IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

7 გვერდი V   1 2 3 > »   
Closed TopicStart new topic
> იყიდება ან იცვლება, ვერ ვინახავ
Forik
გამოხმაურება Aug 17 2009, 20:57
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,952
რეგისტრ.: 31-July 09
მდებარ.: Georgia
მომხმარებელი № 265





მოკლედ მეგობრებო, ბევრი ვიფიქრე თუ ცოტა , იმ დასკვნამდე მივდივარ, რომ ტურბინა ძალიან მაგარია, მაგრამ გამომდინარე იქედან , რომ ბევრი მოძრაობა მიწევს გავიწეწეე, საწვავი ოჯახში ერთ-ერთ წევრად იქცა უკვე და მკვეთრად აისახა ჩემს ბიუჯეტზე. ერთი ნამდვილად ვიცი, რომ Forester ი მინდა ისევ, ოღონდ ტურბინის გარეშე (მიზეზი მგონი გასაგებად ავხსენი).
რაც შეეხება ჩემს ფორიკას, ალბათ ასე თუ ისე იცით (დაწვრილებითი ინფორმაციისთვის და ფოტოებისთვის იხილეთ ჩემი ავტოდრომი). დავამატებ იმას, ჩამოყვანილია მაისში ტოკიოდან 4 B შეფასებით, ძრავი ზეიდეალურ მდგომარეობაში, პერედოკი კარგზე კარგი, ამორტიზატორები ძალიან კარგი. STI - ის ნავაროპტკებით , 2 რასპორკით (კაპოტში და ქვეშ) , მეტალის ჰაერის მილით, იმპრეზას დისკებით, ზიმა-ლეტა საბურავები (თითქმის ახალი აქვს), სვეჟზე სვეჟი სალონი, პიონერის მაგნიტოლა დისკის და მინი დისკის მხარდაჭერით, 12 დინამიკი თავის გამაძლიერებლით ( ზოგჯერ თავი ლაივ კონცერტზე მგონია), 2 ტვ ანტენით სალონში, თავად ტვ სამწუხაროდ ჩვენს სიხშირეზე არ მუშაობს. გარბენი რომ ჩამოვიდა 82 ამდე ქონდა, ეხლა უკვე 85 აქვს. ზეთი და ჰაერის ფილტრი ახალი შეცვლილი მაქვს. პაწა ცარაპკები ჩამოყვა იაპონიიდან ჟეშტის დაზიანების გარეშე და მოვაგვარე , ერთადაერთი ე.წ. პალიროვკა არ აწყენდა და ბენზინის ფილტრის შეცვლა. ჩემი როა ეგოიზმში ნუ ჩამომართმევთ და გეტყვით, რომ ბევრი STI მყავს ამ მანქანით გამწარებული და ძალიან ბევრ BMW ზე სანაძლეო მოგებული 100 მეტრიან დისტანციაზე მათ შორის X-5 (ვისაც არ სჯერა თავად შეამოწმოს).
ერთი სიტყვით პრასტოი ძრავიანი ანუ უტურბინო ფორიკა მინდა. მაწყობს გაცვლაც, მაგრამ ძველი კუზაოთი ანუ 2000 იანზე ქვემოთ არ მინდა. რაც მთავარია მანქანა მინდა ისეთივე კარგი , როგორიც ჩემია, ანუ ძრავი, ხადავოი და ჟეშტი ძალიან კარგი. სასურველია იყოს ალისფერი ან შავი , ნაცრისფერი რომ მაჩუქო არ მინდა. მემგონი ცუდი გაცვლა არაა, მითუმეტეს თუ მანქანა მომეწონა თანხის დამატებაზე პრეტენზია არ მაქვს. ჰო, რაც შეეხება წვას, არ ვგაზაობ გამომდინარე საწვავის ეკონომიიდან და წვავს (უფრო სწორედ ვაწვევინებ) ტრასაზე 10-11 , ხოლო ქალაქში 13-14 , ვასხავ მხოლოდდამხოლოდ FX -ს და მხოლოდდამხოლოდ რომპეტროლი.
რავიცი , დავპოსტე მაინც, იქნებ ვინმეს აწყობს ესეთი ბარტერი , თქვენ თუარა ვინმე თქვენს ახლობელს.
დამიკავშირდით ნებიმიერ დროს 899 550654
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Aug 17 2009, 21:15
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




კარგი მანქანა გყავს, ძნელი იქნებოდა მისვლა ამ დასკვნამდე რაც დაპოსტე , სრულიად მესმის შენი , მაგრამ 10 ლიტრს უტურბინო კი წვავს ქალაქში და 3 ლიტრის გულისთვის ღიირს გაცვლა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zimbo
გამოხმაურება Aug 17 2009, 22:38
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,890
რეგისტრ.: 15-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 19




SUB 300
+1
ნებისმიერ ფორიკაში გაცვლით დიდ შვებას ვერ იგრძნობ სდამწუხაროდ. უტურბინო მექანიკით ქალაქში 10 რომ დაწვა ძალიან უნდა შეეცადო. 1000 კილომეტრზე დიდი დიდი 30 ლიტრი საწვავის ეკონომია გააკეთო მემგონი არ ღირს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Aug 18 2009, 09:17
გამოხმაურება #4


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




zimbo
ეგრეა, ბევრი უნდა ეცადო მართლა რო 10 დააწვვინო

Forik
ფული უნდა დაამატებინო მაშინ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Forik
გამოხმაურება Aug 18 2009, 15:48
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,952
რეგისტრ.: 31-July 09
მდებარ.: Georgia
მომხმარებელი № 265




არა რა, მაგრად მენანება. 100 % ვიცი, რომ ესეთ სვეჟ მანქანას აქ ვერ მოვძებნი, ჩამოყვანით კიდე მაგის ნერვი არ მაქვს, ჯერ გარანტიას ვერავინ მომცემს და მეორეც ნერვები დამაწყდება ჩამოსვლამდე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Aug 18 2009, 16:24
გამოხმაურება #6


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




zimbo
ციტატა(zimbo @ 17th August 2009 - 23:38) [snapback]27376[/snapback]
უტურბინო მექანიკით ქალაქში 10 რომ დაწვა ძალიან უნდა შეეცადო

ოჰ კაი ერთი smile.gif რომელ უტურბინოზე ამბობ 2.5-ზე? biggrin.gif
ჩემსაზე პირიქითაა, უნდა შეეცადო რომ 10-ზე მეტი დაწვას wink.gif

ციტატა(Forik @ 18th August 2009 - 16:48) [snapback]27507[/snapback]
100 % ვიცი, რომ ესეთ სვეჟ მანქანას აქ ვერ მოვძებნი

ცდები, ძალიან ბევრია მაგრამ ალბათ უმეტესად ეგეთი მანქანის პატრონები არ ცვლიან
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Aug 18 2009, 17:12
გამოხმაურება #7


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




crimson
შენ გინდა თქვა რომ 8 ლიტრს წვავ ქალაქში ?
მამაჩემის მექანიკით შუსტრად თუ იარე ქალაქში 11 მეტსა წვავს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Aug 18 2009, 17:40
გამოხმაურება #8


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ციტატა(SUB 300 @ 18th August 2009 - 18:12) [snapback]27558[/snapback]
შენ გინდა თქვა რომ 8 ლიტრს წვავ ქალაქში ?

მე არ მინდოდა მეთქვა რომ 8-ს ვწვავ, 10-ს ვწვავ როცა ხასიათზე ვარ, თუ არადა გორაობით (3-ზე როცა ვრთავ სიჩქარეს) 9-ს
ციტატა(SUB 300 @ 18th August 2009 - 18:12) [snapback]27558[/snapback]
მამაჩემის მექანიკით შუსტრად თუ იარე ქალაქში 11 მეტსა წვავს

გააჩნია რას ჩაასხავ, მე რეგულარზე ბევრს მიწვავს, ყველაზე ოპტიმალური ეკოს პრემიუმი აღმოჩნდა, სხვა ბენზინებთან შედარებით ცოტას წვავს და გაწევაც ყველაზე კარგი აქვს

გავაოფეთ უკვე wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Forik
გამოხმაურება Aug 18 2009, 20:46
გამოხმაურება #9


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,952
რეგისტრ.: 31-July 09
მდებარ.: Georgia
მომხმარებელი № 265




2.5 ამერიკული არ მინდა, მაგას მე ლიჩნა სუბარუს არ ვეძახი, არც შევადარებ იაპონურს, ყავს ბევრ ახლობელს და ვიცი რაცაა, როგორც ამბობენ ტ...ს არ ვანახებ smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iPod
გამოხმაურება Aug 18 2009, 23:35
გამოხმაურება #10


Dat.. STI101
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 17,288
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 14




Forik
მთლად ეგრეც არ არის
უტურბინოებს 2.5ით ყველას ვასწრებ smile.gif
თან ჩვენ პირობებში ამერიკული ჯობს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება Aug 18 2009, 23:49
გამოხმაურება #11


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




iPod
ციტატა
თან ჩვენ პირობებში ამერიკული ჯობს
რითი ჯობს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iPod
გამოხმაურება Aug 19 2009, 00:03
გამოხმაურება #12


Dat.. STI101
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 17,288
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 14




Baal
ნაგავი ბენზინი
ნაგავი ზეთი
შედარებით ნაკლები წვა
და რული თავის ადგილას


ამას იმიტო არ ვწერ რო ამერიკული მირჩევნია
მე პირადად იაპონური მირჩევნია მარა ამერიკანკას ბევრი +ები აქვს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება Aug 19 2009, 00:36
გამოხმაურება #13


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




iPod
ციტატა
ნაგავი ბენზინი
უტურბინო იაპონურსაც 92 უწერია, მაგრამ ეგ იმას არ ნიშნავს რო ნაგავი უნდა ჩაასხა biggrin.gif

ციტატა
ნაგავი ზეთი
რიჟა ბაზარია, ზეთი ყველას კარგი სჭირდება, გაზ24 და მოსკვიჩი კი არაა biggrin.gif

ციტატა
შედარებით ნაკლები წვა
ეგეც რიჟაა, იაპონურ 2.0-ზე ცოტას წვავს? biggrin.gif

ციტატა
და რული თავის ადგილას
ნუ ეგ ვისთვის როგორ smile.gif

ციტატა
მარა ამერიკანკას ბევრი +ები აქვს
ამერიკულს მარცხენა საჭის გარდა (ისიც ზოგიერთისათვის) იაპონურთან შედარებით არცერთი სხვა პლუსი არ აქვს, პლუს მაგას ვიდზეც იაპონურები ჯობია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Aug 19 2009, 12:27
გამოხმაურება #14


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Baal @ 19th August 2009 - 00:49) [snapback]27623[/snapback]
რითი ჯობს?

დაბლებზე დიდი თორქი ძალიან გამოსადეგია ოფროადზე.
ციტატა(Baal @ 19th August 2009 - 01:36) [snapback]27625[/snapback]
უტურბინო იაპონურსაც 92 უწერია, მაგრამ ეგ იმას არ ნიშნავს რო ნაგავი უნდა ჩაასხა

შენ არ იცი რომ იაპონური რეგულარი და ამერიკული რეგულარი მაგრად განსხვავდება ხარისხში? მართლა ნებისმიერი მიდის ამეიკულში.
ციტატა(Baal @ 19th August 2009 - 01:36) [snapback]27625[/snapback]
ნაგავი ზეთი
რიჟა ბაზარია, ზეთი ყველას კარგი სჭირდება, გაზ24 და მოსკვიჩი კი არაა

ვისაც უნდა ვაჩვენებ პოლუსინთეთიკაზე ნამუშევარ ამერიკულს 300 000 გარბენით და მაჩვენეთ იაპონური მაგდენივე გარბენით პოლისინთეთიკაზე ნამუშევარი და ასე საათივით რომ მუშაობდეს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
levani12345
გამოხმაურება Aug 19 2009, 13:38
გამოხმაურება #15


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 552
რეგისტრ.: 9-June 09
მომხმარებელი № 154




ციტატა(maxouni @ Aug 19 2009, 13:27) [snapback]27720[/snapback]
ვისაც უნდა ვაჩვენებ პოლუსინთეთიკაზე ნამუშევარ ამერიკულს 300 000 გარბენით და მაჩვენეთ იაპონური მაგდენივე გარბენით პოლისინთეთიკაზე ნამუშევარი და ასე საათივით რომ მუშაობდეს


კარგი რა biggrin.gif გააჩნია როგორ უვლი მანქანას biggrin.gif ეგრე შეიძლება მინერალზე 500 000 გარბენით იდეალურად მუშჰაობდეს ყველაფერი. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება Aug 19 2009, 14:07
გამოხმაურება #16


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




maxouni
ციტატა
დაბლებზე დიდი თორქი ძალიან გამოსადეგია ოფროადზე.
დაიცა, შენ გინდა თქვა იაპონურ 2.5-იანს დაბლებზე თორქი არ აქვს?

ციტატა
შენ არ იცი რომ იაპონური რეგულარი და ამერიკული რეგულარი მაგრად განსხვავდება ხარისხში? მართლა ნებისმიერი მიდის ამეიკულში.
ესეიგი ამერიკული რეგულარი 76 გამოდის? ალბათ ეგრეა დანასტროიკებული ამერიკულის კომპი, მაგრამ ნაგავ ბენზინზე მომუშავე მანქანას ნაგავი ცხენისძალა და ნაგავი თორქი ექნება იგივე კუბატურის იაპონურ მანქანასთან შედარებით, რომელშიც ნორმალური 92 ასხია.

ციტატა
ვისაც უნდა ვაჩვენებ პოლუსინთეთიკაზე ნამუშევარ ამერიკულს 300 000 გარბენით და მაჩვენეთ იაპონური მაგდენივე გარბენით პოლისინთეთიკაზე ნამუშევარი და ასე საათივით რომ მუშაობდეს
ეეე მახო მეკაიფები? შენ მაინც ხო იცი, რომ ვერ გაჩვენებ მასეთს, მაგდენი გარბენიანი იაპოშკა საიდან მოგიყვანო? biggrin.gif მაგრამ ლოგიკურად რომ მიუდგე ერთნაირი ლიტრაჟის მქონე მანქანები შედარებით კარგ ზეთზე და ბენზინზე მომუშავე აშკარად უფრო დიდი ხანი გაძლებს, ვიდრე ცუდ ზეთზე და ბენზინზე მომუშავე, თუ ამერიკულებს კოვანნი პორშინებს უკეთებენ? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Aug 19 2009, 14:12
გამოხმაურება #17


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ეხლა თქვენ ადარებთ იაპონურ 2.0-ს ამერიკულ 2.5-თან და რა პრინციპით ვერ ვხვდები
შეადერეთ იაპონური 2.5 ამერიკულ 2.5-ს თანაც სხვა თემაში smile.gif კაცი ეძებს აქ ვინმეს ვინც ბარტერს გაუკეთებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chrdili
გამოხმაურება Aug 19 2009, 15:08
გამოხმაურება #18


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,513
რეგისტრ.: 21-June 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 183




Forik მესმის შენი. მეც იგივე მდგომარეობაში ვარ. რაღაც მომენტში გაყიდვას ვფიქრობდი და დროებით ჰონდა სივიკ ფერიო ან ტოიოტა პრიუს-ის ყიდვას, რადგან მეც ბევრს დავდივარ, და რო დავთვალე უტურბინო საგრძნობ სხვაობას არ მაძლევდა. მაგრამ ეს მანქანა ისე მიყვარს რო ვერ შეველიე. ვცდილობ შეძლებისდაგვარად მარშუტები დავგეგმო და წინ და უკან ნაკლები ვიარო. ან ველოსიპედიც დავითრიო და დილით სავარჯიშოდ იმითი ვიარო... მოკლედ არ ვიცი რა კრიზისს უძლებ.... რავიცი, განსხვავებას საწვავი+ზეთი მიიღებ, თუმცა დიდს ვერა... უტურბინოც მშვენიერი ვარიანტია, wink.gif წარმატებებს გისურვებ smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Forik
გამოხმაურება Aug 19 2009, 16:06
გამოხმაურება #19


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,952
რეგისტრ.: 31-July 09
მდებარ.: Georgia
მომხმარებელი № 265




chrdili

მეც ეგრე ვარ, გაორება მჭირს, თან მენანება ჩემი პიპო ისე შემიყვარდა, მანქანას რამე რომ მტკივა ღამე არ მძინავს და ვცდილობ ყველა დეტალი წესრიგში ქონდეს. სხვისი ნახმარი რავიცი რა იქნება, რთულია რამის არჩევა, ჩამოყვანით კიდე მაგის დრო და ნერვი არა მაქვს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Aug 26 2009, 11:31
გამოხმაურება #20


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(SUB 300 @ Aug 17 2009, 23:15) [snapback]27360[/snapback]
კარგი მანქანა გყავს, ძნელი იქნებოდა მისვლა ამ დასკვნამდე რაც დაპოსტე , სრულიად მესმის შენი , მაგრამ 10 ლიტრს უტურბინო კი წვავს ქალაქში და 3 ლიტრის გულისთვის ღიირს გაცვლა



ციტატა(zimbo @ Aug 18 2009, 00:38) [snapback]27376[/snapback]
SUB 300
+1
ნებისმიერ ფორიკაში გაცვლით დიდ შვებას ვერ იგრძნობ სდამწუხაროდ. უტურბინო მექანიკით ქალაქში 10 რომ დაწვა ძალიან უნდა შეეცადო. 1000 კილომეტრზე დიდი დიდი 30 ლიტრი საწვავის ეკონომია გააკეთო მემგონი არ ღირს.

მარტო ბენზინის ხარჯში არაა საქმე, თუმცა ეგეც 20% ეკონომიას გაძლევს კაკ მინიმუმ smile.gif

მე თვითონ იგივე გადაწყვეტილება მივიღე გაზაფხულზე და უტურბინო ფორიკაზე გადმოვჯექი, თუმცა მე მანქანის ფასშიც მოვიგე საკმაოდ, ძაან ძვირიანი ფორიკა მყავდა smile.gif


2.0 უტურბინო სჯობია იმითაც რომ ყველაზე უპრობლემო ძრავია (რემონტის მხრივ), არ სჭირდება 100 ლარიანი სვეჩები, 200 ლარიანი ზეთი, დადის რბილად, ქალაქში უფრო სასიამოვნო სატარებელია (ავტომატიკას ვგულისხმობ), იმის გამო რომ დაბლებზე ბევრად უკეთესად იწევს smile.gif აღმართ-დაღმართებშიც უკეთესად დადის, გაზის პედალში ფეხის გაყოფა არ გჭირდება.... ბოლოსდაბოლოს ნებისმიერი კალონკაზე ჩაასხავ ბენზინს და არ შეგეშინდება რომ კლაპნები შეგაგინებენ (უკვე ვცადე და უპრობლემო აითვისა ჭ-კლასის კალონკის რეგულარი)... ოფროუდზეც ცოტა უკეთესად დადის, რბილი პადვესკის და დაბალ აბაროტებზე კარგი გაწევის გამო smile.gif ანუ მობუქსავების შანსი ნაკლებია და დიაგონალკაზეც იშვიათად ჩამოეკიდები smile.gif


თუმცა თუ გაზაობა მოგინდა, ცოტა არ იყოს გაგიტყდება..... თუმცა არც ისე ნელია, 520-ს არ უნდა ჩამორჩეს წესით smile.gif

ციტატა(maxouni @ Aug 19 2009, 14:27) [snapback]27720[/snapback]
დაბლებზე დიდი თორქი ძალიან გამოსადეგია ოფროადზე.

შენ არ იცი რომ იაპონური რეგულარი და ამერიკული რეგულარი მაგრად განსხვავდება ხარისხში? მართლა ნებისმიერი მიდის ამეიკულში.

არც 2.0-ს აქვს დაბლებზე ცუდი გაწევა, არსად პრობლემა არ მქონია ჯერჯერობით smile.gif ტურბინიანს სჯობია გაწევაში დაბლებზე....


რეგულარი კი ყველანაირი მიდის smile.gif გარეჯში რომ ვიყავით, საგარეჯოს რაღაც უცნობ კალონკაში ჩავასხი, მგონი რეგულარიც არ იყო, მაგრამ როგორ ვიარე იცით ყველამ smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 გვერდი V   1 2 3 > » 
Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge