![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,121 რეგისტრ.: 5-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 67 ![]() |
SUB 300
ციტატა(SUB 300 @ 10th August 2011 - 23:55) [snapback]300639[/snapback] GRINGO კაი ტესტი გააკეთე მაგრამ ერთს გეტყვი და დაიმახსოვრე , ეს ფორუმია და შეიძლება ახალ შემოსულმა გადაავლოს თვალი შენ დაწერილს და ცუდი არჩევანი გააკეთოს მე პირადად ვსაზღვრავ გამოცდილებით და 2009 წლიდან ვაყენებდი ტურბინიან ძრავებზე HENGST -ის ფილტრებს რაზეც არასდროს პრობლემა არ მქონია კოტემ რაც დაწერა კარგათ გადაავლეთ თვალი ფილტრი შეიძლება დიდი იყოს და გამტარუნარიანობა ქონდეს პატარა ფილტრი შეიზლება იყოს განსხვავებული ზომის, მაგრამ ერთნაირი გამტარუნარიანობა და ფილტრაცია ქონდეს მესმის შენი ამიტომ დავწერე ზევით შემდეგი ტექსტი: ციტატა(GRINGO @ 9th August 2011 - 18:12) [snapback]300286[/snapback] ყოველივე ზემოაღნიშნული წარმოადგენს ჩემ მოსაზრებას, არ ემსახურება არც ერთი ფირმის რეკლამას ან ანტირეკლამას. პრინციპში ფორუმი რომაა იმიტომ გავხსენი ეს თემა.. თუ გადაწყვიტავთ რომ რაიმე არასწორია, ან თემა არ უნდა იყოს, მე არანაირი პრობლემა არ მაქვს წაშალეთ... არც მეწყინება და არც არანაირი რეაქცია არ მექნება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,410 რეგისტრ.: 26-December 10 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 1,727 ![]() |
კარგი პოსტია და ამასთანავე ძალიან საჭირო .....
-------------------- SUBARU IMPEZA
1.5 GD2 , FF , MT . TO-060-MA |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(GRINGO @ 11th August 2011 - 00:08) [snapback]300640[/snapback] პრინციპში ფორუმი რომაა იმიტომ გავხსენი ეს თემა.. თუ გადაწყვიტავთ რომ რაიმე არასწორია, ან თემა არ უნდა იყოს, მე არანაირი პრობლემა არ მაქვს წაშალეთ... არც მეწყინება და არც არანაირი რეაქცია არ მექნება აქ არავინ წაგისლის თემას და არც არავის წაუშლია მე უბრალოდ ამასთან დაკავშირებით დავწერე ციტატა(GRINGO @ 10th August 2011 - 15:18) [snapback]300441[/snapback] ამის გასინჯვას აზრიც არა აქვს ჩემი აზრით, პირადად მე არც გავეკარები არასდროს. თუ ტესტს აკეტებ უნდა შევადაროთ სხვა ფილრების მახასიათებლებს და ესე უცბად არ გამოუტანოთ განაჩენი იმას რაც კარგა ხანია მუშაობს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ძალიან კარგი თემაა. ამ ბოლო დროს ბევრი სჯაბაასი გამოიწვია ამ საკითხმა და ამიტომ მართლა საინტერესოა რა ხდება და როგორ არის. მართლა მინდა ყველა სერიოზული ბრენდის ფილტრი შევამოწმოთ და რაც შეიძლება ბევრი ასპექტით. ჩვენ კი ვიძახით რომ დავუშვათ ეს კარგიაო, მარა იქნება და ვცდებით
![]() ![]() bako შენ გამოთვლებზე შეგიძლია არ ინერვიულო, ფიზიკაში 8 კლასიდან ყოველ წელს რესპუბლიკური ოლიმპიადის გამარჯვებული ვიყავი, ეგეთები არ შეგვეშლება ციტატა(GRINGO @ 10th August 2011 - 18:46) [snapback]300551[/snapback] იმიტომ რომ თვითონ ფილტრი ძალიან პატარა აქვს, შესაბამისად ზეთის გამტარუნარიობაც პატარა აქვს, ესეიგი კლაპანი უფრო ადრე იხსნება ვიდრე საჭიროა (კლაპანი რამდენზე იხსნება ვერსად ვერ წავიკითხე ინეტში) ციტატა(bako @ 10th August 2011 - 21:09) [snapback]300609[/snapback] რაც შეეხება ფილტრის გა,ტარპობას და ფილტრაციის მაღალ დონეს, ეს ორი ფაქტორი ურთიოერთგამომრიცხავია, ასე რომ ყველა პონტში ვერაა კარგი. ან ერთით უნდა იზარალოს ფილტრმა, ან მეოერეთი. ამიტომაცაა ყველაზე კარგი ყველაზე დიდი ფართობი ყველაზე კარგი ფილტრაციით. რაღAც კუთხით ერთმანეთზე დამოკიდებული პარამეტრებია, მაგრამ მთლადაც ეგრე არაა. არსებობს 2 პარამეტრი, ფილტრაციის დონე და გამტარუნარიანობა. მოკლედ შევეცდები დავაკონკრეტო და რამე ცუდად თუ ავხსენი შევეცდები მერე სხვა სიტყვებით ვთქვა: დავუშვათ არსებობს რაღAც ქაღალდის მასალა, რომელსაც ერთ ერთეულ ფართობზე გამტარიანობა აქვშ რაღაც მაჩვენებელი და ასევე ფილტრაციის რაღAც კოეფიციენტი. ამ მასალით რაც არ უნდა დიდი მუშა ფართობის ფილტრი დაამზადო ფილტრაციის კოეფიციენტს ვერ შეცვლი, სამაგიეროდ უკეთEსი გამტარიანობა ექნება და პლიუს ფილტრის მუშა პერიოდიც მეტი იქნება ვიდრე იგივე მასალის უფრო პატარა ფართობის ფილტრს. ანუ იდენტური მასალა თუ არის მაშინ რაც უფრო დიდი იქნება მუშა ფართობი მით უფრო უკეთEსი გამტარიანობა იქნება და შესაბამისად სასიცოცხლო ციკლიც. მაგრამ არსებობს ერთმანეთისგან აბსოლიტურად განსხვავებული და სხვადასხვა ტექნოლოგიით დამზადებული ქაღAლდები, რომელსაც სხვადასხვა კოეფიციენტები აქვს. ალბათ მთელი ავტოინჟინრები და ტექნოლოგები ხდილობენ ისეთი მასალის გამოგონებას, რომელსაც ერთეულოვან ფართობზე მეტი ფილტრაციის კოეფიციენტი ექნება გამტარუნარიანობის იგივე დონეზე. შესაბამისად გამოგონებულია და შემუშავებულია სხვადასხვა მასალები. ამიტომ შეიძლება, რომ უფრო უკეთEსი მასალის ხარჯზე შექმნა ფილტრი, რომელსაც იგივე ფილტრაცია და გამტარიანობა ექნება და მუშა ფართობი გაცილებით უფრო მცირე ქონდეს. ცოტა გაუგებრად დავწერე ალბათ, მაგრამ არაუშავს ![]() ციტატა(GRINGO @ 10th August 2011 - 18:46) [snapback]300551[/snapback] ემი აზრით ალუმინის ფხვნილი კარგი იქნებოდა მაგისთვის მარცვლის მიკრონების მიხედვით, მარა სად იშოვება ეს წარმოდგენა არა მაქვს. ალუმინი შეგვიძლია საშლიფოვკებელი ბარგალკით დავფქვათ, მაგრამ მაგას ასევე ჯობია შევურიოთ რკინის ფხვნილიც და რამე დამწვარი ზეთის მასაც, მაგალითად ჩვენ გვქონდა ზეთის ფეჩი, სადაც ზეთს ვწვავდით და ფეჩის ტრუბებში საშინელი სქელი ნაგარი გაიკეთA, აი ეგ ზუსტად მისწრება იქნება ![]() საბოლოოდ ალბათ დიდი შანსია რომ ორიგინალ ფილტრს მ,ონაცემებიოთ ვერავინ გადაასწროს, მაგრამ საინტერესოა რომელი ფილტრი იქნება მაქსიმალურად ახლოს მდგომი. მთავარია არ ვიჩხუბოთ და ერთმანეთს თAვპირი არ დავამტვრიოთ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ფილტრებთან დაკავშირებიტ ყველანაირი სატესტი მოგონილი გვაქვს ბოქსებში
ალუმინის ფრაქცია ს რკინის ფრაქცია ჯობია , მაგნიტს ჩაკიდებ და რამდენს გაატარებს ეგრევე მივხვდებით |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ 11th August 2011 - 00:03) [snapback]300668[/snapback] ალუმინის ფრაქცია ს რკინის ფრაქცია ჯობია , მაგნიტს ჩაკიდებ და რამდენს გაატარებს ეგრევე მივხვდებით მაგნიტი ბაზარი არაა, მარა რას უშვრები იმ დამწვარ და სქელი ზეთის ნაწილაკებს, რომელიც თავისუფლად დაცურავს ზეთში ? რა განა ეგენი არ უნდა გაიფილტროს ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,121 რეგისტრ.: 5-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 67 ![]() |
crimson
crimson ციტატა(crimson @ 11th August 2011 - 00:51) [snapback]300656[/snapback] რაღAც კუთხით ერთმანეთზე დამოკიდებული პარამეტრებია, მაგრამ მთლადაც ეგრე არაა. არსებობს 2 პარამეტრი, ფილტრაციის დონე და გამტარუნარიანობა. მოკლედ შევეცდები დავაკონკრეტო და რამე ცუდად თუ ავხსენი შევეცდები მერე სხვა სიტყვებით ვთქვა: დავუშვათ არსებობს რაღAც ქაღალდის მასალა, რომელსაც ერთ ერთეულ ფართობზე გამტარიანობა აქვშ რაღაც მაჩვენებელი და ასევე ფილტრაციის რაღAც კოეფიციენტი. ამ მასალით რაც არ უნდა დიდი მუშა ფართობის ფილტრი დაამზადო ფილტრაციის კოეფიციენტს ვერ შეცვლი, სამაგიეროდ უკეთEსი გამტარიანობა ექნება და პლიუს ფილტრის მუშა პერიოდიც მეტი იქნება ვიდრე იგივე მასალის უფრო პატარა ფართობის ფილტრს. ანუ იდენტური მასალა თუ არის მაშინ რაც უფრო დიდი იქნება მუშა ფართობი მით უფრო უკეთEსი გამტარიანობა იქნება და შესაბამისად სასიცოცხლო ციკლიც. მაგრამ არსებობს ერთმანეთისგან აბსოლიტურად განსხვავებული და სხვადასხვა ტექნოლოგიით დამზადებული ქაღAლდები, რომელსაც სხვადასხვა კოეფიციენტები აქვს. ალბათ მთელი ავტოინჟინრები და ტექნოლოგები ხდილობენ ისეთი მასალის გამოგონებას, რომელსაც ერთეულოვან ფართობზე მეტი ფილტრაციის კოეფიციენტი ექნება გამტარუნარიანობის იგივე დონეზე. შესაბამისად გამოგონებულია და შემუშავებულია სხვადასხვა მასალები. ამიტომ შეიძლება, რომ უფრო უკეთEსი მასალის ხარჯზე შექმნა ფილტრი, რომელსაც იგივე ფილტრაცია და გამტარიანობა ექნება და მუშა ფართობი გაცილებით უფრო მცირე ქონდეს. გეტანხმები მაგაშI აბოლუტურად, და იგივეს გავიმეორებ რაც შენ დაწერე, თუ გამტარიანობა უკეტესი აქვს, ფილტრაციის დონეც კარგი (ესეიგი ბევრ ჭუჭყს იჭერს) აქედან გამომდინარე მცირე ფართობი გამოიწვევს ფილტრის ადრე გაბიდვნას და შესაბამისად კლაპნის გახსნას ჩDემი აზრით. ციტატა(crimson @ 11th August 2011 - 00:51) [snapback]300656[/snapback] ალუმინი შეგვიძლია საშლიფოვკებელი ბარგალკით დავფქვათ, მაგრამ მაგას ასევე ჯობია შევურიოთ რკინის ფხვნილიც უფო იცი რა იქნება კარგი?! ანაბეჭდების ასაღებად რომ ხმარობენ ალუმინის პუდრს, როგორც მახსოვს ეგენი მიკრონების მიხედვით არის კლასიფიცირებული, 10-12 ზომა არსებობს მაგ ფხნილი, ჩემი აზრით უკეთესი იქნება.. საშლიფოვკებელი გვით დაფქული ვეჭვობ რომ ძალიან მსხვილ ნამცეცებს მივიღებთ.... SUB 300 ციტატა(SUB 300 @ 11th August 2011 - 00:45) [snapback]300651[/snapback] თუ ტესტს აკეტებ უნდა შევადაროთ სხვა ფილრების მახასიათებლებს და ესე უცბად არ გამოუტანოთ განაჩენი იმას რაც კარგა ხანია მუშაობს ხომ იცი ზოგს მღვდელი მოწონს, ზოგს მღხვდლის ცოლიო.. ეგ ჩემი პირადი მოსაზრებაა სხვისი რა გითხრა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(crimson @ 11th August 2011 - 01:06) [snapback]300670[/snapback] მაგნიტი ბაზარი არაა, მარა რას უშვრები იმ დამწვარ და სქელი ზეთის ნაწილაკებს, რომელიც თავისუფლად დაცურავს ზეთში ? რა განა ეგენი არ უნდა გაიფილტროს ? ზეთის ფილტრმა 2 მეასედის სისქის მკვრივი ნაწილაკი რო გაატაროს კალენვალს გააფუჭებს ეგრევე ( 1 მეასედი არის მილიმეტრი გაყოფილი 100 ნაწილად ) თუ ფილტრმა გაატარა 1 ნაწილაკიც კი ესეიგი ფილტრი არ ფილტრავს და მანქანამ (უტურბინომ ) მაქსიმუმ 500 კმ იაროს , თუ ფილტრი არ ატარებს საკმარისი რაოდენობის ზეთს ყოველთს ისტუკება მეოთხე შატუნის კლადიში , აცღნიშნავ ჩინურ ფილტრებს ( არაერთხელ დამიწერია ფილტრს რო ჩავხედავთ შუა გულში (რითიც ეხრახნება მატორზე ) გარშემო უნდა ქონდეს მრგვალი დირკები და არა დაზოლილი ( ასე ვთქვათ გილიოტინაზე მოჭრილი ) მე პირდად არასდროს არ მქონია ფილტრის ფილტრაციასტან პრობლემა ( თუ მანქანა ჩამოყვანილი არ არის და დიდხანს არ დგას აუქციონზე , მე ვიყავი ამ ყველაფრის პირველი მსხვერპლი 2008 წელს) უფრო მეტად მისი გამტარუნარიანობა მაღელვებს , მე პირადად ჩემპიონის ფილტრს ვაყენებ კარგა ხანია და სრულიად კმაყოფილი ვარ , არაერთხელ და ძალიან ხშირად დმიყენებია ჰენგსტის ფილტრი და არანაირი პრობლემა არ მქონია , არც ფილტრაციასთან და არც გამტარუნარიანობასთან , რაც შეეხება კლაპანს რომელიც ფილტრის უვარგისობის ან გაბიდვნის შემტხვევაში ფუნქციონირებს , როგორ ფიქრობთ ?!!!!! ნაგავი რომელიც მოგროვილია ფილტრში და უცბათ გაიხსნა კლაპანი და გაატარა ამდენი ნაწილაკი რა დღეში ჩავარდება კალენვალი , ან ის გარფიტის კლადიში რომელიც ქარხნულად დსგას შატუნის კლადიშზე და არასწორი ზეთის სერჩევისას ირეცხება , გაუძლებს ? ? ? ციტატა(GRINGO @ 11th August 2011 - 01:08) [snapback]300672[/snapback] ეგ ჩემი პირადი მოსაზრებაა სხვისი რა გითხრა შენი პირადი მოსაზრებაა ძმობილო მაგრამ როგორც ზევით ვთქვი წერ რო არ დავაყენებო და ბევრი ვერ მიხვდება რა ქნას და შეიძლება ხვალ ელიავაზე წავიდეს და ჩინური ფილტრი დააყენოს მე ძმობილო გამიჭრია კიდეც და მიმუშავია ამ ხარისხზე, მენდე შენზე მეტად ვფიქრობ ჩემ აწყობილ ძრავზე და ნებისმიერი უკმაყოფილო ადამიანი ჩემი უარყოფითი სახელია ჩემს პრაქტიკაში კი 2 შემთხვევა იყო სულ უკმაყოფილების და ორივე კლადიშის ბრალია რომელიც ქარხნულად იყო მოჭრილი , თუ გაინტერესებს მაგასაც განახებ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ 11th August 2011 - 00:32) [snapback]300686[/snapback] ზეთის ფილტრმა 2 მეასედის სისქის მკვრივი ნაწილაკი რო გაატაროს კალენვალს გააფუჭებს ეგრევე ( 1 მეასედი არის მილიმეტრი გაყოფილი 100 ნაწილად ) თუ ფილტრმა გაატარა 1 ნაწილაკიც კი ესეიგი ფილტრი არ ფილტრავს და მანქანამ (უტურბინომ ) მაქსიმუმ 500 კმ იაროს , კაი ეგ ვითომ გავიგეთ, მაგრამ მაშინ რა ხერხებით და როგორ უნდა გავზომოთ ფილტრაციის დონე ? თან ალბათ საინტერესო იქნება მაღალ წნევაზე, რადგან ზეთის წნევა 1,5-6 ბარის ფარგლებში თამაშობს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,121 რეგისტრ.: 5-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 67 ![]() |
SUB 300
ციტატა(SUB 300 @ 11th August 2011 - 01:39) [snapback]300686[/snapback] შენი პირადი მოსაზრებაა ძმობილო მაგრამ როგორც ზევით ვთქვი წერ რო არ დავაყენებო და ბევრი ვერ მიხვდება რა ქნას და შეიძლება ხვალ ელიავაზე წავიდეს და ცინური ფილტრი დააყენოს მე ძმობილო გამიჭრია კიდეც და მიმუშავია ამ ხარისხზე, მენდე შენზე მეტად ვფიქრობ ჩემ აწყობილ ძრავზე და ნებისმიერი უკმაყოფილო ადამიანი ჩემი უარყოფითი სახელია ჩემს პრაქტიკაში კი 2 შემთხვევა იყო სულ უკმაყოფილების და ორივე კლადიშის ბრალია რომელიც ქარხნულად იყო მოჭრილი , თუ გაინტერესებს მაგასაც განახებ მაგაზე 2 აზრი არაა შენ უფრო მეტი იცი ფილტრებზეც, მატორებზეც, და მუშაობაზეც ვიდრე მე, როცა შეკითხვა გამჩენია მომიმართავს შენთვის იმიტომ რომ მეტი იცი ![]() crimson ციტატა(crimson @ 11th August 2011 - 01:41) [snapback]300687[/snapback] კაი ეგ ვითომ გავიგეთ, მაგრამ მაშინ რა ხერხებით და როგორ უნდა გავზომოთ ფილტრაციის დონე ? თან ალბათ საინტერესო იქნება მაღალ წნევაზე, რადგან ზეთის წნევა 1,5-6 ბარის ფარგლებში თამაშობს ამას ფირმაში აკეტებენ სტენდზე კოტე. აქვთ აგრეგატი, რომელიც ზეტს აწვდის სხვადასხვა წნევით. რომელშიც არის სხვადასხვა ზომის ნაწილაკები, ამისათვის ხმარობენ ერთი და იგფივე სახეობის ბევრ ფილტრს და ერთიდაიგივე სახეობის ზეთს ოღონდ სხვადასხვანაირი ზომის ნაწილაკებით,ზომავენ გამტარიანობას დ ფილტრაციის დონეს მუშაობის სხვადასხვა ხანგრძლივობაზე... მაგი დიდი უბედურებაა არა მგონია საქართველოში მსგავსი რაიმე იყო, აწყობა შეიძლება მარა ძალიან ძვირი დაჯდება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ხალხნო ეს თემა არ გავაოფოთ !!!
აქ საუბარია ფილტრის ტესტზე და არა იმაზე, ვის რამდენი ძრავი გაუკეთბია ![]() მოვიფიქროთ გზები და ვარიანტები, თუ როგორ და რა კრიტერიუმებით გავტესტოთ ფილტრები და მაგაზე ვიმსჯელოთ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(crimson @ 11th August 2011 - 01:41) [snapback]300687[/snapback] კაი ეგ ვითომ გავიგეთ, მაგრამ მაშინ რა ხერხებით და როგორ უნდა გავზომოთ ფილტრაციის დონე ? თან ალბათ საინტერესო იქნება მაღალ წნევაზე, რადგან ზეთის წნევა 1,5-6 ბარის ფარგლებში თამაშობს კარგად მიუდექით საკითხს ![]() წნევაზე ფილტრაციის გაგება ცოტა ძნელია , მთელი მოწყაობილაობის აწყობა იქნება საჭირო , მაგრამ შესაძლებელია ეგეც ჩვეულებრივ შემთხვევაში ელემენტი უნდა ამოვიღოთ და ზეთში გარეული რკინის ფხვნილი დავფილტროთ ( სხვადასხვა ფილტრის შემთხვევაში უნდა გვქონდეს ერთიდაიგივე წონის რკინის ფხვნილი) , მაგნიტზე აკრული მასის მიხედვით ვიმსჯელოთ ფილტრის ვარგისიანობაზე ( გაითვალუისწინეთ !!!!! სანამ ძრავი არ მიდის კრიტიკულ მომენტამდე ფილტრს არ უწევს გაფილტროს 3 მეასაედამდე სისქის ნაწილაკი ) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 616 რეგისტრ.: 28-April 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,060 ![]() |
თეგეტაში ვიკითხე და არც Hengst აქვთ არც MAHLE. ჰქონდათ Filtron და MANN.
გიყენიათ ვინმეს ეს ფილტრები. როგორია? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
Dzia
თქვენც თეგეტას გარდა სხვაგან რო იყიდოთ არ შეიძლება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 616 რეგისტრ.: 28-April 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,060 ![]() |
ციტატა(shota @ May 10 2013, 10:49) [snapback]492452[/snapback] Dzia თქვენც თეგეტას გარდა სხვაგან რო იყიდოთ არ შეიძლება? როგორ არ შეიძლება ![]() აბა ველი შემოთავაზებას. ბოქსებში რა გაქვთ? 2.5-იანია ძრავი EJ-251. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
Dzia
მაჰლე აქვთ მგონი ბოქსებში... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 616 რეგისტრ.: 28-April 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,060 ![]() |
ციტატა(shota @ May 10 2013, 11:59) [snapback]492498[/snapback] Dzia მაჰლე აქვთ მგონი ბოქსებში... ძალიან კარგი. ეხლაც ეგ მიყენია. მადლობა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 474 რეგისტრ.: 1-March 13 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 3,287 ![]() |
ხალხო ვერ გავიგე ეს ფილტრი K&N oil filter HP-1015 ჯდება ძველ ფორესტერზე თუ არა 2001. გადავქექე ინტერნეტი და ვერ გავიგე, იქნებ ვინმემ იცოდეთ
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ZORG
იყიდე რა თეგეტაში ნუ წვალობ ან ცოტა უკეტესი ხარიხის იყიდე ბოქსებში 4 წელია თეგეტას ფილტრი მიყენია და არის ჯორივით |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,727 რეგისტრ.: 14-April 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,008 ![]() |
TRULOVI
თეგეტაში მარტო პოლონური ფილტრები აქვთ რაღაც, სხვა იმენა არ არის ქსელში |
|
|
![]() ![]() |