IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

5 გვერდი V  « < 3 4 5  
Reply to this topicStart new topic
> ლეგასის სეკვენტალ ბიტურბო, გადაკეთება პარალელ-ბიტურბოზე
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 1 2013, 16:51
გამოხმაურება #81


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57





აქ მეორე მომენტია, ლეგასის ტურბინები არ არის ერთნაირი, სხვადასხვა გეომეტრია აქვს და შედარებით დაბალ აბაროტეზე (4000-მდე) სხვანაირად იქცევიან, პლიუს მაგას ემატება ის რომ მხოლოდ ერთი ვესტგეიტი აკონტროლებს ორივე ტურბინის ბუსტს და ეგ ვეისტგეიტი დგას პირველ ტურბინაზე (ეს ლაპარაკია B4 RSK-ზე, ძველ მოდელებს ორივე ტურბინაზე აქვს ვეისტგეიტი), ანუ არ არის გათვლილი იმაზე რომ მუდმივად ერთად იმუშავოს ტურბინებმა, შესაბამისად ბუსტის კონტროლი და ასევე სმესის კონტროლიც საკმაოდ რთულია მაგ დიაპაზონში....


ანუ თუ ერთნაირი ტურბინები დადგება ცალცალკე ვეისტგეიტებით, მერე უკვე აღარ უნდა იყოს პრობლემა... ია ტაკ დუმაიუ smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Jul 1 2013, 16:56
გამოხმაურება #82


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




სკამოდ დიდი ფლოუ აქვს ლეგასის ტურბინებს. ერთ 400 აქვს მეორეს 420 თუ არ ვცდები ორივემ ერთად ვერუნდა დაბეროს?

მაგრამ 2 ტურბინა ორმაგი რესტრიქშენია ძრავისთვის ძალიან წვრილებია, ამიტომ ვერ არის მთლად ისე როგორც მახომ თქვა და იმ შედეგს არ იძლევა.

ლექსოც მართალია სპორტული კოლექტორებიც გინდა.


რავიცი ჩემი აზრით ეგრეა.

გადამწყვეტი როლი მანდ რესტრიქშენს უკავია. ვეისგეიტი უქაჩავს მე მგონი, მაგრამ ეგეც
დასანავაროტებელია იმჰოო.
მაგრამ რესტრიქშენის გამო ვერ ქაჩავს თორე წესით ცხოველი იქნებოდა 2 ტურბინით...

მაშინ 2 მოშნი უნდა ტენო.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 1 2013, 22:46
გამოხმაურება #83


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




gentoo


რანაირად არის რესთრიქშენი, 2 ცალი ტურბინა ატარებს ჰაერს, პირიქით უფრო ნაკლები წინაღობა აქვს ვიდრე 1 ტურბინაში როცა გადის smile.gif




მე რაც დავწერე ეგ არის მიზეზი რომ ორივე ერთად ყველა აბაროტებზე ვერ იმუშავებენ კარგად, თუ გინახავთ მაგ ტურბინების მონაცემები, მიხვდებით რასაც ვამბობ, მოვქექავ ახლავე და დავწერ რა სხვაობებია პირველ და მეორე ტურბინას შორის, როგორც მახსოვს პირველ ტურბინას 6+6 ლოპასტი (დიდები და პატარები) აქვს კომპრესორის მხარეს, იმისთვის რომ დაბლებზეც კარგი ბუსტი შექმნას და მაღლებზეც (ერთგვარი TwinScroll-ის პონტია), მეორე ტურბინას კი 9 ცალი დიდი ლოპასტი აქვს, ცხელი მხარე უფრო მსგავსები აქვთ ორივეს....




აგერ არის ზუსტი მონაცემები:

VF33
The primary turbocharger used in the B4 is an IHI VF33 unit, which uses a 46.5/35.4mm 9-blade turbine wheel and a 47.0mm/35.4mm 6 + 6 blade compressor. At idle, the turbo spins at around 20,000 rpm and it can go on to a maximum speed of 190,000 rpm. It has a 17mm diameter wastegate opening to bypass excess exhaust gas. It utilizes a P11 exhaust housing and a divided thrust-bearing design.


VF32
The secondary turbocharger used in the B4 IHI VF32. On the exhaust side it uses a 46.5/35.4mm 9-blade turbine wheel, teamed with a 52.5/36.6mm 10-blade compressor wheel. It's rated at 180,000 rpm. Both the primary and secondary turbochargers use a floating metal centre bearing - not ball bearings.






ორი ცალი VF-32 რომ დააყენო და ექსტერნალ ვეისტგეიტი, მგონი ხოშიანად უნდა იმუშავოს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Jul 2 2013, 03:45
გამოხმაურება #84


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




PAINKILLER
პარალელურად რომ დააყენო 8 საშუალოზე დიდი ტურბინა ერთ კოლექტორზე როგორ ფიქრობ რამოხდება. რვავე დატრიალდება?
ძრავი არ გაიგუდება? ტურბინის ტარტიალებას რა გგონია ცოტა ენერგია მიაქვს?

ეს ტამატებითი გასავალი კი არ არის - რესტრიქშენია. როგორც მინიმუმ შეანელებს მაინც გამონაბოქლვს

ვეისგეთი ყჰოფნსი.

გარე ვეისგეიტს აყენებენ იმ დროს როცა ბუსთ ქრიფი გაქვს.

გათვლიია ლეგასის ვეისგეიტი 2 ტურბინაზე.
ჰო ჰქონდა დაპარელელებული მე მგონი არავის ქონდა ბუსტ კონტროლის პრობლემა.

ისე კი რეალურად არ ვიცით არც სმესი გაგვისწორებია არავის და არც ზაჟიბანია ლეგასიზე წესივრად.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leqsoo
გამოხმაურება Jul 2 2013, 06:57
გამოხმაურება #85


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,409
რეგისტრ.: 18-February 10
მომხმარებელი № 833




Black Jo
რა არ მოქმედებს ჩეკი ჩეკს მინთებდა უ არა ზაჟიგანიას აბანძებდა სასტიკად და მანქანა ტროლეიბუსი ხდებოდა თან ყველაზე ცუდი რაცაა 1-2 ჯერ კაი რისკიან აბგონზე გამიკეტა და რამის იმ ქვეყნად გამისტუმრა smile.gif

დაიკიდეთ რა პარალელი, მაგას ჯობია 1 ტურბო ან ისევ ისე როგორც მუშაობს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 2 2013, 08:47
გამოხმაურება #86


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(gentoo @ Jul 2 2013, 04:45) [snapback]507034[/snapback]
PAINKILLER
პარალელურად რომ დააყენო 8 საშუალოზე დიდი ტურბინა ერთ კოლექტორზე როგორ ფიქრობ რამოხდება. რვავე დატრიალდება?
ძრავი არ გაიგუდება? ტურბინის ტარტიალებას რა გგონია ცოტა ენერგია მიაქვს?

ეს ტამატებითი გასავალი კი არ არის - რესტრიქშენია. როგორც მინიმუმ შეანელებს მაინც გამონაბოქლვს

ვეისგეთი ყჰოფნსი.

გარე ვეისგეიტს აყენებენ იმ დროს როცა ბუსთ ქრიფი გაქვს.

გათვლიია ლეგასის ვეისგეიტი 2 ტურბინაზე.
ჰო ჰქონდა დაპარელელებული მე მგონი არავის ქონდა ბუსტ კონტროლის პრობლემა.

ისე კი რეალურად არ ვიცით არც სმესი გაგვისწორებია არავის და არც ზაჟიბანია ლეგასიზე წესივრად.



არაფერს არ ანელებს, ლოგიკაც ჩართეთ ცოტა რა, ელი biggrin.gif



გვიან სწორედ იმიტომ ტრიალდება რომ ვიხლოპი საკმარისი არ არის 2 ტურბინის დასატრიალებლად, და არა იმიტომ რომ რესტრიქშენია უფრო მეტი ვიდრე 1 ტურბინაზე smile.gif


გარე ვეისტგეითი კი იმიტომ უნდა რომ VF-32-ს არა აქვს ინტეგრირებული, ხოდა რაც არა აქვს რა უნდა ეყოს biggrin.gif




ხოდა გეუბნებით, უნდა დააყენო 2 ცალი VF-32 და ექსტერნალ ვეისტგეიტი, მერე სმესი მიანასტროიკო და იქნება გოჭივით, ოღონდ 4000-მდე მკვდარი და მაგის ზემოთ კაი შესაბრაწი გოჭი იქნება biggrin.gif

ციტატა(leqsoo @ Jul 2 2013, 07:57) [snapback]507038[/snapback]
Black Jo
რა არ მოქმედებს ჩეკი ჩეკს მინთებდა უ არა ზაჟიგანიას აბანძებდა სასტიკად და მანქანა ტროლეიბუსი ხდებოდა თან ყველაზე ცუდი რაცაა 1-2 ჯერ კაი რისკიან აბგონზე გამიკეტა და რამის იმ ქვეყნად გამისტუმრა smile.gif

დაიკიდეთ რა პარალელი, მაგას ჯობია 1 ტურბო ან ისევ ისე როგორც მუშაობს



თუ ნორმალურად არ არის გაკეთებული პარალელზე, სჯობია ისე დარჩეს როგორც ქარხნულია, ან ვაბშე იმპრეზის მატორი ჩადგი თავისი ტურბინიან-კომპიანად და ეგაა რა smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Jul 2 2013, 09:14
გამოხმაურება #87


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(leqsoo @ 2nd July 2013 - 07:57) [snapback]507038[/snapback]
რა არ მოქმედებს ჩეკი ჩეკს მინთებდა უ არა ზაჟიგანიას აბანძებდა სასტიკად და მანქანა ტროლეიბუსი ხდებოდა თან ყველაზე ცუდი რაცაა 1-2 ჯერ კაი რისკიან აბგონზე გამიკეტა და რამის იმ ქვეყნად გამისტუმრა

შენთან მე არვიცი რა ხდებოდა, მაგრამ ვისაც კი გადაუკეთებია პარალელზე მთელი რუსეთი წერს რომ პრობლემა არ იქმნება 66 კოდის დროს არანაირი.
შენსას სხვა რაღაც ჭირდა, თან გიჟივით ბუსტავდა რაღაც არანორმალურ წნევას რომელიც არ უნდა დაებუსტა სტოკში წესით და რიგით biggrin.gif

ციტატა(leqsoo @ 2nd July 2013 - 07:57) [snapback]507038[/snapback]
დაიკიდეთ რა პარალელი, მაგას ჯობია 1 ტურბო ან ისევ ისე როგორც მუშაობს

+1

აი ეს კიდევ ყველაზე ოპტიმალური რჩევა, პარალელს არავინ აქებს არც მე და არც მთელი რუსეთი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Jul 2 2013, 10:45
გამოხმაურება #88


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




PAINKILLER


კარგი გასაგებია შენი აზრი.
მაგრამ ის მაინც არ გაგიგია რომ ტურბინას აქვს A/R ratio ჰოდა ლოგიკურად ეგ რეიშიო რას ნიშნავს აბა მითარი ჯიგარო.

მე გეტყვი აქერ უხეშად რომ ვთქვათ ტურბინის ტრაკში რამდენი გამონაბოლქვი ეტევა მაგას ნიშნავს მოცემულ მომენტში.

თუ აქვს პატარა ძრავს რამოსდის მაღალ აბაროტებზე? biggrin.gif გ უ დ ა მ ს

ჰოდა აღარ თქვა რომ ტურბინა ხმოლოდ გასავალი და არანაირ რესტრიქშენს არ წარმოადგენს. შევთანმხდით? smile.gif

ანუ უბრალოდ არგუმენტირებული და ლოგიკური პასუხი ჩამომიყალიბე და დაგიჯერებ.

ვიცი რომ გესმის ეს ამბავი კარგად და ლოგიკაშიც ერკვევი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 2 2013, 15:37
გამოხმაურება #89


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(gentoo @ 2nd July 2013 - 11:45) [snapback]507115[/snapback]
მაგრამ ის მაინც არ გაგიგია რომ ტურბინას აქვს A/R ratio ჰოდა ლოგიკურად ეგ რეიშიო რას ნიშნავს აბა მითარი ჯიგარო. მე გეტყვი აქერ უხეშად რომ ვთქვათ ტურბინის ტრაკში რამდენი გამონაბოლქვი ეტევა მაგას ნიშნავს მოცემულ მომენტში.


მერე 2 ცალ ტურბინაზე ეგ გამტარობა რომ 2-ზე მრავლდება? wink.gif

ციტატა(gentoo @ 2nd July 2013 - 11:45) [snapback]507115[/snapback]
თუ აქვს პატარა ძრავს რამოსდის მაღალ აბაროტებზე? გ უ დ ა მ ს


აშკარად მშვენივრად ატრიალებს 2 ცალ ტურბინას ლეგასის ძრავი, უბრალოდ პრესპულისთვის ჯერ პირველი ტრიალდება და მერე მეორე, იმიტომ რომ დაბალ აბაროტზე 2.0 ძრავს არა აქვს საკმარისი ვიხლოპი რომ ორივე ტურბინის ლოპასტებს მოერიოს, მაღლებზე კი ჯიგრულად ატრიალებს ორივეს, მაგრამ შენი სიტყვებით მაღლებზე უნდა გაგუდოს ხომ? არადა კაკრაზ 5000 აბაროტის მერე მიაქვს და მიაქვს smile.gif



ციტატა(gentoo @ 2nd July 2013 - 11:45) [snapback]507115[/snapback]
ჰოდა აღარ თქვა რომ ტურბინა ხმოლოდ გასავალი და არანაირ რესტრიქშენს არ წარმოადგენს. შევთანმხდით? ანუ უბრალოდ არგუმენტირებული და ლოგიკური პასუხი ჩამომიყალიბე და დაგიჯერებ. ვიცი რომ გესმის ეს ამბავი კარგად და ლოგიკაშიც ერკვევი



დაგიწერე უკვე და მიპასუხე ახლა biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Jul 2 2013, 15:56
გამოხმაურება #90


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




PAINKILLER
არ იცი რომ ტურბინა აკლებს ცხენებს. მაქსიუმუმ ბუსტია წიგნია ესეთი და მანდ წავიკითხე.

რომ ტურბოჩარჯერს რომ წინარობა არ ქონდეს გამონაბოლქვის მხრივ ბეეევრად მეტ ცხენებს გამოიმუშავებდა.

ჰოდა კი არ მრავლდება 2-ზე პირიქით ალკდება. მე არ მითქვია ვერ ატრიალებს მეთქი
მე გითხარი მაღალ აბაროტზე როცა გამონაბოქლვი იმატებს და შენ ამ დროს წინაღობას უქმნი ბუსტი დაბლა ეცემა და ძრავის VE იკლებს.

აი გალოვკებს და ვიხლოპის პორტინგს თუნდაც რატომ აკეთებენ რატომო tongue.gif
გოჭნიასავით რომ გაატაროს გამონაბოლქვი იმიტომ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 2 2013, 17:02
გამოხმაურება #91


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(gentoo @ 2nd July 2013 - 16:56) [snapback]507198[/snapback]
არ იცი რომ ტურბინა აკლებს ცხენებს. მაქსიუმუმ ბუსტია წიგნია ესეთი და მანდ წავიკითხე. რომ ტურბოჩარჯერს რომ წინარობა არ ქონდეს გამონაბოლქვის მხრივ ბეეევრად მეტ ცხენებს გამოიმუშავებდა.


ახლა რას მიხსნი, მე სად ვთქვი მაგის საწინააღმდეგოდ რამე? smile.gif მაგ წიგნის წაკითხვა ნაღდად არ მჭირდება რომ მივხვდე ტურბინა წინაღობას ქმნის თუ არა


ციტატა(gentoo @ 2nd July 2013 - 16:56) [snapback]507198[/snapback]
ჰოდა კი არ მრავლდება 2-ზე პირიქით ალკდება. მე არ მითქვია ვერ ატრიალებს მეთქი


1 ტურბინაზე თუ აქვს რაღაც გამტარობა, 2 ტურბინაზე უფრო ნაკლები გამტარობა როგორ ექნება, აბა ამიხსენი ფიზიკის კანონებით smile.gif


ციტატა(gentoo @ 2nd July 2013 - 16:56) [snapback]507198[/snapback]
მე გითხარი მაღალ აბაროტზე როცა გამონაბოქლვი იმატებს და შენ ამ დროს წინაღობას უქმნი ბუსტი დაბლა ეცემა და ძრავის VE იკლებს


და რა უქმნის წინაღობას მაღალ აბაროტზე, მაგას ვერ ვხვდები....

სექვენტალზე თუ არ ემართება ეგ, პარალელზე რატომ უნდა დააემართოს, იგივე ტურბინებია და ყველაფერი იგივეა....





ამ ტურბინებში მთავარი პრობლემა ის არის რომ განსხვავებულები ცივი მხარე აქვს და ორივე ერთად დაბლებზე არათანაბრად დაბუსტავს, შესაბამისად არასტაბილური ბუსტი და ჩეკის ანთება გარანტირებულია smile.gif


2 ცალი ერთნაირი რომ იყოს ბევრად უკეთესი იქნებოდა, ჩემი აზრით... ამ შემთხვევაში რომელია უკეთესი, ორივე VF32 იყოს თუ VF33, ეგ უკვე აღარ ვიცი...


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Jul 2 2013, 17:33
გამოხმაურება #92


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




PAINKILLER
gentoo
მემგონი ძაან შორს წახვედით biggrin.gif

სექვენტალ ტვინტურბო სისტემაზე მგონი ფუჯიმ არ იცის წესიერად თუ რა შობა და თქვენ რას დაობთ biggrin.gif



სჯობს დაუჯეროთ გამოცდილ ხალხს და პარალელზე ნუ გადავიყვანთ ლეგასებს, ან მონო ტურბინა ან დატოვეთ როგორც არის ისე, ლეგასის ხიბლიც ეგ არის.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Jul 2 2013, 17:55
გამოხმაურება #93


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




ციტატა(PAINKILLER @ 2nd July 2013 - 18:02) [snapback]507206[/snapback]
2 ცალი ერთნაირი რომ იყოს ბევრად უკეთესი იქნებოდა, ჩემი აზრით... ამ შემთხვევაში რომელია უკეთესი, ორივე VF32 იყოს თუ VF33, ეგ უკვე აღარ ვიცი...

biggrin.gif ამაში გეთანხმები100% მართალი ხარ და რაც დაწერე ზუსტია.


PAINKILLER
ფიზიკოსი არ ვარ არც მათემატიკოსი უბრაალოდ ის გერევა შენ რომ თუ ერთი ტურბინა ქმნის X წინაღობას, ორი - X/2 შემქნის და ოთხი საერთოდ არ შექმნის და 8 უკვე თავისით გამოიუმუშავებს ბუსტს biggrin.gif ხომ ? რომც არ იტრიალოს, ბუსტს გამოყოფს მარტო იმიტორო ვიხლოპი თავისუფლად გადის.

ეგ მე მგონი გერევა ახლა შენ.
წინაღობა 1-საც აქვს 2-საც და 23454-საც.

არათანაბარზე გეთანხმები.


ციტატა(PAINKILLER @ 2nd July 2013 - 18:02) [snapback]507206[/snapback]
და რა უქმნის წინაღობას მაღალ აბაროტზე, მაგას ვერ ვხვდები....

სექვენტალზე თუ არ ემართება ეგ, პარალელზე რატომ უნდა დააემართოს, იგივე ტურბინებია და ყველაფერი იგივეა....

ეხლა შენ რას ამბობ იცი შეუძლებელ რაღაცას. VE ყველა მანქანას აკლდება მაღალ აბაროტზე.
აი თუ დააკვირდები დინოს თორქ და HP კურვებს დაინახავ რომ პიკ თორქი ბოლოსკენ ეცემა.

ბუსტი რომ უჭირავს ლეგასს მაღალი და ოდნავ ნაკლებად ეცემა ეგ არ ნიშნავს რომ "ქაჩავს"


თემო მართალი ხარ. ჩვენ ძაან გაუტიეთ და რეალურად რახდება მაგაში შეიძლება თვითონ კინუგავამაც არ იცოდეს biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 2 2013, 21:58
გამოხმაურება #94


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(gentoo @ 2nd July 2013 - 18:55) [snapback]507218[/snapback]
ფიზიკოსი არ ვარ არც მათემატიკოსი უბრაალოდ ის გერევა შენ რომ თუ ერთი ტურბინა ქმნის X წინაღობას, ორი - X/2 შემქნის და ოთხი საერთოდ არ შექმნის და 8 უკვე თავისით გამოიუმუშავებს ბუსტს ხომ ? რომც არ იტრიალოს, ბუსტს გამოყოფს მარტო იმიტორო ვიხლოპი თავისუფლად გადის. ეგ მე მგონი გერევა ახლა შენ. წინაღობა 1-საც აქვს 2-საც და 23454-საც.


ხოდა შენ აშკარად სხვა წინაღობას გულისხმობ და ფიზიკის კანონებით თუ ამიხსნი, მაშინ გავიგებ თორემ ისე ვერ ვხვდები smile.gif



ისე მეც მათემატიკოსი ვარ, უფრო სწორედ სანახევროდ მათემატიკოსი wink.gif


ციტატა(gentoo @ 2nd July 2013 - 18:55) [snapback]507218[/snapback]
ეხლა შენ რას ამბობ იცი შეუძლებელ რაღაცას. VE ყველა მანქანას აკლდება მაღალ აბაროტზე. აი თუ დააკვირდები დინოს თორქ და HP კურვებს დაინახავ რომ პიკ თორქი ბოლოსკენ ეცემა. ბუსტი რომ უჭირავს ლეგასს მაღალი და ოდნავ ნაკლებად ეცემა ეგ არ ნიშნავს რომ "ქაჩავს"


ბუსტი თუ უჭირავს, მეტი რაღა უნდა გაქაჩოს biggrin.gif


თორქი რომ დაეცემა მაღალ აბაროტზე, მაგას არც უნდა ლაპარაკი, აბა ბუსტს უსასრულოდ ვერ შეინარჩუნებს ტურბინები, ლეგასის ტურბინები 190.000-ზე მეტს არ ტრიალებს რაც არ უნდა ვიხლოპი შეუშვა, იმის იქით აერიდინამიული ლიმიტი აქვს, პირიქით დაატორმუზებს ტურბინას ბევრი გაზები....

ციტატა(Black Jo @ 2nd July 2013 - 18:33) [snapback]507214[/snapback]
სჯობს დაუჯეროთ გამოცდილ ხალხს და პარალელზე ნუ გადავიყვანთ ლეგასებს, ან მონო ტურბინა ან დატოვეთ როგორც არის ისე, ლეგასის ხიბლიც ეგ არის.



არის ვარიანტი პარალელზე რომ გადააკეთო, როგორც ზემოთ დავწერე, ორივე ერთნაირი ტურბინა უნდა დააყენო და იმუშავებს ხოშიანად, ოღონდ 4000-მდე იქნება მკვდარი და უნამუსო biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noenoe
გამოხმაურება Jul 14 2013, 20:46
გამოხმაურება #95


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 36
რეგისტრ.: 20-June 13
მომხმარებელი № 3,506




ლეგასი 2000 B4 ავტომატიკა ზე 1 ტურბინა იხსნება 2500 ზე მეორე 5500 ზე მაინტერესებს ესე უნდა იყოს ნორმალურია? 5500 ძაან გვიანია მანამდე ფაქტიურად მკვდარია მანქანა 7 ზე სიჩქარეს უცვლის 4 ზე ეცემა აბაროტი ფაქტიურად მეორე ტურბინა ვერასწრებს თავის საქმის გაკეთებას. ამის დანასტროიკბა თუშეიძლება რამენაირად? გაპარალელების გარეშე? ეს უკიდურეს შემთხვევაში smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Jul 15 2013, 00:30
გამოხმაურება #96


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(noenoe @ 14th July 2013 - 21:46) [snapback]510759[/snapback]
ლეგასი 2000 B4 ავტომატიკა ზე 1 ტურბინა იხსნება 2500 ზე მეორე 5500 ზე მაინტერესებს ესე უნდა იყოს ნორმალურია? 5500 ძაან გვიანია მანამდე ფაქტიურად მკვდარია მანქანა 7 ზე სიჩქარეს უცვლის 4 ზე ეცემა აბაროტი ფაქტიურად მეორე ტურბინა ვერასწრებს თავის საქმის გაკეთებას. ამის დანასტროიკბა თუშეიძლება რამენაირად? გაპარალელების გარეშე? ეს უკიდურეს შემთხვევაში

ესეთი მოქცევა ლეგასის ბევრის პრობლემად რჩება, ზოგი ტურბინებს ცვლიან, შველის, ზოგი კიდევ კარობკას, ზოგი კიდევ რას არ ცვლის... გაჩნია რას აქვს პრობლემა შენთან.
ათასი სოლენოიდები აქვს რომელიც ამ ორ ტურბინის ერთნაირ დაბერვას აკონტროლერბს. იტოგში ძაან ძნელი სისტემა აქვთ აწყობილი იაპოშკებს

იდეალურ ლეგასში პირველი ტურბინის მუშაობის დიაპაზონი არის 1800-4000 აბაროტამდე, შემდეგ ლაგი და მეორე ტურბინის დიაპაზონი არის 5000-დან ბოლომდე

რაც შეეხება გადართვებს, დიახ ზუსტად ლაგში ხვდება გადართვისას, ეს ეგრეა რაც არ უნდა სამწუხარო იყოს.

ლაგის მოსასპობი კონტროლერი არსებობს ZEROSPORT-ის მიერ ერთადერთი გამოშვება SEQUENTAL CONTROLLER ჰქვია, იძახიან ლაგს საგრძნობლად ამცირებსო, რამდენად მართალია არვიცი, რადგან ამ ნივთს ჩემს ხელში არ გაუვლია, როგორც ასეთი ძალიან იშვიათი კონტროლერია.

გაპარალელებას კიდევ საერთოდ ხელი არ მოკიდო გირჩევ თუ რამე სერიოზული გეგმები და ფული არ გაგაჩნია მის გადაკეთებაზე და მერე დარაბოტკაზე smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noenoe
გამოხმაურება Jul 15 2013, 01:13
გამოხმაურება #97


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 36
რეგისტრ.: 20-June 13
მომხმარებელი № 3,506




ხო აშკარად რაღაცა პრობლემააქვს sad.gif ბოქსებში რომ ავიყვანო ნახავენ ნეტა რაშია პრობლემა ? ვისთან მივიდე ხომვერმირჩევ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giorgisubaru
გამოხმაურება Jul 15 2013, 02:23
გამოხმაურება #98


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 870
რეგისტრ.: 30-October 12
მომხმარებელი № 3,054




ციტატა(noenoe @ Jul 15 2013, 02:13) [snapback]510808[/snapback]
ხო აშკარად რაღაცა პრობლემააქვს sad.gif ბოქსებში რომ ავიყვანო ნახავენ ნეტა რაშია პრობლემა ? ვისთან მივიდე ხომვერმირჩევ?

სავსეა პროფესიონალებით ძმა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Jul 15 2013, 08:11
გამოხმაურება #99


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(giorgisubaru @ 15th July 2013 - 03:23) [snapback]510815[/snapback]
სავსეა პროფესიონალებით ძმა

ლეგასის პროფესიონალების სავსეობაზე რა გითხრა, 2-3 კაცმა თუ იცოდეს რეალურად ლეგასი.

ზოგაგად სუბარუ კიდევ 90% არ იცის და პროფესიონალობაზე ნუ წერ, ჩამომითვალე ეგ იმდენად სავსე ხალხი-პროფესიონალები, ვინები არიან?


ციტატა(noenoe @ 15th July 2013 - 02:13) [snapback]510808[/snapback]
ბოქსებში რომ ავიყვანო ნახავენ ნეტა რაშია პრობლემა ? ვისთან მივიდე ხომვერმირჩევ?

ადი ბოქსებში, MAXOUNI, RACKER იკითხე, ან აქ PM-ში მისწერე და მოილაპარაკეთ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 გვერდი V  « < 3 4 5
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge