IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

38 გვერდი V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> სუბარუს "ლიფტინგი", ანუ კლირენსის აწევა
FEOLA
გამოხმაურება Nov 25 2009, 23:19
გამოხმაურება #181


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,619
რეგისტრ.: 30-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 53




თქვენ აქ ნამეტანი ჭკვიანი ხალხი ხართ შეკრებილი და მე ნერვების მომშლელი სეკითხვების მეტს არაფერს დაგისმევთ, ასე რომ მარტო თვალყურს გადევნებთ და ბოლო-ბოლო ფინიშზე რო მიხვალთ იმას მაინც მივხვდები biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება Nov 25 2009, 23:20
გამოხმაურება #182


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




ციტატა(bondzgi1 @ 26th November 2009 - 01:09) [snapback]55630[/snapback]
უკვე ავითვისე ქარხნული 5მმ იანი კაკოს ჰქონდა

ვაა საიდან გააძრე ტო? რა დაჯდა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bondzgi1
გამოხმაურება Nov 25 2009, 23:30
გამოხმაურება #183


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




ციტატა(shota @ Nov 26 2009, 00:20) [snapback]55647[/snapback]
ვაა საიდან გააძრე ტო? რა დაჯდა?

შემთხვევით, ბოლოს რომ დაშალა ფორიკა იმაზე, ეყენა 20ლარი თუ არ ვცდები
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FEOLA
გამოხმაურება Nov 25 2009, 23:41
გამოხმაურება #184


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,619
რეგისტრ.: 30-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 53




bondzgi1

რომელი ვერცხლისფერი?

S/20 რო დაშლა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bondzgi1
გამოხმაურება Nov 25 2009, 23:41
გამოხმაურება #185


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




ციტატა(Vajika @ Nov 26 2009, 00:41) [snapback]55657[/snapback]
bondzgi1

რომელი ვერცხლისფერი?

S/20 რო დაშლა?

ჰოუ ცხვირში რომ ქონდა ნაგლეჯი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mazo
გამოხმაურება Nov 26 2009, 09:24
გამოხმაურება #186


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,177
რეგისტრ.: 10-April 09
მომხმარებელი № 17




რა 5 მმ იანი დაითრიე ვერ გავიგე? smile.gif აუ თუ დაიწყებთ მე არ გამმაზოთ ხომ იცით მაგას მეც ვაკეთებ ლიფტი მინდაააა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zimbo
გამოხმაურება Nov 26 2009, 09:29
გამოხმაურება #187


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,890
რეგისტრ.: 15-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 19




მიუხედავად უდიდესი პატივისცემისა პირველ ეტაპზე თავს შევიკავებ ლიფტინგისაგან. ისე ძალიან მაინტერესებს რა გამოვა და ექნება თუ არა რაიმე უკუშედეგები (იმედია არა).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Nov 26 2009, 09:36
გამოხმაურება #188


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




რეგულირებადი სტერჟინები მაგარი იდეაა smile.gif

დალიფტვას ვუერთდები ორივე ხელით და ერთად გავაკეთოთ, შაბათს ან კვირას შევუდგეთ და ელიავაზე გავიდეთ...

მაგრამ მე ყველაზე მეტად რაც მაღელვებს არის ის, რომ ამ პრისტავკებით მხოლოდ კუზაოს აწევ ზევით და როგორც რაკერამ თქვა ხოდებს შეამცირებს, რაც ძალიან ცუდია ისედაც პატარა ხოდიანი მანქანისთვის... ჩემთვის მთავარი მუღამია უფრო დიდი საბურავის დაყენება, რომელსაც სტოიკის ჩაშკები არ უშვებს, რამხელა პრასტავკაც გინდა დაუდო საბურავის ზომას ვერ გაზრდი. აი ამ მიმართულებით უნდა ვიფიქროთ მემგონი. ეს პრობლემა რუსებმა sg5-ის სტოიკებით მოხსნეს

ამ სტერჟინებს და სუხოის კიდევ მე პირადად მთლიანად ჩახსნას ვაპირებ, სასწაული ხოდები მექნება და მშვენივრად რბილად ვივლი wink.gif მოსახვევებში კიდე ჩემი რბილი პადვესკის გამო ისედაც ვერ შევდივარ 140-ით smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 26 2009, 09:38
გამოხმაურება #189


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(bondzgi1 @ Nov 26 2009, 01:13) [snapback]55640[/snapback]
იმიტომ რომ შიგნით შეიწევა ბორბალი ოდნავ, გიტარა უფრო დახრილ პოზიციაში დადგება

ბორბალი რატომ შეიწევა შიგნით?? გიტარა და სტუპიცა კი იქნება ცოტა დახრილ მდგომარეობაში, მაგრამ კაკრაზ საპირისპიროდ დაიხრება, ანუ ამორტიზატორს დაშორდება ბორბალი ოდნავ smile.gif შედეგად უფრო განიერი ან მაღალი საბურავის დაყენება იქნება შესაძლებელი smile.gif

ისე მაგ დროს რაზვალი უნდა სხვანაირად გაასწორო, თორემ საბურავებს გაცვითავს მაგრა, მაგრამ რამდენად მოგცემს საშუალებას ამორტიზატორი რომ რაზვალი დაარეგულირო?? რეგულირებადი ამორტიზატორები დაგჭირდება, თუ ძაან დალიფტვა გინდა, ისე რომ რაზვალი არ აირიოს....


მაღალ საბურავებს რაც შეეხება, მარტო ამორტიზატორი არ ზღუდავს საბურავის სიმაღლეს, ბორბლის არკებიც მნიშნველოვანია მაგ დროს, მოსახვევში შეიძლება შიგნით კრილოზე მოედოს ძაან მაღალი საბურავი, ამიტომ სტუპიცას პრასტავკები უნდა დაუდო, მაგრამ მაგ დროს პაჩებნიკს დაერხევა მალე, თან ძალიან მალე smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Nov 26 2009, 09:42
გამოხმაურება #190


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ციტატა(PAINKILLER @ 26th November 2009 - 11:38) [snapback]55687[/snapback]
მაღალ საბურავებს რაც შეეხება, მარტო ამორტიზატორი არ ზღუდავს საბურავის სიმაღლეს, ბორბლის არკებიც მნიშნველოვანია მაგ დროს, მოსახვევში შეიძლება შიგნით კრილოზე მოედოს ძაან მაღალი საბურავი, ამიტომ სტუპიცას პრასტავკები უნდა დაუდო, მაგრამ მაგ დროს პაჩებნიკს დაერხევა მალე, თან ძალიან მალე

ამ არკებზე მოდებას პეინ უკვე ეგ პრისტავკები შველის, მაღლა იქნება აწეული და აღარ მოედება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 26 2009, 09:42
გამოხმაურება #191


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(crimson @ Nov 26 2009, 11:36) [snapback]55685[/snapback]
რეგულირებადი სტერჟინები მაგარი იდეაა smile.gif

დალიფტვას ვუერთდები ორივე ხელით და ერთად გავაკეთოთ, შაბათს ან კვირას შევუდგეთ და ელიავაზე გავიდეთ...

მაგრამ მე ყველაზე მეტად რაც მაღელვებს არის ის, რომ ამ პრისტავკებით მხოლოდ კუზაოს აწევ ზევით და როგორც რაკერამ თქვა ხოდებს შეამცირებს, რაც ძალიან ცუდია ისედაც პატარა ხოდიანი მანქანისთვის... ჩემთვის მთავარი მუღამია უფრო დიდი საბურავის დაყენება, რომელსაც სტოიკის ჩაშკები არ უშვებს, რამხელა პრასტავკაც გინდა დაუდო საბურავის ზომას ვერ გაზრდი. აი ამ მიმართულებით უნდა ვიფიქროთ მემგონი. ეს პრობლემა რუსებმა sg5-ის სტოიკებით მოხსნეს

ამ სტერჟინებს და სუხოის კიდევ მე პირადად მთლიანად ჩახსნას ვაპირებ, სასწაული ხოდები მექნება და მშვენივრად რბილად ვივლი wink.gif მოსახვევებში კიდე ჩემი რბილი პადვესკის გამო ისედაც ვერ შევდივარ 140-ით smile.gif

ეხლა აჯაზებთ თქვენა, ფორიკას (და იმპრეზას) სუხოის საკმაოდ დიდი ხოდი აქვს (სტერჟნების ორიგინალური კონსტრუქციის გამო), სადამდეც გიტარა ჩამოდის, იქამდე ჩამოდის სუხოიც, ამიტომ რაც არ უნდა დალიფტო, გიტარა ვერანაირად ვერ ჩამოვა სუხოიზე ქვემოთ smile.gif

ასე რომ არავითარი სტერჟნების და სუხოის მოხსნა არ იქნება საჭირო smile.gif

ლეგასის სხვანაირი სტერჟნები აქვს და ეგ მართლა პრობლემაა, საკმაოდ ზღუდავს გიტარის ხოდს....


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Nov 26 2009, 09:43
გამოხმაურება #192


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2





http://myforester.ru/topic4121.html


http://myforester.ru/topic4298.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 26 2009, 09:44
გამოხმაურება #193


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(crimson @ Nov 26 2009, 11:42) [snapback]55689[/snapback]
ამ არკებზე მოდებას პეინ უკვე ეგ პრისტავკები შველის, მაღლა იქნება აწეული და აღარ მოედება

ვააა, ვერ გაიგეთ რას ვამბობ?? მოხვევის დროს მოედება თქო, შიდა მხარეს, მაღლა აწევა რას უშველის??

ციტატა(crimson @ Nov 26 2009, 11:43) [snapback]55691[/snapback]

ოი ბლიად, რეეები უქნიათ biggrin.gif განსაკუთრებით კრილოდან გამომავალი ჰაერის მილი მხიბლავს smile.gif წყალქვეშ შეგიძლია იარო biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება Nov 26 2009, 10:05
გამოხმაურება #194


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




აი აქ წერია ყველაფერი ლიფტინგზე, ძაან ბევრმა დალიფტა რუსეთში დაჟე ტურბინიანებიც...
http://myforester.ru/topic2206.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Nov 26 2009, 10:10
გამოხმაურება #195


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ციტატა(PAINKILLER @ 26th November 2009 - 11:44) [snapback]55692[/snapback]
ვააა, ვერ გაიგეთ რას ვამბობ?? მოხვევის დროს მოედება თქო, შიდა მხარეს, მაღლა აწევა რას უშველის??

მერე რასაც ედება ის არის პლასტმასის, ხოდა რაღაცას უზავ რა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება Nov 26 2009, 10:13
გამოხმაურება #196


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




ციტატა(PAINKILLER @ 26th November 2009 - 11:44) [snapback]55692[/snapback]
ვააა, ვერ გაიგეთ რას ვამბობ?? მოხვევის დროს მოედება თქო, შიდა მხარეს, მაღლა აწევა რას უშველის??

არ მოედება თუ პრასტავკებს გამოჩარხავ სტუპიცისას...და არც ამორტების ჩXაშკებს არ მოედება...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 26 2009, 10:15
გამოხმაურება #197


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




აი ეს ძაან სერიოზული რაღაცაა smile.gif



ანუ ამ კომპლექტით შეგიძლია მთლიანი კორპუსი დაფილტო ხადავოისთან მიმართებაში smile.gif იგულისხმება როგორც წინა ისე უკანა ტრავერსი, თავისი ყველაფრით smile.gif ანუ მატორი+კარობკა+ხიდები+ამორტი
ატორები smile.gif

მაგარი რამეა, არც ყუმბარების დახრის კუთხე იცვლება, არც გიტარის ხოდი მცირდება smile.gif

თუმცა საკმაოდ ძვირია ეს კომპლექტი ქარხნულად გამოშვებული, მაგრამ კუსტარულადაც შეიძლება დამზადება, კაი ტოკარი და მისი ჯანი (თუ სტანოკი biggrin.gif )

ციტატა(crimson @ Nov 26 2009, 12:10) [snapback]55702[/snapback]
მერე რასაც ედება ის არის პლასტმასის, ხოდა რაღაცას უზავ რა

რა არის პლასტმასის, პადკრილნიკზე ამბობ შენ? შიდა მხარეს პადრკინლიკი ფაქტიურად ლანჟერონზეა მიმჯდარი smile.gif

ციტატა(shota @ Nov 26 2009, 12:13) [snapback]55704[/snapback]
არ მოედება თუ პრასტავკებს გამოჩარხავ სტუპიცისას...და არც ამორტების ჩXაშკებს არ მოედება...

მაგ შემთხვევაში არსად არ მოედება, მაგრამ სტუპიცის პაჩებნიკს გაედება მალე smile.gif ნუ ეგ უკვე კომპრომისის საკითხია smile.gif

თუმცა გარეთ გამოწეულ დისკებზე უკვე რისკია რომ ზედა არკას მოედოს, კრილოს გარე ნაწილს ვგულისხმობ smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება Nov 26 2009, 10:23
გამოხმაურება #198


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




ციტატა(PAINKILLER @ 26th November 2009 - 12:15) [snapback]55705[/snapback]
თუმცა გარეთ გამოწეულ დისკებზე უკვე რისკია რომ ზედა არკას მოედოს, კრილოს გარე ნაწილს ვგულისხმობ

ჰოოო აი ეგ აღარ გამხსენებია, თუმცა რუსებმა გააკეთეს ეგრე და არ ედებოდა...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zimbo
გამოხმაურება Nov 26 2009, 10:30
გამოხმაურება #199


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,890
რეგისტრ.: 15-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 19




აი პეინას დადებული ლიფტ კიტის აღწერა, საკმაოდ მაგარი რამეა. ამ კიტიტ მეც ავწევ.
Raising concepts

Body Raising
Body raising is a process of fitting spacers at all points where the body contacts the running gear.
These points are, Engine cross member, Gearbox sub frames, Tail shaft centre bearing, Rear suspension sub frames, Diff carrier, Front and rear McPherson struts etc. The steering shaft is extended by the use of a splined extension so welding is involved.
Some models require longer brake lines, which are included.
Advantages of body raising are.
1. NO INCREASE IN DRIVE SHAFT ANGLES-ღერძების კუთხე არ იზრდება
2. Approach and departure angles improved.
3. Accommodates fitment of larger wheels & tires.
4. More clearance under floor and sills etc.
5. Suspension stroke not affected

SusPENSION RAISING
Suspension Raising is simply fitting heavier duty springs. The height we raise the car depends upon the amount of down travel available and if the suspension and steering geometry will allow for any raising. All suspension designs are a compromise so if more clearance is what you need then you will have to put up with less down travel. In some off road situations this will lead to the suspension reaching its full extension earlier than before.
Advantages of suspension raising are.
1. Extra clearance under the whole care.
2. Better approach and departure angles
3. Better ramp over angles
The disadvantages of Suspension raising are
Increased drive shaft angles and reduced down travel. Both of these points are taken into consideration when designing springs so that we don’t exceed what we regard as acceptable limits.


ეგეც მწარმოებლის საიტის ლინკი

http://www.scorpionsubaru.com/product.htm

საკაიფო რაღაცეები აქვთ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 26 2009, 10:41
გამოხმაურება #200


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(zimbo @ Nov 26 2009, 12:30) [snapback]55720[/snapback]
აი პეინას დადებული ლიფტ კიტის აღწერა, საკმაოდ მაგარი რამეა. ამ კიტიტ მეც ავწევ.
Raising concepts

Body Raising
Body raising is a process of fitting spacers at all points where the body contacts the running gear.
These points are, Engine cross member, Gearbox sub frames, Tail shaft centre bearing, Rear suspension sub frames, Diff carrier, Front and rear McPherson struts etc. The steering shaft is extended by the use of a splined extension so welding is involved.
Some models require longer brake lines, which are included.
Advantages of body raising are.
1. NO INCREASE IN DRIVE SHAFT ANGLES-ღერძების კუთხე არ იზრდება
2. Approach and departure angles improved.
3. Accommodates fitment of larger wheels & tires.
4. More clearance under floor and sills etc.
5. Suspension stroke not affected

SusPENSION RAISING
Suspension Raising is simply fitting heavier duty springs. The height we raise the car depends upon the amount of down travel available and if the suspension and steering geometry will allow for any raising. All suspension designs are a compromise so if more clearance is what you need then you will have to put up with less down travel. In some off road situations this will lead to the suspension reaching its full extension earlier than before.
Advantages of suspension raising are.
1. Extra clearance under the whole care.
2. Better approach and departure angles
3. Better ramp over angles
The disadvantages of Suspension raising are
Increased drive shaft angles and reduced down travel. Both of these points are taken into consideration when designing springs so that we don’t exceed what we regard as acceptable limits.
ეგეც მწარმოებლის საიტის ლინკი

http://www.scorpionsubaru.com/product.htm

საკაიფო რაღაცეები აქვთ

იასნია მთლიანი კუზაოს აწევა სჯობია, მაგრამ უფრო ძვირია და ბევრი ჩალიჩი სჭირდება smile.gif

დაჟე რულევოის კრესტავინას აგრძელებენ მაგ დროს smile.gif


თუმცა თუ დალიფტვაზეა ლაპარაკი, ყველა ვარიანტში სჯობია კუზაო ასწიო, იმიტომ რომ მაგ დროს დიაგონალკის აკიდების შანსი არ გაიზრდება, მარტო ამორტიზატორების აწევის დროს კი გიტარის ხოდი მცირდება, რაც დიაგონალკას უწყობს ხელს smile.gif ოფროუდზე კი ერთერთი პრობლემა კაკრაზე ეგ არის....

თან კუზაოს დალიფტვის დროს ხადავოი+მატორი დაბლა რჩება, ანუ მანევრირება არ უარესდება, ნუ იმდენად მაინც რამდენადაც ამორტიზატორების აწევის დროს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

38 გვერდი V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge