IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

 
Reply to this topicStart new topic
> ბენზინის წნევა, ლეგასი ბ4
gentoo
გამოხმაურება Apr 27 2011, 20:03
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




ბენზანასოსზე ვერ ვიპვე თემა.


დღეს გავზომეთ ნწევა და 2.4 იყო ხალასტოიზე და მიდგმულზე 3.2-3.0-ზე
ლეგასი ბ4 rsk-ზეა ლაპარაკი.

ადრე გავზმომე მახსოვს და 4 ბარამდე იყო.
100-ის მერე გაზის მიდგმაზე გუდავს, პერებოის აძლევს.

როგორც ვატყობ ბენზონასოს გაედო.

ბენზინის თემაში რაც დავწერე წვასთან დაკავშირებით, 10 ლიტრამდე წვავს თქო შეიძლება ამასთან კავშირში იყოს?

და რას ფიქრობთ ამაზე. walbro-ზე უკეთესია ყველაფრითო და ძაან აქეს ეს ნასოსები.

ამ ორს შორის რა განსხვავებაა და ლეგასზე რომელი ჯობია დავაყენო.

სტოკი წნევის რეგულატორი წავა?



http://cgi.ebay.com/GS340-HRC-290-LPH-fuel...=item3a65392936


http://cgi.ebay.com/GS340-HRC-255-LPH-fuel...=item3cb6b22cef



ბენზინის ფილტრი 3-4 თვის წინ შევცვალე 525-ის ფილტრი მიყენია წინ. თავისი გავაუქმე.
ჰაერის ფილტრი და ზეთი უკვე გამოსაცვლელი იქნება ალბათ. 4-ი გავიარე თითქმის.

სვეჩებიც ეგრე 4 თვის წინ. პლატინუმები აყენია. მაგრამ პაუკეზე პრობლემები ქონდა და სვეჩEბი რომ ვნახე სულ შავი იყო. პერელივანიეს აკეთებდა ალბათ. უფრო სწორად ჰაერი შექონდა ბლომად ინთეიქში და მაგის გამო იყო მთლიანად შავი.
არ გამიწმენდია ისე მივაეყენე. და დაენძრეოდა რამეს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Apr 27 2011, 23:22
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(gentoo @ 27th April 2011 - 21:03) [snapback]261928[/snapback]
დღეს გავზომეთ ნწევა და 2.4 იყო ხალასტოიზე და მიდგმულზე 3.2-3.0-ზე
ლეგასი ბ4 rsk-ზეა ლაპარაკი.

მანუალი კარგი რამეა და იქ წერია რომ ეგ წნევა არის უტურბონოს წნევა და ტურბონიანი ნახევარი ბარით მეტია. ბუსტზე 4 ბარზე უნდა ადიოდეს.
იქნებ წნევის რეგულატორია გფუჭებული ინჟექტორებს რომ მიახტი.
ვალბროს ნასოსს რაც შეეხება ლეგასიზე არ ამართლებს, ლეგასის ბნზონასოსი ისვენებს და მისი დუთი 33%, 66% ან 100%-ია, ამ პროცენტების მეპებო ეკუშია გაწერილი და დაბალ გატვირთვებზე 33%-ზე მუშაობს, ვალბრო ამ დროს მაგრად ურევს და ნორმალურად ვერ მუშაობს. ანუ ტრასაზე პლავნად სიარულისას ძიორგანიები გექნება.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Apr 27 2011, 23:33
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




maxouni
რეგულატორამდე გავსინჯეთ მე და ვალოდია ძიამ.

მანამდე 2.4 ბარი იყო. არადა ადრე რომ გავტესტე 4 იყო sad.gif

რეგულატორი მეც ვიფიქრე და სიმართლე გითხრა ძალიან დიდი ეჭვი მაქვს რომ ეგეც შეიძლება გამეფუჭებინა სხვა ყველაფერთან ერთად..

ადრე ვაკუუმის შლანგის მიერთება დამავიწყდა კარგად და ვაგაზავე რეგულატორის გარეშე. შეიძლება მაგან გააფუჭა.

მადლობა.


ეხლა ვკითხულობ მანუალს და რეგულატორ გამოერთებულზე 45 pis უნდა იყოსო სადღაც 3 ბარი.
შეერთებულზე 2.3 ბარი მიახლოებით. ე.ი ნორმალურია?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Apr 27 2011, 23:44
გამოხმაურება #4


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(gentoo @ 28th April 2011 - 00:33) [snapback]262006[/snapback]
რეგულატორამდე გავსინჯეთ მე და ვალოდია ძიამ.

აბა სად უნდა გაგეზომათ, რეგულატორის მერე წნევას რა უნდა საერთოდ
ციტატა(gentoo @ 28th April 2011 - 00:33) [snapback]262006[/snapback]
ადრე ვაკუუმის შლანგის მიერთება დამავიწყდა კარგად და ვაგაზავე რეგულატორის გარეშე. შეიძლება მაგან გააფუჭა.

მაგან მაღალ ბუსტზე მატორი რომ არ გააფუჭა არ გიკვირს?, საშინელი გაბედნებები გექნებოდა ბუსტზე.
ციტატა(gentoo @ 28th April 2011 - 00:33) [snapback]262006[/snapback]
რეგულატორი მეც ვიფიქრე და სიმართლე გითხრა ძალიან დიდი ეჭვი მაქვს რომ ეგეც შეიძლება გამეფუჭებინა სხვა ყველაფერთან ერთად..

ჰოდა ჯერ რეგულატორი სცადე და მერე ნასოსი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Apr 27 2011, 23:51
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




ციტატა(maxouni @ 28th April 2011 - 00:44) [snapback]262008[/snapback]
მაგან მაღალ ბუსტზე მატორი რომ არ გააფუჭა არ გიკვირს?, საშინელი გაბედნებები გექნებოდა ბუსტზე.

მივადგი, ფუელ ქატი მომცა, ისევ მიდავდგი კიდევ ფუელ ქათი და გავრჩერდი, ლიმპ მოუდში წამოვედი სახში 10 კმ-სთით.
არაფერი არ გამიფუჭებია მგონი.
ციტატა(maxouni @ 28th April 2011 - 00:44) [snapback]262008[/snapback]
ჰოდა ჯერ რეგულატორი სცადე და მერე ნასოსი


ჰო რომ ჩახსნი რეგულატორსო 45psi უნდა იყოსო, რომ ჩართავ 35 ანუ, 3 bar და 2.4 ბარი.
სპეციფიკაციებში ჯდება. უბრალოდ რეგულატორის ჩახსნა არ გვიცდია
.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Apr 27 2011, 23:54
გამოხმაურება #6


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(gentoo @ 28th April 2011 - 00:51) [snapback]262009[/snapback]
ჰო რომ ჩახსნი რეგულატორსო 45psi უნდა იყოსო

ტურბინიანზეოო??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Apr 28 2011, 00:01
გამოხმაურება #7


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




maxouni

რავი maxouni შენ რომ მანუალი დადე იქიდან ვნახე.

გეფიცები წესიერი მანუალი ვერ ვიპივე. ყველა დაყოფილი 1500 ფაილად, ერთი წესიერი შეკრული მანუალი ვერ ვნახე ჩემი მანანის მოდელისთვის.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება May 5 2011, 08:45
გამოხმაურება #8


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




maxouni
დღეს გავზვომე, რეგულატორის შლანგის დაზაგლუშკებით და არაფერი სხვაობა არ მოუცია.

როგორც არი 2.4 ბარზე ხალასტოიზე ისეც რჩება. აი გაზის მიცემისას არ იმატებს, რჩება 2.4-ზე.
როცა არ არის დაზაგლუშკებული მაშინ თამაშობს. ანუ შლანგი გადავკეცე ხელით არაფერი მომიხსნია და ადგილზე გავსინჯე.
ეს ყველაფერი გავსინჯე გაჩერებეულზე. ბენზინის ფილტრამდე.
დატვირთვაზე არ მინახავს.
გაზის მიცემისას წნევა ეგრევე ვარდება. მაქსიმუმ 3.2 ბარამდე.

ახლლა მოვქექავ მანუალში რამდენზე უნდა იყოს.

ისე ვისაც ვკითხე შოთას და ზაზასთან რომ სასტავია 4 ბარზე მეტი უნდა იყოსო მითხრეს. და ავირიე საერთოდ ვერ დავადგინე ნორმა რამდენია ამისთვის.

მადლობა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება May 5 2011, 09:04
გამოხმაურება #9


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(gentoo @ 28th April 2011 - 01:01) [snapback]262016[/snapback]
რავი maxouni შენ რომ მანუალი დადე იქიდან ვნახე.

გეფიცები წესიერი მანუალი ვერ ვიპივე. ყველა დაყოფილი 1500 ფაილად, ერთი წესიერი შეკრული მანუალი ვერ ვნახე ჩემი მანანის მოდელისთვის.

კაცო, მე რომ დავდე იქ ტურბინიანიც არის და უტურბინოც, შენ რომელი ნახე?
ციტატა(gentoo @ 5th May 2011 - 09:45) [snapback]265343[/snapback]
დღეს გავზვომე, რეგულატორის შლანგის დაზაგლუშკებით და არაფერი სხვაობა არ მოუცია.

როგორც არი 2.4 ბარზე ხალასტოიზე ისეც რჩება. აი გაზის მიცემისას არ იმატებს, რჩება 2.4-ზე.

რეგულატორის ვაკუუმის შლანგზე თუ ამბობ ეგ კი არ უნდა დააზაგლუშკო, უნდა ჩახსნა.
ტურბინიანის წნევა მე მახსოვს რომ უნდა იყოს 3.0 და მიდგმისას 3.5. ბუსტზე 4.0.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება May 5 2011, 10:06
გამოხმაურება #10


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




maxouni
ჩახსნა რას ქვია ვერ გავიგე მაპატიე ცოტას ვჭედავ ახალ გაღვიძებულზე.

ვაკუუმიდან რომ მიდის რეგულატორზე შლანგი, სილოკონის შლანგი. მაგას მოუჭირე ხელი რომ ჰაერს აღაღ ემოძრავა. რომ ჩახსნა ვაკუუმიდან ხომ გააპარებს მერე?
ჩავხსნი საერტოდ. კარგი. და ვაკუუმის მხარეს დავაზაგლუშკებ. ბოდიში maxouni.

მანდ ორჯერ დავახამუთე ეგ შლანგი და დამეზარა მოხსნა, მაგრამ თუ საჭიროა ჩავხსნი კიარა გადავჭრი საერთოდ biggrin.gif


კიდევ რას დავაკვირდი იცი?
დილით რომ არ იქოქებოდა ხოლმე ეგ რისი ბრალია. რამდენიმეჯერ უნდა დატრიალება.
დღეს დავტოვებ ამ მანომეტრს შეერთებუს და ხვალ დილით ვნახავ წნევას თუ იკავებს სისტემაში.

ეჭვი მაქვს რომ ვერ იკავებს იმიტორო დღეს რომ მივაერთე მანომეტრი და დაქოქვავცადე, რამოდენიმე წამი დაჭირდა სისტემაში წნევის დაგროვებას. ერთი 10-20 წამი საერთოდ არ იყო წნევა, რამოდენიმეჯერ მომიწია ზაჟიგანიის გახსნა-დაკეტვა და ნელ ნელა, ნახევარ ნახევარი ბარით ავწიე 3-მდე, მერე დაიქოქა უპრობლემოდ.
მე მგონი რეგულატორს ჭირს რაღაცა და წნევას ვერ იკავებს. შეილება აპარებს. ან ღაღაცა. ნასოსი ბრალი არ მგონია.

ეხლა ვნახავ მანუალში ტურბინიანის წნევას ზუსტად და მოვალ smile.gif

ყველაფერი სპეციფიქიშენში ჯდება wink.gif biggrin.gif

3,7 ბარზე საერთოდ ითიშება ჩვენი ნასოსი. shutoff discharge pressure აქვს 3.7.
2,9 kgf/cm2 - 3.2 არის ნორმალური წნევა, რეგულატორ გამოერთებულზე.
ისე 2.4-2.3

ახლა კოპრესია და vacuum leak test-ი დამრჩა მარტო და ეგაა.
მერე afr დაჩიკი უნდა დავაყენო.
და დილით დაქოქვის პრობლემა მოვაგვარო.
სპს. რესპექთი maxoun smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება May 5 2011, 11:04
გამოხმაურება #11


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(gentoo @ 5th May 2011 - 11:06) [snapback]265362[/snapback]
ვაკუუმიდან რომ მიდის რეგულატორზე შლანგი, სილოკონის შლანგი. მაგას მოუჭირე ხელი რომ ჰაერს აღაღ ემოძრავა. რომ ჩახსნა ვაკუუმიდან ხომ გააპარებს მერე?

ვსკუუმის მხარე დააზაგლუშკე უბრალო შურუპით, მოჭერით უარესს შვები
ციტატა(gentoo @ 5th May 2011 - 11:06) [snapback]265362[/snapback]
მე მგონი რეგულატორს ჭირს რაღაცა და წნევას ვერ იკავებს. შეილება აპარებს. ან ღაღაცა. ნასოსი ბრალი არ მგონია.

+1
ციტატა(gentoo @ 5th May 2011 - 11:06) [snapback]265362[/snapback]
3,7 ბარზე საერთოდ ითიშება ჩვენი ნასოსი. shutoff discharge pressure აქვს 3.7.
2,9 kgf/cm2 - 3.2 არის ნორმალური წნევა, რეგულატორ გამოერთებულზე.
ისე 2.4-2.3

ნუ მაქექინებ ახლო მანუალს და დარწმუნებული ხარ რომ ეგ ტურბინიანის მონაცემებია?
კიდევ ერთჯერ :
ციტატა(maxouni @ 5th May 2011 - 10:04) [snapback]265350[/snapback]
მე რომ დავდე იმ ერთ ფაილში ტურბინიანიც არის და უტურბინოც, შენ რომელი ნახე?

ბუსტზე ნამდვილა 4.0 უნდა იყოს და 3.7-ზე როგორ ითიშება?
ბენზონასოსის წარმადობა გაზომე.
ზეპირად არ მახსოვს რამდენი უნდა გამოვიდეს, მაგრამ წარმადობა იზომება დაქოქილზე აბრატკის შლანგის ბოთლში ჩადებით.
უნდა ნახო 5 წუთში რამდენი გამოვა. მოკლედ მე ხეპირად არ მახსოვს და დრომის ფორუმს თუ მოქექავ არ გაგიჭირდება მაგის მოძებნა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება May 5 2011, 17:11
გამოხმაურება #12


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




maxouni
ციტატა(maxouni @ 5th May 2011 - 12:04) [snapback]265394[/snapback]
ვაკუუმის მხარე დააზაგლუშკე უბრალო შურუპით, მოჭერით უარესს შვები

ოქეი. ბოდიში თავიდან ვერ მიხვდი უცბად. მერე რო დავფიქრდი მივაგენი, მოვხსენი და აიწია ეგრევე 2.9 - 3.0 ბარზე. ბუსტზე სიმართლე თქვი, თითქმის 4 ბარამდე ადის (3,7 - 3,8). ნუ პირველ ტურბინას დავაბერინე 2500 აბაროტამე, მეტზე ადგილი არ მეყო უბრალოდ. 2500 არ ვიცი რამდენად ეყოფოდა, 0.8 ბარია თუ არ ვცდები.

მეტზე არ დამიტრიალებია. ვგონებ არ იყო საჭირო, ეგეც სრულიად საკმარისი იყო. გატესტვა მინდოდა უბრალოდ 3.8 ბარი მემგონი სრულიად საკმარისია. rolleyes.gif



ციტატა(maxouni @ 5th May 2011 - 12:04) [snapback]265394[/snapback]
ნუ მაქექინებ ახლა მანუალს და დარწმუნებული ხარ რომ ეგ ტურბინიანის მონაცემებია?

გეტყვი სად ვნახე და როგორ ვნახე. არ გინდა არსად ქექვა გეტყვი ზუსტად და თუ არასწორია მითხარი და მოვძებნი. არ მეზარება biggrin.gif



Subaru Liberty 2003. pdf ეს ფაილი რომაა.
მანდ Fuel pressure დავსერჩე და მარტო ეგ ეწერა. მერ ე kPa დავსერჩე. მერე სროლით მოვყევი და ვათვალიერებდი მთლიანად და არსად სხვაგან ბენზინის წნევა ნახსენები არ იყო გარდა იმისა რაც მე დავწერე.


ციტატა(maxouni @ 5th May 2011 - 12:04) [snapback]265394[/snapback]
ბენზონასოსის წარმადობა გაზომე.
ზეპირად არ მახსოვს რამდენი უნდა გამოვიდეს, მაგრამ წარმადობა იზომება დაქოქილზე აბრატკის შლანგის ბოთლში ჩადებით.
უნდა ნახო 5 წუთში რამდენი გამოვა. მოკლედ მე ხეპირად არ მახსოვს და დრომის ფორუმს თუ მოქექავ არ გაგიჭირდება მაგის მოძებნა

არც ეგ მეზარება და არც გამიჭირდება smile.gif

ისედაც, დლიტით რომ არ იქოქება ეგ უნდა მოვაყუჩო ეგ პრობლემა. უნდა გადავატრიალო ყველაფერი წნევაზე ბენზინზე და ა.შ. მერე ერთი 5 მანაულში შევაჯერო ჩემი მოპოვებული ინფორმაცია. შენ კი გამოგკითქხე უკვე ყველაფერი რაც მჭირდებოდა. დანარჩენი ჩემი (მარჯვე) ხელების საქმეა. თუ არ დამეზარა ჩალიჩი. კარგია. მადლობა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge