![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
mixa
http://www.fueleconomy.gov/feg/bymodel/200...ru_Legacy.shtml მე არ ვაწვევინებ 10-ს მილიონობით მომხმარებელი აწვევინებს თანაბრად ორივეს. ავტომატს და მექანიკას. ![]() გამართული ავტომატი მექანიკასავით უნდა წვავდეს. შენ რამდენს აწვევინებ არ ვიცი ![]() და საერთოდ ლეგასი არაა "საგაზაო" მაშინა. იპრეზა მექანიკა კიდე მესმის. ლეგასი არის სულ სხვა დანიშნულების მანქანა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 67 რეგისტრ.: 10-May 11 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,012 ![]() |
ციტატა(mixa @ Sep 10 2011, 19:18) [snapback]308432[/snapback] Devil-Metal ვაბშე იაფი რო გამოვიდეს ჯობია აუქციონზე იყიდო. ეგ მანქანა აუქციონზე იყიდა იაპონიაში დილერმა დაუმატა თავისი მოგება და ყიდის უფრო ძვირად. ხო ეგ კაი აზრია ვაფშე და იცი რამე საიტები აუქციონების? :? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
http://fuel-economy.co.uk/mpg.php
აგერ კიდევ ერთი ავტორიტეტული საიტი. აირჩიე ჯერ M მანუალი და მერე A4 ავტომატი. 2006 წლის ლეგასზე. უფრო ძველი მოდელები არაა სამწუხაროდ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
gentoo
კაი რა შენი ან ვითსია ან კიდე არ ვიცი ![]() ახლიდან რატო ვიგონებთ ამერიკას? აგერ მყავდა ლეგასი რო ვაგორავებდი 10ს მიწვავდა რო ვაგაზავებდი 13-14 ს და თუ აღმართებზე ან სეჯიბრზე ვგაზაობდი 15 და ზევით უსასრულობამდე ![]() მექანიკა რო ყველანაირად ჯობია სუბარუს დებილ 4 სიჩქარიან ავტომატიკას მაგას რათ უნდა ლაპარაკი? ჯერ 20 ცხენით მეტი აქ მეტ აბაროტს ტრიალებს უფრო სწრაფია უფრო ადვილად გასაყიდია უფრო ცოტას წვავს კიდე რა გითხრა? Devil-Metal თუ გაზაობა გევასება ავტომატიკა მაგრად გაგიტყდება ეს ჩემი პირადი აზრი და რჩევაა რო იყიდო მექანიკა დალსე შენი საქმის შენ იცი ![]() აუცილებლად უნდა იყიდო თუ ფინანსები ხელს გიწყობს 2001 დან რო ახალ შელამაზებულ ფარებზე გამოდის ეგ მოდელი ყველა დეტალი აქვს გამძლე ვოზდუხამერს რაც მე ვუქინი ჩემ მანქანაზე მაგას ვერცერთი ბოში ვერ გაუძლებდა ყველა ელექტრო დეტალი აქვს DENSO (ძალიან ხარისხიანი) კომპიც დენსოა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(Devil-Metal @ 10th September 2011 - 20:20) [snapback]308435[/snapback] ხო ეგ კაი აზრია ვაფშე და იცი რამე საიტები აუქციონების? :? აჩი ჩვენი ფორუმელი დაგათრევინებს შეღავათიან ფასად. სამწუხაროდ ნომერი აღარმაქვს რო გითხრა მარა თუ დაძებნი იპოვი. აი ვოპოვე ნომერი 574502050 დაურეკე და გაგარკვევს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 67 რეგისტრ.: 10-May 11 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,012 ![]() |
ციტატა(mixa @ Sep 10 2011, 19:40) [snapback]308441[/snapback] აჩი ჩვენი ფორუმელი დაგათრევინებს შეღავათიან ფასად. სამწუხაროდ ნომერი აღარმაქვს რო გითხრა მარა თუ დაძებნი იპოვი. აი ვოპოვე ნომერი 574502050 დაურეკე და გაგარკვევს თუ შეგიძლია აქაური მისამართი მითხარი რა ან იდი, ტელეფონი არ მაქ და ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#47
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
leqsoo
http://www.subaru-faq.ru/faq/index.php?ELEMENT_ID=92 აჰა ამერიკას რუსეთი თუ გირჩევნია. წაიკითხე რუსულად. ![]() თანაბრად წვავს. თუ გინდა გავზომოთ ![]() Динамика развития мирового автомобилестроения упорно наводит нас на мысль о том, что эра ручных коробок неизбежно подходит к своему закату. А стереотипы по поводу повышенного расхода топлива при езде на АКПП, а также худшей динамики и более низкому сроку службы "автомата", безнадежно устарели. Современные АКПП, оснащенные электроникой и блокируемыми гидротрансформаторами, на сегодня лишены этих недостатков. А все возможные возражения по поводу "ломучести" - это результаты плохого сервиса АКПП в России. Возможно, как у более сложного агрегата, у АКПП ниже, чем у механики наработка на отказ и дороже ремонт, но зато выше продолжительность ресурса и ниже общая стоимость эксплуатации. По сравнению с ручной коробкой передач, автоматическая трансмиссия имеет следующие неоспоримые преимущества: увеличивает комфортность и надежность вождения автомобиля за счет освобождения водителя от контрольных функций; автоматически и плавно производит переключения, согласовывая нагрузку двигателя, скорость его движения и степень нажатия на педаль газа; предохраняет двигатель и ходовую часть автомобиля от перегрузок; допускает и ручной, и автоматический выбор режима движения и переключение скоростей. Заметим, что гидротрансформатор АКПП - это не гидравлическое сцепление, а бесступенчатый преобразователь (трансформатор) крутящего момента (разности скорости вращения вала двигателя и привода передачи крутящего момента на колеса), который имеет коэффициент трансформации от 1 до 3 (1 при включении блокировки гидротрансформатора). То есть на старте, там где ручная коробка и жесткое сцепление "душат" двигатель низкими оборотами, гидротрансформатор не только позволяет двигателю сразу набрать обороты максимального момента, но еще и увеличивает его. Именно поэтому, новейшие автоматы превосходят ручные коробки и по скорости разгона. В автомате в одной передаче как бы "спрятаны" две полноценные передачи, и когда машина разгоняется на первой, скажем до 70 км/ч, то реально происходит следущее: При нажатии педали газа в пол двигатель очень быстро набирает обороты максимального момента (4000-5000 об) и этот момент передает через передаточное отношение первой передачи (2,79) умноженое на передаточное отношения гидротрансформатора (от 1 до 3) - итого получается передаточное отношение около 8. С увеличением скорости передаточное отношение гидротрансформатора уменьшается до значения близкого к единице и соответственно суммарное отношение становится около 3. А обороты двигателя начинают приближаться к максимальным. პ.ს ლეგასი არის GT და კომფორტის პლიუს ცოტას წაუსპორტულებს მანქანა. არანაირად არაა სადრაგაო და საგაზაო მანქანა. გაზაობა თუ გინდა დაჯიერე იმპრეზა იყიდე. ლეგასი გაგიტყდება. ![]() მეხანიკა რო უფრო შუსტრია მაგაზე არავინ დაობს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#48
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 67 რეგისტრ.: 10-May 11 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,012 ![]() |
ციტატა(gentoo @ Sep 10 2011, 19:50) [snapback]308447[/snapback] leqsoo http://www.subaru-faq.ru/faq/index.php?ELEMENT_ID=92 აჰა ამერიკას რუსეთი თუ გირჩევნია. წაიკითხე რუსულად. ![]() თანაბრად წვავს. თუ გინდა გავზომოთ ![]() Динамика развития мирового автомобилестроения упорно наводит нас на мысль о том, что эра ручных коробок неизбежно подходит к своему закату. А стереотипы по поводу повышенного расхода топлива при езде на АКПП, а также худшей динамики и более низкому сроку службы "автомата", безнадежно устарели. Современные АКПП, оснащенные электроникой и блокируемыми гидротрансформаторами, на сегодня лишены этих недостатков. А все возможные возражения по поводу "ломучести" - это результаты плохого сервиса АКПП в России. Возможно, как у более сложного агрегата, у АКПП ниже, чем у механики наработка на отказ и дороже ремонт, но зато выше продолжительность ресурса и ниже общая стоимость эксплуатации. По сравнению с ручной коробкой передач, автоматическая трансмиссия имеет следующие неоспоримые преимущества: увеличивает комфортность и надежность вождения автомобиля за счет освобождения водителя от контрольных функций; автоматически и плавно производит переключения, согласовывая нагрузку двигателя, скорость его движения и степень нажатия на педаль газа; предохраняет двигатель и ходовую часть автомобиля от перегрузок; допускает и ручной, и автоматический выбор режима движения и переключение скоростей. Заметим, что гидротрансформатор АКПП - это не гидравлическое сцепление, а бесступенчатый преобразователь (трансформатор) крутящего момента (разности скорости вращения вала двигателя и привода передачи крутящего момента на колеса), который имеет коэффициент трансформации от 1 до 3 (1 при включении блокировки гидротрансформатора). То есть на старте, там где ручная коробка и жесткое сцепление "душат" двигатель низкими оборотами, гидротрансформатор не только позволяет двигателю сразу набрать обороты максимального момента, но еще и увеличивает его. Именно поэтому, новейшие автоматы превосходят ручные коробки и по скорости разгона. В автомате в одной передаче как бы "спрятаны" две полноценные передачи, и когда машина разгоняется на первой, скажем до 70 км/ч, то реально происходит следущее: При нажатии педали газа в пол двигатель очень быстро набирает обороты максимального момента (4000-5000 об) и этот момент передает через передаточное отношение первой передачи (2,79) умноженое на передаточное отношения гидротрансформатора (от 1 до 3) - итого получается передаточное отношение около 8. С увеличением скорости передаточное отношение гидротрансформатора уменьшается до значения близкого к единице и соответственно суммарное отношение становится около 3. А обороты двигателя начинают приближаться к максимальным. პ.ს ლეგასი არის GT და კომფორტის პლიუს ცოტას წაუსპორტულებს მანქანა. არანაირად არაა სადრაგაო და საგაზაო მანქანა. გაზაობა თუ გინდა დაჯიერე იმპრეზა იყიდე. ლეგასი გაგიტყდება. ![]() მეხანიკა რო უფრო შუსტრია მაგაზე არავინ დაობს. +1 ბაზარი არაა ცოტა საოჯახო პონტში მინდა და მაგიტო გავჩერდი ლეგასიზე.... ამ ფასში იმპრეზა რო ვიყიდო, თუ ვყიდე იქნება მაქსიმუმ 1995-96 წლის, მიიდგავს მარა ქომფორტი არც იმდენი აქვს და ამ ფასიანი ვაფშე ტაჩკა იქნება.... იტოგში თუ მექანიკა ვნახე ხო ვნახე ძაან კაი თუ არადა ამას ავაგდებ http://www.japanesecartrade.com/stock/japa...car-424637.html გემრიელი ფასია მგონი... რავი იმედია არ შევცდები ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#49
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
gentoo
gentoo კარგი რაა.. არ ვართ აქ მაგ სტატიის წამკითხავები იმიტო რო რეალურის საპირისპიროს ამტკიცებს ლბატ ეგ სტატია და შენ თუ აფტომატიკა მოგწონს წვის პონტშიძალიან კარგია. ციტატა(gentoo @ 10th September 2011 - 20:50) [snapback]308447[/snapback] Современные АКПП ეს არ ნიშნავს 98ში გაკეთებულ კარობკას და მანდ ვაბშე ზოგადი ბაზარია თორე სმგ3 რო კარგია ვიცით ![]() ციტატა(gentoo @ 10th September 2011 - 20:50) [snapback]308447[/snapback] В автомате в одной передаче как бы "спрятаны" две полноценные передачи ![]() leqsoo ლექსო მეზარება კითხვა და გადაიკითხე სტატია იქნება ავტომატი იმპრეზა მოგინდეს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#50
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
mixa
ნაგის წამკითხავი თან რუსულად შენც იცი რო არ ვარ ![]() ![]() აუ მეზარება წერა ![]() ![]() აგერ ფორუმზეც გვყავს ერთი ვიტეკს რო დაინახავს ფეხის თითებიდან აჟრიალებს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#51
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 67 რეგისტრ.: 10-May 11 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,012 ![]() |
ციტატა(leqsoo @ Sep 10 2011, 22:18) [snapback]308477[/snapback] mixa ნაგის წამკითხავი თან რუსულად შენც იცი რო არ ვარ ![]() ![]() აუ მეზარება წერა ![]() ![]() აგერ ფორუმზეც გვყავს ერთი ვიტეკს რო დაინახავს ფეხის თითებიდან აჟრიალებს ![]() Vitek :დ :დ :დ :დ 5000 კაცი არ ვართ ფორუმზე? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#52
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
Devil-Metal
ბარემ 2-2 დაადებინე და ჩემი ლეგასი იყიდე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#53
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 67 რეგისტრ.: 10-May 11 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,012 ![]() |
ციტატა(mixa @ Sep 10 2011, 22:51) [snapback]308502[/snapback] Devil-Metal ბარემ 2-2 დაადებინე და ჩემი ლეგასი იყიდე ![]() გაუწიე ამ აზრს პროპაგანდა და თუ გინდა 5-5 დადონ კაცო ჩემი კი არ მიდის რამე ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#54
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
mixa
ხო ვარიატორი გაგია ალბათ ახალ სუბარუებზე და მექანიკაზე ბევრად ეკონომიური რომაა ისიც გექნება გაგებული. აი ეხლა კაკრაზ ტალონი მომცეს და ხვალ გავალ და დავითვლი ზუსტად რამდენს დაწვავს. ტრასაზე და ქალაქშ. Devil-Metal დამიჯერე რა. ტიპტრონიკი არანაირად არაა მკვდარი. როგორც აქ ზოგიერთებს გონიათ. ადგილიდან აღებაში 1 წამი თუ წააგე იმის დედაც რა. რო მიდიხარ ქალაქში დამიჯერე ავტომატიკით უფრო იშუსტრებ და უფრო სწრაფად ივლი. თან vtd მაგარი კარგი რამაა. ლექსო, არანაირად არაა ტუპოი ბეჩერის ტიპტრონიკი. გაზს რომ მიადგავ ეგრევე აკეთებს კიკდაუნს. ოდნავ მიდგმაზეც კი! და ძალიან საკაიფო იდგავს. ქალაქში კიდევ მუდამ პრობკებში გვიწევს დგომა. 60% მაინც და ავტომატიკა ამ შემთხვევაშI ყველაფრით ჯობია მექანიკას. მარაიჟობა თუ გინდა და სვეტაპორიდან გადახტომა მაშინ იყიდე ლეგასი მექანიკა და თუ გინდა იმენა მანქანით ისიამოვნო და 100% ყურადღება რულზე,გზაზე დარებაზე გქონდეს და წყნარად და გინდაც სწრაფად იარო მაშინ ავტომატი ჯობია. აბა შენ იცი წარმატებები. პ.ს მე პირადად მექანიკა მირჩევნია იმპრეზა ოღონდ. პ.პ.ს ლეგასუ მეხანიკის ფანებს ისიც გეცოდინებათ, ტიპტრონიკ რეჟიმში 9 ათამდე გატრიალებინებს ლეგასი, ჩემ ლეგასზე ეგ ლიმიტი არ აქვს. ტახომეტრი გადავიყვანე რედლაინის ქვემოთ. ტიპტრონიკში რო რთავ როცა გინდა რა სიჩქარეზეც გინდა გადართავ და არანაირად არაა მექანიკაზე ნელი. 99% შემთხვევაშI!!!! ტაქსისტებისგან გექნება გაგონილი უეჭVელი ავტომატი ბევრს წვავსო ხო? ![]() ბევრ ტაქსისტს ვიცნობ მე პირადად 2 დიპლომიანებს ეგეთ არარეუალურ ვეშებს რო ყვებიან და თან ჯერათ ამისი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#55
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 67 რეგისტრ.: 10-May 11 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,012 ![]() |
ციტატა(gentoo @ Sep 10 2011, 23:09) [snapback]308526[/snapback] mixa ხო ვარიატორი გაგია ალბათ ახალ სუბარუებზე და მექანიკაზე ბევრად ეკონომიური რომაა ისიც გექნება გაგებული. აი ეხლა კაკრაზ ტალონი მომცეს და ხვალ გავალ და დავითვლი ზუსტად რამდენს დაწვავს. ტრასაზე და ქალაქშ. Devil-Metal დამიჯერე რა. ტიპტრონიკი არანაირად არაა მკვდარი. როგორც აქ ზოგიერთებს გონიათ. ადგილიდან აღებაში 1 წამი თუ წააგე იმის დედაც რა. რო მიდიხარ ქალაქში დამიჯერე ავტომატიკით უფრო იშუსტრებ და უფრო სწრაფად ივლი. თან vtd მაგარი კარგი რამაა. ლექსო, არანაირად არაა ტუპოი ბეჩერის ტიპტრონიკი. გაზს რომ მიადგავ ეგრევე აკეთებს კიკდაუნს. ოდნავ მიდგმაზეც კი! და ძალიან საკაიფო იდგავს. ქალაქში კიდევ მუდამ პრობკებში გვიწევს დგომა. 60% მაინც და ავტომატიკა ამ შემთხვევაშI ყველაფრით ჯობია მექანიკას. მარაიჟობა თუ გინდა და სვეტაპორიდან გადახტომა მაშინ იყიდე ლეგასი მექანიკა და თუ გინდა იმენა მანქანით ისიამოვნო და 100% ყურადღება რულზე,გზაზე დარებაზე გქონდეს და წყნარად და გინდაც სწრაფად იარო მაშინ ავტომატი ჯობია. აბა შენ იცი წარმატებები. პ.ს მე პირადად მექანიკა მირჩევნია იმპრეზა ოღონდ. პ.პ.ს ლეგასუ მეხანიკის ფანებს ისიც გეცოდინებათ, ტიპტრონიკ რეჟიმში 9 ათამდე გატრიალებინებს ლეგასი, ჩემ ლეგასზე ეგ ლიმიტი არ აქვს. ტახომეტრი გადავიყვანე რედლაინის ქვემოთ. ტიპტრონიკში რო რთავ როცა გინდა რა სიჩქარეზეც გინდა გადართავ და არანაირად არაა მექანიკაზე ნელი. 99% შემთხვევაშI!!!! ტაქსისტებისგან გექნება გაგონილი უეჭVელი ავტომატი ბევრს წვავსო ხო? ![]() ბევრ ტაქსისტს ვიცნობ მე პირადად 2 დიპლომიანებს ეგეთ არარეუალურ ვეშებს რო ყვებიან და თან ჯერათ ამისი ![]() +1 ვსიო შენ გიჯერებ, თან ნაპოვნი მაქ უკვე ავტომატიკა ეხა სად ვეძებო მექანიკა კაცო თან 2500 ად ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#56
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Devil-Metal
მოიცა მთლად მასე ბრმადაც ნუ დამიჯერებ. ჯერ დაჯექი მექანიკაზე მერე ავტომატზე. ნახე იქნებ არ მოგეწონოს. ვააა... მერე მე არ დამაბრალო ![]() უეჭველი ვიცი იმპრეზა მოგინდება. ლეგასის პატრონები ყველა ეგრე არიან. მძიმე მანქანაა და იმპრეზა ამასთან შედარებით პეპელაა. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#57
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 11th September 2011 - 00:09) [snapback]308526[/snapback] ხო ვარიატორი გაგია ალბათ ახალ სუბარუებზე და მექანიკაზე ბევრად ეკონომიური რომაა ისიც გექნება გაგებული. რომელ 280ცხენიან მანქანაზე ნახე ვარიატორი? ციტატა(gentoo @ 11th September 2011 - 00:09) [snapback]308526[/snapback] და თუ გინდა იმენა მანქანით ისიამოვნო და 100% ყურადღება რულზე,გზაზე დარებაზე გქონდეს და წყნარად და გინდაც სწრაფად იარო მაშინ ავტომატი ჯობია. მე მექანიკით ვახერხებ მაგას და რავი... ციტატა(gentoo @ 11th September 2011 - 00:09) [snapback]308526[/snapback] ტაქსისტებისგან გექნება გაგონილი უეჭVელი ავტომატი ბევრს წვავსო ხო? არაა აუცილებელი ტაქსისტი იყო რო მიხვდე რო ქალაქში რო მოძრაობ გრძელი პირველი მეტს დაწვავს და 4იან ავტომატს უფრო გრძელი პირველიაქვს თუ 5იან მექანიკას? gentoo რასთან დამდგარხარ და რას ადარებ რო იძახი ავტომატია ლეგასი ჩქარიაო ეგეც მიწერე ბარემ ამ კაცს მარტლა ტიპტრონი რო იყიდოს ![]() |
|
|
![]() ![]()
გამოხმაურება
#58
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 67 რეგისტრ.: 10-May 11 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,012 ![]() |
ციტატა(gentoo @ Sep 10 2011, 23:27) [snapback]308533[/snapback] Devil-Metal მოიცა მთლად მასე ბრმადაც ნუ დამიჯერებ. ჯერ დაჯექი მექანიკაზე მერე ავტომატზე. ნახე იქნებ არ მოგეწონოს. ვააა... მერე მე არ დამაბრალო ![]() უეჭველი ვიცი იმპრეზა მოგინდება. ლეგასის პატრონები ყველა ეგრე არიან. მძიმე მანქანაა და იმპრეზა ამასთან შედარებით პეპელაა. ![]() იმპრეზა ვიცი ერთ ჩემ ჯიგარსონას ყავს და რო დავჯექი ვეგარ მაწიწკნიდნენ რულზე კბილებით დავეჭიდე მარა გარკვეული მიზეზების გამო ლეგასი მინდა, უეჭველი ლეგასი, თან სამსახური მაქ ისეთი დღე-ღამეში გძეტა 10 საათი ქალაქში უნდა ვიარო და ეხლა არ გინდა მექანიკის რიჩაგთან 10 საათი ბრძოლაა??? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#59
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(Devil-Metal @ 11th September 2011 - 00:30) [snapback]308535[/snapback] დღე-ღამეში გძეტა 10 საათი ქალაქში უნდა ვიარო მე შენბს ადგიულას ჰიბრიდს ვიყიდიდი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#60
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 67 რეგისტრ.: 10-May 11 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,012 ![]() |
ციტატა(mixa @ Sep 10 2011, 23:32) [snapback]308537[/snapback] მე შენბს ადგიულას ჰიბრიდს ვიყიდიდი ![]() ისე მაგაზეც დავფიქრდები ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |