IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

2 გვერდი V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> ცეპლენიის დისკი ბუქსაობს, როგორ მოვიქცე?
shako_tevzuka
გამოხმაურება Apr 27 2011, 11:47
გამოხმაურება #21


antilag
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,225
რეგისტრ.: 17-April 09
მომხმარებელი № 21




ციტატა(AnDreee @ Apr 27 2011, 12:27) [snapback]261712[/snapback]
ჩემზე 2500 სზე smile.gif

2800 დან კი იწყებს მაგრამ კარგად რომ იგრძნობა და მაქსიმუმს ატრიალებს 4000 დან არის
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Apr 27 2011, 11:57
გამოხმაურება #22


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(shako_tevzuka @ 27th April 2011 - 12:47) [snapback]261726[/snapback]
2800 დან კი იწყებს მაგრამ კარგად რომ იგრძნობა და მაქსიმუმს ატრიალებს 4000 დან არის

+1 smile.gif

სპულის ადრე დაწყება იმას კი არ ნიშნავს რომ უკვე 2500 აბაროტზე ბუსტი გაქვთ biggrin.gif
2500 აბაროტზე მაქსიმუმი ბუსტი რომ მოქცეს იმ ტურბინით რაც უყენია იმპრეზას მისი ძრავი 2.0 კი არ უნდა იყოს, არამედ უფრო მეტი, ეს ზერელეთ რომ გადახედო, ისე მარტო ძრავის ლიტრაჟზე არ არის დამოკიდებული, სხვა ბევრ ფაქტორზე.... ხალხი იმიტომ ატუნინგებს მანქანებს რომ სპული დაბლებზე იყოს და ამაშინ ათასებს იხდიან.... მოინდომეთ რაააა სტოკზე 2500 აბაროტიდან ბუშტები biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shreketa
გამოხმაურება Apr 27 2011, 12:13
გამოხმაურება #23


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,227
რეგისტრ.: 23-October 09
მომხმარებელი № 496




Black Jo
მაქსიმალური ბუსტი არავის უხსენებიაtongue.gif უბრალოდ 2800-3000დან იწყებს +ში გადასვლას წნევაtongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AnDreee
გამოხმაურება Apr 27 2011, 12:52
გამოხმაურება #24


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,006
რეგისტრ.: 18-April 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,023




ციტატა(Black Jo @ Apr 27 2011, 11:57) [snapback]261728[/snapback]
+1 smile.gif

სპულის ადრე დაწყება იმას კი არ ნიშნავს რომ უკვე 2500 აბაროტზე ბუსტი გაქვთ biggrin.gif
2500 აბაროტზე მაქსიმუმი ბუსტი რომ მოქცეს იმ ტურბინით რაც უყენია იმპრეზას მისი ძრავი 2.0 კი არ უნდა იყოს, არამედ უფრო მეტი, ეს ზერელეთ რომ გადახედო, ისე მარტო ძრავის ლიტრაჟზე არ არის დამოკიდებული, სხვა ბევრ ფაქტორზე.... ხალხი იმიტომ ატუნინგებს მანქანებს რომ სპული დაბლებზე იყოს და ამაშინ ათასებს იხდიან.... მოინდომეთ რაააა სტოკზე 2500 აბაროტიდან ბუშტები biggrin.gif

მე მაქსიმუმი ბუსტი აქო ვთQვი ? smile.gif მე ვთქვი იწყებს მეთქი და კოლექტორი რო შევცვალე 2500სზე უკვე სხვანაირად იწევდა ვიდრე მაანამდე და ხალხი ათასებს რო იხდიან ისინი ჩვენგან შორს არ არიანsmile.gif)) იმიტო რო სმესის დანასტროიკებით და ვიხლოპ კოლექტორის შეცვლით შეიძLება თავისუფლად ჩამოწიო ( ესეც არაა ათასზე ნაკლებიანი ბაზარი) მეტი თუ არა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Apr 28 2011, 15:46
გამოხმაურება #25


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ნუ გააოფეთ ეხლა ეს თემა

როგორმე ჩამოდი თბილისამდე მაგ მანქანით უნდა ჩამოხვიდე წესით არ უნდა იყოს პრობლემა
მთავარია ნაგრუსკა არ მიცე და გაზს არ ჩააჭირო
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 გვერდი V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge