![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,322 რეგისტრ.: 23-May 09 მომხმარებელი № 116 ![]() |
პირველი ოქტომბრიდან მთავარი დიზაინერის ადგილს დაიკავებს ავტოვაზში Стив Маттин, რომელიც ადრე აკეთებდა მერსედესი და ვოლვოს იერ სახეს. მასტან კონტრაქტი გაფორმებულია 3 წლით
С продукцией компании Mercedes Маттин работал с 1987 года. Первой его заметной работой стал Mercedes-Benz A-Класса – он разработал внешний вид модели, появившейся в 1997 году. В 1998 г. Маттин создал экстерьер Mercedes-Benz S-Класса. С 2001 г. Стив Маттин стал старшим дизайн-менеджером DаimlerChrysler и начал работать над "большими машинами", такими как Mercedes-Benz ML, SL и GL. Пребывая на посту вице-президента Volvo Car Corporation с 2005 по 2009 гг. , Маттин отвечал за дизайн автомобилей этой марки. Под его руководством разрабатывался дизайн таких моделей, как Volvo F60, V60 и XC60. "Я надеюсь, что работа с командой АвтоВАЗа – компании-партнера Альянса Renault-Nissan - даст мне возможность сделать дизайн одной из ключевых ценностей бренда Lada. Наш первый шаг - открытие дизайн-студии АвтоВАЗа в Москве осенью", – сказал Стив Маттин. Ранее пост главного дизайнера АвтоВАЗа занимал вице-президент дизайн-центра Renault Энтони Грейд. Французский специалист занимался обновлением дизайна автомобилей Lada. По словам главыроссийского предприятия И.Комарова, АвтоВАЗ не собирается расставаться с г-ном Грейдом, они будут продолжать сотрудничество. "Нам нужен был дизайнер, который смог бы отдавать себя на 200%, а Энтони Грейд совмещал работу на АвтоВАЗе и Renault. Тем не менее, мы продолжим сотрудничество с ним", - сообщил Комаров. ![]() მაინც არაფერი ეშველებათ ამათ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
მაინც არაფერი ეშველება cccr კავშირს
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,720 რეგისტრ.: 13-August 10 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 1,323 ![]() |
ეშველა ვითომ რუსულ ავტოინდუსტრიას?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
ციტატა(maxo @ 29th August 2011 - 22:20) [snapback]305341[/snapback] ეშველა ვითომ რუსულ ავტოინდუსტრიას? მეტი არაა ჩემი მტერი ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
რატო უყურებთ ეგრე ნეგატიურად ვერ ვხვდები,
25 წელია მანქანის დიზაინი არ შეუცვლიათ და მაინც მოთხოვნადია, ეს იმაზე მეტყველებს რო სრულყოფილი დიზაინი აქვს და ტექნიკურად მეტი რაღა ქნან ლიტრიდან მთელ 40 ცხენს იღებენ, 40 ცხენს ეხუმრებით? ორ ნულშვიდში უფრო მეტი ცხენია ვიდრე ლაშა-გიორგის მთელს ლაშქარში ყავდა. აგერ რათ გვინდა ნულშვიდის მაგალითი, მშვენიერი მანქანა შეიმუშავეს ლადა კალინა რომელსაც თავის კლასში კონკურენტი იმმენა არ ყავს და კიდე დიდი ხანი არც ეყოლება. ძალიან პროგრესული ნაბიჯია ლადას მხრიდან, ესეთი გადაწყვეტილების მიღება, რადგან ამითი ისინი პინიფარინას 70 იანი წლების დიზაინის რუსულ ვარიანტს ცვლიან, აქედან გამომდინარე ეს ავტო ინდუსტრიაში დიდ გადატრიალებას გამოიწვევს, არაა გამორიცხული შევროლეს და ფორდს თავიანთი ქარხნების დახურვად მოუხდეთ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,322 რეგისტრ.: 23-May 09 მომხმარებელი № 116 ![]() |
ისე ხუმრობ იქეტ იყოს და წვალობენ რაღაცას
![]() მარუსია ხომ გააკეთეს. მართალია ბევრია უკლიათ ჯერ სპორტ ქარებამდე მაგრმა მიდიან ნელა ნელა ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,608 რეგისტრ.: 14-December 10 მდებარ.: rustavi, megobrobis gamz. მომხმარებელი № 1,697 ![]() |
ციტატა TRULOVI გამოხმაურების თარიღი გუშინ, 22:08 მაინც არაფერი ეშველება cccr კავშირს +100 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 369 რეგისტრ.: 21-January 10 მომხმარებელი № 749 ![]() |
ურიკა, კალოში, მარუსია და ნატაშა მაგრები აქვთ/ყავთ რუსებს
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,030 რეგისტრ.: 29-April 10 მომხმარებელი № 1,068 ![]() |
ძალიან მცდარი და არაობიექტური დამოკიდებულებაა რუსული ავტოინდუსტრიისადმი, მთავარი მიზანი რუსული ავტოინდუსტრიის არის დაბალი ფასის შენარჩუნება ( სხვა ნებისმიერი "ინომარკა"-სთან შედარებით ) ... ლადა უკეთესი რო გახდეს რა თქმა უნდა გაძვირდა და ის სეგმენტი რომელიც დღეს მას ყიდულობდა ხვალ ვეღარ იყიდის, ლადას კი მოუწევს სხვა სეგმენტში კონკურირება სხვა ბრენდებთან, ამჟამად კი თავის სეგმენტში თითქმის არ ყავს კონკურენტი.
პ.ს. დიზაინს რაც შეეხება ... არ შეიძლება 7000 იანი მანქანა 40 000 ზე უკეთესად გამოიყურებოდეს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,410 რეგისტრ.: 26-December 10 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 1,727 ![]() |
ციტატა(zatu @ Sep 1 2011, 08:48) [snapback]306019[/snapback] ძალიან მცდარი და არაობიექტური დამოკიდებულებაა რუსული ავტოინდუსტრიისადმი კარგით რა ხალხნო რა ინდუსტიაზეა ლაპარაკი როცა დღემდე რუსულ მანქანებს სამი ოთხი გასაღები აქვთ 1)ზამოკი.2)კარები.3)ბარდაჩოკი.4)ან ტენა. პლიუს მაგას ვერ გაიგებ ცხვირი რომელია და უკანა და ყველაზე მთავარი არ გააჩნიათ საკუთარი დიზაინი -------------------- SUBARU IMPEZA
1.5 GD2 , FF , MT . TO-060-MA |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,608 რეგისტრ.: 14-December 10 მდებარ.: rustavi, megobrobis gamz. მომხმარებელი № 1,697 ![]() |
SNIKERSA
დადის, გამძლეა, იაფია... როცა მაგდენს იხდი ახალ მანქანაში კომფორტზე და დიზაინზე პრეტენზია არ უნდა გქონდეს.. აიღე მაგ. სულ ახალი ვაზ2107 და ყველაზე იაფიანი 9000$ იანი კია პიკანტო. ამუშავე ერთნაირ დატვირთვაზე და ერთნარად "იხმარე" არამგონია რომელიმე პიკანტომ 30 წელი გაძლოს ტანჯვაში... |
|
|
![]() ![]() |