IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

2 გვერდი V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> წვლის ტემპერატურას ზევით წევს
shreketa
გამოხმაურება Apr 18 2011, 11:47
გამოხმაურება #21


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,227
რეგისტრ.: 23-October 09
მომხმარებელი № 496




შოთას ანახე სუბ-300..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Apr 18 2011, 12:13
გამოხმაურება #22


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




gen-085

ხვალ ვიქნები ბოქსებში , ამოდი და შეგიმოწმებ მანქანას
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemin
გამოხმაურება Mar 3 2014, 16:00
გამოხმაურება #23


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




სალამი. ძებნამ ეს თემა ამომიგდო და აქვე დავწერ. ბიჯებო პრობლემ მაქვს. ამ ბოლო დროს მანქანა წყალს მიწევს.
კერძოდ.

სიარულისას პროლემა არა აქვს, წყალ წევს აღამრთებში და ადგილზე მუშაობისას, ისიც ყოველთვის არა.
ადგილზე მუშაობისას დავაკვირდი სურათზე ნაჩვენებ ნიშნულამდე რომ მიდის წყალი მერე აგდებს დაბლა. მაგის ზემოთ არ აუწევია .. ნუ თბილისსში. რამდენიმე დღის წინ წყნეთში ასვლისას კი გადასდა ოდნავ მაგ ტემპერატურას უბრალოდ პადიომიც მორჩა და ეგრევე დააგდო წყალი როგორც კი სწორ გზაზე დავდექი.

რისი ბრალი ქინება რითი დავიწყო მირჩიეთ. რა როგორ შემიძლია შევამოწმო


კრიშკა მეგონა არაფერ შუაშია.
მაგ დონეზე რომ ადის წყალი გვერძე ბაჩოკში არ გადააქვს, ეს ნორმალურია?
კონდეციონერ ჩართულზე არ წევს წყალს (ორივე პროპელერი რო ტრიალებს)
სხვა ფორესტერზე ვნახე და რადიატორეს პირველ ნიშნულს სანამ აცდება წყალი იქმდე რთავს. ჩემი სურათზე ნაჩვენებ ადგილამდე სანამ არ ადის წყალი არ რთავს პროპელერს.
მიმაგრებული სურათ(ებ)ის ესკიზ(ებ)ი
მიმაგრებული სურათი
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Mar 3 2014, 17:31
გამოხმაურება #24


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




gemin
ციტატა(gemin @ 3rd March 2014 - 17:00) [snapback]578276[/snapback]
რითი დავიწყო მირჩიეთ

1) წყალში შეამოწმე CO-ს დონე, თუ წყალში CO-აღმოჩნდა ე.ი. ძრავის პრაკლატკაა დამწვარი და მაგას ძრავის ამოღEბის მეტი არაფერი უშველის
2) თუ ცო წესრიგშია მაშIნ რადიატორის კრიშკა და თEრმოსტსტს უნდა მიხედო
სადმე წყალს ხო არ აქცევს ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gio1303
გამოხმაურება Mar 4 2014, 08:45
გამოხმაურება #25


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 33
რეგისტრ.: 6-April 13
მდებარ.: rustavi
მომხმარებელი № 3,369




გამარჯობათ რადიატორის შლანგი როგორ მდგომარეობაში უნდა იყოს როცა ცხელია ჩემსას ამაგრებს კაი გვარიანად და მგონი მატორტან დაბლა წვეთები გასდის. რადიატორი შევცვალე ტურბინიანის ვიკიდე და ალუმინი დავადე დზველი კრიშკას 109 kpa აცერია და შესაცველი ხომ არ მაქ? 2006 იანია 2.5 უტურბინო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemin
გამოხმაურება Mar 5 2014, 00:01
გამოხმაურება #26


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




crimson
სალამი კოტე
ციტატა(crimson @ 3rd March 2014 - 18:31) [snapback]578296[/snapback]
ძრავის პრაკლატკაა დამწვარი

ასე თავისით შეილება დაიწყვას? და ვინტილატორის ჩართვა მაგასთან კავშირშია? (ანუ მუდმივად ერთიდაიგივე დროს რთავს, სურათზე რომაა მითითებული მაგ გრადუსზე)
და სად შევამოწმებინო ეგეც მითხარი..
ციტატა(crimson @ 3rd March 2014 - 18:31) [snapback]578296[/snapback]
რადიატორის კრიშკა


ვნახე მეყენა სხვა მანქანის.
ციტატა(crimson @ 3rd March 2014 - 18:31) [snapback]578296[/snapback]
თEრმოსტსტს უნდა მიხედო

ეს ან მუშაობს ანა არა ხო? არაკანონზომიერად რომ ხდებოდეს რამე კი მაგრამ შეიძლება რომ ამ შემთხვევაში თერმოსტატი იყოს?
შლანგი ცხელდება ვფიქრობ რომ თავის დროზე ხსნის.



ერთი კითხვა მაქვს რასაც ლოგიკური პასუხი ვერ მოვუნახე. დაჩიკი რომელცი პროპელერს რთავს. გათვლილია რარაც კონკრეტულ გრადუსზე ხომ? პირობითად 85 გრადუსზე. რამ შეიძლება გამოიწვიოს ის რომ არა 85 ზე არამედ სიტყვაზე 95 ზე ჩართოს ხოლმე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sagi
გამოხმაურება Mar 5 2014, 00:28
გამოხმაურება #27


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,644
რეგისტრ.: 15-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,328




gemin
ჯიგარ დაანებე თერმოსტატებს და სისულელებს თავი ყველაფერი წესრიგშია თუ ორივე პროპელერი ტრიალებს რადიატორი გააწმენდინე მეც იგივე პრობლემა მქონდა კრიშკიდან დაწყებული CO მდე დამთავრებული ყველაფერი შევამოწმე და დავცვალე biggrin.gif რადიატორის გაწმენდა უშველის თუ გაიწმინდა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gio1303
გამოხმაურება Mar 5 2014, 09:24
გამოხმაურება #28


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 33
რეგისტრ.: 6-April 13
მდებარ.: rustavi
მომხმარებელი № 3,369




ბიჭებო რადიატორის შლანგი ძაან უნდა იბერებოდეს? დაბლა ანტიფრიზი საიდანგა უნდა გასდიოდეს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Mar 5 2014, 09:37
გამოხმაურება #29


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(gio1303 @ 5th March 2014 - 10:24) [snapback]578745[/snapback]
ბიჭებო რადიატორის შლანგი ძაან უნდა იბერებოდეს? დაბლა ანტიფრიზი საიდანგა უნდა გასდიოდეს?

რათქმაუნდა არ უნდა იბერებოდეს და რათქმაუნდა არ უნდა გასდიოდეს.

ციტატა(gemin @ 5th March 2014 - 01:01) [snapback]578710[/snapback]
ერთი კითხვა მაქვს რასაც ლოგიკური პასუხი ვერ მოვუნახე. დაჩიკი რომელცი პროპელერს რთავს. გათვლილია რარაც კონკრეტულ გრადუსზე ხომ? პირობითად 85 გრადუსზე. რამ შეიძლება გამოიწვიოს ის რომ არა 85 ზე არამედ სიტყვაზე 95 ზე ჩართოს ხოლმე

ტემპერატურის დაჩიკი 3 კონტაკტიანია, გამოცვალე ეგ სენსორი და ნახე რა იქნება....

სისტემაში წყალი ხომ არ აკლია შემთხვევით?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ANS-555
გამოხმაურება Mar 5 2014, 10:03
გამოხმაურება #30


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,684
რეგისტრ.: 28-July 11
მდებარ.: unknown
მომხმარებელი № 2,150




ციტატა(Black Jo @ 5th March 2014 - 10:37) [snapback]578749[/snapback]
სისტემაში წყალი ხომ არ აკლია შემთხვევით?

+1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gio1303
გამოხმაურება Mar 5 2014, 16:38
გამოხმაურება #31


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 33
რეგისტრ.: 6-April 13
მდებარ.: rustavi
მომხმარებელი № 3,369




ტემპერატურის დაჩიკი რაშუაშია? სისტემას აკლია და არც აუდუგებია არასდროს. თითქოს დიდი წნევა არის რადიატორში. რადიატორი არ აპარებს მატორის დაბლა იკეთებს წვეთებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemin
გამოხმაურება Mar 6 2014, 09:08
გამოხმაურება #32


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




არა ბიჭებო წყალი არ აკლია
ციტატა(Black Jo @ 5th March 2014 - 10:37) [snapback]578749[/snapback]
ტემპერატურის დაჩიკი 3 კონტაკტიანია

აი ეს მგონი ლოგიკურია.
ეგ დაჩიკი თუ სამ კონტაქტიანია ჩემი აზრით მუშაობის პრინციპი დაახლოებით ასეთია: ჩართოს პირობითად 80 გრადუსზე და ჩართოს 90 ზე . თუ ასეა დიდი შანსია იმის რომ პირველი კონტაქტი დაებრიდა და მხოლოდ მაღალ გრადუსზე რთავს.

როგორ მუშაობს დაჩიკი შეგიძლიათ მითხრათ?


ჩემი აზრით, მანქანას რო რამე პრობლემა ქონდეს მუდმივად მექნებოდა ტემპერატურის პრობლემა, მე კიდე სირატულისას არ მიწევს წყალს, მხოლოდ ადგილზე(ისიც გააჩნია რამდენი ხანი ვდგავარ) და აღამრთებზე. პახოდუ წყლის აწევას დაიწყებს თუ არა კონდეციონერს რომ ჩავრთავ( ამ დროს ორივე პროპელერი იწყებს ტრიალს) შანსი არაა აწიოს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gio1303
გამოხმაურება Mar 6 2014, 11:59
გამოხმაურება #33


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 33
რეგისტრ.: 6-April 13
მდებარ.: rustavi
მომხმარებელი № 3,369




ჩემსაზე ყოველთვის ორივე ტრიალებს, დაჩიკი სულ ერთ დონეზეა გრადუსები არ აცერია მაგრამ შუამდე ცოტა აკლია ხოლმე. ესეიგი ცალი პროპელერიც უნდა მუშაობდეს ცალკე?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemin
გამოხმაურება Mar 6 2014, 12:22
გამოხმაურება #34


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




ჩემთან როგორ არის იცი? როცა კონდეციონერს ვრთავ ორივე ტრიალებს.
ისე ზემოთ რომ სურათი მიდევს იქამდე რომა დის წქალი მხოლოდ ერთი ტრიალებს.
ჩმაკაცის ფორესტერზეც ერთი ტრიალებს ოღონდ ის წყალს არ წევს. მუდმივად მაჩვენებელი შუის ცოტა ქვემოთ. მხოლოდ ერთი ირთვება ხოლმე. აი მაგალითად როცა ადგილზე ვამუშავებთ ორივე მანქანას ჩემი ძმაკაცის მანქანსი პროპელერი ირთვება (წყალი შუის ოდნავ დაბლა დგას, არც ადის ზემოთ) ჩემთაც ერთი ირთვება ოღOნდ მაღალ გრადუსზე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Mar 6 2014, 16:57
გამოხმაურება #35


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




gemin
gio1303
როცა ტემპერატურა დასაშვებზე მაღალია მაგ დროს რთავს მარტო ორივე პროპერელს, მანამდე სულ ერთი ირთვება

ციტატა(gemin @ 6th March 2014 - 10:08) [snapback]579032[/snapback]
ეგ დაჩიკი თუ სამ კონტაქტიანია ჩემი აზრით მუშაობის პრინციპი დაახლოებით ასეთია: ჩართოს პირობითად 80 გრადუსზე და ჩართოს 90 ზე . თუ ასეა დიდი შანსია იმის რომ პირველი კონტაქტი დაებრიდა და მხოლოდ მაღალ გრადუსზე რთავს.


ორი ვარიანტია, მაგ სენსორს სავარაუდოდ ადევს უკვე ნადები წყლის, ცუდად ზომავს ტემპერატურას და ვინტილატორსაც მაგიტომ რთავს გვიან.....

90-95 გრადუსზე უნდა ჩაირთოს ვინტილატორი....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gemin
გამოხმაურება Mar 7 2014, 00:15
გამოხმაურება #36


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




ფორესტერის სამუშაო ტემპერატურა რამდენია?

3 კონტაქტიანი შტეკერი რა პრინციპით მუშაობს? ეგ ხო იდეაში უბრალოდ რაღაც კონკრეტულ გრადუსზე წრედს კრავს? ამისთვის სამი კონტაქტი რა საჭიროა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gio1303
გამოხმაურება Mar 7 2014, 15:52
გამოხმაურება #37


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 33
რეგისტრ.: 6-April 13
მდებარ.: rustavi
მომხმარებელი № 3,369




ციტატა(Black Jo @ Mar 6 2014, 17:57) [snapback]579135[/snapback]
gemin
gio1303
როცა ტემპერატურა დასაშვებზე მაღალია მაგ დროს რთავს მარტო ორივე პროპერელს, მანამდე სულ ერთი ირთვება
ორი ვარიანტია, მაგ სენსორს სავარაუდოდ ადევს უკვე ნადები წყლის, ცუდად ზომავს ტემპერატურას და ვინტილატორსაც მაგიტომ რთავს გვიან.....

90-95 გრადუსზე უნდა ჩაირთოს ვინტილატორი....

ჩემსას შევხედე და ორ კონტაქტიანია და მაინც უნდა იმუშაოს ცალმა? ნახევარს რომ აჩვენებს დაჩიკი მაგ დროს ტემპერატურა რამდენია ხოლმე? ეს 2006 იანი სხვანაირი ხომ არ არის? ნახევრამდე ამიწია ერთადერთხელ, იალგუჯზე თოვლში ვაგრიალე და გაზს გავუშვი პეხი, რამდენიმე ცამში დაუბრუნდა დაჩიკი თავის ნორმას . ეგ იყო და ეგ


წეგან შევხედე და გიდრავლიკის მატორზე ეკიდება ანტიფრიზის წვეთები, ზემოთ არ ჩანს საიდან მოდის ვერაფრით დავინახე. სავარაუდოდ საიდან უნდა მოდიოდეს და კიდევ ბაჩოკში წყლის დონე მოკლებით იკლებს როცა ცივდება და მომატებით არ იმათებს როცა ცხელდება, კრიშკაა დაბრედილი ალბათ. თქვენ რას მეტყვით ამასთან დაკავშირებით??????????????????? huh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Mar 7 2014, 20:26
გამოხმაურება #38


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(gio1303 @ 7th March 2014 - 16:52) [snapback]579257[/snapback]
წეგან შევხედე და გიდრავლიკის მატორზე ეკიდება ანტიფრიზის წვეთები, ზემოთ არ ჩანს საიდან მოდის ვერაფრით დავინახე. სავარაუდოდ საიდან უნდა მოდიოდეს და კიდევ ბაჩოკში წყლის დონე მოკლებით იკლებს როცა ცივდება და მომატებით არ იმათებს როცა ცხელდება, კრიშკაა დაბრედილი ალბათ. თქვენ რას მეტყვით ამასთან დაკავშირებით???????????????????

პრობლემა არის წყლის სისტემასტან და მოსაგვარებელია დროულად, თუ რადიატორია გაფუჭებული მაშინ დროულად გასაკეთებელია, შეუძლება პრაკლადკის პრობლემა იყოს და ჰაერს აპარებდეს წყლის სისტემაში ძრავი, ამიტომ CO-ზე უნდა შეამოწმო.


2006 ნამდვილად არვიცი რამდენ კონტაკტიანი აქვს, თუ 2 კონტაკტი აქვს როგორც ამბობ მაშინ გვერდზევე მეორე სენსორიც უნდა იდგეს სადღაც

ციტატა(gemin @ 7th March 2014 - 01:15) [snapback]579207[/snapback]
ფორესტერის სამუშაო ტემპერატურა რამდენია?

3 კონტაქტიანი შტეკერი რა პრინციპით მუშაობს? ეგ ხო იდეაში უბრალოდ რაღაც კონკრეტულ გრადუსზე წრედს კრავს? ამისთვის სამი კონტაქტი რა საჭიროა?


95 გრადუსზე ირთვება ვინტიალტორი, უნდა ირთვებოდეს ყოველშემთხვევაში, თერმოსტატი შეგიძლია დაბალ ტემპერატურიანი დააყენო და ადრე გაიხსნება, მაგრამ ეს ვინტიალტორის ჩართვაზე არ მოქმედებს, რადგან სანამ წყალი არ მივა 95 გრადუსამდე არ ჩაირთვება თერმოსტატი თუნდაც 60 გრადუსზე რომ გაიხსნას.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gio1303
გამოხმაურება Mar 8 2014, 11:04
გამოხმაურება #39


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 33
რეგისტრ.: 6-April 13
მდებარ.: rustavi
მომხმარებელი № 3,369




გაიხარე

რადიატორი გაკეთებული მაქვს, კრიშკის ბრალიც მგონია მაგალი წნევა წარმოიქმნება და ბაჩოკში ვერ გადააქ, შესაბამისად პრაკლატკიდან გააპარა. ზეთი სუფთაა და კომპიუტერზე რომ შევამოწმებინო არ იქნება ურიგო
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 გვერდი V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge