი ან გახსნიია ან დაკეტილი გარდა მეხუთე სელენოიდისა. ამ სელენოიდს ჰქვია გამონაბოლქცის აქტუატორის დოზატორი სელენოიდი, ეგ უკვე დუთიებით მუშაობს და მისი გამოტარიანობა ზუსტად ისეთი თუ არ არის როგორც ქარხანაში ჩაიფიქრეს, მაშინ ის 40% დუთიზე იმდენ ჰაერს ვერ გაატარებს რამდენიც დაგეგმილია და შედეგად მივიღებთ წანაცვლება ტვინ-სინგლ რეჟიმებში გადასვა-გადმისვლისას. ჩემსას სჭირს ახლა მსგავსი რამე და შედეგდ ძალიან ადრე იწყებს მეორეზე გადასვლას, სინამდვილეში მეორე ვერ ქაჩავს და 3000-დან 5500 აბაროტამდე ლაგი მაქვს, პირდაპირ ვიტყვი რომ საშინელებაა. აი მაგ სელენოიდის გატარობა რამდენი უნდა იყოს - ეგ არ სად არ წერია. გარდა მაგისა ამ სელენოიდს 3 პირტი აქვს, ერთში ბუსტი ერთდება, მერეში ვაკუუმი და მესამედან გამოდი ამ ბუსტის და ვაკუუმის შეზავებით გამოსული საჭირო წნევა, აქედან გამოდინარე, სელენოიდი კარგიც რომ იყოს არც ისაა ცნობილი თუ რამდენი უნდა იყოს ამ სელენოიდში შემავალი შლანგების გამტარიანობა და რა ვაკუუმი და რა ბუსტი უნდა მქონდეს იქ, ასე რომ ამ სელენოიდის დაკალიბრება და შემოწმება ფაქტიურად შეუძლებელია. მანამდე თუ ვერ გავყიდე ჩემი მანქანა, ცოტა რომ დათბება ვგეგმავ ცალ ტურბინაზე გადაყვანა, იმ ცალი ტურბინის შესაბამისად სმესის და ბუსტის დარეგულირებას. თუ ეს პროქტი წარმატებით დასრულდა(დიდ იმედი მაქვს) მერე დავწერ რა და როგორ გავაკეთე. ვნც თავის ხელით გადააკეთებს იმას დაეხმარება ჩემი გამოცდილება და ვინც თავის ხელით გაკეთებას ვერ გარისკავს - იმათთვის ფასებს მერე გამოვაქვეყნებ როცა ჩემსას ბოლომდე გავიყვან |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 12th March 2011 - 01:02) [snapback]243840[/snapback] მანდ ყველა სელენოიდი ან გახსნიია ან დაკეტილი გარდა მეხუთე სელენოიდისა. ამ სელენოიდს ჰქვია გამონაბოლქცის აქტუატორის დოზატორი სელენოიდი, ეგ უკვე დუთიებით მუშაობს და მისი გამოტარიანობა ზუსტად ისეთი თუ არ არის როგორც ქარხანაში ჩაიფიქრეს, მაშინ ის 40% დუთიზე იმდენ ჰაერს ვერ გაატარებს რამდენიც დაგეგმილია და შედეგად მივიღებთ წანაცვლება ტვინ-სინგლ რეჟიმებში გადასვა-გადმისვლისას. ეგ გამონაბოლქვს რასაც აძლევს მეორე ტურბინას preparatory rotation-ის დროს ხდება და ეგ სოლენოიდი მაგ დროს ასრულებს ვეისტგეიტის ფუნქციებს. ვგონებ ეგ სულ ცოტა ხანი ჭირდება მაგ სისტემას. როგორცკი წნევის დიპრენციალის სენსორი დააფიქსირებს თანაბარ წნევას, მაშინ ბოლომდე უნდა გახსნას წესით ეგ სოლენოიდი ყველანაირი დუტის გარეშე და კონტროლი ისევ ვეისტგეიტზე გადმოდის. იხსნება აირ ინტეიქ კლაპანი, იხურება pressure relief კლაპანი და უბერავს ხოშიანად. მართალი ხარ საშინელებაა ბოლომდე რომ მიაჭერ და რომ მორჩება ლაგი, მერე სანამ დაკეტავს ნორმალურად უბერავს... მანამდე ც-კლასები მასწრებენ ![]() ![]() მახო შენი იმედი მაქვს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 12th March 2011 - 02:01) [snapback]243891[/snapback] ეგ გამონაბოლქვს რასაც აძლევს მეორე ტურბინას preparatory rotation-ის დროს ხდება და ეგ სოლენოიდი მაგ დროს ასრულებს ვეისტგეიტის ფუნქციებს. ვგონებ ეგ სულ ცოტა ხანი ჭირდება მაგ სისტემას. ცოტა ხანი რომ სჭირდება და დიდი ხანი რომ გრძელდება ეგაა უბედურება. ცოტა ხანი კი არა ზუსტად იმდენი ხანი უნდა იხსნებოდეს რამდენიც საჭიროა, ნახევარი წამი ადრე ან გვიან, იმას ნიშნავს რომ მანქანა ძალიან მკვდარი იქნება. ციტატა(gentoo @ 12th March 2011 - 02:01) [snapback]243891[/snapback] მართალი ხარ საშინელებაა ბოლომდე რომ მიაჭერ და რომ მორჩება ლაგი, მერე სანამ დაკეტავს ნორმალურად უბერავს... მანამდე ც-კლასები მასწრებენ რამისსაა დარდისგან მოვკვდე ლეგასის მთელი პრობლემატურობა ეგაა, ზომაზე მეტი ლაგი რეჟიმებს შორის და ფაქტიურად ატმოსფერულივით დადის. ციტატა(gentoo @ 12th March 2011 - 02:01) [snapback]243891[/snapback] მახო შენი იმედი მაქვს მე მგონი სულ ტყუილად. მე მაგას ვერ გავასწორებ, მე კი არა მსოფლიოში ერთადერთი ინგლისელი ასწორებს და თან ისე ასწორებს რომ მანიკი ავსტრალიელებიც კი იმასთან აგზავნიან სელენოიდის ყუთებს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 12th March 2011 - 02:14) [snapback]243897[/snapback] მე მგონი სულ ტყუილად. მე მაგას ვერ გავასწორებ, მე კი არა მსოფლიოში ერთადერთი ინგლისელი ასწორებს და თან ისე ასწორებს რომ მანიკი ავსტრალიელებიც კი იმასთან აგზავნიან სელენოიდის ყუთებს. მე მჯერა შენი (მინდა რომ მჯეროდეს) შენი პოსტებიდან ჩანს რომ არც გამოცდილება და ცოდნა არ გაკლია. მოიგონე რამე ხერხი და იმ ინგლისელის მაგივრად ყველა ჩვენთან გამოგაზავნე. მეორე ვარიანტია: (ცოტა აგრესიული) ციტატა(maxouni @ 12th March 2011 - 02:14) [snapback]243897[/snapback] ცოტა ხანი რომ სჭირდება და დიდი ხანი რომ გრძელდება ეგაა უბედურება. ცოტა ხანი კი არა ზუსტად იმდენი ხანი უნდა იხსნებოდეს რამდენიც საჭიროა, ნახევარი წამი ადრე ან გვიან, იმას ნიშნავს რომ მანქანა ძალიან მკვდარი იქნება. ეგ იმიტომაა ეგრე ჩაფიქრებული რომ სინგლ-ტურბო რეჟიმიდან მოხდეს "პლავნად" ტწვინ-ტურბო რეჟიმზე გადასვლა და ეგ "პლავნი" მიშლის ნერვებს ![]() მახო შენნაირი "მანიაკები" არიან ვინც ეგეთ სისტემებს იგონებენ, ვიცი რამეს მოიფიქრებ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 12th March 2011 - 02:20) [snapback]243900[/snapback] ეგ იმიტომაა ეგრე ჩაფიქრებული რომ სინგლ-ტურბო რეჟიმიდან მოხდეს "პლავნად" ტწვინ-ტურბო რეჟიმზე გადასვლა როგორცაა ჩაფიქრებული ისე რომ შვებოდეს მაშინ დამიჯერე პრეტენზია არ გექნება, აი რომ აურევს მერეა ნერვებისმომშლელი. ციტატა(gentoo @ 12th March 2011 - 02:20) [snapback]243900[/snapback] მოიგონე რამე ხერხი და იმ ინგლისელის მაგივრად ყველა ჩვენთან გამოგაზავნე. იდეაში ვცი რა მიმართულებით უნდა წავიდეს ექსპერიმენტები და ტესტები რომ ეგ გასწორდეს, მაგრამ მაგ საქმეს უამრავი დრო, ნერვები და ფინანსები უნდა. აქედან არცერთი არ მაქვს და მითუმეტეს არ ღირს რამდენიმე მანქანისთვის მაგის სტენდის კეთება, მითუმეტეს როცა წინასწარ არ იცი გამოვა თუ არა. რომ არ გამოვიდეს ტყუილად უნდა ვხარჯო ზემოთ ჩამოთვლილი 3 მნიშვნელოვანი რესურსი. ამიტომაც ვაპირებ ცალ ტურბინაზე გადასვლას. ბევრად უფრო იაფი და საიმედო გამოვა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
maxouni
გამორიცხულია, რომ არ იყოს რრამე გამოსავალი სიტუაციიდან. ყოველთვის არსებობს. მეც არ მაქვს დრო მაგრამ ვეცდები როგორმე გავმართო ეს სისტემა. წარმატებები მისურვეთ ![]() თუ არ გამოვა მაშინ შენი გაკვალულ გზით წავალ მეც ![]() პ.ს რათქმაუნდა შენი დახმარების გარეშე ვერ შევძლებ. რცევები, კითხვები მექნება. შენი შეწუხებაც მიტყდება უკვე. იმდენი დამეხმარე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 12th March 2011 - 02:39) [snapback]243905[/snapback] გამორიცხულია, რომ არ იყოს რრამე გამოსავალი სიტუაციიდან. ყოველთვის არსებობს საქმე იმაშია რა დაჯდება თორემ მანქანა ჯართიდან კეთდება, ერ გადაადნობენ, მერე ჩამოასხამენ და ასე შემდეგ ![]() ციტატა(gentoo @ 12th March 2011 - 02:39) [snapback]243905[/snapback] მეც არ მაქვს დრო მაგრამ ვეცდები როგორმე გავმართო ეს სისტემა. წარმატებები მისურვეთ წარმატებებს გისურვემ, მაგრამ მაგ სისტემის გამართვისთვის სპეციალური დიაგნისტიკის სტენდის შექმნაა საჭიროო. ზეპეირად კეთებისას შეძლება შემთხვევით რაღაც გაარტყა, მაგრამ ეს კონკრეტულ შემთხვევას უშველის და დანარჩენებს ან უშველის ან არა. ერთი პარადოქსული ისტორია მახსებდება: კაცმა გაიგო რომ ტვინის კიბო აქვს, ექიმებმა ოპერაციაზე უარი თქვეს და პაციენტმა თავის მოკვლა გადაწყვიტა, იყიდა რევოლვერი და საფეთქელში იკრა ტყვია. ტყვია ტვინის არცერთ სასიცოცხლო უბანს არ შეეხო და სწორედ იმ ადგილას გაიჭედა სადაც სიმსივნე იყო, გავარვარებულმა ტყვიამ სიმსივნე მოწვა და კაცი გამოანმრტელდა, მაგრამ ეს სულაც არ ნიშნავს იმას რომ ტვინის კიბოიანებს საფეთქელში ტყვიით უნდა ვუმკურნალოთ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ოპა.
გავაკეთე ყველაფერი. 2 რესტრიქტორი აკლდა. მადლობა ვის? მახოუნს ![]() დღეს მომიწია დიდხანს ყურყუტი იქ და უნებლიედ შევესწარი პროფესიონალების მუშაობას. რაც აქამდე არსად მინახავს. ხო მართლა ეგრრეა ![]() მადდლობა ჯიგრებო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
gentoo
ჩასვი რესტრიქტორები? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ბუსტის ტუნინგის მანუალი
http://www.cobbforums.com/forums/images/Ho...emWorksv109.pdf გადაიღეთ. სასარგებლო ინფოა. ტვინ ტურბოზეც დავდე მანუალი სადღაც. ეგეც საინტერესოა. ციტატა(gentoo @ 14th March 2011 - 11:09) [snapback]244693[/snapback] ჩასვი რესტრიქტორები? 1 ცალი ვიშოვე მარტო. ჩავსვი უკვე, კოპრესორის მხარეს, სამკუთხედში, მაგრამ ჯერ არ მივლია. ეხლა გავალ მეორესაც დავითრევ და დავწერ აქ შედეგს. ![]() @maxouni საღამოს ინჯექტორების ლინკს მოგცემ. რომელიღაც იაპონური ტუნინგოვი საიტია. გავიხსენებ და დავდებ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 11th March 2011 - 21:15) [snapback]243676[/snapback] ლეგასის პატრონები ვინც ხართ დავიჯერო თქვენს ინტერქულერში ზეთი არ არის საერთოდ? მე როგორც ვიცი ყველა ეგ პრობლემა აქვს დაჟე NASIOC-შიც წერენ რომ ჯანმრთელ ტურბიანებშიც ზეთით იბიდნებაო. ეგრეა, ეგ ზეთი ინტერქულერში PCV კლაპნიდან შედის და არა ტურბინიდან ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 14th March 2011 - 21:06) [snapback]244878[/snapback] ეგრეა, ეგ ზეთი ინტერქულერში PCV კლაპნიდან შედის და არა ტურბინიდან smile.gif ჩემი ტურბინები სრულიად ჯანმრთელები იყვნენ მაგრამ მეორე ტურბინის გამომავალზე ინტერქულერის შესასვლელთან ზეთიანი იყო მუდამ smile.gif ეგ შლანგი ატმოსპეროში რომ გაუშვა რამე მოხდება მაგით? ანუ საერთოდ ჩახსნა შემშვები კოლექტორიდან და დააზაგლუშკო პცვ კლაპანი. აქამდე მასეც შვებოდნენ, მერე რომ შემოიღეს რეგულაციები, მაქედან დაიწყო ეგ. |
|
|
![]() ![]() |