IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

4 გვერდი V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> ზეთის ფილტრების შედარება, bosch,mahle,hengst,denso,oem...
datoxachi
გამოხმაურება Nov 3 2011, 21:04
გამოხმაურება #21


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




ძალიან მაგარია,ამ ტესტმა ბევრი ადამიანი სწორ გზას დააყენა. მადლობა ყველას გაწეული შრომისთვის.

ისე მე ვფიქრობ საჭიროა ეტაპობრივად ჩატარება,იქნებ ჩემპიონივით შემომტანმა(ან მწარმოებელმა)შეცვალა ხარისხი!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Nov 3 2011, 21:30
გამოხმაურება #22


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




კარგია რომ გაირკვა ყველაფერი , ახლა ყოველგვარი შიშის გარეშე შეგიძლია აირჩიო სასურველი ბრენდი

ციტატა(datoxachi @ 3rd November 2011 - 22:04) [snapback]327054[/snapback]
ისე მე ვფიქრობ საჭიროა ეტაპობრივად ჩატარება,იქნებ ჩემპიონივით შემომტანმა(ან მწარმოებელმა)შეცვალა ხარისხი!!!


+111111
ეტაპობრივად უნდა გავიმეოროთ ეს ტესტი, რომ შეცდომაში არც ჩვენ შევიდეთ და არც მომხმარებელი
კიდევ კარგი მქონდა შენახული ძველი ფილტრი

ვინც მიიღო მონაწილეობა და დაამუშავა ეს თემა ყველას დიდი მადლობა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
diasa
გამოხმაურება Nov 3 2011, 21:47
გამოხმაურება #23


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,967
რეგისტრ.: 15-January 11
მომხმარებელი № 1,758




საღოლ მაგარი ინFოა, გაიხარეთ

რა მაინტერესებს, ზეთის ფილტრის მსგავსად სხვა ფილტრებიც რო გაიტესტოს შესაძლებელია? მაგალითად ბენზინის, ჰაერის
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nugo85
გამოხმაურება Nov 3 2011, 22:31
გამოხმაურება #24


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,868
რეგისტრ.: 17-March 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 912




crimson

მადლობა კოტე და ბიჭებო ასეთი ინფოსთვის...ვკითხულობდი და მსიამოვნებდა რა დაწვრილებით და ხარისხიანად არის ტესტი ჩატარებული...

10X

ეხლა ყველაზე ცუდი PURILATOR-ის ფილტრი ვიყიდე და ეხლა ზეთის შეცვლას ვაპირებდი მე მისწორდებოდა მეთქი ცოტა ხარისხიანი ფილტრი მაქვს თქო sad.gif sad.gif ახლა რა ჯანდაბა ვუყო ეს მანქანაზე როგორ დავაყენო dash2.gif dash2.gif dash2.gif dash2.gif

რავიცი ხალხი ისე აქებდა ამ პუროლატორს მეც ვიყიდე რა ვიცოდი ეს რა მაიმუნობა იყო sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Nov 3 2011, 22:59
გამოხმაურება #25


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




ვააჰ ძალიან საჭირო და ძვირფასი ინფოა. სიყვარული და ზრუნვა სუბარუზე/კლუბზე ამას ქვია =)

ზეთის ანალიზის თემას რომ აიგნორებთ ეგ ცუდია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Nov 4 2011, 09:17
გამოხმაურება #26


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ციტატა(gentoo @ 3rd November 2011 - 22:59) [snapback]327104[/snapback]
ზეთის ანალიზის თემას რომ აიგნორებთ ეგ ცუდია.

საიდან მოიტანე რომ ვაიგნორებთ smile.gif ტექნიკურად ყველაფერი მოფიქრებული გვაქვს რა და როგორ უნდა გავაკეთოთ, უბრალოდ ეგ ძვირი სიამოვნებაა და ჯერ ვერ ვაკეთებთ, იმედია მალე შევძლებთ

ციტატა(diasa @ 3rd November 2011 - 21:47) [snapback]327066[/snapback]
ზეთის ფილტრის მსგავსად სხვა ფილტრებიც რო გაიტესტოს შესაძლებელია? მაგალითად ბენზინის, ჰაერის

ყველაფრის არის შესაძ;ლებელი, მთAვარია ფინანსები და დრო რომ ეს ყველაფერი იყიდო და მერე 1 კვია ამ ყველაფერს უკირკიტო და მნიშვნელოვანი დეტალები აღწერო და აღმოაჩინო.

ზეთის ფილტრების შემდეგ უნდა დავტესტოთ ჰაერის ფილტრებიც რომელიც სხვა ფილტრებთAნ შედარებით ყველაზე მარტივია, უბრალოდ დღEსდღEობით საქართველოში არ არის კარგი ჰაერის ფილტრები რომ ერთმანეთს შევაჯიბროთ, ამ ეტაპზე ჰა ჰა ჰა ერთAდერთი ჩემპიონს თუ დატესტავ და ჯაპან ფართს და კიდევ სადმე რაღAცას იპოვი, ჯერ აზრი არ აქვს. 2-3 თვეში წესით კნეხტის ჰაერის ფილტრებიც უნდა შემოვიდეს, კობელშმიდტის და იაპონური რაღAც ტოიოს ფილტრები. იმედია მართლა შემოიტანენ ამ ყველაფერს და ჰაერის ფილტრებზეც კაი ტესტს გავაკეთებთ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TaO
გამოხმაურება Nov 4 2011, 09:33
გამოხმაურება #27


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,942
რეგისტრ.: 17-August 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,336




საღოლ ძაან მაგარია და ძალიან დიდი შრომა გაქვთ გაწეული,,, მაგრამ მეორე ეტაპი ჩემი აზღით ბენზინის ფილტრზე უნდა შეჩერდეს (ალბათ იმიტომ რომ რაოდენობრივად საქართველოში ბევრი მოიპოვება ხოდა რას ჩალიჩობს ვარგა რამედ არა ) თან ზოგი ბენზინის წნევას ზრდიდ და ამაში ფულს ხარჟავს იმ იმედით რომ მანქანა იფრენს biggrin.gif მაგრამ ფილტრმა თუ არ გაატარა რა აზრია მაშინ წვალების
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Nov 4 2011, 10:42
გამოხმაურება #28


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




საგოლ სერიოზული ანალიზია, დიდი დრო, ენერგია და დიდი თუარა ერთი 150 ლარამდეც დაგიხარჯავთ, რეპექტ.

თუმცა რამდენიმე კითხვა ჩნდება,

როცა ერთიდაიგივე ფართობის ელემენტი ერთი 2 ჯერ მეტს ატარებს ვიდრე მეორე, ესეიგი გაცილებით ნაკლებს ფილტრავს.(თუ ტექნოლოგიაში და ხარისხში კოლოსალური სხვაობა არაა)
ამის მაგალითია სპორტული დანიშნულების ფილტრები, რომლების ფილტრაციის მაღალი ხარისხი არ გამოირჩევიან, ურჩევნიათ მეტი ზეთი გაატაროს როგორმე, ვკლადიშებში დიდი ზაზორის და + მაღალი წარმადობის

კლაპნის სიხისტის/კლაპნის ფართობის მონაცემის გარეშე ვერ იტყვი რომელი ფილტრი გაატარებს ნაკლებს ზეთს ბაიპას კლაპანში.

ზეთის წნევის ვარდნა: სტოკ ინტერნალებზე არ შეიმჩნევა

ვფიქრობ ცალკე გამოვიტანო ფილტრი, დავაყენო რამე ძააან დიდი ყოველი გადამშვები კლაპნის გარეშე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
levanisan
გამოხმაურება Nov 4 2011, 10:47
გამოხმაურება #29


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,843
რეგისტრ.: 13-September 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,404




crimson
საღოლ კოტე, მართლა კარგი ნამუშევარია და მინდა დიდი მადლობა გითხრა შენ და იმ ხალხს ვინც იღებდა ამ ტესტებში მონაწილეობას!!!

SUB 300
ახლა კი ერთი კითხვა შოთას.
ანუ ამ შედეგებისა და საკუთარი გამოცდილების გათვალისწინებით შენ როგორც ძრავის სპეციალისტს შეგიძლია ურჩიო კაცს რომელი ფილტრი დააყენოს?
ეს ერთი და მეორე კიდე მე ნამდვილად არ მეგონა ჩემპიონის ფილტრი ასე თუ ჩამორჩებოდა უკან და ჰენგსის ფილტრი აჯობებდა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GRINGO
გამოხმაურება Nov 4 2011, 14:13
გამოხმაურება #30


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,121
რეგისტრ.: 5-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 67




კარგი ნამუშეარია..
მალადეც!

crimson
მსგავსი ტესტი ჰაერის და ბენზინის ფილტრებზეც გააკეთოთ ძალიან კარგი ქინება, იმისათვის რომ 100% ით იყო დარწმუნებული , მანქანის შეკეტება ფილტრების გამოცვლით რომ არ დაიწყო..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Nov 4 2011, 14:21
გამოხმაურება #31


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(GRINGO @ 4th November 2011 - 15:13) [snapback]327230[/snapback]
მსგავსი ტესტი ჰაერის და ბენზინის ფილტრებზეც გააკეთოთ ძალიან კარგი ქინება, იმისათვის რომ 100% ით იყო დარწმუნებული , მანქანის შეკეტება ფილტრების გამოცვლით რომ არ დაიწყო..

ეგ ცოტა უფრო რთული საქმეა, ჰაერის ფილტრის მფილტრავი ელემენტი შეიძლება ატარებდეს ჰაერს, მაგრამ კარკასი არ ვარგოდეს და შედეგად დაიღუნოს და შეიწოვოს ტურბინამ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karoche
გამოხმაურება Nov 4 2011, 16:13
გამოხმაურება #32


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,484
რეგისტრ.: 7-August 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 286




მადლობა კოტეს და ბიჭებს ვინც ამ საქმეში მონაწილეობა მიიღო

პ.ს. მე რომ 4 ფილტრი დავტოვე გასაჭრელად, ეგენი დაიკარგა თუ ?

1 სუბარუ ორიგინალი ჩამოყოლილი იაპონიიდან
2 ტაიპM-ზე ჩამოყოლილი თეთრი რაღაც ფირმა არ მახსოვს
3 კობელშმიდტი თუ რაღაც დასახელება პრემიუმში რომ იყიდებ(ოდა)ა
4 AMC.....

პირველი ორი საინტერესო იყო როგორც იქაური ორიგინალები, და ცოტა განსხვავებული თან ერთმანეთისგან, ამიტომ ეტალონად გამოდგებოდა თუ არა რომელიმე ერთი ან ორივე ერთად ეგ გაირკვეოდა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
levanisan
გამოხმაურება Nov 4 2011, 16:56
გამოხმაურება #33


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,843
რეგისტრ.: 13-September 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,404




ციტატა(karoche @ 4th November 2011 - 17:13) [snapback]327310[/snapback]
1 სუბარუ ორიგინალი ჩამოყოლილი იაპონიიდან
2 ტაიპM-ზე ჩამოყოლილი თეთრი რაღაც ფირმა არ მახსოვს

ესენი ნახმარი ფილტრები თუ იყო ნაკლებად ივარგებდა ჩემის აზრით ტესტირებისათვის wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaspera
გამოხმაურება Nov 4 2011, 20:22
გამოხმაურება #34


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,824
რეგისტრ.: 24-June 09
მომხმარებელი № 189




ბენზინის ფილტრის ტესტი საინტერესო იქნებოდა ამის მერე ვიდრე ჰაერის
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Niklolozi
გამოხმაურება Nov 5 2011, 00:27
გამოხმაურება #35


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,115
რეგისტრ.: 28-July 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 254




ციტატა(levanisan @ Nov 4 2011, 17:56) [snapback]327318[/snapback]
ესენი ნახმარი ფილტრები თუ იყო ნაკლებად ივარგებდა ჩემის აზრით ტესტირებისათვის wink.gif

რატო, ეგაც საინტერესოა. შეიძლება ახალი კარგი ხარისხის შთაბეჭდილებას ტოვებდეს და 1000 კმ-ს გავლის შემდეგ ბანძდებოდეს. თუმცა ეგ ცოტა ძნელია, რადგან სხვადასხვა მანქანების ფილტრს ვერ გამოიყენებ sad.gif.


--------------------
I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Nov 5 2011, 07:33
გამოხმაურება #36


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(Niklolozi @ 5th November 2011 - 00:27) [snapback]327493[/snapback]
სხვადასხვა მანქანების ფილტრს ვერ გამოიყენებ

რატომ ვერ გამოიყენებ? თუ მანქანას არანაირი პრობლემა არ აღენიშნება და ზეთი იცი რომ შეცვლიალი 5000კმ-ზე რატომაც არა...ვერანაირ პრობლემას ვერ ვხედავ.... რათქმაუნდა ისიც უნდა აღინიშნოს რა პირობებშია ეგ 5000 კმ გავლილი და ვსიო....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Nov 5 2011, 08:57
გამოხმაურება #37


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(bako @ 4th November 2011 - 11:42) [snapback]327174[/snapback]
კლაპნის სიხისტის/კლაპნის ფართობის მონაცემის გარეშე ვერ იტყვი რომელი ფილტრი გაატარებს ნაკლებს ზეთს ბაიპას კლაპანში.


მე რასაც დავაკვირდი ბაიპასის კლაპანი არის ერთიდაიგივე დიამეტრის , ბაიპასების შემოწმება არის შეშაძლებელი , ( თთ რომელი ფილტრი რამდენზე ხსნის ) თანხა ჭირდება ამ საქმეს და სპეციალური მოწყობილობა , შევიძენთ და დაესმება წერტილი ამ თემას


ციტატა(levanisan @ 4th November 2011 - 11:47) [snapback]327197[/snapback]
SUB 300
ახლა კი ერთი კითხვა შოთას.
ანუ ამ შედეგებისა და საკუთარი გამოცდილების გათვალისწინებით შენ როგორც ძრავის სპეციალისტს შეგიძლია ურჩიო კაცს რომელი ფილტრი დააყენოს?

მთლიანობაში როგორც თემის ავტორმა ჩამოაყალიბა , მთელი რიგი ინფორმაციების და ტესტების გათვალისწინებით მე პირადად ამ აღნიშნულიდან პირველ ოთხ ბრენდს ვაძლევ უპირატესობას , ეხლა ჩემპიონი აყენია ჩემთან მოტულის ზეთი მისხია კი გავიარე უკვე 5000 არანაირი პრობლემა არ აქვს ძრავს მაგრამ შედეგებმა თავის სათქმელი თქვა და ფარდა ახადა ყველფერს


ციტატა(levanisan @ 4th November 2011 - 11:47) [snapback]327197[/snapback]
ეს ერთი და მეორე კიდე მე ნამდვილად არ მეგონა ჩემპიონის ფილტრი ასე თუ ჩამორჩებოდა უკან და ჰენგსის ფილტრი აჯობებდა.

სამწუხაროდ მოხდა ესეთი ფაქტი , და ვიაც სურვილი გაქვთ შეგვიძლია განახოთ თუ რამდენად განსხვავდება ჩემი ნაყიდი ჩემპიონის გაჯრილი ფილტრი (რამოდენიმე წლის უკანდელი ) და დღევანდელი ნაყიდი , მე არ ვიცი რა მოხდა და სად მოხდა , მაგრამ კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი რომ რაღაცას რო შეამოწმებ მერე კიდე უნდა გადაამოწმო (კიდევ უნდა გადაამოწმო ...და ასე შემდეგ biggrin.gif ) მოტყუებული რომ არ დარჩე
ციტატა(karoche @ 4th November 2011 - 17:13) [snapback]327310[/snapback]
პ.ს. მე რომ 4 ფილტრი დავტოვე გასაჭრელად, ეგენი დაიკარგა თუ ?

1 სუბარუ ორიგინალი ჩამოყოლილი იაპონიიდან
2 ტაიპM-ზე ჩამოყოლილი თეთრი რაღაც ფირმა არ მახსოვს
3 კობელშმიდტი თუ რაღაც დასახელება პრემიუმში რომ იყიდებ(ოდა)ა
4 AMC.....


ჩემთან არის გიზო ეს ფილტრები ორშაბათს თავისუფალი დღე მაქვს და აუცილებლად გავჭრი და გადავცემ კოტეს და განვიხილავთ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karoche
გამოხმაურება Nov 5 2011, 22:52
გამოხმაურება #38


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,484
რეგისტრ.: 7-August 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 286




SUB 300
ძალიან კარგი, რემონტის პირობებში რომ შენ ეგ მაინც შეინახე და არ დაიკარგა, საღოლ smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Nov 6 2011, 00:36
გამოხმაურება #39


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ვააა, საინტერესოა, მე FRAM-ის ფილტრი მაქვს და როგორი მონაცემები ექნებოდა მაგრა მაინტერესებს smile.gif

გარეგნულად ძაან სექსუალურად კი გამოიყურება, ყუთიც მაგარი გაფომრებული აქვს, თვითონ ფილტრზეც ხარისხიანი წარწერებია, სხვა ყველაფერიც კარგად არის გარედან, აი შიგნიდან რანაირია ეგ არ ვიცი biggrin.gif

სადღაც 15 ლარი ჯდება ჩამოტანით და თუ მოახერხებთ იქნებ ეგეც გაკვეთოთ smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gentoo
გამოხმაურება Nov 6 2011, 11:22
გამოხმაურება #40


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




ავტორთან მაქვს ერთი შეკითხვა და sub-300-თან.
ვინაიდან, ყველას გვაწუხებს ეს თემა. ბაიპას კლაპანს ვგულისხმობ. მერე წაშალეთ ეს პოსტი.
რომ დაბინძურდეს თემა. უაზრო კომენტებით.

აი სუბარუს მონაცემები:

It was asked a while back what the numbers were on the Subaru oil pump, during discussion regarding the 23psi bypass pressure setting in the Subaru OE oil filter, as we were trying to figure out why the bypass pressure spec was set so high. So here are the specs on the oil pump, to possibily help understand why the filter bypass rating is set @ 23psi (23.2 actually)

Oil Pump info for 2009 Subaru 2.5 liter four cylinder(identical specs for Turbo DOHC and NA SOHC 2.5 liter motors):


Lubrication Method: Forced lubrication
Pump Type: Trochoid type

Performance (oil temp 80 C which is 176 F)

600rpm: Discharge Pressure 14psi; Discharge rate 4.9 US quarts or more per minute

5000rpm: Discharge pressure 43psi; Discharge rate 49.7 US quarts or more per minute[ (ამას მიაქციეთ ყურადღება)
ეს გამოდის. 50 ლიტრი წუთში.
მოდით რომელიმე ფილტრი ავიღოთ და ვცადოთ ეს მოცულობა ავატაროთ 1 წუთში...
რა მოხდება, ეჭვი მაქვს რომ ბაიპასი დროზე ადრე გაიხსნება. სუბარუს 99% მწარმოებლებისგან განსხვავდება. ამხელა
წარმადობა არავის არ აქვს.
და ფილტრიც შესაბამისი უნდა ქონდეს. ეს მხოლო 5000 ბრუნზეა და 7500-ზე რას იზავს?
დაიფლითება ეგ ფილტრები ეჭვი მაქვს ბაიპასი რომ არ ქონდეს. ანუ სულ ბაიპასში იმუშავებს ან ელემენტს გააფუჭებს.
ცივზეც ივეა.

Relief Valve working pressure: 85psi

Oil Filter

Type: Full Flow
Filtration Area: 124 sq in (800 sq cm)
Bypass Valve opening pressure: 23.2psi
Outer diameter x width: 2.68 x 2.56 in (68 x 65mm)
Installation screw specifications: M 20 x 1.5

Oil Pressure Switch warning light operating pressure: 2.1 psi
Oil Pressure Switch proof pressure: 142 psi

Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 გვერდი V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge