![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#181
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 ![]() |
თქვენ აქ ნამეტანი ჭკვიანი ხალხი ხართ შეკრებილი და მე ნერვების მომშლელი სეკითხვების მეტს არაფერს დაგისმევთ, ასე რომ მარტო თვალყურს გადევნებთ და ბოლო-ბოლო ფინიშზე რო მიხვალთ იმას მაინც მივხვდები
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#182
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
ციტატა(bondzgi1 @ 26th November 2009 - 01:09) [snapback]55630[/snapback] უკვე ავითვისე ქარხნული 5მმ იანი კაკოს ჰქონდა ვაა საიდან გააძრე ტო? რა დაჯდა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#183
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
ციტატა(shota @ Nov 26 2009, 00:20) [snapback]55647[/snapback] ვაა საიდან გააძრე ტო? რა დაჯდა? შემთხვევით, ბოლოს რომ დაშალა ფორიკა იმაზე, ეყენა 20ლარი თუ არ ვცდები |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#184
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 ![]() |
bondzgi1
რომელი ვერცხლისფერი? S/20 რო დაშლა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#185
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
ციტატა(Vajika @ Nov 26 2009, 00:41) [snapback]55657[/snapback] bondzgi1 რომელი ვერცხლისფერი? S/20 რო დაშლა? ჰოუ ცხვირში რომ ქონდა ნაგლეჯი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#186
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,177 რეგისტრ.: 10-April 09 მომხმარებელი № 17 ![]() |
რა 5 მმ იანი დაითრიე ვერ გავიგე?
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#187
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19 ![]() |
მიუხედავად უდიდესი პატივისცემისა პირველ ეტაპზე თავს შევიკავებ ლიფტინგისაგან. ისე ძალიან მაინტერესებს რა გამოვა და ექნება თუ არა რაიმე უკუშედეგები (იმედია არა).
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#188
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
რეგულირებადი სტერჟინები მაგარი იდეაა
![]() დალიფტვას ვუერთდები ორივე ხელით და ერთად გავაკეთოთ, შაბათს ან კვირას შევუდგეთ და ელიავაზე გავიდეთ... მაგრამ მე ყველაზე მეტად რაც მაღელვებს არის ის, რომ ამ პრისტავკებით მხოლოდ კუზაოს აწევ ზევით და როგორც რაკერამ თქვა ხოდებს შეამცირებს, რაც ძალიან ცუდია ისედაც პატარა ხოდიანი მანქანისთვის... ჩემთვის მთავარი მუღამია უფრო დიდი საბურავის დაყენება, რომელსაც სტოიკის ჩაშკები არ უშვებს, რამხელა პრასტავკაც გინდა დაუდო საბურავის ზომას ვერ გაზრდი. აი ამ მიმართულებით უნდა ვიფიქროთ მემგონი. ეს პრობლემა რუსებმა sg5-ის სტოიკებით მოხსნეს ამ სტერჟინებს და სუხოის კიდევ მე პირადად მთლიანად ჩახსნას ვაპირებ, სასწაული ხოდები მექნება და მშვენივრად რბილად ვივლი ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#189
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bondzgi1 @ Nov 26 2009, 01:13) [snapback]55640[/snapback] იმიტომ რომ შიგნით შეიწევა ბორბალი ოდნავ, გიტარა უფრო დახრილ პოზიციაში დადგება ბორბალი რატომ შეიწევა შიგნით?? გიტარა და სტუპიცა კი იქნება ცოტა დახრილ მდგომარეობაში, მაგრამ კაკრაზ საპირისპიროდ დაიხრება, ანუ ამორტიზატორს დაშორდება ბორბალი ოდნავ ![]() ![]() ისე მაგ დროს რაზვალი უნდა სხვანაირად გაასწორო, თორემ საბურავებს გაცვითავს მაგრა, მაგრამ რამდენად მოგცემს საშუალებას ამორტიზატორი რომ რაზვალი დაარეგულირო?? რეგულირებადი ამორტიზატორები დაგჭირდება, თუ ძაან დალიფტვა გინდა, ისე რომ რაზვალი არ აირიოს.... მაღალ საბურავებს რაც შეეხება, მარტო ამორტიზატორი არ ზღუდავს საბურავის სიმაღლეს, ბორბლის არკებიც მნიშნველოვანია მაგ დროს, მოსახვევში შეიძლება შიგნით კრილოზე მოედოს ძაან მაღალი საბურავი, ამიტომ სტუპიცას პრასტავკები უნდა დაუდო, მაგრამ მაგ დროს პაჩებნიკს დაერხევა მალე, თან ძალიან მალე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#190
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 26th November 2009 - 11:38) [snapback]55687[/snapback] მაღალ საბურავებს რაც შეეხება, მარტო ამორტიზატორი არ ზღუდავს საბურავის სიმაღლეს, ბორბლის არკებიც მნიშნველოვანია მაგ დროს, მოსახვევში შეიძლება შიგნით კრილოზე მოედოს ძაან მაღალი საბურავი, ამიტომ სტუპიცას პრასტავკები უნდა დაუდო, მაგრამ მაგ დროს პაჩებნიკს დაერხევა მალე, თან ძალიან მალე ამ არკებზე მოდებას პეინ უკვე ეგ პრისტავკები შველის, მაღლა იქნება აწეული და აღარ მოედება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#191
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(crimson @ Nov 26 2009, 11:36) [snapback]55685[/snapback] რეგულირებადი სტერჟინები მაგარი იდეაა ![]() დალიფტვას ვუერთდები ორივე ხელით და ერთად გავაკეთოთ, შაბათს ან კვირას შევუდგეთ და ელიავაზე გავიდეთ... მაგრამ მე ყველაზე მეტად რაც მაღელვებს არის ის, რომ ამ პრისტავკებით მხოლოდ კუზაოს აწევ ზევით და როგორც რაკერამ თქვა ხოდებს შეამცირებს, რაც ძალიან ცუდია ისედაც პატარა ხოდიანი მანქანისთვის... ჩემთვის მთავარი მუღამია უფრო დიდი საბურავის დაყენება, რომელსაც სტოიკის ჩაშკები არ უშვებს, რამხელა პრასტავკაც გინდა დაუდო საბურავის ზომას ვერ გაზრდი. აი ამ მიმართულებით უნდა ვიფიქროთ მემგონი. ეს პრობლემა რუსებმა sg5-ის სტოიკებით მოხსნეს ამ სტერჟინებს და სუხოის კიდევ მე პირადად მთლიანად ჩახსნას ვაპირებ, სასწაული ხოდები მექნება და მშვენივრად რბილად ვივლი ![]() ![]() ეხლა აჯაზებთ თქვენა, ფორიკას (და იმპრეზას) სუხოის საკმაოდ დიდი ხოდი აქვს (სტერჟნების ორიგინალური კონსტრუქციის გამო), სადამდეც გიტარა ჩამოდის, იქამდე ჩამოდის სუხოიც, ამიტომ რაც არ უნდა დალიფტო, გიტარა ვერანაირად ვერ ჩამოვა სუხოიზე ქვემოთ ![]() ასე რომ არავითარი სტერჟნების და სუხოის მოხსნა არ იქნება საჭირო ![]() ლეგასის სხვანაირი სტერჟნები აქვს და ეგ მართლა პრობლემაა, საკმაოდ ზღუდავს გიტარის ხოდს.... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#192
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#193
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(crimson @ Nov 26 2009, 11:42) [snapback]55689[/snapback] ამ არკებზე მოდებას პეინ უკვე ეგ პრისტავკები შველის, მაღლა იქნება აწეული და აღარ მოედება ვააა, ვერ გაიგეთ რას ვამბობ?? მოხვევის დროს მოედება თქო, შიდა მხარეს, მაღლა აწევა რას უშველის?? ციტატა(crimson @ Nov 26 2009, 11:43) [snapback]55691[/snapback] ოი ბლიად, რეეები უქნიათ ![]() ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#194
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
აი აქ წერია ყველაფერი ლიფტინგზე, ძაან ბევრმა დალიფტა რუსეთში დაჟე ტურბინიანებიც...
http://myforester.ru/topic2206.html |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#195
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 26th November 2009 - 11:44) [snapback]55692[/snapback] ვააა, ვერ გაიგეთ რას ვამბობ?? მოხვევის დროს მოედება თქო, შიდა მხარეს, მაღლა აწევა რას უშველის?? მერე რასაც ედება ის არის პლასტმასის, ხოდა რაღაცას უზავ რა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#196
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 26th November 2009 - 11:44) [snapback]55692[/snapback] ვააა, ვერ გაიგეთ რას ვამბობ?? მოხვევის დროს მოედება თქო, შიდა მხარეს, მაღლა აწევა რას უშველის?? არ მოედება თუ პრასტავკებს გამოჩარხავ სტუპიცისას...და არც ამორტების ჩXაშკებს არ მოედება... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#197
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
აი ეს ძაან სერიოზული რაღაცაა
![]() ![]() ანუ ამ კომპლექტით შეგიძლია მთლიანი კორპუსი დაფილტო ხადავოისთან მიმართებაში ![]() ![]() ატორები ![]() მაგარი რამეა, არც ყუმბარების დახრის კუთხე იცვლება, არც გიტარის ხოდი მცირდება ![]() თუმცა საკმაოდ ძვირია ეს კომპლექტი ქარხნულად გამოშვებული, მაგრამ კუსტარულადაც შეიძლება დამზადება, კაი ტოკარი და მისი ჯანი (თუ სტანოკი ![]() ციტატა(crimson @ Nov 26 2009, 12:10) [snapback]55702[/snapback] მერე რასაც ედება ის არის პლასტმასის, ხოდა რაღაცას უზავ რა რა არის პლასტმასის, პადკრილნიკზე ამბობ შენ? შიდა მხარეს პადრკინლიკი ფაქტიურად ლანჟერონზეა მიმჯდარი ![]() ციტატა(shota @ Nov 26 2009, 12:13) [snapback]55704[/snapback] არ მოედება თუ პრასტავკებს გამოჩარხავ სტუპიცისას...და არც ამორტების ჩXაშკებს არ მოედება... მაგ შემთხვევაში არსად არ მოედება, მაგრამ სტუპიცის პაჩებნიკს გაედება მალე ![]() ![]() თუმცა გარეთ გამოწეულ დისკებზე უკვე რისკია რომ ზედა არკას მოედოს, კრილოს გარე ნაწილს ვგულისხმობ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#198
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 26th November 2009 - 12:15) [snapback]55705[/snapback] თუმცა გარეთ გამოწეულ დისკებზე უკვე რისკია რომ ზედა არკას მოედოს, კრილოს გარე ნაწილს ვგულისხმობ ჰოოო აი ეგ აღარ გამხსენებია, თუმცა რუსებმა გააკეთეს ეგრე და არ ედებოდა... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#199
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19 ![]() |
აი პეინას დადებული ლიფტ კიტის აღწერა, საკმაოდ მაგარი რამეა. ამ კიტიტ მეც ავწევ.
Raising concepts Body Raising Body raising is a process of fitting spacers at all points where the body contacts the running gear. These points are, Engine cross member, Gearbox sub frames, Tail shaft centre bearing, Rear suspension sub frames, Diff carrier, Front and rear McPherson struts etc. The steering shaft is extended by the use of a splined extension so welding is involved. Some models require longer brake lines, which are included. Advantages of body raising are. 1. NO INCREASE IN DRIVE SHAFT ANGLES-ღერძების კუთხე არ იზრდება 2. Approach and departure angles improved. 3. Accommodates fitment of larger wheels & tires. 4. More clearance under floor and sills etc. 5. Suspension stroke not affected SusPENSION RAISING Suspension Raising is simply fitting heavier duty springs. The height we raise the car depends upon the amount of down travel available and if the suspension and steering geometry will allow for any raising. All suspension designs are a compromise so if more clearance is what you need then you will have to put up with less down travel. In some off road situations this will lead to the suspension reaching its full extension earlier than before. Advantages of suspension raising are. 1. Extra clearance under the whole care. 2. Better approach and departure angles 3. Better ramp over angles The disadvantages of Suspension raising are Increased drive shaft angles and reduced down travel. Both of these points are taken into consideration when designing springs so that we don’t exceed what we regard as acceptable limits. ეგეც მწარმოებლის საიტის ლინკი http://www.scorpionsubaru.com/product.htm საკაიფო რაღაცეები აქვთ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#200
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(zimbo @ Nov 26 2009, 12:30) [snapback]55720[/snapback] აი პეინას დადებული ლიფტ კიტის აღწერა, საკმაოდ მაგარი რამეა. ამ კიტიტ მეც ავწევ. Raising concepts Body Raising Body raising is a process of fitting spacers at all points where the body contacts the running gear. These points are, Engine cross member, Gearbox sub frames, Tail shaft centre bearing, Rear suspension sub frames, Diff carrier, Front and rear McPherson struts etc. The steering shaft is extended by the use of a splined extension so welding is involved. Some models require longer brake lines, which are included. Advantages of body raising are. 1. NO INCREASE IN DRIVE SHAFT ANGLES-ღერძების კუთხე არ იზრდება 2. Approach and departure angles improved. 3. Accommodates fitment of larger wheels & tires. 4. More clearance under floor and sills etc. 5. Suspension stroke not affected SusPENSION RAISING Suspension Raising is simply fitting heavier duty springs. The height we raise the car depends upon the amount of down travel available and if the suspension and steering geometry will allow for any raising. All suspension designs are a compromise so if more clearance is what you need then you will have to put up with less down travel. In some off road situations this will lead to the suspension reaching its full extension earlier than before. Advantages of suspension raising are. 1. Extra clearance under the whole care. 2. Better approach and departure angles 3. Better ramp over angles The disadvantages of Suspension raising are Increased drive shaft angles and reduced down travel. Both of these points are taken into consideration when designing springs so that we don’t exceed what we regard as acceptable limits. ეგეც მწარმოებლის საიტის ლინკი http://www.scorpionsubaru.com/product.htm საკაიფო რაღაცეები აქვთ იასნია მთლიანი კუზაოს აწევა სჯობია, მაგრამ უფრო ძვირია და ბევრი ჩალიჩი სჭირდება ![]() დაჟე რულევოის კრესტავინას აგრძელებენ მაგ დროს ![]() თუმცა თუ დალიფტვაზეა ლაპარაკი, ყველა ვარიანტში სჯობია კუზაო ასწიო, იმიტომ რომ მაგ დროს დიაგონალკის აკიდების შანსი არ გაიზრდება, მარტო ამორტიზატორების აწევის დროს კი გიტარის ხოდი მცირდება, რაც დიაგონალკას უწყობს ხელს ![]() თან კუზაოს დალიფტვის დროს ხადავოი+მატორი დაბლა რჩება, ანუ მანევრირება არ უარესდება, ნუ იმდენად მაინც რამდენადაც ამორტიზატორების აწევის დროს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |