![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 ![]() |
ძალიან მაგარია,ამ ტესტმა ბევრი ადამიანი სწორ გზას დააყენა. მადლობა ყველას გაწეული შრომისთვის.
ისე მე ვფიქრობ საჭიროა ეტაპობრივად ჩატარება,იქნებ ჩემპიონივით შემომტანმა(ან მწარმოებელმა)შეცვალა ხარისხი!!! |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
კარგია რომ გაირკვა ყველაფერი , ახლა ყოველგვარი შიშის გარეშე შეგიძლია აირჩიო სასურველი ბრენდი
ციტატა(datoxachi @ 3rd November 2011 - 22:04) [snapback]327054[/snapback] ისე მე ვფიქრობ საჭიროა ეტაპობრივად ჩატარება,იქნებ ჩემპიონივით შემომტანმა(ან მწარმოებელმა)შეცვალა ხარისხი!!! +111111 ეტაპობრივად უნდა გავიმეოროთ ეს ტესტი, რომ შეცდომაში არც ჩვენ შევიდეთ და არც მომხმარებელი კიდევ კარგი მქონდა შენახული ძველი ფილტრი ვინც მიიღო მონაწილეობა და დაამუშავა ეს თემა ყველას დიდი მადლობა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,967 რეგისტრ.: 15-January 11 მომხმარებელი № 1,758 ![]() |
საღოლ მაგარი ინFოა, გაიხარეთ
რა მაინტერესებს, ზეთის ფილტრის მსგავსად სხვა ფილტრებიც რო გაიტესტოს შესაძლებელია? მაგალითად ბენზინის, ჰაერის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,868 რეგისტრ.: 17-March 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 912 ![]() |
crimson
მადლობა კოტე და ბიჭებო ასეთი ინფოსთვის...ვკითხულობდი და მსიამოვნებდა რა დაწვრილებით და ხარისხიანად არის ტესტი ჩატარებული... 10X ეხლა ყველაზე ცუდი PURILATOR-ის ფილტრი ვიყიდე და ეხლა ზეთის შეცვლას ვაპირებდი მე მისწორდებოდა მეთქი ცოტა ხარისხიანი ფილტრი მაქვს თქო ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() რავიცი ხალხი ისე აქებდა ამ პუროლატორს მეც ვიყიდე რა ვიცოდი ეს რა მაიმუნობა იყო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ვააჰ ძალიან საჭირო და ძვირფასი ინფოა. სიყვარული და ზრუნვა სუბარუზე/კლუბზე ამას ქვია =)
ზეთის ანალიზის თემას რომ აიგნორებთ ეგ ცუდია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 3rd November 2011 - 22:59) [snapback]327104[/snapback] ზეთის ანალიზის თემას რომ აიგნორებთ ეგ ცუდია. საიდან მოიტანე რომ ვაიგნორებთ ![]() ციტატა(diasa @ 3rd November 2011 - 21:47) [snapback]327066[/snapback] ზეთის ფილტრის მსგავსად სხვა ფილტრებიც რო გაიტესტოს შესაძლებელია? მაგალითად ბენზინის, ჰაერის ყველაფრის არის შესაძ;ლებელი, მთAვარია ფინანსები და დრო რომ ეს ყველაფერი იყიდო და მერე 1 კვია ამ ყველაფერს უკირკიტო და მნიშვნელოვანი დეტალები აღწერო და აღმოაჩინო. ზეთის ფილტრების შემდეგ უნდა დავტესტოთ ჰაერის ფილტრებიც რომელიც სხვა ფილტრებთAნ შედარებით ყველაზე მარტივია, უბრალოდ დღEსდღEობით საქართველოში არ არის კარგი ჰაერის ფილტრები რომ ერთმანეთს შევაჯიბროთ, ამ ეტაპზე ჰა ჰა ჰა ერთAდერთი ჩემპიონს თუ დატესტავ და ჯაპან ფართს და კიდევ სადმე რაღAცას იპოვი, ჯერ აზრი არ აქვს. 2-3 თვეში წესით კნეხტის ჰაერის ფილტრებიც უნდა შემოვიდეს, კობელშმიდტის და იაპონური რაღAც ტოიოს ფილტრები. იმედია მართლა შემოიტანენ ამ ყველაფერს და ჰაერის ფილტრებზეც კაი ტესტს გავაკეთებთ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336 ![]() |
საღოლ ძაან მაგარია და ძალიან დიდი შრომა გაქვთ გაწეული,,, მაგრამ მეორე ეტაპი ჩემი აზღით ბენზინის ფილტრზე უნდა შეჩერდეს (ალბათ იმიტომ რომ რაოდენობრივად საქართველოში ბევრი მოიპოვება ხოდა რას ჩალიჩობს ვარგა რამედ არა ) თან ზოგი ბენზინის წნევას ზრდიდ და ამაში ფულს ხარჟავს იმ იმედით რომ მანქანა იფრენს
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
საგოლ სერიოზული ანალიზია, დიდი დრო, ენერგია და დიდი თუარა ერთი 150 ლარამდეც დაგიხარჯავთ, რეპექტ.
თუმცა რამდენიმე კითხვა ჩნდება, როცა ერთიდაიგივე ფართობის ელემენტი ერთი 2 ჯერ მეტს ატარებს ვიდრე მეორე, ესეიგი გაცილებით ნაკლებს ფილტრავს.(თუ ტექნოლოგიაში და ხარისხში კოლოსალური სხვაობა არაა) ამის მაგალითია სპორტული დანიშნულების ფილტრები, რომლების ფილტრაციის მაღალი ხარისხი არ გამოირჩევიან, ურჩევნიათ მეტი ზეთი გაატაროს როგორმე, ვკლადიშებში დიდი ზაზორის და + მაღალი წარმადობის კლაპნის სიხისტის/კლაპნის ფართობის მონაცემის გარეშე ვერ იტყვი რომელი ფილტრი გაატარებს ნაკლებს ზეთს ბაიპას კლაპანში. ზეთის წნევის ვარდნა: სტოკ ინტერნალებზე არ შეიმჩნევა ვფიქრობ ცალკე გამოვიტანო ფილტრი, დავაყენო რამე ძააან დიდი ყოველი გადამშვები კლაპნის გარეშე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
crimson
საღოლ კოტე, მართლა კარგი ნამუშევარია და მინდა დიდი მადლობა გითხრა შენ და იმ ხალხს ვინც იღებდა ამ ტესტებში მონაწილეობას!!! SUB 300 ახლა კი ერთი კითხვა შოთას. ანუ ამ შედეგებისა და საკუთარი გამოცდილების გათვალისწინებით შენ როგორც ძრავის სპეციალისტს შეგიძლია ურჩიო კაცს რომელი ფილტრი დააყენოს? ეს ერთი და მეორე კიდე მე ნამდვილად არ მეგონა ჩემპიონის ფილტრი ასე თუ ჩამორჩებოდა უკან და ჰენგსის ფილტრი აჯობებდა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,121 რეგისტრ.: 5-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 67 ![]() |
კარგი ნამუშეარია..
მალადეც! crimson მსგავსი ტესტი ჰაერის და ბენზინის ფილტრებზეც გააკეთოთ ძალიან კარგი ქინება, იმისათვის რომ 100% ით იყო დარწმუნებული , მანქანის შეკეტება ფილტრების გამოცვლით რომ არ დაიწყო.. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(GRINGO @ 4th November 2011 - 15:13) [snapback]327230[/snapback] მსგავსი ტესტი ჰაერის და ბენზინის ფილტრებზეც გააკეთოთ ძალიან კარგი ქინება, იმისათვის რომ 100% ით იყო დარწმუნებული , მანქანის შეკეტება ფილტრების გამოცვლით რომ არ დაიწყო.. ეგ ცოტა უფრო რთული საქმეა, ჰაერის ფილტრის მფილტრავი ელემენტი შეიძლება ატარებდეს ჰაერს, მაგრამ კარკასი არ ვარგოდეს და შედეგად დაიღუნოს და შეიწოვოს ტურბინამ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
მადლობა კოტეს და ბიჭებს ვინც ამ საქმეში მონაწილეობა მიიღო
პ.ს. მე რომ 4 ფილტრი დავტოვე გასაჭრელად, ეგენი დაიკარგა თუ ? 1 სუბარუ ორიგინალი ჩამოყოლილი იაპონიიდან 2 ტაიპM-ზე ჩამოყოლილი თეთრი რაღაც ფირმა არ მახსოვს 3 კობელშმიდტი თუ რაღაც დასახელება პრემიუმში რომ იყიდებ(ოდა)ა 4 AMC..... პირველი ორი საინტერესო იყო როგორც იქაური ორიგინალები, და ცოტა განსხვავებული თან ერთმანეთისგან, ამიტომ ეტალონად გამოდგებოდა თუ არა რომელიმე ერთი ან ორივე ერთად ეგ გაირკვეოდა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
ციტატა(karoche @ 4th November 2011 - 17:13) [snapback]327310[/snapback] 1 სუბარუ ორიგინალი ჩამოყოლილი იაპონიიდან 2 ტაიპM-ზე ჩამოყოლილი თეთრი რაღაც ფირმა არ მახსოვს ესენი ნახმარი ფილტრები თუ იყო ნაკლებად ივარგებდა ჩემის აზრით ტესტირებისათვის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ბენზინის ფილტრის ტესტი საინტერესო იქნებოდა ამის მერე ვიდრე ჰაერის
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
ციტატა(levanisan @ Nov 4 2011, 17:56) [snapback]327318[/snapback] ესენი ნახმარი ფილტრები თუ იყო ნაკლებად ივარგებდა ჩემის აზრით ტესტირებისათვის ![]() რატო, ეგაც საინტერესოა. შეიძლება ახალი კარგი ხარისხის შთაბეჭდილებას ტოვებდეს და 1000 კმ-ს გავლის შემდეგ ბანძდებოდეს. თუმცა ეგ ცოტა ძნელია, რადგან სხვადასხვა მანქანების ფილტრს ვერ გამოიყენებ ![]() -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(Niklolozi @ 5th November 2011 - 00:27) [snapback]327493[/snapback] სხვადასხვა მანქანების ფილტრს ვერ გამოიყენებ რატომ ვერ გამოიყენებ? თუ მანქანას არანაირი პრობლემა არ აღენიშნება და ზეთი იცი რომ შეცვლიალი 5000კმ-ზე რატომაც არა...ვერანაირ პრობლემას ვერ ვხედავ.... რათქმაუნდა ისიც უნდა აღინიშნოს რა პირობებშია ეგ 5000 კმ გავლილი და ვსიო.... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(bako @ 4th November 2011 - 11:42) [snapback]327174[/snapback] კლაპნის სიხისტის/კლაპნის ფართობის მონაცემის გარეშე ვერ იტყვი რომელი ფილტრი გაატარებს ნაკლებს ზეთს ბაიპას კლაპანში. მე რასაც დავაკვირდი ბაიპასის კლაპანი არის ერთიდაიგივე დიამეტრის , ბაიპასების შემოწმება არის შეშაძლებელი , ( თთ რომელი ფილტრი რამდენზე ხსნის ) თანხა ჭირდება ამ საქმეს და სპეციალური მოწყობილობა , შევიძენთ და დაესმება წერტილი ამ თემას ციტატა(levanisan @ 4th November 2011 - 11:47) [snapback]327197[/snapback] SUB 300 ახლა კი ერთი კითხვა შოთას. ანუ ამ შედეგებისა და საკუთარი გამოცდილების გათვალისწინებით შენ როგორც ძრავის სპეციალისტს შეგიძლია ურჩიო კაცს რომელი ფილტრი დააყენოს? მთლიანობაში როგორც თემის ავტორმა ჩამოაყალიბა , მთელი რიგი ინფორმაციების და ტესტების გათვალისწინებით მე პირადად ამ აღნიშნულიდან პირველ ოთხ ბრენდს ვაძლევ უპირატესობას , ეხლა ჩემპიონი აყენია ჩემთან მოტულის ზეთი მისხია კი გავიარე უკვე 5000 არანაირი პრობლემა არ აქვს ძრავს მაგრამ შედეგებმა თავის სათქმელი თქვა და ფარდა ახადა ყველფერს ![]() ციტატა(levanisan @ 4th November 2011 - 11:47) [snapback]327197[/snapback] ეს ერთი და მეორე კიდე მე ნამდვილად არ მეგონა ჩემპიონის ფილტრი ასე თუ ჩამორჩებოდა უკან და ჰენგსის ფილტრი აჯობებდა. სამწუხაროდ მოხდა ესეთი ფაქტი , და ვიაც სურვილი გაქვთ შეგვიძლია განახოთ თუ რამდენად განსხვავდება ჩემი ნაყიდი ჩემპიონის გაჯრილი ფილტრი (რამოდენიმე წლის უკანდელი ) და დღევანდელი ნაყიდი , მე არ ვიცი რა მოხდა და სად მოხდა , მაგრამ კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი რომ რაღაცას რო შეამოწმებ მერე კიდე უნდა გადაამოწმო (კიდევ უნდა გადაამოწმო ...და ასე შემდეგ ![]() ციტატა(karoche @ 4th November 2011 - 17:13) [snapback]327310[/snapback] პ.ს. მე რომ 4 ფილტრი დავტოვე გასაჭრელად, ეგენი დაიკარგა თუ ? 1 სუბარუ ორიგინალი ჩამოყოლილი იაპონიიდან 2 ტაიპM-ზე ჩამოყოლილი თეთრი რაღაც ფირმა არ მახსოვს 3 კობელშმიდტი თუ რაღაც დასახელება პრემიუმში რომ იყიდებ(ოდა)ა 4 AMC..... ჩემთან არის გიზო ეს ფილტრები ორშაბათს თავისუფალი დღე მაქვს და აუცილებლად გავჭრი და გადავცემ კოტეს და განვიხილავთ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
SUB 300
ძალიან კარგი, რემონტის პირობებში რომ შენ ეგ მაინც შეინახე და არ დაიკარგა, საღოლ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ვააა, საინტერესოა, მე FRAM-ის ფილტრი მაქვს და როგორი მონაცემები ექნებოდა მაგრა მაინტერესებს
![]() გარეგნულად ძაან სექსუალურად კი გამოიყურება, ყუთიც მაგარი გაფომრებული აქვს, თვითონ ფილტრზეც ხარისხიანი წარწერებია, სხვა ყველაფერიც კარგად არის გარედან, აი შიგნიდან რანაირია ეგ არ ვიცი ![]() სადღაც 15 ლარი ჯდება ჩამოტანით და თუ მოახერხებთ იქნებ ეგეც გაკვეთოთ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ავტორთან მაქვს ერთი შეკითხვა და sub-300-თან.
ვინაიდან, ყველას გვაწუხებს ეს თემა. ბაიპას კლაპანს ვგულისხმობ. მერე წაშალეთ ეს პოსტი. რომ დაბინძურდეს თემა. უაზრო კომენტებით. აი სუბარუს მონაცემები: It was asked a while back what the numbers were on the Subaru oil pump, during discussion regarding the 23psi bypass pressure setting in the Subaru OE oil filter, as we were trying to figure out why the bypass pressure spec was set so high. So here are the specs on the oil pump, to possibily help understand why the filter bypass rating is set @ 23psi (23.2 actually) Oil Pump info for 2009 Subaru 2.5 liter four cylinder(identical specs for Turbo DOHC and NA SOHC 2.5 liter motors): Lubrication Method: Forced lubrication Pump Type: Trochoid type Performance (oil temp 80 C which is 176 F) 600rpm: Discharge Pressure 14psi; Discharge rate 4.9 US quarts or more per minute 5000rpm: Discharge pressure 43psi; Discharge rate 49.7 US quarts or more per minute[ (ამას მიაქციეთ ყურადღება) ეს გამოდის. 50 ლიტრი წუთში. მოდით რომელიმე ფილტრი ავიღოთ და ვცადოთ ეს მოცულობა ავატაროთ 1 წუთში... რა მოხდება, ეჭვი მაქვს რომ ბაიპასი დროზე ადრე გაიხსნება. სუბარუს 99% მწარმოებლებისგან განსხვავდება. ამხელა წარმადობა არავის არ აქვს. და ფილტრიც შესაბამისი უნდა ქონდეს. ეს მხოლო 5000 ბრუნზეა და 7500-ზე რას იზავს? დაიფლითება ეგ ფილტრები ეჭვი მაქვს ბაიპასი რომ არ ქონდეს. ანუ სულ ბაიპასში იმუშავებს ან ელემენტს გააფუჭებს. ცივზეც ივეა. Relief Valve working pressure: 85psi Oil Filter Type: Full Flow Filtration Area: 124 sq in (800 sq cm) Bypass Valve opening pressure: 23.2psi Outer diameter x width: 2.68 x 2.56 in (68 x 65mm) Installation screw specifications: M 20 x 1.5 Oil Pressure Switch warning light operating pressure: 2.1 psi Oil Pressure Switch proof pressure: 142 psi |
|
|
![]() ![]() |