![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
cladhed1 |
![]()
გამოხმაურება
#221
|
Guests ![]() |
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#222
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
აუ, დღეს დავწვი მოშნად...
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#223
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
ისე ტრიპ კომპი რომ დავაყენე, სანამ დავანასტროიკებ რაღაც კოეფიციენტები შევიყვანე საიტიდან, რაც ტარების რეჟიმების შესადარებლად გამოდგება და ასეთი რამე აღმოვაჩინე. სულ რომ კომპს ვუყურებდი და ვცდილობდი ნელა მევლო, საშუალო წვას მაცვენებდა 16.9-17 ლიტრს. დღეს კი მეჩქარებოდა, დავიკიდე კომპი, ნელი სიარული და რომ მივედი დანიშნულების ადგილას, 16.4 ლიტრი მაჩვენა საშუალო წვა.
და კიდე იმას დავაკვირდი, თითქოს ნელა სიარულისას ნატიაჟკით სიარულს, ნაკატით სიარული ჯობია ეკონომიის ამბავში. თავიდან დიდი გაზი, წვას (დანასტროიკებამდე) რეალ თაიმში აჩვენებს 30-60 ლიტრს 100კმზე და მერე ნაკატი - წვა 5-14 ლიტრი. მოკლედ ჯერ ბაკის დაცლას ველოდები, ასე 20 ლიტრი უნდა იყოს დარჩენილი, მერე ბაკის გავსება, დაცლა და ეგ არის. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#224
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
ციტატა(giogagnidze @ 2nd June 2009 - 19:35) [snapback]7583[/snapback] ისე ტრიპ კომპი რომ დავაყენე, სანამ დავანასტროიკებ რაღაც კოეფიციენტები შევიყვანე საიტიდან, რაც ტარების რეჟიმების შესადარებლად გამოდგება და ასეთი რამე აღმოვაჩინე. სულ რომ კომპს ვუყურებდი და ვცდილობდი ნელა მევლო, საშუალო წვას მაცვენებდა 16.9-17 ლიტრს. დღეს კი მეჩქარებოდა, დავიკიდე კომპი, ნელი სიარული და რომ მივედი დანიშნულების ადგილას, 16.4 ლიტრი მაჩვენა საშუალო წვა. და კიდე იმას დავაკვირდი, თითქოს ნელა სიარულისას ნატიაჟკით სიარულს, ნაკატით სიარული ჯობია ეკონომიის ამბავში. თავიდან დიდი გაზი, წვას (დანასტროიკებამდე) რეალ თაიმში აჩვენებს 30-60 ლიტრს 100კმზე და მერე ნაკატი - წვა 5-14 ლიტრი. მოკლედ ჯერ ბაკის დაცლას ველოდები, ასე 20 ლიტრი უნდა იყოს დარჩენილი, მერე ბაკის გავსება, დაცლა და ეგ არის. ეგ მეთოდი რასაც შენ იძახი არ იძლევა ზუსტ სურათს თუ რა ხდება. ეს ჩემი აზრია და ახლავე ავხსნი რატომ ვამბობ ამას: ეკ ტრიპ კომპი ასაშუალებს წვის მაჩვენებელს ღმერთმა უწყის რა ალგორთმით. ეს სიდიდე არაწრფივია და გასაშუალების მილიონნაირი მეთოდი არსებობს ასე რომ სანდო არაა. ყოველთვის ჯობია ცოცხალი ანათვალი აიღო და როგორც გინდა ისე დაამუშავო მერე მაგ ამბავში იდეალურია ნოუტბუქით რო უყურო მონაცემებს და მოხსნა შემდეგი გრაფიკები : სიჩქარე, წვა/დროის ერთეულში, ბრუნთა რიცხვი, გადაცემის რიცხვი იმ მომენტში. ამ მონაცემების ანალიზით შეგიძლია გაიგო აქსელერაციის ოპტიმალური რეჟიმი ვთქვათ საწვავის წვის მიხედვით. კაბელი არ მაქვს თორემ რეალურ გრაფიკებს და ანალიზს დავდებდი. მალე ეგეც მექნება და ერთად განვიხილოთ შედეგები დაფიცებული მაქ 10 ლიტრზე ჩამოვიყვანო წვა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#225
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
ამას აქვს საშუალო წვის 3 რეჟიმი და კიდე ცალკე აქვს რეალური ონლინე წვა. და თვითონ მონიტორი საშუალებას გაძლევს ორი მაჩვენებელი გამოიყვანო ერთდროულად და კიდე 8 კობინაციის დაყენება შეგიზლია. ძირითადად დაყენებული მაქვს საშუალო წვა 100 კმ (ბოლო 50-100 კმს აქვს გადამწყვეტი მნიშვნელობა) და რეალური წვა (ონლაინ წვა) ერთად. კარგ გაზს რომ მისცემ და მერე ნაკატი, საშუალო წვა 100კმზე მნიშვნელოვნად კლებულობს, ვიდრე გორაობით დაძრა და მერე იგორაო.
მაღალი გაზი და ნაკატი წაკითხული მქონდა, რომ ატმოებზე იძლევა მაქსიმალურ ეფექტს ეკონომიის ამბავში სწორად იმის გამო, რომ გაზს რომ აძლევ კომპრესია იზრდება და ეგ კარგია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#226
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
giogagnidze
ეგ ყველაფერი გასაგებია, იმას არ ვიძახი რომ ონლაინ რიცხვების ყურება ცუდია ან ტრიმ კომპი იტყუილება, უბრალოდ სიარულის შემდეგ პოსტ ფაქტუმ რამდენიმე გრაფიკს რომ შეხედავ და გაანალიზებ შეიძლება რაღაც ტენდენციები დაინახო. მე პირადად უბრალო რიცხვების ყურებას გრაფიკების ყურება მირჩევნია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#227
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
cladhed
ხო, მესმის, შენ რასაც ამბობ, ეგ აღქმის ამბავია. მე პირიქით ვარ, გრაფიკებს რომ მისვამენ პრეზენტაციაში, არ მიყვარს, მირჩევნია რიცხვები. შესაბამისად მე თუ მიწევს პრეზენტაციის გაკეთება რიცხვებს ვსვამ ხოლმე და მერე მეუბნებიან, გრაფიკები აჯობებდაო ![]() რა ვიცი რა ვიცი, ერთი ის არის, გაზი - ნაკატი უფრო ეკონომიური გამოვიდა და ნერვებიც უკეთესად მაქვს ![]() და ეს კომპი მარტივად ზომავს საშუალო წვას: ინჟექტორები რამდენი ხანი იყო ღია ბოლო 150კმის გასავლელად. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#228
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 299 რეგისტრ.: 8-May 09 მომხმარებელი № 76 ![]() |
ციტატა(giogagnidze @ 2nd June 2009 - 20:09) [snapback]7602[/snapback] და ეს კომპი მარტივად ზომავს საშუალო წვას: ინჟექტორები რამდენი ხანი იყო ღია ბოლო 150კმის გასავლელად. ისე კაი რამე მომივიდა თავში ახლა: ინჟექტორი სხვადასხვა დატვირთვაზე დროის ერთეულში ერთი და იგივე რაოდენობის საწვავს აწვდის? კლასიკური მეთოდით წვის გაზომვისას საჭიროა რომ ერთი და იგივე რაოდენობას აწვდიდეს, ხოლო თუ განსხვავებულია მაშინ ეგ მეთოდი აზრს კარგავს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#229
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 571 რეგისტრ.: 20-April 09 მომხმარებელი № 33 ![]() |
cladhed და giogagnidze საღოლ თქვენ რა რომ მასე კარგად გესმით ფიზიკა მათემატიკა, წავიკითხე წავიკითხე და ვერაფერიც ვერ გავიგე ალგორითმებზე და რიცხვებზე და რაღაცეებზე, მე მარტივად ვიცი გაზს ნელა უნდა მიაჭირო და ეგაა, ნელა ააჩქარე თუ ჩქარა გიყვარს სიარული,
მოკლედ ,,იჩქარე ნელა" ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#230
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
იდეაში თუ მაგალითად ბენზონასოსი დაბერდა, წვას არასწორად გაჩვენებს. ანუ ლამბდა ეცდება რომ ბენზინი საკმარისი რაოდენობით შეუშვას და დაქვეითებული ბენზონასის შემთხვევაში უფრო დიდ ხანს გახსნის ინჟექტორებს.
შესაბამისად ერთნაირ მანქანებზე ერთი დაიგივე საწვავზე ერთნაირი წვა უნდა უნდა აჩვენოს ამ კომპა ხალასტოიზე. შედარება ამ მონაცემის უკვე კარგია. რაც უფრო ბევრს გექნებათ ეგ კომპი, უკეთესია ![]() gigizura არა, მე რაც ვუყურე, ჯობია კარგად ააჩქარე და მერე ნელა იღიღინო. ნელა აჩქარებაში უფრო მეტი იხარჯება, ვიდრე სწრაფად აჩქარებაში, ოღონდ მერე ნაკატით უნდა გააგრძელო გზა! თუ აკრიფე და მერე ტორმუზი - ეგ გაგაკოტრებს. ნუ ზომიერებაც უნდა დაიცვა. პოლსი გაზის ჩაჭერას არ ვგულისმობ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#231
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 571 რეგისტრ.: 20-April 09 მომხმარებელი № 33 ![]() |
ციტატა(giogagnidze @ Jun 2 2009, 21:31) [snapback]7613[/snapback] gigizura ჰო რავი სწრაფად აცქარებაში რას გულისხმობ, მემგონი ზუმიერად ჯობს თავიდან, ნუ არვიცი, ჩემი გამოცდილებიდან მასეა რომ დაძვრისას უცბად ჩაჭერას ზომიერად ახვიდე მაქსიმუმ 3 აბაროტზე, მეორე სიჩქარეშიც შეაპარო გაზი, ნუ მოკლედ ჰარმონიაში უნდა იყო ძრავთან რაა არა, მე რაც ვუყურე, ჯობია კარგად ააჩქარე და მერე ნელა იღიღინო. ნელა აჩქარებაში უფრო მეტი იხარჯება, ვიდრე სწრაფად აჩქარებაში, ოღონდ მერე ნაკატით უნდა გააგრძელო გზა! თუ აკრიფე და მერე ტორმუზი - ეგ გაგაკოტრებს. ნუ ზომიერებაც უნდა დაიცვა. პოლსი გაზის ჩაჭერას არ ვგულისმობ. ![]() მე ადრე რუსულ საიტზე ვნახე ინფორმაცია თუ როგორი მანერით უნდა იარო ეკონომიურად, ძაან საინტერესო იყო, გუგლეში მივუთითებ და თუ მოვძებნი მაგ ინფოს დავდებ, მაგარი კაი რამე იყო ![]() Как сэкономить расход топлива? 1. Научитесь правильно пользоваться педалью газа. Не имеет значение, где именно вы находитесь, в условиях городского цикла, на шоссе, трогаетесь с места или разгоняетесь - следует помнить, что любое резкое нажатие на педаль акселератора может увеличить расход топлива в десятки раз.И не секрет, что увеличение скорости способствует увеличению сопротивления воздуха, а следовательно - потребление топлива возрастает. 2.Число оборотов двигателя не должно превышать 2000 об/мин. 3. Уменьшите число холостых оборотов до 500-600. Не можете сами, обратитесь за помощью в автосервис. Стоить это будет совсем немного, а расход топлива значительно снизится. 4. Если на дороге встречаются мелкие выбоины, то целесообразнее их объезжать нежели ехать по ним. 5. Запомните,что кондиционер, печка, ближний или дальний свет, обогрев заднего стекла, подогрев сидений и многие другие модные сейчас опции, способствуют не только увеличению энергорасхода автомобиля, но и весьма существенному увеличению расхода топлива в среднем на 15 %. 6. Увидели впереди спуск - переключайтесь на "нейтралку". При крутом подъёме - пятая передача. 7. Автомобили с механической коробкой передач экономичнее в плане расхода топлива, чем их собратья с АКПП, примерно на 12-15 %. 8. Зазор в свечах должен быть равен примерно 1 мм. Это позволит смеси полностью сгорать в цилиндрах. 9. Чем больше давление в шинах, тем экономичнее будет расход топлива. Снижение давление даже на 0.1 атм способствует увеличению расхода в среднем на 3%. Но, как и во всём, в этом вопросе необходимо знать меру. Во время дождя или на скользкой дороге повышение давления в шинах очень опасно и может повлечь за собой несоизмеримо большие финансовые потери, чем экономия бензина. Поэтому этот способ можно практиковать только летом. 10. Также следует помнить, что опущенные стёкла способствуют завихрению воздуха,которое в свою очередь увеличивают сопротивление качению автомобиля, и, как следствие - повышается расход топлива. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#232
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
ბენზინის წვა არ მაინტერესებს დღეს, მყოფნის გამოყოფილი ტალონები. უბრალოდ წვა გამართულობაზე მეტყველებს. კალეს სუბარუ ცოტას რომ წვავს ეგ კარგის ნიშანია. უმეტესობის მანქანები მეტს წვავს, მაგრამ ეს არ ნიშნავს რომ ნორმაა. ჩვენთან ლამბდას შეცვლის კულტურა ნაკლებად არსებობს, არადა ეგ მნიშვნელოვანია წვის ამბავში. მაგის შემოწმება საინტერესო იქნება ოსცილოგრაფით, მაგალითად კალეს და მერე სხვა მანქანის, თუნდაც ჩემის.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#233
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 571 რეგისტრ.: 20-April 09 მომხმარებელი № 33 ![]() |
ამაზე კარგი ინფოც მაქ ნანახი, ეს უცბათ ვნახე
ციტატა(giogagnidze @ Jun 2 2009, 21:49) [snapback]7622[/snapback] ბენზინის წვა არ მაინტერესებს დღეს, მყოფნის გამოყოფილი ტალონები. უბრალოდ წვა გამართულობაზე მეტყველებს. კალეს სუბარუ ცოტას რომ წვავს ეგ კარგის ნიშანია. უმეტესობის მანქანები მეტს წვავს, მაგრამ ეს არ ნიშნავს რომ ნორმაა. ჩვენთან ლამბდას შეცვლის კულტურა ნაკლებად არსებობს, არადა ეგ მნიშვნელოვანია წვის ამბავში. მაგის შემოწმება საინტერესო იქნება ოსცილოგრაფით, მაგალითად კალეს და მერე სხვა მანქანის, თუნდაც ჩემის. ერთი პერიოდი ჩემ მანქანაზე ლამბდას ვაბრალებდი წვას, შევცვალე კიდეც მარა არაფერი შედეგი, თურმე ეკონომია თუ გინდა გაზსს არ უნდა ჩააჭირო, რაც შეეხება ლამბდას შემოწმებას, ,,ოსცილოგრაფი,, ნამდვილად არ ვიცი რა არის, მარა გლეხურად ვიცი როგორ უნდა შაამოწმო, უნდა შაანჯღიო და ხმას თუ გაიგებ ესიიგი კერამიკა ჩაშლილია და გამოსაცვლელია, ჰო და კიდევ ლმდას გაუმართავობა მერსედესს, ტოიოტას და მეტიწილ იაპონურ მანქანებზე წვაზე არავითარ გავლენას არ ახდენს, (სუბარუზე არ ვიცი) ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#234
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,635 რეგისტრ.: 22-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 40 ![]() |
ბიჯო ბიჯო ბიჯო
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#235
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ეგეც თქვენი ლუკოლის სუპერი, ტალახში ჩარჩენა ორჯერ და რამოდენიმე წაგონკავება მაღალ სიჩქარეზე...
აუ, თან მგონი ეს ტალახები კიდევ მიმძიმებს მანქანას რა... ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#236
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19 ![]() |
Matador
ეგრე წვავს ზუსტად ჩემი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#237
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(zimbo @ 3rd June 2009 - 01:25) [snapback]7736[/snapback] Matador არაა... შენნაირი რომ მყავდა ასეთ წვას ვერც ვინატრებდი ![]() ხოდა გამოვა 13.25 ლიტრი 100 კმ-ზე... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#238
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19 ![]() |
უფრო ადრე აგინთებს. 380ზე ჩემი აზრით. მაგ სტრელკის მიხედვით ეგრეა
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#239
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(zimbo @ 3rd June 2009 - 01:33) [snapback]7752[/snapback] უფრო ადრე აგინთებს. 380ზე ჩემი აზრით. მაგ სტრელკის მიხედვით ეგრეა ხო, რავი ვნახოთ რა... სად წავა? დავწერ... ![]() თუმცა ამ სურათზე მანქანა აღმართზე დგას და დაქოქილია... პატრულმა გამაჩერა სახლთან და სანამ მოვიდნენ გადავიღე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#240
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19 ![]() |
ჩემი აღმართზე მეტს აჩვენებს დაღმართზე ნაკლებს
|
|
|
![]() ![]() |