IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

3 გვერდი V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> boost control solenoid, გაწმენდა
gentoo
გამოხმაურება Apr 9 2011, 02:04
გამოხმაურება #41


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




maxouni
სურათებსაც დავამატებ იქნებვინმეს დაჭირდეს...




Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
ორი სამკუთხედით (ისრით) არი აღნიშნული რესტრიქტორების ადგილმდებარეობა.

პირველი: სოლენოიდების ყუთში, ე.წ "შავ ყუთში", 2-ე შლანგში ზის თუ არ მეშლება.

მეორე: პაუკიდან გამომავალი ბაიპასისკენ რომ მიდის ტრაინიკში. მაგ ტრაინიკზე ერთი ბაიპასში მიდის მეორე ქვემოთ ჩადის ტურბინის პლასმასის ინთეიქში.

მესამე: ქვემოთ რომელიც მიდის ტრაინიკიდან იქაც რესტრიქტორი უნდა.

მეოთხე კოპრესორსა და ვესტგეიტის აქტუატორს შორის რომ ტრაინიკია, ქვედა მხარეს ზის (კომპრესორის მხარეს) ერთი პატარა რესტრიქტორი.


maxouni რესტრიქტორის ზომები თუ გახსოვს იქნებ დაწერო ჰა? მე არ ვიცი და თუ რამე შეცდომა მაქვს იქნებ მიმითითო.

დედაც ვატირე ამის. ფუელ ქათს მიკეთებს ისევ. აშკარად აჩქარებისას 3 სიჩქარეში 3-ჯერ ფანჩურს მირყტავს ისეთს იწევს რო რავიცი და რომ ავა 6500-7000-მდე FUEL CUT რამის ჩაქვრეს, ისევ რომ მივაჭერ ავა ბუსტი მაღლა და ისევ FUEL CUT-ს მიკეთებს თუ რას შვება ვერ გავიგე.


pressure relief valve-ის აქტუატორიდან იყო ვაკუუმის შლანგი გამომხტარი. ხამუთის გაკეთება დამავიწყდა. დაუსვი ხამუთი და ისევ ისე შვება. ოღონდ კომპი არ დამისბროსია.

მოკლედ დაჩიკი უნდა ვიყიდო თორე დავიტანჯე ასე ვმარჩიელობ ვანგასავით ბლია...
66 კოდს მიგდებს sequential twin turbo... კარდად ნაცნობი და საკვარელი 66 კოდი...

და
დავიტანჯე მართლა

http://legacygt.com/forums/showthread.php/...urbo-66316.html

painkiller შენცა ტო? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Apr 9 2011, 04:00
გამოხმაურება #42


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




gentoo
ცოტა არ იყოს არ მჯერა მე მაგ ნახაზების იმიტომ რომ მანდ ერთი ტრაინიკი აკლია, კოლექტირიდან ტრაინიკით ბაიპასში რომ მიდის, ტრაინიკის მეორე გაგრძელება პირდაპირ კი არ ჩადის ინთეიქში, არამედ 2 თუ არა 1 ტრაინიკს მაინც გაივლის და ამ ტრაინიკთან არსებულ ერთერთ მოკლე შლანგში დგას რესტრიქტორი.
ეგ შეიძლება რესტაილინგის ვერსიის ნახაზებია და სხვადასხვა ვერსიებში სხვადასხვა ადგილზე აქვს ტრაინიკები და რესტრიქტორები.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Apr 11 2011, 11:03
გამოხმაურება #43


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




maxouni
მართალი ხარ მანდ უნდა იყოს ტრაინიკი, რომელშიც თუ არ ვცდები შედის მეათე შლანგი და კიდევ boost control solenoid-იდან რომელიც გამოდის თუ არ მეშლება...

რესტრიქტორები როგორც შენ ამბობ 4 ცალის მაგივრად 5 უნდა იყოს? და მე როგორც ვიცი დორესტაილამდე და რესტაილინგსაც ყველას 4 აქვს.

ვიცი რომელ რესტრიქტორზე ამბობ, ტურბინის ინთეიქში რომელიც შედის მოკლე მსხვილი პატარა შლანგი. მე მანდ არ მიყენია ეგ. როგორც ზემოთ ნახაზშია მასე მაქვს გაკეთებული და მშვენივრად გრძნობს თავს.
დაბლებიდანვე იგრძნობა როგორ ხსნის ტურბინას ხმაც მესმის უკვე (აქამდე არ ქონდა ეგ ხმა) მერე 4 rpm-ზე უკვე ლაგი აქვს 1 წამით, არც კი, და 4500 უკვე მაპანჩურებს და ბოლომდე ჯიგრულად უბერავს.

უბრალოდ მე pressure relief კლაპანზე რომ 22 მილი შედის მაგის შეერთება დამავიწყდა რომ ვაწყობდი და 7000 RPM-ზე ფუელ ქათს მიკეთებდა. ეგ და კიდევ ვაკუუუმიდან რომ ბენზინის ზნევის რეგულატორზე მიდის ეგეც არ მქონდა შეერთებული... უფრო სწორად ხამუთების გაკეთება დამავიწყდა და წნევამ მოგლიჯა.

პ.ს http://www.uklegacy.com/forums/index.php?s...00793&st=20

ეს თემ აუნდა გადავიკითხო ერთი.

დღეს ბოქსებში ვიქნები საგამოსკენ და თუ მოიცლის მანახე რომელ ტრაინიკზე ამბობ. აქედან მართლა ძნელია რამის გაგება. smile.gif



Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 გვერდი V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge