![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
maxouni
სურათებსაც დავამატებ იქნებვინმეს დაჭირდეს... ![]() ![]() Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ორი სამკუთხედით (ისრით) არი აღნიშნული რესტრიქტორების ადგილმდებარეობა. პირველი: სოლენოიდების ყუთში, ე.წ "შავ ყუთში", 2-ე შლანგში ზის თუ არ მეშლება. მეორე: პაუკიდან გამომავალი ბაიპასისკენ რომ მიდის ტრაინიკში. მაგ ტრაინიკზე ერთი ბაიპასში მიდის მეორე ქვემოთ ჩადის ტურბინის პლასმასის ინთეიქში. მესამე: ქვემოთ რომელიც მიდის ტრაინიკიდან იქაც რესტრიქტორი უნდა. მეოთხე კოპრესორსა და ვესტგეიტის აქტუატორს შორის რომ ტრაინიკია, ქვედა მხარეს ზის (კომპრესორის მხარეს) ერთი პატარა რესტრიქტორი. maxouni რესტრიქტორის ზომები თუ გახსოვს იქნებ დაწერო ჰა? მე არ ვიცი და თუ რამე შეცდომა მაქვს იქნებ მიმითითო. დედაც ვატირე ამის. ფუელ ქათს მიკეთებს ისევ. აშკარად აჩქარებისას 3 სიჩქარეში 3-ჯერ ფანჩურს მირყტავს ისეთს იწევს რო რავიცი და რომ ავა 6500-7000-მდე FUEL CUT რამის ჩაქვრეს, ისევ რომ მივაჭერ ავა ბუსტი მაღლა და ისევ FUEL CUT-ს მიკეთებს თუ რას შვება ვერ გავიგე. pressure relief valve-ის აქტუატორიდან იყო ვაკუუმის შლანგი გამომხტარი. ხამუთის გაკეთება დამავიწყდა. დაუსვი ხამუთი და ისევ ისე შვება. ოღონდ კომპი არ დამისბროსია. მოკლედ დაჩიკი უნდა ვიყიდო თორე დავიტანჯე ასე ვმარჩიელობ ვანგასავით ბლია... 66 კოდს მიგდებს sequential twin turbo... კარდად ნაცნობი და საკვარელი 66 კოდი... და დავიტანჯე მართლა http://legacygt.com/forums/showthread.php/...urbo-66316.html painkiller შენცა ტო? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
gentoo
ცოტა არ იყოს არ მჯერა მე მაგ ნახაზების იმიტომ რომ მანდ ერთი ტრაინიკი აკლია, კოლექტირიდან ტრაინიკით ბაიპასში რომ მიდის, ტრაინიკის მეორე გაგრძელება პირდაპირ კი არ ჩადის ინთეიქში, არამედ 2 თუ არა 1 ტრაინიკს მაინც გაივლის და ამ ტრაინიკთან არსებულ ერთერთ მოკლე შლანგში დგას რესტრიქტორი. ეგ შეიძლება რესტაილინგის ვერსიის ნახაზებია და სხვადასხვა ვერსიებში სხვადასხვა ადგილზე აქვს ტრაინიკები და რესტრიქტორები. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
maxouni
მართალი ხარ მანდ უნდა იყოს ტრაინიკი, რომელშიც თუ არ ვცდები შედის მეათე შლანგი და კიდევ boost control solenoid-იდან რომელიც გამოდის თუ არ მეშლება... რესტრიქტორები როგორც შენ ამბობ 4 ცალის მაგივრად 5 უნდა იყოს? და მე როგორც ვიცი დორესტაილამდე და რესტაილინგსაც ყველას 4 აქვს. ვიცი რომელ რესტრიქტორზე ამბობ, ტურბინის ინთეიქში რომელიც შედის მოკლე მსხვილი პატარა შლანგი. მე მანდ არ მიყენია ეგ. როგორც ზემოთ ნახაზშია მასე მაქვს გაკეთებული და მშვენივრად გრძნობს თავს. დაბლებიდანვე იგრძნობა როგორ ხსნის ტურბინას ხმაც მესმის უკვე (აქამდე არ ქონდა ეგ ხმა) მერე 4 rpm-ზე უკვე ლაგი აქვს 1 წამით, არც კი, და 4500 უკვე მაპანჩურებს და ბოლომდე ჯიგრულად უბერავს. უბრალოდ მე pressure relief კლაპანზე რომ 22 მილი შედის მაგის შეერთება დამავიწყდა რომ ვაწყობდი და 7000 RPM-ზე ფუელ ქათს მიკეთებდა. ეგ და კიდევ ვაკუუუმიდან რომ ბენზინის ზნევის რეგულატორზე მიდის ეგეც არ მქონდა შეერთებული... უფრო სწორად ხამუთების გაკეთება დამავიწყდა და წნევამ მოგლიჯა. პ.ს http://www.uklegacy.com/forums/index.php?s...00793&st=20 ეს თემ აუნდა გადავიკითხო ერთი. დღეს ბოქსებში ვიქნები საგამოსკენ და თუ მოიცლის მანახე რომელ ტრაინიკზე ამბობ. აქედან მართლა ძნელია რამის გაგება. ![]() |
|
|
![]() ![]() |