![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,641 რეგისტრ.: 24-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 657 ![]() |
დღეს სამსახურიდნა რომ გამოვედი სპეციალურათ დავინიშნე დრო 4 წუთში წყლის დაჩიკის ისარი იყო ქვემოდან 4 ნიშნულზე მანქნა მთელი ღამე გარეთ ეყენა ღია ცის ქვეშ გარაში მაგდენიც არ უნდა იფრო მალე თბება
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
პირველ ნიშნულამდე 10 წუთამდე უნდა. ვიძვრები და ხალასტოი ბრუნით დავდივარ დაახლოებით 50 მეტრამდე. ნიშნული სადღაც მესამე ისრამდეა ამ დროს. გზაზე გავალ თუარა 200 მეტრში უკვე ნორმაზეა, მაგრამ არ ვაჭარე გაზს რამოდენიმე კმ-კიდევ. ბოლომდე არ ვაჭერ თორე ისე როგორ არა
![]() ამ რეჟიმში წვა იმატებს. ზაფხულშიც იგივენაირად ვაკეთებ. წვა მაინც ნაკლები გამოდის. რამდენით ზუსტად არ ვიცი. ისე ხალასტოიზე დიდხანს დგომა ძალიან ცუდია. ზეთში ბევრი ბენზინი ხვდება. ეს იქიდან ვიცი რომ როცა ანალიზზე უშვებ ზეთს გთხოვენ რომ ძრავი გაახურო სამუშაო ტემპერატურამდე და მერე აიღო ნიმუში და იქვე უწერიათ რომ ხალასტოიზე თუ იყო ნამუშევარი ბევრ ბენზინს აჩვენებს ანალიზი ამიტომ ჯობია მოძრაობაში გაახუროთო. ბენზინი 70 გრადუსზე ორთქლდება და სასურველია ამ ტემპერატურამდე მაინც აიყვანო ზეთი რომ შიგ მუდამ ბენზინი არ იყოს დალექილი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
გათბობის დრო 2 წუთი, საწვავის ხარჯი ზამთარში 7 ლიტრი ზაფხულში 6 ლიტრი :|
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,368 რეგისტრ.: 23-April 09 მომხმარებელი № 42 ![]() |
10 წუთი უნდა 60-70 გრადუსამდე
15-20 80+ -------------------- Life is like a subaru, you never know how long its going to last.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 16th December 2011 - 13:20) [snapback]343871[/snapback] მასა თვითონ დაჩიკიდან გამოდის, ანუ დაჩიკის შნურს აქვს ორი წვერი სენსორიზე მისაერთებელი, ერთი მინუსი და ერთიც სიგნალი, სენსორაც შესაბამისად ორი წვერი გამოდის...... ძალიან გთხოვ ნუ აოფებ ამ თემას, უკვე სამჯერ დავწერე აქმ საკითზე სხვაგან ვილაპარაკოთთქო და რა გამოდის დატჩიკიდან ნუ გადამრიე, ჰაერიდან ხომ არ იღებს? სადღაც ხომ არის მასაზე მიერთებული? ჰო და სადაც არის მიერთებული ის არ იქნება სიგნალნი მასა და ყველა ვარიანტში მოგატყუებს დაქოქილ მანქანაზე , ჩამქრალზე შეიძლება ქარხნულზე უფრო ზუსტი იყოს ეგ შენი აფტერმარკეტძვირიანდამაგოიმ ბელი დატჩიკი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 16th December 2011 - 14:55) [snapback]343947[/snapback] ძალიან გთხოვ ნუ აოფებ ამ თემას, უკვე სამჯერ დავწერე აქმ საკითზე სხვაგან ვილაპარაკოთთქო და რა გამოდის დატჩიკიდან ნუ გადამრიე, ჰაერიდან ხომ არ იღებს? სადღაც ხომ არის მასაზე მიერთებული? ჰო და სადაც არის მიერთებული ის არ იქნება სიგნალნი მასა და ყველა ვარიანტში მოგატყუებს დაქოქილ მანქანაზე , ჩამქრალზე შეიძლება ქარხნულზე უფრო ზუსტი იყოს ეგ შენი აფტერმარკეტძვირიანდამაგოიმ �ბელი დატჩიკი ოკ............ ენდე მაშინ შენს ზავადსკოის...... ოპტიტრონი უკვე 4 გამოვცვალე იმისგამო რომ არასწორად აჩვენებდნენ ქეც წყალის ტემპერატურას და ბენზინის დონესაც......... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#47
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 16th December 2011 - 15:03) [snapback]343952[/snapback] ოპტიტრონი უკვე 4 გამოვცვალე იმისგამო რომ არასწორად აჩვენებდნენ ქეც წყალის ტემპერატურას და ბენზინის დონესაც......... მერე ხომმ უნდა მიხვდე რომ ოპტიტრონში კი არა პრავოდკაში გაქვს პრობლემა და კიდევ გაოფებაში ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#48
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 16th December 2011 - 15:35) [snapback]343978[/snapback] მერე ხომმ უნდა მიხვდე რომ ოპტიტრონში კი არა პრავოდკაში გაქვს პრობლემა ცდები PM |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#49
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 726 რეგისტრ.: 27-February 10 მდებარ.: Varketili მომხმარებელი № 857 ![]() |
ციტატა(shota @ Dec 16 2011, 13:17) [snapback]343870[/snapback] Sh.Burduli ზამთარში წვამ დაიკლო? ![]() ![]() არ ვიცი მართლა ანომალიაა, უკვე მეორე ზამთარია რაც მანქანა მყავს და ზაფხულზე ნაკლებს წვავს, რო ითქვას რო ზაფხულში კონდიციონერი უმატებს წვასო არ იქნება სწორი იმიტო რო კონდიციონერს იშვიათად ვხმარობ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#50
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 475 რეგისტრ.: 26-April 09 მომხმარებელი № 48 ![]() |
4-5 წუთი ვათბობ, ტემპ დაჩიკი მიჩვენებს 40-45ს მეორე დაჩიკი 18-22, ორი მაჩვენებელი აქვს..., მერე გორვით გავდივარ 200-300 მეტრს ხალასტოიში, ამის მერე ქარხნული დაჩიკი იწყებს აწევას, მეორე კი მაჩვენებს 55-60, საბოლოოდ როცა უკვე 1 კმ-მდე გავივლი ისარი დგება სადაც საერთოდ დგას მაგრამ დაჩიკი მიჩვენებს სულ 65-70, ბოლომდე რო გახურებულია ძრავი, მაშინ უჩვენებს 89-90.
სულ გავდივარ სადღაც 5 კმ-ს და ტემპ მაინც არ ადის ბოლომდე რჩება 80-85. და საინტერესოა კიდე ზეთის წნევა ცივზე 7,5 კპა- ამ დისტანციის ბოლომდე გავლისას სადგაც 5,5-6,3 კპა. სრული გახურებისას 3-3,5 კპა. ანუ რა გამოდის ... წყალი როცა მაქსიმალურად ახლოსაა მუშა ტემპერატურასთან, ზეთი მაინც არ არის ბოლომდე გახურებული და ამიტომ ინარჩუნებს მაღალ წნევას? ბენზინის წვა ზამთარი 16-17, ზაფხული 11,5-12. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#51
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
5 მაქსიმუმ 7 წუთში შუაზე დგას ჩემთან ისარი, ანუ გამოდის რომ ნორმალურ რეჟიმში დადის მარა მაინც იმატა წვამ კარგა ბლომად, მე ის უფრო მაინტერესებს 4-5 მაშინა მყოლია სუბარუს გარდა და რატო იმათ არაფერი ემართებოდათ? მაქსიმუმ ერთი ლიტრა ყოფილიყო სხვაობა.
ციტატა(Matador @ Dec 16 2011, 09:38) [snapback]343800[/snapback] ძრავი 2.7 (უტურბინო), გათბობის ხანგრძლივობა - 10 წუთი, საწვავის ხარჯი - 19 ლიტრი ზამთარი (19 ლიტრი ზაფხული) ![]() ა კიდო ერთი მაგალითი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#52
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(xrinco @ 19th December 2011 - 02:06) [snapback]344819[/snapback] ა კიდო ერთი მაგალითი ![]() ![]() დღეს დავრწმუნდი რომ თერმოსტატ გამოსაცვლელი მაქვს. დღეს ბოქსებიდან რომ გამოვდიოდი ადგილზე მანქანამ იმუშავა 3-4 წუთი და რომ დავიძარი ისარი ოდნავ იყო დაძრული. ვინაიდან ბოქსებისკენ მიმავალი გზა დაკეტილი იყო, გადავწყვიტე მოკლეზე ავსულიყავი და დაბალი გაზით ავედი იმ დანგრეულ გზაზე ნელნელა. მერე ისევ 400-500 მერიანი აღმართი და ჰოი საოცრებავ - წყლის ტემპერატურა ნორმაზეა ასული, ანუ ადგილზე 3-4 წუთი მუშაობა და მერე 1 წუთი აღმართი საკმარისი აღმოჩნდა იმისთვის რომ წყლის ტემპერატურა ნორმაზე ასულიყო. აღმართის შემდეგ რა თქმა უნდა დაღმართი დაიწყო და ნუცუბიძიდან სანამ დელისამდე ჩავგორდი დაბალი გაზით, აღმოვაჩინე რომ ტემპერატურა თითქმის 40 გრადუსამდე იყო ჩამოსული, რაც ნათლად მეტყველებს იმაზე რომ თერმოსტატი მთლად კარგად ვერ იკეტება ან ძალიან დაბალ ტემპერატურაზე იხსნება. ახლა ის მითხარით სად ვიყიდო კარგი თერმოსტატი და დაახლოებით რა ღირს ციტატა(xrinco @ 19th December 2011 - 02:06) [snapback]344819[/snapback] მე ის უფრო მაინტერესებს 4-5 მაშინა მყოლია სუბარუს გარდა და რატო იმათ არაფერი ემართებოდათ? მაქსიმუმ ერთი ლიტრა ყოფილიყო სხვაობა. არ ვარგა სუბარუ, გაყიდე და რაც ადრე გყავდა ისევ ის იყიდე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#53
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
maxouni
გაოფებაში არ ჩამითვალო და ერთი კითხვა კი მაქვს, რას უნდა გაეფუჭებინა თერმოსტატი? ანტიფრიზი შეცვალე თუ ისევ მოყოლილია? რა მდგომარეობაშია და ნაგავი ხომ არ გამოიტანა გამოცვლის შემდგომ (თუ შეცვალე) http://www.ebay.com/itm/OEM-Subaru-Thermos...=item3a6dcc918e |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#54
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Dec 19 2011, 02:22) [snapback]344824[/snapback] ![]() ![]() დღეს დავრწმუნდი რომ თერმოსტატ გამოსაცვლელი მაქვს. დღეს ბოქსებიდან რომ გამოვდიოდი ადგილზე მანქანამ იმუშავა 3-4 წუთი და რომ დავიძარი ისარი ოდნავ იყო დაძრული. ვინაიდან ბოქსებისკენ მიმავალი გზა დაკეტილი იყო, გადავწყვიტე მოკლეზე ავსულიყავი და დაბალი გაზით ავედი იმ დანგრეულ გზაზე ნელნელა. მერე ისევ 400-500 მერიანი აღმართი და ჰოი საოცრებავ - წყლის ტემპერატურა ნორმაზეა ასული, ანუ ადგილზე 3-4 წუთი მუშაობა და მერე 1 წუთი აღმართი საკმარისი აღმოჩნდა იმისთვის რომ წყლის ტემპერატურა ნორმაზე ასულიყო. აღმართის შემდეგ რა თქმა უნდა დაღმართი დაიწყო და ნუცუბიძიდან სანამ დელისამდე ჩავგორდი დაბალი გაზით, აღმოვაჩინე რომ ტემპერატურა თითქმის 40 გრადუსამდე იყო ჩამოსული, რაც ნათლად მეტყველებს იმაზე რომ თერმოსტატი მთლად კარგად ვერ იკეტება ან ძალიან დაბალ ტემპერატურაზე იხსნება. ახლა ის მითხარით სად ვიყიდო კარგი თერმოსტატი და დაახლოებით რა ღირს არ ვარგა სუბარუ, გაყიდე და რაც ადრე გყავდა ისევ ის იყიდე ![]() შენ ღადაობ და მე მართლა მაინტერესებს, აი მაგალითად ჩვენთან სამსახურში დუბაის სბორკა ტოიოტები რაცააა ტემპერეტურა ვააბშე არ ადის მაღლა ზამთარში, თუმცა ისენი მაინც ისე წვავენ როგორც ზაფხულში მარა საინტერესო ისაა რომ დუბაის მაშინებს დაკალიბრებული აქვთ ალბათ თერმოსტატები ან კომპები აქვთ დანასტროიკებული ცხელი ქვეყნებისთვის, ალბათ, აბა რისი ბრალი უნდა იყოს? სუბარუს შემთხვევაში აბა რა უნდა ვიფიქროთ? ყველაფერი მწყობრში აქვს ჩემს მაშინას, გარბენითაც მგონი ამაზე პატარა გარბენი არავის აქვს ფორუმზე და მა რისი ბრალია? დავწერე რომ წყალი ძალიან მალე თბება, ანუ როგორც უნდა გათბეს ისე მარა ,მაინც ბევრს წვავს, ყველა ბრენდის ბენზინზე მასეა, გინდა გალფი ჩაასხი, გინდა ლუკოილი და გინდა ჩააფსი შიგ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#55
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(xrinco @ 19th December 2011 - 02:27) [snapback]344829[/snapback] დავწერე რომ წყალი ძალიან მალე თბება, ანუ როგორც უნდა გათბეს ისე მარა დეშბორდის ისარს ნუ უყურებ შენ, მანდ კი აჩვენებს რომ ბოლომდეა გამთბარი წყალი, მაგრამ რეალურად მასე არ არის 65-70 გრადუსია სადღაც სანამ ზეთის ტემპერატურა ჩემთან არ წამოეწვა 70 გრადუსამდე მანამდე არც წყალის მატულობს 70-ის ზევით, ზეთიც რომ მიაღწევს 70 აი მერე კი ადის 80-85 გრადუსზე ზეთიც და წყალიც, ჩემთან ასეა, ყოველ შენტხვევაში |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#56
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 19th December 2011 - 02:25) [snapback]344825[/snapback] გაოფებაში არ ჩამითვალო და ერთი კითხვა კი მაქვს, რას უნდა გაეფუჭებინა თერმოსტატი? სიძველეს. წინა ლეგასიზეც გაფუჭდა, ოღონდ პირიქით, ის გვიან ხსნიდა და შედეგად წყალს ადუღებდა, არადა წყალში რომ ჩავაგდე თერმომეტრთან ერთად და გაზზე რომ შემოვდგი - თითქოს ყველაფერი რიგზე იყო, არადა რომ შევცვალე თერმოსტატი ადურებას შეწყვიტა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#57
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
maxouni
ანუ რეალურად ლოგში რამდენი ჩანდა შენ ბოლო ექსპერიმენტზე აღმართზე ასვლილას? რამდენი იყო ტემპერატურა და ტემპერატურის სენსორი რომ იყოს დაბრედილი ეგეთი ვარიანტი შეიძლება იყოს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#58
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 19th December 2011 - 02:39) [snapback]344835[/snapback] ანუ რეალურად ლოგში რამდენი ჩანდა შენ ბოლო ექსპერიმენტზე აღმართზე ასვლილას? რამდენი იყო ტემპერატურა არ ჩამიწერია, გაგიკვირდება და მეზიზღება უკვე ლოგის გაგონება ![]() ციტატა(Black Jo @ 19th December 2011 - 02:39) [snapback]344835[/snapback] და ტემპერატურის სენსორი რომ იყოს დაბრედილი ეგეთი ვარიანტი შეიძლება იყოს? და აღმართ-დაღმართს არჩევს? რაღაც არა მგონია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#59
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 19th December 2011 - 02:42) [snapback]344836[/snapback] არ ჩამიწერია, გაგიკვირდება და მეზიზღება უკვე ლოგის გაგონება ![]() ციტატა(maxouni @ 19th December 2011 - 02:42) [snapback]344836[/snapback] და აღმართ-დაღმართს არჩევს? რაღაც არა მგონია მოიცა კარგად ვერ გავიგე, ანუ დაღმართზე ისარი ისევ დაიწია დაბლა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#60
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 19th December 2011 - 02:46) [snapback]344837[/snapback] მოიცა კარგად ვერ გავიგე, ანუ დაღმართზე ისარი ისევ დაიწია დაბლა? ნამდვილადციტატა(maxouni @ 19th December 2011 - 02:22) [snapback]344824[/snapback] აღმართის შემდეგ რა თქმა უნდა დაღმართი დაიწყო და ნუცუბიძიდან სანამ დელისამდე ჩავგორდი დაბალი გაზით, აღმოვაჩინე რომ ტემპერატურა თითქმის 40 გრადუსამდე იყო ჩამოსული, რაც ნათლად მეტყველებს იმაზე რომ თერმოსტატი მთლად კარგად ვერ იკეტება ან ძალიან დაბალ ტემპერატურაზე იხსნება.
|
|
|
![]() ![]() |