![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#81
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
აქ მეორე მომენტია, ლეგასის ტურბინები არ არის ერთნაირი, სხვადასხვა გეომეტრია აქვს და შედარებით დაბალ აბაროტეზე (4000-მდე) სხვანაირად იქცევიან, პლიუს მაგას ემატება ის რომ მხოლოდ ერთი ვესტგეიტი აკონტროლებს ორივე ტურბინის ბუსტს და ეგ ვეისტგეიტი დგას პირველ ტურბინაზე (ეს ლაპარაკია B4 RSK-ზე, ძველ მოდელებს ორივე ტურბინაზე აქვს ვეისტგეიტი), ანუ არ არის გათვლილი იმაზე რომ მუდმივად ერთად იმუშავოს ტურბინებმა, შესაბამისად ბუსტის კონტროლი და ასევე სმესის კონტროლიც საკმაოდ რთულია მაგ დიაპაზონში.... ანუ თუ ერთნაირი ტურბინები დადგება ცალცალკე ვეისტგეიტებით, მერე უკვე აღარ უნდა იყოს პრობლემა... ია ტაკ დუმაიუ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#82
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
სკამოდ დიდი ფლოუ აქვს ლეგასის ტურბინებს. ერთ 400 აქვს მეორეს 420 თუ არ ვცდები ორივემ ერთად ვერუნდა დაბეროს?
მაგრამ 2 ტურბინა ორმაგი რესტრიქშენია ძრავისთვის ძალიან წვრილებია, ამიტომ ვერ არის მთლად ისე როგორც მახომ თქვა და იმ შედეგს არ იძლევა. ლექსოც მართალია სპორტული კოლექტორებიც გინდა. რავიცი ჩემი აზრით ეგრეა. გადამწყვეტი როლი მანდ რესტრიქშენს უკავია. ვეისგეიტი უქაჩავს მე მგონი, მაგრამ ეგეც დასანავაროტებელია იმჰოო. მაგრამ რესტრიქშენის გამო ვერ ქაჩავს თორე წესით ცხოველი იქნებოდა 2 ტურბინით... მაშინ 2 მოშნი უნდა ტენო. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#83
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
gentoo
რანაირად არის რესთრიქშენი, 2 ცალი ტურბინა ატარებს ჰაერს, პირიქით უფრო ნაკლები წინაღობა აქვს ვიდრე 1 ტურბინაში როცა გადის ![]() მე რაც დავწერე ეგ არის მიზეზი რომ ორივე ერთად ყველა აბაროტებზე ვერ იმუშავებენ კარგად, თუ გინახავთ მაგ ტურბინების მონაცემები, მიხვდებით რასაც ვამბობ, მოვქექავ ახლავე და დავწერ რა სხვაობებია პირველ და მეორე ტურბინას შორის, როგორც მახსოვს პირველ ტურბინას 6+6 ლოპასტი (დიდები და პატარები) აქვს კომპრესორის მხარეს, იმისთვის რომ დაბლებზეც კარგი ბუსტი შექმნას და მაღლებზეც (ერთგვარი TwinScroll-ის პონტია), მეორე ტურბინას კი 9 ცალი დიდი ლოპასტი აქვს, ცხელი მხარე უფრო მსგავსები აქვთ ორივეს.... აგერ არის ზუსტი მონაცემები: VF33 The primary turbocharger used in the B4 is an IHI VF33 unit, which uses a 46.5/35.4mm 9-blade turbine wheel and a 47.0mm/35.4mm 6 + 6 blade compressor. At idle, the turbo spins at around 20,000 rpm and it can go on to a maximum speed of 190,000 rpm. It has a 17mm diameter wastegate opening to bypass excess exhaust gas. It utilizes a P11 exhaust housing and a divided thrust-bearing design. VF32 The secondary turbocharger used in the B4 IHI VF32. On the exhaust side it uses a 46.5/35.4mm 9-blade turbine wheel, teamed with a 52.5/36.6mm 10-blade compressor wheel. It's rated at 180,000 rpm. Both the primary and secondary turbochargers use a floating metal centre bearing - not ball bearings. ორი ცალი VF-32 რომ დააყენო და ექსტერნალ ვეისტგეიტი, მგონი ხოშიანად უნდა იმუშავოს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#84
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
PAINKILLER
პარალელურად რომ დააყენო 8 საშუალოზე დიდი ტურბინა ერთ კოლექტორზე როგორ ფიქრობ რამოხდება. რვავე დატრიალდება? ძრავი არ გაიგუდება? ტურბინის ტარტიალებას რა გგონია ცოტა ენერგია მიაქვს? ეს ტამატებითი გასავალი კი არ არის - რესტრიქშენია. როგორც მინიმუმ შეანელებს მაინც გამონაბოქლვს ვეისგეთი ყჰოფნსი. გარე ვეისგეიტს აყენებენ იმ დროს როცა ბუსთ ქრიფი გაქვს. გათვლიია ლეგასის ვეისგეიტი 2 ტურბინაზე. ჰო ჰქონდა დაპარელელებული მე მგონი არავის ქონდა ბუსტ კონტროლის პრობლემა. ისე კი რეალურად არ ვიცით არც სმესი გაგვისწორებია არავის და არც ზაჟიბანია ლეგასიზე წესივრად. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#85
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
Black Jo
რა არ მოქმედებს ჩეკი ჩეკს მინთებდა უ არა ზაჟიგანიას აბანძებდა სასტიკად და მანქანა ტროლეიბუსი ხდებოდა თან ყველაზე ცუდი რაცაა 1-2 ჯერ კაი რისკიან აბგონზე გამიკეტა და რამის იმ ქვეყნად გამისტუმრა ![]() დაიკიდეთ რა პარალელი, მაგას ჯობია 1 ტურბო ან ისევ ისე როგორც მუშაობს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#86
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(gentoo @ Jul 2 2013, 04:45) [snapback]507034[/snapback] PAINKILLER პარალელურად რომ დააყენო 8 საშუალოზე დიდი ტურბინა ერთ კოლექტორზე როგორ ფიქრობ რამოხდება. რვავე დატრიალდება? ძრავი არ გაიგუდება? ტურბინის ტარტიალებას რა გგონია ცოტა ენერგია მიაქვს? ეს ტამატებითი გასავალი კი არ არის - რესტრიქშენია. როგორც მინიმუმ შეანელებს მაინც გამონაბოქლვს ვეისგეთი ყჰოფნსი. გარე ვეისგეიტს აყენებენ იმ დროს როცა ბუსთ ქრიფი გაქვს. გათვლიია ლეგასის ვეისგეიტი 2 ტურბინაზე. ჰო ჰქონდა დაპარელელებული მე მგონი არავის ქონდა ბუსტ კონტროლის პრობლემა. ისე კი რეალურად არ ვიცით არც სმესი გაგვისწორებია არავის და არც ზაჟიბანია ლეგასიზე წესივრად. არაფერს არ ანელებს, ლოგიკაც ჩართეთ ცოტა რა, ელი ![]() გვიან სწორედ იმიტომ ტრიალდება რომ ვიხლოპი საკმარისი არ არის 2 ტურბინის დასატრიალებლად, და არა იმიტომ რომ რესტრიქშენია უფრო მეტი ვიდრე 1 ტურბინაზე ![]() გარე ვეისტგეითი კი იმიტომ უნდა რომ VF-32-ს არა აქვს ინტეგრირებული, ხოდა რაც არა აქვს რა უნდა ეყოს ![]() ხოდა გეუბნებით, უნდა დააყენო 2 ცალი VF-32 და ექსტერნალ ვეისტგეიტი, მერე სმესი მიანასტროიკო და იქნება გოჭივით, ოღონდ 4000-მდე მკვდარი და მაგის ზემოთ კაი შესაბრაწი გოჭი იქნება ![]() ციტატა(leqsoo @ Jul 2 2013, 07:57) [snapback]507038[/snapback] Black Jo რა არ მოქმედებს ჩეკი ჩეკს მინთებდა უ არა ზაჟიგანიას აბანძებდა სასტიკად და მანქანა ტროლეიბუსი ხდებოდა თან ყველაზე ცუდი რაცაა 1-2 ჯერ კაი რისკიან აბგონზე გამიკეტა და რამის იმ ქვეყნად გამისტუმრა ![]() დაიკიდეთ რა პარალელი, მაგას ჯობია 1 ტურბო ან ისევ ისე როგორც მუშაობს თუ ნორმალურად არ არის გაკეთებული პარალელზე, სჯობია ისე დარჩეს როგორც ქარხნულია, ან ვაბშე იმპრეზის მატორი ჩადგი თავისი ტურბინიან-კომპიანად და ეგაა რა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#87
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(leqsoo @ 2nd July 2013 - 07:57) [snapback]507038[/snapback] რა არ მოქმედებს ჩეკი ჩეკს მინთებდა უ არა ზაჟიგანიას აბანძებდა სასტიკად და მანქანა ტროლეიბუსი ხდებოდა თან ყველაზე ცუდი რაცაა 1-2 ჯერ კაი რისკიან აბგონზე გამიკეტა და რამის იმ ქვეყნად გამისტუმრა შენთან მე არვიცი რა ხდებოდა, მაგრამ ვისაც კი გადაუკეთებია პარალელზე მთელი რუსეთი წერს რომ პრობლემა არ იქმნება 66 კოდის დროს არანაირი. შენსას სხვა რაღაც ჭირდა, თან გიჟივით ბუსტავდა რაღაც არანორმალურ წნევას რომელიც არ უნდა დაებუსტა სტოკში წესით და რიგით ![]() ციტატა(leqsoo @ 2nd July 2013 - 07:57) [snapback]507038[/snapback] დაიკიდეთ რა პარალელი, მაგას ჯობია 1 ტურბო ან ისევ ისე როგორც მუშაობს +1 აი ეს კიდევ ყველაზე ოპტიმალური რჩევა, პარალელს არავინ აქებს არც მე და არც მთელი რუსეთი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#88
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
PAINKILLER
კარგი გასაგებია შენი აზრი. მაგრამ ის მაინც არ გაგიგია რომ ტურბინას აქვს A/R ratio ჰოდა ლოგიკურად ეგ რეიშიო რას ნიშნავს აბა მითარი ჯიგარო. მე გეტყვი აქერ უხეშად რომ ვთქვათ ტურბინის ტრაკში რამდენი გამონაბოლქვი ეტევა მაგას ნიშნავს მოცემულ მომენტში. თუ აქვს პატარა ძრავს რამოსდის მაღალ აბაროტებზე? ![]() ჰოდა აღარ თქვა რომ ტურბინა ხმოლოდ გასავალი და არანაირ რესტრიქშენს არ წარმოადგენს. შევთანმხდით? ![]() ანუ უბრალოდ არგუმენტირებული და ლოგიკური პასუხი ჩამომიყალიბე და დაგიჯერებ. ვიცი რომ გესმის ეს ამბავი კარგად და ლოგიკაშიც ერკვევი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#89
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 2nd July 2013 - 11:45) [snapback]507115[/snapback] მაგრამ ის მაინც არ გაგიგია რომ ტურბინას აქვს A/R ratio ჰოდა ლოგიკურად ეგ რეიშიო რას ნიშნავს აბა მითარი ჯიგარო. მე გეტყვი აქერ უხეშად რომ ვთქვათ ტურბინის ტრაკში რამდენი გამონაბოლქვი ეტევა მაგას ნიშნავს მოცემულ მომენტში. მერე 2 ცალ ტურბინაზე ეგ გამტარობა რომ 2-ზე მრავლდება? ![]() ციტატა(gentoo @ 2nd July 2013 - 11:45) [snapback]507115[/snapback] თუ აქვს პატარა ძრავს რამოსდის მაღალ აბაროტებზე? გ უ დ ა მ ს აშკარად მშვენივრად ატრიალებს 2 ცალ ტურბინას ლეგასის ძრავი, უბრალოდ პრესპულისთვის ჯერ პირველი ტრიალდება და მერე მეორე, იმიტომ რომ დაბალ აბაროტზე 2.0 ძრავს არა აქვს საკმარისი ვიხლოპი რომ ორივე ტურბინის ლოპასტებს მოერიოს, მაღლებზე კი ჯიგრულად ატრიალებს ორივეს, მაგრამ შენი სიტყვებით მაღლებზე უნდა გაგუდოს ხომ? არადა კაკრაზ 5000 აბაროტის მერე მიაქვს და მიაქვს ![]() ციტატა(gentoo @ 2nd July 2013 - 11:45) [snapback]507115[/snapback] ჰოდა აღარ თქვა რომ ტურბინა ხმოლოდ გასავალი და არანაირ რესტრიქშენს არ წარმოადგენს. შევთანმხდით? ანუ უბრალოდ არგუმენტირებული და ლოგიკური პასუხი ჩამომიყალიბე და დაგიჯერებ. ვიცი რომ გესმის ეს ამბავი კარგად და ლოგიკაშიც ერკვევი დაგიწერე უკვე და მიპასუხე ახლა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#90
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
PAINKILLER
არ იცი რომ ტურბინა აკლებს ცხენებს. მაქსიუმუმ ბუსტია წიგნია ესეთი და მანდ წავიკითხე. რომ ტურბოჩარჯერს რომ წინარობა არ ქონდეს გამონაბოლქვის მხრივ ბეეევრად მეტ ცხენებს გამოიმუშავებდა. ჰოდა კი არ მრავლდება 2-ზე პირიქით ალკდება. მე არ მითქვია ვერ ატრიალებს მეთქი მე გითხარი მაღალ აბაროტზე როცა გამონაბოქლვი იმატებს და შენ ამ დროს წინაღობას უქმნი ბუსტი დაბლა ეცემა და ძრავის VE იკლებს. აი გალოვკებს და ვიხლოპის პორტინგს თუნდაც რატომ აკეთებენ რატომო ![]() გოჭნიასავით რომ გაატაროს გამონაბოლქვი იმიტომ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#91
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 2nd July 2013 - 16:56) [snapback]507198[/snapback] არ იცი რომ ტურბინა აკლებს ცხენებს. მაქსიუმუმ ბუსტია წიგნია ესეთი და მანდ წავიკითხე. რომ ტურბოჩარჯერს რომ წინარობა არ ქონდეს გამონაბოლქვის მხრივ ბეეევრად მეტ ცხენებს გამოიმუშავებდა. ახლა რას მიხსნი, მე სად ვთქვი მაგის საწინააღმდეგოდ რამე? ![]() ციტატა(gentoo @ 2nd July 2013 - 16:56) [snapback]507198[/snapback] ჰოდა კი არ მრავლდება 2-ზე პირიქით ალკდება. მე არ მითქვია ვერ ატრიალებს მეთქი 1 ტურბინაზე თუ აქვს რაღაც გამტარობა, 2 ტურბინაზე უფრო ნაკლები გამტარობა როგორ ექნება, აბა ამიხსენი ფიზიკის კანონებით ![]() ციტატა(gentoo @ 2nd July 2013 - 16:56) [snapback]507198[/snapback] მე გითხარი მაღალ აბაროტზე როცა გამონაბოქლვი იმატებს და შენ ამ დროს წინაღობას უქმნი ბუსტი დაბლა ეცემა და ძრავის VE იკლებს და რა უქმნის წინაღობას მაღალ აბაროტზე, მაგას ვერ ვხვდები.... სექვენტალზე თუ არ ემართება ეგ, პარალელზე რატომ უნდა დააემართოს, იგივე ტურბინებია და ყველაფერი იგივეა.... ამ ტურბინებში მთავარი პრობლემა ის არის რომ განსხვავებულები ცივი მხარე აქვს და ორივე ერთად დაბლებზე არათანაბრად დაბუსტავს, შესაბამისად არასტაბილური ბუსტი და ჩეკის ანთება გარანტირებულია ![]() 2 ცალი ერთნაირი რომ იყოს ბევრად უკეთესი იქნებოდა, ჩემი აზრით... ამ შემთხვევაში რომელია უკეთესი, ორივე VF32 იყოს თუ VF33, ეგ უკვე აღარ ვიცი... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#92
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
PAINKILLER
gentoo მემგონი ძაან შორს წახვედით ![]() სექვენტალ ტვინტურბო სისტემაზე მგონი ფუჯიმ არ იცის წესიერად თუ რა შობა და თქვენ რას დაობთ ![]() სჯობს დაუჯეროთ გამოცდილ ხალხს და პარალელზე ნუ გადავიყვანთ ლეგასებს, ან მონო ტურბინა ან დატოვეთ როგორც არის ისე, ლეგასის ხიბლიც ეგ არის. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#93
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 2nd July 2013 - 18:02) [snapback]507206[/snapback] 2 ცალი ერთნაირი რომ იყოს ბევრად უკეთესი იქნებოდა, ჩემი აზრით... ამ შემთხვევაში რომელია უკეთესი, ორივე VF32 იყოს თუ VF33, ეგ უკვე აღარ ვიცი... ![]() PAINKILLER ფიზიკოსი არ ვარ არც მათემატიკოსი უბრაალოდ ის გერევა შენ რომ თუ ერთი ტურბინა ქმნის X წინაღობას, ორი - X/2 შემქნის და ოთხი საერთოდ არ შექმნის და 8 უკვე თავისით გამოიუმუშავებს ბუსტს ![]() ეგ მე მგონი გერევა ახლა შენ. წინაღობა 1-საც აქვს 2-საც და 23454-საც. არათანაბარზე გეთანხმები. ციტატა(PAINKILLER @ 2nd July 2013 - 18:02) [snapback]507206[/snapback] და რა უქმნის წინაღობას მაღალ აბაროტზე, მაგას ვერ ვხვდები.... სექვენტალზე თუ არ ემართება ეგ, პარალელზე რატომ უნდა დააემართოს, იგივე ტურბინებია და ყველაფერი იგივეა.... ეხლა შენ რას ამბობ იცი შეუძლებელ რაღაცას. VE ყველა მანქანას აკლდება მაღალ აბაროტზე. აი თუ დააკვირდები დინოს თორქ და HP კურვებს დაინახავ რომ პიკ თორქი ბოლოსკენ ეცემა. ბუსტი რომ უჭირავს ლეგასს მაღალი და ოდნავ ნაკლებად ეცემა ეგ არ ნიშნავს რომ "ქაჩავს" თემო მართალი ხარ. ჩვენ ძაან გაუტიეთ და რეალურად რახდება მაგაში შეიძლება თვითონ კინუგავამაც არ იცოდეს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#94
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 2nd July 2013 - 18:55) [snapback]507218[/snapback] ფიზიკოსი არ ვარ არც მათემატიკოსი უბრაალოდ ის გერევა შენ რომ თუ ერთი ტურბინა ქმნის X წინაღობას, ორი - X/2 შემქნის და ოთხი საერთოდ არ შექმნის და 8 უკვე თავისით გამოიუმუშავებს ბუსტს ხომ ? რომც არ იტრიალოს, ბუსტს გამოყოფს მარტო იმიტორო ვიხლოპი თავისუფლად გადის. ეგ მე მგონი გერევა ახლა შენ. წინაღობა 1-საც აქვს 2-საც და 23454-საც. ხოდა შენ აშკარად სხვა წინაღობას გულისხმობ და ფიზიკის კანონებით თუ ამიხსნი, მაშინ გავიგებ თორემ ისე ვერ ვხვდები ![]() ისე მეც მათემატიკოსი ვარ, უფრო სწორედ სანახევროდ მათემატიკოსი ![]() ციტატა(gentoo @ 2nd July 2013 - 18:55) [snapback]507218[/snapback] ეხლა შენ რას ამბობ იცი შეუძლებელ რაღაცას. VE ყველა მანქანას აკლდება მაღალ აბაროტზე. აი თუ დააკვირდები დინოს თორქ და HP კურვებს დაინახავ რომ პიკ თორქი ბოლოსკენ ეცემა. ბუსტი რომ უჭირავს ლეგასს მაღალი და ოდნავ ნაკლებად ეცემა ეგ არ ნიშნავს რომ "ქაჩავს" ბუსტი თუ უჭირავს, მეტი რაღა უნდა გაქაჩოს ![]() თორქი რომ დაეცემა მაღალ აბაროტზე, მაგას არც უნდა ლაპარაკი, აბა ბუსტს უსასრულოდ ვერ შეინარჩუნებს ტურბინები, ლეგასის ტურბინები 190.000-ზე მეტს არ ტრიალებს რაც არ უნდა ვიხლოპი შეუშვა, იმის იქით აერიდინამიული ლიმიტი აქვს, პირიქით დაატორმუზებს ტურბინას ბევრი გაზები.... ციტატა(Black Jo @ 2nd July 2013 - 18:33) [snapback]507214[/snapback] სჯობს დაუჯეროთ გამოცდილ ხალხს და პარალელზე ნუ გადავიყვანთ ლეგასებს, ან მონო ტურბინა ან დატოვეთ როგორც არის ისე, ლეგასის ხიბლიც ეგ არის. არის ვარიანტი პარალელზე რომ გადააკეთო, როგორც ზემოთ დავწერე, ორივე ერთნაირი ტურბინა უნდა დააყენო და იმუშავებს ხოშიანად, ოღონდ 4000-მდე იქნება მკვდარი და უნამუსო ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#95
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 36 რეგისტრ.: 20-June 13 მომხმარებელი № 3,506 ![]() |
ლეგასი 2000 B4 ავტომატიკა ზე 1 ტურბინა იხსნება 2500 ზე მეორე 5500 ზე მაინტერესებს ესე უნდა იყოს ნორმალურია? 5500 ძაან გვიანია მანამდე ფაქტიურად მკვდარია მანქანა 7 ზე სიჩქარეს უცვლის 4 ზე ეცემა აბაროტი ფაქტიურად მეორე ტურბინა ვერასწრებს თავის საქმის გაკეთებას. ამის დანასტროიკბა თუშეიძლება რამენაირად? გაპარალელების გარეშე? ეს უკიდურეს შემთხვევაში
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#96
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(noenoe @ 14th July 2013 - 21:46) [snapback]510759[/snapback] ლეგასი 2000 B4 ავტომატიკა ზე 1 ტურბინა იხსნება 2500 ზე მეორე 5500 ზე მაინტერესებს ესე უნდა იყოს ნორმალურია? 5500 ძაან გვიანია მანამდე ფაქტიურად მკვდარია მანქანა 7 ზე სიჩქარეს უცვლის 4 ზე ეცემა აბაროტი ფაქტიურად მეორე ტურბინა ვერასწრებს თავის საქმის გაკეთებას. ამის დანასტროიკბა თუშეიძლება რამენაირად? გაპარალელების გარეშე? ეს უკიდურეს შემთხვევაში ესეთი მოქცევა ლეგასის ბევრის პრობლემად რჩება, ზოგი ტურბინებს ცვლიან, შველის, ზოგი კიდევ კარობკას, ზოგი კიდევ რას არ ცვლის... გაჩნია რას აქვს პრობლემა შენთან. ათასი სოლენოიდები აქვს რომელიც ამ ორ ტურბინის ერთნაირ დაბერვას აკონტროლერბს. იტოგში ძაან ძნელი სისტემა აქვთ აწყობილი იაპოშკებს იდეალურ ლეგასში პირველი ტურბინის მუშაობის დიაპაზონი არის 1800-4000 აბაროტამდე, შემდეგ ლაგი და მეორე ტურბინის დიაპაზონი არის 5000-დან ბოლომდე რაც შეეხება გადართვებს, დიახ ზუსტად ლაგში ხვდება გადართვისას, ეს ეგრეა რაც არ უნდა სამწუხარო იყოს. ლაგის მოსასპობი კონტროლერი არსებობს ZEROSPORT-ის მიერ ერთადერთი გამოშვება SEQUENTAL CONTROLLER ჰქვია, იძახიან ლაგს საგრძნობლად ამცირებსო, რამდენად მართალია არვიცი, რადგან ამ ნივთს ჩემს ხელში არ გაუვლია, როგორც ასეთი ძალიან იშვიათი კონტროლერია. გაპარალელებას კიდევ საერთოდ ხელი არ მოკიდო გირჩევ თუ რამე სერიოზული გეგმები და ფული არ გაგაჩნია მის გადაკეთებაზე და მერე დარაბოტკაზე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#97
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 36 რეგისტრ.: 20-June 13 მომხმარებელი № 3,506 ![]() |
ხო აშკარად რაღაცა პრობლემააქვს
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#98
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 870 რეგისტრ.: 30-October 12 მომხმარებელი № 3,054 ![]() |
ციტატა(noenoe @ Jul 15 2013, 02:13) [snapback]510808[/snapback] ხო აშკარად რაღაცა პრობლემააქვს ![]() სავსეა პროფესიონალებით ძმა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#99
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(giorgisubaru @ 15th July 2013 - 03:23) [snapback]510815[/snapback] სავსეა პროფესიონალებით ძმა ლეგასის პროფესიონალების სავსეობაზე რა გითხრა, 2-3 კაცმა თუ იცოდეს რეალურად ლეგასი. ზოგაგად სუბარუ კიდევ 90% არ იცის და პროფესიონალობაზე ნუ წერ, ჩამომითვალე ეგ იმდენად სავსე ხალხი-პროფესიონალები, ვინები არიან? ციტატა(noenoe @ 15th July 2013 - 02:13) [snapback]510808[/snapback] ბოქსებში რომ ავიყვანო ნახავენ ნეტა რაშია პრობლემა ? ვისთან მივიდე ხომვერმირჩევ? ადი ბოქსებში, MAXOUNI, RACKER იკითხე, ან აქ PM-ში მისწერე და მოილაპარაკეთ. |
|
|
![]() ![]() |