![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,952 რეგისტრ.: 31-July 09 მდებარ.: Georgia მომხმარებელი № 265 ![]() |
მოკლედ მეგობრებო, ბევრი ვიფიქრე თუ ცოტა , იმ დასკვნამდე მივდივარ, რომ ტურბინა ძალიან მაგარია, მაგრამ გამომდინარე იქედან , რომ ბევრი მოძრაობა მიწევს გავიწეწეე, საწვავი ოჯახში ერთ-ერთ წევრად იქცა უკვე და მკვეთრად აისახა ჩემს ბიუჯეტზე. ერთი ნამდვილად ვიცი, რომ Forester ი მინდა ისევ, ოღონდ ტურბინის გარეშე (მიზეზი მგონი გასაგებად ავხსენი). რაც შეეხება ჩემს ფორიკას, ალბათ ასე თუ ისე იცით (დაწვრილებითი ინფორმაციისთვის და ფოტოებისთვის იხილეთ ჩემი ავტოდრომი). დავამატებ იმას, ჩამოყვანილია მაისში ტოკიოდან 4 B შეფასებით, ძრავი ზეიდეალურ მდგომარეობაში, პერედოკი კარგზე კარგი, ამორტიზატორები ძალიან კარგი. STI - ის ნავაროპტკებით , 2 რასპორკით (კაპოტში და ქვეშ) , მეტალის ჰაერის მილით, იმპრეზას დისკებით, ზიმა-ლეტა საბურავები (თითქმის ახალი აქვს), სვეჟზე სვეჟი სალონი, პიონერის მაგნიტოლა დისკის და მინი დისკის მხარდაჭერით, 12 დინამიკი თავის გამაძლიერებლით ( ზოგჯერ თავი ლაივ კონცერტზე მგონია), 2 ტვ ანტენით სალონში, თავად ტვ სამწუხაროდ ჩვენს სიხშირეზე არ მუშაობს. გარბენი რომ ჩამოვიდა 82 ამდე ქონდა, ეხლა უკვე 85 აქვს. ზეთი და ჰაერის ფილტრი ახალი შეცვლილი მაქვს. პაწა ცარაპკები ჩამოყვა იაპონიიდან ჟეშტის დაზიანების გარეშე და მოვაგვარე , ერთადაერთი ე.წ. პალიროვკა არ აწყენდა და ბენზინის ფილტრის შეცვლა. ჩემი როა ეგოიზმში ნუ ჩამომართმევთ და გეტყვით, რომ ბევრი STI მყავს ამ მანქანით გამწარებული და ძალიან ბევრ BMW ზე სანაძლეო მოგებული 100 მეტრიან დისტანციაზე მათ შორის X-5 (ვისაც არ სჯერა თავად შეამოწმოს). ერთი სიტყვით პრასტოი ძრავიანი ანუ უტურბინო ფორიკა მინდა. მაწყობს გაცვლაც, მაგრამ ძველი კუზაოთი ანუ 2000 იანზე ქვემოთ არ მინდა. რაც მთავარია მანქანა მინდა ისეთივე კარგი , როგორიც ჩემია, ანუ ძრავი, ხადავოი და ჟეშტი ძალიან კარგი. სასურველია იყოს ალისფერი ან შავი , ნაცრისფერი რომ მაჩუქო არ მინდა. მემგონი ცუდი გაცვლა არაა, მითუმეტეს თუ მანქანა მომეწონა თანხის დამატებაზე პრეტენზია არ მაქვს. ჰო, რაც შეეხება წვას, არ ვგაზაობ გამომდინარე საწვავის ეკონომიიდან და წვავს (უფრო სწორედ ვაწვევინებ) ტრასაზე 10-11 , ხოლო ქალაქში 13-14 , ვასხავ მხოლოდდამხოლოდ FX -ს და მხოლოდდამხოლოდ რომპეტროლი. რავიცი , დავპოსტე მაინც, იქნებ ვინმეს აწყობს ესეთი ბარტერი , თქვენ თუარა ვინმე თქვენს ახლობელს. დამიკავშირდით ნებიმიერ დროს 899 550654 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
კარგი მანქანა გყავს, ძნელი იქნებოდა მისვლა ამ დასკვნამდე რაც დაპოსტე , სრულიად მესმის შენი , მაგრამ 10 ლიტრს უტურბინო კი წვავს ქალაქში და 3 ლიტრის გულისთვის ღიირს გაცვლა
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19 ![]() |
SUB 300
+1 ნებისმიერ ფორიკაში გაცვლით დიდ შვებას ვერ იგრძნობ სდამწუხაროდ. უტურბინო მექანიკით ქალაქში 10 რომ დაწვა ძალიან უნდა შეეცადო. 1000 კილომეტრზე დიდი დიდი 30 ლიტრი საწვავის ეკონომია გააკეთო მემგონი არ ღირს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
zimbo
ეგრეა, ბევრი უნდა ეცადო მართლა რო 10 დააწვვინო Forik ფული უნდა დაამატებინო მაშინ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,952 რეგისტრ.: 31-July 09 მდებარ.: Georgia მომხმარებელი № 265 ![]() |
არა რა, მაგრად მენანება. 100 % ვიცი, რომ ესეთ სვეჟ მანქანას აქ ვერ მოვძებნი, ჩამოყვანით კიდე მაგის ნერვი არ მაქვს, ჯერ გარანტიას ვერავინ მომცემს და მეორეც ნერვები დამაწყდება ჩამოსვლამდე
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
zimbo
ციტატა(zimbo @ 17th August 2009 - 23:38) [snapback]27376[/snapback] უტურბინო მექანიკით ქალაქში 10 რომ დაწვა ძალიან უნდა შეეცადო ოჰ კაი ერთი ![]() ![]() ჩემსაზე პირიქითაა, უნდა შეეცადო რომ 10-ზე მეტი დაწვას ![]() ციტატა(Forik @ 18th August 2009 - 16:48) [snapback]27507[/snapback] 100 % ვიცი, რომ ესეთ სვეჟ მანქანას აქ ვერ მოვძებნი ცდები, ძალიან ბევრია მაგრამ ალბათ უმეტესად ეგეთი მანქანის პატრონები არ ცვლიან |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
crimson
შენ გინდა თქვა რომ 8 ლიტრს წვავ ქალაქში ? მამაჩემის მექანიკით შუსტრად თუ იარე ქალაქში 11 მეტსა წვავს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ 18th August 2009 - 18:12) [snapback]27558[/snapback] შენ გინდა თქვა რომ 8 ლიტრს წვავ ქალაქში ? მე არ მინდოდა მეთქვა რომ 8-ს ვწვავ, 10-ს ვწვავ როცა ხასიათზე ვარ, თუ არადა გორაობით (3-ზე როცა ვრთავ სიჩქარეს) 9-ს ციტატა(SUB 300 @ 18th August 2009 - 18:12) [snapback]27558[/snapback] მამაჩემის მექანიკით შუსტრად თუ იარე ქალაქში 11 მეტსა წვავს გააჩნია რას ჩაასხავ, მე რეგულარზე ბევრს მიწვავს, ყველაზე ოპტიმალური ეკოს პრემიუმი აღმოჩნდა, სხვა ბენზინებთან შედარებით ცოტას წვავს და გაწევაც ყველაზე კარგი აქვს გავაოფეთ უკვე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,952 რეგისტრ.: 31-July 09 მდებარ.: Georgia მომხმარებელი № 265 ![]() |
2.5 ამერიკული არ მინდა, მაგას მე ლიჩნა სუბარუს არ ვეძახი, არც შევადარებ იაპონურს, ყავს ბევრ ახლობელს და ვიცი რაცაა, როგორც ამბობენ ტ...ს არ ვანახებ
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Dat.. STI101 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 17,288 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 14 ![]() |
Forik
მთლად ეგრეც არ არის უტურბინოებს 2.5ით ყველას ვასწრებ ![]() თან ჩვენ პირობებში ამერიკული ჯობს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
iPod
ციტატა თან ჩვენ პირობებში ამერიკული ჯობს რითი ჯობს?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() Dat.. STI101 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 17,288 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 14 ![]() |
Baal
ნაგავი ბენზინი ნაგავი ზეთი შედარებით ნაკლები წვა და რული თავის ადგილას ამას იმიტო არ ვწერ რო ამერიკული მირჩევნია მე პირადად იაპონური მირჩევნია მარა ამერიკანკას ბევრი +ები აქვს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
iPod
ციტატა ნაგავი ბენზინი უტურბინო იაპონურსაც 92 უწერია, მაგრამ ეგ იმას არ ნიშნავს რო ნაგავი უნდა ჩაასხა ![]() ციტატა ნაგავი ზეთი რიჟა ბაზარია, ზეთი ყველას კარგი სჭირდება, გაზ24 და მოსკვიჩი კი არაა ![]() ციტატა შედარებით ნაკლები წვა ეგეც რიჟაა, იაპონურ 2.0-ზე ცოტას წვავს? ![]() ციტატა და რული თავის ადგილას ნუ ეგ ვისთვის როგორ ![]() ციტატა მარა ამერიკანკას ბევრი +ები აქვს ამერიკულს მარცხენა საჭის გარდა (ისიც ზოგიერთისათვის) იაპონურთან შედარებით არცერთი სხვა პლუსი არ აქვს, პლუს მაგას ვიდზეც იაპონურები ჯობია.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Baal @ 19th August 2009 - 00:49) [snapback]27623[/snapback] რითი ჯობს? დაბლებზე დიდი თორქი ძალიან გამოსადეგია ოფროადზე. ციტატა(Baal @ 19th August 2009 - 01:36) [snapback]27625[/snapback] უტურბინო იაპონურსაც 92 უწერია, მაგრამ ეგ იმას არ ნიშნავს რო ნაგავი უნდა ჩაასხა შენ არ იცი რომ იაპონური რეგულარი და ამერიკული რეგულარი მაგრად განსხვავდება ხარისხში? მართლა ნებისმიერი მიდის ამეიკულში. ციტატა(Baal @ 19th August 2009 - 01:36) [snapback]27625[/snapback] ნაგავი ზეთი რიჟა ბაზარია, ზეთი ყველას კარგი სჭირდება, გაზ24 და მოსკვიჩი კი არაა ვისაც უნდა ვაჩვენებ პოლუსინთეთიკაზე ნამუშევარ ამერიკულს 300 000 გარბენით და მაჩვენეთ იაპონური მაგდენივე გარბენით პოლისინთეთიკაზე ნამუშევარი და ასე საათივით რომ მუშაობდეს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 552 რეგისტრ.: 9-June 09 მომხმარებელი № 154 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Aug 19 2009, 13:27) [snapback]27720[/snapback] ვისაც უნდა ვაჩვენებ პოლუსინთეთიკაზე ნამუშევარ ამერიკულს 300 000 გარბენით და მაჩვენეთ იაპონური მაგდენივე გარბენით პოლისინთეთიკაზე ნამუშევარი და ასე საათივით რომ მუშაობდეს კარგი რა ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
maxouni
ციტატა დაბლებზე დიდი თორქი ძალიან გამოსადეგია ოფროადზე. დაიცა, შენ გინდა თქვა იაპონურ 2.5-იანს დაბლებზე თორქი არ აქვს?ციტატა შენ არ იცი რომ იაპონური რეგულარი და ამერიკული რეგულარი მაგრად განსხვავდება ხარისხში? მართლა ნებისმიერი მიდის ამეიკულში. ესეიგი ამერიკული რეგულარი 76 გამოდის? ალბათ ეგრეა დანასტროიკებული ამერიკულის კომპი, მაგრამ ნაგავ ბენზინზე მომუშავე მანქანას ნაგავი ცხენისძალა და ნაგავი თორქი ექნება იგივე კუბატურის იაპონურ მანქანასთან შედარებით, რომელშიც ნორმალური 92 ასხია.ციტატა ვისაც უნდა ვაჩვენებ პოლუსინთეთიკაზე ნამუშევარ ამერიკულს 300 000 გარბენით და მაჩვენეთ იაპონური მაგდენივე გარბენით პოლისინთეთიკაზე ნამუშევარი და ასე საათივით რომ მუშაობდეს ეეე მახო მეკაიფები? შენ მაინც ხო იცი, რომ ვერ გაჩვენებ მასეთს, მაგდენი გარბენიანი იაპოშკა საიდან მოგიყვანო? ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ეხლა თქვენ ადარებთ იაპონურ 2.0-ს ამერიკულ 2.5-თან და რა პრინციპით ვერ ვხვდები
შეადერეთ იაპონური 2.5 ამერიკულ 2.5-ს თანაც სხვა თემაში ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
Forik მესმის შენი. მეც იგივე მდგომარეობაში ვარ. რაღაც მომენტში გაყიდვას ვფიქრობდი და დროებით ჰონდა სივიკ ფერიო ან ტოიოტა პრიუს-ის ყიდვას, რადგან მეც ბევრს დავდივარ, და რო დავთვალე უტურბინო საგრძნობ სხვაობას არ მაძლევდა. მაგრამ ეს მანქანა ისე მიყვარს რო ვერ შეველიე. ვცდილობ შეძლებისდაგვარად მარშუტები დავგეგმო და წინ და უკან ნაკლები ვიარო. ან ველოსიპედიც დავითრიო და დილით სავარჯიშოდ იმითი ვიარო... მოკლედ არ ვიცი რა კრიზისს უძლებ.... რავიცი, განსხვავებას საწვავი+ზეთი მიიღებ, თუმცა დიდს ვერა... უტურბინოც მშვენიერი ვარიანტია,
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,952 რეგისტრ.: 31-July 09 მდებარ.: Georgia მომხმარებელი № 265 ![]() |
chrdili
მეც ეგრე ვარ, გაორება მჭირს, თან მენანება ჩემი პიპო ისე შემიყვარდა, მანქანას რამე რომ მტკივა ღამე არ მძინავს და ვცდილობ ყველა დეტალი წესრიგში ქონდეს. სხვისი ნახმარი რავიცი რა იქნება, რთულია რამის არჩევა, ჩამოყვანით კიდე მაგის დრო და ნერვი არა მაქვს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ Aug 17 2009, 23:15) [snapback]27360[/snapback] კარგი მანქანა გყავს, ძნელი იქნებოდა მისვლა ამ დასკვნამდე რაც დაპოსტე , სრულიად მესმის შენი , მაგრამ 10 ლიტრს უტურბინო კი წვავს ქალაქში და 3 ლიტრის გულისთვის ღიირს გაცვლა ციტატა(zimbo @ Aug 18 2009, 00:38) [snapback]27376[/snapback] SUB 300 +1 ნებისმიერ ფორიკაში გაცვლით დიდ შვებას ვერ იგრძნობ სდამწუხაროდ. უტურბინო მექანიკით ქალაქში 10 რომ დაწვა ძალიან უნდა შეეცადო. 1000 კილომეტრზე დიდი დიდი 30 ლიტრი საწვავის ეკონომია გააკეთო მემგონი არ ღირს. მარტო ბენზინის ხარჯში არაა საქმე, თუმცა ეგეც 20% ეკონომიას გაძლევს კაკ მინიმუმ ![]() მე თვითონ იგივე გადაწყვეტილება მივიღე გაზაფხულზე და უტურბინო ფორიკაზე გადმოვჯექი, თუმცა მე მანქანის ფასშიც მოვიგე საკმაოდ, ძაან ძვირიანი ფორიკა მყავდა ![]() 2.0 უტურბინო სჯობია იმითაც რომ ყველაზე უპრობლემო ძრავია (რემონტის მხრივ), არ სჭირდება 100 ლარიანი სვეჩები, 200 ლარიანი ზეთი, დადის რბილად, ქალაქში უფრო სასიამოვნო სატარებელია (ავტომატიკას ვგულისხმობ), იმის გამო რომ დაბლებზე ბევრად უკეთესად იწევს ![]() ![]() ![]() თუმცა თუ გაზაობა მოგინდა, ცოტა არ იყოს გაგიტყდება..... თუმცა არც ისე ნელია, 520-ს არ უნდა ჩამორჩეს წესით ![]() ციტატა(maxouni @ Aug 19 2009, 14:27) [snapback]27720[/snapback] დაბლებზე დიდი თორქი ძალიან გამოსადეგია ოფროადზე. შენ არ იცი რომ იაპონური რეგულარი და ამერიკული რეგულარი მაგრად განსხვავდება ხარისხში? მართლა ნებისმიერი მიდის ამეიკულში. არც 2.0-ს აქვს დაბლებზე ცუდი გაწევა, არსად პრობლემა არ მქონია ჯერჯერობით ![]() რეგულარი კი ყველანაირი მიდის ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |