![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
eBay-ზე ბოდიალისას გადავაწყდი ამას:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/EXEDY-DAIKI...=item5d2c3f5e44 მონაცემებში წერია: Exedy Clutch Disc (228mm, 24 spline) შემდეგ შევედი Exedy-ს ავსტრალიურ საიტზე (http://clutchfinder.exedy.com.au/) სადაც წერია რომ მექანიკა ლეგასზე (BE5 B4) მიდის FJK-7123. Specs: Size, Spline OD & No. of Teeth 230 x 25.2 x 24 ამერიკულ გვერდზე (http://www.exedyusa.com/race/Applications) ტურბო ლეგასი ჩამონათვალში არ არის, ამიტომ მოვძებნე WRX. Specs Disc Outer Diameter 228mm (9in) Spline Teeth / Major Diameter 24T / 1in ჩემი აზრით უნდა წავიდეს, მიუხედავად ამერიკულის შედარებით მცირე დიამეტრისა (2მმ არის სხვაობა). მე ეს უფრო მომწონს Stage2 (http://cgi.ebay.com/ebaymotors/F1-RACING-S...=item255df29590 ) Specs: F1 Racing Stage 2 Carbon Kevlar Disc (226mm, 24 spline) აბა გამოცდილო ხალხო რას მირჩევთ ჩამოვიტანო? -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 ![]() |
Stage2;)
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
shreketa
ანუ წავა შენი აზრით? -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 ![]() |
ფორიკაზე დავაყენე 2002იანი იმპრეზა WRX-ის ცეპლენია.. ლეგასის ფორიკაზე დაგვიყენებია ანუ გამოდის რომ WRX ფორიკა ლეგასი ერთია
![]() 228იანი მახსოვს...შავჯოს კითხე ზუსტად იცის მაგან..ისე ამაზონზე ჩვეულებრუიივი ცეპლენია საკმაოდ იაფი ღირდა ადრე ..ეხლა არ ვიცი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Dat.. STI101 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 17,288 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 14 ![]() |
მეც მეყენა ამერიკულ ფორიკაზე.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 ![]() |
100% ვერ გეტყვი მაგრამ სტეიჯ2-ა ავირებდი და ვცდიდი..თუ შენსაზე არ წავიდა სხვა მსურველები იქნებია,,პროსტო დროშI გაიწელება
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ყველა დისკი ერთმანეთზე მიდის, ყველაზე დიდი დისკი აქვს ლეგასს, შესაბამისად ფორიკასი და იმპრეზის დისკები ოდნავ პატარააა....ერთადერთი ის მინუსი ექნება რომ მახავიკზე ნაკლებ ფართობს დაფარავს ცეპლენიის დისკი და ასე ვგონებ რომ ოდნავ ძალის ამბავში იქნება ნაკლები, ანუ ცეპლენიის დისკი დაბუქსავდება რის შედეგადაც ერთი მხარე დისკის და მახავიკი მალე გაცვდება.......
|
|
|
![]() ![]() |